Voor de cijferfetisjisten:
We zien veel meer ouderen in het ziekenhuis belanden. Ook lezen we veel over de 'milde klachten'. Is het nu zo dat de oudere mensen ook heftigere klachten krijgen, of krijgen die ook vaak alleen milde klachten?
Zijn hier cijfers van te vinden over een hele populatie?
- besmet / ziek / ziekenhuis / overleden, maar dan per leeftijd.
Ik zie de data natuurlijk wel van ziekenhuis/overleden en dan her en der een besmetting, maar kan weinig vinden over de totale bevolking, besmettingraad en hoe dat zich over leeftijden verspreid?
@begintmeta op de aangepaste Q&A:
We zien veel meer ouderen in het ziekenhuis belanden. Ook lezen we veel over de 'milde klachten'. Is het nu zo dat de oudere mensen ook heftigere klachten krijgen, of krijgen die ook vaak alleen milde klachten?
Zijn hier cijfers van te vinden over een hele populatie?
- besmet / ziek / ziekenhuis / overleden, maar dan per leeftijd.
Ik zie de data natuurlijk wel van ziekenhuis/overleden en dan her en der een besmetting, maar kan weinig vinden over de totale bevolking, besmettingraad en hoe dat zich over leeftijden verspreid?
@begintmeta op de aangepaste Q&A:
https://www.rijksoverheid...maatregelen-en-handhavingMogen kinderen nog wel met meer dan 3 vriendjes buitenspelen?
Jonge kinderen (jonger dan 12 jaar) mogen nog wel met elkaar blijven buitenspelen. Het RIVM benadrukt dat dit geen gevaar voor de gezondheid oplevert. Maar dringend advies is wel om het aantal jonge kinderen dat samenspeelt te beperken.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!