https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
:fill(white):strip_exif()/f/image/HrvhwuNpcdovsJFmKUCxxV1g.png?f=user_large)
Ik ben nog steeds in verwarring. Hulkenberg toch reserve rijder bij AT/RBR of gewoon op bezoek ?
[ Voor 11% gewijzigd door loekf2 op 18-02-2021 12:32 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens mij zijn die twee ook gewoon goede maatjes...loekf2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:31:
Hadden we hier al besproken wat Hulkenberg nou bij Max op het Red Bull trainingscenter in Oostenrijk te zoeken had ?
[Afbeelding]
Ik ben nog steeds in verwarring. Hulkenberg toch reserve rijder bij AT/RBR of gewoon op bezoek ?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Aan z'n beentje te zien is ie er voor de zonnestudioloekf2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:31:
Hadden we hier al besproken wat Hulkenberg nou bij Max op het Red Bull trainingscenter Athlete Performance Centre in Oostenrijk te zoeken had ?
[knip]
Verstappen zelf moest aan de bak;

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 18-02-2021 13:07 ]
Testing, one, two ...
Yes deze presentatie bedoelde ik.. Thnx @Illegal_AlienIllegal_Alien schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:41:
Voor degene die zocht naar een inelkaar gezette F1 launch:
[YouTube: 7 of the Weirdest F1 Car Launches]
@2:10
Ze wonen beide in Monaco. Ik zou er ook graag wat achter zoeken, maar helaas.loekf2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:31:
Hadden we hier al besproken wat Hulkenberg nou bij Max op het Red Bull trainingscenter in Oostenrijk te zoeken had ?
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Max gaat Perez namelijk bewust compleet afmaken zodat die ook weg moet en dan komt Hulkenberg. Dan doet Max wat lief en mag Hulkenberg net dichtbij genoeg komen zodat die niet ook weggestuurd zal worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
According to our information, #BWT were close to signing with @HaasF1Team before they withdrew.@WilliamsRacing are due to sign with them and is the reason why the team ran a plain dark blue livery during shakedown, just like in 2014 before the Martini deal.#F1 #Formula1 https://t.co/LmftxqcU4t
— Decalspotters (@decalspotters) 18 februari 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Ik zal wel een uitzondering zijn, maar vind het nieuwe geluid lekkerder...warp schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:04:
[...]
[YouTube: F1 2000-2001 McLaren-Mercedes Exhaust Sounds]
Ook McLaren Mercedes...
BWT vond het niks om met RP vooraan te rijden en zoekt weer een team om achteraan te rijden?
edit: was vergeten de /sarcasme tag aan te zetten, excuses ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Type-R739 op 18-02-2021 16:40 ]
[ Voor 7% gewijzigd door DeKaerften op 18-02-2021 15:45 ]
BWT wil een grote sponsor zijn en dat de auto volledig in hun kleuren is en groot het logo bevat. Bij Aston Martin is dat uiteraard niet mogelijk want die willen hun eigen merk uitdragen.Type-R739 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:26:
[...]
BWT vond het niks om met RP vooraan te rijden en zoekt weer een team om achteraan te rijden?
I love it when a plan comes togetherDaniëlWW2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:46:
Dit is allemaal onderdeel van het plan.
Max gaat Perez namelijk bewust compleet afmaken zodat die ook weg moet en dan komt Hulkenberg. Dan doet Max wat lief en mag Hulkenberg net dichtbij genoeg komen zodat die niet ook weggestuurd zal worden.
Geen idee maar ik vraag mij af waarom Verstappen traint op Nike Vaporflysloekf2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:31:
[Afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 18-02-2021 18:34 ]
Gelukkig hoeft hij dan ook geen hardloopwedstrijden te winnen.vhal schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:32:
[...]
Geen idee maar ik vraag mij af waarom Verstappen traint op Nike VaporflysDacht de schoen al te herkennen tijdens een eerder filmpje maar dit lijkt nu toch te kloppen. Over zijn looptechniek icm de genoemde schoen laat ik mij maar niet uit
Waar mensen zich zoal druk om maken. De looptechniek van een F1 coureur?vhal schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:32:
[...]
Geen idee maar ik vraag mij af waarom Verstappen traint op Nike VaporflysDacht de schoen al te herkennen tijdens een eerder filmpje maar dit lijkt nu toch te kloppen. Over zijn looptechniek icm de genoemde schoen laat ik mij maar niet uit

" De ochtend nadat je n 6 persoons maaltijd Chinees in je eentje opgegeten hebthardware-lover schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:47:
[...]
Aan z'n beentje te zien is ie er voor de zonnestudio
Verstappen zelf moest aan de bak;
[Afbeelding]
YouTube: Launching Scuderia AlphaTauri's 2021 Style
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Hobbydeformatie denk ikitzmxtch schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:30:
[...]
Waar mensen zich zoal druk om maken. De looptechniek van een F1 coureur?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Meer blauw op de auto ? Dan lijkt het meer op een Williams.NLRev0lution schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:47:
Om 9 uur de reveal van de Alpha Tauri:
Zouden teams onderling weleens contact hebben over de designs? Dat het niet te dicht tegen elkaar aan zit qua kleuren en zo,
Wel fijn zo'n korte presentatie zonder allemaal gepraat vooraf.
[ Voor 7% gewijzigd door Willem30 op 19-02-2021 09:07 ]
Sorry, het was meer een modeshow dan een car launchNLRev0lution schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:47:
Om 9 uur de reveal van de Alpha Tauri:
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
please welcome the newest addition to the AlphaTauri family, the AT02! 🔥
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 19 februari 2021
did we bring the heat? pic.twitter.com/hW6jNYImkG
I served in a company of heroes.
In ieder geval een stuk korter dan vorig jaar!NLRev0lution schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:07:
[...]
Sorry, het was meer een modeshow dan een car launch
Oprecht een hele mooie auto qua kleuren. Ben benieuwd naar Aston Martin & Red Bull. Ook al zal Red Bull hoogstwaarschijnlijk dezelfde kleurstelling hebbenExtigo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De nieuwe Alpha Tauri

[ Voor 5% gewijzigd door BBTM op 19-02-2021 09:21 ]
Dat zal wel wat zijn om Williams in het roze te gaan zien. Hopelijk hebben ze met alle veranderingen een wat betere auto dit jaar.DeKaerften schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:23:
Er waren juist geruchten dat Williams met BWT in zee zou gaan, wat zou betekenen, dat de Williams roze wordt.
De muziek doet een beetje Japans aan. Een hommage aan Honda?Vuvuzela schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:08:
Dat was wel heel snel. Meer donkerblauw?
[Twitter]
Scheelt ook niet veel, Tsunoda is 1.59RKD schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
[...]
Het lijken wel kabouters in deze hoek en achtergrond....
Honda staat ook nog steeds groot op de auto aan de zijkant. Al weet ik niet of dat voor de motor is of vanuit Tsunoda als Honda junior.sjaool schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:38:
[...]
De muziek doet een beetje Japans aan. Een hommage aan Honda?
:strip_exif()/f/image/F7adSlRvypXrzfEtsezY1bKB.jpg?f=fotoalbum_large)
Pirelli banden selectie voor het hele seizoen.
Met voor iedere race:
- 2x Hard (wit)
- 3x Medium (geel)
- 8x Soft (rood)
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 19-02-2021 10:17 ]
Gewoon nog Honda want dit jaar zijn ze nog gewoon leverancier van de motoren. Volgend jaar gaat Red Bull het pas zelf doen. Maar ik denk dat de naam Honda nog wel aanwezig blijft.XNL073 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:58:
[...]
Honda staat ook nog steeds groot op de auto aan de zijkant. Al weet ik niet of dat voor de motor is of vanuit Tsunoda als Honda junior.
Tsskk... dat wordt met blokjes onder de pedalen rijden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ligt het aan mij, of zijn ze redelijk over gegaan naar c2-c4? in plaats van c1-c3nachtnet schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:21:
en voor iedereen die een tabel nodig heeft voor de bandenkeuze
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De laatste shot in dat filmpje... wat moet dat voorstellen?RKD schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
[...]
Het lijken wel kabouters in deze hoek en achtergrond....
/f/image/UNM3og9yQaEFBjOy1dNkxogg.png?f=fotoalbum_large)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kledingwinkel van vorig jaar?SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:27:
[...]
De laatste shot in dat filmpje... wat moet dat voorstellen?
[Afbeelding]
Geen idee, het ziet er zo vaag uit
Maar wel mooi detail van de voorkant van de vloer, die hebben ze ook wit gemaakt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ooh jaasjaool schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Gewoon nog Honda want dit jaar zijn ze nog gewoon leverancier van de motoren. Volgend jaar gaat Red Bull het pas zelf doen. Maar ik denk dat de naam Honda nog wel aanwezig blijft.

oef, maar 1 of 2 (externe) sponsors op de auto. dat is wel heel karig..Extigo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De nieuwe Alpha Tauri
(Casio en MyWorld)
waarbij MyWorld klinkt als een nepsponsor.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ftfy...loekf2 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Tsskk... dat wordt met blokjes op de pedalen rijden.
Er onder zou niet best wezen.
Heb dat MyWorld ff gegoogled; Shop with myWorld and collect Cashback and Shopping Points.YakuzA schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:08:
[...]
oef, maar 1 of 2 (externe) sponsors op de auto. dat is wel heel karig..
(Casio en MyWorld)
waarbij MyWorld klinkt als een nepsponsor.
Een soort kortings/cashback provider; Misschien dat die de diensten verlenen waar site als CashbackXL enzo mee werken?
Het komt een beetje vaag over maar het is wel een bedrijf
Als je dan verder zoekt word het wel leuker: Myworld is nog maar pas van naam veranderd eerst heette het Lyoness.
En om wikipedia te quoten:
Lyoness is suspected to be a pyramid scheme in several of the countries it operates in. In its homeland Austria, Lyoness has been declared a pyramid scheme by four independent civil courts.[64] Criminal investigations have also been concluded by the Austrian Economic and Corruption Prosecutor ("WKStA"), who maintains that Lyoness operates an illegal pyramid scheme
Herinnert met iig aan dit filmpje:roda_djavulen schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Heb dat MyWorld ff gegoogled; Shop with myWorld and collect Cashback and Shopping Points.
Een soort kortings/cashback provider; Misschien dat die de diensten verlenen waar site als CashbackXL enzo mee werken?
Het komt een beetje vaag over maar het is wel een bedrijf
Als je dan verder zoekt word het wel leuker: Myworld is nog maar pas van naam veranderd eerst heette het Lyoness.
En om wikipedia te quoten:
Lyoness is suspected to be a pyramid scheme in several of the countries it operates in. In its homeland Austria, Lyoness has been declared a pyramid scheme by four independent civil courts.[64] Criminal investigations have also been concluded by the Austrian Economic and Corruption Prosecutor ("WKStA"), who maintains that Lyoness operates an illegal pyramid scheme
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
(eerder al hier gepost dacht ik):
The Dark Underworld of F1 Sponsorships
YouTube: The Dark Underworld of F1 Sponsorships
Oeps Yakuza was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door roda_djavulen op 19-02-2021 11:57 ]
Dat zegt mij eigenlijk niet veel. Pirelli heeft toch andere compounds voor dit jaar vergeleken met 2020?basvn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Ligt het aan mij, of zijn ze redelijk over gegaan naar c2-c4? in plaats van c1-c3
Testing, one, two ...

https://twitter.com/i/status/1362733749373403137
[ Voor 56% gewijzigd door Siebeh op 19-02-2021 13:19 ]

bron
Siebeh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:17:
23-2-2021 RedBull launch
https://twitter.com/i/status/1362733749373403137
:fill(white):strip_exif()/f/image/jHYGopINt9FEP3IQe6hWn7Mx.png?f=user_large)
Die naam gebruikten ze natuurlijk al langer, en gezien die tegen het midden van banden range zit dan ook veel races in gebruik.poor Leno schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:15:
Internet trackers en scanners van veiligheidsdiensten wereldwijd gaan overuren draaien met Pirelli's nieuwe "C4" benaming
Achja, duhRobertMe schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:26:
[...]
Die naam gebruikten ze natuurlijk al langer, en gezien die tegen het midden van banden range zit dan ook veel races in gebruik.

Drive to survive trailer voor de geïntresseerde
Drive to Survive will be released on March 19 - a week ahead of opening round in Bahrain - and run for 10 episodes, as per S1 & S2 #F1
— Phillip Horton (@PHortonF1) 19 februari 2021
[ Voor 61% gewijzigd door nachtnet op 19-02-2021 14:05 ]
embedd m dan even;Umamiplayer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:03:
YouTube: F1 Netflix | Formula 1: Drive to Survive Season 3 | Teaser
Drive to survive trailer voor de geïntresseerde
F1.com dus moet toch klikken...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
kak - je hebt gelijk
himlims_ schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:12:
[...]
kak - je hebt gelijkdan voegt inderdaad neits to
vorige delen zaten qua edit/regie prima in elkaar! dat aangevuld met 'all access'-camera, geeft toch een extra laagje zo tussen de winterstop en start in. het is (zeker in US) een prima promotie gebleken; meer kijkers, intresse gewekt. Netflix speelt dan ook wat (overdreven) in op 'rivaliteit' en het 'hero' gehalte van de mannen. En dat is prima. Maar de gemiddeld fan kijk daar toch doorheen. vriendin vond dit bevoorbeeld wel te behappen - maar een race kijken ... gaapacemoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:39:
[...]
We have no idea what's going to happen.. want iedereen die dit kijkt heeft het hele seizoen gemist
Ik vond het prima te kijken. Voor de liefhebber is het toch nooit goed, dat is met alles. Ik kijk daar lekker doorheen en zie het als lekker kijkvoer. Ik snap ook wel dat ze creatief monteren en de boel sensationeler maken dan het is, maar het blijft wel leuk. En voor de haters: kijk aub niet om later hier weer oeverloos en zinloos te gaan klagen over hoe slecht het wel niet was. Je hebt een keuze en al 2 seizoenen geklaagd...het is ook wel een keer genoeg. Tenzij je van zelfkastijding houdt. Dan zou ik graag ook een duit in het zakje willen doenhimlims_ schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:41:
[...]
vorige delen zaten qua edit/regie prima in elkaar! dat aangevuld met 'all access'-camera, geeft toch een extra laagje zo tussen de winterstop en start in. het is (zeker in US) een prima promotie gebleken; meer kijkers, intresse gewekt. Netflix speelt dan ook wat (overdreven) in op 'rivaliteit' en het 'hero' gehalte van de mannen. En dat is prima.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
De vraag is vooral welke verhalen ze gaan tonen. Er is zoveel gebeurd dat ik niet weet welke ze gaan uitzendenacemoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:39:
[...]
We have no idea what's going to happen.. want iedereen die dit kijkt heeft het hele seizoen gemist
De lijdensweg van Albon en de heropstanding van Pierre Gasly, misschien met KvyatMartinspire schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:59:
[...]
De vraag is vooral welke verhalen ze gaan tonen. Er is zoveel gebeurd dat ik niet weet welke ze gaan uitzenden
Racing Point vs Renault, the legal battle
Stroll, Perez, Hamilton: Het wegvallen van coureurs door Covid en de angst in de paddock
Ferrari onwaardig
Stoelendans McLaren met een afsluiting on a high
Veel kansen om Perez als slachtoffer van omstandigheden neer te zetten, misschien ook net zo veel om hem als bad guy te positioneren. 10 afleveringen, wie gokt de andere 5?
Een week? Ik neem aan dat iedereen in dit topic hier gewoon vrij voor krijgt?sjaool schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:09:
Pfff... nog een maand wachten en dan binnen een week 10 afleveringen er doorheen jagen. Ze vragen wel wat van mij hoor.
ping 127.212.23.124
Vrij van? Het werk of de baas*pjottum schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:53:
[...]
Een week? Ik neem aan dat iedereen in dit topic hier gewoon vrij voor krijgt?
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 19-02-2021 17:59 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Hamilton wordt WK.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:21:
Ik heb vrijwel al het nieuws gemist sinds december. Wat ik zo ongeveer weet is dat Perez naar Red Bull gaat en die nieuwe Rus gehaat wordt. Wat voor belangrijks heb ik gemist?
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Bron: https://nl.motorsport.com...r-unit-2021-hywel-thomas/
Mercedes auto voor pre-season tests onthuld:

[ Voor 81% gewijzigd door Harrie op 19-02-2021 19:47 ]
Verstappen is papa geworden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:21:
Ik heb vrijwel al het nieuws gemist sinds december. Wat ik zo ongeveer weet is dat Perez naar Red Bull gaat en die nieuwe Rus gehaat wordt. Wat voor belangrijks heb ik gemist?
Waiting on the world to change
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat is een vanzelfsprekendheid, dus geen nieuws
....zonder knip

Testing, one, two ...
Renault / Alpine raakt zijn laatste klant voor de motor kwijt.
Mc-Laren gaat over op Mercedes.
Daniël Ricciardo heeft een podium behaald en de teambaas Cyril Abitoul zou een tattoo nemen.
Daar wachten we nog steeds op.
Maar dit is denk ik even genoeg jolijt en off topic voor nu.
Wachten op de volgende car launches dan maar.
Ik denk dat we daar ook nog lang op kunnen wachten. Abiteboul is immers met de noorderzon verdwenen en zullen we niet meer terug zien in de F1, of in ieder geval niet als teambaas van Alpine in 2021.D-dark schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:59:
Daniël Ricciardo heeft een podium behaald en de teambaas Cyril Abitoul zou een tattoo nemen.
Daar wachten we nog steeds op.
Had 'm al in mijn agenda gezet. Zin in.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Kak weer een seizoen verknalt, had je niet even de spoiler tag kunnen gebruiken.
Ik vind ze een stelletje angsthazen daar bij Pirelli.
Ow kijk, een zelfbenoemd bandenexpert!Bestla schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:19:
Tijdens de Nederlandse GP nemen ze de drie hardste compounds mee. Vast een op zeker gaan met die 'onbekende baan' daar in de duinen.
Ik vind ze een stelletje angsthazen daar bij Pirelli.
Het lijkt je verstandig om met een zachte band te gaan racen als er sprake is maagdelijk nieuw asfalt en banking? Het loopvlak van de zachte band loopt er waarschijnlijk na 3 ronden af..
We zijn denk ik wel van die Formule 1 mondmaskers af zijn die er ronduit stupide uitzien en constant afzakken. Ze zijn uit de handel gehaald door de Italiaanse autoriteiten omdat ze niet werken zoals geadverteerd.

https://www.reddit.com/r/...acemasks_for_f1_has_been/
Om Toto maar even te quoten.
Maar dit is wel zo typisch Formule 1. Achter een merk gaan staan voor iets, uitgebreid adverteren en het product blijkt behoorlijk twijfelachtig te zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-02-2021 12:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet dat ik verstand van banden heb, maar zulke claims doen in dezelfde post als waar je iemand anders beticht van zelfbenoemd bandenexpert zijn... Well doneBasvanS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:14:
[...]
Ow kijk, een zelfbenoemd bandenexpert!
Het lijkt je verstandig om met een zachte band te gaan racen als er sprake is maagdelijk nieuw asfalt en banking? Het loopvlak van de zachte band loopt er waarschijnlijk na 3 ronden af..
Gamertag: FinrazielNL
Volgens mij is de F1 er niet achter gaan staan? Eerst waren er 1 of 2 teams die ze mondjesmate gebruikte, en uiteindelijk kwamen er meer en meer teams die ze deden dragen en ook steeds meer mensen in het team (dus bv niet alleen de coureurs en evt. pitwall, maar later ook vrijwel elke monteur, die in het begin nog met de standaard "tandarts" mondmaskers liepen). Uiteindelijk werd het dus wel zo bijna de defacto standaard. Maar het was zeker niet dat FOM / FIA wou dat specifiek die mondmaskers gedragen werden. En daarnaast zag je ze ook veel meer buiten F1. Volgens mij waren ze bij het wielrennen ook vrijwel de defacto standaard bv.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:34:
Maar dit is wel zo typisch Formule 1. Achter een merk gaan staan voor iets, uitgebreid adverteren en het product blijkt behoorlijk twijfelachtig te zijn.
Voor/door de banking kwamen er toch sowieso al speciale (achter?)banden? Uit mijn hoofd hebben ze dus in principe alleen keuze uit de voorbanden, of ze daar dan C1, C2 of C3 monteren, en achteren hebben ze altijd dezelfde compound die specifiek voor Zandvoort is gemaakt.Maarten_E schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:36:
De banking zal daar ongetwijfeld wel mee te maken hebben inderdaad. Hoe meer neerwaartse kracht er wordt uitgevoerd op de banden onder een anders dan rechte hoek zal hogere slijtage hebben. Zeker met de downforce waar men tegenwoordig mee rijdt, de 2005 wagens lijken vergeleken daarmee op een Ferrari uit '68.
Nu je het zegt, herinner mij daar wel iets over inderdaad.RobertMe schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:01:
[...]
Voor/door de banking kwamen er toch sowieso al speciale (achter?)banden? Uit mijn hoofd hebben ze dus in principe alleen keuze uit de voorbanden, of ze daar dan C1, C2 of C3 monteren, en achteren hebben ze altijd dezelfde compound die specifiek voor Zandvoort is gemaakt.
Jammer dat dan de bandenstrategie van minder groot belang zal zijn in de race.
(Zou wel grappig zijn als Pirelli die speciale achterbanden de oranje kleur geeft.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Was dat niet alleen een ander karkas van de band? Dat die alleen in 1 compound beschikbaar was voor testen (C4?) betekend natuurlijk niet dat die ook maar in 1 compound beschikbaar wordt bij de race.RobertMe schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:01:
[...]
Voor/door de banking kwamen er toch sowieso al speciale (achter?)banden? Uit mijn hoofd hebben ze dus in principe alleen keuze uit de voorbanden, of ze daar dan C1, C2 of C3 monteren, en achteren hebben ze altijd dezelfde compound die specifiek voor Zandvoort is gemaakt.
Edit: C2, voorbanden, andere constructie, alleen getest in Barcelona maar ook toen al werd aangegeven dat de normale C1 t/m C3 waarschijnlijk gebruikt zouden worden, met een iets hogere minimum pressure.
[ Voor 14% gewijzigd door mavamal op 20-02-2021 13:34 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dank voor de herinnering. Ik heb nu Netflix en ben gelijk aan Seizoen 1 begonnen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heel apart einde van de trailer of ligt dat aan mij?

Geheel in lijn met F1 toch? Hoop gedoe en uiteindelijk is Hamilton gewoon weer wereldkampioen.itzmxtch schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Heel apart einde van de trailer of ligt dat aan mij?
Bovendien was die bet tussen DannyRic en Abiteboul. Dat kunnen zei prima binnenkamers houden.RobertMe schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:59:
[...]
Ik denk dat we daar ook nog lang op kunnen wachten. Abiteboul is immers met de noorderzon verdwenen en zullen we niet meer terug zien in de F1, of in ieder geval niet als teambaas van Alpine in 2021.
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken