Het is wel van belang voor dit soort dingen om erbij te zeggen of je premium connectivity hebt of niet.Dnz0 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:02:
Zijn er mensen die de melding "maak verbinding met wifi voor toegang tot theater" krijgen wanneer je op theater klikt? Het lijkt niet meer te werken met LTE na de update naar de laatste versie 2019.40.50.7
Kon eerst youtube en netflix kijken, nu kan het alleen nog met wifi.
Hoe dan ook is het raar aangezien het enabled is voor iedereen. Maar kan natuurlijk een glitch zijn of gewoon dat ze van gedachten zijn verandert over de ingangsdatum van betalen voor de SR+ rijders.DaCoTa schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:44:
[...]
Het is wel van belang voor dit soort dingen om erbij te zeggen of je premium connectivity hebt of niet.
Zonder premium connectivity op LTE niet.
Hoezo dan? Het is nu een soort van trial. Mensen laten zien wat het is en dan geld vragen. In de US zijn de abo’s er al. Hier ook snel neem ik aan.Caelorum schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:52:
[...]
Hoe dan ook is het raar aangezien het enabled is voor iedereen. Maar kan natuurlijk een glitch zijn of gewoon dat ze van gedachten zijn verandert over de ingangsdatum van betalen voor de SR+ rijders.
[ Voor 53% gewijzigd door Inspired op 06-01-2020 20:02 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
- DeFeCt
- Registratie: Juli 2000
- Laatst online: 26-03 14:16
je wéét toch
Matched: connectivity, premium
Is dat zo? Het werkte namelijk al via LTE zonder premium connectivity (satellite info en traffic info)
Tijdelijk ja. Bij intro van v10. We moeten straks allemaal betalen. Net zoals in de US. Met een LR/P vanaf jaar na koop, SR+ers wanneer het abo er is in Europa.DeFeCt schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:59:
[...]
Is dat zo? Het werkte namelijk al via LTE zonder premium connectivity (satellite info en traffic info)
Alleen basic LTE blijft gratis. Wat de SR+ voor v10 had dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Inspired op 06-01-2020 22:19 ]
Dat moet je dan ook elke keer doen als je het wil gebruiken want zodra je hem in drive zet verliest hij zijn connectie met wifi. Best irritant.Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:52:
[...]
Ik heb al Spotify family, dus ik betaal er al voor. Vind eigenlijk dat de LR en P dit gewoon wel inbegrepen mogen hebben...
Net als het gratis laden bij S en X.
Denk dat ik dan eerder mijn mobiele abbo ophoog naar onbeperkt internet en die dan koppel als hotspot.
Ik denk zelf dat ik de premium connectivity het niet waard vind wat er nu geboden wordt. Als de navigatie daardoor echter bijvoorbeeld de kwaliteit Google maps zou zijn ipv wat het nu is, dan wel.
Als via LTE wilt streamen heb je op termijn de premium connectivity nodig a ~ EUR 10,- per maand. Zonder dit abonnement kun je het anders wel doen via WIFI hotspot.Novadecasa schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:04:
[...]
Je kan toch gewoon inloggen met je Spotify family account in je M3?
Ah vandaar dat het nu nog wel werkt bij mij. Even opletten met updaten dusInspired schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:06:
[...]
Als via LTE wilt streamen heb je op termijn de premium connectivity nodig a ~ EUR 10,- per maand. Zonder dit abonnement kun je het anders wel doen via WIFI hotspot.
Dat maakt niets uit, toch? Het gaat om premium connectivity, en SR+ heeft op dit moment ook premium connectivity.Bever! schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:39:
[...]
je hebt ook geen LR, en dus geen spotify imo
@BlakHawk @DeFeCt @Bever!
In het licht van de connectivity discussie, zie hieronder.
Je kan een guest account voor Spotify gebruiken. Je hebt een eigen Netflix / Disney / Twitch account nodig. Je betaald voor de LTE verbinding - alternatief is je eigen hotspot opzetten (dan mis je alleen Satellite view en Traffic Visualization)
Connectivity Packages Standard Included Premium $9.99 /mo plus applicable tax
Navigation ✓ ✓
Live Traffic Visualization - ✓
Satellite-View Maps - ✓
Video Streaming* - ✓
Caraoke* - ✓
Music Streaming* - ✓
Internet Browser* - ✓
* Accessible over Wi-Fi for Standard Connectivity
Some features such as Caraoke and video streaming are not supported on some cars based on hardware configuration. Review your release notes to confirm feature availability in your Tesla.
Bron: https://www.tesla.com/support/connectivity
In het licht van de connectivity discussie, zie hieronder.
Je kan een guest account voor Spotify gebruiken. Je hebt een eigen Netflix / Disney / Twitch account nodig. Je betaald voor de LTE verbinding - alternatief is je eigen hotspot opzetten (dan mis je alleen Satellite view en Traffic Visualization)
Connectivity Packages Standard Included Premium $9.99 /mo plus applicable tax
Navigation ✓ ✓
Live Traffic Visualization - ✓
Satellite-View Maps - ✓
Video Streaming* - ✓
Caraoke* - ✓
Music Streaming* - ✓
Internet Browser* - ✓
* Accessible over Wi-Fi for Standard Connectivity
Some features such as Caraoke and video streaming are not supported on some cars based on hardware configuration. Review your release notes to confirm feature availability in your Tesla.
Bron: https://www.tesla.com/support/connectivity
Even hierop terugkomend. Ik heb vanmiddag de laatste update geïnstalleerd, en toen kon ik wel gewoon een spotify-account aanmaken voor de auto. Dus SR+ heeft ook gewoon gratis spotify op dit momentkv83 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:53:
[...]
Dat maakt niets uit, toch? Het gaat om premium connectivity, en SR+ heeft op dit moment ook premium connectivity.
Hoe komt de mededeling van een update tot je? In de Tesla-app? Op het Tesla-embleem klikken in de auto levert niks op. Heb premium connectivity, dus er zou verbinding moeten zijn. De update zelf zou ik via WiFi willen doen. De wagen staat inmiddels een maandje voor de deur en er zouden updates beschikbaar moeten zijn...
Als de auto een update heeft gedetecteerd zal je een melding in de app krijgen. Daarnaast komt het in het scherm van de auto zelf te staan.Sitje schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:04:
Hoe komt de mededeling van een update tot je? In de Tesla-app? Op het Tesla-embleem klikken in de auto levert niks op. Heb premium connectivity, dus er zou verbinding moeten zijn. De update zelf zou ik via WiFi willen doen. De wagen staat inmiddels een maandje voor de deur en er zouden updates beschikbaar moeten zijn...
Welke softwareversie zit je nu?
Staat de update optie op advanced?
Er zijn mensen die beweren dat als je 5 tot 10 keer op advanced tikt hij geforceerd op zoek gaat naar updates. Er zijn ook mensen die beweren dat dat onzin is. Probeer het zelf, misschien dat het werkt
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Ik ben benieuwd of iemand met een SR+ al door de proefmaand van premium connectivity heen is. Wat gebeurt er dan? Is het al mogelijk om premium connectivity aan te schaffen via het scherm?
Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat werken als je de auto hebt via een LM (Athlon in mijn geval), wordt het automatisch doorberekend naar Athlon of kan je ook je eigen creditcard gegevens invoeren.
Op de website van Tesla zelf staat al een aantal maanden dat de abonnementen 'later dit jaar' worden uitgerold.
https://www.tesla.com/nl_...ed-questions-connectivity
Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat werken als je de auto hebt via een LM (Athlon in mijn geval), wordt het automatisch doorberekend naar Athlon of kan je ook je eigen creditcard gegevens invoeren.
Op de website van Tesla zelf staat al een aantal maanden dat de abonnementen 'later dit jaar' worden uitgerold.
https://www.tesla.com/nl_...ed-questions-connectivity
Er is nog geen einddatum. Die zou namelijk moeten staan bij de info in de auto.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:52:
Ik ben benieuwd of iemand met een SR+ al door de proefmaand van premium connectivity heen is. Wat gebeurt er dan? Is het al mogelijk om premium connectivity aan te schaffen via het scherm? [...]
In de VS ging de maand overigens ook pas in nadat ze de mogelijkheid tot betalen hadden aangezet. Ik ga er vanuit dat ditzelfde in NL ook gaat gebeuren.
Ohja hier net over de drukke A50 met telkens 80 -> 130 en terug gereden. ~100km @ 195kWh SR+, climate op auto 20.5 graden. Persoonlijk vind ik de range meer dan voldoende.
Gemiddeld over de afgelopen 6100km 198kWh. Dat is met 70/15/15 snelweg/stad.
Daarmee rij ik comfortabel 2x 100km stukken of 1x 250km. Dat is uiteraard een stuk minder dan wat er geadverteerd is, maar voor mij meer dan voldoende.
[ Voor 27% gewijzigd door Caelorum op 28-01-2020 18:24 ]
Je navigatie houdt wel rekening met de files maar de files zelf zijn niet op de kaart zichtbaar.dedominee schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:58:
Komende zomer een nieuwe lease auto rijden, uiteraard even bij Tesla gaan kijken zojuist voor een Model 3 SR+. Gaaf ding, maandag even testrit maken meteen. Wat me opviel is dat de verkoper zei dat de SR+ standaard wel navigatie heeft, maar zonder live file updates. Dit zou mogelijk in de loop van dit jaar komen, maar wanneer en tegen welke kosten was hem onbekend.
Klopt dit? Lijkt me toch rete irritant eerlijk gezegd. Ik rijd 95% van de tijd op Google Maps, ook al weet ik de weg. Puur voor file informatie.
Weten jullie of dit klopt en of hier een work-around voor is?
In Amerika is de Premium Connectivity al voor $9,99 per maand te kopen waarbij dat, satellietweergave en Netflix, YouTube etc via 4G/LTE beschikbaar is. Je hebt sowieso dit 30 dagen op proef bij de SR+.
[ Voor 3% gewijzigd door MacorgaZ op 30-01-2020 15:01 ]
Bambu Lab P1S Combo
Issue met ramen heb ik gelukkig (nog) niet. Wel is vandaag mijn premium connectivity verdwenen nadat het mr green eindelijk gelukt is mijn app te laten koppelen met mijn auto.
Na een goed gesprek met de LM gisteren definitief besloten dat ik per Juni een Tesla Model 3 ga rijden (laatste andere optie was een Corolla Touring Sports Premium).
Twijfel nu nog tussen een SR+ en een LR. Voor de LR ga ik netto €150 per maand meer betalen. Is dat verschil ook verklaarbaar door extra range in real life? Ik lees er verschillende dingen over op fora, maar niks sluitends. Sommigen claimen dat een LR 'gemiddeld' slechts 50km meer rijdt op een lading, anderen claimen zeker 100km.
Daarnaast lees ik dat de SR+ ook een optioneel abonnement krijgt voor premium connectivity om zo de geavanceerde navigatie oa te krijgen.
Mis ik verder nog hele grote verschillen?
Twijfel nu nog tussen een SR+ en een LR. Voor de LR ga ik netto €150 per maand meer betalen. Is dat verschil ook verklaarbaar door extra range in real life? Ik lees er verschillende dingen over op fora, maar niks sluitends. Sommigen claimen dat een LR 'gemiddeld' slechts 50km meer rijdt op een lading, anderen claimen zeker 100km.
Daarnaast lees ik dat de SR+ ook een optioneel abonnement krijgt voor premium connectivity om zo de geavanceerde navigatie oa te krijgen.
Geluid, snelheid, AWD. Zolang je gemiddeld niet boven de 200km per dag rijdt en die andere dingen je niet interesseren dan kan je gewoon de SR+ nemendedominee schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:43:
Na een goed gesprek met de LM gisteren definitief besloten dat ik per Juni een Tesla Model 3 ga rijden (laatste andere optie was een Corolla Touring Sports Premium).
Model 3
Beetje vergelijkbaar met mijn case qua leasebudget, die premium connectivity heb je bij de LR ook maar voor 1 jaar.dedominee schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:43:
En daarna ga je 10 euro per maand betalen.
Dus als je het daar van af laat hangen of een zwaar weegpunt is dan zou ik niet voor de LR gaan.
Verder ja de LR kan verder komen dan de SR+ ik rij dagelijks naar mijn werk (ongeveer 40 km enkel) op de zaak hebben we 3 fase paal dus als ik met 50% aankom dan is hij na 3 / 3,5 uur weer vol (90%).
Soms moet ik naar klanten en zoals van de week heb ik onderweg even 12 min aan SuC gestaan (was voldoende om bij de klant te komen en daar stond ook weer een paal).
Het is een afweging die wij niet kunnen maken voor je verder maar verwacht je dat je de komende jaren niet meer langere ritten te krijgen dan zou de SR+ prima kunnen zijn, als je wat meer power wil en een paar extra opties zoals verwarming op achterbank en extra range dan zou je de LR kunnen overwegen.
Hier een LR en voel me echt niet genaaid hoor @Autopilot
. Zat bij de eerste golf afleveringen en had een 3 toen het nog wel een bijzondere auto was 
@Mx. Alba range is handig maar ben toch ook wel erg blij met de audio en andere extraatjes. Mijne heeft ook nog onbeperkt premium connectivity en ik heb gratis FSD gekregen vanwege de prijsdaling vorig jaar. Had ook niet heel veel keuze want initieel was er alleen nog maar de LR en de P. Ook de acceleratie is wel leuk natuurlijk.
@Mx. Alba range is handig maar ben toch ook wel erg blij met de audio en andere extraatjes. Mijne heeft ook nog onbeperkt premium connectivity en ik heb gratis FSD gekregen vanwege de prijsdaling vorig jaar. Had ook niet heel veel keuze want initieel was er alleen nog maar de LR en de P. Ook de acceleratie is wel leuk natuurlijk.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Oke genaaid is wel wat overdreven. Dat is mijn manier om mijn jaloezie richting de LR owners te uiten want had ook wel graag een LR willen hebben.Tassadar32 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:21:
Hier een LR en voel me echt niet genaaid hoor @Autopilot. Zat bij de eerste golf afleveringen en had een 3 toen het nog wel een bijzondere auto was
En al helemaal nu ik in 2 maanden tijd 20 km range ben kwijt geraakt.
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
- Mx. Alba
- Registratie: Augustus 2001
- Laatst online: 31-03 11:52
hen/hun/die/diens
Ja nu iemand het daarover had... Wat is premium connectivity?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Luie bui ?Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:57:
Ja nu iemand het daarover had... Wat is premium connectivity?
Het grote Tesla Model 3 topic
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
- Mx. Alba
hen/hun/die/diens
Hmmm dat premium connectivity is dus gewoon een stukje geldklopperij eigenlijk. De auto kan het, en zou het ook via je telefoon kunnen doen of via een eigen simkaart, maar je moet het via Tesla doen. Typisch.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
4 van de 6 items in dat lijstje op Tesla.com (die met het sterretje erachter) werken dus ook gewoon via de hotspot van je telefoon. Het enige wat je echt niet op een andere manier kan krijgen is fileweergave (echt alleen de weergave) en sattelietbeelden. De 4 items die dus met hotspot ook werken is het meer gemak en dataverbruik waar je voor betaalt.Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:18:
Hmmm dat premium connectivity is dus gewoon een stukje geldklopperij eigenlijk. De auto kan het, en zou het ook via je telefoon kunnen doen of via een eigen simkaart, maar je moet het via Tesla doen. Typisch.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Ik weet het niet precies, (in het land waar ik woon zit de connectivity nog in een trial voor iedereen), maar ik dacht gelezen te hebben dat alle premium connectivity functionaliteit ook via wifi werken? Zodat je zonder premium connectivity gewoon thuis nog kan netflixen etc.Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:18:
En dan kan je dus ook een WiFi Hotspot met je telefoon doen en alle premium connectivity onderweg krijgen via je telefoon... Is dat niet het geval?
Edit: (@Tassadar32 beantwoord dit al. Dank!)
[ Voor 3% gewijzigd door Semyon op 15-02-2020 22:26 ]
Hoeft helemaal niet. Hotspot werkt ook gewoon voor de meeste zaken. Staat je vrij om dat te doen. Alleen de rode traffic lijntjes mis je dan.Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:18:
Verwijderd
Data is niet iets wat gratis is voor Tesla, het staat je vrij om het niet te nemen. Er is geen andere automaker zo transparant over prijzen en echte geldklopperij is geld vragen voor auto updates zoals veel andere fabrikantenMx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:18:
Ik ga zojuist voor de SR+ bij Leaseplan.Mx. Alba schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:14:
En weer een stapje dichterbij. Leasemaatschappij heeft het normleasebedrag berekend... Kwam te duur uit met de opties die ik gekozen had. Maar met de volledige autopilot optie eruit gesloopt past het wel. Jammer, maar dan stuur ik zelf maar wat meer.
Dus nu gaat hij voor de formaliteit nog een keer aangevraagd worden zonder die optie. Wat het dan zou moeten worden:
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
kleur: rood
opties: vegan, trekhaak
Alles standaard (wit, 18 inch aero's, geen FSD, black PUR). Vind het verschil in range tussen de SR+ en de LR redelijk klein in praktijk (315km tov 385km oid). 19inch viel ook binnen budget, maar gaat ten koste van de range. Dan kies ik range > looks.
Neem er nog en premium connectivity abonnementje bij tzt denk ik voor die 10 euro per maand. Had een lichte voorkeur voor een Polestar 2 (ondanks gebrek aan supercharger network en 40 min laden ipv 20 min) omdat die iets luxer interieur heeft en unieker is, maar die is helaas niet meer leverbaar in 2020.
Al met al blij mee! Zin in Juni, wanneer ik de Tesla mag gaan rijden voor 36 maanden. Had ook langer gemogen, maar denk dat de ontwikkelingen de komende jaren zo snel gaan dat ik niet langer dan 3 jaar dezelfde auto wil rijden.
@MtC Hoe moet ik dat precies lezen? Wat is nu je daadwerkelijke range obv deze gegevens? Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door dedominee op 17-02-2020 16:49 ]
Niet te filmen deze reactie en gedachtegang. Soms denk ik dat ik op een andere planeet zit in dit forum. In en in treurig..ElonDusk schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:45:
[...]
aah duidelijk dus.. als Tesla met 100km range adverteerde en je haalde 99km dan was je tevreden. Want het haalt in ieder geval wat ze adverteren. Nice manier van denken
Gefeliciteerd met het doorhakken van de knoop. Alleen denk ik niet dat je met 315km rekening moet houden bij de SR+, eerder 200-250 (met wat zuiniger rijden).dedominee schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:48:
[...]
Ik ga zojuist voor de SR+ bij Leaseplan.
Alles standaard (wit, 18 inch aero's, geen FSD, black PUR). Vind het verschil in range tussen de SR+ en de LR redelijk klein in praktijk (315km tov 385km oid). 19inch viel ook binnen budget, maar gaat ten koste van de range. Dan kies ik range > looks.
Neem er nog en premium connectivity abonnementje bij tzt denk ik voor die 10 euro per maand. Had een lichte voorkeur voor een Polestar 2 (ondanks gebrek aan supercharger network en 40 min laden ipv 20 min) omdat die iets luxer interieur heeft en unieker is, maar die is helaas niet meer leverbaar in 2020.
Al met al blij mee! Zin in Juni, wanneer ik de Tesla mag gaan rijden voor 36 maanden. Had ook langer gemogen, maar denk dat de ontwikkelingen de komende jaren zo snel gaan dat ik niet langer dan 3 jaar dezelfde auto wil rijden.
@MtC Hoe moet ik dat precies lezen? Wat is nu je daadwerkelijke range obv deze gegevens? Alvast bedankt
[ Voor 59% gewijzigd door naii11 op 17-02-2020 16:51 ]
- Mx. Alba
hen/hun/die/diens
Nice, gefeliciteerd!dedominee schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:48:
[...]
Ik ga zojuist voor de SR+ bij Leaseplan.
Daadwerkelijke range is natuurlijk van zoveel zaken afhankelijk dat er nauwelijks een peil op te trekken is. Daarom zijn er ook die standaard tests. Die dus ook niet zoveel zeggen over de praktijk...
In een praktijktest die ik elders gepost zag op Tweakers haalde de Model 3 Long Range 432km (tov de WLTP-waarde van 556km). Nog steeds beter dan de e-Niro (408km / 451km). De i-Pace, Lafe, e-Tron, en EQC vielen in die praktijktest allemaal tussen de 300 en 400km.
Al met al ga ik dus toch voor de extra range van de Long Range. Met als kers op de taart meer performance en beter geluid. Als de Long Range ook kaal niet in mijn budget had gepast dan zou ik liever voor een Kona of een e-Niro gegaan zijn dan voor een SR+. Noem het range anxiety...
Gisteren mijn model 3 opgehaald in Tilburg, rijdt heerlijk!
Als ik een liedje wil luisteren via Spotify, wordt er steeds om wifi gevraagd.
Maar er zou toch premium connectivity zijn? Of moet ik dit nog aanzetten?
Welke versie heb je gekocht ?Nick1979 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:34:
Gisteren mijn model 3 opgehaald in Tilburg, rijdt heerlijk!
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Gisteren heb ik mijn Model 3 op mogen halen, wat een prachtige bak zeg! 
Ik zit alleen met één probleem, ik heb nergens de optie om mij te subscriben op Premium Connectivity. Nergens in de app en ook nergens op de account page van de website.
Iemand enig idee? Krijg Spotify niet werkend zonder Wifi, heb een SR+
Ik zit alleen met één probleem, ik heb nergens de optie om mij te subscriben op Premium Connectivity. Nergens in de app en ook nergens op de account page van de website.
Oude software versie nog? Heb je Netflix?stevenj95 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:44:
Ik zit alleen met één probleem, ik heb nergens de optie om mij te subscriben op Premium Connectivity. Nergens in de app en ook nergens op de account page van de website.![]()
Dat heeft je Leasemaatschappij (de optie is niet beschikbaar in jouw app / account). Bovendien heb je een jaar lang gratis Premium conn. Zou je er nog even niet druk om makenstevenj95 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:44:
Ik zit alleen met één probleem, ik heb nergens de optie om mij te subscriben op Premium Connectivity. Nergens in de app en ook nergens op de account page van de website.![]()
Gravity sucks...
Premium Connectivity is nog niet te koop hier. Ik kan de andere zaken wel kopen voor mijn leaseauto. Hangt van de LM af.1-0-Ed schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:20:
[...]
Ah ok! Dacht dat alle M3's het complementary jaar kregen...
[...]
Toch wel helaas; je bent niet de eigenaar als de auto eigendom is van de Leasemaatschappij - daaom mis je het ' upgrades' menu in de app. Daar koop je zaken zoals Premium Conn., FSD, performance upgrade, etc.
Ik denk dat het na een tijdje wel komt. Anders zou je ff kunnen chatten met de US.stevenj95 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:18:
[...]
Hoop het! Nope die optie is er ook niet, en hij vraagt idd continu om Wifi bij Netflix / Spotify etc
[ Voor 22% gewijzigd door Inspired op 27-02-2020 14:21 ]
De LR en Performance hebben gewoon nog steeds een subwoofer hoor. In de SR+ heeft deze nooit gezeten.1-0-Ed schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:26:
[...]
Toch wel; had ik ook niet verwacht. Het gat in de hoedenplank naar de kofferruimte is gesloten tegenwoordig (wat de werking van een kofferbak subwoofer teniet zou doen - ik geloof vanwege de roadnoise) - er is dan ook geen subwoofer meer rechts achterin de kofferbak. Voordeel is wel dat de bekleding in de kofferbak een stuk netter is dan mijn vorige model 3. Er is ook een plastic plaatje aangebracht die de stoffering van het 'gat' links achterin de kofferbak beter op zijn plaats weet te houden.
edit: ik merk dan ook dat het geluid van de audio in de auto 'anders' is dan mijn vorige auto. Niet perse beter of slechter maar er zit wel een andere balans in...
Gedeeltelijk premium interieur
- 12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen
- Premium stoelmaterialen en bekleding
- Audiosysteem met upgrade – Immersive Sound
- Premium Connectivity (30 dagen inbegrepen)
- Getint glazen dak met zon- en anti-UV bescherming
- Elektrisch inklapbare, verwarmde zijspiegels
- Muziek en media via Bluetooth®
- Aangepaste bestuurdersprofielen
- Middenconsole met opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones
- 12-voudig elektrisch verstelbare voorstoelen
- Stoelverwarming voorin en achterin
- Premium audiosysteem – 14 speakers, 1 subwoofer, 2 versterkers, en Immersive Sound
- Premium connectiviteit (1 jaar)
- LED-mistlampen
- Vloermatten
- Getint glazen dak met zon- en anti-UV bescherming
- Elektrisch inklapbare, verwarmde zijspiegels
- Muziek en media via Bluetooth®
- Aangepaste bestuurdersprofielen
- Middenconsole met opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones
Waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten dit te activeren op de auto. Misschien even contact opnemen met Tesla.stevenj95 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:21:
[...]
In de app heb ik geen upgraded tab, via de website kan ik wel FSD en achterbankverwarming aanschaffen. Snap er geen snars meer van haha, zal Tesla een contacten als het over een week nog niet werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door adjego op 27-02-2020 14:25 ]
Home Assistant |🔋Marstek Venus E V3.0 | ☀️ 2900 Wp | 🚗 Tesla Model 3 RWD 2024
Nee dat klopt - volgens mij ook. Ik doelde met het VIN alleen op de potentiele leeftijd van de auto. Een VIN van 500.000+ is in Q3 geproduceerd volgens mij en dus heeft stevenj95 geen oudere auto meegekregen. Een oudere auto had wellicht een verlopen Premium Connectivity kunnen verklaren maar dat is dus niet het geval..Inspired schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:31:
[...]
VIN heeft er toch ook helemaal niks mee te maken? Elke SR+ in NL zou nu gewoon nog premium moeten hebben.
Gravity sucks...
Verwijderd
Ik heb sinds gister opeens 3G in me auto en kan ik internetten zonder dat ik de hotspot gebruik vanuit me auto. Heb ik iets gemist?
En is er al iets bekend van Premium Connectivity of is dat dit juist?
En is er al iets bekend van Premium Connectivity of is dat dit juist?
Dat is premium connectivity en die is momenteel nog gratis in Nederland. (al sinds december overigens).
Verwijderd
Maar ik heb de volgende dingen niet:
Live verkeersweergave
Satellietkaarten
Live verkeersweergave
Satellietkaarten
Caelorum schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:20:
Dat is premium connectivity en die is momenteel nog gratis in Nederland. (al sinds december overigens).
Heeft iemand ervaring met een M3 via een leasemaatschappij en het afnemen van premium connectivity services? In mijn Tesla account kan ik ze niet aanschaffen. En de leasemaatschappij heeft geen idee waar ik het over heb.
Dat kan nog niet in Europa. Het is voor nu nog gewoon gratis en bij iedereen actief.MuadD1b schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:00:
Heeft iemand ervaring met een M3 via een leasemaatschappij en het afnemen van premium connectivity services? In mijn Tesla account kan ik ze niet aanschaffen. En de leasemaatschappij heeft geen idee waar ik het over heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 17-03-2020 12:03 ]
Ja, dan heb je nog geen premium connectivity. Bij anderen duurde dit ook ff na aflevering. @Verwijderd had het ook bijvoorbeeld. Geen idee of het nu werkt, en hoelang het duurde vanaf aflevering.MuadD1b schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:36:
[...]
Nee traffic info krijg ik ook niet terwijl ik het wel aan heb gezet in de settings.
[ Voor 23% gewijzigd door Inspired op 17-03-2020 12:38 ]
Als er een update klaar staat krijg je een melding via LTE. (Ook zonder premium.) Dan moet je op WIFI voor de download. In P gaat de WIFI vanzelf aan en zal dan verbinden. Als je gaat rijden gaat de WIFI uit. Dan kun je hem eventueel handmatig aanzetten voor Spotify totdat premium connectivity werkt. De laatste zou binnen een paar dagen wel vanzelf moeten komen. Zie mijn vorige bericht. Is geen software update voor nodig.MuadD1b schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:38:
Het is een 2020 softwareversie. Dus dan zou het toch al moeten werken?
Moet ik hem verbinding met m'n thuisnetwerk om updates te krijgen? En blijft die verbinding dan wel open als de auto geparkeerd staat? Nu moet ik hem elke keer bewust aanzetten als ik instap.
Zojuist Tesla gebeld. Ze zeggen dat die 30 dagen is afgeschaft voor nieuwe auto's. En dat de premium connectivity subscriptions nog niet beschikbaar zijn in NL. Dus als je een auto zonder het premium interieur koopt zal je geen traffic info hebben en geen spotify via 4g.Inspired schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:37:
[...]
Ja, dan heb je nog geen premium connectivity. Bij anderen duurde dit ook ff na aflevering. @Verwijderd had het ook bijvoorbeeld. Geen idee of het nu werkt, en hoelang het duurde vanaf aflevering.
Wanneer het wel beschikbaar komt weten ze niet. Een ruwe gok was eind Q2 2020. Maar daar mocht ik de beste man niet aan houden.
Dat blijft dus stunten met een mobile hotspot en fileinfo via google maps op de telefoon (niet dat er nu files staan.....). Wel teleurstellend. Mijn oude Golf GTE was dan nog beter uitgerust met carplay
Dat is wel heel raar, want ik heb vorige vrijdag mijn M3 opgehaald en ik kan gewoon op de browser, Caraoke, Spotify afspelen, etc. Zonder wifi nota bene, want mijn modem zit te ver van mijn auto (laat staan onderweg). Ik zie geen live file updates maar heb het ook nog niet uitgeprobeerd.MuadD1b schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:10:
[...]
Zojuist Tesla gebeld. Ze zeggen dat die 30 dagen is afgeschaft voor nieuwe auto's. En dat de premium connectivity subscriptions nog niet beschikbaar zijn in NL. Dus als je een auto zonder het premium interieur koopt zal je geen traffic info hebben en geen spotify via 4g.
Wanneer het wel beschikbaar komt weten ze niet. Een ruwe gok was eind Q2 2020. Maar daar mocht ik de beste man niet aan houden.
Dat blijft dus stunten met een mobile hotspot en fileinfo via google maps op de telefoon (niet dat er nu files staan.....). Wel teleurstellend. Mijn oude Golf GTE was dan nog beter uitgerust met carplay
Is mijn auto uit een goede batch afkomstig soms?
Vreemd dat dit per auto verschilt lijkt het. Ik heb gedeeltelijk premium interieur, fyi. Gewoon de goedkoopste config.
https://www.tesla.com/nl_NL/support/connectivity
volgens deze link zouden mijn features dan helemaal niet moeten kunnen.... Or am I jinxing myself now?
SR+ | White | Black | Aero > Bestelling LM: 31/01, Tesla: 03/02 | RN: 18/02 | VIN: 06/03 | Levering: 13/03
Wellicht voorbode voor Premium Connectivity abonnement? Ik zie de optie nog niet trouwens. App is wel up to date. (iPhone)Snarf70 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:47:
Ik zie sinds vanmorgen dat je nu ook updates van de auto kan doen via de app (zoals de boost voor 1800 euri).
Hier (met iPhone, versie 3.10.4 van de App) zie ik inderdaad nu UPGRADES tussen LOCATIE en SERVICE PLANNEN staan.Inspired schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:26:
[...]
Wellicht voorbode voor Premium Connectivity abonnement? Ik zie de optie nog niet trouwens. App is wel up to date. (iPhone)
Daarbinnen heb ik nu de opties 'Acceleration Boost' 1800 euro en 'Volledig zelfrijdende besturing' 6400 euro staan.
Premium connectivity moet je straks 9,99 per maand betalen.
Als je inlogt op je Tesla account op de website van Tesla kun je bij de details van je auto zien hoe lang je Premium Connectivity nog geldig is. Mijn gratis periode eindigt op 18 juli 2020.
Hier kan je zien wat de verschillen zijn met de Standard connectivity
Als je inlogt op je Tesla account op de website van Tesla kun je bij de details van je auto zien hoe lang je Premium Connectivity nog geldig is. Mijn gratis periode eindigt op 18 juli 2020.
Staat bij mij nog niets, per wanneer heb jij je M3 in gebruik genomen ?Hunkaroglu schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:11:
Woah, bij mij al op 18 mei. Nouja, dan zet ik het abo wel aan de eerste keer dat ik daarna ga rijden. Gebruik de auto nu zo weinig.Hunkaroglu schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:11:
Op 17 juni 2019 in gebruik genomen.GB2 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:24:
[...]
Staat bij mij nog niets, per wanneer heb jij je M3 in gebruik genomen ?
- Ga naar https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount
- Log in.
- Klik op "Beheren"
- En dan "Details bekijken"
- Rechts zal er dan een kopje Premium Connectivity staan waarop je je kan abonneren.
Staat hier geen knop "beheren", maar hier nog steeds de secundaire account en ik zie dat niet echt veranderen... Hopelijk als het zover is, dat we dan via de LM dat abbo kunnen afsluiten... Benieuwd.Hunkaroglu schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:22:
[...]
Op 17 juni 2019 in gebruik genomen.
- Ga naar https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount
- Log in.
- Klik op "Beheren"
- En dan "Details bekijken"
- Rechts zal er dan een kopje Premium Connectivity staan waarop je je kan abonneren.
EX30 Ultra Twin Performance
Net een mailtje van tesla:
Neem een abonnement om Premium Connectivity te blijven gebruiken
Uw gratis proefperiode voor Premium Connectivity eindigt op 18 mei 2020. Na deze datum schakelt uw auto naar Standard Connectivity.
Ik denk niet dat ik er gebruik van ga maken.
Uw gratis proefperiode voor Premium Connectivity eindigt op 18 mei 2020. Na deze datum schakelt uw auto naar Standard Connectivity.
Van wanneer is jou aankoop? Is het effectief een maand gratis geweest, of zijn ze nu pas die optie aan het uitrollen?ybos schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:15:
Net een mailtje van tesla:
Hier de auto gaan afhalen op 18 maart, we zijn nu een maand later, voor zover ik kan zien nog steeds premium en nog geen mail gekregen (BE)
[ Voor 12% gewijzigd door Houseofdreams op 19-04-2020 14:18 ]
EX30 Ultra Twin Performance
Hier een SR+ van december 2019. 18 mei verloopt premium connectivity. Blijft Spotify via tesla wel werken als je met een eigen account inlogt?
[ Voor 5% gewijzigd door sjakkie123 op 19-04-2020 14:29 ]
Nope, ook daar heb je premium connectivity voor nodig. Valt gewoon onder “muziek streamen”. Met een hotspot via je mobiel werkt het weer wel, of via bluetooth met je mobiel kan natuurlijk ook.sjakkie123 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:28:
Hier een SR+ van december 2019. 18 mei verloopt premium connectivity. Blijft Spotify via tesla wel werken als je met een eigen account inlogt?
Home Assistant |🔋Marstek Venus E V3.0 | ☀️ 2900 Wp | 🚗 Tesla Model 3 RWD 2024
Alhoewel me dat ook heel mooi lijkt, raakte Tesla wel de controle kwijt over wat er wordt downgeload. Mensen gaan natuurlijk onmiddelijk (want vrij) torrents films en andere dingen downloaden.GB2 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:41:
Het zou mooi zijn als ze het omdraaien, dat die 4G ook een wifi hotspot wordt in je auto, dan zou ik het zeker overwegen, zeker met ritten met de kids achterin met een tablet.
Het feit dat zelfs met premium connectivity de updates nog via WiFi gaan, denk ik dat Tesla de bandbreedte niet zo ruim heeft ingekocht. Een streaming radio/verkeersdata kost niet zoveel.
En als premium hotspot €XX of zelfs €XXX per maand gaat listen wil je het dan nog?
Hier hetzelfde, eind december 2019 auto mogen ophalen en ook op 18 mei einde premium connectivity. Vanochtend een mailtje over gehad van Tesla.sjakkie123 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:28:
Hier een SR+ van december 2019. 18 mei verloopt premium connectivity.
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Ik 18 december, en nog geen update hierover.ArPi75 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:44:
[...]
Hier hetzelfde, eind december 2019 auto mogen ophalen en ook op 18 mei einde premium connectivity. Vanochtend een mailtje over gehad van Tesla.
Bij Eindhoven was ook alles dicht maar als je naar de slagboom reed vroeg men via de intercom wat ik kwam doen toen ik zei dat ik kwam laden ging de slagboom open.Teslalrp schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:34:
Weet iemand of SuC Breukelen wel te bereiken is? Stond ervoor gisteren, maar alles lijkt gesloten. Toch maar doorgereden
Er hing op de lader een A4tje met dat je bij de receptie een 'to go' koffie kon kopen op veilige manier...
Ik was bij mij LR in de veronderstelling dat die premium connectivity er onbeperkt bijzat omdat er ook een “premium interior” inzit.. heb ik dat echt zo verkeerd geïnterpreteerd?DaCoTa schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:55:
Maar je kan nog geen abo afsluiten in de auto.
Het staat nu in ieder geval wel heel duidelijk op de website, maar toen ik mijn M3 kocht... 🤔
Luie maandag?Sunri5e schreef op maandag 20 april 2020 @ 07:41:
Hier nog geen mailtje gehad. Welke opties ga je in de auto nou eigenlijk missen zonder PC? Netflix is een leuke gadget maar eigenlijk gebruik ik dat nooit. Spotify ga ik zeker missen. En dan maps.... Tsja kan prima zonder. Is het al bekend wat het maandelijks gaat kosten?
https://www.tesla.com/nl_NL/support/connectivity
EUR 9,99 per maand.
@mrtl is al een tijd 1 jaar. Wanneer heb je hem besteld? Auto’s besteld voor 30 juni 2018 hebben unlimited premium.
[ Voor 11% gewijzigd door Inspired op 20-04-2020 07:56 ]
Ja, dat dacht ik ook, maar weet het niet meer zo goed. Kan ook false memory zijn.Mrtnl schreef op maandag 20 april 2020 @ 07:53:
[...]
Ik was bij mij LR in de veronderstelling dat die premium connectivity er onbeperkt bijzat omdat er ook een “premium interior” inzit.. heb ik dat echt zo verkeerd geïnterpreteerd?
Het staat nu in ieder geval wel heel duidelijk op de website, maar toen ik mijn M3 kocht... 🤔
Misschien bij de Model S/X voor een bepaalde productiedatum. Alle TM3's die, geloof ik, voor 1 juli 2018 zijn geproduceerd krijgen ook ongelimiteerd data. Wat niet relevant is voor NL.Mrtnl schreef op maandag 20 april 2020 @ 07:53:
[...]
Ik was bij mij LR in de veronderstelling dat die premium connectivity er onbeperkt bijzat omdat er ook een “premium interior” inzit.. heb ik dat echt zo verkeerd geïnterpreteerd?
Ze zijn dit volgens mij langzaam aan het uitrollen voor alle VINs. Ik kan op mijn account ook nog geen expiry zien van Premium Connectivity. Wanneer het op het account zichtbaar is zal het ook in de auto zichtbaar zijn gok ik.Remz schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:12:
[...]
Huh, bij mij niet zichtbaar, terwijl ik op dezelfde versie zit.
Ah thanks. Ben wel erg benieuwd naar die info, want ik kan niets zien in m'n account (waarschijnlijk omdat het lease is) en Tesla negeert al m'n e-mailtjes hierover.Inspired schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:44:
[...]
Ze zijn dit volgens mij langzaam aan het uitrollen voor alle VINs. Ik kan op mijn account ook nog geen expiry zien van Premium Connectivity. Wanneer het op het account zichtbaar is zal het ook in de auto zichtbaar zijn gok ik.
Ik zat bij de eerste levering van Model 3's, dus ben benieuwd of ik die upgrade naar FSD nou heb of niet. Ook zit ik dus al op 13 maanden connectivity
Ik dacht dat premium connectivity op 18 mei niet meer zou werken op de SR+? Hier doet hij het nog gewoon.
Per auto verschillend. Wat staat er in je account/auto?Sunri5e schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:48:
Ik dacht dat premium connectivity op 18 mei niet meer zou werken op de SR+? Hier doet hij het nog gewoon.
Mijn LR is bijna een jaar oud. Heb ook nog geen datum er staan.
[ Voor 10% gewijzigd door Inspired op 21-05-2020 08:58 ]
Mogelijk doen ze dit in batches? Was dat een individueel moment of breder? Heb dit om eerlijk te zijn niet gevolgd.Sunri5e schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:48:
Bij mij staat er dat ik Premium connectivity (P) heb, zonder einddatum. Heb de auto in september een jaar. Kan ik nou verwachten dat ik hier over 4 maanden ook voor moet gaan betalen? Ik heb daar wel altijd rekening mee gehouden, maar er wordt geen einddatum gecommuniceerd, vandaar.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Bij mij ook, hij zou op 18 mei afgelopen zijn, loopt gewoon door.Sunri5e schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:48:
Zal binnenkort dan wel uitgaan. Ze zullen nog wel de backend administratie aan het bouwen zijn hiervoor :-)
Als je in de auto onder software kijkt bij de instellingen staat het onder de standaardgegevens (kmstand, VIN, etc) onder het kopje premium connectivityj1990 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:03:
[...]
Waar zien jullie die einddatum? Ik zie werkelijk nergens iets van een datum dat het uitgeschakeld gaat worden.. heb de SR+ sinds november.
Bij mij staat er “premium connectivity meegeleverd pakket”.Inspired schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:56:
[...]
Per auto verschillend. Wat staat er in je account/auto?
Mijn LR is bijna een jaar oud. Heb ook nog geen datum er staan.
Misschien al voorbijgekomen hier, maar bij mij stond eerst dat de premium connectivity ging verlopen op 18 mei. Na 18 mei gewoon nog alles in gebruik (overigens wel eigen accounts bij Netflix en Spotify) nu staat er achter Premium Connectivity: Meegeleverd pakket.
Ik heb een SR+
Ik heb een SR+
Sssst niks zeggenMarkovichi schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:15:
Misschien al voorbijgekomen hier, maar bij mij stond eerst dat de premium connectivity ging verlopen op 18 mei. Na 18 mei gewoon nog alles in gebruik (overigens wel eigen accounts bij Netflix en Spotify) nu staat er achter Premium Connectivity: Meegeleverd pakket.
Ik heb een SR+
Bij mij is het eraf, misschien heb je geluk.
Ik denk echt wel dat dit vaker fout zal gaan. Het gaat hier om de wet van de grote getallen. Er zijn zoveel configuraties dat er heus weleens een vinkje verkeerd gezet gaat worden.
Dit zie je overal fout gaan bij grote aantallen:
- Bij netbeheerders zijn er altijd klanten die nooit betalen, de aansluiting is gewoon niet in kaart;
- Grote kabelaanbieder zoals ziggo heeft ook klanten die jarenlang niet betalen (zelf meegemaakt bij n klant);
- Bij RDW zie je ook regelmatig gekke dingen: auto's met 2 wielen, verkeerde gewichten enzenz
- Partij die mij nu inhuurt heeft ook meer dan 20.000 klanten. Ondanks diverse regelmatige checks komen we per ongeluk toch steeds klanten die te weinig of niets betalen voor componenten die in de huur staan.
Zo zie ik dat bij Tesla ook wel zo nu en dan fout gaan
Misschien heb jij gewoon mazzel.
Sinds de laatste update heb ik bij mijn P, van bijna een jaar oud, opeens een einddatum staanTaro schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:59:
[...]
Mogelijk doen ze dit in batches? Was dat een individueel moment of breder? Heb dit om eerlijk te zijn niet gevolgd.
Bij mij staat er dat ik Premium connectivity (P) heb, zonder einddatum. Heb de auto in september een jaar. Kan ik nou verwachten dat ik hier over 4 maanden ook voor moet gaan betalen? Ik heb daar wel altijd rekening mee gehouden, maar er wordt geen einddatum gecommuniceerd, vandaar.
Hoeb heb jij het afgesloten? Bij mij is het sinds 30 mei (precies 1 maand dus idd) stop gezet. Vooralsnog nergens de mogelijkheid om het af te sluiten. Leasemaatschapij verwijst me naar Tesla, maar die zeggen dat het niet lukt om dat het een leaseauto is. Supercharger boeken ze wel af dus betalingsgevens hebben ze gewoon netjes.
DaCoTa schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:25:
Inmiddels Premium Connectivity abonnement afgesloten. Werkte niet direct, duurde een uurtje tot de auto het doorhad.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Doel je echt op upgrades het premium connectivity abonnement?-Splash- schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Wel irritant. Ik heb dit aan mijn LM gevraagd of dit een probleem was toen ik hem bestelde. Zij gaven aan van niet (als ik het zelf betaal). Maar als ik dan al die tijd niets ermee kan omdat het een kastje muur verhaal wordt zou wel irritant zijn.
Zou het niet op de lease mee kunnen?
JupInspired schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:54:
[...]
Doel je echt op upgrades het premium connectivity abonnement?
- acidfever
- Registratie: Februari 2001
- Laatst online: 06-01-2024
I am allready working!
Ik rijd ook lease en heb het premium connectivity abonnement (op eigen kosten) vorige week afgesloten (was na een jaar verlopen) en dat werd na een paar minuten al actief in de auto.-Splash- schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Wel irritant. Ik heb dit aan mijn LM gevraagd of dit een probleem was toen ik hem bestelde. Zij gaven aan van niet (als ik het zelf betaal). Maar als ik dan al die tijd niets ermee kan omdat het een kastje muur verhaal wordt zou wel irritant zijn.
Zou het niet op de lease mee kunnen?
Dit kon ik gewoon afsluiten via de website maar wellicht kan een leasemaatschappij dit soort zaken laten blokkeren. Vraag me dan alleen wel af waar de rekening voor superchargen naartoe gaat?
Dat hoop ik. Mijn LM vindt het iig prima. Gaat toch naar je creditcard? Als je die kan koppelen dan.acidfever schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:22:
[...]
Ik rijd ook lease en heb het premium connectivity abonnement (op eigen kosten) vorige week afgesloten (was na een jaar verlopen) en dat werd na een paar minuten al actief in de auto.
Dit kon ik gewoon afsluiten via de website maar wellicht kan een leasemaatschappij dit soort zaken laten blokkeren. Vraag me dan alleen wel af waar de rekening voor superchargen naartoe gaat?
Welkom, welke variant/kleur heb je?dedominee schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:23:
Sinds gisteren ook lid van de club! Fantastische auto. Aantal vragen:
- Mijn telefoon is gekoppeld als sleutel. Als ik weg loop, gaat de auto echter niet op slot. Waar stel ik dat eventueel in of doe ik iets verkeerd?
- Bij Caraoke laden sommige lijsten (Disney bijvoorbeeld) niet. Ligt dat aan mij?
- Ik kan wel Netflix kijken (en heb dus volgens mij gratis Premium tijdelijk) maar zie geen files op de kaart. Ook kan ik niet kiezen voor satelliet kaarten. Heb ik nu wel of geen Premium?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
- Optie aanzetten: Vergendelen bij weglopen (Pagina 14 op: https://www.tesla.com/sit...ners_manual_europe_nl.pdf)
- Hier nog niet ervaren
- Zit je op Wifi of LTE? In het geval van Wifi: Dan heb je waarschijnlijk geen Premium. Je kunt dit verifiëren door linksonderin op het auto icoontje te klikken en dan bij software updates, bovenin te kijken. Daar zie je welk connectivity pakket je hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:35 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
En onder dit scherm? Onder km stand/VIN. Staat bij mij dat er autopilot meegeleverd is en premium connectivity.
Dus niet op aanvullende voertuiginformatie klikken.
Dus niet op aanvullende voertuiginformatie klikken.
[ Voor 19% gewijzigd door Inspired op 01-07-2020 10:29 ]
Als ik tesla premium connectivity heb, maar geen spotify premium. Kan ik dan wel spotify luisteren met Tesla account?
Ik heb nu premium connectivity, maar spotify keijg ik met mijn Tesla account niet ingelogd “ongeldig account” is dit normaal? Ik ging er van uit dat dit ook met Tesla account kon..?
Zou zonde zijn als mijn spotify dan direct 20€ per maand kost voor alleen gebruik in de auto soms...
Ik heb nu premium connectivity, maar spotify keijg ik met mijn Tesla account niet ingelogd “ongeldig account” is dit normaal? Ik ging er van uit dat dit ook met Tesla account kon..?
Zou zonde zijn als mijn spotify dan direct 20€ per maand kost voor alleen gebruik in de auto soms...
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Je kunt kiezen voor een "Tesla Spotify account" toch? Dat heeft niks met je gewone Tesla account te maken trouwens.Stef87 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:55:
Als ik tesla premium connectivity heb, maar geen spotify premium. Kan ik dan wel spotify luisteren met Tesla account?
Nee, ik heb verder geen Spotify. Werkt met alleen Premium Connectivity. Eerste keer voor Tesla Spotify account gekozen.Stef87 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:03:
[...]
Als ik druk op “gebruik tesla-account werkt het iig niet: “account ongeldig”
De knop “gebruik Tesla account” werkt ook niet als ik de log in regels leeg laat.
Ik was in de veronderstelling dat ik spotify kon luisteren in de auto met alleen een tesla account..? Of mis ik iets en moet ik ook nog een Spotify premium afsluiten...?
Ahh.. Bij mij werkt het niet. Zegt dat ik ook nog een premium spotify moet hebbenInspired schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Nee, ik heb verder geen Spotify. Werkt met alleen Premium Connectivity. Eerste keer voor Tesla Spotify account gekozen.
Nergens een optie om Tesla Spotify account aan te maken of gebruiken.. Tips iemand?
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Zag trouwens dat de premium connectivity plots geen einddatum meer heeft (was bij mij feb. 2021). Zal inderdaad te maken hebben met weghalen van auto's op naam m.b.t .lease of hebben prive eigenaren dit ook?
Waar ik ook benieuwd naar ben is of er al mensen zijn met de laatste update waarbij M3 gaat pre-heaten voor alternatieve fast chargers. Ben wel benieuwd wat je bij een Ionity of Fastned 350kw aan snelheid haalt dan. Voorheen trok ik daar max 90kwh.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of er al mensen zijn met de laatste update waarbij M3 gaat pre-heaten voor alternatieve fast chargers. Ben wel benieuwd wat je bij een Ionity of Fastned 350kw aan snelheid haalt dan. Voorheen trok ik daar max 90kwh.
De interne lader in de Model 3 kan "maar" maximaal 330kW aan het ik begrepen.STIMPPYYY schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:15:
Zag trouwens dat de premium connectivity plots geen einddatum meer heeft (was bij mij feb. 2021). Zal inderdaad te maken hebben met weghalen van auto's op naam m.b.t .lease of hebben prive eigenaren dit ook?
Ik verwacht eigenlijk niet dat je boven de 250kW gaat uitkomen, of is dat echt enkel de beperking van de lader?
[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 16-07-2020 10:24 ]
Bij mij staat er ook in de auto dat premium connectivity inbegrepen is, ook al heb ik een SR+ (dus zonder die premium connectivity). Sinds dit afgelopen oktober (ongeveer?) werd toegevoegd als tijdelijk iets heb ik het alSTIMPPYYY schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:15:
Voor de liefhebber: mijn SR+ met 30k km op de teller heeft bij 100% volgens de app nu 355km range. Ik denk overigens dat als ik hem daadwerkelijk oplaad naar 100% dit eerder iets van 365 zal zijn. Nieuw was dit in deze tijd van het jaar 380-385 volgens mij.
Waar zie je dat? Ik kan echt nergens in de auto maar 1 ding vinden over premium connectivity en einddata.....STIMPPYYY schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:15:
Ook niet bij aanvullende voertuiggegevens..
Bij aanvullende voertuiggegevens zie ik:
Audio installatie (premium luidsprekers)
Autopilot-computer
Garagedeur opener:
IMEISV modem:
Infotainment processor:
Motortype achter:
WIFI MAC Adres:
Ik zit nog wel in mijn trial vermoed ik...
[ Voor 17% gewijzigd door -Splash- op 16-07-2020 17:28 ]
FSD, de performance boost voor de LR, eventueel premium connectivity, etc.Hertog_Martin schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:20:
Wat bedoel je precies met upgrades? Niet de OTA updates lijkt me.
Wel benieuwd welke dingen je alleen in de main account kan doen die je dus niet zelf kan doen of inzien als je leased.
Wat je zelf kan doen: Creditcard gegevens aanpassen, SuC kosten inzien.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 24-07-2020 22:26 ]
MacDrive + Netflix & vriendinOrangelights23 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:09:
Hoe zijn de ervaringen met Netflix en YouTube? Ik krijg binnenkort een SR+ en heb niet echt het idee dat ik beide apps veel ga gebruiken.
Wij hebben zo’n abbo vnl voor Netflix en spotify!
Met het Tesla premium connectivity abbo heb je ook direct een Spotify premium account die je kan gebruiken (alleen in Tesla).
Dit was mij onduidelijk maar blijkt zo te zijn. Erg handig als je normaal geen spotify zou gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Stef87 op 06-08-2020 14:03 ]
Echt? Hoe werkt dat dan? Bij mij gebruikt hij gewoon mijn "normale" spotify account...wat ook handig is op zich gezien playlists etc..Stef87 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:55:
[...]
Met het Tesla premium connectivity abbo heb je ook direct een Spotify premium account die je kan gebruiken (alleen in Tesla).
Dit was mij onduidelijk maar blijkt zo te zijn. Erg handig als je normaal geen spotify zou gebruiken
Je kan “Tesla Account” selecteren.mee007 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:29:
[...]
Echt? Hoe werkt dat dan? Bij mij gebruikt hij gewoon mijn "normale" spotify account...wat ook handig is op zich gezien playlists etc..
Dan werkt het gewoon.
(Er is ook een bug dat het niet gelijk werkt, omdat je nog ingelogd stond toen premium connectivity was afgelopen. Ik heb dit opgelost door maand premium spotify te kopen, weer in te loggen en dan handmatig uitloggen, vervolgens inloggen met “ gebruik Tesla account”)
Spotify premium + tesla premium was mij een beetje te gortig (20€ per maand voor beetje spotify)
[ Voor 11% gewijzigd door Stef87 op 06-08-2020 14:46 ]
Ja je kan gewoon Spotify gebruiken zonder Tesla Connectivity. Je moet dan wel even met je eigen (betaalde) Spotify account inloggen in de auto en de hotspot opzetten.mee007 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:38:
[...]
Als ik Premium zou stopzetten, kan ik dan nog steeds de Spotify app gebruiken in m'n Tesla. Dus met mn standaard spotify account en eventueel mobile hotspot?
Ik dacht namelijk dat je dan alleen nog muziek vanaf je telefoon kan streamen naar je tesla...
Voor zover ik weet kan je Netflix ook gebruiken via WiFi dus zonder premium connectivity. Je betaald voornamelijk voor de data (en de “satelliet” weergave in maps)mee007 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Ok! thx! wist ik niet..is eigenlijk enige app die ik echt "nodig" heb...netflix etc kan ook via https://www.abettertheater.com/ in de tesla browser
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Gerelateerde topics:
- Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt.
- Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan
- Een keer een ander merk & type EV noemen is uiteraard prima, maar dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken met bijv. de EV6, Ioniq5, etc. Daarvoor zijn andere topics, zie de lijst hieronder
- We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
- Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
- De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
Gerelateerde topics:
- Tesla besteld? Kijk voor meer informatie rondom de levering in: Het grote Tesla Levering topic.
- Goedkoop thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
- Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
- Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
- Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
- Lease auto's in: Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 of Keuze leaseauto - Deel 6.
- Elektrische auto's in het algemeen & vergelijken: Elektrische auto's - deel 5.
- Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
/f/image/jFGN7VOOVLrAVPSS4BH22EQA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9qBCxgZqI139enkRQ2Z8cWyE.png?f=fotoalbum_large)