Nee, niet echt geheel in lijn met F1. Is gewoon een apart einde, zo abrupt.The_Admin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:17:
[...]
Geheel in lijn met F1 toch? Hoop gedoe en uiteindelijk is Hamilton gewoon weer wereldkampioen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha deze dan: https://twitter.com/fajaj.../1363170676996120577?s=21
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Ik lees wel eens “daar gaat mijn koffie”
En dat interpreteer ik net als LOL dat men hooguit extra lucht laat ontsnappen.
Ik weet nu uit eigen ervaring dat “daar gaat mijn koffie “ echt kan zijn
Ik zag net deze animatie van Canal Plus over het ongeluk van Grosjean [Vimeo: Canal Plus animation of @RGrosjean 's accident.]
Blijf het nog steeds bizar vinden, en dat hij veel geluk heeft gehad. Via reddit trouwens.
Blijf het nog steeds bizar vinden, en dat hij veel geluk heeft gehad. Via reddit trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 21-02-2021 09:56 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Idd. En belang van de Halo is hier wederom mee aangetoond.Pierre schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:53:
Ik zag net deze animatie van Canal Plus over het ongeluk van Grosjean [Vimeo: Canal Plus animation of @RGrosjean 's accident.]
Maar ook wat voor freak accident het eigenlijk is. Als hij 25 cm minder ver was doorgeschoven had ie de vangrail recht boven zijn hoofd gehad, weet niet of hij er dan nog makkelijk uit had kunnen komen. Maar ja, zonder halo was hij waarschijnlijk onthoofd.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:02:
[...]
Idd. En belang van de Halo is hier wederom mee aangetoond.
Exact expert nodig?
Is er inmiddels al duidelijk waar de brandstof voor de brand vandaan kwam? Filter? Slangen? Was de grote tank gescheurd?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
De slang van de tank naar de motor. De tank zelf was in takt. Dus een relatief kleine hoeveelheid.jack zomer schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:03:
Is er inmiddels al duidelijk waar de brandstof voor de brand vandaan kwam? Filter? Slangen? Was de grote tank gescheurd?
Ik vind eerlijk gezegd dat de onveiligheid van de vangrail is aangetoond, met een veilige vangrail was de halo niet nodig geweest.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:02:
[...]
Idd. En belang van de Halo is hier wederom mee aangetoond.
Ja en nee. Had je er een betonnen muur neer gezet (al dan niet met een enkele rij bandenstapels) was de impact wellicht vele malen groter geweest. Het open scheuren van de vangrail heeft in dit geval juist een extra vertraging opgeleverd waardoor de G-krachten minder hoog zullen zijn geweest. Of die er met een betonnen muur beter of slechter vanaf zou zijn gekomen zullen we echter nooit weten.Erapaz schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Ik vind eerlijk gezegd dat de onveiligheid van de vangrail is aangetoond, met een veilige vangrail was de halo niet nodig geweest.
En andere opties, zoals de tecpro barrier zijn natuurlijk veel te duur om te zetten op een plek waar "nooit" een auto in de muur komt. Want dan kom je altijd en overal het hele circuit vol aan het zetten met zo'n dure oplossingen.
Eigenlijk was de vangrail precies goed. Net te slap om hem echt tegen te houden en weer de baan op te slingeren. En net te hard om hem er dwars doorheen te laten vliegen en iets erachter te raken.
Te duur? Hamilton kan van zijn salaris elke dag een nieuwe tecpro barrier neerzetten. De teams verbranden miljoenen om 0.001 seconde sneller te zijn. En dan is investeren in veiligheid te duur?RobertMe schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Ja en nee. Had je er een betonnen muur neer gezet (al dan niet met een enkele rij bandenstapels) was de impact wellicht vele malen groter geweest. Het open scheuren van de vangrail heeft in dit geval juist een extra vertraging opgeleverd waardoor de G-krachten minder hoog zullen zijn geweest. Of die er met een betonnen muur beter of slechter vanaf zou zijn gekomen zullen we echter nooit weten.
En andere opties, zoals de tecpro barrier zijn natuurlijk veel te duur om te zetten op een plek waar "nooit" een auto in de muur komt. Want dan kom je altijd en overal het hele circuit vol aan het zetten met zo'n dure oplossingen.
Daarbij hadden waterzakken of bandenstapels ook geholpen, deze vangrails zijn gewoon gevaarlijk en zouden verboden moeten zijn op het circuit.
(Ik wil geen Halo discussie starten overigens, maar vind dat de onveiligheid van deze vangrail wel in het niet valt bij het prijzen van de werking van de Halo).
@RobertMe en @pjlgt Wat dat betreft wel ja..
Maar ik blijf erbij: Die vangrail bestond uit twee drie 'balken' boven elkaar... Als ie ook maar een paar centimeter anders tercht was gekomen, was de bovenste balk over, en de onderste balk ónder de halo door geschoten, en had hem dan waarschijnlijk onthoofd
Edit: Ik heb het net voor het eerst sinds die dag het weer even teruggekeken.
En nu viel me weer op wat me toen ook opviel. Als hij iets schuiner was binnen gegleden, dan was er een stuk van de vangrail zo onder de halo door gegaan ipv hem omhoog te duwen.. Die vangrail bestaat uit stukken van x-meter, en hij zat ook hier precies op een 'naad'.
(Even voor de goede orde; dit is amateur physics he
)
Edit 2: En ook strontmazzel dat hij dus niet door dat stuk wat omhoog gedrukt werd, geblokkeerd werd met het eruit proberen te komen. Voor hetzelfde geld zat dat stuk vangrail precies boven z'n cockpit, als ie iets minder ver was doorgegleden.
Denk niet dat het dan gelukt was om eruit te komen (zo snel iig)
Al met al heeft ie heel veel gelukjes bij een groot ongeluk gehad, waardoor het zo 'goed' af is gelopen.
Maar ik ben het sws met @Erapaz eens dat dit model vangrail, die dus zo splitst, erg gevaarlijk is. Ookal neemt het veel energie weg van de impact, dit zou toch wel 'beter' kunnen, en misschien niet eens duurder..
Maar ik blijf erbij: Die vangrail bestond uit twee drie 'balken' boven elkaar... Als ie ook maar een paar centimeter anders tercht was gekomen, was de bovenste balk over, en de onderste balk ónder de halo door geschoten, en had hem dan waarschijnlijk onthoofd

Edit: Ik heb het net voor het eerst sinds die dag het weer even teruggekeken.
En nu viel me weer op wat me toen ook opviel. Als hij iets schuiner was binnen gegleden, dan was er een stuk van de vangrail zo onder de halo door gegaan ipv hem omhoog te duwen.. Die vangrail bestaat uit stukken van x-meter, en hij zat ook hier precies op een 'naad'.
(Even voor de goede orde; dit is amateur physics he
Edit 2: En ook strontmazzel dat hij dus niet door dat stuk wat omhoog gedrukt werd, geblokkeerd werd met het eruit proberen te komen. Voor hetzelfde geld zat dat stuk vangrail precies boven z'n cockpit, als ie iets minder ver was doorgegleden.

Al met al heeft ie heel veel gelukjes bij een groot ongeluk gehad, waardoor het zo 'goed' af is gelopen.
Maar ik ben het sws met @Erapaz eens dat dit model vangrail, die dus zo splitst, erg gevaarlijk is. Ookal neemt het veel energie weg van de impact, dit zou toch wel 'beter' kunnen, en misschien niet eens duurder..
[ Voor 71% gewijzigd door poor Leno op 21-02-2021 12:06 ]
Ik denk toch wel dat er meerdere ongelukkigheden in zitten en niet alleen het ongeluk zelf. Dat de auto blijft liggen waar die ligt is het gevolg van de roll hoop. Als de halo iets hoger was of de auto iets anders door het gat was gegaan dan was de roll hoop niet alsnog achter de vangrail blijven haken en had de auto helemaal vrij achter de vangrail gelegen. Een "wat als de vangrail recht boven hem was" is dus al het gevolg van de ongelukkige manier van stoppen door de roll hoop.poor Leno schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:42:
Vanaf nu kunnen we die foto's tijdens de race niet meer serieus nemen!

Tuurlijk, maar je wil bij zoiets natuurlijk zoveel mogelijk "wat-alsen" weghalen. En ik denk echt dat een andere vorm (of wat dan ook) vangrails veiliger zou zijn. Dan had die iig geen roet in het eten kunnen gooien, zoals hier wel had kunnen gebeuren door dat splijten.RobertMe schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:18:
[...]
Ik denk toch wel dat er meerdere ongelukkigheden in zitten en niet alleen het ongeluk zelf. Dat de auto blijft liggen waar die ligt is het gevolg van de roll hoop. Als de halo iets hoger was of de auto iets anders door het gat was gegaan dan was de roll hoop niet alsnog achter de vangrail blijven haken en had de auto helemaal vrij achter de vangrail gelegen. Een "wat als de vangrail recht boven hem was" is dus al het gevolg van de ongelukkige manier van stoppen door de roll hoop.
Ik denk dat de halo vooralsnog het beste is ontwikkeld. Dus die bijv. hoger maken, heeft ook weer gevolgen.
We hebben nu goed kunnen zien dat de veiligheid van de auto behoorlijk snor zit (afgezien van de fik
Maar uiteindelijk leidt natuurlijk elke oplossing weer tot andere problemen. Tecpro is "super veilig", totdat Sainz in 2015 in Sochi zijn auto onder de tecpro parkeerde, toen bleek het ineens toch niet zo veilig als gedacht. En ook bandenstapels zijn niet veiliger (daarvoor is immers tecpro in de plaats gekomen als het echt veilig moet zijn), en ook daarbij kunnen weer de banden die de stapels bij elkaar houden los raken etc.poor Leno schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:38:
[...]
Tuurlijk, maar je wil bij zoiets natuurlijk zoveel mogelijk "wat-alsen" weghalen. En ik denk echt dat een andere vorm (of wat dan ook) vangrails veiliger zou zijn. Dan had die iig geen roet in het eten kunnen gooien, zoals hier wel had kunnen gebeuren door dat splijten
En daarnaast hebben we nu de discussie over een vangrail die zijn werk gedaan heeft. Terwijl er nog genoeg circuits zijn waarbij (zeer) veel betonnen muren zijn. Bv Spa staat volgens mij nog op veel plekken een betonnen muren en alleen "waar nodig" extra veiligheidsmaatregelen. Als daar in een freak accicent bv iemand bij Blanchimont head first richting de muur aan binnenkant van de bocht gaat heb je ook een groot probleem.
@RobertMe Daar heb je helemaal gelijk in.. laten we er maar niet aan denken of jinxen

Video has been deleted from the original author, so I am uploading it again #AlfaRomeoRacing #KimiRaikkonen @Anto_Giovinazzi #formula1 #F1 pic.twitter.com/Yon4DtYpXt
— Aston Martin F1 updates (@startonpole) 21 februari 2021
I served in a company of heroes.
Hij had de vangrail ook recht boven zijn hoofd en kon er dus ook eerst niet uitkomen.Crazy D schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Maar ook wat voor freak accident het eigenlijk is. Als hij 25 cm minder ver was doorgeschoven had ie de vangrail recht boven zijn hoofd gehad, weet niet of hij er dan nog makkelijk uit had kunnen komen. Maar ja, zonder halo was hij waarschijnlijk onthoofd.
Dat heeft hij zelf uitvoerig allemaal verteld in interviews ed.
Ook dat scheuren van de fuel cell klopt niet
Deze animatie is dus niet erg realistisch en zit vol met fouten.
Echt heel bizar inderdaadPierre schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:53:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat wou ik ook al zeggen. Ze kunnen in het woordenboek bij 'Freak Accident' een verwijzing naar dit ongeval plaatsen. En al die 'wat als' analyses hebben we eigenlijk niets aan. Je kunt van alles bedenken, maar je kunt onmogelijk een compleet circuit in watten inpakken. Je maakt een analyse en bepaalt dat je nu eenmaal plekken hebt waar minder beveiliging nodig hebt omdat de kans op een ongeval daar minimaal wordt geacht. Na dit ongeval zal er zeer zeker gekeken worden naar het type vangrail dat er op die plaatsen neergezet moet worden, maar alles binnen het redelijke.Crazy D schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Maar ook wat voor freak accident het eigenlijk is.
Opmerkingen dat ze van het salaris van Hamilton dat kunnen betalen slaan nergens op want dat is gewoon een heel ander potje. Maar dat neemt niet weg dat ze altijd naar aanleiding van dit soort incidenten gaan evalueren hoe eea in de toekomst eruit moet zien. De realiteit is altijd anders als wat je bedenkt, en dat is ook hetgeen je modelleert. Er zal altijd een kans blijven op een bepaald freak accident als dit. Dat is gewoon een riciso dat we moeten accepteren. Of liever: de rijders. Maar onacceptabele risico's moet je nooit accepteren. Dus er moet altijd van alles aan gedaan worden - binnen het redelijke - om het zo veilig mogelijk te maken. Het hele circuit inpakken in watjes is wat mij betreft geen goede optie. Dan moet je maar een andere sport gaan doen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Over ongeveer 30 minuten de Alfa Romeo onthulling:
Ok eerst zitten we naar een modeshow te kijken en nu dus een ballet voorstelling. Wordt de Formele 1 soft?
Ze hebben iets te goed gekeken naar de launch van Ferrari van afgelopen jaar
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dansoptreden, 2 halfsprekend engels man en vrouw.. is dit eurovisiesongfestival?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach ze compenseren het toch netjes met oersaai gel*l door oude statische mannenSinergyX schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:07:
Dansoptreden, 2 halfsprekend engels man en vrouw.. is dit eurovisiesongfestival?
Zo te zien ook weer rood-wit en zwart.. Jammer, had gehoopt dat ze het wit achterwege gelaten hadden, en alleen rood-zwart hadden gedaan

Nou ik ben benieuwd, hoop dat er net zoveel energie in de livery zit als de presentatie.
Poeh poeh.. In ieder geval beter dan de launches van afgelopen jaren waar er meer tijd energie en aandacht in de pre-hype zat en dan vervolgens wat renders/high-res gallery droppen en verder niks.Siebeh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:23:
Kan een presentatie nog saaier?
Cool dat ze de klaver vier "Quadrifoglio Verde" (Q.V.) groot in het logo hebben verwerkt en groen hebben gelaten 
Voor degene die de geschiedenis niet kennen achter de QV, hier wat info
https://petrolicious.com/...omeo-s-quadrifoglio-badge

Voor degene die de geschiedenis niet kennen achter de QV, hier wat info
https://petrolicious.com/...omeo-s-quadrifoglio-badge
Stijlvolle air intake
@Willem30 wilde net hier ook wat over schrijven, hij is niet veel anders dan de andere buiten het feit dat de intakes voor andere onderdelen dan de motor wat naar achteren geschoven zijn. Als het goed is heeft Ferrari dit jaar ook een driehoek als air intake
Had in 2020 een driehoek en gaat voor 2021 naar een meer ronde versie bedoel jeRembock schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:46:
@Willem30 wilde net hier ook wat over schrijven, hij is niet veel anders dan de andere buiten het feit dat de intakes voor andere onderdelen dan de motor wat naar achteren geschoven zijn. Als het goed is heeft Ferrari dit jaar ook een driehoek als air intake
net zoals 2020Willem30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:39:
Dubbele airintake boven op de auto?
@Holk nee, ik bedoel dat Ferrari waarschijnlijk dit jaar net zoals Alfa Romeo ook een driehoek heeft
Maar je hebt dan niet het pre-launch teaser filmpje gezien waarbij het te zien is dat de driehoek ronder is geworden?Rembock schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:52:
@Holk nee, ik bedoel dat Ferrari waarschijnlijk dit jaar net zoals Alfa Romeo ook een driehoek heeft
The 2021 season starts here 💪#essereFerrari 🔴 #SF21 pic.twitter.com/1LfRYQFiqu
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 12 februari 2021
vanaf 0:34 en verder
Volgens deze plaatjes lijkt de Ferrari een rondere intake te krijgen?Rembock schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:52:
Jasphur in "[F1] Seizoen 2021"
(Plaatje kopiëren in deze post wil me niet lukken vanaf mijn mobiel, img tags werken niet bij onderstaande link)
https://tweakers.net/g/fo...3Djpg%2526name%253Dmedium
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nee niet gezien, bedankt voor het delen 
Maar het is wel lastig om de vorm van de intake te herkennen bij de SF21 vanaf de voorkant, de C41 zou er bijna hetzelfde uitzien als je het vanaf dezelfde positie zal bekijken.
Maar het is wel lastig om de vorm van de intake te herkennen bij de SF21 vanaf de voorkant, de C41 zou er bijna hetzelfde uitzien als je het vanaf dezelfde positie zal bekijken.
Die zijn soft geworden sinds ze politieke correctheid hebben ingevoerd en de gridladies de laan hebben uitgestuurd.Siebeh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:06:
Ok eerst zitten we naar een modeshow te kijken en nu dus een ballet voorstelling. Wordt de Formele 1 soft?
"When you grow up your heart dies"
Dit zal de reden wel zijn:LoeWn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:25:
Iemand op Reddit heeft de kleuren van de AT omgedraaid. Dus wit boven. WOW, dat had de livery moeten zijn
[Afbeelding]
bron
Voor zover ik weet stemmen teams de kleurschema's van hun liveries onderling enigszins af zodat de auto's herkenbaar blijven.
Die mis ik totaal niet. Ik laat mijn vriendinnetje wel door de kamer paraderen. Dat zie ik liever dan die gratenpakhuizen die ze doorgaans op de grid plaatsen. Ik kijk voor het racen.sjaool schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Die zijn soft geworden sinds ze politieke correctheid hebben ingevoerd en de gridladies de laan hebben uitgestuurd.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Tja, vrijgezel op leeftijd hier dan zie je ze wel graag hoor kan ik je vertellen.mphilipp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Die mis ik totaal niet. Ik laat mijn vriendinnetje wel door de kamer paraderen. Dat zie ik liever dan die gratenpakhuizen die ze doorgaans op de grid plaatsen. Ik kijk voor het racen.
Is het de Formula 1 draai de kleuren om competitie dit jaar?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Vroegah ging je voor 3 dingen naar een circuit, auto's, bier en pit ladiessjaool schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:43:
[...]
Tja, vrijgezel op leeftijd hier dan zie je ze wel graag hoor kan ik je vertellen.
Wel goed doen he.SinergyX schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:50:
[...]
Vroegah ging je voor 3 dingen naar een circuit, auto's, bier en pit ladies Pit ladies, bier, auto`s:)
Verwijderd
Mercedes ook weer oude liedje qua sandbaggen: https://www.nu.nl/formule...or-komend-f1-seizoen.html
Dit kan hij toch niet menen? Is er nou niemand die hem hier op aanspreekt?Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:59:
Mercedes ook weer oude liedje qua sandbaggen: https://www.nu.nl/formule...or-komend-f1-seizoen.html
Seizoenen lang steeds maar roepen dat Ferrari/Red Bull er zo goed voorstaat om vervolgens een flink aantal races voor het einde zowel de rijders als constructeurs titel al binnen te hebben.
Ik verwacht ook niet dat veel hem serieus nemen, maar het is Mercedes die spreekt, dus nieuws.Exocet schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Dit kan hij toch niet menen? Is er nou niemand die hem hier op aanspreekt?
Seizoenen lang steeds maar roepen dat Ferrari/Red Bull er zo goed voorstaat om vervolgens een flink aantal races voor het einde zowel de rijders als constructeurs titel al binnen te hebben.
Je kan beter de mensen aanspreken die het elk jaar/weekend weer gelovenExocet schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Dit kan hij toch niet menen? Is er nou niemand die hem hier op aanspreekt?

Voregah, toen Alpine nog Lotus was en Daft Punk nog een ding...
ping 127.212.23.124
Jaren lang heb ik de dagen afgeteld dat de nieuwe auto's werden onthuld, dit jaar even vluchtig gekeken wat er onthuld was en zo te zien heb ik niet echt iets gemist!
De 2021 wagens zouden al niet echt vernieuwend dus ik ga er ook niet echt tijd aan besteden,en ja, dit vind ik jammer!
2022 Wordt dan toch wel echt een jaar om naar uit te kijken en ben dan erg benieuwd naar die wagens!
Toch kriebelt het wel, over iets meer als een maandje gaan ze weer beginnen......
De 2021 wagens zouden al niet echt vernieuwend dus ik ga er ook niet echt tijd aan besteden,en ja, dit vind ik jammer!
2022 Wordt dan toch wel echt een jaar om naar uit te kijken en ben dan erg benieuwd naar die wagens!
Toch kriebelt het wel, over iets meer als een maandje gaan ze weer beginnen......
Kimi.
Fun chat with Kimi who was very talkative.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 22 februari 2021
Said I wouldn’t ask him about motivation because he hates the question and besides, he probably wouldn’t keep coming back if he wasn’t motivated.
“You guys have finally figured it out! Took you long enough.” 😂
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier precies hetzelfde, heb even de car reveal samenvattingen van AlphaTauri & Alfa Romeo bekeken maar kon mij weinig boeien. Ik zie exact dezelfde auto en de details maken me weinig uit, geen interesse in. Ben zelf ook zeer benieuwd hoe ze er volgend jaar uit komen te zien en wie dan zijn huiswerk het beste gedaan heeft.pilskes schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:32:
Jaren lang heb ik de dagen afgeteld dat de nieuwe auto's werden onthuld, dit jaar even vluchtig gekeken wat er onthuld was en zo te zien heb ik niet echt iets gemist!
Ja, dat heb ik gemerkt. Ik heb mijzelf ooit als fotograaf een accreditatie bij elkaar gebluft voor Le Mans 24H, met hulp van Autoblog.nl waar ik dan foto's voor leverde. Kreeg ik commentaar dat ik niet genoeg foto's van de pitspoezen maakte...SinergyX schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:50:
[...]
Vroegah ging je voor 3 dingen naar een circuit, auto's, bier en pit ladies

https://www.formula1.com/...Lt2cQWvLl4EkIWgtta4X.html
'I want that seat back' – Albon determined to make F1 race return in 2022, with Red Bull or AlphaTauri
Albon wants to race them hard again.Alex Albon says he is fully focused on making a racing return in Formula 1 next season and would take a seat at former team AlphaTauri if an opening at Red Bull doesn’t materialise.
FTFYIllegal_Alien schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:03:
Albon wants to be raced hard by others again.
Ik heb het ook wel, tot vandaag in ieder geval. Die auto is wat belangrijker.pilskes schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:32:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is er al een tijdstip bekend van RBR?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:23:
[...]
Ik heb het ook wel, tot vandaag in ieder geval. Die auto is wat belangrijker.
Dit weer:
Dat is al de zoveelste keer dat een F1 team roept dat ze correlatie problemen hebben/hadden met de windtunnel. Ferrari heeft het een keer gehad en ik hoor het vaker. Is het nou een k-smoes of is het zo vreselijk ingewikkeld? En vooral: ze hebben toch niet voor het eerst een windtunnel, dus waarom nu ineens problemen?
En een leuke afsluiter:
BronChristian Horner says Red Bull has had to fix a correlation misalignment in its Formula 1 design and windtunnel work, which contributed to its 2020 car problems.
Dat is al de zoveelste keer dat een F1 team roept dat ze correlatie problemen hebben/hadden met de windtunnel. Ferrari heeft het een keer gehad en ik hoor het vaker. Is het nou een k-smoes of is het zo vreselijk ingewikkeld? En vooral: ze hebben toch niet voor het eerst een windtunnel, dus waarom nu ineens problemen?
En een leuke afsluiter:
When asked if Red Bull had fully addressed the correlation issue, Horner replied: "I don't know - we'll see when the car runs!
Wat ik de afgelopen jaren irritant vond is dat de gepresenteerde auto dan er weer niet zo uit zag als tijdens de races, camouflagekleuren en weet ik veel wat.
Ben er trouwens ook weer heb ik nog iets gemist
Ben er trouwens ook weer heb ik nog iets gemist
[ Voor 18% gewijzigd door rammes op 23-02-2021 08:52 ]
Ik zou het doen!
Ben ik helemaal met je eens. De gepresenteerde auto's doen me daardoor helemaal niets. Zie het wel bij de eerste race van het jaar.rammes schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:39:
Wat ik de afgelopen jaren irritant vond is dat de gepresenteerde auto dan er weer niet zo uit zag als tijdens de races, camouflagekleuren en weet ik veel wat.
Tsja... met een jaar DTM in een hypercompetitief veld met GT3 auto's waar hij geen enkele ervaring in heeft en de top 20 vaak binnen 1 seconde zit denk ik niet dat hij veel indruk kan maken. Hij zal moeten hopen dat Tsunoda heel erg tegenvalt, anders denk ik niet dat we hem terug gaan zien.Illegal_Alien schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:03:
https://www.formula1.com/...Lt2cQWvLl4EkIWgtta4X.html'I want that seat back' – Albon determined to make F1 race return in 2022, with Red Bull or AlphaTauri
[...]
Albon wants to race them hard again.
Het zal ook zo zijn dat wat je nu aan aero ziet bij de eerste race anders is. Ze willen uiteraard niet teveel kaarten weggeven.rammes schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:39:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Iemand enig idee wanneer/of er een livestream is van RBR's aankondiging vandaag?
nofi; ik begrijp niet zo goed waarom die 'launches' zo interresant zouden moeten zijn?asing schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Het zal ook zo zijn dat wat je nu aan aero ziet bij de eerste race anders is. Ze willen uiteraard niet teveel kaarten weggeven.
- de gepresenteerde bolide, en de versie waarmee ze starten is anders (men laat nooit finale build zien bij launch)
- livery ... boeiend
- [..]
begrijp me niet verkeerd; groot fan van de sport - maar de auto lancering snap ik oprecht niet waarom dat zou willen zien.
ze zouden er denk ik beter aan doen, om die launches op 1 dag te doen; maak er dan een f1 pre-start show van.
is natuurlijk gewoon een sponsorverhaaltje en onderdeel van de deal met deze bedrijven. Ben met je eens dat dit heel anders zou kunnen.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:12:
[...]
nofi; ik begrijp niet zo goed waarom die 'launches' zo interresant zouden moeten zijn?
- de gepresenteerde bolide, en de versie waarmee ze starten is anders (men laat nooit finale build zien bij launch)
- livery ... boeiend
- [..]
begrijp me niet verkeerd; groot fan van de sport - maar de auto lancering snap ik oprecht niet waarom dat zou willen zien.
ze zouden er denk ik beter aan doen, om die launches op 1 dag te doen; maak er dan een f1 pre-start show van.
Vroegâh was het wel leuk omdat ze toen echt nog dingen veranderden en je steeds benieuwd was wat ze nu weer verzonnen hadden. Maar dat is steeds minder geworden omdat ze de concurrent niet wijzer willen maken. Dus zie je de echte nieuwe dingen niet. Niet dat wij dat zo snel zouden zien, maar goed, ander verhaal. En in deze tijden van freezes en kostenbesparingen, is er echt helemaal niets bijzonders te zien. Ik zie de plaatjes hier wel. Twee seconden kijken en weer verder scrollen...himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:12:
[...]
Kunnen wij wel willen, maar dat gaan ze niet doen. Hoeft niet eens uitgelegd te worden denk ik.ze zouden er denk ik beter aan doen, om die launches op 1 dag te doen; maak er dan een f1 pre-start show van.
Nergens een aankondiging van RB. Die zullen straks wel wat foto's uploaden thats it.
Deze is vast al voorbij gekomen, maar voor de zekerheid:

Deze cap staat gewoon in de shop. Blue test livery confirmed?

Money money money. Sponsor activiteiten. En meer van die redenen.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:12:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Precies een jaar geleden zat de eerste week van de wintertests er al weer op....
Ik heb ook het gevoel dat het dit jaar minder speelt? De geruchtenmolen staat op een laag pitje. Geen spierballentaal meer van de teams. Geen 'we hebben xx% progressie geboekt'.
Eigenlijk wel lekker rustig zo !
Ik heb ook het gevoel dat het dit jaar minder speelt? De geruchtenmolen staat op een laag pitje. Geen spierballentaal meer van de teams. Geen 'we hebben xx% progressie geboekt'.
Eigenlijk wel lekker rustig zo !
We promised a W12 tease. 😉🖤❤️ pic.twitter.com/bkP1KtMEQE
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 22 februari 2021
:strip_exif()/f/image/FsnpC2381PW9FIt2g9KxbCq4.jpg?f=fotoalbum_large)
Livery tease van Mercedes
Heel zwart met lijkt veel rood
[ Voor 3% gewijzigd door TrekDr0p op 23-02-2021 09:36 ]
Gisteren was de verjaardag van Niki Lauda vandaar de tease met de rode ster.TrekDr0p schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:35:
[Twitter]
[Afbeelding]
Livery tease van Mercedes
Heel zwart met lijkt veel rood
Ik hoop dat Red Bull dit jaar voor de verandering een keer wat vernieuwends met de livery doet!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Uit welk universum kom jij?G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:53:
Ik hoop dat Red Bull dit jaar voor de verandering een keer wat vernieuwends met de livery doet!
Reken er maar niet op. Het enige dat zal ontbreken is volgens mij het grote Aston Martin logo achterop de vleugel.G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:53:
Erger dan de tube tandpasta look kan het bijna niet worden...Illegal_Alien schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Uit welk universum kom jij?RB zal niet veel veranderenn. Ben benieuwd naar Williams en de BWT geruchten.
Hahaha ik heb gewoon graag hoop dat ze een keer iets anders doen, zoals die mooie test livery's die we voorbij zagen komenIllegal_Alien schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Uit welk universum kom jij?RB zal niet veel veranderenn. Ben benieuwd naar Williams en de BWT geruchten.
Ik vond die livery niet eens zo verkeerdsjaool schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:10:
[...]
Erger dan de tube tandpasta look kan het bijna niet worden...
12:00 CET idd, maar ik dacht dat er een betaald event was (50 euro pp) online ? Ik had al gehoopt dat @DaniëlWW2 daar wel even live verslag van doet ;-)HyperTrophy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:28:
Op racingnews wordt gesproken over 12:00
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zeker weten, zeker voor de shakedown test / eerste roll out.LoeWn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:22:
Deze is vast al voorbij gekomen, maar voor de zekerheid:
[Afbeelding]
Het is wel opvallend dat AT *niet* de achterwiel ophanging van de RB16 gebruikt dit jaar. Andere kant weer niet, omdat het een van de zwakke punten van 2020 was. Gezien het token systeem, benieuwd waar RB dit jaar z'n geld/tokens aan uitgeeft.
Wat ook wel interessant is, is de budget limiet die dit jaar ingaat. De grote teams hebben niet/amper mensen ontslagen. Red Bull heeft natuurlijk z'n power trains project en kan ook mensen naar Red Bull Technologies verplaatsen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De pagina waarop alles schijnt te moeten gaan gebeuren volgens de Red Bull website.
https://info.redbull.racing/p/6MYP-4A5/unleashthebulls
Plus de normale website.
https://www.redbull.com/i...lracing/unleash-the-bulls
Plus de normale website.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 23-02-2021 11:24 ]
holy crap wat een mpeg/jpeg compressie feest - een pagina met zo veel compressie kan ik niet bekijken. Alsof het 1990 is, waar men nog grof voor dataverkeer/webtraffic moest betalen.sjaool schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:23:
De pagina waarop alles schijnt te moeten gaan gebeuren volgens de Red Bull website.
Plus de normale website.
Het is dan ook nog maar de vraag of je daar de launch ook echt live kunt volgen. Ik vind het nogal rommelig dus ik zoek wel even verder.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:25:
[...]
holy crap wat een mpeg/jpeg compressie feest - een pagina met zo veel compressie kan ik niet bekijken. Alsof het 1990 is, waar men nog grof voor dataverkeer/webtraffic moest betalen.
Speciale shakedown merchandise. Krijgen we weer een aparte livery?
verwacht dat de juiste pagina/stream wel via https://twitter.com/redbullracing gecommuniceerd wordtsjaool schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Het is dan ook nog maar de vraag of je daar de launch ook echt live kunt volgen. Ik vind het nogal rommelig dus ik zoek wel even verder.
Dat ligt aan jou, denk ik. Bij mij is alleen de teskt 'Unleashing the bulls for 2021' een beetje fuzzy, de rest van de pagina is loeischerp, inclusief alle gifjes en foto's.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:25:
[...]
holy crap wat een mpeg/jpeg compressie feest - een pagina met zo veel compressie kan ik niet bekijken. Alsof het 1990 is, waar men nog grof voor dataverkeer/webtraffic moest betalen.
Perez maakt een Rondje op Silverstone in de oude RB15
.
Helaas geen beeldmateriaal
Helaas geen beeldmateriaal
[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 23-02-2021 11:37 ]
Taking centre stage in T-minus 15 minutes ⏱ #ChargeOn 🤘 pic.twitter.com/ackcv6NnJl
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 23 februari 2021
Dit topic is gesloten.
Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken