Kubica heeft vanwege z'n handicap een aangepast stuur nodig, dus die kan niet zomaar naar een ander team.RobertMe schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:56:
[...]
Dat zou dan alleen Tatiana Calderon kunnen zijn denk ik? Maar wat ik begreep heeft die eigenlijk ook geen kans op een F1 zitje. Daarnaast staat ze onder contract bij Alfa Romeo en die hebben Kubica al als reservecoureur.
Dat vermoede ik al (zoals ook al in die post stond). Maar, in hoeverre zou dat een probleem zijn? Elke coureur heeft een eigen / op maat gemaakt stuurtje (was het niet in 2018 dat Vettel een hendeltje achterop het stuur had dat Raikonnen niet had?). Daarnaast doet / deed een team als Racing Point het stuurtje 3D printen. De vervolgvraag is dan dus: hoe eenvoudig maak je een aangepast stuurtje? Immers kunnen coureurs ook niet zomaar in een andere auto instappen omdat ze een eigen / op maat gemaakt stoeltje hebben, maar een stoeltje op maat maken is ook maar een paar uur werk.Luckeh schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 22:24:
[...]
Kubica heeft vanwege z'n handicap een aangepast stuur nodig, dus die kan niet zomaar naar een ander team.
KUB heeft al een eigen Alfa stuurtje, hij reed vziw daarmee ook de snelste alfa tijd in de wintertests. Bij Williams kreeg hij z'n stuur pas halverwege het seizoenLuckeh schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 22:24:
[...]
Kubica heeft vanwege z'n handicap een aangepast stuur nodig, dus die kan niet zomaar naar een ander team.

I served in a company of heroes.
Een stuurtje op maat maken is veel meer dan een paar uur werk. Ik denk dat er bij een gemiddeld f1 team een man of 2-3 fulltime met het stuur bezig zijn. De complexiteit is enorm van een modern f1 stuur. Het daadwerkelijk printen is dan nog verreweg het minste werk. Denk ook aan het rijders specifiek ergonomisch designen en certificering van alle systemen. De electronica in zo'n kleine behuizing is een nachtmerrie om erin te krijgen. Ik denk dat ze grotendeels met custom printplaten werken die ook per stuur op maat gemaakt worden.
Op GoT zitten een aantal Tweakers die hun eigen stuurtjes maken. @JohnnyV en @Henkus om maar een tweetal te noemen. Voorbeeldje. Misschien dat zij iets kunnen vertellen hoe lang ze wel niet met hun creaties bezig zijn.
Wat ik wil zeggen. Als van tevoren al lang duidelijk is dat kubica kan instappen dan kan een team zich hierop voorbereiden met Kubica zelf. Tijdens een weekend plots instappen gaat voor Robert niet werken.
Op GoT zitten een aantal Tweakers die hun eigen stuurtjes maken. @JohnnyV en @Henkus om maar een tweetal te noemen. Voorbeeldje. Misschien dat zij iets kunnen vertellen hoe lang ze wel niet met hun creaties bezig zijn.
Wat ik wil zeggen. Als van tevoren al lang duidelijk is dat kubica kan instappen dan kan een team zich hierop voorbereiden met Kubica zelf. Tijdens een weekend plots instappen gaat voor Robert niet werken.
Benieuwd naar wat hij gaat laten zien in een Williams
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat ik mij afvraag (al op basis van het Red Bull promotie filmpje met Albon), gaan coureurs ook met het mondmasker op rijden? Lijkt mij in die zin raar, maar van de andere kant, als ze het afdoen loop je ook weer risico op die momenten dat ze het net af hebben of nog niet op. En dan zouden de "corona deeltjes" ook weer in de helm blijven hangen die vervolgens (normaliter) door iemand anders wordt gedragen etc etc.
Edit:
Om mijn eigen vraag dan maar 2 seconden later te beantwoorden. Ze hebben ook het slangetje voor het drinken, lijkt mij dus niet dat ze vervolgens alsnog een gaatje in het mondkapje maken voor het slangetje. Maar uit pure veiligheid zouden ze het natuurlijk wel op moeten hebben.
Zelfde overigens ook voor de handen. Latifi heeft daar met zijn blote handen het stuur vast, ook via die weg kan het virus dus worden overgedragen. Want volgens mij moeten monteurs ook continu handschoenen dragen? (Of dan de "normale werkhandschoenen" of die "plastic doktershandschroenen").
Edit:
Om mijn eigen vraag dan maar 2 seconden later te beantwoorden. Ze hebben ook het slangetje voor het drinken, lijkt mij dus niet dat ze vervolgens alsnog een gaatje in het mondkapje maken voor het slangetje. Maar uit pure veiligheid zouden ze het natuurlijk wel op moeten hebben.
Zelfde overigens ook voor de handen. Latifi heeft daar met zijn blote handen het stuur vast, ook via die weg kan het virus dus worden overgedragen. Want volgens mij moeten monteurs ook continu handschoenen dragen? (Of dan de "normale werkhandschoenen" of die "plastic doktershandschroenen").
[ Voor 41% gewijzigd door RobertMe op 27-06-2020 10:07 ]
Over Hartley,RobertMe schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:32:
[...]
Ted speculeerde ook nog wat over Hartley. Die zou natuurlijk ook vrij makkelijk moeten kunnen instappen, alleen is hij AFAIK weer volledig uit dienst van Red Bull / geen banden meer met Red Bull?
Edit:
Vraag me overigens af of de reserverijders van Red Bull niet eerder Gasly & Kvyat zijnEn dat Buemi of Hartley dan instapt bij STR. Punten komen toch op eigen naam te staan dus maakt het niet voor uit, maar voor Red Bull kan het wel meer punten opleveren. Een swap van team maakt het wellicht wel wat moeilijker, but then again, zowel Gasly als Kvyat hebben ervaring met het rijden voor Red Bull, en als icing on the cake hebben ze ook beiden ervaring met mid-season swaps.
Die heeft nog wel iets met RedBull, en is volgens mij helemaal weg bij Ferrari.
[Instagram: Its been a bit of a struggle but we are staying positive. Good step in qualifying and we were not far from making super pole, P12. We got the energy management wrong in the race and went backwards. The competition is incredibly high but everyone in the team is working hard to bridge the gap. @geoxdragon] (foto van 1 maart dit jaar)
Daarnaast hebben ze sinds dit jaar Sergio Sette Camera als junior driver.
die beschikt zover ik weet ook over een superlicentie
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nog nooit geweest dan? Ik nu al een paar keer met de kids (scheelt, Is maar een half uurtje rijden). Echt leuk om te neuzen.
Nope nog nooit geweest. Heb ook niet echt 1 favo f1 rijder waar ik perse merch van zou moeten hebben. Scheelt ook denk
Binnen een half uur heb je het daar wel gezien hoor? Zijn auto, wat banden en een helm. De rest is merchandise.Raikkonen_WC schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Nog nooit geweest dan? Ik nu al een paar keer met de kids (scheelt, Is maar een half uurtje rijden). Echt leuk om te neuzen.
Mijn boefje is liev!
Ach was met vakantie ook kwartiertje van de RBR fabriek, was daar na 10 minuten kijken door de shop (en de prijzenkast ook wel klaar.JB schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:31:
[...]
Binnen een half uur heb je het daar wel gezien hoor? Zijn auto, wat banden en een helm. De rest is merchandise.
Ben zelfs even Silverstone opgeweest. Waren bezig met opbouw werkzaamheden, en i.p.v. dat ze me achteruit lieten rijden mocht ik even het hek door om te draaien.
P.s. deze al voorbij gekomen?
[ Voor 26% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-06-2020 16:40 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja zoiets, Red Bull heeft weer de 3D printer aangezet en wat flapjes op de vloer erbij gemaakt, die Ferrari ook al eens gebruikt heeft.Illegal_Alien schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:36:
[...]
Ach was met vakantie ook kwartiertje van de RBR fabriek, was daar na 10 minuten kijken door de shop (en de prijzenkast ook wel klaar.Het hoeft geen daguitje te worden
Ben zelfs even Silverstone opgeweest. Waren bezig met opbouw werkzaamheden, en i.p.v. dat ze me achteruit lieten rijden mocht ik even het hek door om te draaien..
P.s. deze al voorbij gekomen?
[YouTube: Getting back on track with the RB16 at Silverstone!]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De sponsornamen van z’n pa. Ik vond hem onzichtbaar in de online races die ik gezien heb. Zeker geen persoonlijkheid zoals Max, Leclerc, Albon, Norris en Russel.Jasphur schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:09:
Benieuwd naar wat hij gaat laten zien in een Williams
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
(klikken want FOM)
Aangezien het race topic nog niet open is maar even hier.
[ Voor 6% gewijzigd door alesandro_46 op 28-06-2020 08:45 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat race topic gaat nu toch wel een dagje eerder open hè!?

Mijn boefje is liev!
Alsof dat ook maar iets zegt..loekf2 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:13:
[...]
De sponsornamen van z’n pa. Ik vond hem onzichtbaar in de online races die ik gezien heb. Zeker geen persoonlijkheid zoals Max, Leclerc, Albon, Norris en Russel.
Maar als je kijkt naar wat hij in lagere klassen heeft gedaan is het alles behalve indrukwekkend.. Afgelopen jaar wel 2e geworden in F2. Maar dat was in een slap F2 jaar met jarenlange ervaring. F1 waardige rijders worden kampioen in hun 1e jaar of komen daar heel dichtbij.
I served in a company of heroes.
Vuvuzela schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:10:
[...]
Alsof dat ook maar iets zegt..
Maar als je kijkt naar wat hij in lagere klassen heeft gedaan is het alles behalve indrukwekkend.. Afgelopen jaar wel 2e geworden in F2. Maar dat was in een slap F2 jaar met jarenlange ervaring. F1 waardige rijders worden kampioen in hun 1e jaar of komen daar heel dichtbij.
Latifi vs Max in de Forida Winter Series van 2014.
spoiler:
Max wint ook maar net. 
En F2 was dan weer slap doordat de top 3 van 2018 naar F1 was, meen ik? Norris, Russell en Albon dus (in onbepaalde volgorde, geen idee wat de einduitslag in F2 toen was). Dus in 2018 was Latifi dan minder dan die drie.Vuvuzela schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:10:
Afgelopen jaar wel 2e geworden in F2. Maar dat was in een slap F2 jaar met jarenlange ervaring. F1 waardige rijders worden kampioen in hun 1e jaar of komen daar heel dichtbij.
Gevalletje STR. Laat ‘m zichzelf maar eens bewijzenRobertMe schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:52:
[...]
En F2 was dan weer slap doordat de top 3 van 2018 naar F1 was, meen ik? Norris, Russell en Albon dus (in onbepaalde volgorde, geen idee wat de einduitslag in F2 toen was). Dus in 2018 was Latifi dan minder dan die drie.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Mooie strijd. Weinig publiek is gelukkig niet van invloed hierop, dus op naar Oostenrijk!Illegal_Alien schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:35:
[...]
[YouTube: Max Verstappen Onboard FWS, Homestead race 3, 19/02/2014 - Max beats Latifi by 0.004s!]
Latifi vs Max in de Forida Winter Series van 2014.spoiler:Max wint ook maar net.
Vooral deze actie van Latifi was listig: YouTube: Latifi probeert hetVerwijderd schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:40:
[...]
Mooie strijd. Weinig publiek is gelukkig niet van invloed hierop, dus op naar Oostenrijk!
Verstappen laat vervolgens in datzelfde jaar in het FIA F3 European Championship zien hoe je dit aan moet pakken, dit keer met Giovinazzi als tegenstander (o.a. Latifi heeft ie eerder al te grazen genomen)Illegal_Alien schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:35:
[...]
[YouTube: Max Verstappen Onboard FWS, Homestead race 3, 19/02/2014 - Max beats Latifi by 0.004s!]
Latifi vs Max in de Forida Winter Series van 2014.
Testing, one, two ...
Daar was het al “you’ll never know with Max”hardware-lover schreef op zondag 28 juni 2020 @ 16:27:
[...]
Verstappen laat vervolgens in datzelfde jaar in het FIA F3 European Championship zien hoe je dit aan moet pakken, dit keer met Giovinazzi als tegenstander (o.a. Latifi heeft ie eerder al te grazen genomen)
[YouTube: 29th race FIA F3 European Championship 2014]
Mijn boefje is liev!
nope.. regelsJB schreef op zondag 28 juni 2020 @ 10:09:
Dat race topic gaat nu toch wel een dagje eerder open hè!?
Ik zou het doen!
Stomme corona
Mijn boefje is liev!
Raceweeekkkkkk!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Yeaaahhh, zin inTrekDr0p schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:00:
Reuze benieuwd naar het hele circus weer, heerlijk!
www.google.nl
Dammit @TrekDr0p je was me voor. Maar eindelijk, na drie maanden te lang wachten, is het dan zover!

Niets is zeker tot zondag de rode lichten uitgaanTrekDr0p schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:00:

-
O hello, het is 23:59, snel naar f1 topicfaraga schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:03:
Dammit @TrekDr0p je was me voor. Maar eindelijk, na drie maanden te lang wachten, is het dan zover!
00:00 hello first
Of het door gaat of niet, het is nu raceweekEdd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:06:
[...]
Niets is zeker tot zondag de rode lichten uitgaan
Ik voel donderdag een griepje opkomen, 2 dagen verplicht thuis blijven
[ Voor 7% gewijzigd door TrekDr0p op 29-06-2020 00:21 ]

dat we dit maar mogen zien komende 3 weken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Oh please, niet Leclerc drie weken tweedebasvn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:06:
[Afbeelding]
dat we dit maar mogen zien komende 3 weken
Overigens voor diegenen die weer even up to date willen zijn:
YouTube: YouTube
Eindelijk!!!!! Wanneer gaat het topic open

Morgen 08.00
He jongens en meisjes, heeft iemand al gezegd dat het raceweek is?
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 29-06-2020 08:23 ]
EIN-DE-LIJK!!!
Raceweek wat is dat?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
It feels so.. unreal..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
@Pierre He Gasly is ook van de partij zie ik. Ik moest de betekenis van raceweek ook weer even opzoeken hoor
Je moet toch iets maanden zonder F1 ik dacht dus ik meld me maar bij TweakersFastFred schreef op maandag 29 juni 2020 @ 08:41:
@Pierre He Gasly is ook van de partij zie ik. Ik moest de betekenis van raceweek ook weer even opzoeken hoor
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb hem even moeten aanpassen, maar het is...

Zo ja vind het echt heel gek dat het race week is. Geloof het pas als ze zondag van start gaan.Edd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:06:
[...]
Niets is zeker tot zondag de rode lichten uitgaan
Benieuwd of ik alle regels nog ken eigenlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Inhalen via het gras mag.Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:32:
Dit mag ook op 1.42Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:32:
:strip_exif()/f/image/1a0ehJ9RGVEizFqHa7gvopBF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door basvn op 29-06-2020 09:42 ]
Vind em nog steeds net over het randje maar om hem te straffen in zn 'thuis' GP zou flauw zijn geweest (net als Leclerc in Monza)..basvn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:41:
[...]
Dit mag ook op 1.42![]()
[YouTube: Verstappen's Stunning Fightback | 2019 Austrian Grand Prix]
[Afbeelding]
Ben wel benieuwd of de heren elkaar weer tegen gaan komen in bocht 2 de komende weken, dat wordt lachen!
Ja, als Max, LEC gaat lappen toch?Grimmie187 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:46:
[...]
Ben wel benieuwd of de heren elkaar weer tegen gaan komen in bocht 2 de komende weken, dat wordt lachen!
Hoop dat de Honda motor (en het RBR chassis) het waar kunnen maken dit jaar!
Zomaar het gevoel dat Vettel hem gaat winnen. Zou voor het verhaal van dit seizoen wel een mooi begin zijn.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:34
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Precies positieve insteekbasvn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:51:
[...]
Ja, als Max, LEC gaat lappen toch?
Hoop dat de Honda motor (en het RBR chassis) het waar kunnen maken dit jaar!
#f1Rewind And the Red Bull Honda rises. #VerstappenVsLeclerc pic.twitter.com/3y3PTo4qcT
— The Circus (@Circus_F1comic) June 27, 2020

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Raceweek! Nu ff duimen dat mijn bril optijd klaar is. Ik ben vorige week op mijn oude bril gaan zitten.
Hehe... Eindelijk!
Misschien dat ik, uit pure F1 honger, nu zelfs FP1 ga kijken
Heel benieuwd hoe alle teams uit deze winterslaap XXL komen.
Misschien dat ik, uit pure F1 honger, nu zelfs FP1 ga kijken
Waiting on the world to change
Niet om de hele discussie opnieuw te voeren. Maar op of over het randje, ik durf te wedden dat Verstappen er echt wel langs was gekomen, gezien het gemak waarmee die naar Leclerc toe reed en aan twee pogingen "genoeg" had. Een straf achteraf waarbij die de plek inleverde zou IMO dan ook unfair zijn geweest. Op basis van zowel de race an zich, als de snelheid op het einde, verdiende die de winst. En als de FIA hem meteen had terug gefloten om de plek af te staan denk ik dat Verstappen er later alsnog weer langs was gegaan.Grimmie187 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:46:
[...]
Vind em nog steeds net over het randje maar om hem te straffen in zn 'thuis' GP zou flauw zijn geweest (net als Leclerc in Monza)..
Bocht twee, dat is die knik naar links toch? Die wat in 2018 IIRC nog geen bocht was. In ieder geval was het incident, vorig jaar, in bocht 3 (maar Hamilton & Rosberg in 2016, in dezelfde bocht, in bocht 2)Ben wel benieuwd of de heren elkaar weer tegen gaan komen in bocht 2 de komende weken, dat wordt lachen!
Ben benieuwd naar de corona testuitslagen en of dat impact gaat hebben... Wat doet een team als iemand niet mee mag (vervangen, maar niet iedereen is even vervangbaar?) en wat als bijvoorbeeld iemand in Oostenrijk ziek word?
Als je toch ziet hoeveel gevallen er zijn bij andere sporten en dan vaak toch een boel positieve testen binnen bijvoorbeeld 1 voetbalteam, het blijft allemaal wel erg vroeg om nu al zo'n groot evenement te plannen en dan ook meteen met de F2 mee te nemen...
Als je toch ziet hoeveel gevallen er zijn bij andere sporten en dan vaak toch een boel positieve testen binnen bijvoorbeeld 1 voetbalteam, het blijft allemaal wel erg vroeg om nu al zo'n groot evenement te plannen en dan ook meteen met de F2 mee te nemen...
RACEWEEK

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze werken met bubbles. Elk team heeft zijn eigen bubble waarbinnen ze moeten blijven deze 2 weken. Ze hebben vast wel back-up als er iemand uitvalt. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het heel erg gaat meevallen, ze hebben lang genoeg de tijd gehad om zich te isoleren en hierop in te stellen.Homeland schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:40:
Ben benieuwd naar de corona testuitslagen en of dat impact gaat hebben... Wat doet een team als iemand niet mee mag (vervangen, maar niet iedereen is even vervangbaar?) en wat als bijvoorbeeld iemand in Oostenrijk ziek word?
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Hey, daar zit geen 1,5 afstand tussen.Ari Gold schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:17:
[Afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Wees je er wel op tijd bij?pinda powerrr schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:28:
Hehe... Eindelijk!
Misschien dat ik, uit pure F1 honger, nu zelfs FP1 ga kijken![]()
Testen testen testen. En bij kleinste tekenen van ziek zal diegene denk ik al in quarantaine moeten. Daarnaast moeten teams in hun eigen "bubble" blijven en zorgen voor voldoende (extra/backup) personeel.Homeland schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:40:
Daarnaast verwacht ik ook dat teams een mooi contrast hebben moeten ondertekenen dat ze onder geen voorwaarde de stekker er uit mogen trekken. Dus niet een scenario zoals in Australië met één bevestigd geval, waarna dat team ermee stopt en alles op springen staat. Ik verwacht dat er nu bij wijze van 5 of 10 confirmed cases in één team moeten zijn mag het team eruit stappen (op basis van personeelstekort zeg maar), maar dat de rest dan nog steeds verplicht verder moet gaan (immers is er toch geen contact tussen de teams, dus besmetting tussen teams is vrijwel onmogelijk).
En qua belangrijke functies, tsja, wat is belangrijk? Teambaas hoeft niet aanwezig te zijn (zie Toto die er vorig jaar in Brazilië niet was bv), qua monteurs en pitcrew is er altijd wel wat roulatie en dus backup, coureurs zijn reserverijders voor. Enige dat ik mij kan indenken dat problematisch kan zijn is bv race engineer of team manager. Omdat dat functies zijn met een vrij specifieke taak waarbij één iemand tussen twee groepen in staat (race engineer is de enige die contact heeft met coureur en dus "ingeslepen" en "aan één woord genoeg", en team manager die als enige in contact staat met FIA en dus precies weet hoe dat aan te pakken)
Nog even de juiste overalls van Williams er bij en het is perfectAri Gold schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:17:
[Afbeelding]
Sorry, zeurmodus
Het ' Coronapaddock'krijgt vorm in Oostenrijk, kleine units ipv grote motorhomes. geen interactie tussen teams en rijders onderling. van a.s. vrijdag is er iig weer aktie op de baan pic.twitter.com/144MTTAaso
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 29 juni 2020
Be my guest.LoeWn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:13:
[...]
Nog even de juiste overalls van Williams er bij en het is perfect
Sorry, zeurmodus
Nieuwe lyvery voor mercedes dit jaar.
Introducing our new 2020 livery 🖤 A pledge to improve the diversity of our team and our sport, and a signal of the Team’s commitment to fighting racism and discrimination in all its forms. pic.twitter.com/ZYzCsFl6Mv
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 29 juni 2020
[ Voor 72% gewijzigd door neocon op 29-06-2020 12:11 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Die regen op zondag wordt verwacht in de avond (was ook net even op zoek naar de weerserwachting). Zoals het er nu naar uitziet op vrijdagmiddag regen en op zaterdag en zondag tot de avond droog.Pyr0_ schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:10:
[Afbeelding]
33% kans op regen tijdens de race zondag...
https://www.wetter.com/we...nittelfeld/ATAT20370.html
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is Olav Mol ook daadwerkelijk daar? En dan niet alleen nu, maar is Ziggo überhaupt "erbij" dit weekend?
In eerste instantie werd er gesproken over "geen pers", maar bv Ted had het erover dat hij wel erheen zou gaan. Toevallig gisteren op YouTube F1 Café terug gekeken maar daarin werd met geen woord gerept over hun invulling. Of iemand aanwezig zou zijn, hoe interviews gaan verlopen (los van of ze wel of niet daar zijn) etc.
Denk niet dat je dit 'zwart' mag noemen hoor
En geen regenboogje, geen #metoo, geen feminist logo, beetje selectief gemaakt als je het mij vraagt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ziggo is niet op locatie omdat ze dan twee weken in quarantine moesten zitten (in Engeland volgens mij). En aangezien ze toch geen directe interviews mogen afnemen, was het niet de moeite waard. Dit is meermaals door Olav en Jack aangegeven in Formule 1 Café op Ziggo.RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:19:
[...]
Is Olav Mol ook daadwerkelijk daar? En dan niet alleen nu, maar is Ziggo überhaupt "erbij" dit weekend?
In eerste instantie werd er gesproken over "geen pers", maar bv Ted had het erover dat hij wel erheen zou gaan. Toevallig gisteren op YouTube F1 Café terug gekeken maar daarin werd met geen woord gerept over hun invulling. Of iemand aanwezig zou zijn, hoe interviews gaan verlopen (los van of ze wel of niet daar zijn) etc.
Sky is er inderdaad wel gewoon bij.
Zover ik heb begrepen doet Olav Mol het commentaar vanuit Nederland. Dat gaf hij aan in de laatste GrandPrixRadio podcast.RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:19:
[...]
Na lang kijken "end racism" op de halo. Maar volgens mij was er bv ook een team met een regenboog op de halo? Dat is dan in ieder geval een stuk opvallender dan zo'n tekstje.SinergyX schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:21:
[...]
Denk niet dat je dit 'zwart' mag noemen hoor
En geen regenboogje, geen #metoo, geen feminist logo, beetje selectief gemaakt als je het mij vraagt
Overigens ook mooie reactie van Codemasters:
— Codemasters (@Codemasters) 29 juni 2020
Vind de nieuwe livery van Mercedes wel wat hebben. De gedachte er achter blijft natuurlijk vooral marketingtechnisch handig, maar ik kan er ook niks op tegen hebben.
Voorafgaand aan de race zal er ook in een bepaalde vorm aandacht gegeven worden aan rascisme, diversiteit, etc. Dus ik zou niet teveel van de voorbeschouwing kijken als je daar jeuk van krijgtG_Dragon schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:27:
[...]
Krijg steeds meer een hekel aan Hamilton, hij bemoeid zich teveel met de media. Al dit BLM gezeik in de media de laatsts tijd, nu ook nog zwarte livery. De media is echt helema van het pad af..
Hopelijk komt er bij de races niet teveel van dit gezeur
[ Voor 63% gewijzigd door Wom op 29-06-2020 12:33 ]
No more silver arrows. Maar wel aandacht voor BLM
Oh: spuit11
[ Voor 29% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2020 12:34 ]
De livery is zeker strak en mooiWom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:28:
Vind de nieuwe livery van Mercedes wel wat hebben. De gedachte er achter blijft natuurlijk vooral marketingtechnisch handig, maar ik kan er ook niks op tegen hebben.
[...]
Voorafgaand aan de race zal er ook in een bepaalde vorm aandacht gegeven worden aan rascime, diversiteit, etc. Dus ik zou niet teveel van de voorbeschouwing kijken als je daar jeuk van krijgt
Ben gewoon zou ontzettend flauw van al die media gezeur om BLM, heb alle media apps al verwijderd. Dit jaar draaide de Formule 1 ook alleen maar om media gezeur, dat hadden ze nooit moeten toelaten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Snap ook niet wat het probleem is? Het zal mij echt een zorg zijn welke kleur dat ding is. Lewis wil graag een zwarte Mercedes, het team vindt het kennelijk prima.
Black cars matter I guess?
Zouden ze snel ook nog wat zwarte race overals fixen voor Ham en Bot
13:37
Ziet er prima uit, lekker doen!Grimmie187 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:34:
Snap ook niet wat het probleem is? Het zal mij echt een zorg zijn welke kleur dat ding is. Lewis wil graag een zwarte Mercedes, het team vindt het kennelijk prima.![]()
BLM mag in december ook de belangrijkste marketingprijs van het jaar krijgen.
Ben benieuwd of die Merc nu ook weer meer problemen heeft met hitte afvoer
Mogen de heren dit jaar niet weer iedere race met een ander helm design rijden? Nog meer mogelijkheden voor Hamilton om allerlei statements te maken indien gewenst.Nibbz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:37:
Het morele geweten lijkt bij veel merken bij de marketing jongens en meisjes te liggen. Dus kom je (helaas voor velen) dus ook via andere kanalen politiek tegen dan enkel via de media. Ik kan niet oordelen of dit goed of slecht is, maar zie het wel als een hellend vlak.G_Dragon schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:33:
[...]
De livery is zeker strak en mooi
Ben gewoon zou ontzettend flauw van al die media gezeur om BLM, heb alle media apps al verwijderd. Dit jaar draaide de Formule 1 ook alleen maar om media gezeur, dat hadden ze nooit moeten toelaten.
Hamilton mag zich van mij zoveel als hij wil uitspreken tegen onrecht. Maar waar leg je de grens als werkgever? Mercedes gaat er ver in mee, maar dat komt grotendeels omdat ze daar ergens voordeel uit denken te halen. Maar als er hier mee bewustwording wordt gekweekt, kun je daar weinig op tegen hebben. Hoop alleen dat ze dit dan ook doen als Bottas activistisch wordt omtrent een thema wat hem aan het hart gaat (en wat niet zo enorm in de media komt). Daar stel ik mijn vraagtekens bij en dat is dus het hellend vlak wat ik aanhaal
Maar, gezeur in de marge, ze gaan er geen rondje minder door rijden. En Vettel gaat er niet minder om juichen als hij wint
Het voelt nog behoorlijk onwerkelijk dat we aankomend weekend weer een race gaan zien.
Maar goed, wel fijn dat Verstappen alsnog in 2020 kampioen gaat worden.
Kan Mercedes dan de kleur de schuld gaan geven, omdat deze anders was dan de andere 6 jarenMuse schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:45:
Het voelt nog behoorlijk onwerkelijk dat we aankomend weekend weer een race gaan zien.
Ach, de eerste verhalen over een Hamilton die niet de juiste focus heeft door BLM zag ik ook al voorbij komen. Denk dat hij de afgelopen jaren wel heeft laten zien dat hij dat prima kan scheiden. /seriousRaikkonen_WC schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:47:
[...]
Kan Mercedes dan de kleur de schuld gaan geven, omdat deze anders was dan de andere 6 jaren![]()
![]()
(dan heb ik het over de basiskleur grijs tov het zwart nu, elk jaar is de livery natuurlijk altijd iets anders)
Maar de kleur kan Toto nu al gebruiken om te sandbaggen: "tja, nieuw jaar, nieuwe kleur, dus we weten nog niet helemaal waar we staan. Red Bull en Ferrari hebben het voordeel dat ze niet van kleur wisselen en kunnen dus doorbouwen op hun learnings van vorig jaar. Wij staan echter weer aan het begin van het leerproces dus mogelijk moeten we na de eerste race gewoon kleur bekennen."
Je kan beter naar Rokit gaan zoeken.Edd schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:54:
Ben ik dan de enige die op zoek is naar het Rich Energy logo??
Ben wel benieuwd of ze nog dit kunnen aanpassen voordat F1 2020 game uitkomt of misschien later een update ?RobertMe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:26:
[...]
Overigens ook mooie reactie van Codemasters:
[Twitter]
Ja dus..Nibbz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:37:
[Twitter: https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1277543663804047365]
Ze zullen wel moeten denk ik, verwacht niet dat Williams het leuk vind als ze met een Rokit livery rijden in de game. Dus er zal een update moeten komenWillem30 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:59:
[...]
Ben wel benieuwd of ze nog dit kunnen aanpassen voordat F1 2020 game uitkomt of misschien later een update ?
Die game is al een tijdje geleden 'gold' gegaan, dus alle wijzigingen na dat moment komen via een patch. Dus ook de verandering van livery zoals in dit geval.Willem30 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:59:
[...]
Ben wel benieuwd of ze nog dit kunnen aanpassen voordat F1 2020 game uitkomt of misschien later een update ?
Voor mij absoluut wel. Je wordt kampioen in een seizoen dat kwa voorwaardes gelijk is aan die van al je tegenstanders. Onderling jaren vergelijken is zinloos. Is een kampioenschap in 2019 meer waard dan uit 1971 omdat ze in 2019 meer races reden? Vind ik van niet in ieder geval, dus geldt dat ook voor 2020. Alle teams gaan voor de overwinningen, dat is de enige reden om het legitiem te maken imho.Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
Even wat anders dan weer het BLM gebeuren
Degene die dit jaar WDC wordt, is diegene dan een volledig WDC in jullie ogen?
Ik kan me zo voorstellen dat er toch voor je gevoel een * achter komt, zo van 2020 was een bijzonder jaar? Voor Max, als het z'n eerste is zal dat vreemd zijn denk ik, maar ook in het geval van HAM. dit is dan zijn 7e maar telt dat dan ook echt als 7e?
ik bedoel dus echt voor jullie persoonlijk, ik snap dat het regelementair allemaal wel zal kloppen, maar hoe zouden jullie bijv terug kijken op dit seizoen.
[ Voor 57% gewijzigd door Wom op 29-06-2020 13:04 ]
Ik kan me zo voorstellen dat er toch voor je gevoel een * achter komt, zo van 2020 was een bijzonder jaar? Voor Max, als het z'n eerste is zal dat vreemd zijn denk ik, maar ook in het geval van HAM. dit is dan zijn 7e maar telt dat dan ook echt als 7e?
ik bedoel dus echt voor jullie persoonlijk, ik snap dat het regelementair allemaal wel zal kloppen, maar hoe zouden jullie bijv terug kijken op dit seizoen.
Ach gewoon gelijk een patch erop loslaten.Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:01:
[...]
Die game is al een tijdje geleden 'gold' gegaan, dus alle wijzigingen na dat moment komen via een patch. Dus ook de verandering van livery zoals in dit geval.
Mischien onze vrienden van de roze Mercedes ineens Groen ofzo
Een seizoen met 15 races is nog steeds een vol seizoen. Vroeger waren er nog minder races in een kampioenschap. Dus in mijn ogen gewoon een volwaardig WDC.Melantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
Mijn inziens welMelantrix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:02:
klopt, maar je hebt wel dat er een zooi races op dezelfde circuit worden gehouden. Als er 1 in je voordeel is (of meerdere) dan heeft dat natuurlijk wel meer voordeel voor de WDC dan in een 'normaal' seizeon. Plus het feit dat er normaliter meer ontwikkeltijd e.d. is.Jasphur schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:03:
[...]
Mijn inziens welEen toernooi is een toernooi. Mijn inziens worden er genoeg races georganiseerd om te kijken wie zichzelf kampioen mag noemen.
(ik zeg overigens niet dat ik het daardoor een minder WDC waardig jaar vind, maar ik speel ff een beetje advocaat van de duivel, vind het wel een interessant iets
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport