Dat is dan een 3 jarig contract, dat is een heel ander verhaal waar wij tegenaan lopen.DualDevil schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:37:
[...]
Ik vind het erg bijzonder hoe onhandig powerpeers dit soort dingen doet. Ik ben nog helemaal niet benaderd dat mijn contract waar 21 cent als tarief in staat "zou gaan veranderen". Het gaat voor mij conservatief geschat om 75 euro per maand verschil voor 36 maanden (25 euro vs. 100 pm aan cashback, totaal ~€2600) . Ik ga onafhankelijk van van hoe ze gaan proberen met juridische lenigheid hier onderuit te komen dat niet zomaar laten gebeuren. Ik heb een contractaanbod, ik heb dat geaccepteerd en wil daar graag 3 jaar van genieten.
Dan is het alleen nog zaak dat te doen zonder er veel energie in te hoeven steken
Als jij een 3Y contract hebt waarin 0,21c TLV staat dan moeten ze die ook 3Y lang hanteren (ik kan je alleen maar adviseren om je contract goed na te lezen!).
Wij/Ik hebben een modelcontract, dit zijn contracten die 2x per jaar op vaste datums mogen wijzigen maar, alleen op de datums in het contract, daarnaast zijn deze vrij opzegbaar. Wat dus heel wat anders is dan een vast contract.
[ Voor 3% gewijzigd door hp197 op 08-06-2023 17:31 ]