A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En dat met een bruut vermogen

Elke auto waarbij je kan zeggen 'is geweest van Max V.' gaat een veelvoud opleverenDJTimo schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:32:
Dit soort auto's zijn meer een investeringsobject. Over een aantal jaren doet die een veelvoud van 1.6m
Exact expert nodig?
Eigenlijk doodzonde dat zo'n auto niet gebruikt wordt waarvoor hij gemaakt is, maar louter dienst doet als investeringsobject en garage queen.mphilipp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:13:
Of is dat persoonlijk?
Ik vind 'm wel gaaf. Maar zoals anderen al aangeven, is dit ook een investeringsobject. Of Max 'm daarvoor koopt weten wij natuurlijk niet, maar de wetenschap dat je over een jaar of 2 misschien wel het dubbele ervoor terug krijgt is altijd geruststellend natuurlijk.
Maar dat weten wij toch niet? Misschien gaat ie er wel eens mee op pad. Niet dat ie veel tijd heeft, maar goed...warp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:04:
[...]
Eigenlijk doodzonde dat zo'n auto niet gebruikt wordt waarvoor hij gemaakt is, maar louter dienst doet als investeringsobject en garage queen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
warp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:04:
[...]
Eigenlijk doodzonde dat zo'n auto niet gebruikt wordt waarvoor hij gemaakt is, maar louter dienst doet als investeringsobject en garage queen.
Dit gebeurd dagelijks met Ferrari's. Is een hele bijzondere wereld, waarin je op een lijst moet zien te komen om dit soort auto's te mogen kopen. Je moet dan bv eerst een half dozijn 'normale straatauto's' gekocht hebben om uberhaupt een uitnodiging te krijgen voor een speciale editie. Of je moet celebrity zijn oid. Als niet insider met miljoenen zwaaien alleen gaat je niks opleveren.
Max zal er heus wel wat rondjes in gaan scheuren.mphilipp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:11:
Maar dat weten wij toch niet? Misschien gaat ie er wel eens mee op pad. Niet dat ie veel tijd heeft, maar goed...
DJTimo schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:16:
offtopic:
Dit gebeurd dagelijks met Ferrari's. Is een hele bijzondere wereld, waarin je op een lijst moet zien te komen om dit soort auto's te mogen kopen. Je moet dan bv eerst een half dozijn 'normale straatauto's' gekocht hebben om uberhaupt een uitnodiging te krijgen voor een speciale editie. Of je moet celebrity zijn oid. Als niet insider met miljoenen zwaaien alleen gaat je niks opleveren.
I know
Idd.warp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:04:
[...]
Dit vind ik nou gaaf;
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja, ouder bericht.
Er schijnt ook overleg plaats te vinden over een race in Portugal.
Bij series laten ze ook gewoon het startjaar zien, dus dat kan prima. Staat niet bij dat het een film is. (Neem ook aan dat het een poke is naar zijn drama in de F1, dus dan sws series)B.O.C.K schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:11:
[...]
Ook knap om in een film te zijn die 47 jaar voordat hij geboren was uit kwam
Wat een verschrikkelijk nietszeggend, slecht geproduceerd, geacteerd en gemonteerd filmpje is dat zegsjaool schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:03:
[Afbeelding]
Daar gaat de F1 carrière van Charles...![]()
[YouTube: Le Grand Rendez-Vous: The official film]
Dit is dan ook terecht top comment.Damian schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:18:
[...]
Wat een verschrikkelijk nietszeggend, slecht geproduceerd, geacteerd en gemonteerd filmpje is dat zegHad er hoge verwachtingen van na het zien van de making-of

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vnp2qQwxGQiTciNEru9l1wNd.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe even een vergelijking met het origineel.Damian schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:18:
[...]
Wat een verschrikkelijk nietszeggend, slecht geproduceerd, geacteerd en gemonteerd filmpje is dat zegHad er hoge verwachtingen van na het zien van de making-of
[YouTube: Rendevous C'était un Rendez vous 1976]
"When you grow up your heart dies"
Nog even en we hebben meer races dan het oorspronkelijk programma.
Ja? Dan heb ik gelijk toch?? Dat filmpje zit logica/humor in. Dude scheurt als een malloot naar zijn wijf toe. Heel ingewikkeld is het niet om daar het plot in te vinden, ook als is het een simpel plot.sjaool schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Doe even een vergelijking met het origineel.
[YouTube: Rendevous C'était un Rendez vous 1976]
[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 16-06-2020 14:39 ]
Beide filmpjes zijn een excuus om gewoon heel hard met een auto door een stad te rijden. Niks meer en niks minder. Plot is er bij beide niet behalve dan dat er een dame aan het einde van het filmpje staat te wachten.Damian schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:38:
[...]
Ja? Dan heb ik gelijk toch?? Dat filmpje zit logica/humor in. Dude scheurt als een malloot naar zijn wijf toe. Heel ingewikkeld is het niet om daar het plot in te vinden, ook als is het een simpel plot.
"When you grow up your heart dies"
I served in a company of heroes.
Ongelooflijk dat je dat ding op kenteken kunt krijgen..ArcticWolf schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:25:
[...]
Idd.
Dit vind ik nou gaaf;
[YouTube: Chris Harris In The Aston Martin Vulcan | Top Gear: Series 23 | BBC]
![]()

[ Voor 48% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-06-2020 18:18 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ah, die auto is niet op kenteken te krijgen. Er is maar 1 Vulcan ooit op kenteken gezet;Gekkenhuis schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:50:
Wederom een nieuwe notebook
[YouTube: Ted Kravitz discusses FIA’s return document and explains how an F1 weekend will look! | The Notebook]
[...]
Ongelooflijk dat je dat ding op kenteken kunt krijgen..
YouTube: ONLY Road Legal Aston Martin Vulcan in the world
Ding heeft geeneens dempers, gewoon 2 headers naar de zijkant vanuit een V12

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Mr. JWW heeft er met ééntje die road legal is de Gumball 3000 een stuk mee gereden. Geen idee of het dezelfde is.ArcticWolf schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:24:
[...]
Ah, die auto is niet op kenteken te krijgen. Er is maar 1 Vulcan ooit op kenteken gezet;
YouTube: ONLY Road Legal Aston Martin Vulcan in the world
Ding heeft geeneens dempers, gewoon 2 headers naar de zijkant vanuit een V12
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Is dit nu minder geworden doordat er minder races zijn
Leuke dame ook wel in dat filmpje met Leclercsjaool schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:26:
[...]
Plot is er bij beide niet behalve dan dat er een dame aan het einde van het filmpje staat te wachten.
@Formula one ik hoop gewoon net zoveel motoren als normaal, dan wordt er ook wat harder gereden
[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 17-06-2020 08:44 ]
Maar daar worden ze ook, in tegenstelling tot wat jij stelde, ook voor gemaakt. Anders maak je 'm gewoon in serie. Gelimiteerde oplage betekent waardestijging.warp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:21:
[...]
Max zal er heus wel wat rondjes in gaan scheuren.Ik doelde meer op het feit dat dergelijke wagens vaak alleen maar als investeringsobject dienst doen. Dus in het algemeen, niet zozeer de persoon Max.
En eigenlijk kun je dergelijke wagens alleen echt genieten op een circuit. Op de openbare weg zijn ze redelijk nutteloos en veel te oncomfortabel. Dan heb ik liever een wanstaltige 600S Benz ofzo. Dat zit lekker en komt ook nog van zijn plek als het moet. Of een Bentley met wat turbo's erop. Zo'n bak waarmee je niet eens een drempel kunt nemen of niet eens een parkeergarage (Top Gear Supercar Challenge) uit komt heb je eigenlijk geen reet aan.
Mwa... de oude is een gevaarlijke idioot die als een bezetene door Parijs scheurt om bij de vrouw te komen... gefilmd door een gevaarlijke idioot die hetzelfde deed om een filmpje te maken. Bijzondere daarbij is nog dat het in één take gedaan is, en dat de stad níet afgezet was (wat het ook nogal onverantwoord maakte).sjaool schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:26:
[...]
Beide filmpjes zijn een excuus om gewoon heel hard met een auto door een stad te rijden. Niks meer en niks minder. Plot is er bij beide niet behalve dan dat er een dame aan het einde van het filmpje staat te wachten.
De nieuwe is Charles die op een afgezet parcours een rondje rijdt met een Ferrari. Letterlijk een rondje, waar de oude echt zo snel mogelijk van a naar b probeerde te komen is dat hier totaal niet aan de orde. En dan dat klappen en bloemen... Dit is inderdaad puur alleen een race demo, terwijl de oude nog iets meer om het lijf had.
Gamertag: FinrazielNL
Lewis Hamilton heeft Marko public gecalled vanwege een fake news artikel wat zei dat Helmut zei dat Lewis distracted was door het BlackLivesMatter protest.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitspelen..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Datzelfde kan je ook prima zeggen over Lewis.DJTimo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:54:
Marko is soms een seniele ouwe gek die zich gewoon op zijn eigen team moet focussen. Die kraamt me toch af en toe onzin uit.
Gewoon negeren dit, niets met racen te maken. Ook ik heb me nog niet publiekelijk op Twitter en Instagram uitgesproken over BLM. Who cares. Zoals eerder besproken, niet iedere sporter, BNer, influencer etc. hoeft iets te roeptoeteren. Dat Hamilton dat wel doet, is zijn probleem (of persoonlijkheid). Racisme los je niet op met Instagram posts.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Punt is dus dat Marko helemaal niks in die trant heeft gezegd. Lewis loopt dus publiekelijk Marko aan de schandpaal te nagelen voor iets wat niet klopt.DJTimo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:54:
Marko is soms een seniele ouwe gek die zich gewoon op zijn eigen team moet focussen. Die kraamt me toch af en toe onzin uit.
Dat is nog onduidelijk omdat de kalender niet compleet is. In ieder geval willen ze minder gebruiken als het geen 20+ races meer zijn.Formula one schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:13:
Hoeveel motoren mogen ze dit seizoen gebruiken?
Is dit nu minder geworden doordat er minder races zijn
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet verassend dat het volgens mij via de Daily Mail of GPUpdate is verspreidMelantrix schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:06:
[...]
Punt is dus dat Marko helemaal niks in die trant heeft gezegd. Lewis loopt dus publiekelijk Marko aan de schandpaal te nagelen voor iets wat niet klopt.
Hij heeft het gepost, via welk kanaal je het hoort is dan niet zo relevant.Martinspire schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:32:
[...]
Niet verassend dat het volgens mij via de Daily Mail of GPUpdate is verspreid
Als Marko dit inderdaad niet gezegd heeft, is Lewis niet echt handig bezig. Dit soort berichten kunnen in de huidige tijdsgeest iemands reputatie volledig breken, want de emotie lijkt nu belangrijker te zijn dan de feiten.
Gelukkig is Marko iemand met een stevig statuur in de F1, dus die kan wel een stootje hebben.
Wel uitermate vals van Lewis dat hij Marko's teamleden oproept om na te denken over wat Marko volgens hem zogenaamd gezegd zou hebben. Hoop dat hierdoor de sfeer in de paddock niet volledig vergiftigd wordt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik vind het sowieso raar, Red Bull heeft als 1 van de weinige teams in de topklassen nu een Aziatische rijder en een Aziatische motorleverancier met dito personeel. Hoezo kun je ze dan van racisme betichten? Het RB merk bestond ook nog niet eens toen Hamilton zijn opkomst maaktealexbl69 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:03:
[...]
Hij heeft het gepost, via welk kanaal je het hoort is dan niet zo relevant.
Als Marko dit inderdaad niet gezegd heeft, is Lewis niet echt handig bezig. Dit soort berichten kunnen in de huidige tijdsgeest iemands reputatie volledig breken, want de emotie lijkt nu belangrijker te zijn dan de feiten.
Gelukkig is Marko iemand met een stevig statuur in de F1, dus die kan wel een stootje hebben.
Wel uitermate vals van Lewis dat hij Marko's teamleden oproept om na te denken over wat Marko volgens hem zogenaamd gezegd zou hebben. Hoop dat hierdoor de sfeer in de paddock niet volledig vergiftigd wordt.
Verder wordt Mateschitz erbij gehaald alsof dat een echte racist zou zijn, maar vooralsnog kun je hem nergens echt bij betrekken. Hij is eigenaar van zoveel dingen, die gaat echt niet zijn personeel micromanagen. Bovendien komt kritiek vaak vanuit linkse bronnen, die maar al te snel het extreem-rechts of "right wing" conto gebruiken als iets wat meer naar rechts op het politieke spectrum ligt. Ze halen graag aan hoe ie kritiek had op de overheid bij de vluchtelingencrisis, maar het is niet meer dan dat: Kritiek. Heel veel "ik vind hem racistisch" en "dit zou racistisch gezien kunnen worden" of "is een rechtse mening". Alsof rechts meteen racistisch betekent.
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2020 14:17 ]
Nee, dat zeker niet.RobertMe schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:07:
Advocaat van de duivel, zonder verder ook maar iets erover gelezen te hebben behalve jullie posts. Misschien denkt Hamilton dat Red Bull een gedegen concurrent is en doet die dit om daar intern de boel op stelten te zetten? Zodat het team dus niet 100% scherp is.
Hij is zeer betrokken bij dit onderwerp, en de stem van dit soort helden legt nu eenmaal flink wat gewicht in de schaal.
Het is alleen de manier waarop waar ik moeite mee heb. Bij zijn vorige post beschuldigde hij 'het wereldje' van racisme omdat het overwegend blank is en men niet pro-actief stelling nam, en nu lijkt hij Marko onterecht te beschuldigen.
Hij lijkt in z'n (begrijpelijke) emotie enigszins door te slaan, waardoor z'n boodschap averechts werkt.
Als het al bij een team een negatieve impact gaat krijgen, dan is dat op deze manier bij z'n eigen team. Want reken maar dat als dit een onterechte beschuldiging blijkt het management van Mercedes zich er nu wel mee gaat bemoeien.
Laat eerst maar eens blijken dat ie het echt gezegd heeft, tot nu toe hebben ze het niet kunnen vinden (behalve een engelse "vertaling" waar het in gezegd zou zijn.DJTimo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:54:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
https://www.formule1.nl/n...d-bull-baas-helmut-marko/Navraag bij een woordvoerder van Red Bull leerde dat het team – dat geen commentaar wil geven – van mening is dat de vermeende quotes niet echt zijn en ten onrechte aan Marko toegeschreven. Het Engelse artikel dat breed is opgepakt, is inmiddels ook van de website in kwestie verdwenen.
Er staat ook dat Hamilton zijn berichten heeft verwijderd, maar eerlijk gezegd zou ik het wel normaal vinden als hij een post plaatst waarin hij zijn uitspraak terug trekt.
Hamilton mag vinden wat hij vindt, maar iemand zo door de slijk halen vind ik gewoon onterecht. Hij heeft een mega podium waar hij nu ook flink gebruik van maakt, maar daarmee komt een flinke verantwoordelijkheid, wat hij nu misbruikt heeft.
"With great power comes great responsibility."
Hamilton is wat mij betreft wel held af hoor met deze actie.alexbl69 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:15:
[...]
Nee, dat zeker niet.
Hij is zeer betrokken bij dit onderwerp, en de stem van dit soort helden legt nu eenmaal flink wat gewicht in de schaal.
Het is alleen de manier waarop waar ik moeite mee heb. Bij zijn vorige post beschuldigde hij 'het wereldje' van racisme omdat het overwegend blank is en men niet pro-actief stelling nam, en nu lijkt hij Marko onterecht te beschuldigen.
Hij lijkt in z'n (begrijpelijke) emotie enigszins door te slaan, waardoor z'n boodschap averechts werkt.
Als het al bij een team een negatieve impact gaat krijgen, dan is dat op deze manier bij z'n eigen team. Want reken maar dat als dit een onterechte beschuldiging blijkt het management van Mercedes zich er nu wel mee gaat bemoeien.

Smerige actie van een groots coureur. En Mercedes (of de FIA) gaat 'm echt niet aanpakken, want het is Hamilton en hij heeft 'n kleurtje en dat ligt nu gewoon te gevoelig.
Nou... dat valt wel mee hoor. Ik weet niet hoe hard je denkt dat die kerel rijdt, maar gemiddelden op de lange stukken zijn niet veel hoger dan 120. Hij doet er een minuut over om van de Arc de Triomphe naar het Place de la Concorde te komen en dat is 2 km.Finraziel schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:56:
[...]
Mwa... de oude is een gevaarlijke idioot die als een bezetene door Parijs scheurt om bij de vrouw te komen... gefilmd door een gevaarlijke idioot die hetzelfde deed om een filmpje te maken. Bijzondere daarbij is nog dat het in één take gedaan is, en dat de stad níet afgezet was (wat het ook nogal onverantwoord maakte).
Bij die verkeersdrukte kan ik dat ook wel hoor.
Signatures zijn voor boomers.
https://www.instagram.com...333511632611061567/?hl=nl
[ Voor 255% gewijzigd door NotSoSteady op 17-06-2020 16:02 ]
Inderdaad. Als Lewis echt een vent is, gezien zijn acties twijfel ik hieraan, maakt ie op zijn allerminst publiekelijk excuses aan Marko en Red Bull. Alleen maar zn Tweets e.d. verwijderen. Ik zou hem als Red Bull/Marko zijnde gewoon aanklagen voor smaad.Melantrix schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:36:
[...]
https://www.formule1.nl/n...d-bull-baas-helmut-marko/
Er staat ook dat Hamilton zijn berichten heeft verwijderd, maar eerlijk gezegd zou ik het wel normaal vinden als hij een post plaatst waarin hij zijn uitspraak terug trekt.
Hamilton mag vinden wat hij vindt, maar iemand zo door de slijk halen vind ik gewoon onterecht. Hij heeft een mega podium waar hij nu ook flink gebruik van maakt, maar daarmee komt een flinke verantwoordelijkheid, wat hij nu misbruikt heeft.
"With great power comes great responsibility."
edit: mocht Lewis dit niet doen en ik was de baas van Mercedes, dan had hij wat mij betreft meteen zn biezen kunnen pakken. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt, laten we hopen dat Lewis nog iets van een normaal gezond verstand heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door Moi_in_actie op 17-06-2020 15:50 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Kerel, ga je nu ook fake news verspreiden.. damn! Geloof je nu echt dat hij zoiets zou posten?NotSoSteady schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:45:
Lewis is het echt kwijt.
https://www.reddit.com/r/...putting_on_his_instagram/
BasvanS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:48:
[...]
Kerel, ga je nu ook fake news verspreiden.. damn! Geloof je nu echt dat hij zoiets zou posten?

Kijk zelf maar op zijn verhaal: https://www.instagram.com/lewishamilton/?hl=nl
Je moet wel een account hebben.
Je deed me even twijfelen aan een vriend, maar het staat er echt 'kerel'.BasvanS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:48:
[...]
Kerel, ga je nu ook fake news verspreiden.. damn! Geloof je nu echt dat hij zoiets zou posten?
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 17-06-2020 16:04 ]
Als we nu iets verder kijken dan meteen op de "Lewis is gek" bandwagon te springen, het is kunst, daar kan je dan weer van alles van vinden natuurlijk.NotSoSteady schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:45:
Lewis is het echt kwijt.
https://www.instagram.com/p/CBiRn0YgxCG/?hl=nl
Zou je dat andersom ook als kunst bestempelen?Homeland schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:10:
[...]
Als we nu iets verder kijken dan meteen op de "Lewis is gek" bandwagon te springen, het is kunst, daar kan je dan weer van alles van vinden natuurlijk.
https://www.instagram.com/p/CBiRn0YgxCG/?hl=nl
Stroll heeft een rondje gerold in ieder geval:
https://www.gpupdate.net/...ng-point-rp20-de-baan-op/
Blijkbaar heb ik een opfris cursus Instagram nodig, want vanuit de page van lewis is dat bericht niet te vinden, alleen met deeplink?NotSoSteady schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:02:
[...]
Je deed me even twijfelen aan een vriend, maar het staat er echt 'kerel'.
Je moet op zijn profielfoto klikken.BasvanS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:13:
[...]
Blijkbaar heb ik een opfris cursus Instagram nodig, want vanuit de page van lewis is dat bericht niet te vinden, alleen met deeplink?
Is gewoon in z'n story te vinden. Naar z'n profiel, op z'n profiel foto klikken en dan komt ie automatisch langs.BasvanS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:13:
[...]
Blijkbaar heb ik een opfris cursus Instagram nodig, want vanuit de page van lewis is dat bericht niet te vinden, alleen met deeplink?
En dan nog 6 x klikken of een minuut wachten. Ik word oud! Staat dit niet in zijn profiel omdat het gedeeld is?
Dit wordt wel heel offtopic nu maar je kan op instagram iets op je story zetten, dat verdwijnt na 24 uur automatisch weer. of je kan een post posten, dat blijft op je profiel staan. Over het algemeen wordt het meeste gepost in de stories, ook omdat het (volgens mij) makkelijk is om een post van een andere user te delen in je stories.BasvanS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:17:
[...]
En dan nog 6 x klikken of een minuut wachten. Ik word oud! Staat dit niet in zijn profiel omdat het gedeeld is?
Overigens vind ik dit verhaal wel relevant aan Formule 1. Het is niet gerelateerd aan auto's e.d. maar wel aan het formule 1 leventje. Ik ben wel benieuwd hoe Lewis hiermee gaat wegkomen en hoe RBR/Marko hier op gaan reageren.
Precies, het gaat helemaal zo hard nog niet. Sterker, het gaat zelfs zo traag dat ik nog divers Frans fossiel herkenbaar in beeld zie komen waarin ik ook nog menig km heb afgelegdMaasluip schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:42:
[...]
Nou... dat valt wel mee hoor. Ik weet niet hoe hard je denkt dat die kerel rijdt, maar gemiddelden op de lange stukken zijn niet veel hoger dan 120. Hij doet er een minuut over om van de Arc de Triomphe naar het Place de la Concorde te komen en dat is 2 km.
Bij die verkeersdrukte kan ik dat ook wel hoor.
Testing, one, two ...
Misschien, maar als ik zijn activiteit op social media zie de afgelopen tijd is hij het die niet 100% scherp op racen is. Die paar % zal altijd in het voordeel zijn van zijn concurrenten imo.RobertMe schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:07:
Advocaat van de duivel, zonder verder ook maar iets erover gelezen te hebben behalve jullie posts. Misschien denkt Hamilton dat Red Bull een gedegen concurrent is en doet die dit om daar intern de boel op stelten te zetten? Zodat het team dus niet 100% scherp is.
Dat dacht ik ook al. Verder weten we dat Hamilton vrij makkelijk uit balans te halen is. Alleen "Bono my tires" al als het eens niet perfect gaat tijdens een race. Dat keer tien als Verstappen vlak achter hem zit. Monaco 2019 was zo heerlijke radio. Zelden hoor je Hamilton echt schelden, zeker als het om blue flags gaat.Grimmie187 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:54:
[...]
Misschien, maar als ik zijn activiteit op social media zie de afgelopen tijd is hij het die niet 100% scherp op racen is. Die paar % zal altijd in het voordeel zijn van zijn concurrenten imo.
Rosberg heeft hem ook helemaal ondermijnd en zo gaat het nog wel even door. Van de andere negentien coureurs, nou wie zou je nu aanwijzen als degene die vrijwel immuun is voor andermans mening, politieke spelletjes en op de baan laat zien wat hij kan.
Max WDC confirmed.
Eerste en tweede race in Oostenrijk, waar hij altijd een sterke wedstrijd rijdt. En nu dus ook een Hamilton die waarschijnlijk (begrijpelijkerwijs) met z'n gedachten heel ergens anders zit.
Mocht hij die eerste 2 races onverhoopt pakken dan heeft hij absoluut de beste papieren.
Ja, dat roep jij steeds weer. Ik weet niet of je een hekel aan Hamilton hebt en er daarom zo naar kijkt, maar het is niet helemaal waar. Als hij zo over de radio 'tekeer' gaat is ie niet uit balans, maar gefrustreerd omdat het team hem een verkeerde strategie heeft verkocht. En soms heeft ie zelf al iets aangegeven, maar zich laten overtuigen (of voor een voldongen feit geplaatst door de strategen van het team). Als het dan later inderdaad gaat zoals hij al vreesde, is hij pissig omdat hij nu niets meer kan doen. Is dat uit balans? Nee. Vettel raakt uit balans en rijdt dan de boarding in. Of tegen Hamilton aan. Maar Lewis blijft gewoon zijn rondjes draaien zo hard ie kan. Dat is niet altijd de snelste tijd omdat zijn banden aan gort zijn, maar hij blijft op de baan en doet geen domme dingen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:06:
[...]
Verder weten we dat Hamilton vrij makkelijk uit balans te halen is
En nee, ik ben niet van de Hamilton fanclub, maar je roept steeds dingen die niet kloppen. En hoewel je doorgaans laat zien dat je best wel verstand hebt van F1, heb je wat dat betreft weer een blinde vlek als het om Hamilton gaat. Dat vind ik een beetje jammer.
Maar zeg nou zelf, Je bent dik wereldkampioen maar je kan niet je team overhalen om je eigen strategie te volgen? Je kan niet ontkennen dat Lewis op z'n minst zenuwachtig voordoet wanneer z'n banden weer eens aan gort zijn gereden. Is dat een spel van hem via de radio, of voelt ie zich echt zo? Geen idee, dat weet alleen hij. Dus jullie roepen nu allebei dingen die niet kloppen, je weet gewoon niet hoe die daadwerkelijk achter het stuur zit.mphilipp schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:07:
[...]
Ja, dat roep jij steeds weer. Ik weet niet of je een hekel aan Hamilton hebt en er daarom zo naar kijkt, maar het is niet helemaal waar. Als hij zo over de radio 'tekeer' gaat is ie niet uit balans, maar gefrustreerd omdat het team hem een verkeerde strategie heeft verkocht. En soms heeft ie zelf al iets aangegeven, maar zich laten overtuigen (of voor een voldongen feit geplaatst door de strategen van het team). Als het dan later inderdaad gaat zoals hij al vreesde, is hij pissig omdat hij nu niets meer kan doen. Is dat uit balans? Nee. Vettel raakt uit balans en rijdt dan de boarding in. Of tegen Hamilton aan. Maar Lewis blijft gewoon zijn rondjes draaien zo hard ie kan. Dat is niet altijd de snelste tijd omdat zijn banden aan gort zijn, maar hij blijft op de baan en doet geen domme dingen.
En nee, ik ben niet van de Hamilton fanclub, maar je roept steeds dingen die niet kloppen. En hoewel je doorgaans laat zien dat je best wel verstand hebt van F1, heb je wat dat betreft weer een blinde vlek als het om Hamilton gaat. Dat vind ik een beetje jammer.
Net als sommige mensen die er geen idee van hebben wat er in een team speelt en wie er bepaalt wat er gebeurd .Melantrix schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:20:
[...]
Dus jullie roepen nu allebei dingen die niet kloppen, je weet gewoon niet hoe die daadwerkelijk achter het stuur zit.
En verder over het Hamilton bashen moet ik gewoon een glimlach onderdrukken de zogenaamde "experts" die denken dat ze een mening over een zesvoudig wereldkampioen (2008, 2014, 2015, 2017, 2018 en 2019) kunnen hebben vanachter hun pc op een zolderkamertje in hun rijtjeshuis
"Beautiful Clean Coal"
Ik heb geen idee hoe dat werkt met de strategie bij Mercedes. Maar hij roept bv 'hadden jullie mij ook niet binnen moeten halen bij die safety car?'. Nee hoor, is dan het antwoord. Maar zoveel rondes later blijkt dat het misschien wél beter was geweest. Nou, dan kan ik mij voorstellen dat je daar lichtelijk geïrriteerd door raakt. Maar dat wil niet zeggen dat ie uit balans is. Hij klinkt voor mij dan meer pissig omdat hij nu niets meer kan doen dan zijn best, maar dat het waarschijnlijk niet genoeg is om te winnen. Het is nog altijd een teamsport, maar Lewis wordt er op aangekeken als ie niet als eerste over de streep gaat. Dan is HIJ verslagen, terwijl ie best had kunnen winnen als de strategie beter was geweest.Melantrix schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:20:
[...]
Maar zeg nou zelf, Je bent dik wereldkampioen maar je kan niet je team overhalen om je eigen strategie te volgen? Je kan niet ontkennen dat Lewis op z'n minst zenuwachtig voordoet wanneer z'n banden weer eens aan gort zijn gereden. Is dat een spel van hem via de radio, of voelt ie zich echt zo? Geen idee, dat weet alleen hij. Dus jullie roepen nu allebei dingen die niet kloppen, je weet gewoon niet hoe die daadwerkelijk achter het stuur zit.
Ik denk dat ze bij Mercedes niet zo goed in staat zijn om te reageren op een veranderende race. Ze blijven dan op de oude strategie zitten. Blijkbaar zijn er geen afspraken zoals indertijd bij Schumacher, waar hij dergelijke spontane beslissingen kon nemen vanuit de wagen. Dat is natuurlijk iets dat je vooraf moet bespreken. Maar zoals ik al zei: ik heb geen idee hoe dat werkt bij Mercedes en wat de afspraken zijn. Misschien is Lewis geen groot tacticus en vertrouwt hij 100% op zijn team om hem de juiste tools te geven om de race te winnen, zodat hij zich helemaal kan focussen op het rijden. Reden temeer om gefrustreerd te raken als ze dat niet goed doen.
Maar in feite gaat het daar niet om. Punt is dat ik het oneens ben met de stelling dat ie uit balans of in paniek is. Iemand die uit balans is of paniekerig, neemt geen goede beslissingen meer en kan zijn taken niet meer goed uitvoeren. Ik heb Hamilton zelden op fouten kunnen betrappen en in dergelijke situaties zit ie wel veel te miepen over de radio, maar hij spint niet en duikt niet de vangrail in zoals Vettel. Die raakt uit balans als het niet goed gaat. Lewis is hooguit gefrustreerd en boos en dat ventileert ie over de radio. Maar in paniek is ie niet.
Eens. Tegelijk is hij dan natuurlijk niet vol met het rijden bezig, maar als verstappen op de schermen langs het circuit zit te kijken hij ook niet.mphilipp schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:24:
[...]
Ik heb geen idee hoe dat werkt met de strategie bij Mercedes. Maar hij roept bv 'hadden jullie mij ook niet binnen moeten halen bij die safety car?'. Nee hoor, is dan het antwoord. Maar zoveel rondes later blijkt dat het misschien wél beter was geweest. Nou, dan kan ik mij voorstellen dat je daar lichtelijk geïrriteerd door raakt. Maar dat wil niet zeggen dat ie uit balans is. Hij klinkt voor mij dan meer pissig omdat hij nu niets meer kan doen dan zijn best, maar dat het waarschijnlijk niet genoeg is om te winnen. Het is nog altijd een teamsport, maar Lewis wordt er op aangekeken als ie niet als eerste over de streep gaat. Dan is HIJ verslagen, terwijl ie best had kunnen winnen als de strategie beter was geweest.
Ik denk dat ze bij Mercedes niet zo goed in staat zijn om te reageren op een veranderende race. Ze blijven dan op de oude strategie zitten. Blijkbaar zijn er geen afspraken zoals indertijd bij Schumacher, waar hij dergelijke spontane beslissingen kon nemen vanuit de wagen. Dat is natuurlijk iets dat je vooraf moet bespreken. Maar zoals ik al zei: ik heb geen idee hoe dat werkt bij Mercedes en wat de afspraken zijn. Misschien is Lewis geen groot tacticus en vertrouwt hij 100% op zijn team om hem de juiste tools te geven om de race te winnen, zodat hij zich helemaal kan focussen op het rijden. Reden temeer om gefrustreerd te raken als ze dat niet goed doen.
Maar in feite gaat het daar niet om. Punt is dat ik het oneens ben met de stelling dat ie uit balans of in paniek is. Iemand die uit balans is of paniekerig, neemt geen goede beslissingen meer en kan zijn taken niet meer goed uitvoeren. Ik heb Hamilton zelden op fouten kunnen betrappen en in dergelijke situaties zit ie wel veel te miepen over de radio, maar hij spint niet en duikt niet de vangrail in zoals Vettel. Die raakt uit balans als het niet goed gaat. Lewis is hooguit gefrustreerd en boos en dat ventileert ie over de radio. Maar in paniek is ie niet.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat klopt, maar Hamilton heeft net als Max best wat capaciteit over om te miepenSnowhite0901 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:37:
[...]
Eens. Tegelijk is hij dan natuurlijk niet vol met het rijden bezig, maar als verstappen op de schermen langs het circuit zit te kijken hij ook niet.
Doorgaans doen ze dat op de rechte stukken en niet in een bochtencomplex.
Brazilië alweer vergeten? Team gaf hem de keuze om wel of niet te stoppen onder de laatste SC, vervolgens beslist hij zelf om dat te doen en komt mijlenver terug op het circuit met nog 5? 10? ronden te gaan (waaronder dan achter SC). Waarbij die dan met nog 1,5e ronde te gaan zijn auto tegen die van Albon aan zet.mphilipp schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:24:
Nee, hij maakt misschien niet veel fouten onder druk, maar Brazilië was zeker niet zijn finest moment.
Edit:
Vergeten we Hockenheim trouwens ook niet? In de muur + een spin, terwijl die vanaf pole was gestart.
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 18-06-2020 09:27 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Elke coureur maakt op enig moment fouten. Wij mij één aan die nooit een fout maakt. Maar daar ging het nu even niet om. Don't cloud the issue...
De laatste call in Brazilie was een noodgreep. Met zijn oude banden was hij sowieso niet 2e gebleven. Albon en Gasly zaten er achter met nieuwe banden. Kampioenschap was al binnen dus Hamilton wou overwinningen. Enige actie die ze konden doen om te winnen was verse banden en zo hard mogelijk gaan. Hierdoor was er ook het moment met Albon omdat Hamilton een risico nam die hij normaal in het kampioenschap niet zou nemen.RobertMe schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:22:
[...]
Brazilië alweer vergeten? Team gaf hem de keuze om wel of niet te stoppen onder de laatste SC, vervolgens beslist hij zelf om dat te doen en komt mijlenver terug op het circuit met nog 5? 10? ronden te gaan (waaronder dan achter SC). Waarbij die dan met nog 1,5e ronde te gaan zijn auto tegen die van Albon aan zet.
Nee, hij maakt misschien niet veel fouten onder druk, maar Brazilië was zeker niet zijn finest moment.
Edit:
Vergeten we Hockenheim trouwens ook niet? In de muur + een spin, terwijl die vanaf pole was gestart.
Het was inderdaad niet de fraaiste actie maar vanuit Hamilton zijn oogpunt wel zijn enige kans op overwinning. Dan had hij nog anderhalve ronde gehad om proberen Max te pakken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat gelukt zou zijn maar Hamilton weet er nog wel eens super snelle rondes uit te persen aan het einde van een race.
Duitsland was inderdaad niet goed. Hamilton was dat hele weekend zeker niet 100%. Die spin was zeer slordig maar Hamilton was daar zeker niet alleen in. Sainz, Kimi, Hulkenberg en Leclerc gingen er ook allemaal af. Vergeet ook niet dat in Duitsland Max ook niet tevreden was met de call om de ‘medium’ banden eronder te krijgen.
Zoals iemand hierboven al eerder vermeld, de FOM doet zijn best om drama te creëren, dan worden al snel alle klachten ed van coureurs naar voren gehaald. Hoe coureurs zich echt voelen is niet altijd 100% duidelijk.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ha, ik zit helemaal niet op zolder!leekers schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 05:24:
[...]
Net als sommige mensen die er geen idee van hebben wat er in een team speelt en wie er bepaalt wat er gebeurd .
En verder over het Hamilton bashen moet ik gewoon een glimlach onderdrukken de zogenaamde "experts" die denken dat ze een mening over een zesvoudig wereldkampioen (2008, 2014, 2015, 2017, 2018 en 2019) kunnen hebben vanachter hun pc op een zolderkamertje in hun rijtjeshuis
Maar het is toch gewoon bekend? Zodra ie het echt moeilijk krijgt, bv tegen Rosberg of toen Vettel even voor stond, zag je hem wel een stuk onrustiger zijn. Zolang alles goed gaat, is ie zelf ook rustig, maar als er dingen fout gaan, dan is het lastiger. Dat zagen we ook in Monaco afgelopen jaar. Hij maakt dan niet meteen fouten, dat is volgens mij ook zijn kracht, maar echt lekker gaat het niet. En ik denk dan ook dat ie best kwetsbaar is voor psychologische oorlogsvoering. En hoewel ik denk dat Verstappen daar niet zo aan mee doet, Leclerc denk ik wel en ook Bottas ziet in dat ie zonder niet van Hamilton gaat winnen.
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2020 10:29 ]
Voor hetzelfde geld kost hem dat eens een uur per dag en zit hij 9uur in de gym zich voor te bereiden.
Ondertussen zit bijvoorbeeld Lando veel te gamen/sim racen en is mogelijk fysiek achteruit gegaan (geen idee of dat ook zo is, puur als mogelijke vergelijking).
Haha, nou, ik heb zelf ook bij Fanatec spul thuis staan met een belt systeem. Kan je zeggen dat ik na een intensieve race van een half uur, het toch echt wel in mijn armen voel qua kracht....Homeland schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:35:
We kunnen er eindeloos over redeneren maar we hebben geen idee of Lewis teveel op Instagram zit/zich met BLM bezig houd of niet.
Voor hetzelfde geld kost hem dat eens een uur per dag en zit hij 9uur in de gym zich voor te bereiden.
Ondertussen zit bijvoorbeeld Lando veel te gamen/sim racen en is mogelijk fysiek achteruit gegaan (geen idee of dat ook zo is, puur als mogelijke vergelijking).
Lucht is dus geklaard en volgens mij wel goed opgelost.
Ik ben het hier alleen niet met Marko eens, Het is ieders verantwoordelijkheid om te checken of zoiets klopt, helemaal als je zoiets zo publiekelijk, en op zo'n platform zoals Hamilton heeft, naar buiten brengt.Marko neemt Hamilton ook niets kwalijk. “Ik begrijp zijn reactie wel. Hij is hier emotioneel bij betrokken en als coureur is het niet zijn werk te onderzoeken of wat hij leest waar is of niet.” Die taak ligt bij de site die het plaatst. Gerechtelijke stappen tegen de copy/paste-site in kwestie zijn niet uitgesloten, aldus Marko.
Ik zou het verder meer dan logisch vinden dat Hamilton dat ook op datzelfde podium recht zet, in plaats van het prive oplost.
Over bashen gesproken...🤡leekers schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 05:24:
[...]
Net als sommige mensen die er geen idee van hebben wat er in een team speelt en wie er bepaalt wat er gebeurd .
Testing, one, two ...
Ik snap de term experts in dit geval niet helemaal. Waarin denken ze experts te zijn? Dit heeft toch niets met zijn wereldkampioenschappen o.i.d. te maken, maar met zijn social media aanwezigheid? Dus omdat hij zesvoudig wereldkampioen is, moeten wij alles maar slikken wat meneer op zijn socials zet. Hij richt zijn boodschappen toch op mensen op hun zolderkamertje in een rijtjeshuis? Dan mogen deze mensen daar toch ook op reageren?leekers schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 05:24:
[...]
Ik vind Hamilton echt werkelijk een eng mannetje.
Maar het is wel altijd Hamilton die loopt te piepen. Sterker nog, je kunt praktisch voorspellen wanneer die begint te miepen.mphilipp schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:46:
[...]
Dat klopt, maar Hamilton heeft net als Max best wat capaciteit over om te miepen
Doorgaans doen ze dat op de rechte stukken en niet in een bochtencomplex.
Als je hem af en toe hoort is het net een klein kind. Sorry hoor maar als je echt zo'n pro bent dan verwacht ik wel wat andere boordradio communicatie.
Mijn beeld van Hamilton (en nee ben geen fan van hem), als die mercedes van hem niet voorop ligt dan lukt het hem niet.
Tsja, het ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt.schumi2004 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:44:
[...]
Maar het is wel altijd Hamilton die loopt te piepen. Sterker nog, je kunt praktisch voorspellen wanneer die begint te miepen.
Als je hem af en toe hoort is het net een klein kind. Sorry hoor maar als je echt zo'n pro bent dan verwacht ik wel wat andere boordradio communicatie.
Mijn beeld van Hamilton (en nee ben geen fan van hem), als die mercedes van hem niet voorop ligt dan lukt het hem niet.
Je kunt ook zien dat Hamilton piept zodra iets niet 100% perfect gaat, zodat het dan wél 100% perfect gemaakt wordt. Als je dan je kop dicht houdt schiet je jezelf in de voet.
Exact. Hij begint te miepen als het team hem naar zijn gevoel in de steek heeft gelaten en hij daardoor niet meer in staat is te winnen. Door een verkeerde strategie staat hij lekker met zijn broek aan zijn enkels. Hij kan dan ook niets meer doen.schumi2004 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:44:
[...]
Maar het is wel altijd Hamilton die loopt te piepen. Sterker nog, je kunt praktisch voorspellen wanneer die begint te miepen.
edit
Dat klopt ook niet trouwens. Vaak genoeg gebeurt dat ie van een lagere positie dan pole toch heeft kunnen winnen.als die mercedes van hem niet voorop ligt dan lukt het hem niet.
[ Voor 17% gewijzigd door mphilipp op 18-06-2020 13:59 ]
Gezien de laatste update van Hamilton op Instagram zou dat zomaar eens kunnen kloppenHomeland schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:35:
We kunnen er eindeloos over redeneren maar we hebben geen idee of Lewis teveel op Instagram zit/zich met BLM bezig houd of niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/T1CJraLhU2yodmFUUSc99lCl.png?f=user_large)
/f/image/leUZ53vPIYwAViP9y2ltsiUr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mSZzYVSUiqua7xjtj3bE5fMH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IgfBTzYtpVqF7N5RuKz90wEi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WYCruE5eiCmTUKAHdEuxcGNM.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JKsBzqMJ26bfEoQHei1QQS2M.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/EOxlT19GsbdCcjE1244p50KV.png?f=user_large)
/f/image/pHeivBF4UEbVQQ6BviKTvf30.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gwwfoqaHqcKFh4FfW8DG3bhF.png?f=fotoalbum_large)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vraag me af welke races jij de afgelopen jaren hebt gezien waar hij dus niet voorop reedschumi2004 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:44:
[...]

Anders ff deze lijst nog maar eens reviewen. Zie geen ander huidige coureur het beter doen dan hem (Zelfs oudere grootheden
https://www.statsf1.com/e...s/pilote/divers/gain.aspx
Valt me wel op zodra Hamilton 'miept' dan wordt die afgezeken maar zodra Verstappen commentaar heeft dan wordt die de hemel in geprezen

[ Voor 10% gewijzigd door Raven__NL op 19-06-2020 08:35 ]
Misschien even Hongarije van vorig jaar terug kijken? Dat is wat mij betreft een klassieker, gevestigde orde vs. aanstormend talent. Een race die later nog vaak aangehaald gaat worden als Max ooit een paar WDC's binnen heeft. Hamilton komt daar schitterend terug en pakt alsnog de winst. En dit is slechts 1 voorbeeld.schumi2004 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:44:
[...]
Ik ben geen Hamilton fan, heb een hekel aan het constante pleasen van het publiek, maar 100% respect naar hem. Voor mij 1 van de allergrootste, misschien wel de beste coureur van het moderne tijdperk. En hij is ook erg gegroeid van waar hij vandaan kwam, vroeger maakte hij onder druk inderdaad vaak fouten, daar heeft hij hard aan gewerkt.
@Jasphur Die lotus op brands hatch is erg gaaf!
Ik prijs Verstappen helemaal niet de hemel in maar Hamilton heeft iig het beeld geschetst dat het de grootste jankbal van de klas is.Raven__NL schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:33:
[...]
Valt me wel op zodra Hamilton 'miept' dan wordt die afgezeken maar zodra Verstappen commentaar heeft dan wordt die de hemel in geprezen
Maar het is ook een beetje het totaal plaatje buiten de F1 om. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bij hem vooral veel woorden zijn en weinig daden.
/Edit
Voor de duidelijkheid, ik heb het over zijn gedrag niet rijkwaliteiten.
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 19-06-2020 08:40 ]
Dat van Verstappen was meer een algemene opmerking niet perse op jou.schumi2004 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:38:
[...]
Ik prijs Verstappen helemaal niet de hemel in maar Hamilton heeft iig het beeld geschetst dat het de grootste jankbal van de klas is.
Maar het is ook een beetje het totaal plaatje buiten de F1 om. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bij hem vooral veel woorden zijn en weinig daden.
/Edit
Voor de duidelijkheid, ik heb het over zijn gedrag niet rijkwaliteiten.
Hamilton gebruikt zijn platform gewoon goed. Daar kan je niks verkeerd over zeggen. Als je het vergelijkt met een Ronaldo die gebruikt het alleen om reclame te maken. En Hamilton heeft waarschijnlijk meer goede doelen gesteund dan wat wij ooit bij elkaar hebben gedaan.
Topicnaam: [F1] Seizoen 2020.Jasphur schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:28:
Aangezien het hier vrijwel alleen maar over HAM gaat, weer even een paar foto's over het echte onderwerp van dit topic
Aantal foto's uit 2020: 0
Zie hier! Foto's van het 2020 seizoen:Poltergeist schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:50:
[...]
Topicnaam: [F1] Seizoen 2020.
Aantal foto's uit 2020: 0
/f/image/UXZqx8PySEV3xSDB2kUAt4My.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qGs12XpyyPO1vrAiXM4FkBbD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 19-06-2020 09:18 ]
Vorig jaar had ik kaartjes voor de Melbourne GP, ging onze Australie reis niet door, dit jaar kaartjes voor Monaco.... Gelukkig nog wel de vreselijk spannende, erg hete en daarna natte Duitse GP tussendoor. Maar het kriebelt echt weer, ik wil weer een GP bezoeken. Zou dat nog ergens gebeuren dit jaar? Misschien in een shady land? Vliegtickets naar Brazilië zijn erg goedkoop nu (als ze gaan)...Jasphur schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:15:
[...]
Zie hier! Foto's van het 2020 seizoen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Brazilië? Volgens mij heeft de president daar corona nog harder ontkent dan dat Trump dat deed. Meen ook dat het daar een grotere brandhaard is dan de meeste landen.Erapaz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:35:
Vliegtickets naar Brazilië zijn erg goedkoop nu (als ze gaan)...
Maar volgens mij is het ook nog onduidelijk of ze (om die reden) überhaupt richting Amerika gaan. Daar kwam alles wat later op gang en is het een veel grotere brandhaard. Waarschijnlijk wordt het dus Europa, Rusland, potentieel China en het Midden Oosten (Abu Dhabi is contractueel de laatste, dus als de mogelijkheid er is zullen ze daar wel heen moeten, en dan nog Bahrein als ze toch in de buut zijn).
Hamilton heeft ook meer geld dan wij ooit bij elkaar hebben gehad.Raven__NL schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:45:
[...]
En Hamilton heeft waarschijnlijk meer goede doelen gesteund dan wat wij ooit bij elkaar hebben gedaan.
Sterker nog, ik denk dat hij 99% van z'n fortuin kan weggeven en dan heeft hij nog steeds meer dan wij in dit topic allemaal bij elkaar. Neemt niet weg dat geld/tijd doneren aan een goed doel altijd +1 is in mijn boek, ook al heb je zoveel geld.Jelte schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
[...]
Hamilton heeft ook meer geld dan wij ooit bij elkaar hebben gehad.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wees blij! Nog maar twee weken en dan mogen we weer!
Dank!
Ronaldo is niet geheel de juiste persoon hiervoor om te vergelijken.Raven__NL schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:45:
[...]
Dat van Verstappen was meer een algemene opmerking niet perse op jou.
Hamilton gebruikt zijn platform gewoon goed. Daar kan je niks verkeerd over zeggen. Als je het vergelijkt met een Ronaldo die gebruikt het alleen om reclame te maken. En Hamilton heeft waarschijnlijk meer goede doelen gesteund dan wat wij ooit bij elkaar hebben gedaan.
Ondanks dat ik het pesonage Ronaldo op het veld echt vervelend vind geeft hij wel een hoop ook aan goede doelen, dat dit alleen niet op zijn social media verschijnt is dan het enige verschil.
Als je kijkt hoe hard het in Brazilië gaat hebben ze tegen de tijd dat de GP gepland staat (half november toch?) allang groepsimmuniteitErapaz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:20:
@RobertMe Een snel rondje Googlen leert mij dat de Brazilian GP de enige is waarvan geruchten zijn dat hij met toeschouwers doorgaat, vandaar. Waarschijnlijk omdat ze het ontkennen
Wat ik trouwens zo mooi aan Hamilton vind, of eigenlijk aan alle coureurs en oh ja, ook wel van veel voetballers of eigenlijk wel bijna alle sporters: het zijn net mensen
[ Voor 17% gewijzigd door Tinuz___ op 19-06-2020 12:25 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Homeland op 19-06-2020 16:58 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, want in Nederland staat het er al zo goed voor qua groepsimmuniteit. Als het in eenzelfde tempo gaat dan heb je daar dus helemaal niks aan. Ben er verder zelf niet zo bang voor, dus ik zou zeggen go with the flow, maar het groepsimmuniteit argument is echt onzin. Dat is er tegen die tijd ook nog niet (denk ik).Tinuz___ schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:21:
[...]
Als je kijkt hoe hard het in Brazilië gaat hebben ze tegen de tijd dat de GP gepland staat (half november toch?) allang groepsimmuniteit
Wat ik trouwens zo mooi aan Hamilton vind, of eigenlijk aan alle coureurs en oh ja, ook wel van veel voetballers of eigenlijk wel bijna alle sporters: het zijn net mensen
Wat bereft Hamilton, ja daar is een topic warning voor ingesteld ,maar toch, hij zou zijn excuses moeten aanbieden. Fake news is een big thing en als hij "daarin getrapt" is, dan moet hij dat ook toegeven. Al is het maar om zijn volgers duidelijk te maken dat bullshit op social media niet altijd de waarheid is.
Verder niks tegen Hamilton, vind dat hij vaak politiek correcte antwoorden geeft, maar ik heb wel het idee dat hij daar ook echt achter staat. Dan is dat prima, maar in dit geval kan het natuurlijk echt niet.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport