Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als buitenstaander is het zo lastig te oordelen.Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:14:
Misschien was het niet zo handig van het Verstappen-kamp om voor de zoveelste keer zijn contract te verlengen zonder ook maar 1 meter te hebben gereden in het nieuwe seizoen. Hij had inmiddels al sinds 2018 of 2019 voor Mercedes kunnen rijden maar die constante contractverlengingen pakken slecht uit. Levert hem ongetwijfeld veel geld op maar geen titels, terwijl hij in het interview deze week zei liever minder salaris en vele titels te hebben.
Ik heb ook het gevoel om met je mee te gaan maar aan de andere kant, wat is het alternatief?
Mercedes gaat door met Hamilton en ik vraag me af of die zitten te wachten op een 2e kapitein op het schip.
Ook kun je je afvragen hoelang Mercedes nog van plan is om in de F1 door te gaan. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat ze wellicht in 2022 al gestopt kunnen zijn en zich volledig richten op de Formule-E.
Toto Wolf staat op het punt om te stoppen / over te stappen en ze hebben alles al bereikt wat er te bereiken valt. Het enige wat nog rest is de 7 WK's van Schumacher te evenaren / verbreken.

Nu hopen dat de tweede race in Oostenrijk net zo leuk wordt als de eerste met een iets betere rol voor RBR.
Lewis zal een rijders als Max niet naast zich dulden. Het team zal dat denk ik ook niet willen, 2 haantjes die beiden voor overwinningen en titels willen en kunnen gaan is niet heel handig, te groot risico op '0 points'. Wij weten niet wat Mercedes gaat doen de komende jaren, de kans bestaat dat ze stoppen met F1. Nieuwe regels zorgt er niet in 1 x voor dat Merc een achterhoede team wordt dus als ze blijven, blijven die heus wel in de top meerijden. In theorie is de Merc nu een gespreid bedje om in terecht te komen, maar wil je dat? Kampioen worden in een auto bij een team die al jaren op rij kampioen is? Alle 'dat kan iedereen in die auto' opmerkingen kun je al van verre zien aankomen. RBR lijkt echt wel op de goede weg, hoewel dat gister dan even niet zo lekker ging met Max zijn wagen, maar van buiten af gezien zou die best wel kansen kunnen hebben.
En misschien ook wel het belangrijkste: niemand weet wat er in het contract staan van Max en wat er op de achtergrond besproken is. Misschien staat er concreet in dat als hij na 6 races niet op plek 1 staat, hij weg mag en is er een afspraak met Merc dat hij daarheen gaat als dat het geval is.
Exact expert nodig?
Kampioen worden als je teamgenoot Hamilton is, dat is natuurlijk wel een mooi doel. Maar ja, dat kan Bottas dit jaar ook doen, de eerste slag heeft hij al gewonnen.Crazy D schreef op maandag 6 juli 2020 @ 07:42:
In het kader van Verstappen wel of niet naar Mercedes: wij weten natuurlijk 0,0 maar een paar dingen kun je wel gokken.
Lewis zal een rijders als Max niet naast zich dulden. Het team zal dat denk ik ook niet willen, 2 haantjes die beiden voor overwinningen en titels willen en kunnen gaan is niet heel handig, te groot risico op '0 points'. Wij weten niet wat Mercedes gaat doen de komende jaren, de kans bestaat dat ze stoppen met F1. Nieuwe regels zorgt er niet in 1 x voor dat Merc een achterhoede team wordt dus als ze blijven, blijven die heus wel in de top meerijden. In theorie is de Merc nu een gespreid bedje om in terecht te komen, maar wil je dat? Kampioen worden in een auto bij een team die al jaren op rij kampioen is? Alle 'dat kan iedereen in die auto' opmerkingen kun je al van verre zien aankomen. RBR lijkt echt wel op de goede weg, hoewel dat gister dan even niet zo lekker ging met Max zijn wagen, maar van buiten af gezien zou die best wel kansen kunnen hebben.
En misschien ook wel het belangrijkste: niemand weet wat er in het contract staan van Max en wat er op de achtergrond besproken is. Misschien staat er concreet in dat als hij na 6 races niet op plek 1 staat, hij weg mag en is er een afspraak met Merc dat hij daarheen gaat als dat het geval is.
alles kan off-topic
Ik mag Bottas wel en gun het hem dan ook wel. Ben beetje Lewis moe inmiddels.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou heerlijk zijn als BOT wat minder 2de rijder wordt en vol voor het WDC gaatAnkona schreef op maandag 6 juli 2020 @ 08:30:
[...]
Kampioen worden als je teamgenoot Hamilton is, dat is natuurlijk wel een mooi doel. Maar ja, dat kan Bottas dit jaar ook doen, de eerste slag heeft hij al gewonnen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voor zo ver ik kan zien staat hij wel live te draaien. Ook de koptelefoon wordt gebruikt. Met de moderne speeltjes heb je de koptelefoon minder nodig, omdat je tools je al helpen met de sync. Het horen hoe je filters en loops de muziek beinvloeden doe je over de monitor speakers die naast je staan.Martinspire schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:52:
[...]
Verder zie ik hem nergens met een koptelefoon op staan. Doet ie dat vaker zo? Ziet er wat nep uit namelijk
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Can’t believe I went from a Full time @Twitch streamer to 3rd youngest ever F1 podium finisher in a matter of days....
— Lando Norris (@LandoNorris) 6 juli 2020
Lando
RACEWEEK
Guten Moooooorgen! 👋
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 6 juli 2020
We get to do it all over again this weekend guys... IT’S RACE WEEK IN AUSTRIA! 🤩🤩🤩 pic.twitter.com/kk4j2l5rEc
[ Voor 49% gewijzigd door basvn op 06-07-2020 10:59 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat zegt iedereen, maar ik weet het zo net nog niet. Hamilton heeft het vermogen zichzelf steeds weer te verbeteren en de sportman in hem zal het wel mooi vinden als iemand hem een écht uitdaagt.Crazy D schreef op maandag 6 juli 2020 @ 07:42:
Lewis zal een rijders als Max niet naast zich dulden.
Dat vind ik altijd zo grappig: iedereen lijkt te weten hoe Lewis denkt en wat hij wel en niet wil. Maar zolang ik het niet uit zijn mond heb gehoord, geloof ik dat niet. Je kunt er in ieder geval niet zo stellig over zijn. Dat jaar met Rosberg was heftig, maar vooral omdat Rosberg smerige dingen deed. Je kunt vinden van Lewis wat je wil, maar hij hij rost nooit iemand bewust van de baan. Uiteraard past hij wel mindgames toe, maar dat is normaal; weinig coureurs die dat niet doen. Hij blijft altijd fair. En uiteraard is ie zuur na een race die hij verloren heeft. Dat mag best anders, maar ik kan het mij goed voorstellen dat ie vreselijk baalt. Dat tekent hem als sportman. Je moet willen winnen, en dan is verliezen niet leuk. Sommige coureurs gaan daar beter mee om, maar die zijn ook nog nooit 6x wereldkampioen geweest. Schumacher keek ook nooit echt vrolijk als ie verloor. Logisch toch? Maar wat Rosberg deed, was gewoon vals. Iemand eraf rijden en er dan ook nog glashard over liegen. Ik stuurde niet in...neenee...we have the video to proof it, asshole! Echt triest dat je zoiets doet. Dan verdien je het kampioenschap niet.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En jij denkt dat er geen enkele voorwaarde/clausule in het contract staat, waardoor hij ineens vrij man kan worden als RBR niet levert? Dan schat je Jos en Raymond denk ik wat te laag inVerwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:14:
Misschien was het niet zo handig van het Verstappen-kamp om voor de zoveelste keer zijn contract te verlengen zonder ook maar 1 meter te hebben gereden in het nieuwe seizoen. Hij had inmiddels al sinds 2018 of 2019 voor Mercedes kunnen rijden maar die constante contractverlengingen pakken slecht uit. Levert hem ongetwijfeld veel geld op maar geen titels, terwijl hij in het interview deze week zei liever minder salaris en vele titels te hebben.
En nu mag hij waarschijnlijk tot 2024 (jaar waarin hij 27 wordt) op de blaren zitten. Want door het nieuwe token-systeem kan Honda niet zoveel ontwikkelen als ze willen en er is nu ook een nieuw token-systeem dat het ontwikkelen van het chassis nagenoeg stillegt. En daar komt in 2021 nog eens een verplichte hap uit de vloer bij die juist auto’s met hoge rake extra hard zal treffen omdat die daarop vertrouwen om de vloer te sealen.
RBR wil dat Verstappen presteert, daar staat tegenover dat Verstappen van RBR verwacht dat men een auto levert die in staat is om voor de titel te gaan, bijvoorbeeld. Als dat dan vervolgens niet lukt omdat de auto niet goed genoeg is, is Verstappen vrij om een evt. aanbod van Mercedes te overwegen/accepteren.
Wij kennen de inhoud van dat contract niet, dus oordelen is lastig. Maar zoals bij elk contract zal ook het contract tussen Verstappen en RBR enkele voorwaarden bevatten.
[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 06-07-2020 13:13 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Daarbij heeft Mercedes ook al verschillende pogingen gedaan om Verstappen binnen te hengelen.Hamilton: I could prove critics wrong with Verstappen as F1 team-mate
Formula 1 championship leader Lewis Hamilton believes it could be beneficial "in some ways" to have Max Verstappen join Mercedes to prove he can take on Verstappen in equal machinery.
Verstappen, who has won seven races since joining Red Bull in 2016, has a contract that runs through '20, but it is understood there are performance clauses that could allow for the deal to be terminated early.
That has led to speculation that Verstappen is an outside contender to replace Valtteri Bottas when the Mercedes driver's current deal runs out at the end of the season.
Hamilton has made it clear he would be glad to see Bottas remain at Mercedes, but he has also said he would not be averse to partnering Verstappen.
"I'd honestly have no problem with it. As I said before, I like working with Valtteri and I don't know how that [Hamilton/Verstappen] dynamic would work for the team," Hamilton said when asked about the possibility ahead of the Hungarian Grand Prix.
"I'm not saying it would or would not - I see positives and potential negatives. Obviously, there are always positives and negatives to [the] people that you're working with, but I have no particular opinion towards it.
"In some ways, it works out for me. At the moment I see stories that it's because we have different cars and that's the only way [I'll beat him], but this gives me the opportunity to show you that's not the case."
Verstappen's 2019 form - he lies third in the drivers' standings with two wins and four podiums - has positioned him as one of the best performers of the current season.
Asked about claims he was now stronger than Hamilton, Verstappen said: "I don't say any of those things. And I also don't care. What is most important for me is that I perform on the track."
Verstappen is 63 points behind Hamilton after victory in the German Grand Prix, but he has reiterated that the win has not changed the title fight.
"With Mercedes having had such a dominant start to this season I think it is really hard to catch them," Verstappen said.
"We are going to try, but I am not thinking about the championship."
Hamilton said "time will tell" if Verstappen can become a title rival this year.
"I think they [Red Bull] have done a great job, they've clearly done a great job in quite a few of the races now," Hamilton said.
"In the last one we didn't do such a great job, we did a pretty bad job. It made their job look even better.
"But I think we've got to continue just to focus on ourselves, not be distracted by focusing on others.
"I think they'll be probably quick here [in Hungary], and there'll be places like Singapore where they'll probably be strong - but they are in general, collectively, slowly catching up.
"It's easier to catch up than it is to always stay ahead, to be the leader, in many different aspects. "I think it's great to see them progressing. We want the competition."
Autospport.com
Hamilton zegt ook altijd dat zijn bandjes dood zijn, en rijdt vervolgens de fastest lap. Hoeveel waarde we aan zijn uitspraken hangen kan dus iedereen voor zichzelf bepalen.warp schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:12:
@Crazy D Hamilton heeft juist gezegd hij geen probleem zou hebben met Verstappen als teamgenoot.
Vooralsnog lijkt de snelheid wel in de RB16 te zitten, hopen dat zondag de motor/electonica het goed doetChefbierrr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:05:
Heeft Dr. H. Marko niet bevestigd dat er ook dit jaar weer een clausule is voor Verstappen mocht de RB16 niet goed genoeg zijn?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat vertaald niet veel anders is hoe Max denkt, het boeit niet wie er naast hem zit, de focus is op jezelf en WDC te worden, het boeide Max uiteindelijk ook niet dat Ric weg ging, Gasly werd vervangen, Albon mee kan komen, hij zit daar in die auto maar om 1 reden (nouja 2), zichtzelf en WDC.warp schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:12:
@Crazy D Hamilton heeft juist gezegd hij geen probleem zou hebben met Verstappen als teamgenoot.
[...]
Daarbij heeft Mercedes ook al verschillende pogingen gedaan om Verstappen binnen te hengelen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze doen gelukkig wel aan verwachtingsmanagement..
Volgens Camilleri moeten er niet meteen wonderen worden verwacht. "We zullen het gat met de voorste teams niet meteen helemaal dichten. Maar snellere rondetijden stellen de coureurs beter in staat om hun talent te tonen."
-
Als je dan de actie van ROS bekijkt op Spa enkele jaren geleden, dan zie je het gewoon.
Sommige andere toppers hadden dit in het verleden ook, maar de meeste maken er een zooitje van.
Page intentionally left blank.
Ben benieuwd naar de oliewolken achter de auto komend weekend.Edd schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:54:
Ferrari komt vervroegd met updates aan auto na zwakke seizoenstart
Ze doen gelukkig wel aan verwachtingsmanagement..
[...]
PSN
Het is inmiddels dinsdag.DaniëlWW2 in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"DaniëlWW2 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:48/message]:
En morgen gaan we weer verder.

6 tienden op zo'n kort circuit vind ik anders erg veel.YakuzA schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:09:
[...]
Vooralsnog lijkt de snelheid wel in de RB16 te zitten, hopen dat zondag de motor/electonica het goed doet
Staat er toch echt al een tijdje: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1997760streamnl schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:57:
[...]
Het is inmiddels dinsdag.![]()
spoiler:Ik mis mijn racetopic in een raceweek, bij mijn "ochtend koffie"
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hij is intussen open:streamnl schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:57:
[...]
Het is inmiddels dinsdag.![]()
spoiler:Ik mis mijn racetopic in een raceweek, bij mijn "ochtend koffie"
[F1 2020] Race 2 GP van Steiermark
@Hmtsjmftsch was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door alesandro_46 op 07-07-2020 08:03 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
In de race was het verschil veel kleiner, lijkt me niet dat we ons op de qualy moeten blindstarenMikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:01:
[...]
6 tienden op zo'n kort circuit vind ik anders erg veel.
PSN
Ik hoop het van harte... Al was het maar om een spannend seizoen te hebben.YakuzA schreef op Tuesday 7 July 2020 @ 09:43:
[...]
In de race was het verschil veel kleiner, lijkt me niet dat we ons op de qualy moeten blindstaren
Punt blijft wel dat als de Mercs vooraan staan op basis van een goede kwalificatie je al 2-0 achter staat.
Maargoed, gelukkig deze week een heel ander circuit, kijken of dat beter bij de Red Bull past
Precies. In het eerste gedeelte van Q2 was het verschil ook net zo groot en toen reed Verstappen al enige op de gele band. Mercedes lijkt nog steeds wat meer rek in de beschikbare power te hebben.YakuzA schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:43:
[...]
In de race was het verschil veel kleiner, lijkt me niet dat we ons op de qualy moeten blindstaren
Testing, one, two ...
Mercedes lijkt zijn zaakjes wel weer een stukje beter voor elkaar te hebben dan de rest.
alles kan off-topic
On Sunday, in Austria, @LewisHamilton broke his own all-time record for most consecutive F1 points finishes
— Formula 1 (@F1) 7 juli 2020
34 and counting 👀👏#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/TWnoh3scng
Nieuw record voor HAM
hij heeft verslagen : HAM
Helaas, ik snap niet dat Mercedes bijna foutloos is en de anderen toch weer steken laten vallen. Dat komt de spanning in het kampioenschap niet ten goede vrees ik.Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:49:
Mercedes lijkt zijn zaakjes wel weer een stukje beter voor elkaar te hebben dan de rest.
Nou...ze hebben een versnellingsbakprobleem. En dat hebben ze komen weekend ook. It's a feature of the model...-Moondust- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:03:
[...]
Helaas, ik snap niet dat Mercedes bijna foutloos is en de anderen toch weer steken laten vallen. Dat komt de spanning in het kampioenschap niet ten goede vrees ik.
Maar Mercedes staat on top, omdat ze dat de laatste jaren ook al stonden. Ze zijn gewoon goed. Had je iets anders verwacht? Maar voorlopig was het geenszins een gelopen race voor ze. En de RBR's niet waren uitgevallen (dat was wel bijzonder) had het podium er denk ik wel wat anders uitgezien. Dus zo dramatisch is het nou ook weer niet. Het lijkt wel of er een laagje stof op alle wagen zat, zoveel issues waren er. Of was iedereen gewoon even uit vorm? Komend weekend beter. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Waarom zijn de RBR's iutgevallen? Vorig jaar pakte het goed uit door de motor op het thuis circuit in een alles of niets stand te zetten. Hebben ze dat misschien afgelopen weekend weer geprobeerd?mphilipp schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Nou...ze hebben een versnellingsbakprobleem. En dat hebben ze komen weekend ook. It's a feature of the model...
Maar Mercedes staat on top, omdat ze dat de laatste jaren ook al stonden. Ze zijn gewoon goed. Had je iets anders verwacht? Maar voorlopig was het geenszins een gelopen race voor ze. En de RBR's niet waren uitgevallen (dat was wel bijzonder) had het podium er denk ik wel wat anders uitgezien. Dus zo dramatisch is het nou ook weer niet. Het lijkt wel of er een laagje stof op alle wagen zat, zoveel issues waren er. Of was iedereen gewoon even uit vorm? Komend weekend beter. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
alles kan off-topic
Daar hebben ze nog niets over gezegd. Alleen dat Max een electronicaprobleem van de auto had (motor was ok) en Albon echt een motorfailure had. Ook electronisch, maar dan aan de Honda kant. Dus de engineers krijgen deze week geen rust denk ik...Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Waarom zijn de RBR's iutgevallen? Vorig jaar pakte het goed uit door de motor op het thuis circuit in een alles of niets stand te zetten. Hebben ze dat misschien afgelopen weekend weer geprobeerd?
Sensorprobleem, dat is niet echt een feature van het model tochmphilipp schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Nou...ze hebben een versnellingsbakprobleem. En dat hebben ze komen weekend ook. It's a feature of the model...
Dat gaan ze ook niet (naar waarheid) zeggen als ze daar zelf geen belang bij hebben.mphilipp schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:47:
[...]
Daar hebben ze nog niets over gezegd. Alleen dat Max een electronicaprobleem van de auto had (motor was ok) en Albon echt een motorfailure had. Ook electronisch, maar dan aan de Honda kant. Dus de engineers krijgen deze week geen rust denk ik...
Stel je voor. Voor RBR is het goed om de spanning zo lang mogelijk hoog te houden. Dit is het jaar waarin het voor Max moet gebeuren.
Bij de trainigen zat Max er niet goed bij. Stel dat ze nu aangeven de motor in een alles of niets stand te hebben gezet in de hoop dan mee te kunnen doen.... dan weet iedereen hoe laat het is.
alles kan off-topic
Nou de Red Bull is toch wel een stukje beter dan de andere teams die je noemt.Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:49:
Zou nog wel eens op twee punten een spannend kampioenschap kunnen worden. Racingpoint, Ferrari, RBR en McLaren zitten dicht op elkaar. Bij Mercedes gaat Bottas ballen krijgen.
Ik hoop het ook. Tot nu toe zijn zij samen met Haas en Williams de enige zonder punten.NotSoSteady schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Nou de Red Bull is toch wel een stukje beter dan de andere teams die je noemt.
alles kan off-topic
Of ze bedoelen "de sensor(en) geven problemen aan". En die problemen, die de sensoren rapporteren, kunnen dan weer komen door een "feature" van de nieuwe versnellingsbak. Deze schijnt namelijk een stuk lichter ter zijn. Uiteraard komt dat doordat er minder of lichter materiaal gebruikt is en dat kan dus ervoor zorgen dat de bak niet meer zo stevig/robuust is. En vooral met die leuke curbstones op de Red Bull Ring (die flinke vibraties veroorzaken) kan dat dus problemen geven, als in "de bak die uit elkaar rammelt".Remcoww schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Sensorprobleem, dat is niet echt een feature van het model toch
Maar puur issues met sensor kan natuurlijk ook. Motor, versnellingsbak, zullen ook flink elektronisch gestuurd worden (bv bij de bak gear sync / seamless shift etc). Als een sensor dan net niet goed werkt kan dat dus issues geven. Volgens mij heeft Verstappen dat ook wel eens vaker gehad. Sensoren in de versnellingsbak die het niet lekker deden en daardoor gear sync verliezen, waardoor de versnellingsbak bij schakelen wel volledig ontkoppeld, schakelt, en weer koppelt.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Tuurlijk, als we overal wat achter zoeken, komen we er nooit uit. Ik hou het gewoon bij hetgeen zij zeggen en de rest zie ik in de loop van het seizoen wel. Ik kan niets met vermoedens en geruchten. Ik heb geen zin om daar tijd aan te besteden.Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:52:
[...]
Dat gaan ze ook niet (naar waarheid) zeggen als ze daar zelf geen belang bij hebben.
Dit is waar ik dat op baseer (uit een Autosport.com artikel)Remcoww schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Sensorprobleem, dat is niet echt een feature van het model toch
en verder:Mercedes trackside engineering director Andrew Shovlin says that the gearbox problems in Austria were not a one-off in the race, and are something that the team was battling with throughout the first weekend.
"We were we were aware of it on Friday, when you saw that Valtteri had an issue at the end of one of the sessions," said Shovlin. "So that that was the first sign that we had a problem.
"We've had recurrent issues over the course of Saturday. And going into the race, we were expecting it because it seems to be a feature of the model.
Het is dus geen sensorprobleem, maar een opbouw van (stoor)signalen die de sensor beïnvloeden. Zo te horen hebben ook de Mercedes engineers geen slaap deze week..Shovlin explained that the cause of the problems is related to a build-up of electrical interference within the car systems - which ultimately begin to impact on the gearbox and its sensors.
Daarom, we weten niets alleen de punten tellen. Het is aan jou of je het leuk vindt om je in gespeculeer en geruchten te verdiepen of niet. Heb alleen niet de illusie dat er ook maar iemand buiten het team echt weet hoe het zit.mphilipp schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:16:
[...]
Tuurlijk, als we overal wat achter zoeken, komen we er nooit uit. Ik hou het gewoon bij hetgeen zij zeggen en de rest zie ik in de loop van het seizoen wel. Ik kan niets met vermoedens en geruchten. Ik heb geen zin om daar tijd aan te besteden.
alles kan off-topic
Ben benieuwd!
Ik hoop voor hem dat ze het beter voor elkaar gaan krijgen daar, anders krijg je hetzelfde als z’n laatste jaren bij McLaren.
Wel vermakelijke boordradio’s, maar lijkt me niet z’n beste carriereswitch.
https://www.bbc.com/sport/formula1/53325412
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
weg gegooid geld.neocon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:31:
Volgens de BBC wordt morgen Alonso bevestigd bij Renault.
Ik hoop voor hem dat ze het beter voor elkaar gaan krijgen daar, anders krijg je hetzelfde als z’n laatste jaren bij McLaren.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat was Ricciardo ook toch?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit gaat Renault juist veel opleveren. Een coureur als Alonso trekt veel sponsoren aan. Plus dat zijn feedback over de auto een grote aanwinst zal zijn bij het ontwikkelen.
Scott legt het echt supergoed uit. Deze gast is sowieso erg leuk om te volgen.....ScorpionSquad schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:14:
[YouTube: Breakdown of Hamilton and Albon Crash - F1 Austrian GP]
Analyse van Scott Mansell.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
't AD heeft er ook een clickbait artikel over geschreven: https://www.ad.nl/formule...e-1-bij-renault~a871fea2/neocon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:31:

Nieuwe goede rijders liggen blijkbaar helaas niet voor het oprapen. Anders had Max inmiddels denk ik ook wel een wat sterkere rijder naast zich gehad.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
GP2 engine en GP2 chassis zal bij de techneuten inderdaad meteen een lampje laten branden waar ze iets moeten verbeteren.RoelTM46 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:54:
Plus dat zijn feedback over de auto een grote aanwinst zal zijn bij het ontwikkelen.
Overigens zie ik Alonso ook niet snel punten binnen halen. In Abu Dhabi vertikte die het nog om te gassen "I have enough points". Dat ene puntje dat die nog kon binnen sprokkelen was hem de moeite niet waard, dus waarom zou die daarvoor wel zijn best doen bij Renault?
Nee, wat mij betreft mag die weg blijven. Of, als die dan toch terug komt, mag die Renault de vernieling in helpen als dat betekent dat er wel capabele mensen aan het roer komen in Enstone.
Albon heeft zeker potentie om zich te ontwikkelen tot een echte rivaal van Max. Mensen vergeten toch vaak hoe lang Max de tijd heeft gehad om zich te ontwikkelen in F1. Max begint nu aan zijn 6de seizoen (!), Alex aan zijn 2de.Help!!!! schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:36:
Nieuwe goede rijders liggen blijkbaar helaas niet voor het oprapen. Anders had Max inmiddels denk ik ook wel een wat sterkere rijder naast zich gehad.
Natuurlijk had Red Bull iemand als Kimi, Alonso (lol), Perez of misschien zelfs wel Button of Vettel als vervanging kunnen kiezen voor Gasly maar dat is niet de filosofie die dat team heeft. Kortom ik denk dat je wat kort door de bocht bent als je nu al roept dat Alex geen sterke rijder is.
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Albon heeft IMO ook wel wat dingen laten zien die ik van Gasly niet heb gezien. Behalve op het podium finishen danKaaswagen schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:17:
[...]
Albon heeft zeker potentie om zich te ontwikkelen tot een echte rivaal van Max. Mensen vergeten toch vaak hoe lang Max de tijd heeft gehad om zich te ontwikkelen in F1. Max begint nu aan zijn 6de seizoen (!), Alex aan zijn 2de.
Jup. Geweldige coureur maar Sainz en Hulkenberg kostten een fractie van zijn salaris en hadden het niet slechter gedaan. Echter wel flink wat miljoenen over om in de auto te stoppen.
Arrows - Hill all over again.
nee, misschien sponsoren erbij maar die gast is al te lang uit de F1 om echt waardevol te zijn en is 39. Beste tijd gehad.RoelTM46 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:54:
[...]
Dit gaat Renault juist veel opleveren. Een coureur als Alonso trekt veel sponsoren aan. Plus dat zijn feedback over de auto een grote aanwinst zal zijn bij het ontwikkelen.
Dit is weer een Cyril actie. Als Renault echt serieus is bouwen ze een raket en schieten ze die kloot-viool richting de zon.
Cyril is 110% de reden dat Renault geen stappen maakt. Tenminste geen stappen vooruit.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vermoed dat Alonso niet veel keuze had. Hij heeft blijkbaar behoefte aan kansloos avontuur numero zoveel, en dat is precies dat wat Renault hem kan bieden.Help!!!! schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:36:
Alonso terug heeft misschien wel zijn voordelen voor Renault maar zelf zie ik liever een nieuw fris en wat jonger gezicht in plaats van die ouwe oproerkraaier....
Dat gezegd hebbende: wat moet Alonso in vredesnaam met Renault, en wat moet Renault in vredesnaam met Alonso?
De Spanjaard moet verstandelijk toch wel doorhebben dat hij geen schijn van kans heeft tegen de jonge garde in sneller materiaal? Ga toch lekker Indycar rijden, daar maak je meer kans dan in de F1.
En hetzelfde geldt voor Renault. Als je toch maar enige ambitie hebt om tot iets uit te groeien ga je toch niet in zee met een (pardon my French) has been die 20 jaar geleden debuteerde, wiens kampioenschappen 14 jaar oud zijn en 7 jaar geleden z'n laatste overwinning behaalde?
Iemand die daarnaast nou niet bepaald een reputatie heeft dat hij zo'n grote verbinder is in het team?
Wat zijn in vredesnaam de ambities van Renault?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Enige wat ik kan verzinnen is toch: Bekende naam, (ontwikkel) ervaring en misschien wat sponsorgeld. Voor Alonso is dit waarschijnlijk nog altijd stuk leuker dan thuiszitten. Als ik hem was zou ik bijvoorbeeld liever naar Indycars zijn gegaan.
@ de rest: Albon vind ik verder een prima kerel met prettige uitstraling en natuurlijk zal hij nog niet aan zijn max zitten. Tegelijkertijd vind ik hem nou ook weer geen echte gretigheid, winnaarsmentaliteit uitstralen. Alhoewel zijn actie bij Lewis natuurlijk wel tof was.
Als RBR zou kunnen hadden ze er denk ik toch liever een wat sneller en stabiel figuur naast gehad bij Max.
Misschien gek, maar Bottas zou een goede zijn denk ik. Alleen hoop ik dat die WDC wordt en dan zal hij wel niet weggaan bij MER
[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 07-07-2020 19:10 ]
PC Specs
Mercedes geeft toe dat ze echt een fundamenteel probleem met de versnellingsbak hebben. Het zou gaan om een opbouw van elektrische verstoringen door het ontwerp van de auto, waardoor die versnellingsbak uit kan vallen. Dat lijkt dus al gebeurd te zijn op vrijdag waar het volgens mij FP2 was waar Bottas moest stoppen omdat zijn versnellingsbak het niet meer deed.
https://www.motorsport.co...electrical-noise/4827558/
Maar Alonso bij Renault, tja dat gaat nog wat worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Psst: mphilipp in "[F1] Seizoen 2020"DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:05:
En dan gooi ik er nog eentje in.![]()
Mercedes geeft toe dat ze echt een fundamenteel probleem met de versnellingsbak hebben. Het zou gaan om een opbouw van elektrische verstoringen door het ontwerp van de auto, waardoor die versnellingsbak uit kan vallen. Dat lijkt dus al gebeurd te zijn op vrijdag waar het volgens mij FP2 was waar Bottas moest stoppen omdat zijn versnellingsbak het niet meer deed.
https://www.motorsport.co...electrical-noise/4827558/

Maar de stewards hadden dus echt geen toegang tot de 360 graden camera en kregen die beelden via RBR. Waarschijnlijk had RBR ze ook van het internet gevonden. Ik weet nu niet of dit ergens knap van het internet of heel erg treurig is. Het probleem zit kennelijk in bandbreedte waardoor de stewards dit niet direct beschikbaar hebben.
https://www.motorsport.co...penalty-decision/4826994/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach ik denk dat hij ook gewoon de sport mist. Hij was altijd een beetje nukkig, zelfs wanneer die gewonnen had. Ik mis hem wel, echt een persoonlijkheid. Renault moet bovendien gewoon een sterke 1e coureur hebben in plaats van een groentje, ze zitten namelijk in de F1 voor marketing en een grotere naam dan Alonso bestaat er bijna niet.neocon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:31:
Dat ze die beelden niet live konden streamen vanaf de auto had ik afgelopen weekend al aangegevenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:17:
Maar de stewards hadden dus echt geen toegang tot de 360 graden camera en kregen die beelden via RBR. Waarschijnlijk had RBR ze ook van het internet gevonden. Ik weet nu niet of dit ergens knap van het internet of heel erg treurig is. Het probleem zit kennelijk in bandbreedte waardoor de stewards dit niet direct beschikbaar hebben.
https://www.motorsport.co...penalty-decision/4826994/
Overigens meen ik juist dat zondagmiddag langs kwam dat de onboard van Bottas als bewijs is gebruikt. Want daarop zie je dat een marshal aan de buitenkant van T6 met een gele vlag staat te zwaaien.
Edit: deze dus: RobertMe in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 07-07-2020 19:30 ]
Doe eens niet.RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:27:
[...]
Dat ze die beelden niet live konden streamen vanaf de auto had ik afgelopen weekend al aangegevenEn hoezo knap van het internet? De bron van de video was al langs gekomen, dat is zeg maar deze zeer onbetrouwbare bron: https://www.formula1.com/...milton_3_grid_places.html
Overigens meen ik juist dat zondagmiddag langs kwam dat de onboard van Bottas als bewijs is gebruikt. Want daarop zie je dat een marshal aan de buitenkant van T6 met een gele vlag staat te zwaaien.
Edit: deze dus: RobertMe in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"
Maar dan heb ik de omstandigheden helemaal gemist ja.
Nou ja, in Hongarije '97 pakte dat bijna positief uit
Eigenlijk is de mogelijke move van Alonso naar Renault net zo'n actie als de comeback van Schumacher bij Mercedes. Het was het allemaal net-niet behalve een incidentele podiumplek tijdens de GP van Europa. Maar misschien koopt Alonso het team wel op en noemt het vervolgens KimoaGP of zo...
https://formulaspy.com/f1...a-ferrari-agreement-69666
Verschil is dat Mercedes destijds echt een plan had, wat - na het vertrek van Schumacher - resulteerde in tig kampioenschappen.vhal schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:58:
[...]Eigenlijk is de mogelijke move van Alonso naar Renault net zo'n actie als de comeback van Schumacher bij Mercedes. Het was het allemaal net-niet behalve een incidentele podiumplek tijdens de GP van Europa. Maar misschien koopt Alonso het team wel op en noemt het vervolgens KimoaGP of zo...
Kan bij Renault nog niet echt een consistente lijn ontdekken.
Ja, ze zijn vrij consistent in warrige beslissingen.
The next saga could be a possible merry go round of drivers moving teams within 2020.... It would obviously require VET to leave early to set it all in motion. If he does then it could work for Ferrari, McLaren, Renault, SAI, RIC and ALO, if they all sign off on it...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 7 juli 2020
Kennelijk gaan er ook al verhalen rond dat Vettel het seizoen niet af zou gaan rijden en Sainz dan al naar Ferrari, Ricciardo naar McLaren en Alonso zou dan plaats nemen in de Renault. Moeten natuurlijk alle coureurs instemmen en ik denk dat Sainz er misschien geen zin in heeft.
Of VettelDaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:10:
[Embed]
Kennelijk gaan er ook al verhalen rond dat Vettel het seizoen niet af zou gaan rijden en Sainz dan al naar Ferrari, Ricciardo naar McLaren en Alonso zou dan plaats nemen in de Renault. Moeten natuurlijk alle coureurs instemmen en ik denk dat Sainz er misschien geen zin in heeft.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat wordt een dure afkoop als ze Vettel eruit willen werken. Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf zal gaan.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:10:
[Embed]
Als Ferrari de boel voorgelogen heeft kan Sainz waarschijnlijk ook nog onder z'n contract met Ferrari uit.
Die gaat misschien wel want die was echt te spreken over de Ferrari. Kennelijk heeft hij gezegd dat hij blijk was dat hij maar een keer gespind is.
Maar dat blijft toch een raadsel. Albon zit namelijk ook niet in de buurt. Nu was er volgens mij gisteren een Duits interview op Servus waar Horner, Vettel, Max en Gasly zaten. Daar is die vraag gesteld en kwam het neer op veel bereikt, maar waarschijnlijk niet. Toch vraag ik het me af wat ze gaan doen als Albon dit seizoen niet verbeterd en dichterbij komt.
Die kijkt een keer naar z'n bankrekening, denkt nog even terug aan die spin, en stapt vervolgens gewoon weer in om desnoods achteraan rond te kachelenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:16:
[...]
Die gaat misschien wel want die was echt te spreken over de Ferrari. Kennelijk heeft hij gezegd dat hij blijk was dat hij maar een keer gespind is.
Voor de toekomst: Yuki Tsunoda gaat instappen bij STR. You've heard it here first
[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 07-07-2020 20:26 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Tja, Jos Verstappen had het misschien in Hongarije niet zo goed gedaan maar het geld wat ze bespaard hadden had de auto betrouwbaarder kunnen maken en dus uiteindelijk een beter seizoen kunnen hebbenvhal schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:58:
[...]
Nou ja, in Hongarije '97 pakte dat bijna positief uit
Eigenlijk is de mogelijke move van Alonso naar Renault net zo'n actie als de comeback van Schumacher bij Mercedes. Het was het allemaal net-niet behalve een incidentele podiumplek tijdens de GP van Europa. Maar misschien koopt Alonso het team wel op en noemt het vervolgens KimoaGP of zo...
Yorinn in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"
Hoewel je bedoeling goed is, laten we aanbiedingen in Aanbiedingen en Kortingscodes
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 08-07-2020 09:31 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Hij zal toch niet het stoeltje van Raïkkonen in gaan nemen volgend jaar?
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:07:
En daar gaan we weer met de Ferrari PU. Horner, Wolff en Brown trekken weer samen op omdat ze alsnog willen weten wat in die schikking staat. Kennelijk heeft Toto zich ook ergens behoorlijk negatief uitgelaten over Binotto. Die kan ik alleen niet terugvinden.
https://formulaspy.com/f1...a-ferrari-agreement-69666
https://the-race.com/form...ne-and-what-happens-next/Mercedes boss Toto Wolff’s curt response to Ferrari’s reiteration of its lingering aerodynamic weakness was telling.
Asked by The Race where he felt the deficit was given the straightline speed data clashed with Ferrari’s pre-weekend position of talking its aerodynamic performance down, Wolff said: “Not they have talked it down but Mattia has talked it down.
“And I can’t listen to that anymore.”
Ferrari had dat vorig jaar iets slimmer voor elkaarDaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:05:
En dan gooi ik er nog eentje in.![]()
Mercedes geeft toe dat ze echt een fundamenteel probleem met de versnellingsbak hebben. Het zou gaan om een opbouw van elektrische verstoringen door het ontwerp van de auto, waardoor die versnellingsbak uit kan vallen.
https://motorsportz.nl/f1...xcuses-van-binotto-29789/DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:07:.
Niet terug vinden...
Hier?
[ Voor 17% gewijzigd door Snowhite0901 op 07-07-2020 21:35 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat Sainz z'n contract met Ferrari eventueel zou kunnen verscheuren (waarom zou Sainz dat willen?) betekend niet dat 'ie gelijk weer een contract heeft bij McLaren. Dat contract is er niet meer.alexbl69 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:13:
Wellicht dat dat de reden is dat ook Brown nu opheldering wil van Ferrari.
Als Ferrari de boel voorgelogen heeft kan Sainz waarschijnlijk ook nog onder z'n contract met Ferrari uit.
Nee, de voornaamste reden waarom Brown opheldering wil (of eigenlijk elke teambaas behalve de Ferrari-powered teams) is dat er geld te halen valt.
Mocht het vast komen te staan dat Ferrari vorig jaar de boel heeft belazerd stijgen al die teams een plek in de eindrangschikking / is er voldoende basis om een schadevergoeding daarvoor te gaan eisen.
Ik dacht dat dat niet meer kon na 1 januari? Dat de eindstand dan vaststaatP.K. schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:45:
[...]
Mocht het vast komen te staan dat Ferrari vorig jaar de boel heeft belazerd stijgen al die teams een plek in de eindrangschikking / is er voldoende basis om een schadevergoeding daarvoor te gaan eisen.
Dat zou wel verklaren waarom de FIA pas eind februari/begin maart met de uitslag kwam. Dan wisten ze zeker dat niemand meer de geschiedenis kon herschrijven...Krankenhausen schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:14:
[...]
Ik dacht dat dat niet meer kon na 1 januari? Dat de eindstand dan vaststaat
Dat zou op zich al grond moeten zijn om die '1 januari regel' ongeldig te verklaren. De andere teams hebben geen mogelijkheid gehad om te protesteren.RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:25:
[...]
Dat zou wel verklaren waarom de FIA las eind februari/begin maart met de uitslag kwam. Dan wisten ze zeker dat niemand meer de geschiedenis kon herschrijven...
Is net alsof je 1 jaar gevangenisstraf uitgesproken krijgt nadat je er net 3 jaar voor gezeten hebt
Dat was, naar mijn weten, inderdaad de intentie. Laat op de laatste dag van de tests het bekendmaken, zodat niemand meer in beroep kon gaan.RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:25:
[...]
Dat zou wel verklaren waarom de FIA las eind februari/begin maart met de uitslag kwam. Dan wisten ze zeker dat niemand meer de geschiedenis kon herschrijven...
Ik vraag mij alleen af of er nog iets gedaan kan worden richting de World Motor Sport Council of op juridisch gebied, mocht het uitkomen wat Ferrari heeft gedaan en het ernstig nadelig is geweest voor andere teams.
Aan de andere kant Jean Todt is president van het WMSC, dus ben ik bang dat het via die kant weinig gaat uitmaken.
-
Er is gewoon lekker in geknipt voor de drama, zo te zien.Martinspire schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:06:
Vreemd dat Kvyat zo tekeer gaat voordat de puncture plaats vindt. Voelde ie dan al iets? Was het team toch fout hier?
Net even teruggekeken in de replay op F1TV. Maar op het moment zelf zegt die dat niet. Dat doet die iets eerder.. Als Ocon hem buiten de baan drukt, terwijl hij hem probeert in te halen op een plek waar het eigenlijk net niet kan.
Die actie kun je hieronder zien:
-
Daar heeft Ferrari geen enkele moeite mee: Prost werd met pek en veren weggejaagd en zelfs nog een jaar extra doorbetaald als 'ie maar niet bij een ander team zou instappen (vandaar dat Prost in 1992 niet reed en in '93 pas weer opdook bij Williams). Met Raikkonen was het destijds ook zo ongeveer gegaan, en ook Capelli is gewoon halverwege het seizoen eruit gegooid met doorbetaling.demo31051987 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:12:
[...]
Dat wordt een dure afkoop als ze Vettel eruit willen werken. Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf zal gaan.
MiniDrivers Episode
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat is mij eerder ook al opgevallen, en nu inderdaad weer. Gisteren de hele race in onboard van Norris terug gekeken. Die van Verstappen had ik maandag al terug gekekenEdd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:25:
[...]
Er is gewoon lekker in geknipt voor de drama, zo te zien.
Was dat niet omdat Alfa gesponsord wordt door wat Poolse bedrijven die achter Kubica staan?mphilipp schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:26:
In het kader van ouwe koeien gaat a.s.vrijdag Robert Kubica de VT1 rijden in de Alfa Romeo...
Hij zal toch niet het stoeltje van Raïkkonen in gaan nemen volgend jaar?
Ongetwijfeld. Maar ik ben benieuwd wat ie doet in die Alfa. Als ie daar weer de langzaamste is, weten we zeker dat het aan hem ligt. In de Williams had ie nog een beetje het voordeel van de twijfel.roda_djavulen schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:52:
[...]
Was dat niet omdat Alfa gesponsord wordt door wat Poolse bedrijven die achter Kubica staan?
Op Catalunya tijdens de wintertest heeft hij iig de snelste Alfa tijd gereden. Maar Alfa en Haas gaan langzaam ook richting Williams qua performance.mphilipp schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:33:
[...]
Ongetwijfeld. Maar ik ben benieuwd wat ie doet in die Alfa. Als ie daar weer de langzaamste is, weten we zeker dat het aan hem ligt. In de Williams had ie nog een beetje het voordeel van de twijfel.
I served in a company of heroes.
Het was dan wel zonder doorbetaling, maar ook de manier hoe Schumacher is weggegaan geeft wel aan dat Ferrari er eigen manieren van zakendoen op nahoudt.Bart-Willem schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:41:
[...]
Daar heeft Ferrari geen enkele moeite mee: Prost werd met pek en veren weggejaagd en zelfs nog een jaar extra doorbetaald als 'ie maar niet bij een ander team zou instappen (vandaar dat Prost in 1992 niet reed en in '93 pas weer opdook bij Williams). Met Raikkonen was het destijds ook zo ongeveer gegaan, en ook Capelli is gewoon halverwege het seizoen eruit gegooid met doorbetaling.
--
Het is nu eigenlijk een beetje wachten totdat Alonso officieel aangekondigd wordt. Zag wel dat hij op zijn socials wat kleine hints aan het geven was.
[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 08-07-2020 10:50 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat moet sneller kunnen...Vuvuzela schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:48:
[...]
Maar Alfa en Haas gaan langzaam ook richting Williams qua performance.
Volgens mij zijn dit de nieuwe regels voor dit seizoen, er moeten ten minste x aantal vrije trainingen beschikbaar gesteld worden aan testrijders om zo 'jong' talent de kans te geven ervaring op te doen met F1 wagensroda_djavulen schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:52:
[...]
Was dat niet omdat Alfa gesponsord wordt door wat Poolse bedrijven die achter Kubica staan?
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport