[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.084 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10 16:09

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
[...]

Ach gewoon gelijk een patch erop loslaten. :)

Mischien onze vrienden van de roze Mercedes ineens Groen ofzo :p
niet voor eind van het jaar? (of seizoen)?
zou wat zijn als ze eind van het jaar gaan veranderen (als we dan nog racen)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:43
Hamilton en Bottas in hun nieuwe outfit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xTg7wxD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 11:23

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:27:
[...]

Krijg steeds meer een hekel aan Hamilton, hij bemoeid zich teveel met de media. Al dit BLM gezeik in de media de laatsts tijd, nu ook nog zwarte livery. De media is echt helema van het pad af..

Hopelijk komt er bij de races niet teveel van dit gezeur
Waar moeten ze dan over schrijven? Corona is nu ook klaar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:14
vhal schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:07:
Mogen dit soort statements überhaupt wel volgens de reglementen?
Welke statements?

FOM wil zelf dat ze met #WeRaceAsOne op de livery rijden. Een extra tekstje erbij mag dan ook. Hetzelfde als dat er soms one off sponsoren zijn (IIRC heeft Red Bull wel eens een weekend met Jumbo en Lidl reclame gereden)

En qua aanpassen livery: in principe heeft Mercedes nog niet gereden, en met de testdagen hadden ze een camo livery, hetzelfde als dat andere jaren Red Bull ook wel eens de testdagen met een camo livery heeft gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:51
Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:05:
[...]

klopt, maar je hebt wel dat er een zooi races op dezelfde circuit worden gehouden. Als er 1 in je voordeel is (of meerdere) dan heeft dat natuurlijk wel meer voordeel voor de WDC dan in een 'normaal' seizeon. Plus het feit dat er normaliter meer ontwikkeltijd e.d. is.

(ik zeg overigens niet dat ik het daardoor een minder WDC waardig jaar vind, maar ik speel ff een beetje advocaat van de duivel, vind het wel een interessant iets :+ )
Volgens mij gaan ze met verschillende lay-out rijden :) Dus ja het is dezelfde baan, nee het is niet steeds hetzelfde team dat een voordeel heeft.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
Even wat anders dan weer het BLM gebeuren :)

Degene die dit jaar WDC wordt, is diegene dan een volledig WDC in jullie ogen?

Ik kan me zo voorstellen dat er toch voor je gevoel een * achter komt, zo van 2020 was een bijzonder jaar? Voor Max, als het z'n eerste is zal dat vreemd zijn denk ik, maar ook in het geval van HAM. dit is dan zijn 7e maar telt dat dan ook echt als 7e?

ik bedoel dus echt voor jullie persoonlijk, ik snap dat het regelementair allemaal wel zal kloppen, maar hoe zouden jullie bijv terug kijken op dit seizoen.
Wat ik belangrijker vind: in hoeverre is de poll die je opgezet hebt "compatible" met dit seizoen? :p

En als terugkoppeling op jouw vraag: net als de wispelturigheid van de wedstrijdleiding wens ik hier pas een uitspraak over te doen als de WDC bekend is. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door alesandro_46 op 29-06-2020 17:35 . Reden: typo ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
Degene die dit jaar WDC wordt, is diegene dan een volledig WDC in jullie ogen?
Waarom niet? Omdat ze niet dat wanstaltige getal van 19 races halen? Sinds wanneer is dat een norm? Vroegâh reden ze minder races en was er ook een volwaardig kampioen. Ik zie niet waarom dat nu anders zou moeten zijn. Ze moeten racen, wie wint wordt kampioen, klaar. Niet moeilijk over doen.

En wat dat BLM en de zwarte Mercedes betreft: de ophef en de afkeur van sommigen bewijst dat het hard nodig is om er veel aandacht aan te geven. Wie er moe van wordt, realiseert zich onvoldoende hoe groot het probleem is. Zolang ik nog hoor en merk dat mensen alleen maar om hun uiterlijk (dus niet westers eruit zien, niet blank) op een andere manier worden benaderd/behandeld, is er nog wel wat werk te doen.
Het is logisch dat er nu uit alle hoeken en gaten aandacht voor is, en ja, soms is het een beetje over the top/alleen maar voor de bühne. Maar blijf je realiseren waar het over gaat en dat dit niet zomaar een onzin verhaal is. Ook al roepen sommige mensen al bij een wit ei dat het racisme is, maar die mensen moet je maar negeren.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09-10 11:31
mphilipp schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:24:
[...]

Waarom niet? Omdat ze niet dat wanstaltige getal van 19 races halen? Sinds wanneer is dat een norm? Vroegâh reden ze minder races en was er ook een volwaardig kampioen. Ik zie niet waarom dat nu anders zou moeten zijn. Ze moeten racen, wie wint wordt kampioen, klaar. Niet moeilijk over doen.
Het gaat me sowieso niet om het getal. ik denk eerder het type baan/ weersomstandigheden, ontwikkeltijd e.d.

Ik snap ook wel dat wdc == wdc. Echter vroeg ik me af (dat is ondertussen wel duidelijk :+ ) of jullie er psychologisch nog wat anders van vonden.

Je zal niet kunnen ontkennen dat 2020 sowieso een jaar wordt waar we met een ander blik naar kijken en mijn punt is dus of dat ook het geval is voor de titel dit seizoen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:17

Damian

Insane Obtrusion

Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:29:
[...]

Het gaat me sowieso niet om het getal. ik denk eerder het type baan/ weersomstandigheden, ontwikkeltijd e.d.

Ik snap ook wel dat wdc == wdc. Echter vroeg ik me af (dat is ondertussen wel duidelijk :+ ) of jullie er psychologisch nog wat anders van vonden.

Je zal niet kunnen ontkennen dat 2020 sowieso een jaar wordt waar we met een ander blik naar kijken en mijn punt is dus of dat ook het geval is voor de titel dit seizoen.
Who gives a rats ass, ze gaan eindelijk weer racen :D Beter dan niets toch? En wie er nou over 20 races het beste is of over 10, I don't care :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Ik denk dat het 2020 championship juist extra uitstraling heeft, en nog veel langer in het geheugen zal blijven dan 2018 of 2019 bijvoorbeeld.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die reactie van Codemasters }:O

https://twitter.com/Codemasters/status/1277544936209100801

[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2020 13:34 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:04
Lekkker alles zwart is goed voor de hitte afvoer en niet vasthouden warmte 8) 8) 8) 8)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Simpel: als Hamilton of Max wint is het een nep seizoen, als Ferrari wint is het het belangrijkste seizoen ooit.. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
[knip]
Ja, het is een iets ander seizoen, maar volgens mij maakt dat voor de rijders niets uit. Die willen toch winnen, net als anders. Misschien dat er eerste twee races voor hen iets anders aanvoelen, maar dan zetten ze toch de knop om. En waarschijnlijk kunnen zij dat al eerder. Ik denk dat als zijn in de auto zitten en gaan rijden, ze al nergens meer aan denken. Gewoon concentreren op de 'job at hand'.

Ik ga ook niet echt anders naar de races kijken denk ik. Ja, misschien is het de eerste 2 races bijzonder omdat ze allemaal met zo'n kappie op zitten en er geen publiek is, maar ik persoonlijk kan mij daar wel snel overheen zetten. Racen!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Nogmaals kunnen we het hier alsjeblieft gewoon over de Formule 1 hebben en het daarbij laten.
Gelijkheidsprincipes mag je hier bespreken, nadat je de topicwaarschuwing door hebt genomen.

[ZT] Gelijkheid in Westerse samenlevingen

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09-10 11:31
YakuzA schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat het 2020 championship juist extra uitstraling heeft, en nog veel langer in het geheugen zal blijven dan 2018 of 2019 bijvoorbeeld.
Interesting view point! Daar heb je ook zeker wel een punt.

Ik ben wel benieuwd hoe we terug kijken op het seizoen. Het maakt natuurlijk verder geen reet uit nee maar iig wel interessant om jullie mening te horen, die wel vrij duidelijk is :*)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nieuws dan:

Mclaren heeft haar herfinanciering binnen.
https://uk.reuters.com/ar...11H?utm_source=reddit.com

Mugello en Algarve lijken steeds meer zeker te zijn als races nummer negen en tien.
https://www.racefans.net/...llo-and-algarve-f1-races/

En ik vind de zwarte Mercedes eigenlijk wel mooi. Nooit een fan geweest van de zilveren auto's dus. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:42:
Nieuws dan:

...
Mugello en Algarve lijken steeds meer zeker te zijn als races nummer negen en tien.
https://www.racefans.net/...llo-and-algarve-f1-races/
...
Waar blijft Imola? -O-

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die lijkt afgevallen. Maar niet klagen want Ferrari mag haar 1000ste race gaan rijden op een eigen circuit. ;)
Ik kan dus niet wachten hoe ze dat strategisch gaan verprutsen. :Y) }) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:45:
[...]

Die lijkt afgevallen. Maar niet klagen want Ferrari mag haar 1000ste race gaan rijden op een eigen circuit. ;)
een Merc'je? :9~

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:45:
[...]

Nee joh, dan falen die FIA systemen zodat de fuelsensor niet te meten valt :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

JB schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:52:
[...]

Nee joh, dan falen die FIA systemen zodat de fuelsensor niet te meten valt :+
Gelukkig kan dat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:15:
[...]

Volgens mij gaan ze met verschillende lay-out rijden :) Dus ja het is dezelfde baan, nee het is niet steeds hetzelfde team dat een voordeel heeft.
Kan niet. Oostenrijk heeft niet eens een verschillende layout (ja ok, na bocht één rechtsaf en bij de bull uitkomen en dan nog bocht 7, 8, 9, 10. Maar dat is veel te kort en mag niet). Daarnaast moet een afwijkende layout ook een grade 1 licentie hebben, en dat is meestal niet zo.
Op Silverstone hebben ze wel opties:
1. Het oude pitcomplex gebruiken. Volgens Ted is dat besproken, ook omdat de tweede race 70 jaar F1 is en het aan de andere kant van het circuit begonnen is. Maar dat is afgeschoten omdat het te moeilijk is (pitboxen afbreken, en aan andere kant van het circuit weer opbouwen. En dan dus niet alleen de muurtjes en zo, maar ook de kilometers aan kabels voor vanalles en nog wat).
2. Silverstone heeft tich verschillende layouts, en enkelen zouden wellicht een grade 1 licentie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 20:05
RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:54:
[...]

Kan niet. Oostenrijk heeft niet eens een verschillende layout (ja ok, na bocht één rechtsaf en bij de bull uitkomen en dan nog bocht 7, 8, 9, 10. Maar dat is veel te kort en mag niet). Daarnaast moet een afwijkende layout ook een grade 1 licentie hebben, en dat is meestal niet zo.
1. Het oude pitcomplex gebruiken. Volgens Ted is dat besproken, ook omdat de tweede race 70 jaar F1 is en het aan de andere kant van het circuit begonnen is. Maar dat is afgeschoten omdat het te moeilijk is (pitboxen afbreken, en aan andere kant van het circuit weer opbouwen. En dan dus niet alleen de muurtjes en zo, maar ook de kilometers aan kabels voor vanalles en nog wat).
2. Silverstone heeft tich verschillende layouts, en enkelen zouden wellicht een grade 1 licentie hebben
Zover ik heb begrepen zou alleen Bahrein op een andere layout gebeuren, als we daar daadwerkelijk naartoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

De pre-2010 versie is nog semi-actief als grade 1 layout maar dan kom je inderdaad hopeloos in de knoop met het (oude) pitcomplex, lijkt mij voor dit seizoen niet mogelijk iig.

https://images.app.goo.gl/CaMBwwiTwu2HE8tq7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 09:31
@DaniëlWW2 Ben er zeker mee eens dat dit geen politiek topic moet worden, maar :

Na de laatste weken hier alleen gelezen te hebben, is deze tweet hier ook behoorlijk relevant eerlijk gezegd.

kimi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

yorkick schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:15:
@DaniëlWW2 Ben er zeker mee eens dat dit geen politiek topic moet worden, maar :

[Twitter]

Na de laatste weken hier alleen gelezen te hebben, is deze tweet hier ook behoorlijk relevant eerlijk gezegd.
En daarom is er dus een apart topic want ik heb hier nu al te vaak gezien dat het niet onderbouwd kan en al snel lijdt tot verwijten. Het moet zeker besproken kunnen worden, maar dan wel op een fatsoenlijke manier omdat het anders zinloos is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:27
Ik hang dit keer de MAX33 vlag al op donderdag uit i.p.v. vrijdag, want kan gewoon niet meer wachten :9

Ik ben absoluut geen Mercedes fan (ik run privé een BMW club O-)) maar gvd wat een prachtige livery! Durf ik te zeggen dat het i.m.o. de mooiste op de grid is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:37
RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:11:
[...]

Welke statements?

FOM wil zelf dat ze met #WeRaceAsOne op de livery rijden. Een extra tekstje erbij mag dan ook. Hetzelfde als dat er soms one off sponsoren zijn (IIRC heeft Red Bull wel eens een weekend met Jumbo en Lidl reclame gereden)

En qua aanpassen livery: in principe heeft Mercedes nog niet gereden, en met de testdagen hadden ze een camo livery, hetzelfde als dat andere jaren Red Bull ook wel eens de testdagen met een camo livery heeft gereden
Nu ligt Brackley natuurlijk niet zo ver van Woking in de UK (uurtje), dus blij dat het meest "woke" F1 team reclame voor Woking gaat maken 8)

Misschien dat Racing Point nu gewoon met een zilveren livery gaat rijden ? Heb je helemaal een kopie van de auto van vorig jaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:34

Pierre

Van nature lui!

DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:20:
[...]

En daarom is er dus een apart topic want ik heb hier nu al te vaak gezien dat het niet onderbouwd kan en al snel lijdt tot verwijten. Het moet zeker besproken kunnen worden, maar dan wel op een fatsoenlijke manier omdat het anders zinloos is. :)
Welk topic is dat dan?
Gevonden inderdaad

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 29-06-2020 14:44 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:42

Zewatanejo

Fine Thanks!

[...]

Daarom verwacht ik dat ze dan ook met een andere kwalificatieformat komen.
Twee dezelfde weekenden verwacht ik niet.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Euhm...paar posts terug...
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:36:
[modbreak] Nogmaals kunnen we het hier alsjeblieft gewoon over de Formule 1 hebben en het daarbij laten.
Gelijkheidsprincipes mag je hier bespreken, nadat je de topicwaarschuwing door hebt genomen.

[ZT] Gelijkheid in Westerse samenlevingen [/]
;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:26:
[...]

Na lang kijken "end racism" op de halo. Maar volgens mij was er bv ook een team met een regenboog op de halo? Dat is dan in ieder geval een stuk opvallender dan zo'n tekstje.

Overigens ook mooie reactie van Codemasters:
[Twitter]
Ik zat zelf aan deze te denken:
[Video: https://i.imgur.com/yEFK1mb.gifv]
8)7

Hoe awkward wordt het straks als deze zwarte auto niet het kampioenschap binnen weet te halen...

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-06-2020 14:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Zewatanejo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:43:
[...]

Daarom verwacht ik dat ze dan ook met een andere kwalificatieformat komen.
Twee dezelfde weekenden verwacht ik niet.
Horner heeft daarvan aangegeven dat dat besproken is tussen FOM/FIA en de teambazen, en dat een teambaas * kuch * Toto * kuch * tegen was terwijl er een unanieme beslissing nodig is voor zo'n wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Laatst online: 09:42

Zewatanejo

Fine Thanks!

RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:49:
[...]

Horner heeft daarvan aangegeven dat dat besproken is tussen FOM/FIA en de teambazen, en dat een teambaas * kuch * Toto * kuch * tegen was terwijl er een unanieme beslissing nodig is voor zo'n wijziging.
ja dat ging specifiek over "reverse grid/sprint race".
Het zou met niet verbazen dat het toch gelukt is om afspraken te maken over een andere opzet.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metallicattim schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:26:
Ik hang dit keer de MAX33 vlag al op donderdag uit i.p.v. vrijdag, want kan gewoon niet meer wachten :9

Ik ben absoluut geen Mercedes fan (ik run privé een BMW club O-)) maar gvd wat een prachtige livery! Durf ik te zeggen dat het i.m.o. de mooiste op de grid is? :X
Livery is inderdaad mooi, en ook zelf een BMW fan (dus geen Merc ;) ).
Alleen grijs was toch een mooi compromis geweest, wit + zwart = grijs >:) Maar goed zonder dollen ik hoop dat het een leuk weekend gaat worden en niet al te veel externe zaken, please!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 21:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

yorkick schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:15:

[Twitter]

Nee, ik vind dit gewoon te hilarisch voor woorden.
Ik kan je nog wel 10 dingen opnoemen die een minimale vereiste zijn om van jezelf een normaal mens te maken. Maar opeens moeten we anti-racisme wel op een F1 wagen zetten.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:43

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Red Bull laat even wat oude Red Bull dingen zien. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:07

rammes

koekebakker 1e klas

Leuk, maar ik ben eigenlijk wel klaar met het recyclen van ouwe meuk, ik ben toe aan wat nieuws :9 Kom maar op met nieuwe interviews/filmpjes en ander beeld materiaal

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
kwam het racetopic niet altijd op maandagochtend? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:10
Zewatanejo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:54:
[...]

ja dat ging specifiek over "reverse grid/sprint race".
Het zou met niet verbazen dat het toch gelukt is om afspraken te maken over een andere opzet.
Als dat het geval zou zijn, was dat al lang bekend gemaakt. Jammer maar helaas, wat variatie / experimenteren was best leuk geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42

Spotmatic

Ken sent me

Wie heeft ook hetzelfde gevoel als ik? Ik ben Max fan maar de uitslag van komende race is volkomen ondergeschikt aan het feit dat alles weer begint. Ik wil weer eens ongegeneerd kunnen schreeuwen naar de TV, positief danwel negatief, en door mijn kids en vrouw worden aangekeken alsof ik niet goed wijs ben. :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Spotmatic schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:17:
Wie heeft ook hetzelfde gevoel als ik? Ik ben Max fan maar de uitslag van komende race is volkomen ondergeschikt aan het feit dat alles weer begint. Ik wil weer eens ongegeneerd kunnen schreeuwen naar de TV, positief danwel negatief, en door mijn kids en vrouw worden aangekeken alsof ik niet goed wijs ben. :P
Yes, ken het gevoel, met het enige verschil dat ik geen Max fan ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb ik hier nog met je gedeeld? hardware-lover in "[F1] Seizoen 2020" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:22

sjaool

Every life should have 9 cats

neocon schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:08:
Nieuwe lyvery voor mercedes dit jaar.

[Embed]
Geen Silber Pfeilen meer maar Black Arrows... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:26:
[...]

Na lang kijken "end racism" op de halo. Maar volgens mij was er bv ook een team met een regenboog op de halo? Dat is dan in ieder geval een stuk opvallender dan zo'n tekstje.

Overigens ook mooie reactie van Codemasters:
[Twitter]
Ja die moeten hun game iets meer als een week voor de release gaan aanpassen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:08

Edd

Spotmatic schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:17:
Wie heeft ook hetzelfde gevoel als ik? Ik ben Max fan maar de uitslag van komende race is volkomen ondergeschikt aan het feit dat alles weer begint.
Ik ben gewoon wel benieuwd naar hoe de krachtsverhoudingen tussen de teams liggen. Dat gaan we natuurlijk pas in de Q zien. Maar toch fijn dat het weer begint.
Ik wil weer eens ongegeneerd kunnen schreeuwen naar de TV, positief danwel negatief, en door mijn kids en vrouw worden aangekeken alsof ik niet goed wijs ben. :P
Wat houd je tegen? :+
Of heb je daar specifiek F1 voor nodig? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42

Spotmatic

Ken sent me

Edd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:22:
[...]
Wat houd je tegen? :+
Of heb je daar specifiek F1 voor nodig? ;)
Jawel, ik schreeuw normaal nooit naar de TV omdat qua sport alleen de F1 mij interesseert. 8)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EbrokDsWsAM02Ct?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@basvn er is ook echt overal wel een grafiek voor of voor te maken :P

Als je deze grafiek verticaal (of is het horizontaal?) flipt krijg je overigens mijn enthousiasme voor de eerste race :P Waarbij hoe hoger hoe enthousiaster

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2020 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EbrxEStXQAAgEba?format=jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jasphur schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:31:
[Afbeelding]

No more silver arrows. Maar wel aandacht voor BLM

Oh: spuit11 :+
Los van het feit dat ik heel dat BLM-gedoe echt zwaar overtrokken en overdreven vind, is het wel een mooie livery. Eigenlijk is het gewoon de oldskool originele/eerste Sauber-livery. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Extigo
Was dit al bekend:
https://www.formula1.com/...dyloG4gxalaxrecFliDk.html

Nieuwe spec motor voor RBR en AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Had ik wel verwacht, alleen nergens officieel gezien tot nu toe :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik had vorige week iets vaags gezien, maar dat was niet echt betrouwbaar. Maar het was te verwachten.
Ook heel handig dat Honda door is gegaan met ontwikkelen terwijl de andere fabrikanten dicht waren en het motorblok, de turbo en MGU-H vast liggen voor de rest van het seizoen. Heeft Honda er mooi nog wat extra kunnen brengen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meer over de nieuwe spec van Honda.

https://www.f1maximaal.nl...iezing-via-maas-in-de-wet

Nu nog een ouderwets beste chassis zoals the old days bij Red Bull en dan wordt het mooi seizoen😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:57:
[...]

Ik had vorige week iets vaags gezien, maar dat was niet echt betrouwbaar. Maar het was te verwachten.
Ook heel handig dat Honda door is gegaan met ontwikkelen terwijl de andere fabrikanten dicht waren en het motorblok, de turbo en MGU-H vast liggen voor de rest van het seizoen. Heeft Honda er mooi nog wat extra kunnen brengen. :*)
Ik geloof er helemaal niks van dat andere teams niet hebben doorontwikkeld, misschien niet in de fabriek, maar er zal vast het eea op (digitaal) papier gezet zijn thuis :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:57
aaaaa bijna raceweekend!!! Heerlijk.

Vind het ook wel wat hebben dat de F1 zich met de wereld bemoeit. Vroeger was het alleen voor de enthousiastelingen en de diehards, nu zie je dat er vanalles wordt gedaan om het toegankelijker te maken. Niet alleen voor de newbies (bandencompound, visuals, usa anyone?), maar ook voor de teams (budgetplafond etc) en voor de heule wereld. Ze gaan mee met actuele zaken als de LGBHTIH-scene en BLM gebeuren. denk dat de acties van Lewis later van zeer groot belang blijken te zijn geweest voor de f1 als sport op onze aardkloot, tegen de tijd dat de F1 de FE heeft opgeslorpt enzo..... ;)

De diehards zal dat allemaal niet uitmaken, die willen racen zien! Kwalifieceren en reecen jonguh!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

wowly schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:04:
aaaaa bijna raceweekend!!! Heerlijk.

Vind het ook wel wat hebben dat de F1 zich met de wereld bemoeit. Vroeger was het alleen voor de enthousiastelingen en de diehards, nu zie je dat er vanalles wordt gedaan om het toegankelijker te maken. Niet alleen voor de newbies (bandencompound, visuals, usa anyone?), maar ook voor de teams (budgetplafond etc) en voor de heule wereld. Ze gaan mee met actuele zaken als de LGBHTIH-scene en BLM gebeuren. denk dat de acties van Lewis later van zeer groot belang blijken te zijn geweest voor de f1 als sport op onze aardkloot, tegen de tijd dat de F1 de FE heeft opgeslorpt enzo..... ;)

De diehards zal dat allemaal niet uitmaken, die willen racen zien! Kwalifieceren en reecen jonguh!!!
Ik heb er alleen geen zin dat Hamilton het hele weekend gaat gebruiken voor BLM, dat zie ik helaas wel gaan gebeuren en dat is gewoon too much.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88

Nieuwe intro is ook hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Ik heb er alleen geen zin dat Hamilton het hele weekend gaat gebruiken voor BLM, dat zie ik helaas wel gaan gebeuren en dat is gewoon too much.
Zolang Max gewoon rond 17.00 uur over 6 dagen over de streep komt als eerste zal me dat helemaal de spreekwoordelijke worst wezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 11-10 15:50
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:57:
[...]

Honda heeft vorige week een persco gegeven waar al werd gedeeld dat spec 1.1 beschikbaar zou komen in Oostenrijk, die enkele bugfixes bevat tov spec 1.
Eigenlijk was het de bedoeling rond deze tijd spec 2 te introduceren, maar dat is niet gelukt door Corona.

https://www.as-web.jp/f1/593688?all

Lawrence Barretto maakt het iets spannender dan het is, as usual. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jasphur schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:02:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van dat andere teams niet hebben doorontwikkeld, misschien niet in de fabriek, maar er zal vast het eea op (digitaal) papier gezet zijn thuis :P
Er is een verschil tussen doorhebben en er ook gebruik van kunnen maken. In Maranello konden ze de afgelopen tijd alles behalve goed doorwerken. We weten dat in Brackley uiteindelijk de boel waarschijnlijk ook noodgedwongen stil is komen te liggen en ze beademingsapparatuur gingen maken met een paar mensen. In Frankrijk waren de regels streng dus daar zou ik ook niet op rekenen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Voor wie zijn kennis voor het begin van het seizoen wil opfrissen...

:+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Deze mag ook niet ontbreken, hype hype:

Edd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:38:
Voor wie zijn kennis voor het begin van het seizoen wil opfrissen...

[YouTube: F1 Drivers Explain F1]

:+
Ik wilde hem net plaatsen. Erg goed in uitleggen zijn ze niet echt haha. Je kunt wel zien welke coureurs wellicht wat beter kunnen overleggen met hun engineers...

Kimi en Ricciardo, kunnen er echt niks van haha. En er zijn aardig wat coureurs die niet echt weten wat ze willen uitleggen, echt op zoek naar woorden. Bottas gaat echt van de hak op de tak. En Albon over de film en zijn funny story _O-

[ Voor 124% gewijzigd door Martinspire op 29-06-2020 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 22:28

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Maar hij ontbreekt wel. :P
Oops!

We couldn't find your video.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pjottski schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:40:
[...]

Maar hij ontbreekt wel. :P

[...]
Ik zie dat de URL is gewijzigd, aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:02:
[...]

De engineers hebben wellicht wel de tijd gehad om tot nieuwe ideeën en verbeteringen te komen, maar de fabrieken zijn pas een maandje zoiets open, en ik verwacht dat ze bij een aanpassing aan de motor die toch wel even willen testen. Even een paar dagen op de werkbank en kijken tot hoe ver die gaat en wanneer die boem zegt. Ik verwacht eigenlijk dus niet dat wat ze besproken hebben begin juni toen ze weer opstarte nu al is omgezet in een final spec. voor Oostenrijk. En als ze vervolgens gedurende het jaar geen performanceverbeteringen mogen doorvoeren kan dat dus wel interessant zijn.
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:37:
[...]

Er is een verschil tussen doorhebben en er ook gebruik van kunnen maken. In Maranello konden ze de afgelopen tijd alles behalve goed doorwerken. We weten dat in Brackley uiteindelijk de boel waarschijnlijk ook noodgedwongen stil is komen te liggen en ze beademingsapparatuur gingen maken met een paar mensen. In Frankrijk waren de regels streng dus daar zou ik ook niet op rekenen. :)
In Maranello hebben ze volgens mij sowieso een tijd dicht gehad? En gezien hoe het artikel geschreven is hebben ze volgens mij allemaal gesloten, op Honda na dan. Want ook de motorfabrikanten hebben een tijd verplicht moeten sluiten (met een loophole blijkbaar). Alhoewel die sluiting wel later kwam dan de auto/chassis fabrieken, en volgens mij ook weer iets eerder werd opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:37:
[...]

De Renault motor had al 1000 pk, dus een upgrade is niet nodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bart-Willem schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:28:
[...]

Los van het feit dat ik heel dat BLM-gedoe echt zwaar overtrokken en overdreven vind, is het wel een mooie livery. Eigenlijk is het gewoon de oldskool originele/eerste Sauber-livery. :P
Voor degenen die het niet kennen trouwens: het is een combinatie van:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1coklajjofxz.jpg

en

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/a4/e2/9f/a4e29f5ddaf35a560c50f7c06b47c9ca.jpg

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:09:
In Maranello hebben ze volgens mij sowieso een tijd dicht gehad? En gezien hoe het artikel geschreven is hebben ze volgens mij allemaal gesloten, op Honda na dan. Want ook de motorfabrikanten hebben een tijd verplicht moeten sluiten (met een loophole blijkbaar). Alhoewel die sluiting wel later kwam dan de auto/chassis fabrieken, en volgens mij ook weer iets eerder werd opgeheven.
Het artikel legt het uit. Je mocht je verplichte sluiting eerder in het seizoen opnemen i.p.v in de zomer. Waar Ferrari, Mercedes en Renault dit waarschijnlijk opgelegd is door de respectievelijke overheden, lijkt Honda dit probleem niet gehad te hebben. Die zijn dus doorgegaan en dat is belangrijk omdat vanaf FP1 op vrijdag, het motorblok, de turbo en MGU-H bevroren worden voor het hele seizoen. Er mag dan een update komen voor de MGU-K, batterij en controle elektronica. Dat is waarschijnlijk omdat dit niet altijd word ontwikkeld door de teams zelf. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2020 19:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Het artikel legt het uit. Je mocht je verplichte sluiting eerder in het seizoen opnemen i.p.v in de zomer. Waar Ferrari, Mercedes en Renault dit waarschijnlijk opgelegd is door de respectievelijke overheden, lijkt Honda dit probleem niet gehad te hebben. Die zijn dus doorgegaan en dat is belangrijk omdat vanaf FP1 op vrijdag, het motorblok, de turbo en MGU-H bevroren worden voor het hele seizoen. Er mag dan een update komen voor de MGU-K, batterij en controle elektronica. Dat is waarschijnlijk omdat dit niet altijd word ontwikkeld door de teams zelf. :)
Toch vind ik het wel wat oneerlijk. Het is natuurlijk mooi als Verstappen wint, maar dit soort dingen knagen wel een beetje imo. Goed, elk team speelt wel op een bepaalde manier vals, maar het mag van mij wel wat minder opvallend...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Martinspire schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:05:
[...]

Toch vind ik het wel wat oneerlijk. Het is natuurlijk mooi als Verstappen wint, maar dit soort dingen knagen wel een beetje imo. Goed, elk team speelt wel op een bepaalde manier vals, maar het mag van mij wel wat minder opvallend...
Honda houdt zich gewoon aan de regels hoor. Dat deze nu eens niet gunstig uitvallen voor Mercedes, tja dat kan ik moeilijk berouwen. ;)

Serieus, Mercedes heeft de afgelopen jaren zo vaak de wind mee gekregen en heeft zo vaak haar eigen wensen door weten te drukken in de eindeloze politieke spelletjes dat ik er echt niet rauwig om kan zijn. Het is waarschijnlijk ook niet veel, maar alle beetjes kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:05:
[...]

Je kan het ook zo zien, Honda is later ingestapt dan de anderen en liep altijd daardoor wat achter, prima dat dit mag maar goed ben dan ook een RB fan :) Wel jammer dat de spec 2 dan niet af was :(
En daarnaast wat al eerder was aangeven, ik denk dat Mercedes ook echt wel wat gedaan heeft in die periode, Ferrari zeker niet, die hebben denk ik dit seizoen toch al opgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Dat is niet wat ik lees:
The requirement to shutdown applied to power unit manufacturers as well, however a quirk in the regulations allowed for some manufacturers to delay that shutdown to later in the year.

“An exception will be made for factories based in countries where law and/or unions impose different closing periods,” reads Article 21.10 of the Sporting Regulations. “In this case, these factories may replace some days out of the shutdown period by the locally imposed periods.

“PU manufacturers affected by this must make a declaration to the FIA that their staff will not be permitted to transfer to work in the country that isn’t shutdown during these periods.”
Ik lees: de fabrieken moeten sluiten. Tenzij er in het land van vestiging andere, verplichte, sluitingsperiodes zijn. (beetje zoals de bouwvakvakantie hier dus, alhoewel dat dan weer niet verplicht is, maar wel 90% van de bouw stil ligt)

Wat ik dus lees is: in Japan is er wetgeving die zegt "tussen X en Y is zomervakantie en zijn alle bedrijven gesloten". En onder die wetgeving heeft Honda kunnen zeggen "wij sluiten nu niet, want anders moeten we twee keer de boel op slot doen door die Japanse wetgeving". En daardoor mocht Honda gewoon doorwerken. En aangezien bij mijn weten andere landen (als in: Engeland, Italië en Frankrijk) zo'n regelgeving niet hebben, hebben Mercedes, Ferrari en Renault de boel zo lang moeten sluiten, maar kunnen ze (wettelijk, en van de FIA) dus wel in de zomer doorwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:18:
[...]

Dat is niet wat ik lees:

[...]

Ik lees: de fabrieken moeten sluiten. Tenzij er in het land van vestiging andere, verplichte, sluitingsperiodes zijn. (beetje zoals de bouwvakvakantie hier dus, alhoewel dat dan weer niet verplicht is, maar wel 90% van de bouw stil ligt)

Wat ik dus lees is: in Japan is er wetgeving die zegt "tussen X en Y is zomervakantie en zijn alle bedrijven gesloten". En onder die wetgeving heeft Honda kunnen zeggen "wij sluiten nu niet, want anders moeten we twee keer de boel op slot doen door die Japanse wetgeving". En daardoor mocht Honda gewoon doorwerken. En aangezien bij mijn weten andere landen (als in: Engeland, Italië en Frankrijk) zo'n regelgeving niet hebben, hebben Mercedes, Ferrari en Renault de boel zo lang moeten sluiten, maar kunnen ze (wettelijk, en van de FIA) dus wel in de zomer doorwerken.
Uh ja, dat ontken ik volgens mij niet? :P
Honda gaat in de zomermaanden een aantal weken dicht, maar dat is juist het punt. Nu hebben ze een nieuwe specificatie kunnen introduceren voordat die zaken worden bevroren voor de rest van het seizoen. De andere drie hebben hun zomervakantie eerder opgenomen en mogen de rest van het seizoen dus open blijven.

Meer ChainBear, ditmaal met veel statisch gegoochel in een poging om deze onmogelijke vraag te beantwoorden. Uiteraard met een uitstekende clickbait afbeelding. :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 16:14
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:15:
[...]
.....Ferrari zeker niet, die hebben denk ik dit seizoen toch al opgegeven.
Dat dacht ik voor Melbourne ook. Maarrrrr. Toen werden de nieuwe reglementen met een jaar uitgesteld, en de seizoensstart tot nu uitgesteld. Dan loont het mogelijk opeens weer om tóch nog in de huidige auto te investeren; je moet er immers opeens nog een extra seizoen mee rijden en anders loopt Ferrari dus 2 jaar achter de feiten aan.

De huidige stilte kan ook puur zijn om te voorkomen dat ze weer hoog van de toren blazen en het niet waar kunnen maken.

Ik sluit niet uit dat Ferrari er opeens toch weer gewoon goed bijzit als Dark Horse.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

AzzKickah

06-CENSORED

OK, dan even dit..

Ik hoor telkens dat Hamilton de eerste en enige zwarte coureur in de F1 is, maar Albon heeft toch ook een tint/is toch ook niet blank?

Of zeg ik nu iets heel erg geks? :X

En Kartikeyan? En de rest die ik nu vergeet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

kleintjopie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:18:
Raceweek! Nu ff duimen dat mijn bril optijd klaar is. Ik ben vorige week op mijn oude bril gaan zitten.
... hele topic gelezen, check of ie al langskwam...

Is ie wel Oranje?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pjottum schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:34:
[...]

... hele topic gelezen, check of ie al langskwam...

Is ie wel Oranje?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:18:
OK, dan even dit..

Ik hoor telkens dat Hamilton de eerste en enige zwarte coureur in de F1 is, maar Albon heeft toch ook een tint/is toch ook niet blank?

Aziaten zeuren zo goed als niet en zeker niet naar de buitenwereld toe. Kunnen wij nog veel van leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
AzzKickah schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:18:
OK, dan even dit..

Hij verkondigde vorige week ook de eerste 'workingclass' wereldkampioen te zijn.
Lewis zit een beetje hoog in de emotie momenteel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

P.K. schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:00:
[...]

Hij verkondigde vorige week ook de eerste 'workingclass' wereldkampioen te zijn.
Lewis zit een beetje hoog in de emotie momenteel. ;)
Misschien moet hij zich even inlezen in waar een Schumacher (daar weet ik het van, er zullen er zeker andere zijn) vandaan komt en welke steun die kreeg tov de steun die hijzelf al op jonge leeftijd kreeg volgens zijn eigen biografie. Weet niet of je een bron hebt, maar die uitspraak snijdt natuurlijk geen hout.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:29:
[...]

Misschien moet hij zich even inlezen in waar een Schumacher (daar weet ik het van, er zullen er zeker andere zijn) vandaan komt en welke steun die kreeg tov de steun die hijzelf al op jonge leeftijd kreeg volgens zijn eigen biografie. Weet niet of je een bron hebt, maar die uitspraak snijdt natuurlijk geen hout.
Dit was het originele artikel:
https://www.menshealth.co...-workout-nutrition-vegan/

Volgens dit afgeleide artikel is het gerectificeerd:
https://www.grandprix247....orking-class-f1-champion/
*NOTE: Men’s Health acknowledged they misquoted Lewis Hamilton in the original article, and we have updated the report to reflect this.

Het woordje 'black' miste blijkbaar.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik zou deze versie pakken, dan hoef je hem maar 8x te herstarten voordat het topic opengaat :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Huh? Weet je zeker dat de racetijd klopt? Ik had hem een uur eerder in mijn agenda staan...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

LAD93 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:53:
[...]

Huh? Weet je zeker dat de racetijd klopt? Ik had hem een uur eerder in mijn agenda staan...
15:10, als het goed is.
https://www.formula1.com/en/racing/2020/Austria.html

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Haha, mja en toch luister ik hem weer helemaal af. De tune is echt geweldig gemaakt en ik denk dat het ook wel enorm helpt om de sport te verkopen en de interesse te wekken. Brian Tyler heeft echt een geweldige soundtrack neergezet.

Hier nog 1:
2018:Really? F1 theme? F1 Doesn't need a theme, besides it's so lame.
2019:DUN DUN DUDUDUN DUN DUN DUN DUUUUUUUUUUN DUN DUN DUDUDUN DUN DUN DUN DUUUUUUUUUUN
Als we het er toch over hebben, wat vonden de muzikanten ervan om dat nummer te spelen?

_O-

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3r2OkH7zU_c]
Kijk hier even op Youtube naar de eerste reactie _O-

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 30-06-2020 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Is het al 8 uur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Deel 2 hier dus, Deel 1 was daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
Op F1technical kwam ik nog volgend plaatje tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9KL_UjYlRV_3iRYzg_7pUIe1VEk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eE3DJdzPs65BKlkEthHKtHiK.jpg?f=user_large

Honda is van ver gekomen. Als ze dit jaar in ieder geval on par zijn met Mercedes kan het nog een erg spannend en mooi jaar worden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:04

Moofnor

King of my castle

Die slide is briljant in zijn inferioriteit.
Door het complete gebrek aan getallen op de y-as is de grafiek zo goed als nietszeggend kwa schaal of wat dan ook. Maar kennelijk vond iemand het wel noodzakelijk om voor 'x' dan de eenheid te specificeren.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

O+ O+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ebv2g0SXkAA0EBg?format=jpg&name=large

En deze natuurlijk!
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/sutton/2019/Austria/Sunday/1017582841-LAT-20190630-_ONY3297.jpg

Pagina: 1 ... 80 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport