Zijn er eigenlijk überhaupt nog wel webshops waar je 'gewoon' zonnepanelen, een omvormer en een Solarstell achtig systeem in een winkelmandje kan klikken, en dat ze die dan binnen een paar dagen komen thuisbezorgen zeg maar?
Ik kan namelijk zelf ook wel wat, heb daktoegang tot een plat dak, en wil eigenlijk 3/4 paneeltjes bijplaatsen.
Bij alles wat ik op Google tegenkom zijn sites voorzien van grote banners 'het is heul druk, dus we leveren pas over 8 weken en we reageren niet op de mail', 'we geven geen prijsgarantie, die is pas definitief bij levering', ofwel vragen ze 300 euro voor een 370WP paneel + 700 euro voor wat aluminium profielen die 4 panelen aan elkaar schroeven op nog steeds een shady website. En moet ik allerlei gegevens achterlaten als ik 0% BTW wil betalen

gut ik snap ook wel dat ze het druk hebben, dat PV duurder is dan een jaar terug kan ik ook wel inkomen. Maar het moet wel een beetje leuk blijven.
Zijn er hier Tweakers die onlangs nog besteld hebben bij een Solar Bouwmarkt, Solar Outlet, Warmtebeheer, Warmteservice... noem ze maar op?
Wie is er aan te raden? Of zoek ik helemaal verkeerd?
Of moet je anno 2023 echt een installateur duizenden euro's meegeven voor een halve dag werk, omdat zij als enige aan materiaal kunnen komen?