Mijn prognose voor teruglevering is ongeveer 1000kWh op jaar basis. Dit zou meer kunnen worden omdat de extra set panelen de verwachte opbrengst wel aardig kan uitrekenen maar ziet er naar uit dat mijn verbruik met 30% is afgenomen (dus meer pv verbruik).
Ik zie diverse terugleveringtarieven voorbij komen van 5ct tm 11.5ct (bij vaste contracten)
Op dit moment is Greenchoice de gene die 11.5ct als vergoeding aangeeft maar ik mijn mij topic te herinneren dat ze nogal een creatieve saldering berekening er op na hielden.
Is dat nog steeds van toepassing?
In voorwaarden:
Ik zie diverse terugleveringtarieven voorbij komen van 5ct tm 11.5ct (bij vaste contracten)
Op dit moment is Greenchoice de gene die 11.5ct als vergoeding aangeeft maar ik mijn mij topic te herinneren dat ze nogal een creatieve saldering berekening er op na hielden.
Is dat nog steeds van toepassing?
In voorwaarden:
Terugleververgoeding: 11,5 ct. per kWh excl. btw. De terugleververgoeding is alleen van toepassing wanneer u in totaal meer opwekt dan verbruikt.
Saldeerwijze: Resterend aantal kWh in normaaluren wordt gesaldeerd tegen dalverbruik
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal