[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.083 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:22

Klik want FOM

Bekende stem op boordradio van Perez? Weet het niet 100% zeker, maar weet wel dat hij daar gewerkt heeft, als race engineer van Perez.

spoiler:
Gianpiero Lambiase, aka GP. Nu race engineer van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:36

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:27:
Weet ik echt niet. Wat ik mij dan wel afvraag is wat er dan gebeurt is met die 2018 STR.
Staan gewoon ergens in een loods. Maar dan waarschijnlijk zonder motor. Kleine kans dat ze ook echt compleet werkende exemplaren hebben staan.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:42:
[...]

AT (toen STR) reed in 2018 al met Honda. Ik snap dan ook niet waarom RB zo moeilijk aan het doen is en ook niet waarom de FIA inderdaad niet een shakedown toestaat van 2020 auto's.
Ik zie alleen mensen in de journalistiek en op forums moeilijk doen. Van RB zelf heb ik weinig gehoord?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 12:35

Oekol

waka waka hey hey

MikeyMan schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:25:
[...]

Volgens mij zijn dat vooral de (oudere) V8 modellen.

Ligt daar daadwerkelijk een Renault V8 in? Of hebben ze een Judd uit een rek betrokken?
Daar ligt daadwerkelijk een oude Renault motor in. Ben in Milton Keynes geweest is ergens in dit topic of ander f1 topic gepinned. Ze hebben een elektrische f1auto staan om pitstops te oefenen 2x per dag (9u en 15u als ik het me goed herinner) en daarachter / naast staan de twee oude bolides die ze voor testen gebruiken, met gewoon een onderhoudscontract met Renault. Wij maken er in de buitenwereld allemaal iets spannends van, dat is het niet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Niet in relatie met Moto GP. Maar het is wel al langs gekomen dat Mugello, Imola en Hockenheim getipt worden als potentiële extra EU races, en mogelijk een dubbele race op Sochi.

Ted had het er in zijn laatste notebook ook nog over. 1000e GP van Ferrari zou om en nabij GP Monza zijn, maar valt nu uiteraard anders, en Mugello zou dan weer wel rond die tijd komen te vallen. Daarnaast komt Baku (zeer waarschijnlijk) te vervallen omdat het een straatrace midden in een stad is en crowd control dus een stuk lastiger is. Sochi zou hebben aangeboden om die plek te vullen. Daarnaast komen de races in Azië en/of Amerika waarschijnlijk grotendeels te vervallen. Hij had het IIRC alleen over potentieel een dubbele race in China, het exta EU deel (Mugello?, Imola?, Hockenheim?) zou dan daarvoor in de plaats komen aangevuld met midden oosten (Bahrein? Abu Dhabi is sowieso contractueel de seizoensafsluiter).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10 16:09

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Russel naar Mercedes geruchten.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 18:23
RobertMe schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 04:43:
[...]

Niet in relatie met Moto GP. Maar het is wel al langs gekomen dat Mugello, Imola en Hockenheim getipt worden als potentiële extra EU races, en mogelijk een dubbele race op Sochi.

Ted had het er in zijn laatste notebook ook nog over. 1000e GP van Ferrari zou om en nabij GP Monza zijn, maar valt nu uiteraard anders, en Mugello zou dan weer wel rond die tijd komen te vallen. Daarnaast komt Baku (zeer waarschijnlijk) te vervallen omdat het een straatrace midden in een stad is en crowd control dus een stuk lastiger is. Sochi zou hebben aangeboden om die plek te vullen. Daarnaast komen de races in Azië en/of Amerika waarschijnlijk grotendeels te vervallen. Hij had het IIRC alleen over potentieel een dubbele race in China, het exta EU deel (Mugello?, Imola?, Hockenheim?) zou dan daarvoor in de plaats komen aangevuld met midden oosten (Bahrein? Abu Dhabi is sowieso contractueel de seizoensafsluiter).
Alsjeblieft geen dubbele race op Sochi, één keer is al erg genoeg :+

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

We've been very honest about what the situation is all the time about contracts, and I got a pretty straight message that no, they're not considering Seb. So I said fine, no worries then."
Russel it is :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tosemime schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:58:
[...]

Inderdaad Sochi is echt saai, :z

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ted had het in zijn notebook erover dat Toto Wolff tegen Martin Brundle (in de F1 show) had gezegd dat Vettel op de 5e plek staat. Hamilton, Bottas, Ocon, Russell, Vettel. Meest verbazingwekkende in dat lijstje vind ik dan nog Ocon. Gezien Renault altijd wou dat Ocon alle banden met Mercedes zou verbreken, en volgens mij ook al bevestigd is dat Ocon nu helemaal los van Mercedes is. Als Mercedes dus weer Ocon in dienst wil nemen zullen ze zijn contract moeten losweken/wachten dat het is afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:29
Contracten in de F1 zijn er om opengebroken/afgekocht te worden. Zeker voor een beginnend coureur zoals Ocon is dat voor een team als Mercedes natuurlijk peanuts op de gehele begroting.

Laat Ocon overigens maar lekker aanmodderen bij Renault. Russell heeft bij mij veel meer sympathie dan de arrogante Ocon (en nee, dat komt niet alleen door het Verstappen incident).

Overigens zou ik wel heel graag Vettel naast Hamilton willen zien rijden, maar ik vrees dat Vettel dan compleet ondersneeuwt. Niet omdat het geen goede coureur is, maar alles is nieuw voor hem terwijl Hamilton natuurlijk al jaren bij Mercedes zit. Wat niet wegneemt dat ik (helaas) denk dat Vettel sowieso een tikkie minder goed is als Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Tosemime schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:58:
[...]

Ach 1e ronde kijken, uurtje tukken op de bank en proberen net voor de laatste ronde wakker te worden :+

(en dan helaas zien dat het weer een Merc 1-2 is)

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 11-06-2020 11:06 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:29
2x Sochi hoeft van mij ook niet zozeer, maar als daar tegenover ook een race op Mugello én Imola staat dan wil ik best 2x naar Sochi kijken én dan beloof ik dat ik ook nog wakker zal blijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Kimi 2021 confirmed :+

Kimi Raikkonen: "Als ik geen plezier heb is 2020 mijn laatste jaar in F1"

Kimi Raikkonen heeft de mogelijkheid open gelaten dat hij eind 2020 zal stoppen met zijn carrière in de Formule 1. Op 40-jarige leeftijd en met meer dan 300 Grand Prixs op zijn naam, is de wereldkampioen van 2007 de oudste en meest ervaren coureur in de Formule 1.

Op de vraag of dit jaar zijn laatste zal zijn, zei Raikkonen tegen Infobae: "Ik heb al gezegd dat ik dit seizoen ga rijden en dan zal ik beslissen. Als ik dit jaar blijf genieten van racen, zal ik doorgaan. Zo niet, dan ga ik met pensioen."
GPtoday.net

Denk dat ze bij Alfa blij zijn met een ervaren coureur.
ze hebben best wel wat punten gepakt, en mooie 8e plek in WCC gepakt.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
Oef, dat was kantjeboord, maar ik heb kunnen voorkomen dat we visite kregen 5 juli...

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:39:
Oef, dat was kantjeboord, maar ik heb kunnen voorkomen dat we visite kregen 5 juli...
risky manouvre. ik heb een pre-emptive strike uitgevoerd en al wat vrienden uitgenodigd om F1 te komen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dyrc schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:31:
[...]

risky manouvre. ik heb een pre-emptive strike uitgevoerd en al wat vrienden uitgenodigd om F1 te komen kijken :)
Ik ook, maar nog niet in de gezamenlijke agenda gezet dus de dame was nog niet op de hoogte :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bottas naar williams om Latifi bij te staan, ook best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:39:
Ik hoop dat ik internet heb dan, ik had al ja gezegd voordat ik de datum van de F1 zag }:O

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bottas blijft gewoon. Het hele Mercedes F1 juniorenprogramma levert ook al jaren niks op omdat de bereidheid om een coureur naar het team te halen vrijwel nul is. Mercedes wil alleen ervaren, tweede coureur hebben. Bottas doet zijn werk gewoon en hoeft niet vervangen te worden. Hij tolereert het zelfs dat hij telkens een jaarcontract krijgt zodat hij niet in de positie is om Hamilton echt uit te dagen. Dat is Toto Wolff voor je. Dat hele passie voor de sport en gelijke statusverhaal van hem is hartstikke nep. Mercedes is al jaren bezig om alles dat hun hegemonie kan bedreigen te torpederen.

Die gaan Ocon niet tekenen zodat die stennis kan gaan schoppen. Hij mag zich eerst maar eens bewijzen tegen Ricciardo. Als Ricciardo hem dan ook nog eens verslaat, dan is het helemaal voorbij. Russel zit in een zinkende, veredelde zeepkist en heeft niks kunnen laten zien. Ook geen optie die Bottas zou moeten vervangen. Vettel tekenen ze alleen als Hamilton stopt. Dat zal ook snel geregeld worden in dat geval want Verstappen ligt vast bij RBR.

Toto Wolff heeft werkelijk nul loyaliteit getoond naar welke coureur dan ook buiten Hamilton. Mercedes haar systeem werkt ook niet. Wehrlein weg omdat de relatie met Sauber veranderde. Ocon weg omdat de relatie met Force India veranderde. Russel in het bijna failliete Williams. Het zijn buiten misschien Russel ook geen toppers. Ocon was echt geen eerste keuze, maar Verstappen was naar Red Bull gegaan omdat die meteen een F1 zitje boden. Wehrlein was ook geen topper. Je kan heel wat zeggen over Marko, maar hij weet ze wel te selecteren en geeft ze echt de kans. We hebben nu Verstappen bij RBR naast Albon, Sainz die Vettel vervangt bij Ferrari en Ricciardo bij McLaren. Allemaal door Marko in de Formule 1 gekomen. Zelfs het Ferrari programma is nog succesvoller dan Mercedes omdat die uiteindelijk Leclerc hebben getekend.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:01:
Bottas blijft gewoon. Het hele Mercedes F1 juniorenprogramma levert ook al jaren niks op omdat de bereidheid om een coureur naar het team te halen vrijwel nul is. Mercedes wil alleen ervaren en tweede coureur hebben. Bottas doet zijn werk gewoon en hoeft niet vervangen te worden. Hij tolereert het zelfs dat hij telkens een jaarcontract krijgt zodat hij niet in de positie is om Hamilton echt uit te dagen. Dat is Toto Wolff voor je. Dat hele passie voor de sport en gelijke statusverhaal van hem is hartstikke nep. Mercedes is al jaren bezig om alles dat hun hegemonie kan bedreigen te torpederen.

Die gaan Ocon niet tekenen zodat die stennis kan gaan schoppen. Hij mag zich eerst maar eens bewijzen tegen Ricciardo. Als Ricciardo hem dan ook nog eens verslaat, dan is het helemaal voorbij. Russel zit in een zinkende, veredelde zeepkist en heeft niks kunnen laten zien. Ook geen optie die Bottas zou moeten vervangen. Vettel tekenen ze alleen als Hamilton stopt. Dat zal ook snel geregeld worden in dat geval want Verstappen ligt vast bij RBR.

Toto Wolff heeft werkelijk nul loyaliteit getoond naar welke coureur dan ook buiten Hamilton. Mercedes haar systeem werkt ook niet. Wehrlein weg omdat de relatie met Sauber veranderde. Ocon weg omdat de relatie met Force India veranderde. Russel in het bijna failliete Williams. Het zijn buiten misschien Russel ook geen toppers. Ocon was echt geen eerste keuze, maar Verstappen was naar Red Bull gegaan omdat die meteen een F1 zitje boden. Wehrlein was ook geen topper. Je kan heel wat zeggen over Marko, maar hij weet ze wel te selecteren en geeft ze echt de kans. We hebben nu Verstappen bij RBR naast Albon, Sainz die Vettel vervangt bij Ferrari en Ricciardo bij McLaren. Allemaal door Marko in de Formule 1 gekomen. Zelfs het Ferrari programma is nog succesvoller dan Mercedes omdat die uiteindelijk Leclerc hebben getekend.
Qua langere termijn zie ik nog steeds weinig in een Albon, Gasly en Kvyat, die zitten er alleen omdat redenen. Die ontstijgen het niveau Wehrlein / Ocon imho niet. Russell heeft wel potentie maar die moet net het geluk hebben van een vrij zitje bij een beter team. Norris kan ook nog groeien, die deed weinig onder voor Sainz. Imho een beetje teveel credits naar Marko's oog voor talenten. ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

naitsoezn schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:08:
[...]

Qua langere termijn zie ik nog steeds weinig in een Albon, Gasly en Kvyat, die zitten er alleen omdat redenen. Die ontstijgen het niveau Wehrlein / Ocon imho niet. Russell heeft wel potentie maar die moet net het geluk hebben van een vrij zitje bij een beter team. Norris kan ook nog groeien, die deed weinig onder voor Sainz. Imho een beetje teveel credits naar Marko's oog voor talenten. ;)
Nou ja, als je dit al met één oog kunt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

naitsoezn schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:08:
[...]

Hij geeft ze tenminste de kans en dat is het punt. Marko heeft jaren geleden ook de zoon van Niki Lauda onder contract gehad, en laten vallen. Je presteert of ze zoeken iemand anders. Dat is veel eerlijker dan het halfslachtige wat Mercedes doet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:10:
[...]

Hij geeft ze tenminste de kans en dat is het punt. Marko heeft jaren geleden ook de zoon van Niki Lauda onder contract gehad, en laten vallen. Je presteert of ze zoeken iemand anders. Dat is veel eerlijker dan het halfslachtige wat Mercedes doet. ;)
Hij heeft vier zitjes te vergeven, elk jaar weer. Da's waar. Da's natuurlijk ook een verdienste, maar een ander soort verdienste dan ik meende te halen uit je post over Marko. Het is namelijk imho niet zo dat hij een oog voor talent heeft waardoor de huidige lui in de F1 zitten. Het is inderdaad wel dat hij de diepe zakken heeft om de strategie van RBR/STR te bekostigen (qua rijders). Daar heb ik inderdaad wel waardering voor, vanuit sport-oogpunt. Niet per se voor z'n oog voor talent.

Edit: Juist het proces van laten vallen en binnenhalen van rijders in het talenten-programma laat juist bijzonder weinig blijk zien van het herkennen van talenten. If anything, is ie juist heel opportunistisch: Goed presteren -> Die willen we. Slecht presteren -> Weg. Zonder oog voor de onderliggende redenen. Max kwam pas redelijk laat binnen, Albon en Kvyat hadden ze al laten gaan, Gasly hebben ze teruggezet, allemaal vrij opportunistisch imho. In andere sporten waar er meer kansen zijn om aan de top te komen, zou deze strategie niet echt werken om een top-team te bouwen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 11-06-2020 13:21 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Zelfs het Ferrari programma is nog succesvoller dan Mercedes omdat die uiteindelijk Leclerc hebben getekend.
Samen met Stroll en Gio uit het Ferrari programma idd :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:07

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat hele passie voor de sport en gelijke statusverhaal van hem is hartstikke nep. Mercedes is al jaren bezig om alles dat hun hegemonie kan bedreigen te torpederen.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Passie voor de sport en gelijke status staat niet op gespannen voet met het openlaten van een opening voor een coureur die erg hoog op het verlanglijstje staat. Uiteindelijk is Mercedes geen sociale werkplaats voor coureurs die een leuk plekkie zoeken. Zolang ze nog een shortlist hebben van coureurs waar ze nu nog niet aan kunnen komen (financieel gezien), maar die een exit clausule hebben om er alsnog tussentijds vandoor te gaan, willen ze die flexibiliteit hebben.

En in principe hebben de coureurs gelijke status, maar volgens mij doet Mercedes niet meteen in de eerste race al teamorders uitdelen. Dat doen ze pas als er één duidelijk voor ligt. Jammer voor de competitie, maar vanuit het team heel begrijpelijk. En voorlopig was het alleen Rosberg die het Lewis moeilijk kon maken. Bottas lag meestal flink achter op Hamilton halverwege het seizoen. Ferrari is er iets sterker in; die geven dat gerust voor het seizoen halverwege is omdat hun lieveling het anders niet kan winnen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://www.formula1.com/...bRlGNR5glUO9aRORmaKf.html
REVEALED: Driver ratings in Codemasters' new F1 2020 game

Geinig..
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/F12020game/F1-2020-Game-Driver-H2Hs-1920x1080-Red-Bull.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/F12020game/F1%202020%20Game%20Driver%20H2Hs%201920x1080%20Racing%20Point.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/F12020game/F1%202020%20Game%20Driver%20H2Hs%201920x1080%20AlphaTauri.jpg.transform/9col/image.jpg

spoiler:
zal maar geen uitspraak over Stroll doen....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

BANDJESSSS!!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaPQJzCXYAEFMIv?format=jpg&name=large
gelijk voor alle eerste 8 europese races.

Geen c5´s :/

opmerkelijk:
eerste gp op Silverstone heeft C1-3
de tweede heeft C2-4

Met een beetje geluk hebben we tijdens 1 bepaalde sessie een beetje het zelfde weer, dan kunnen we echt de verschillen zien

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaPYY_bXsAYlW9x?format=jpg&name=large
misschien iets overzichterlijker

[ Voor 14% gewijzigd door basvn op 11-06-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
basvn schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:16:
opmerkelijk:
eerste gp op Silverstone heeft C1-3
de tweede heeft C2-4
Ook dat zal natuurlijk kunnen zorgen voor verschillende races. Alhoewl ik niet verwacht dat de C1 veel gebruikt zal worden. Eerste race zal wel C2 & C3 zijn en tweede race valt denk ik niet te zeggen. Volgens mij hebben ze op Silverstone altijd de C1 / hard(ste) meegenomen? Dus of ze daar met veel zachtere banden gaan rijden is maar de vraag. Wellicht top 10 in Q?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

kevlar01 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:32:
https://www.formula1.com/...bRlGNR5glUO9aRORmaKf.html
REVEALED: Driver ratings in Codemasters' new F1 2020 game

Geinig..
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

spoiler:
zal maar geen uitspraak over Stroll doen....
Max is wel lekker goedkoop zo te zien, weet verder niks van dat spel mr lijkt niet helemaal in verhouding.

spoiler:
En bij Stroll zijn ze de komma's vergeten gok ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:44
Ik dacht beginnen met 2x Oostenrijk?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:24

odan

The dark side is within all!

Snowhite0901 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:13:
Ik dacht beginnen met 2x Oostenrijk?
Staat er toch ook. :?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:44
Ah excuus keek alleen maar de hoofd titel. Dacht al die ken ik nog niet.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Lewis heeft Twitter echt gevonden de laatste tijd...

Het wordt tijd dat hij weer gaat racen. Niet dat hij er wakker van ligt, maar ik begin te twijfelen om hem even te ontvolgen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
streamnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:14:

Het wordt tijd dat hij weer gaat racen. Niet dat hij er wakker van ligt, maar ik begin te twijfelen om hem even te ontvolgen.
Allang gedaan. Irriteer me dood aan dat mannetje.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
streamnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:14:

djmelvee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:32:
[...]

Allang gedaan. Irriteer me dood aan dat mannetje.
Ik heb helemaal niets tegen Lewis maar hij heeft af en toe wel last van een soort God complex... Dat hij zich geroepen voelt om zich actief uit te spreken in deze discussie is natuurlijk zijn goed recht en heb ik ook best respect voor. Het begint bij mij alleen een beetje te knellen als hij vervolgens publiekelijk naar zijn collega coureurs wijst omdat die niet allemaal hetzelfde doen. Volgens mij mag iedereen dat nog steeds voor zichzelf bepalen, er zijn legio valide redenen te bedenken waarom een F1 coureur zich niet publiekelijk uit MOET spreken over maatschappelijke/politieke problemen. Nu wekt hij de suggestie dat als zijn collega's dit niet doen die indirect ook racistisch zijn en dat vind ik jammer.

Maar goed, als ik me zelfs ga bezig houden met wat Lewis allemaal op social media roept wordt het inderdaad ECHT tijd om weer te gaan racen.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Grimmie187 op 11-06-2020 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 08:56

Saffie_time

Why use this? 42!

Die andere compound hadden ze ook in Oostenrijk moeten doen en niet enkel in GB.
Kan dat je een redelijk identieke race gaat krijgen wordt daarmee een ietsjepietsje kleiner.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

De Grands Prix van Azerbeidzjan, Singapore en Japan keren dit jaar niet terug op de Formule 1-kalender. De fly away-races zijn definitief gecanceld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

G_Dragon schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:11:
De Grands Prix van Azerbeidzjan, Singapore en Japan keren dit jaar niet terug op de Formule 1-kalender. De fly away-races zijn definitief gecanceld.
Was wel redelijk te verwachten idd.

2 Stratencircuits + Japan had de MotoGP ook gecancelled die 1 week na de F1 race was

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

YakuzA schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:21:
[...]

2 Stratencircuits + Japan had de MotoGP ook gecancelled die 1 week na de F1 race was
Ja klopt dit komt niet als een verassing, maar zag net dat het nu officieel is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Suzuka is inderdaad weg. -O-

Baku en Singapore zaten er dik aan te komen. De VS, Mexico en Brazilië kan je denk ik ook wel vergeten. Alleen het idee al om van de VS naar Mexico te gaan en dan naar Brazilië. Het is ronduit stupide met hoe gigantisch het uit de hand is gelopen in de VS en Brazilië. We gaan denk ik een geheel Europese kalender krijgen en misschien nog een paar in het Midden-Oosten.
https://www.bbc.com/sport/formula1/53020714

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-06-2020 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:54

Pierre

Van nature lui!

Er blijft weinig over jammer genoeg.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:23:
We gaan denk ik een geheel Europese kalender krijgen en misschien nog een paar in het Midden-Oosten.
https://www.bbc.com/sport/formula1/53020714
Volgens mij had Ted het nog over een dubbele race in China. En daarmee zouden ze dan ook aan drie continenten komen. Die races in het midden Oosten zullen toch wel door gaan. Die circuits liggen toch in the middle of nowhere, en publiek was er al niet dus helemaal afsluiten van publiek is toch geen probleem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 08-10 14:49
YakuzA schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:21:
[...]

Is Rusland ook niet een stratencircuit of heb ik dat verkeerd onthouden? Want dan zou je die toch ook meteen kunnen cancellen, of gaan we de "officiele" Russische media geloven en zeggen dat er in Rusland nauwelijks Corona is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 11:37

Nibbz

Postmaster General

RobertMe schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:36:
[...]

Volgens mij had Ted het nog over een dubbele race in China. En daarmee zouden ze dan ook aan drie continenten komen. Die races in het midden Oosten zullen toch wel door gaan. Die circuits liggen toch in the middle of nowhere, en publiek was er al niet dus helemaal afsluiten van publiek is toch geen probleem daar.
Ik hoorde vorige week in F1 Cafe op ziggo, dat de die regel van 3 continenten geschrapt ging worden. Dus dan zou een kampioenschap in Europa mogelijk moeten zijn (ivm de situatie was dat goed mogelijk). Maar geen idee of het ook al daadwerkelijk doorgevoerd is.

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11-10 10:28
Pompi schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:38:
[...]

Is Rusland ook niet een stratencircuit of heb ik dat verkeerd onthouden? Want dan zou je die toch ook meteen kunnen cancellen, of gaan we de "officiele" Russische media geloven en zeggen dat er in Rusland nauwelijks Corona is.
Heel officieel is het een stratencircuit omdat het de straten gebruikt van het oude Olympisch dorp. Alleen deze straten worden niet meer gebruikt door het volk, dus kan een race altijd gehouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pompi schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:38:
[...]

Technisch gezien is het inderdaad straat, maar er zijn in de omtrek geen woningen te vinden, het kan makkelijk afgesloten worden van het publiek en heeft dan nog slaapfaciliteiten onsite voor de teams omdat er ook hotels staan vanwege de olympische spelen die daar ooit waren.

Sochi is dus juist weer meer een stuk beter geschikt om een afgesloten race te organiseren.

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:36:
[...]

Ben ik nou de enige die dit echt bizar hypocriet vind, naast ronduit stupide en arrogant?
We hebben te maken met een globale pandemie, maar we moeten nu vooral de halve wereld alsnog af gaan vliegen met honderden mensen, want geld. Ronde een hiervan ging ook zo geweldig in Australië, dus we doen het nogmaals...

Tweede is dat er op het moment nogal wat aandacht is voor het principe van gelijkheid voor alle mensen. Dus laten we vooral naar het Midden-Oosten en China gaan. Het is niet alsof het daar niet vol zit met dictators en despoten die hun bevolking al slecht behandelen en zeker in het Midden-Oosten bestaat verkapte slavenarbeid gewoon, nota bene om faciliteiten zoals die circuits te bouwen. d:)b :')

Als ze bij de FOM en FIA nu vijf minuten helder na zouden kunnen denken, dan geef je het helemaal op en ga je een geheel Europees seizoen in elkaar zetten, en dan bedoel ik niet Rusland. Niet omdat het zo nodig in Europa moet zijn, maar omdat het dit jaar gewoon stupide is om alsnog de halve wereld rond te vliegen en als het naar landen zoals Bahrein of de Emiraten is, dan is het ook hypocriet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 08:50
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:58:
[...]
Tweede is dat er op het moment nogal wat aandacht is voor het principe van gelijkheid voor alle mensen. Dus laten we vooral naar het Midden-Oosten en China gaan. Het is niet alsof het daar niet vol zit met dictators en despoten die hun bevolking al slecht behandelen en zeker in het Midden-Oosten bestaat verkapte slavenarbeid gewoon, nota bene om faciliteiten zoals die circuits te bouwen. d:)b :')
Als dit het argument is (waar ik het overigens mee eens ben) moet je die boycot niet alleen beperken tot dit jaar.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

alexbl69 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:01:
[...]

Als dit het argument is (waar ik het overigens mee eens ben) moet je die boycot niet alleen beperken tot dit jaar.
Dat moet je ook niet. Ik irriteer me er al jaren aan omdat ik het ronduit onbeschoft vind om een race te gaan houden die als doel heeft om het imago van de zoveelste despoot op te poetsen, wetende hoe alleen die circuits al zijn aangelegd. De overtreffende trap daarin is China...
Maar dit hoort ook in AWM en niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als er dit jaar geen races zijn en bepaalde landen niet heel veel geld betalen om een race te organiseren dan hebben de F1 en meerdere teams flinke geldproblemen, ze moeten dus wel.

Overigens heeft de F1 in het verleden nooit moeilijk gedaan over zaken doen met ondemocratische regimes en teams nemen ook graag geld aan van minder valide lui.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 02:07

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
We hebben te maken met een globale pandemie, maar we moeten nu vooral de halve wereld alsnog af gaan vliegen met honderden mensen, want geld.
Je weet toch wie de beslissingen nemen?
Laten we niet over dictators en despoten beginnen, want dan kunnen we nergens meer heen. Het hypocriete aan deze uitspraak vindt ik dat WIJ de enablers zijn van die dictators en despoten en dat WIJ vaak de reden zijn dat ze er zitten. Ze zijn niet uit zichzelf opgeklommen. En met WIJ bedoel ik 'het westen' met bepaalde niet nader te noemen landen voorop.

Maar inderdaad, deze discussie hoort ergens anders thuis. Maar F1 is niet om de wereld te verbeteren. Het gaat om geld, wij kijken voor de sport, maar het wordt georganiseerd voor en door geld. Klaar. En nou racen!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaT0THaWoAAlmrs?format=png&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 16:52
Jongens, de FOM wil gewoon de kosten eruit halen. Op dit moment loopt het geld eruit alsof het niets is. Het is gewoon een bedrijfstak die geld moet maken.

Ik kijk het graag van de mooie kant: we krijgen EINDELIJK weer eens een onvervalst Europees kampioenschap! Denk eens aan al die mooie circuits die er liggen! Ik zeg, genieten!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hun wel he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik geef ze 5 rondjes, en als ze net zo snel wisselen van stoeltje als begin dit jaar, rijden ze maar 5 minuutjes per dag :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Op de Red Bull Ring ook.

Ik zie Abiteboul al tegen Horner:
Now you need an engine and a test track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Op het moment worden er al kraaienpoten verspreid over het circuit. :z :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Aardig lame als ze dan geen motor voor RB en TR mee willen nemen zeg... :X

Of misschien komt hier nog een aankondiging van? Als ruil voor het gebruiken van het circuit?

[ Voor 39% gewijzigd door MikeyMan op 12-06-2020 17:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe

Klik want FOM

Verstappen toch weer beter dan de Ferrari en Mercedes rijders. Alleen Rosberg is beter.

spoiler:
Keke Rosberg dan

Edit:
Blijkbaar had FOM ergens een foutje gemaakt en de video offline gehaald en nieuwe erop gezet, dus link bijgewerkt.

[ Voor 28% gewijzigd door RobertMe op 12-06-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Chainbear heeft ook weer een nieuwe video, met wat nuttige info: YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard 'Mercedes is favoriet terwijl Mercedes zelf zegt dat een ander favoriet is' is weer begonnen zie ik (Tost, Wolff)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben ik nou de enige die dit echt bizar hypocriet vind, naast ronduit stupide en arrogant?
We hebben te maken met een globale pandemie, maar we moeten nu vooral de halve wereld alsnog af gaan vliegen met honderden mensen, want geld. Ronde een hiervan ging ook zo geweldig in Australië, dus we doen het nogmaals...

Als ze bij de FOM en FIA nu vijf minuten helder na zouden kunnen denken, dan geef je het helemaal op en ga je een geheel Europees seizoen in elkaar zetten, en dan bedoel ik niet Rusland. Niet omdat het zo nodig in Europa moet zijn, maar omdat het dit jaar gewoon stupide is om alsnog de halve wereld rond te vliegen en als het naar landen zoals Bahrein of de Emiraten is, dan is het ook hypocriet.
De reden dat ze buiten Europa gaan is dat er op 3 contintenten wedstrijden gehouden moeten worden om het een geldig kampioenschap te maken is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:23:
De reden dat ze buiten Europa gaan is dat er op 3 contintenten wedstrijden gehouden moeten worden om het een geldig kampioenschap te maken is mij verteld.
Is al bekend gemaakt dat dat nu niet geldt.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanKupers schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:31:
[...]

Is al bekend gemaakt dat dat nu niet geldt.
Had ik ook gelezen, maar nergens gelezen dat de regel ook daadwerkelijk buiten werking is gesteld met een formele beslissing. Tot die tijd is het niet meer dan een wens van Brawn die door GPUpdate onterecht als feit wordt neergeschreven.

Sowieso blijft het een rare regel. De kwaliteit zou moeten bepalen wat een wereldkampioenschap is, niet de geografie. De NFL wordt ook alleen in Amerika gehouden (met af en toe gastwedstrijden in Mexico en Engeland) maar niemand die betwijfeld dat de winnaar van de Super Bowl de wereldkampioen American Football is. Idem voor andere sporten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2020 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:14:
[...]

Had ik ook gelezen, maar nergens gelezen dat de regel ook daadwerkelijk buiten werking is gesteld met een formele beslissing. Tot die tijd is het niet meer dan een wens van Brawn die door GPUpdate onterecht als feit wordt neergeschreven.

Sowieso blijft het een rare regel. De kwaliteit zou moeten bepalen wat een wereldkampioenschap is, niet de geografie. De NFL wordt ook alleen in Amerika gehouden (met af en toe gastwedstrijden in Mexico en Engeland) maar niemand die betwijfeld dat de winnaar van de Super Bowl de wereldkampioen American Football is. Idem voor andere sporten.
Wereldkampioen american football :+
'murica first 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:14:
[...]

Dat ligt toch ff anders, bij de F1 kun je van overal over de wereld een team beginnen en meedoen, dus dan is het prima een WK. De NFL laat alleen Noord Amerika toe dus dat is echt geen wereldkampioen. Anders begin ik straks het WK fierljeppen waarbij niemand anders mee mag doen zodat ik wereldkampioen word.
Een betere vergelijking was geweest dat het WK voetbal ook maar op 1 plek gehouden wordt, maar zolang ieder land van de wereld mee kan doen is het een WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Om 16:00 krijgen we dan echt eens spektakel. ;)
[YouTube: F1 REWIND - 2011 Canadian Grand Prix | Presented By Pirelli]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Ben benieuwd hoeveel ze daaruit hebben geknipt dan :P Blijft er uiteindelijk nog een race van 1,5 uur of zo over zeker.

Ook bij Baku 2017 vorige week hadden ze extreem overgrote deel van rode vlag eruit geknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 22:39

Destruction

(ex-)Automonteur

MikeyMan schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 17:23:
Aardig lame als ze dan geen motor voor RB en TR mee willen nemen zeg... :X

Of misschien komt hier nog een aankondiging van? Als ruil voor het gebruiken van het circuit?
In 2018 had Toro Rosso al Honda motoren, dus daar is eigenlijk geen probleem. Bij RBR daarentegen..

Maar ik ga er vanuit dat Marko/Mateschitz Renault niet op hun circuit toelaat zonder hele duidelijke voorwaarden ;) Ach, en anders zetten ze Max en Albon wel in die 2018 STR. Kunnen ze tenminste rijden.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:59:
[...]
Ben benieuwd hoeveel ze daaruit hebben geknipt dan :P Blijft er uiteindelijk nog een race van 1,5 uur of zo over zeker.

Ook bij Baku 2017 vorige week hadden ze extreem overgrote deel van rode vlag eruit geknipt.
Inclusief het (toen nog BBC) voor- en naprogramma was het zo'n 5½ uur dacht ik, zolang zal het YT gedeelte zeker niet gaan worden :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:07:
[...]

Inclusief het (toen nog BBC) voor- en naprogramma was het zo'n 5½ uur dacht ik, zolang zal het YT gedeelte zeker niet gaan worden :+
Valt dan nog mee. Want de race van formation lap tot de vlag was meer dan 4 uur? Gezien naar aanleiding van die race dan ook de 4 uur limiet is ingesteld. Alhoewel het naprogramma toen wel iets korter zal zijn geweest als bij andere races :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:14:
[...]
Valt dan nog mee. Want de race van formation lap tot de vlag was meer dan 4 uur? Gezien naar aanleiding van die race dan ook de 4 uur limiet is ingesteld. Alhoewel het naprogramma toen wel iets korter zal zijn geweest als bij andere races :p
Klopt, buiten de race en podiumceremonie, is dat totaal een kleine 1½ uur. De race, van start tot finish, iets meer dan 4 uur idd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:21

AzzKickah

06-CENSORED

Gewoon :') :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
mark-k schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:36:
Chainbear heeft ook weer een nieuwe video, met wat nuttige info: YouTube: YouTube
Nog even en het volgen van de F1 is al net zo complex als een F1 auto bouwen. :+
Met deze regels moet je wel echt bidden dat je auto een beetje competitief is of rampzalig onbetrouwbaar. Anders loop je goede kans dat je een jaar of twee rond die plek blijft rommelen. Geeft ook wel te denken of een Williams nu echt kans had om langere tijd nog te blijven meedraaien.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dadona schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:32:
[...]
Nog even en het volgen van de F1 is al net zo complex als een F1 auto bouwen. :+
Met deze regels moet je wel echt bidden dat je auto een beetje competitief is of rampzalig onbetrouwbaar. Anders loop je goede kans dat je een jaar of twee rond die plek blijft rommelen. Geeft ook wel te denken of een Williams nu echt kans had om langere tijd nog te blijven meedraaien.
Tja, Renault gaat ook nog wel problemen hebben gok ik, hun 2020 chassis was niet door de crashtest gekomen toch? Dus die hebben nu nog een 2019 chassis, dat ze dan dus voor 2020 en 2021 moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mark-k schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Tja, Renault gaat ook nog wel problemen hebben gok ik, hun 2020 chassis was niet door de crashtest gekomen toch? Dus die hebben nu nog een 2019 chassis, dat ze dan dus voor 2020 en 2021 moeten gebruiken.
Volgens mij is dat gerucht nooit bevestigd. Maarja, waar rook is is vuur. Maar wellicht dat ze tijdens dit seizoen nog een nieuw chassis ontwikkeld krijgen wat ze gedurende de rest van het seizoen inzetten en dus meenemen naar 2021. Vroeger gebeurde dat wel vaker, dat tijdens het seizoen een team met een B-chassis kwam. Vraag is alleen hoe makkelijk dat nu allemaal te realiseren is met budget caps etc en of de FIA het toestaat (nieuw chassis in Abu Dhabi, mag dat mee naar 2021 of is dat toch niet de bedoeling?). Maar voor hetzelfde geldt had Renault de issues al lang opgelost. Want de geruchten hierover waren er al tijdens de winter tests. Daarna hebben ze dus nog een maand gehad tot GP Australië / shutdown, en de problemen met het nieuwe chassis zullen al eerder bekend zijn geweest (neem aan dat ze de crashtests 2? 3? maanden voor wintertests willen doen. Immers heb je niks zonder chassis dus dat moet als een van de eerste dingen zijn goedgekeurd). Alles bij elkaar zullen ze dus een maand of 3, 4 aan een nieuw chassis hebben kunnen werken, en om dat door de crashtests te krijgen. Wellicht dat ze dadelijk in Oostenrijk dan ook al staan met een nieuw chassis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Voor de gene die Verstappen, Norris, Alonso ect in actie willen zien tijdens de virtuele 24h of Le Mans,
24 uur van Le Mans 2020

begint om 15.00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Een oudje, maar denk eigenlijk niet dat die hier al is langs gekomen.

In 2018(?) heeft Guy Martin als onderdeel van zijn documentaire bij de GP van Spa meegewerkt in de pitcrew van Williams. En toevallig dat YouTube nu met een clip ervan kwam aanzetten:

Bv die vaste plekken van de pitcrew, om in de juiste volgorde naar buiten te lopen, zijn van die dingen waar je je normaliter niet bewust van bent. En wat ik opvallend vind is dat hij, als "tire off" man wel de nieuwe band moet pakken en mee naar buiten moet lopen. Je zou verwachten dat degene die de band erop zet deze ook zelf uit de rek pakt.

Edit:
Overigens staan er meer clipjes:

Tijdens FP2 even tussendoor ook een live pitstop moeten doen en dan een handschoen nog niet aan hebben :o

[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 13-06-2020 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

One does not simply tell The Micheal when to box for inters. :+

Oh en Ferrari strategie was ook aanwezig. :P

In ander nieuws. Het begint erop te lijken dat we een GP in Portugal gaan krijgen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-06-2020 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:41:

[YouTube: RADIO REWIND! 2011 Canadian Grand Prix]

In ander nieuws. Het begint erop te lijken dat we een GP in Portugal gaan krijgen. :)
Waar? En hoe werkt dat? Mag hopen dat de FOM op dit moment betaald en niet de circuits?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Tijdje terug de hele race teruggekeken op F1TV. Was het niet ook zo dat tijdens de rode vlag Schumacher met iemand van Mercedes staat te praten en Brundle de opmerking maakt van "geen idee wie dat is, maar ik zou niet graag in zijn schoenen staan". Terwijl diegene nu bekend is als James Vowles, de chief strategist van Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 16:52

[YouTube: RADIO REWIND! 2011 Canadian Grand Prix]

Good job good job nahrain! Youre 14th! Hahahaha

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zwerver schreef op maandag 15 juni 2020 @ 02:36:
[...]

Waar? En hoe werkt dat? Mag hopen dat de FOM op dit moment betaald en niet de circuits?
Portimão, Algarve. Volgens mij betaald de FOM op dit moment de circuits, al zal dat niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Homeland schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:35:
[...]

Portimão, Algarve. Volgens mij betaald de FOM op dit moment de circuits, al zal dat niet veel zijn.
Hmm Algarve. Okay. Daar zit nog wel een beetje geld. Maar buiten Lisbon en Porto is het echt kommer en kwel op het moment. Dus mag hopen dat er niet veel geld vanuit de overheid in gaat zitten. Dat kunnen ze beter uitgeven aan fatsoenlijke ouderdomspensioenen.

Met familie daar mag ik dat wel zeggen denk ik...

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 09:31
Someeewheeeeree

kimi

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik ben heel blij dat we over 2 weken kunnen zeggen

RACEWEEK

Want heel veel erger als dit kan het niet worden toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Andy Cowell vertrekt begin volgend jaar bij Mercedes en zou per 1 juli al overgaan op een overgangsrol. :o

Voor de mensen die het niet weten. Cowell gaf een jaar leiding aan de ontwikkeling van wat de monsterlijke BMW V10 uit 2001 werd. Daarna na een paar jaar Cosworth bij Mercedes waar hij betrokken was bij eerst de V8's en daarna de V6's. Daar gaat bijna twintig jaar aan ervaring met absolute top motoren.

[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2020 18:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xm0i0Ti-r0kijPJO7VMmgDdj-hk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R6KZfKpTLh0U8CltRhHuK6Vk.jpg?f=fotoalbum_large

Daar gaat de F1 carrière van Charles... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:30
Ook knap om in een film te zijn die 47 jaar voordat hij geboren was uit kwam :o

[ Voor 0% gewijzigd door Rembock op 15-06-2020 19:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

@Grimmie187 Hoop voor je. :Y) :P

https://nl.motorsport.com...1-6-miljoen-euro/4807247/
Max mag kennelijk gewoon een speciale editie Ferrari kopen. Dat lijkt me toch geen gebroken relatie. Misschien komt er dan nog eens een kampioenschap als Leclerc ook heeft gefaald en vervangen moet worden. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
;( Vind het echt een spuuglelijke auto, voor 1,6m zijn er wel leukere auto's te koop...

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Dit soort auto's zijn meer een investeringsobject. Over een aantal jaren doet die een veelvoud van 1.6m

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:21

AzzKickah

06-CENSORED

ArcticWolf schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:26:
;( Vind het echt een spuuglelijke auto, voor 1,6m zijn er wel leukere auto's te koop...
Zit in ieder geval wel Service Pack 2 op d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeest
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 22:19
Kijk 'ns luitjes, zonder vangrails!

Wel gaaf, dat je iedereen in de hoofdstad een ochtend straatverbod kunt geven om een paar rondjes op snelheid te passagieren. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50

Martinspire

Awesomeness

MTV SkyF1 Cribs met George Russell die bij zijn ouders bivakkeert.

https://streamable.com/jhop08

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 75 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport