[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.083 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Tommy The Cat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:22:
Hebben de teams de afgelopen maanden dan vrij mogen ontwikkelen, voor zover dat mogelijk was?
Dat is de laatste pagina's in de topic al vaker gevraagd...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Tommy The Cat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:22:
Hebben de teams de afgelopen maanden dan vrij mogen ontwikkelen, voor zover dat mogelijk was?
Nope, in de week "na Australië" is besloten dat de zomerstop verplaatst zou worden en per direct in zou gaan. Vanaf dat moment moesten de fabrieken gesloten worden en die zijn afgelopen weken pas weer opgestart. Enige dingetje bij de normale zomerstop is dat de motorfabrieken wel open blijven en mogen blijven ontwikkelen. Maar ook dat is nu op een bepaald moment stop gelegd. Echter was dat dus 1. later, en 2. weet ik niet vanaf wanneer die weer mochten opstarten, of dat ook deze week was, of wel weer eerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10 16:09

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p843x403/83290501_3368130679949030_1828565898330213235_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=eS6eEwLzKJAAX9CUa54&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=c1816db43667924ca699d30a53ec7fa9&oe=5F05879B

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ze kunnen natuurlijk ook die waardeloze 2018 auto gebruiken. :Y)
Maar ergens had ik toch ook al bedacht. Ik denk dat RBR precies hetzelfde probleem heeft met Renault.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem voor Red Bull maar dan met Renault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:04:
Idem voor Red Bull maar dan met Renault
2016 ging wel goed toch met Renault? Die kunnen zouden ze kunnen inzetten.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Een andere mogelijkheid kan het zusterteam AlphaTauri bieden, dat wel beschikt over een 2018-wagen mét Honda-motor.
Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon doen.
Ze zullen genoeg motoren over hebben van dat jaar denk.
desnoods laten ze deze knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Tegelijk met DaniëlWW2. Technisch gezien was Daniël eerder :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:38

pinda powerrr

Slow down...

Mogen ze niet een van die oude Honda's van de Toro Rosso in de RBR gooien dan? Het is hetzelfde bedrijf, motor is "oud". Of is er weer een ander regeltje dat dit verbiedt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

pinda powerrr schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:01:
Mogen ze niet een van die oude Honda's van de Toro Rosso in de RBR gooien dan? Het is hetzelfde bedrijf, motor is "oud". Of is er weer een ander regeltje dat dit verbiedt.
snie ech compatible denk ik ;) Lijkt allemaal wel heel erg op elkaar, wil niet zeggen dat het één op één past.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

pinda powerrr schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:01:
Ik denk dat max dan gewoon in een oude STR rondjes gaat rijden.
die ´werkt´ gewoon.
dat is een stuk makkelijker als een RBR ombouwen, om een motor er in te laten zetten voor een paar dagen testen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:38

pinda powerrr

Slow down...

naitsoezn schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:05:
[...]

snie ech compatible denk ik ;) Lijkt allemaal wel heel erg op elkaar, wil niet zeggen dat het één op één past.
Kan niet, bestaat niet in die wereld :P
basvn schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:08:
[...]

Ik denk dat max dan gewoon in een oude STR rondjes gaat rijden.
die ´werkt´ gewoon.
dat is een stuk makkelijker als een RBR ombouwen, om een motor er in te laten zetten voor een paar dagen testen
Dan moet hij wel vóór Gasly testen! Anders ligt dat ding in de vangrail :')

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

pinda powerrr schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:10:
[...]

Kan niet, bestaat niet in die wereld :P
:P

Ik vrees dat qua 'standaarden' de tech-wereld een miljoen jaar op de F1 voorloopt :+ Dat USB 3.2 op USB 3.1 past is al klein een wonder en met een plugje kun je micro-USB op mini-USB aansluiten, maar ik vrees dat de Honda-F1-motoren van jaar-op-jaar in dit geval niet zo werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alesandro_46 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:41:
[...]

Tegelijk met DaniëlWW2. Technisch gezien was Daniël eerder :+
Lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

naitsoezn schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:05:
[...]

Dacht dat de montage van de motor inmiddels standaard was? Vaste punten voor alle leveranciers zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:28:
[...]

Dacht dat de montage van de motor inmiddels standaard was? Vaste punten voor alle leveranciers zeg maar.
Maar niet het bodywerk eromheen, wat bijna wordt geshrinkwrapped tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MikeyMan schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:28:
[...]

die wel ja, maar er zijn nog 1001 dingen over die niet passen dan :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een Honda gaat niet passen. De PU is onderdeel van de draagstructuur van het chassis en de Honda is een split turbo terwijl de Renault de turbo en MGU-H achter het motorblok heeft zitten. De Honda zal aan de voorkant dus uitsteken en niet passen. Je hebt een nieuw chassis nodig. Verder is de Honda compacter en zal die een andere vormgeving van de radiatoren hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Gewoon Clarkson nadoen met zijn V8 (?) in zijn Dunebuggy:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/2d/87/ae/2d87aea766dbdb51b724e6ccd4a6a3a3.jpg

:+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Iemand die zijn eerste race in een compleet andere wagen weet te winnen heeft echt niet zo lang nodig om weer te wennen aan zijn eigen wagen. De Red Bull schijnt nogal wat updates te hebben gekregen dus de wagen die ze nu in Oostenrijk gaan inzetten reageert alweer anders dan de wagen die ze in Barcelona bij zich hadden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:36:
Iemand die zijn eerste race in een compleet andere wagen weet te winnen heeft echt niet zo lang nodig om weer te wennen aan zijn eigen wagen. De Red Bull schijnt nogal wat updates te hebben gekregen dus de wagen die ze nu in Oostenrijk gaan inzetten reageert alweer anders dan de wagen die ze in Barcelona bij zich hadden.
Dan worden de vrije trainingen belangrijker dan ooit. Gelukkig heeft de RBRing genoeg uitloop en is je wagen total loss rijden lastiger. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:38:
[...]

Dan worden de vrije trainingen belangrijker dan ooit. Gelukkig heeft de RBRing genoeg uitloop en is je wagen total loss rijden lastiger. :)
Die grote uitloopstroken zijn dan ook nodig, gezien de high speed crashes die de sausage curbs veroorzaken. Voogens mij is er vorig jaar of jaar ervoor toch nog een flinke crash geweest in de laatste bocht door een afgebroken achterwielophanging, door een broodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
Jasphur schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:38:
Wordt het een compleet weekend dan? Incl vrije trainingen op vrijdagen? Of net als bij NASCAR gewoon startplek loten en alleen maar de race afwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 17:49
TheBrut3 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:40:
[...]

Wordt het een compleet weekend dan? Incl vrije trainingen op vrijdagen? Of net als bij NASCAR gewoon startplek loten en alleen maar de race afwerken?
F1 worden complete weekenden (helaas, ze mogen van mij zeker wel 1-2 trainingen schrappen).

Vind hoe NASCAR het doet wel leuk, maar dat is een compleet ander principe eignelijk.
Doordat de race lang is heb je nog tijd om je auto af te stellen tijdens de race.
Hompu schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:25:
[...]
Alleen zijn F1 races ten opzichte van NASCAR natuurlijk veel korter en is het moeilijker om in te halen.
Bij NASCAR is het ook lastiger geworden om in te halen :(
De 1,5 mile aerokit (die ook zondag dus werd gebruikt) is gewoon shit. Als je voorraan rijdt (net zoals bij de F1) dan ben je oppermachtig.

Als je bijv Bristol keek (vorige week zondag) die gebruikte de Shorttrack aerokit, daar kon je lekker inhalen!
En Martinsville donderdagochtend gebruikt ook de Shorttrack aerokit :D

[ Voor 64% gewijzigd door Ryur op 09-06-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 23:25
Ryur schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:50:
[...]

F1 worden complete weekenden (helaas, ze mogen van mij zeker wel 1-2 trainingen schrappen).

Vind hoe NASCAR het doet wel leuk, maar dat is een compleet ander principe eignelijk.
Doordat de race lang is heb je nog tijd om je auto af te stellen tijdens de race.
En doordat de race na ongeveer 30 ronden wordt geneutraliseerd, zodat iedereen gelijke kansen krijgt om de auto af te stellen.

Zou het voor F1 wel een mooi experiment vinden. Alleen zijn F1 races ten opzichte van NASCAR natuurlijk veel korter en is het moeilijker om in te halen.
[...]
Bij NASCAR is het ook lastiger geworden om in te halen :(
De 1,5 mile aerokit (die ook zondag dus werd gebruikt) is gewoon shit. Als je voorraan rijdt (net zoals bij de F1) dan ben je oppermachtig.

Als je bijv Bristol keek (vorige week zondag) die gebruikte de Shorttrack aerokit, daar kon je lekker inhalen!
En Martinsville donderdagochtend gebruikt ook de Shorttrack aerokit :D
Helemaal mee eens hoor! Vond eerst de (super)speedways altijd het leukst, maar daar is nu weinig actie te zien. Neemt niet weg dat je een NASCAR race prima kan winnen vanuit het achterveld. Bij F1 kan dat ook, mits je bij één van de drie topteams rijdt. IMO is dat is NASCAR toch wat eerlijker verdeeld, ondanks dat je natuurlijk in NASCAR ook grote en succesvolle teams hebt (maar dat zijn er wel meer dan drie).

[ Voor 40% gewijzigd door Hompu op 09-06-2020 11:27 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Nep F1-fan... :+

Nee, F1 een compleet weekend met alle trainingen. Wat kijk ik daar weer naar uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:35:
[...]

Nee, F1 een compleet weekend met alle trainingen. Wat kijk ik daar weer naar uit. :D
Precies dit! Kan echt niet wachten man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dan ben ik ook een "nep fan".
Ik kijk al jaren geen trainingen live meer. Je ziet en weet dan toch niets.
Ikzelf zou er niet wakker van liggen, mochten zie die ooit schrappen.

Nee, vanaf de Q vind ik het pas interessant 8)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 17:03
Ik heb vorige seizoen eerlijk gezegd wel genoten van de trainingen mede door de gratis deal met F1.tv/Ziggo.
Blijf het verder een waardeloze app vinden (F1.tv) maar voor de trainingen was het wel een leuke aanvulling.
Mocht de actie uiteindelijk verlopen met F1.tv dan zal ik het niet opnieuw nemen maar zolang ik er nog van kan genieten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

schumi2004 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:10:
Ik heb vorige seizoen eerlijk gezegd wel genoten van de trainingen mede door de gratis deal met F1.tv/Ziggo.
Blijf het verder een waardeloze app vinden (F1.tv) maar voor de trainingen was het wel een leuke aanvulling.
Mocht de actie uiteindelijk verlopen met F1.tv dan zal ik het niet opnieuw nemen maar zolang ik er nog van kan genieten ;)
Zeker met Rick Winkelman erbij.
Verteld veel extra info over van alles en nog wat(andere raceclasses onder andere), omdat er tijdens de trainingen tijd voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:35:
[...]
Sterker nog, er zal misschien eerder nog behoefte zijn aan extra trainingstijd gezien de lange stop vanaf Spanje?

De vrije trainingen horen bij de opbouw van het weekend, voor mij niet compleet indien zonder (en nu al helemaal) ;(

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:48

Edd

hardware-lover schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:12:
[...]

Sterker nog, er zal misschien eerder nog behoefte zijn aan extra trainingstijd gezien de lange stop vanaf Spanje?

De vrije trainingen horen bij de opbouw van het weekend, voor mij niet compleet indien zonder (en nu al helemaal) ;(
Daar is Mercedes dus al mee begonnen ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaEDNIfX0AABKzq?format=jpg&name=900x900

P.S. Ik ben wel teleurgesteld dat het geen Finse vlag is..

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 09-06-2020 13:16 ]

-

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

vandaag 1 jaar geleden O+
Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/zdhxfmvafol3_wd1280.jpg/furieuze-vettel-vindt-dat-hij-bestolen-is-met-tijdstraf-in-canada.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
basvn schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:49:
[...]

Zeker met Rick Winkelman erbij.
Verteld veel extra info over van alles en nog wat(andere raceclasses onder andere), omdat er tijdens de trainingen tijd voor is.
Vrije training 1 en 2 kijk ik meestal wel ja, 3 niet meer vanwege Olav & Co.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 13:53
Ferrari gaat wel erg ver om de concurrentie te saboteren ;)
https://tweakers.net/nieu...zijn-door-ransomware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
Echter is dit de autofabrikant, niet de F1 fabriek. Hoop ik voor ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Honda is getroffen door een behoorlijk zware cyber attack. Het schijnt dat Honda Japan niet getroffen is.

Zou het een Mercedes actie of een wraakactie van Ferrari zijn? :+

Spuit elf hier... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 09-06-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 16:03
Dat jackie wat BOT aanheeft vind ik er wel tof uitzien. :)

...maar ik sta dan ook niet echt bekend om mijn goede smaak. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DJTimo op 09-06-2020 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
schumi2004 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:10:
Ja die had ik ook, maar nog geen enkele keer gebruikt omdat ik dat simpelweg vergeten was.

Geen idee of het een leuke toevoeging is, maar ik zit er in elk geval dit jaar wel klaar voor.

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:38

Wom

Stiekem was dat wel lekker tegendraads natuurlijk. Hoe meer ik er over nadenk hoe erger ik het vind dat hij potentieel stopt eigenlijk. Of is dat een vals sentiment?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DJTimo schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:38:
[...]

https://shop.mercedesamgf...acket/141101058-grey.html

Leef je uit ;)

Niet alleen jij vindt hem vet hoor.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Wom schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:09:
[...]

Stiekem was dat wel lekker tegendraads natuurlijk. Hoe meer ik er over nadenk hoe erger ik het vind dat hij potentieel stopt eigenlijk. Of is dat een vals sentiment?
Ik hoop dat hij de plek van Kimi overneemt (als die zou gaan stoppen na dit jaar, contract loopt wel af)
en anders ergens lekker in het middenveld (AT :9~ )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Edit: gaat over het jasje van Bottas.

Hoge "vuilniszakgehalte". Helemaal in het grijs

Maar dat vind ik bijna van alle nylon jasjes... :X :X

[ Voor 15% gewijzigd door streamnl op 09-06-2020 19:28 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Nieuwe Notebook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Holy crap.... € 140 voor een windjackje die zonder Mercedes F1 branding misschien €30 mag kosten? Ik sla over O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:09:
[...]

Ik denk niet dat ik hem zal missen, vond hem afgelopen seizoen sowieso onzichtbaar en de jaren daarvoor heeft hij mooie pirouettes laten zien maar geen race "spirit".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

gwystyl schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:07:
[...]

Holy crap.... € 140 voor een windjackje die zonder Mercedes F1 branding misschien €30 mag kosten? Ik sla over O-)
Ik geloof niet dat je die Tommy Hilfiger jas unbranded voor 30,- mee mag nemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:07
gwystyl schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:07:
[...]

Ik vind het sowieso not done... er zijn in dit topic zo vaak discussies over dat het geld in de F1 gelijker verdeeld moet zijn en dat Mercedes al jaren met het ene wereldkampioenschap het andere financiert en het kampioenschap spannender moet enzo. En dan gaat @Gekkenhuis hier opeens links posten naar overpriced merchandise die ze bij Mercedes vervolgens weer kunnen gebruiken om de concurrentie verder op afstand te zetten?! Foei!

Waar is de Williams merchandise? :9 For a level playing field!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 18:57
Jerrythafast schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:03:
[...]

Ik vind het sowieso not done... er zijn in dit topic zo vaak discussies over dat het geld in de F1 gelijker verdeeld moet zijn en dat Mercedes al jaren met het ene wereldkampioenschap het andere financiert en het kampioenschap spannender moet enzo. En dan gaat @Gekkenhuis hier opeens links posten naar overpriced merchandise die ze bij Mercedes vervolgens weer kunnen gebruiken om de concurrentie verder op afstand te zetten?! Foei!

als Max fan zit ik elke wedstrijd trouw in mijn alfa romeo shirt en petje.

Want liefde voor het merk gaat echt voor Max 🥰

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:23

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

DJTimo schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:38:
[...]

Ik heb er nog een paar van op een rol liggen in de keukenla.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:04:
Honda is getroffen door een behoorlijk zware cyber attack. Het schijnt dat Honda Japan niet getroffen is.

Zou het een Mercedes actie of een wraakactie van Ferrari zijn? :+

Spuit elf hier... ;)

[Twitter]
Eerder Renault. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dan zouden ze zeer waarschijnlijk hun eigen fabrieken te pakken hebben genomen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 15:20
Ga je ons nu vertellen dat er bij Renault iets gelukt is? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

D-dark schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:46:
[...]

Ga je ons nu vertellen dat er bij Renault iets gelukt is? :+
Nee,

Ze wilden hun nieuwe engine mapping testen en hebben die per ongeluk als een mailtje gestuurd naar Honda. Nu blijkt dat hun engine mapping dus al die jaren al een ransomware was, maar daar kwamen ze pas achter toen ze het installeerden op een computer die niet Frans stond ingesteld. Het bleek dat je Windows PC op Frans instellen namelijk het probleem tijdelijk kon verminderen. Het bleek pas fout te gaan als een niet-Fransman in de cockpit perse zijn taalinstellingen ging aanpassen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2020 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 19:52

Crazy D

I think we should take a look.

Denk niet dat er genoeg merchandise is bij Williams om ze er bovenop te helpen :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gekkenhuis schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:15:
[...]

Ik geloof niet dat je die Tommy Hilfiger jas unbranded voor 30,- mee mag nemen :P
Haal je die naam er ook af dan zit je er wel op. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:07

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
En dan gaat @Gekkenhuis hier opeens links posten naar overpriced merchandise die ze bij Mercedes vervolgens weer kunnen gebruiken om de concurrentie verder op afstand te zetten?! Foei!
Daarom noemt ie zichzelf Gekkenhuis... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 03:31:
[...]
Ze wilden hun nieuwe engine mapping testen en hebben die per ongeluk als een mailtje gestuurd naar Honda. Nu blijkt dat hun engine mapping dus al die jaren al een ransomware was, maar daar kwamen ze pas achter toen ze het installeerden op een computer die niet Frans stond ingesteld. Het bleek dat je Windows PC op Frans instellen namelijk het probleem tijdelijk kon verminderen. Het bleek pas fout te gaan als een niet-Fransman in de cockpit perse zijn taalinstellingen ging aanpassen. :+
Heb je wel eens nagedacht over een conspiracy themed YouTube kanaal? :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 16:57
Pathogen schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:11:
[...]

Ligt eraan of Lewis uit protest niet rijdt :Y
Zolang Hamilton maar niet gaat knielen tijdens het volkslied

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sniffels schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:16:
[...]

Zolang Hamilton maar niet gaat knielen tijdens het volkslied
Omdat? Wat mij betreft uit hij zich op die manier. Het is vreedzaam, duidelijk en een minimale "verstoring" van de podiumceremonie.

Topsporters zijn ook mensen en mogen gewoon voor hun mening uitkomen. Ongeacht of die mening "oppervlakkig" is of niet (waar HAM nogal eens van beticht wordt, terecht of onterecht).

...moet ie wel eerst het podium halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaJB4LEWoAAj-aK?format=jpg&name=large
geen spoilers, maar denk dat er iets met Kimi is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pathogen schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:40:
[...]
Topsporters zijn ook mensen en mogen gewoon voor hun mening uitkomen. Ongeacht of die mening "oppervlakkig" is of niet (waar HAM nogal eens van beticht wordt, terecht of onterecht).
Je kunt ervan uitgaan dat zijn mening in deze zaak oprecht is. Iedereen met een kleurtje of die er iets anders uitziet als een blanke heeft gewoon te maken met discriminatie. Of je nu rijk bent of arm. Zelfs Oprah had een keer een akkefietje in een winkel waar ze haar blijkbaar niet herkenden (hoe dan?) en zeiden dat ze dat tasje toch niet kon betalen toen ze er naar vroeg... Dat was een blanke vrouw nooit overkomen. En Oprah zal daar niet in een nep-Adidas trainingspak hebben gestaan.

Maar goed, het gaat over F1 hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Lewis is ook klaar voor zijn dag testen
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/103571355_10157596956247411_2010627836386664340_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=110474&_nc_ohc=IwCGuSui1hoAX9Gkw6r&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=269b0d632b746916fe410c394d2fcb37&oe=5F054752

https://streamable.com/0zv82d

[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 10-06-2020 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 11:23

JB

Cédric roelt!

*knip*
Grappig bedoeld of niet. Die opmerkingen laten we nu maar niet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2020 19:16 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:21:
[...]

Je kunt ervan uitgaan dat zijn mening in deze zaak oprecht is. Iedereen met een kleurtje of die er iets anders uitziet als een blanke heeft gewoon te maken met discriminatie. Of je nu rijk bent of arm. Zelfs Oprah had een keer een akkefietje in een winkel waar ze haar blijkbaar niet herkenden (hoe dan?) en zeiden dat ze dat tasje toch niet kon betalen toen ze er naar vroeg... Dat was een blanke vrouw nooit overkomen. En Oprah zal daar niet in een nep-Adidas trainingspak hebben gestaan.

Maar goed, het gaat over F1 hier... :)
Eens, ik wilde gewoon het eerste non-argument dat in me opkwam direct counteren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 16:47

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

2018-auto zo te zien. Hoeveel km's mogen ze hier nou per jaar in rijden? En wat levert het team zoiets op, zoveel verschillend zijn die auto's nou ook weer niet dunkt me? Waarom doen andere teams zoals Red Bull en Ferrari dit nou eignelijk niet? Ferrari heeft zelfs haar eigen testtrack, daar kunnen ze de coureurs en monteurs in elk geval ritme op laten doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11-10 10:28
Icephase schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:16:
[...]

2018-auto zo te zien. Hoeveel km's mogen ze hier nou per jaar in rijden? En wat levert het team zoiets op, zoveel verschillend zijn die auto's nou ook weer niet dunkt me? Waarom doen andere teams zoals Red Bull en Ferrari dit nou eignelijk niet? Ferrari heeft zelfs haar eigen testtrack, daar kunnen ze de coureurs en monteurs in elk geval ritme op laten doen.
Ferrari gaat ook testen, zie https://www.formula1.com/...IqpaqDMbK5kfXHmtdvFW.html

Red Bull kan niet echt testen. Je mag alleen testen met een auto van 2 jaar of ouder (dus 2018 of ervoor) en toen hadden ze nog een Renault achterin liggen en geen Honda. Dat maakt het allemaal wat lastiger, aldus https://www.gpupdate.net/...en-niet-te-kunnen-testen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Icephase schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:16:
[...]

volgens mij onbeperkt.
het levert het team niks aan data op, maar het is wel weer lekker inkomen.
voor de rijders ook.
Redbull kan dit niet omdat de 2018 met Renault is.
FER gaat dit ook nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

basvn schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:20:
[...]
Redbull kan dit niet omdat de 2018 met Renault is.
Ik vond dat een rare, want ze rijden wel gewoon demos met die oude auto's Dan staat er glashard Honda op, maar er jankt toch echt een Renault achterin. Dus waarom ze niet zouden kunnen testen is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Ik vond dat een rare, want ze rijden wel gewoon demos met die oude auto's Dan staat er glashard Honda op, maar er jankt toch echt een Renault achterin. Dus waarom ze niet zouden kunnen testen is mij een raadsel.
Volgens mij zijn dat vooral de (oudere) V8 modellen.

Ligt daar daadwerkelijk een Renault V8 in? Of hebben ze een Judd uit een rek betrokken?

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 10-06-2020 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Da's waar, maar trainen met zo'n oudere V8 lijkt me een stuk nuttiger dan helemaal niet trainen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Ik denk omdat ze die Renault-motoren gewoon niet meer hebben. Zijn terug naar Renault gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

naitsoezn schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Ik denk omdat ze die Renault-motoren gewoon niet meer hebben. Zijn terug naar Renault gegaan.
Naar de Renault hemel bedoel je?

Naast deze Modus:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY]

[ Voor 14% gewijzigd door pjottum op 10-06-2020 14:43 . Reden: Modus ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

pjottum schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:42:
[...]

FTFY

[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 10-06-2020 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Heb je wel eens nagedacht over een conspiracy themed YouTube kanaal? :+
Probleem met zo’n kanaal is dat de F1 zo gek is dat achteraf blijkt dat 80% geen conspiracy was maar echt bleek te zijn, dan wordt ik ineens bestempeld als onderzoeksjournalist. Helemaal geen zin in joh 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

naitsoezn schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:39:
[...]
Waar rijden ze die demos dan mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:35:
[...]

Met motoren die heel blijven.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
[...]

Met een RB7 (2011) volgens mij. Die hebben een oude Renault V8, die toch wat betrouwbaarder en makkelijker in onderhoud waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 11:21
Hoe zit het met banden voor zo'n test. Krijgen zie die of moeten ze die inkopen en van welke jaar zijn die dan? Ook de banden van 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Siebeh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:47:
Hoe zit het met banden voor zo'n test. Krijgen zie die of moeten ze die inkopen en van welke jaar zijn die dan? Ook de banden van 2018?
Keiharde demo banden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Niet met de motor uit 2018 in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 11:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 20:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Witte rand, dus kei hard toch? :+

Ik denk en hoop dat MV en AA in de AT van vorig jaar een paar rondjes kunnen maken.
Maar ja de vrijdag training is voor de meeste toch wel genoeg om weer te wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

naitsoezn schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:54:
[...]
Niet met de motor uit 2018 in ieder geval ;)
Nee, maar dat maakt toch geen reet uit. We hadden al vastgesteld dat ze toch geen zinvolle data kunnen vergaren, dus het gaat er gewoon om dat iedereen weer even in de mood komt. Als RBR geen 2018 auto kan gebruiken, dan pakken ze toch die demo auto's?

En ik weet ook niet of het echt zo dramatisch is als die F1 riooljournalisten doen voorkomen. Die maken overal een drama van en onderhand is er niets meer om over te schrijven. Ik denk dat als RBR een Renault motor nodig heeft, dat ze die gewoon kunnen kopen. Dat is gewoon een zakelijke transactie en Renault verkoopt hen dat gewoon. Er zitten geen geheimen aan die RBR al niet kent, dus dat lijkt me geen groot drama.

Heeft Renault of RBR zelf al een statement uit doen gaan over het testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Wat ik begreep uit Bottas' woorden is, dat het vooral om het testen van corona-gerelateerde procedures ging en het rijden an sich meer een bijzaak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50

Martinspire

Awesomeness

Ik vind nog steeds dat de teams gewoon een nieuwe shakedown/tv dag hadden mogen krijgen van de FIA. Alsof je een normaal seizoen gaat starten. Er zit zoveel tijd tussen en je vraagt meteen een behoorlijke aanpassing in processen en administratie, dat je dat toch even moet oefenen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pjottum schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:42:
[...]

Naast deze Modus:
[YouTube]
Volgens mij trok het Volvotje echter aan het kortste eind 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TrekDr0p schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:20:
Ik denk en hoop dat MV en AA in de AT van vorig jaar een paar rondjes kunnen maken.
Maar ja de vrijdag training is voor de meeste toch wel genoeg om weer te wennen.
Dat sowieso niet. Want 2019 is nog niet "vrij" om mee te testen. Maar als Horner dat aan Tost vraagt zal dat best kunnen. Echter dan wel met de kanttekening dat ik mij afvraag of Toro Rosso überhaupt oude auto's bewaard. Want qua "museumstukken" zijn de Red Bulls natuurlijk interessanter. Alhoewel er een aantal maanden terug nog wat op Ziggo was dat iemand een STR uit 2015 had gekocht, waarin Verstappen dus had gereden, dus ook STR zal er wel bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
mphilipp schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:28:
En ik weet ook niet of het echt zo dramatisch is als die F1 riooljournalisten doen voorkomen. Die maken overal een drama van en onderhand is er niets meer om over te schrijven. Ik denk dat als RBR een Renault motor nodig heeft, dat ze die gewoon kunnen kopen. Dat is gewoon een zakelijke transactie en Renault verkoopt hen dat gewoon. Er zitten geen geheimen aan die RBR al niet kent, dus dat lijkt me geen groot drama.
Natuurlijk kan Red Bull ze gewoon kopen van Renault, als ze genoeg ervoor betalen. Belangrijkere vraag, kan Renault voor 5 juli leveren? Want was 2018 niet het mooie jaar dat Renault uit oude onderdelen (/geplofte motoren) weer nieuwe frankenstein-motoren aan het maken was? Iets met "we willen nu geen nieuwe onderdelen bestellen want het seizoen is toch om" en zo. Lijkt mij dus sterk dat Renault nog motoren van toen op de plank heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertMe schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:23:
[...]

Dat sowieso niet. Want 2019 is nog niet "vrij" om mee te testen. Maar als Horner dat aan Tost vraagt zal dat best kunnen. Echter dan wel met de kanttekening dat ik mij afvraag of Toro Rosso überhaupt oude auto's bewaard. Want qua "museumstukken" zijn de Red Bulls natuurlijk interessanter. Alhoewel er een aantal maanden terug nog wat op Ziggo was dat iemand een STR uit 2015 had gekocht, waarin Verstappen dus had gereden, dus ook STR zal er wel bewaren.
AT (toen STR) reed in 2018 al met Honda. Ik snap dan ook niet waarom RB zo moeilijk aan het doen is en ook niet waarom de FIA inderdaad niet een shakedown toestaat van 2020 auto's.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2020 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:42:
[...]

AT (toen STR) reed in 2018 al met Honda.
Ja, STR reed toen al met Honda (en in 2017 met Ferrari?) dus waarschijnlijk zullen ze daarvoor motoren kunnen hebben (i.p.v. alleen maar geplofte Renaults). Maar zoals ik al schreef, ik weet niet of STR nog allemaal oude auto's bewaard, compleet werkend. Voor demo runs wordt sowieso altijd onder de Red Bull vlag gereden, dus voor STR heeft het dan IMO 0 meerwaarde om oude auto's te bewaren en in werkende conditie te houden. En een 2018 Honda gaat nooit in een 2018 RB14 passen. Aangezien de layout van de motor compleet anders is (andere locatie van de MGU-H meen ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RobertMe schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:47:
[...]

Ja, STR reed toen al met Honda (en in 2017 met Ferrari?) dus waarschijnlijk zullen ze daarvoor motoren kunnen hebben (i.p.v. alleen maar geplofte Renaults). Maar zoals ik al schreef, ik weet niet of STR nog allemaal oude auto's bewaard, compleet werkend. Voor demo runs wordt sowieso altijd onder de Red Bull vlag gereden, dus voor STR heeft het dan IMO 0 meerwaarde om oude auto's te bewaren en in werkende conditie te houden. En een 2018 Honda gaat nooit in een 2018 RB14 passen. Aangezien de layout van de motor compleet anders is (andere locatie van de MGU-H meen ik).
Ik stelde dan ook voor om Max en Alex gewoon in de STR 2018 te laten rijden. Niks qua overzetten etc. Alleen stoeltje meenemen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:10:
[...]

Ik stelde dan ook voor om Max en Alex gewoon in de STR 2018 te laten rijden. Niks qua overzetten etc. Alleen stoeltje meenemen en klaar.
Maar zoals ik aangeef, heeft STR überhaupt werkende, oude, auto's? Gezien het onder de Red Bull familie valt en die bv altijd demo runs doen met RB auto's. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat STR nog complete, en werkende, oude auto's heeft. Daar hebben ze immers nooit behoefte aan gehad, gezien ze juist andersom altijd in een oude RBR auto konden rijden.

Edit:
"Stoeltje meenemen" is er denk ik ook niet bij. Gezien de auto min of meer ook om de coureur is gevormd en daarnaast het stoeltje in het chassis moet passen en dat weer gevormd is op basis van motor, aero etc. Een RB stoeltje zal verwacht ik dus niet in een STR van 2018 passen. Maar een nieuw stoeltje passen zal nog het minste probleem zijn.

Een werkende motor, versnellingsbak, remmen, etc zullen verwacht ik een groter issue zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertMe op 10-06-2020 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik echt niet. Wat ik mij dan wel afvraag is wat er dan gebeurt is met die 2018 STR.
Pagina: 1 ... 74 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport