[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.320 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat 'tikje' tegen lewis in baku ...

was voor mij een 'new low' voor vettel

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 21-04-2021 11:05 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:27

Amphiebietje

In de blubber

Alhoewel ik vermoed dat Lewis hem daar inderdaad niet heeft gebraketested, snap ik wel hoe het zo kan overkomen. Als je een auto met een bepaalde snelheid door een haakse bocht laat rollen (geen gas, geen rem, gewoon uit laten rollen), dan kan die pakweg op de apex plots sterk afremmen, wat als je er direct achter rijdt op een brake-test kan lijken.
Vaak genoeg zelf gedaan in een race-sim 8) ...als degene achter je niet oplet, zit hij in je bak :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
Amphiebietje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:05:
[...]

Alhoewel ik vermoed dat Lewis hem daar inderdaad niet heeft gebraketested, snap ik wel hoe het zo kan overkomen. Als je een auto met een bepaalde snelheid door een haakse bocht laat rollen (geen gas, geen rem, gewoon uit laten rollen), dan kan die pakweg op de apex plots sterk afremmen, wat als je er direct achter rijdt op een brake-test kan lijken.
Vaak genoeg zelf gedaan in een race-sim 8) ...als degene achter je niet oplet, zit hij in je bak :P
Maar dan nog is het niet best om zo over de kook te raken dat je naast Ham gaat rijden en op hem instuurt. Dus blijft wel een rare actie van hem . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:15:
[...]

volgens mij (kan het mis hebben) is hij de enige die 2x de F3 Masters gewonnen heeft (een ander niet gedaan). In de klasses daaronder ook veel gewonnen, racen kan hij echt wel. Maar .. altijd maar de 2e man spelen ... dat kan niet goed/leuk zijn.
Twee kanttekeningen daarbij:
  • De eerste race (2009) won hij vanaf pole, de tweede race (2010) vanaf P2. Net als bij Mercedes was het volgens mij de hele race aan de leiding rijden. Geen moeilijke inhaalacties, maar puur meer pace laten zien. (ook knap, daar niet van)
  • De meeste winnaars reden een jaar later volgens mij niet meer in de F3, maar Bottas blijkbaar wel. De exacte reden voor het 2e jaar van Bottas weet ik niet, maar het zou een voorteken kunnen zijn
Overigens heeft Felix Rosenqvist de Masters in 2011 en 2013 gewonnen. Bottas was de eerste, maar dus niet de enige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Blijft toch een gekunstel hoe Formula1.com de Power Ranking opstelt na elke race als je het mij vraagt. Heb het idee dat het niet objectief is en er een bepaalde bias zit bij de 6-koppige leden.
Which Imola podium finisher took top spot in our standings this week?
Imola. A classic track and, in 2021, a classic race that saw Red Bull’s Max Verstappen take his first victory of the year over Mercedes’ Lewis Hamilton. But was it the Dutchman who claimed top spot in this week’s F1 Power Rankings? Read on to see how our judges scored the drivers at the 2021 Emilia Romagna Grand Prix.

Our six-judge panel assesses each driver after every Grand Prix and scores them out of 10 according to their performance across the weekend – taking machinery out of the equation

Our experts’ scores are then averaged out across the season to create an overall Power Rankings Leaderboard (at the bottom of the page)
  1. Lando Norris - 9,3
  2. Max Verstappen - 9.0
  3. Charles Leclerc - 8.3
  4. Lewis Hamilton - 8,0
  5. Carlos Sainz - 7,5
Het gekunstel vind ik met name van toepassing op citaten als "Verstappen’s score would certainly have been even higher had he not made a small mistake at Tamburello on his Q3 lap". Met name als je kijkt naar de ranking na Bahrein waar HAM een 10 kreeg.

Dit resultaat in het volgende plaatje na twee races:
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/Upgrade/PowerRankingsImola2021/Imola%20Leaderboard%20Power%20Rankings.png.transform/9col/image.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Woudloper schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:12:
Blijft toch een gekunstel hoe Formula1.com de Power Ranking opstelt na elke race als je het mij vraagt. Heb het idee dat het niet objectief is en er een bepaalde bias zit bij de 6-koppige leden.
[...]
Het gekunstel vind ik met name van toepassing op citaten als "Verstappen’s score would certainly have been even higher had he not made a small mistake at Tamburello on his Q3 lap". Met name als je kijkt naar de ranking na Bahrein waar HAM een 10 kreeg.

[Afbeelding]
Objectief dit soort cijfers geven bestaat toch niet. :)
De enige ranking die telt is de WDC.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

[...]

[Afbeelding]
Ook grappig dan dat Verstappen dan minpunten krijgt voor een foutje in Q3 die hem een paar tienden kost maar wel naar P3 rijdt. En Norris krijgt dan een 9,3, het hoogste cijfer, terwijl die zijn Q3 tijd, die goed genoeg was voor P3 verliest wegens het overschrijden van de track limits, en daardoor maar op P8 start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Offtopic, maar blijkbaar is Lando en een heleboel streamers en esports rijders aan de Wreckfest voor wat luchtig vermaak tussendoor. Dan krijg je dus dit soort filmpjes (deze van Jarno Opmeer dus):

Benieuwd of we de komende tijd meer van die game gaan zien. Het is een ideale game voor tussendoor en ze kunnen er dingen doen die normaal gesproken not-done zijn. Maar even Norris de muur in duwen is toch wel geinig om te zien :P

Wreckfest is ook gewoon een briljante game hiervoor, maar goed das weer een ander verhaal. Dat ie nu in Xbox Game Pass zit, helpt ook wel

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 21-04-2021 17:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ben heel blij dat Bottas heel uit de auto is gekomen en hem niks mankeert, maar de crash brengt ons ook wel iets goeds. Want ben toch blij dat Merc dankzij het budgetplafond nu niet kan doen wat ze wouden met in dit seizoen, want ik wil niks liever dan meer van zulke races zoals de eerste 2 van het seizoen.

Moet er niet aan denken dat Merc halverwege dit seizoen weer doodsaai vooraan zou rijden en daarom ben ik van mening dat deze crash toch iets positiefs mee heeft gebracht voor de kijker, Sport en titelstrijd.

Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn in Portugal / dit seizoen:

Mercedes wacht grote uitdaging voor GP Portugal na zware crash Bottas

Aandrijflijn Valtteri Bottas 'onherstelbaar beschadigd' bij crash op Imola

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

G_Dragon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:41:
Ben heel blij dat Bottas heel uit de auto is gekomen en hem niks mankeert, maar de crash brengt ons ook wel iets goeds. Want ben toch blij dat Merc dankzij het budgetplafond nu niet kan doen wat ze wouden met in dit seizoen, want ik wil niks liever dan meer van zulke races zoals de eerste 2 van het seizoen.
wanneer zou haas door hun budget heen zijn? :X O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
G_Dragon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:41:

Moet er niet aan denken dat Merc halverwege dit seizoen weer doodsaai vooraan zou rijden en daarom ben ik van mening dat deze crash toch iets positiefs mee heeft gebracht voor de kijker, Sport en titelstrijd.

Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn in Portugal / dit seizoen:

Mercedes wacht grote uitdaging voor GP Portugal na zware crash Bottas

Aandrijflijn Valtteri Bottas 'onherstelbaar beschadigd' bij crash op Imola
Flauwekul. Ze reden toch ook gewoon tijdens de test met de 18" wielen...

Edit: of is dat met een oude wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Siebeh schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:02:
[...]

Flauwekul. Ze reden toch ook gewoon tijdens de test met de 18" wielen...

Edit: of is dat met een oude wagen?
Een oudje, de 2019 W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

himlims_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:52:
[...]

wanneer zou haas door hun budget heen zijn? :X O-)
Haha geen idee :P
Vraag me nog wel af of MERC meer geld kwijt is aan een nieuwe auto dan wanneer HAAS een nieuwe moet ontwikkelen :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Kijk jij echt naar die Power Rankings? Dat is toch de grootst mogelijke onzin? Komt allemaal uit de VS waar ze bij baseball en footbal al dat soort nietszeggende staatjes en statistics hebben. Ik heb wat dat betreft ook al interesse verloren in Driver of the Day. Allemaal onzin. Het gaat om wie de races wint en wie kampioen wordt. De rest is fluff...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 22:46
mphilipp schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:47:
[...]

Kijk jij echt naar die Power Rankings? Dat is toch de grootst mogelijke onzin? Komt allemaal uit de VS waar ze bij baseball en footbal al dat soort nietszeggende staatjes en statistics hebben. Ik heb wat dat betreft ook al interesse verloren in Driver of the Day. Allemaal onzin. Het gaat om wie de races wint en wie kampioen wordt. De rest is fluff...
Het probleem is dat wat meer "casual" fans daar veel uit proberen te halen, en die rankings voor waarheid aannemen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 15:11
Maarten_E schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:51:
[...]

Het probleem is dat wat meer "casual" fans daar veel uit proberen te halen, en die rankings voor waarheid aannemen.
Hetzelfde geldt voor de ratings van Amus/Crash.net/etc. Vettel kreeg gemiddeld iets van een 5.5 voor deze race, terwijl hij ongelofelijk genaaid werd door zijn team en de FIA. De rondes die hij reed reed hij erg netjes (als eerste op de slicks, goed verdedigd tegen Perez).

Die ratings gaan helemaal nergens over. Hamilton scoort nog hoog terwijl hij een vergelijkbare fout maakte als Vettel in 2018, alleen had Hamilton (uiteraard) een bak mazzel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Maarten_E schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:51:
[...]
Daar is het ook voor bedoeld. En ik zie daar helemaal geen probleem mee. Ik zie die mensen niet. En als ze dom aan het brallen zijn op FB, scroll ik door. Geen probleem :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Knul schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:57:
[...]

Hetzelfde geldt voor de ratings van Amus/Crash.net/etc. Vettel kreeg gemiddeld iets van een 5.5 voor deze race, terwijl hij ongelofelijk genaaid werd door zijn team en de FIA. De rondes die hij reed reed hij erg netjes (als eerste op de slicks, goed verdedigd tegen Perez).

Die ratings gaan helemaal nergens over. Hamilton scoort nog hoog terwijl hij een vergelijkbare fout maakte als Vettel in 2018, alleen had Hamilton (uiteraard) een bak mazzel.
Erger nog: hij wilde hem omspinnen en drukte zo zijn vleugel de banden in.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Omspinnen? Hij gaf toch gewoon een beetje gas om uit de grindbak te komen, maar dat was net even iets te veel gas/of hij stuurde niet hard genoeg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:25

Damian

Insane Obtrusion

Jasphur schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:34:
Omspinnen? Hij gaf toch gewoon een beetje gas om uit de grindbak te komen, maar dat was net even iets te veel gas/of hij stuurde niet hard genoeg
Ik dacht ook dat ie hem rond wilde gooien hoor.

[YouTube: Lewis Hamilton slides off the track and damages front wing - Imola GP 2021]

Gewoon hele domme actie.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maar omgooien heeft toch helemaal geen zin op dat stuk? :P
Je wilt toch een scherpe bocht maken om op dat asfalt te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:35
Jup leek toch echt alsof hij hem met wat wielspin wilde omgooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Okay, dan zal het aan mij liggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

roda_djavulen schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:53:
Jup leek toch echt alsof hij hem met wat wielspin wilde omgooien
dat werkt ook goed in een grindbak :+ was bizonder momentje van lewis. omg wat is dit seizoen toch leuk gestart :P eindelijk lijkt die dominatie van mercedes afgelopen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
mphilipp schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:47:
[...]

Eens, behalve het dikgedrukte. Het gaat niet alleen maar om wie er kampioen wordt en wint. Op zich is het natuurlijk wel interessant om te kijken welke coureur over een heel jaar het beste uit zijn materiaal gehaald heeft. Een stukje erkenning voor bijvoorbeeld Norris of Leclerc is nooit verkeerd. Het idee van de power rankings is daarom in mijn ogen best wel een goed iets, maar de uitwerking misschien wat minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

himlims_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:10:
[...]

dat werkt ook goed in een grindbak :+ was bizonder momentje van lewis. omg wat is dit seizoen toch leuk gestart :P eindelijk lijkt die dominatie van mercedes afgelopen *O*
Laten erop hopen _/-\o_
Van mij mag het hele seizoen zo verlopen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
LoeWn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:10:
[...]

Eens, behalve het dikgedrukte. Het gaat niet alleen maar om wie er kampioen wordt en wint. Op zich is het natuurlijk wel interessant om te kijken welke coureur over een heel jaar het beste uit zijn materiaal gehaald heeft. Een stukje erkenning voor bijvoorbeeld Norris of Leclerc is nooit verkeerd. Het idee van de power rankings is daarom in mijn ogen best wel een goed iets, maar de uitwerking misschien wat minder.
Het is niet meetbaar hoeveel procent invloed de coureur, het team en de auto heeft tijdens een race, daardoor zijn power rankings altijd subjectief

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

LoeWn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:10:
[...]
Het maakt in the end geen bal uit of Norris bovenaan staat, maar geen kampioen wordt. Dan zegt niemand in 2022 dat ie wél even bovenaan stond in de Powerrankings. Dus fluff... :9

Het is btw geen erkenning voor Norris, want volgens mij boeiten die rankings de coureurs niets, maar voor de fans. De fans kijken er naar en kunnen elkaar om de oren slaan met de powerranking van hun favo coureur. Maar uiteindelijk betekent het niets als je niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Jasphur schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:34:
Ik had ook het idee dat hij er voor wilde zorgen niet vast te komen staan in het grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 12:40
Jasphur schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:53:
Maar omgooien heeft toch helemaal geen zin op dat stuk? :P
Je wilt toch een scherpe bocht maken om op dat asfalt te komen
Volgens mij heeft Hamilton verteld dat hij hem in eerste instantie niet in z'n achteruit kon krijgen en daarom omspinnen als enige mogelijkheid zag op dat moment. Helaas voor hem lukte dat niet.

We hebben er weer één trouwens: een typische Kimi-reactie

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenTheStig op 22-04-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JeroenTheStig schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:02:
[...]

Volgens mij heeft Hamilton verteld dat hij hem in eerste instantie niet in z'n achteruit kon krijgen en daarom omspinnen als enige mogelijkheid zag op dat moment. Helaas voor hem lukte dat niet.
Tja, als je van TIlkeDrome naar TilkeDrome raced is het wennen aan grind natuurlijk.

Was een beetje mijn punt, vanmorgen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JeroenTheStig schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:02:
[...]
Het spinnen van zijn achterwielen en zijn contact met de boarding gebeurt als ie niet of nauwelijks tot stilstand is gekomen na zijn bezoek aan de grindbak, ik geloof niet dat ie toen al geprobeerd heeft om hem in zijn achteruit te zetten. Het eea is toch duidelijk te zien in de video die is gedeeld? Hij had zijn achteruit daarna vrij snel gevonden maar stopte ook met achteruit rijden? Wou mogelijk toch vooruit daar wegkomen?

Dat ie daarna lang zat te "klooien" om hem opnieuw in zijn achteruit te krijgen, dat is duidelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Waar ik nog niemand over gehoord heb is de kwaliteit van die grindbakken op Imola.
Die waren toch aardig ondermaats? Iedereen kwam er makkelijk uit. Ik kan mij tijden herinneren dat je vrijwel altijd vast komt te zitten. En dat is ook de bedoeling... z'n grindbak moet je auto laten afremmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bewegend beeld erbij...

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:54
matz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:48:
Waar ik nog niemand over gehoord heb is de kwaliteit van die grindbakken op Imola.
Die waren toch aardig ondermaats? Iedereen kwam er makkelijk uit. Ik kan mij tijden herinneren dat je vrijwel altijd vast komt te zitten. En dat is ook de bedoeling... z'n grindbak moet je auto laten afremmen.
Komt dat niet, voor een gedeelte, doordat het nat was ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Plenkske schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:26:
[...]

Komt dat niet, voor een gedeelte, doordat het nat was ?
Op de Nürburgring in 2007 was dat geen probleem.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
Op 11:46 rijd Coulthard anders ook door het grind verder ;)

Maar ik zei ook expres gedeeltelijk, het zal vast een combinatie van meerdere factoren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76QwvOwLe8C1MOjITzlGIldKB9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/riKsjJ5zb19Xjf4AeS9IVowP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sW1ZynrShXcaPQoOQIMn2I7xu-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pc6MlXHKJ7tFnK770vUOAkEo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
matz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:48:
Wel genoeg afremmen, maar niet vastzitten lijkt me juist de ideale situatie.
Het doel is afremmen, met name voor de veiligheid, maar ook als straf voor het buiten de baan raken. bij vastzitten kom je al snel in een situatie dat de auto moet worden weggehaald en dus een (V)SC.

Te diepe grindbakken heeft ook nog eens als gevolg dat de kans dat een auto over de kop gaat groter wordt. Dat was volgens mij precies het argument om naar uitloopstroken te gaan.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 12:40
hardware-lover schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:12:
[...]

Het spinnen van zijn achterwielen en zijn contact met de boarding gebeurt als ie niet of nauwelijks tot stilstand is gekomen na zijn bezoek aan de grindbak, ik geloof niet dat ie toen al geprobeerd heeft om hem in zijn achteruit te zetten. Het eea is toch duidelijk te zien in de video die is gedeeld? Hij had zijn achteruit daarna vrij snel gevonden maar stopte ook met achteruit rijden? Wou mogelijk toch vooruit daar wegkomen?

Dat ie daarna lang zat te "klooien" om hem opnieuw in zijn achteruit te krijgen, dat is duidelijk.
[YouTube: F1 2021 Imola GP - Post-Race Press Conference (VER, HAM, NOR)]
Zie 10:40, daar legt hij zelf uit dat hij een burn-out probeerde om eruit te komen omdat hij hem niet in z'n reverse kon krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenTheStig op 22-04-2021 17:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JeroenTheStig schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:05:
[...]

[YouTube: F1 2021 Imola GP - Post-Race Press Conference (VER, HAM, NOR)]
Zie 10:40, daar legt hij zelf uit dat hij een burn-out probeerde om eruit te komen omdat hij hem niet in z'n reverse kon krijgen.
Ik hoor wat ie zegt, de beelden zeggen wat anders ;) Zoals ie het uitlegt klinkt het minder "lullig" ;)

Edit: zijn on board laat dat eveneens zien/horen, zo moeilijk is het niet te controleren hoe het werkelijk is gegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 22-04-2021 17:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Nog even 1 foto uit Imola
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzSSgy9UcAE-bgM?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Pfoe.. lekker zitten daar..

Totdat je op een gewoon stuk track, zoals hier, een compleet onverwachte debiele crash krijgt zoals tussen Bottas en Russel :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

poor Leno schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:03:
[...]

Pfoe.. lekker zitten daar..

Totdat je op een gewoon stuk track, zoals hier, een compleet onverwachte debiele crash krijgt zoals tussen Bottas en Russel :X
Als je zo'n stuk carbon in je oog krijgt heb je aan een pleister niet genoeg nee :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Met 18 inch er onder trouwens
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzgKpzDWEAILeET?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzfHj83XMAAgFKQ?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzgCI9iXoAIVlHA?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
hardware-lover schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:25:
[...]

Ik hoor wat ie zegt, de beelden zeggen wat anders ;) Zoals ie het uitlegt klinkt het minder "lullig" ;)

Edit: zijn on board laat dat eveneens zien/horen, zo moeilijk is het niet te controleren hoe het werkelijk is gegaan.
Maar op de onboard zie je toch dat hij hem niet in reverse krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
Dat is wel even wennen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Gelukkig veranderd er ook nog een boel aan de wagen zelf. Dus het wordt sowieso heel erg wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kenny_026 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:27:
[...]
Maar op de onboard zie je toch dat hij hem niet in reverse krijgt?
Lees eens even terug waar het nu eigenlijk om gaat? Dat ie hem lastig in zijn achteruit krijgt (de 2e keer dat ie dat probeert), dat lijkt overduidelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Powerrankings?
Heb ik wat nieuws gemist?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Eindelijk dope wielen eronder, volgend jaar spinners erop en dan doen ze weer helemaal mee :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het lijkt wel of die 18" wielen incl. rubber hoger zijn. Hoop dat ze nog wat kunnen zien :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
YakuzA schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:33:
[...]

Eindelijk dope wielen eronder, volgend jaar spinners erop en dan doen ze weer helemaal mee :+
Xzibit ipv Crofty. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YakuzA schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:33:
[...]

Wel gouden spinners. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:19
hjs schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:24:
Powerrankings?
Heb ik wat nieuws gemist?
De amerikaanse manier om coureurs met elkaar te vergelijken
Zie de F1 site https://www.formula1.com/...j4K932aOBjrEgfUImfLR.html

Of voor Engelse Bias https://www.skysports.com...-but-big-errors-elsewhere

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:57
Voor de snelle beslissers: de ticketverkoop voor Zandvoort is begonnen (via het officieele verkoopkanaal formula1.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Stoeltje van een schapevelletje voorzien.

Stuurtje met 3 gouden spaken.

Vette 32" tv ipv een spoiler erop.

En zo'n speaker voor het ground effect:

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

D-dark schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:53:
[...]

De amerikaanse manier om coureurs met elkaar te vergelijken
Zie de F1 site https://www.formula1.com/...j4K932aOBjrEgfUImfLR.html

Of voor Engelse Bias https://www.skysports.com...-but-big-errors-elsewhere
Bij die van skysports valt me altijd op hoeveel zeuitslag van de race mee laten tellen. Hoezo krijgt Leclerc een 9? Hoezo Sainz een 8? Hoezo Stroll en Ocon een 7,5? Dat moet toch ook gewoon hoger? Die maximaliseren het resultaat van wat de auto aan kan in die moeilijke omstandigheden. Ik denk dat geen van allen echt een beter resultaat had kunnen halen. En dan altijd Hamilton dikke cijfers geven als je weet dat ie keiharde mazzel heeft gehad met zijn resultaat. Die verdient gewoon een 4 voor het weekend. Enorme mazzel haalde hem in de race en met een veel snellere auto kwam ie de rest voorbij tot P2 en ook de snelste ronde was gewoon mazzel ivm DRS.

Die van F1 is ook wel raar, maar wat minder dan die andere. Ik vind sowieso beiden wel erg snel lage cijfers geven. Vooral de auto moet niet de doorslag geven. Als je dat wilt, dan maken ze lekker een constructeurs lijstje

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:19
Martinspire schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:51:
[...]

Bij die van skysports valt me altijd op hoeveel zeuitslag van de race mee laten tellen. Hoezo krijgt Leclerc een 9? Hoezo Sainz een 8? Hoezo Stroll en Ocon een 7,5? Dat moet toch ook gewoon hoger? Die maximaliseren het resultaat van wat de auto aan kan in die moeilijke omstandigheden. Ik denk dat geen van allen echt een beter resultaat had kunnen halen. En dan altijd Hamilton dikke cijfers geven als je weet dat ie keiharde mazzel heeft gehad met zijn resultaat. Die verdient gewoon een 4 voor het weekend. Enorme mazzel haalde hem in de race en met een veel snellere auto kwam ie de rest voorbij tot P2 en ook de snelste ronde was gewoon mazzel ivm DRS.

Die van F1 is ook wel raar, maar wat minder dan die andere. Ik vind sowieso beiden wel erg snel lage cijfers geven. Vooral de auto moet niet de doorslag geven. Als je dat wilt, dan maken ze lekker een constructeurs lijstje
Paar leuke punten dus ik zal er even in zijn algemeenheid op reageren.
De race is waar de punten verdeeld worden dus die moet het zwaarst wegen. Resultaat telt.
Verdeling van 1/3 kwalificatie en 2/3 race zou mooi zijn.

En niet algemeen daar ik het niet kan laten.

Voor de rijders die echt gemaximaliseerd hebben en weinig fouten gemaakt hebben kom ik dan uit op Verstappen, Norris en Leclerc die er echt bovenuit springen.

Sainz en Stroll wil ik meegaan in een goede race maar niet vlekkeloos. Die punten zijn behoorlijk correct. Ruime voldoende. Zeker punten gemaximaliseerd maar hoe dat bereikt is telt ook mee.

Ocon had beter gekund, maar ook niet slecht, mooie voldoende

Wat Hamilton betreft, Engelse site met Bias. Voeg Russel, Norris ook maar toe aan die lijst.
Qua weekend hij heeft pole gekwalificeerd en met heel veel mazzel als 2e geëindigd.
Maar zoals ik al zei het resultaat telt. Kwalificatie 9,5 + race 7 dan kom ik volgens mijn formule uit op een 7,8 Dat is redelijk identiek aan de Sky uitslag.

Wat de lage cijfers betreft. je kan niet alleen maar uitschieters hebben zonder het ergens te corrigeren.
De 4 en 5 zijn behoorlijk te verdedigen.

Je hebt winners en je hebt losers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Vuvuzela

My spire is forming

De hele baan sector 3 mag de prullenbak in.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Pre-order nu en krijg er gratis spinners bij ( pre-order only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Op de plekken waar ik denk dat er ingehaald kan worden, wordt het ineens erg smal... Krijg een beetje Albert Park meets Singapore vibes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Jasphur schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:12:
Op de plekken waar ik denk dat er ingehaald kan worden, wordt het ineens erg smal... Krijg een beetje Albert Park meets Singapore vibes.
Hier sluit ik me bij aan, ik hoop alleen niet dat het gerucht over Spanje waarheid word in de toekomst.
Want las ergens dat Spanje misschien plek moest gaan maken voor deze baan, nou dikke doei hoop het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
Meteen invoeren. Ik vond het altijd een leuke baan met die bochten combinatie in GP4(Game)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzpRjhZXsAEgRyH?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 09:39
G_Dragon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:21:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, ik hoop alleen niet dat het gerucht over Spanje waarheid word in de toekomst.
Want las ergens dat Spanje misschien plek moest gaan maken voor deze baan, nou dikke doei hoop het niet 8)7
Barcelona heeft gewoon het probleem dat zij in financieel problemen zitten. Gaan al een aantal jaar de geruchten dat zij de kosten niet kunnen opbrengen.
Dus sta er niet zozeer van te kijken.

En daarnaast, Spanje vind ik echt een vreselijke rotbaan. Met name sector 3 vind ik echt vreselijk!
Ah precies wat hierboven al geschreven wordt :D
--
Wel heb ik het idee dat F1 Spanje wel een stuk beter wordt door die nieuwe bocht 10. Ik heb hem afgelopen weekend in ELMS gezien, en denk dat hij wel beter is.
G_Dragon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:33:
[...]
Serieus een rotbaan? ik vind het juist een heerlijke baan om naar te kijken maar ook om te rijden in de game, zou hem echt niet willen missen :).
Ik heb er eigenlijk geen leuke races op gezien (en nee zelfs 2016 vond ik geen leuke race). Je kan daar gewoon niet/nauwelijks inhalen, niet zonder DRS tenminste.
En ook om te rijden vind ik het een rotbaan.

Nee het is echt niet een van mijn favoriete banen, en als hij zou verdwijnen zou ik staan te juichen!

[ Voor 38% gewijzigd door Ryur op 23-04-2021 11:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

We hoeven ons tenminste geen zorgen meer te maken of de stewards hier wel eens normaal track limits kunnen bewaken. Meer ga ik er ook niet over zeggen, omdat er weinig positiefs meer valt te melden. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ryur schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:33:
[...]

Barcelona heeft gewoon het probleem dat zij in financieel problemen zitten. Gaan al een aantal jaar de geruchten dat zij de kosten niet kunnen opbrengen.
Dus sta er niet zozeer van te kijken.

En daarnaast, Spanje vind ik echt een vreselijke rotbaan. Met name sector 3 vind ik echt vreselijk!
Ah precies wat hierboven al geschreven wordt :D
--
Wel heb ik het idee dat F1 Spanje wel een stuk beter wordt door die nieuwe bocht 10. Ik heb hem afgelopen weekend in ELMS gezien, en denk dat hij wel beter is.
Serieus een rotbaan? ik vind het juist een heerlijke baan om naar te kijken maar ook om te rijden in de game, zou hem echt niet willen missen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 18-09 10:57
Als ik het goed heb, was deze foto al een tijdje geleden gelekt. Waarschijnlijk posten ze 'm daarom maar. Ik kan de originele foto helaas niet terug vinden. Daar zat nog een interessante foto bij. Iemand een idee waar ik het over heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
G_Dragon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:33:
[...]

Helemaal mee eens. Oke, die laatste chicane mag er wel uit maar verder helemaal niet slecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:59

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
LoeWn schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:45:
[...]

Als ik het goed heb, was deze foto al een tijdje geleden gelekt. Waarschijnlijk posten ze 'm daarom maar. Ik kan de originele foto helaas niet terug vinden. Daar zat nog een interessante foto bij. Iemand een idee waar ik het over heb?
Jij bedoelt denk ik de post van @BlackMonkey BlackMonkey in "[F1] Seizoen 2021"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Heb in de games altijd grote problemen met Catalunya. Krijg echt 0 flow erin, of dat Forza, F1 of welke andere game is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Maarten_E schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:11:
Heb in de games altijd grote problemen met Catalunya. Krijg echt 0 flow erin, of dat Forza, F1 of welke andere game is.
Dat heb ik met Brands Hatch T1... Maar goed daar gaat F1 nooit meer rijden

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Hiervoor bij Mercedes

en dan dit :

en het nieuwsbericht vanuit RBR

[ Voor 78% gewijzigd door basvn op 23-04-2021 13:53 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzqASb6XoAEoK3a?format=jpg&name=large

Kevin en Jan gaan samen in LMP2 racen op Le Mans dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 14:51
basvn schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:35:
[Twitter]

Hiervoor bij Mercedes

en dan dit :

[Twitter]
[Twitter]
Interessant move. Ze schijnen een nieuwe hal te bouwen in Milton Keynes. Gisteren zitten te zoeken naar planning data op de site van de stad, maar niets te vinden.

Gaan ze nou zelf een motor bouwen voor de 2025 regels ? Dat zou een goedkopere motor moeten zijn. Zijn daar al regels voor vastgesteld dan ? Kan natuurlijk zijn dat er al een nieuwe partner is, maar nog geheim gehouden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

loekf2 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:55:
[...]

Interessant move. Ze schijnen een nieuwe hal te bouwen in Milton Keynes. Gisteren zitten te zoeken naar planning data op de site van de stad, maar niets te vinden.

Gaan ze nou zelf een motor bouwen voor de 2025 regels ? Dat zou een goedkopere motor moeten zijn. Zijn daar al regels voor vastgesteld dan ? Kan natuurlijk zijn dat er al een nieuwe partner is, maar nog geheim gehouden.
er zouden toch 3 hallen komen? waarvan er 1 voor de motoren specifiek is?
er zou er 1 genoemd worden naar Vettel voor zover ik weet te herinneren. kan er weinig meer over vinden nu

https://www.planetf1.com/news/new-red-bull-facility/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Red Bull Racing presenteert Hodgkinson als technisch directeur

https://racingnews365.nl/...s-voor-eigen-motorproject

alle artikelen verschijnen momenteel.

erg benieuwd wat dit gaat brengen in de toekomst 8)

[ Voor 22% gewijzigd door d-vine op 23-04-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
d-vine schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:07:

Dat is toch nieuws of heb ik iets gemist ? Ik dacht dat het van 2022-2024 gingen uitzingen met de motor voor 2022 die Honda nu ontwikkelt als laatste kunstje voordat ze er uitstappen.

Nu lees ik dat ze *zelf* een krachtbron voor 2025 gaan maken.

Idee is natuurlijk dat die nieuwe motoren geen honderden miljoen aan R&D gaan kosten. Ik lees over nog meer hybride, tweede MGU-H etc.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:50

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik vind het wel mooi hoe Red Bull nu het heft in eigen handen neemt en gewoon de complete wagen en motor voor 2025 zelf gaan ontwikkelen. Dit rebelse en eigenzinnige past dan ook wel bij Red Bull.

Wat ik mij nu dan ook afvraag, zal Max dit allemaal gaan afwachten en gewoon bij gaan tekenen over een paar jaar?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:20:
Ik vind het wel mooi hoe Red Bull nu het heft in eigen handen neemt en gewoon de complete wagen en motor voor 2025 zelf gaan ontwikkelen. Dit rebelse en eigenzinnige past dan ook wel bij Red Bull.

Wat ik mij nu dan ook afvraag, zal Max dit allemaal gaan afwachten en gewoon bij gaan tekenen over een paar jaar?
kunnen ze alpine een blok leveren ter zijne tijd :+

persoonlijk denk ik dat max 'gewoon' bij RBL blijft; zij hebben in begin jaren hun vertrouwen geuit, team en flow draait toch wel beetje om hem. Als ze nu die ontwikkelingen waar kunnen maken (neemt dat honda personeel in dienst).

waarom zou hij dan switchen? maar goed, time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Max Verstappen heeft een contract tot 2023 die blijft echt wel zitten.
Met de nieuwe Aero regels volgend jaar heeft hij 2 jaar de tijd om te kijken wat het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

himlims_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:24:
[...]
waarom zou hij dan switchen? maar goed, time will tell :)
Precies mijn idee. Max lijkt erg op zijn plaats te zijn bij Red Bull en ze lijken nu ook weer op het goede spoor te zijn dus waarom verkassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
d-vine schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:07:

Dat is me nogal een 'hostile takeover'. Kan me niet voorstellen dat ze er bij Merc blij mee zijn. Als ik het goed begrijp uit het persbericht gaat Hodgkinson het Powertrain team van Red Bull leiden. Dus vanaf volgend jaar ook al de overgenomen Honda motoren dan neem ik aan? En verder een in-house RedBull motor ontwikkelen voor 2025

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

DeerDitch schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:59:
[...]

Dat is me nogal een 'hostile takeover'. Kan me niet voorstellen dat ze er bij Merc blij mee zijn. Als ik het goed begrijp uit het persbericht gaat Hodgkinson het Powertrain team van Red Bull leiden. Dus vanaf volgend jaar ook al de overgenomen Honda motoren dan neem ik aan? En verder een in-house RedBull motor ontwikkelen voor 2025
Motorontwikkeling ligt stil, dus ik weet niet of hij een rol gaat spelen bij de huidige motor.

Ben heel benieuwd wat dit gaat brengen, wel een pijnlijke voor Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Is Andy Cowell dan ook al gespot in Milton Keynes? Of is van m al bekend wat hij gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

RobertMe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:43:
Is Andy Cowell dan ook al gespot in Milton Keynes? Of is van m al bekend wat hij gaat doen?
Die heeft volgens mij bedankt vanwege projecten buiten F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RobertMe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:43:
https://www.mercedesamgf1...m/management/andy-cowell/ zal wel outdated zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

codex schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:20:
[...]

Motorontwikkeling ligt stil, dus ik weet niet of hij een rol gaat spelen bij de huidige motor.

Ben heel benieuwd wat dit gaat brengen, wel een pijnlijke voor Mercedes.
Hij zal nu waarschijnlijk "geen" rol spelen bij de ontwikkeling van de motor. Met de bevriezing van het motorenreglement wordt ook mooi zijn garden leave omzeilt. Dus hij kan straks direct met de nieuwe motor aan de slag. Ik weet trouwens niet in hoeverre Red Bull gebruik mag blijven maken van de techniek van Honda want dat zou ook wel interessant zijn natuurlijk.

Als je ziet wat Honda heeft gepresteerd qua ontwikkeling van de 2021 motor. Dat is zeker geen katten urine...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

basvn schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:54:
Kevin en Jan gaan samen in LMP2 racen op Le Mans dit jaar
Er is nog plek voor Rich Energy op de hemden... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Voor de gamers onder ons...

Prijskaartje is wel 350€. Werkt met alles codemasters F1 games en de trustmaster bases.

[ Voor 20% gewijzigd door Kenny_026 op 23-04-2021 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Begint toch beetje flauw te worden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZaLuOlcUkiOtEwphdHTxWJuQao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QU0EWk0rasuGpAKK9RdVCoUl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door loekf2 op 23-04-2021 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

codex schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:45:
[...]

Die heeft volgens mij bedankt vanwege projecten buiten F1.
Dat is toch juist code-taal voor dat hij 100% zeker in de F1 blijft? :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:53:
Begint toch beetje flauw te worden...

[Embed]

[Afbeelding]
Ze hebben er zin in zo te zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:59

g0tanks

Moderator CSA
pjlgt schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:57:
[...]

Ze hebben er zin in zo te zien. :+
Allebei een blik van 'wtf doe ik hier'. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
DeerDitch schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:59:
[...]

Misschien gaat hij er naar toe om te spioneren en zit ie daar eigenlijk om belangrijke gegevens aan MER door te geven.. 8)
Pagina: 1 ... 40 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken