Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 1
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[Voor 83% gewijzigd door CrazyFool op 30-06-2020 08:01]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niet alleen de koningsklasseBoinkie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:03:
Genieten dit weekend van de koningsklasse!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Float like a butterfly, sting like a bee.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vrijdag regen. Zaterdag en zondag droog.Pierre schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:07:
Wat wordt de weersverwachting daar komend weekend?
Ik zag het net inderdaad, geen regen op zondag dus.demo31051987 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:09:
[...]
Vrijdag regen. Zaterdag en zondag droog.
Bron: https://www.weeronline.nl...ergbeiKnittelfeld/4117234
Service! Ennnn... Present!basvn schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:01:
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
Indien er meer liefhebbers zijn, stuur maar een DM
[Voor 4% gewijzigd door caspervc op 30-06-2020 08:11]
Regen tijdens de FP1 en FP2 is toch altijd net even een beetje minder spannendPierre schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:09:
[...]
Ik zag het net inderdaad, geen regen op zondag dus.
[Voor 40% gewijzigd door dyrc op 30-06-2020 08:12]
[Voor 10% gewijzigd door Arjan90 op 30-06-2020 08:13]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zou het doen!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
mogelijk is het weer totaal andersSnowhite0901 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:19:
eindelijk, en dan meteen twee weken achter elkaar!
Alleen jammer twee keer dezelfde baan, hopen dat het weer anders is beide weken...
Ik zou het doen!
3 weken achter elkaar zelfs. 5 juli en 12 juli Oostenrijk en 19 juli HongarijeSnowhite0901 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:19:
eindelijk, en dan meteen twee weken achter elkaar!
Alleen jammer twee keer dezelfde baan, hopen dat het weer anders is beide weken...
Dit is niet mogelijk. De uitloopstroken zijn hier niet voor geschikt.xK0etj3 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:23:
Naar mijn weten was er ooit sprake dat het tweede weekend Oostenrijk in tegengestelde richting gereden zou gaan worden. Gaat dat ook gebeuren of was dat slechts een gerucht?
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
ja maar ook, worden er de nodige interviews gegeven? Wie van de media is eigenlijk op locatie.Melantrix schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:34:
ooooh yea baby. Finally!!
Ben echt heel benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen. Gaat het wel écht door, gaan alle teams en alle coureurs wel rijden, wat gaat het gespreksonderwerp zijn, hoe gaan de teams om met de maatregelen, wat betekend dat voor de sessies, hoe gaat het zijn zonder publiek en natuurlijk, Wie gaat er daadwerkelijk het beste voor de dag komen.
so many questions
Ik zou het doen!
Ben ook benieuwd naar de viering voor de winnaar. Je kunt nooit zoveel mensen bij elkaar hebben als we normaal gewend zijn.Melantrix schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:34:
ooooh yea baby. Finally!!
Ben echt heel benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen. Gaat het wel écht door, gaan alle teams en alle coureurs wel rijden, wat gaat het gespreksonderwerp zijn, hoe gaan de teams om met de maatregelen, wat betekend dat voor de sessies, hoe gaat het zijn zonder publiek en natuurlijk, Wie gaat er daadwerkelijk het beste voor de dag komen.
so many questions
Ziggo in ieder geval niet.rammes schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:36:
[...]
ja maar ook, worden er de nodige interviews gegeven? Wie van de media is eigenlijk op locatie.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
We do what we must because we can.
The ramblings of an idiot
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zo benieuwd wat hij klaar gaat spelen met al die Abiteboel aan materiaalMr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:57:
Nog even als herinnering voor al zijn trouwe fans hier: [Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Herkenbaar! Pas als FP1 van start is, geloof ik erin dat alles doorgaat dit weekend!nachtnet schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:02:
Ik ben er echt even helemaal uit. Na de nachtelijke fp1 anti-climax in maart heb ik het echt even (bijna) helemaal geparkeerd.
Vrijdag, zaterdag en zondag staat hier iig de tv naast de pc. Eens kijken of post-corona de f1 toch net zo leuk was/word als voor Corona.
* nachtnet heeft er zin in, maar durft nog niet te juichen.
Mijn boefje is liev!
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
Ik kijk onwijs uit naar komend weekend! Paar specifieke dingen:Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:57:
Nog even als herinnering voor al zijn trouwe fans hier: [Afbeelding]
* Mrs Redhair denkt met plezier en weemoed terug aan het V12 tijdperkdm-dutchman schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:09:
Jaaaaaah eindelijk.. manmanman, wat heb ik hier lang naar uitgekeken. Kom maar op met die jankende motoren.
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja, dat plaatje uit de openingspost is verouderd.Jeltel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:03:
Dit jaar weer 3 drs zones?
[Afbeelding]
hardware-lover in "[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk"
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:04:
[Afbeelding]
[Voor 31% gewijzigd door Lasmibalsingh op 30-06-2020 09:45]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Echt he, kan niet wachten.p0st schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:27:
Yay, raceweek! Ik ben nog sceptisch over of het uiteindelijk allemaal gaat lopen zoals gepland, maar laten we ons eerst maar eens klaarmaken voor wat langverwachte FP'tjes op vrijdag. Nog 3 nachtjes, ik voel me weer als een kind dat op zijn verjaardag wacht
Alle ferrari based teams gaan pitstops verprutsen, as usual.DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:15:
Maar nu we dan toch echt beginnen met de eerste race, is er natuurlijk een vraag die we ons nu natuurlijk allemaal moeten stellen.![]()
Poll: Gaat Haas weer haar pitstop(s) verprutsen?
Ik zal al blij zijn met een kwalificatie op zaterdagMcBoom schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:47:
Disclaimer: Ik kijk er ook naar uit, maar verheug me pas op de race zodra zondag de lichten doven
En ik met de FP's.Krankenhausen schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:38:
[...]
Ik zal al blij zijn met een kwalificatie op zaterdag
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Helemaal niet joh.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:34:
[...]
Ja, dat plaatje uit de openingspost is verouderd.
[...]
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
What an amazing crowd, this must be the best crowd I've ever seen._Apache_ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:38:
[...]
En als HAM wint - alhoewel niet heel sterk in in Oostenrijk - zal zijn zal hij misschien nog wat doen mbt de BLM / anti-racisme actualiteiten.
Die zijn dit jaar dus zwartyes, mercedes is ermee gestopt! Geen zilveren pijlen meer!
Indycar doet ook nog eens 5 races in die 3 weekendendemo31051987 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:20:
[...]
3 weken achter elkaar zelfs. 5 juli en 12 juli Oostenrijk en 19 juli Hongarije
Waiting on the world to change
Racing Point W10 front row lock-out en een 1-2 in de race.pinda powerrr schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:20:
Ben er hoor jongens!
@basvn![]()
Zooooo benieuwd! Ik durf eigenlijk geen voorspellingen te doen.
#YouKnowF1IsBackWhen you start to hear it in everything you do (part two). 🔊🏁 pic.twitter.com/AsQ1a4BKGB
— McLaren (@McLarenF1) 30 juni 2020
Shall we bring back the GP Previews too? This one was filmed in January but it has @DanielRicciardo talking about overtaking and schnitzel. That's always worth sharing, right?#RSspirit #AustrianGP pic.twitter.com/yNG9hsphSO
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) 30 juni 2020
[Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 30-06-2020 10:58]
alles kan off-topic
Alsjeblieft niet zeg, dat houdt mn hart nietAnkona schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:58:
Hoppa, nog steeds alles op doorgaan. (hopen dat ze het niet zo spannend maken als in Melbourne)
WTF! Serieus? Eindelijk!!!Rudolf schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:
Lanceert Ziggo gisteren de Ziggo Go app voor AndroidTV. Wat een top week is dit en het is pas dinsdag.
Mijn boefje is liev!
In 1 van de eerdere filmpjes waar ze dingen uitleggen zij hij al dat hij er uit ziet als een idioot. *JB schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:59:
[...]
Zo benieuwd wat hij klaar gaat spelen met al die Abiteboel aan materiaal
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Is ook wel makkelijk, aangezien hij in F2 rijdMartinspire schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:09:
Trouwens, Sette Camara staat klaar voor Red Bull, niet Sebastian Buemi blijkbaar: https://www.f1maximaal.nl...-sette-camara-klaar-staan
Idd en die zit ook wel in de race flow ook. Dan stap je toch anders in zo'n auto.basvn schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:12:
[...]
Is ook wel makkelijk, aangezien hij in F2 rijd
Hoeft Buemi niet apart in quarantaine enzo om er bij te kunnen zijn.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Max ook nietoZy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:23:
...ik had ook helemaal niets met al die zoethoudertjes.
[Voor 3% gewijzigd door JB op 30-06-2020 11:30]
Mijn boefje is liev!
Gaat de ringmeester het nu wel lukken?demo31051987 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:20:
[...]
3 weken achter elkaar zelfs. 5 juli en 12 juli Oostenrijk en 19 juli Hongarije
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tja.. Stiekem ben ik toch wel bang dat de verwachtingen nu gewoonweg te hoog zijn.Illegal_Alien schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:37:
[...]
Gaat de ringmeester het nu wel lukken?Als deze 2 races het zelfde kaliber gaan krijgen als vorig jaar worden het 3 leuke races.
![]()
-
Wat heb jij gerookt haha.. Renault zal moeite moeten doen om Force India en McLAren bij te houden :-PEdd schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:47:
[...]
Tja.. Stiekem ben ik toch wel bang dat de verwachtingen nu gewoonweg te hoog zijn.
Volgens mij weten we nog helemaal niet wie waar staat op de grid. Voor hetzelfde geld rijden de 2 Renaults iedereen naar huis
Force India staat niet meer op de grid meer, da's tegenwoordig Racing PointBoinkie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:48:
[...]
Wat heb jij gerookt haha.. Renault zal moeite moeten doen om Force India en McLAren bij te houden :-P
...
Voor zover ik weet is ie wel gewoon met Norris en co aan het spelen geweest, maar heeft ie niks zitten streamen en is ook lang niet alles uitgezonden waar hij bij was. Ik denk dat een aantal reacties op zijn uitspraken hem ook heeft doen besluiten om niet te streamen. Verder wilde ie niet meedoen met de F1 game, dus terwijl de rest daar zoet mee was, heeft ie lekker wat anders gedaan.oZy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:23:
En ligt het aan mij of is Max ook een aantal maanden van de radar verdwenen? Behalve 2 of 3 Team Redline races heb ik maar weinig van hem voorbij zien komen, i.t.t. HAM, RIC, NOR, LEC, etc. ook in de redbull socials van vorige week was het ALB die op mocht treden? Niets mis met een brok focus op the real deal hoor, ik had ook helemaal niets met al die zoethoudertjes.
Ik ben single. Dus de vrienden die kids hebben zitten zondag bij mij op de bank, kunnen de vrouwen met kids thuis blijvenCrazyFool schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:00:
Raaaaaaceeeeweeeeekkk!!!![]()
Ik heb mijn vrouw al gezegd, dit weekend is van mij. Weg met de kids, papa zit zondag om 15:00 op de bank in alle rust
Zetten ze het stuur toch gewoon aan de andere kant...demo31051987 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:24:
[...]
Dit is niet mogelijk. De uitloopstroken zijn hier niet voor geschikt.
[Voor 24% gewijzigd door Pietervs op 30-06-2020 12:45]
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
Mijn kinderen kijken gewoon mee, vanaf geboorte aangeleerd dat ze F1 horen te kijkenPietervs schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:42:
[...]
Ik ben single. Dus de vrienden die kids hebben zitten zondag bij mij op de bank, kunnen de vrouwen met kids thuis blijven
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details