begrijp waar je vandaan komt, maar deel die niet helemaal;Hann1BaL schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:26:
[...]
Ik zal je even helpen verbeteren: In de kwalificatie is hij regelmatig de snelste (4 vs 6 poles van Hamilton). In de race gaat het moeizamer. Lijkt lastiger de banden in het juiste window te kunnen krijgen en daardoor gemiddeld een slechtere start. (Als je de reactietijden vergelijkt zie je dat daar eigenlijk weinig verschil is.)
Bottas kon het in Mexico niet goed doen:
Opdracht was: Geef Lewis een slipstream
En achteraf was het: Hij had de buitenkant dicht moeten gooien.
Die 2 zaken gaan natuurlijk niet lekker samen, maar dat begon bij de oorzaak: Slechte start.
Hij is gewoon een degelijke racer.
Volgens mij is kritiek op Bottas een indirect compliment aan Hamilton, omdat die gewoon retesnel is. Datzelfde geldt dus voor Perez en Verstappen.
Perez was toch heel goed? Maar wel altijd dik en dik achter Verstappen. Dat gebeurt Bottas ook. Ik zie veel vergelijking tussen de 2, behalve dan in de laatste race met zijn megaverdediging tegenover Hamilton.
perez kan inhalen (helaas moet ie dat te vaak doen omdat qualificatie mwah is)
bottas is zeker rappe jongen, maar gok dat 'aan het lijntje houden 1jr contract' niet bijdraagd aan zijn mentale toestand. en rust het koppie zit ook een paar tiende