[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.182.428 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:27

mphilipp

Romanes eunt domus

Kenhas schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:27:
[...]
En wat is er dan exact armoedig aan en waarom zijn het prutsers?
Moet ik dat écht uitleggen? Die Abieteboel loopt een beetje laatdunkend te doen over teams die niet echt een nieuwe auto presenteren, dus laat ie eigenlijk niets zien. En dat dan onderstrepen met de opmerking dat ie geen nep-auto wil laten zien, terwijl ze gewoon niet klaar waren, maar dat is niet leuk om te zeggen, want flashes van Williams 2019 enzo...
Ondertussen weet iedereen dat ze enorm underperformen met hun chassis. En Abi blijft maar roepen dat zij de besten zijn enzo. Ik vind dat knap armoedig en dat ze nauwelijks vooruitgang laten zien toont aan dat het prutsers zijn.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-05 17:00

mark-k

AKA markkNL

mphilipp schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:04:
[...]

Moet ik dat écht uitleggen? Die Abieteboel loopt een beetje laatdunkend te doen over teams die niet echt een nieuwe auto presenteren, dus laat ie eigenlijk niets zien. En dat dan onderstrepen met de opmerking dat ie geen nep-auto wil laten zien, terwijl ze gewoon niet klaar waren, maar dat is niet leuk om te zeggen, want flashes van Williams 2019 enzo...
Ondertussen weet iedereen dat ze enorm underperformen met hun chassis. En Abi blijft maar roepen dat zij de besten zijn enzo. Ik vind dat knap armoedig en dat ze nauwelijks vooruitgang laten zien toont aan dat het prutsers zijn.
Tja hij moet toch wat om die Fransen blij te houden. Ze spelen in elk geval niet vals, dat kunnen we helaas van andere teams niet zeggen.

(Wait, ben ik Renault nou aan het verdedigen? Het moet niet gekker worden :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Opzich deden ze voor een team dat terugkeerd in de formule 1 het helemaal niet zo slecht. Het eerste seizoen 9de, het tweede 6e en het 3e 4e(best of the rest). Vorig jaar hebben ze inderdaad een stap terug gedaan.

En we weten allemaal nog dat de motor niet de meest betrouwbare is.

Die abiteboel is wel een echte fransman ja :+

Maar voor een team dat binnekort weer WCC wil worden lopen ze wel achter op schema.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 11-03-2020 14:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:08:
[...]

Tja hij moet toch wat om die Fransen blij te houden. Ze spelen in elk geval niet vals, dat kunnen we helaas van andere teams niet zeggen.

(Wait, ben ik Renault nou aan het verdedigen? Het moet niet gekker worden :P )
*kuchkuch*automatische brake-balance*kuchkuch*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:54
Naar aanleiding van bovenstaande zijn dus al aanpassingen gedaan door Mercedes.
En, Racing Point had hetzelfde probleem, zij hebben last-minute iets moeten fabriceren en dat komt morgen pas binnen.
"This ensures that the brakes and rims do not get any air from this cooling shaft. Racing Point also needs to improve. The corresponding parts will only arrive in Australia on Thursday. They were produced in a night and fog campaign."

Met betrekking tot het DAS, kan het interessant worden:
"Mercedes expects a protest at the earliest after qualifying. That would do maximum damage."
https://www.auto-motor-un...-system-red-bull-protest/

[ Voor 3% gewijzigd door yorkick op 11-03-2020 14:27 ]

kimi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-05 16:00
Die Abieteboel loopt een beetje laatdunkend te doen over teams die niet echt een nieuwe auto presenteren
Dan moet ik dat ergens gemist hebben. En voor zover ik weet, was de auto wel degelijk al een tijd terug gepresenteerd. Het enigste dat er nu verandert, is de livery, volgens mij.
terwijl ze gewoon niet klaar waren
Ze hebben toch de testdagen afgewerkt met deze auto? Hoezo was die niet klaar?
En Abi blijft maar roepen dat zij de besten zijn enzo.
Ipv Abi mag je ongeveer de naam van iedere teambaas invullen (behalve misschien Claire Williams). Racing Point zegt toch ook dat ze zich gaan mengen in de top?
Ik vind dat knap armoedig en dat ze nauwelijks vooruitgang laten zien toont aan dat het prutsers zijn.
Voor een relatief jong team vind ik dat ze het zeker niet slecht doen. In 2018 waren ze best of the rest. Kan je niet echt slecht noemen. Natuurlijk dat ze hoger mikken maar dat zal nooit haalbaar zijn. Ze laten in ieder geval een hoop teams met krachtiger motoren achter zich in de resultaten

Wil maar zeggen, Renault-bashen is zo 2019. Supporter voor een team ipv tegen andere teams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 21-05 20:30
Kenhas schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:30:

Voor een relatief jong team vind ik dat ze het zeker niet slecht doen. In 2018 waren ze best of the rest. Kan je niet echt slecht noemen. Natuurlijk dat ze hoger mikken maar dat zal nooit haalbaar zijn. Ze laten in ieder geval een hoop teams met krachtiger motoren achter zich in de resultaten
Ze zijn helemaal geen relatief jong team. Ze hebben Lotus overgenomen inclusief personeel en faciliteiten. Ik hoef niet te vertellen hoe oud Lotus is neem ik aan?

Het enige jonge team is Haas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 22:07

Chiron

Moderator Discord
[...]

Dan moet ik dat ergens gemist hebben. En voor zover ik weet, was de auto wel degelijk al een tijd terug gepresenteerd. Het enigste dat er nu verandert, is de livery, volgens mij.

[...]

Ze hebben toch de testdagen afgewerkt met deze auto? Hoezo was die niet klaar?

[...]
Nou, bijvoorbeeld dat ze met de 2020 chassis niet door de crashtests heen kwamen en we tot nu toe de alleen nog 2019 kuip met 2020 vleugels en alles gezien hebben. :O

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Chiron schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:46:
[...]

Nou, bijvoorbeeld dat ze met de 2020 chassis niet door de crashtests heen kwamen en we tot nu toe de alleen nog 2019 kuip met 2020 vleugels en alles gezien hebben. :O
Ik dacht dat het crashtest verhaal een niet bevestigd gerucht was.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:40
[...]

Voor een relatief jong team vind ik dat ze het zeker niet slecht doen. In 2018 waren ze best of the rest.
Zoals iemand anders al heeft aangegeven is het team uit Enstone al een van de oudste teams die er is. Ook Alonso zijn WDCs met Renault waren volgens mij met het team uit Enstone. Daarnaast is die vierde plek in 2018 ook statistieken journalistiek. Ja, ze waren vierde, nadat Force India / Racing Point halverwege het seizoen al hun punten verloren hadden. Anders was Renault ook vijfde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Razorbite schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:35:
[...]

Ze zijn helemaal geen relatief jong team. Ze hebben Lotus overgenomen inclusief personeel en faciliteiten. Ik hoef niet te vertellen hoe oud Lotus is neem ik aan?

Het enige jonge team is Haas.
Lotus heeft een mooie historie, maar dat team wat ze toen overnamen was niet echt competitief te noemen. Leuk dat ze de licentie overgenomen hebben maar het team zelf was aan alle kanten aan vervanging toe.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
onsgeluk schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:47:
[...]

Ik dacht dat het crashtest verhaal een niet bevestigd gerucht was.
Ik kan het zo even niet terugvinden in een link. Maar het team heeft er ook alle belang bij om het onder de pet te houden mocht het waar zijn.

Dat gebash op Stroll word ik trouwens een beetje moe van, ik begin wel meer en meer respect voor hem te krijgen. Die jongen is het levende bewijs dat je zonder talent met heel veel miljoenen en keihard trainen toch een redelijk potje kan sturen uiteindelijk. Het is niet meer de 'pannenkoek' van de begindagen van zn f1 carriere.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

yorkick schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:22:
[...]
Naar aanleiding van bovenstaande zijn dus al aanpassingen gedaan door Mercedes.
En, Racing Point had hetzelfde probleem, zij hebben last-minute iets moeten fabriceren en dat komt morgen pas binnen.
"This ensures that the brakes and rims do not get any air from this cooling shaft. Racing Point also needs to improve. The corresponding parts will only arrive in Australia on Thursday. They were produced in a night and fog campaign."
[knip]
Als tijdelijke oplossing blijkbaar, toegestaan voor 2 races.

...
Es handelt sich dabei um eine Interimslösung, um der FIA-Forderung zu genügen. Die erlaubt für zwei Rennen, die Luft aus den beanstanden Schächten nach hinten abzublasen, vorausgesetzt die Auslassöffnung ist so groß wie der Einlass. Nach Aussage von Mercedes-Ingenieuren ist der Schaden durch den Umbau minimal.

[vertaald]
It is an interim solution to meet the FIA ​​requirement. For two races, this allows the air to be blown out of the objectionable shafts to the rear, provided the outlet opening is as large as the inlet. According to Mercedes engineers, the damage caused by the conversion is minimal.
...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Lotus heeft een mooie historie, maar dat team wat ze toen overnamen was niet echt competitief te noemen. Leuk dat ze de licentie overgenomen hebben maar het team zelf was aan alle kanten aan vervanging toe.
Dat is een heel ander verhaal. Renault heeft willens en wetens de infrastructuur overgenomen omdat ze dachten daarmee het meeste te kunnen behalen in tegenstelling tot het zelf opbouwen. Door verschillende redenen (mijn persoonlijke mening: mismanagement van een zekere Fransoos) is er alleen in 2018 een 4e plaats uitgekomen, en zijn ze ieder jaar met hun eigen motor verslagen. Pijnlijk maar waar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Razorbite schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:54:
[...]

Dat is een heel ander verhaal. Renault heeft willens en wetens de infrastructuur overgenomen omdat ze dachten daarmee het meeste te kunnen behalen in tegenstelling tot het zelf opbouwen. Door verschillende redenen (mijn persoonlijke mening: mismanagement van een zekere Fransoos) is er alleen in 2018 een 4e plaats uitgekomen, en zijn ze ieder jaar met hun eigen motor verslagen. Pijnlijk maar waar!
Eigenlijk hebben ze toch gewoon toen weer hun eigen team terug gekocht. Het Lotus team wat ze gekocht hebben heeft volgens mij weinig met het historische Lotus te maken maar was eigenlijk Toleman en daarna Benetton. Waarna Benetton het in 2000 aan Renault verkocht heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door ADDG op 11-03-2020 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
ADDG schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:06:
[...]

Eigenlijk hebben ze toch gewoon toen weer hun eigen team terug gekocht. Het Lotus team wat ze gekocht hebben heeft volgens mij weinig met het historische Lotus te maken maar was eigenlijk Toleman en daarna Benetton. Waarna Benetton het in 2000 aan Renault verkocht heeft.
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de overname van Benetton door Renault over het hoofd gezien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En ik heb alle Stroll reacties maar verwijderd. Mensen, laat hem toch. Nee, ben ook geen fan van zijn vader die hele teams koopt, maar het is ook niet de meest waardeloze coureur ooit. Vervolgens begint het ook vermoeiend te worden om elke keer maar weer los te gaan op hem. Laat het gewoon. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Ontopic dan maar weer. Een recap van wie HAM wat te vrezen heeft.

crash.net

iR Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh en nu Vietnam ook niet zeker meer lijkt, gaan we misschien dit krijgen. Twee races in Bahrein met als doel een quarantaine instellen tussen de twee races zodat de coureurs en pit crews veilig door kunnen reizen. :)
https://www.gptoday.net/e...in-bahrain-being-explored

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:46:
Oh en nu Vietnam ook niet zeker meer lijkt, gaan we misschien dit krijgen. Twee races in Bahrein met als doel een quarantaine instellen tussen de twee races zodat de coureurs en pit crews veilig door kunnen reizen. :)
Hoop dat ze die 2e race dan tegengesteld rijden, anders kun je net zo goed de week ervoor uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 13:13

Beaves

Usque ad Finem

Heeft weinig zin dunkt me, stel dat niemand van de F1 teams dan besmet is na twee weken, dan mogen ze alsnog niet met andere mensen meer omgaan tot Corona 'over' is in de landen waar ze naar toe gaan. Anders kan je blijven testen

[ Voor 22% gewijzigd door Beaves op 11-03-2020 15:49 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

garriej schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:10:
[...]
Opzich deden ze voor een team dat terugkeerd in de formule 1 het helemaal niet zo slecht. Het eerste seizoen 9de, het tweede 6e en het 3e 4e(best of the rest). Vorig jaar hebben ze inderdaad een stap terug gedaan.
Dat dus. Vooral omdat ie zo'n grote muil heeft en steeds doet alsof zij zo goed zijn, de beste motor hebben, geen nepauto presenteren enzo. Allemaal steken onder water naar andere teams. Dat mag, maar wees dan zelf beter, anders wordt het zo'n zielige vertoning. En áls je dan beter bent, hou dan ook je waffel, anders riekt het naar hoogmoed. Hou je gewoon bij jezelf. Die Abi is een soort haantje, want hij wil steeds laten zien dat hij (en zijn team) beter zijn. Wat je zag in het eerste seizoen van DTS, toen hij Ricciardo had weggekaapt. Hij wíst dat daarmee Horner enorm tuk had. En dat moet ie dan nog inwrijven ook. Zo kinderachtig. Hij heeft in feite niets om mee op te scheppen, dus doet ie dat soort rare dingen om toch wat te kunnen zeggen. Ondertussen staat ie met een slecht verhaal naar Ricciardo, die nu ook wel doorheeft dat ie is belazerd, en als het dit seizoen niet aanmerkelijk beter gaat, ook met een slecht verhaal naar de board of directors bij Renault...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05 17:16

basvn

Breezand - NHN

mark-k schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:48:
[...]

Hoop dat ze die 2e race dan tegengesteld rijden, anders kun je net zo goed de week ervoor uitzenden.
Reverse Grid _/-\o_

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:46:
Chase Carey to decide.... als die een beetje ballen had, komt bv Spa er 2x op. In ieder geval een circuit met historie waar de coureurs daadwerkelijk graag komen. Maar dat is wishful thinking van mijn kant.

iR Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:30
onsgeluk schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:49:
[...]

Chase Carey to decide.... als die een beetje ballen had, komt bv Spa er 2x op. In ieder geval een circuit met historie waar de coureurs daadwerkelijk graag komen. Maar dat is wishful thinking van mijn kant.
Twee keer Zandvoort :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

mphilipp schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:49:
[...]Die Abi is een soort haantje, want hij wil steeds laten zien dat hij (en zijn team) beter zijn. Wat je zag in het eerste seizoen van DTS, toen hij Ricciardo had weggekaapt. Hij wíst dat daarmee Horner enorm tuk had. En dat moet ie dan nog inwrijven ook.
Le Coq onsportief zeg maar...

@ThomasG ik wilde niet chauvinistisch overkomen plus dat Zvoort zich nog moet bewijzen als F1 circuit. Maar ik heb er idd aan gedacht

[ Voor 14% gewijzigd door onsgeluk op 11-03-2020 15:54 ]

iR Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:52

sjaool

Every life should have 9 cats

mark-k schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:48:
[...]

Reverse grid bij de 2e race... :+
Die zag ik te laat. :P

[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 11-03-2020 15:54 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Op zich helemaal geen supergek idee, aangezien het een nieuwe baan betreft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49

Martinspire

Awesomeness

Of gewoon Assen erbij! :Y)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00
Twee keer Zandvoort, dan hebben we gelijk half Nederland weer over de zeik omdat het niet volgens de regeltjes is, er geen vergunning is, teveel dagen met lawaai etc etc.

In het Midden-Oosten is dat allemaal wat makkelijker, daar gaat de verantwoordelijke sjeik akkoord en dan is het geregeld. Werkt net wat makkelijker :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
En dan nog een straatrace van Zandvoort naar Assen, heb je mooi 3 race weekends gevuld.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nee ik bedoel ccw ipv cw (of net andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
onsgeluk schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:49:
[...]

Punt is toch dat ze de 10 teams daar in die zandbak in isolatie kunnen zetten? En om 6 weken geen race te hebben zal dan wat ver gaan. Daarom maar twee races daar dan. Het hele circus "in quarantaine" naar Spa verplaatsen lijkt me dan nog een hele opgave.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:44
Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:15:
[...]

En dan nog een straatrace van Zandvoort naar Assen, heb je mooi 3 race weekends gevuld.
Sowieso lijkt een stage race wel eens leuk, ala rally :P ipv rondjes

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Moeten ze, volgens Google Maps, wel nog 113KM omrijden. Is maar 192KM en GP moet 305 zijn.
En uiteraard alle teams bij hun sponsor de pitstop laten maken. Ferrari bij Shell, Red Bull bij Esso.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

Het blijft wel Nederland he :+
Afbeeldingslocatie: https://www.leicon.nl/wp-content/uploads/2014/10/Verkeersdrempel-steenmotief-Sneek-02.jpgAfbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/5djn3vg2xy841.jpg?width=614&auto=webp&s=147f95ed8eba6b78eb34a014673e2e2c7d1c7320

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
RobertMe schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:35:
[...]

Moeten ze, volgens Google Maps, wel nog 113KM omrijden. Is maar 192KM en GP moet 305 zijn.
En uiteraard alle teams bij hun sponsor de pitstop laten maken. Ferrari bij Shell, Red Bull bij Esso.
Als ommetje, een rondje door Nijmegen. Daar zijn ze van oudsher gek op auto's.

Succes Mercedes bij het vinden van een Petronas station langs de Nederlandse wegen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:45:
[...]

Als ommetje, een rondje door Nijmegen. Daar zijn ze van oudsher gek op auto's.
Jaaa, en dan alleen maar rondjes om t Keizer Karel plein _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
[...]

Met de Afsluitdijk als recht stuk. Mét DRS uiteraard :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Twee keer Bahrein is geen gek idee. Ja, het spreekt de fans meer aan om bv twee keer Spa, of Silverstone te doen (of noem een ander leuk circuit), maar het gedoe met quarantaine wordt in deze streken niet makkelijker. Nee, dan de zandbak, idd geen gedoe met vergunningen of omwonenden :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

pinda powerrr schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:02:
Twee keer Bahrein is geen gek idee. Ja, het spreekt de fans meer aan om bv twee keer Spa, of Silverstone te doen (of noem een ander leuk circuit), maar het gedoe met quarantaine wordt in deze streken niet makkelijker. Nee, dan de zandbak, idd geen gedoe met vergunningen of omwonenden :+
Ik ben benieuwd wat de monteurs en personeel in de paddock er eigenlijk van vind.

Verder denk ik dat het misschien beter is om ze allemaal maar gewoon Corona te geven, dat even uit te zieken (en met de beste medische hulp beschikbaar), om vervolgens gewoon weer te racen zodra ze niet meer besmettelijk zijn 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Beyond the Grid gaat ook weer beginnen. :)
[YouTube: Lando Norris Interview | Beyond The Grid | Official F1 Podcast]

Ergens vraag ik me toch af of ze ooit Verstappen zover gaan krijgen. Ik betwijfel het, maar misschien ooit.

edit: Norris heeft Marko dus ontmoet in Monaco 2015. Marko heeft daar kennelijk aan Norris gevraagd hoeveel een Formula Renault auto woog. Norris had geen idee, Marko zijn reactie was dat Max dit wel zou weten. _O-
YouTube: Lando Norris Interview | Beyond The Grid | Official F1 Podcast

[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-03-2020 21:04 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Iemand heeft de intro trouwens aangepast. Ik vind deze wat beter passen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:42

Wom

DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:13:

Ergens vraag ik me toch af of ze ooit Verstappen zover gaan krijgen. Ik betwijfel het, maar misschien ooit.
Jos is wel al langsgeweest, dus wie weet Max ook wel een keer :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wom schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:15:
[...]

Jos is wel al langsgeweest, dus wie weet Max ook wel een keer :)
Ik denk dat hij er echt geen zin in heeft.

Maar die Mercedes boefjes. :P
Was het ook helemaal vergeten dat Mercedes dit al in Austin had en RBR toen al aan het klagen was. Aangezien Mercedes nu verder is gegaan, is er voor de FIA dus nu bewezen dat het wel aerodynamisch was = ban. Daarom ook voor Racing Point.
https://www.autosport.com...ck-other-teams-are-eyeing

Newey weet wel wanneer de FIA word belazerd. Immers heeft hij er uitgebreide ervaring mee. :Y)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Al die jonge mensen...zijn het oude plan van Jacobse en Van Es vergeten: de Kranprie de Het Binnenhof

Alleen het filmpje al had tegenwoordig kamervragen opgeleverd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mphilipp schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:30:
[...]

Al die jonge mensen...zijn het oude plan van Jacobse en Van Es vergeten: de Kranprie de Het Binnenhof
[YouTube: Kranprie de Het Binnehof door Jacobse & Van Es - Van Kooten en De Bie]
Alleen het filmpje al had tegenwoordig kamervragen opgeleverd... :+
Goede ouwe tijd....! _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik kom ze nu pas tegen en misschien heeft iedereen ze al gezien maar dit is echt briljant, wat een figuren _/-\o_

Lando and Carlos challenges

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51
DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:13:

Max doet de Red Bull podcast al. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:47

AzzKickah

06-CENSORED

Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:14:
Iemand heeft de intro trouwens aangepast. Ik vind deze wat beter passen:

[Streamable: F1 2020 Season leaked intro]
Die artiest is verantwoordelijk voor wel meer wereldberoemde intro/theme-deuntjes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Waaj schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:00:
[...]

Met de Afsluitdijk als recht stuk. Mét DRS uiteraard :P
Maar met hoeveel DRS detectiepunten dan? 20 of zo? Dan wordt het leuk haasje over.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 23:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHoWt9gzpIovHOWzecRDk-l4Gus=/f/image/tjJJNXcaNhrmYWEarc2Gjl3u.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHRMaFW_Rc8xdn9ukexohCimE90=/f/image/lAnwcb2Y1vAEiP81ecQzNtyh.jpg

Wagens uit 1983 versus 2020, wat een diversiteit toen, en homogene brij nu.

Maar ook toen waren de verschillen tussen top en flop enorm groot.

[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 11-03-2020 21:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

nachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:21:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Regels/voorschriften enerzijds, cfd software anderzijds. Kijk naar de auto’s op de weg, het leeuwendeel valt imho in de catagorie anonieme vormloze troep.

iR Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05 22:47

Inderdaad, vind het altijd wel interessant te kijken naar de Life's en Andrea Moda's uit die tijd. Het grappige is dat die er qua concept soms helemaal niet zo ver ernaast leken te zitten, maar gewoon hopeloos langzaam waren.
Ik wil terug naar een tijd van pre-qualifying en geknutselde aerodynamica! *O*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Le mans uitgesteld tot september?
https://www.bikesportnews...postponed-until-september

Gaat voor de f1 in frankrijk dan ook nog spannend worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Paulus07 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:39:

Persoonlijk zou ik er niet wakker van liggen als ze GP Frankrijk helemaal cancellen :P Wat een snoozefest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Le mans, nogal irrelevant voor F1 8)7 Probeer het eens in Algemeen race topic Deel 2 :Y)

offtopic:
Telkens die berichten van andere sporten, die vervolgens met de haren erbij gesleept worden om maar een link te maken met de F1. Zeeeeer vermoeiend. }:O

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Het lijkt mij persoonlijk al een uitdaging of de GP van Italië door kan gaan, Monza ligt onder de rook van Milaan. September is nog een eind weg maar toch, 5 maanden. In China brak de Corona in december uit en we zijn nu 3 maanden verder maar het is nog niet echt weg of zo. :')

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:53:
Het lijkt mij persoonlijk al een uitdaging of de GP van Italië door kan gaan, Monza ligt onder de rook van Milaan. September is nog een eind weg maar toch, 5 maanden. In China brak de Corona in december uit en we zijn nu 3 maanden verder maar het is nog niet echt weg of zo. :')
Wacht maar tot de lente/zomer aanbreekt, dan wordt die corona-troep met pek en veren weggejaagd. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:39:

Dat is Le Mans voor motoren, de "echte" Le Mans is later in het jaar en nog niet verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:46

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Bart-Willem schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:55:
[...]

Wacht maar tot de lente/zomer aanbreekt, dan wordt die corona-troep met pek en veren weggejaagd. :P
Ontopic: het is zomer in Australie. Helpt niet echt, zo lijkt het.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 12:41
Ric met z'n helmpie. Vet! 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/56WoQSW.png

[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 11-03-2020 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

pjottum schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:02:
[...]

Ontopic: het is zomer in Australie. Helpt niet echt, zo lijkt het.
Hmm dat is niet handig, men ging er van uit dat het met warmer weer dat virus er wel (min of meer) aan zou gaan. Kennelijk niet dus. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29

Arfman

Drome!

Bart-Willem schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:57:
[...]

Hmm dat is niet handig, men ging er van uit dat het met warmer weer dat virus er wel (min of meer) aan zou gaan. Kennelijk niet dus. :X
De enige die ik dat heb horen zeggen was Trump en dat is sowieso al iemand waarvan je niets aan moet nemen. Er waren toch niet meer mensen die dat serieus dachten?! :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Bernie pakte gewoon de telefoon, "Hier heb je x miljoen en nu je bek houden. " En dan was het opgelost.
Refereer je nu o.a aan Sauber-gate? :P

Ik denk er het mijne van in elk geval.. Todt, voormalig Ferrari teambaas, besluit een mogelijke overtreding van Ferrari met een schikking af te doen.. Het klinkt allemaal niet geheel onpartijdig en consequent en helpt zeker niet mee om de mensen die al jaren Ferrari International Assistence roepen ervan te overtuigen dat hun beeld niet klopt.. 8)7
Arfman schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 00:00:
[...]

De enige die ik dat heb horen zeggen was Trump en dat is sowieso al iemand waarvan je niets aan moet nemen. Er waren toch niet meer mensen die dat serieus dachten?! :X
Tsja, eerlijk gezegd verbaast het me ook dat mensen zien hoe het de USA vergaat met Donald "het is iets anders" Trump aan de macht, en hier in Nederland nogsteeds mensen op Wilders en/of Baudet stemmen :+ Maargoed, da's voer voor een ader topic denk ik.

Mbt corona, nu alles en iedereen er al tijden (en dagelijks) over bericht wordt het "nu weet ik het wel" gehalte voor mij persoonlijk wel steeds groter, al hoop ik wel vooral dat het zsm voorbij is natuurlijk. * Destruction heeft al wat oudere ouders die al langer kampen met gezondheidsproblemen, waaronder ook een auto immuunziekte. Dan moet je dat soort virussen dus écht niet hebben :X

[ Voor 43% gewijzigd door Destruction op 12-03-2020 00:20 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Heel vet _/-\o_
Hij heeft z'n hype wel waargemaakt!

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:47

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Een viroloog zei hetzelfde vanavond bij Jinek aan tafel.
Ze liet geen diploma's zien maar ik mag toch aannemen dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat heb je in een tijd waarin alles nog in ontwikkeling is qua aerodynamica. Nu zijn ze er wel uit wat werkt en wat niet. Ik weet niet eens of de regels zo'n grote rol spelen. Als je alles los laat, krijg je niet in een keer 20 verschillende auto's op de baan. De verschillen zitten dan nog steeds in de details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 19:26
AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 02:02:
[...]

Een viroloog zei hetzelfde vanavond bij Jinek aan tafel.
Ze liet geen diploma's zien maar ik mag toch aannemen dat...
Kijk uit wat je zegt! Past niet in het anti Trump narratief hier. Trump heeft dit natuurlijk zelf bedacht en niet te horen gekregen van zijn medisch adviseurs. Orange man bad.

On topic:
Ik ben bang dat Zandvoort niet met publiek geracet gaat worden. Dat scenario wordt onderzocht door de organisatie. Directeur van ETZ in Tilburg gaat uit van 25.000 tot 50.000 (1-2%) besmettingen in Brabant op dit moment. Met die aantallen is het aannemelijk dat het ongecontroleerde verspreiden zich niet alleen tot Brabant zal beperken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05 17:16

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ES5Dg3OXkAEFSQ0?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ES5Dh4HWkAg_0pc?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 16:15
-ION- schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:40:
[...]
<knip>

On topic:
Ik ben bang dat Zandvoort niet met publiek geracet gaat worden. Dat scenario wordt onderzocht door de organisatie. Directeur van ETZ in Tilburg gaat uit van 25.000 tot 50.000 (1-2%) besmettingen in Brabant op dit moment. Met die aantallen is het aannemelijk dat het ongecontroleerde verspreiden zich niet alleen tot Brabant zal beperken.
Dat zal wel een knauw in de financiele begroting geven van Zandvoort als dat inderdaad gebeurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

schumi2004 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:56:
[...]

Dat zal wel een knauw in de financiele begroting geven van Zandvoort als dat inderdaad gebeurt.
Dan hoest Heineken dat maar op... Geld zat. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
en de wagen van Vettel heet: Lucilla

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upUhFCjS8PZoFHo4VkqjZp0EEaE=/800x/filters:strip_icc()/f/image/OYFwTXHrXB1AN1OyG4vS4vUD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20-05 22:56
schumi2004 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:56:
[...]

Ik vertrouw erop dat onze doortastende regering dan alles weer onder controle heeft. We liggen dan bij wijze van spreken met z'n allen weer op het strand, ook bij Zandvoort, wel buiten de zeehondjes zone natuurlijk.

#flattenthecurve was even trending op Twitter. Ik zie het nog niet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:17

Damian

Insane Obtrusion

-ION- schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:40:
[...]

Kijk uit wat je zegt! Past niet in het anti Trump narratief hier. Trump heeft dit natuurlijk zelf bedacht en niet te horen gekregen van zijn medisch adviseurs. Orange man bad.

On topic:
bron?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:33:
[...]

#flattenthecurve was even trending op Twitter.
Want :? Wat is er mis mee..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kon het in de regels zo snel niet vinden, maar is er een minimum aantal races per jaar om een kampioenschap geldig te verklaren?

edit: wacht. In de PDF staat wel iets:

5.4 The maximum number of Events in the Championship is 22, the minimum is 8.
5.5 The final list of Events is published by the FIA before 1 January each year.
5.6 An Event which is cancelled with less than three months’ written notice to the FIA will not be considered for inclusion in the following year's Championship unless the FIA judges the cancellation to have been due to force majeure.
5.7 An Event may be cancelled if fewer than 12 cars are available for it.

[ Voor 75% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2020 10:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVekxGcEilXlYPluNBudSuHIYMk=/800x/filters:strip_icc()/f/image/cxP1dUyqta9VD6oXTxT6e9sP.jpg?f=fotoalbum_large

@basvn

de achterkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 20:40
Gaaf die helm! Dit jaar mogen ze ook onbeperkt helmdesigns gebruiken he, heerlijk! Laat ze maar lekker los gaan ermee! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20-05 22:56
Idee is dat je de verspreiding van Corona uitsmeert over tijd, zodat je 1) de belasting op je zorg systeem (ICs etc) uitsmeert, 2) de de infecties laag houdt en uitsmeert naar de zomer, hogere UV = lagere overlevingskans van een virus etc.

Nederlandse aanpak is "pappen en nathouden", veel bestuurders ook in gemeenten die geen eigen initiatief durven te nemen en een overheid die historisch geen centrale aanpak wil (= ballen tonen).

Ik zit sinds gisteren thuis te werken en denk volgende week ook. Blij dat mijn werkgever wel een beetje doortastend is.

On topic... ik denk dat Zandvoort op dit moment kantje boord wordt of het doorgaat of evt zonder publiek moet.

[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 12-03-2020 11:00 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

[...]

Jawel, er waren een paar medici die meenden dat het virus boven de 26 graden langzaam aan af zou sterven en dat het boven de 40 graden gekilled zou worden (gebaseerd op andere virussen die bij die temperaturen het loodje leggen). Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:59:
[...]

Idee is dat je de verspreiding van Corona uitsmeert over tijd, zodat je 1) de belasting op je zorg systeem (ICs etc) uitsmeert, 2) de de infecties laag houdt en uitsmeert naar de zomer, hogere UV = lagere overlevingskans van een virus etc.

Nederlandse aanpak is "pappen en nathouden", veel bestuurders ook in gemeenten die geen eigen initiatief durven te nemen en een overheid die historisch geen centrale aanpak wil (= ballen tonen).

Ik zit sinds gisteren thuis te werken en denk volgende week ook. Blij dat mijn werkgever wel een beetje doortastend is.

On topic... ik denk dat Zandvoort op dit moment kantje boord wordt of het doorgaat of evt zonder publiek moet.
Oh lol, ik dacht dat "flatten the curve" over de kombocht in Zandvoort ging, en dat sommige fans daar niet blij mee waren _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:01:
[...]

Dan hoest Heineken dat maar op... Geld zat. :P
I see what you did there B)

Ben ook benieuwd wat het EU inreisverbod van de VS voor gevolgen gaat hebben als ze dat niet liften voor Austin. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chiron schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:06:
[...]

Ben ook benieuwd wat het EU inreisverbod van de VS voor gevolgen gaat hebben als ze dat niet liften voor Austin. :Y)
Het inreisverbod geldt voor 30 dagen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nachtnet

Tuurlijk.. Wij van Wc-Eend...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Monsieur Lecler: La confiance est bonne, le contrôle est mieux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
Nu ga ik alleen maar minder twijfelen of hij er vanaf wist. Zou ie zelf nu ook wat benauwd worden dat zijn zeges wat meer in twijfel komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/89653302_3166974350064665_6187258916578000896_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=HKx7OxP9dpsAX_wV0Pw&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=2521172d795c88f28d1565067de2ed92&oe=5EA4B151

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45

Bestla

M/M -> V/F

En toch, een Ferrari moet glimmen. IMHO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Bestla schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:51:
[...]

En toch, een Ferrari moet glimmen. IMHO.
Ja dat vind ik dus ook.. dat matte doet helemaal niets voor me.. en t Ferrari rood lijkt ook niet lekker over te komen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:52:
[...]

Ja dat vind ik dus ook.. dat matte doet helemaal niets voor me.. en t Ferrari rood lijkt ook niet lekker over te komen :/
Oorspronkelijk waren Ferrari's niet eens rood. Geel is de kleur van Modena, dus Ferrari's waren geel; wat het logo nog steeds is. De FIA wilde nationale kleuren: groen voor Groot Brittanië, blauw voor Frankrijk, wit voor Duitsland, e.d. De kleur voor Italië was rood, en dus waren de Ferrari's ook rood. Maar een echte Ferrari is eigenlijk geel, zoals Enzo dat bedoelt had :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Er gaan tweets rond dat McLaren zich terugtrekt vanwege een positief getest teamlid?

Ik zoek nog even een valide bron.

Edit:
https://twitter.com/McLarenF1/status/1238062852306583552

[ Voor 20% gewijzigd door Muse op 12-03-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ThomasG schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:21:
[...]
Oorspronkelijk waren Ferrari's niet eens rood. Geel is de kleur van Modena, dus Ferrari's waren geel; wat het logo nog steeds is. De FIA wilde nationale kleuren: groen voor Groot Brittanië, blauw voor Frankrijk, wit voor Duitsland, e.d. De kleur voor Italië was rood, en dus waren de Ferrari's ook rood. Maar een echte Ferrari is eigenlijk geel, zoals Enzo dat bedoelt had :+
Lol, klopt 'ongeveer' wel. Het is nooit officieel de kleur geel geweest, maar ivm het logo werd daarop gespeculeerd ja. (Dacht ik hoor)

En volgens mij was het rood ook iets donkerder later.

Maar goed, het nu 'officiele' Ferrari rood (Rosso Corsa) dat we allemaal kennen, zou zoveel mooier overkomen als het glans is..

Kijk maar naar het rode "Competizione Rosso" op de Alfa's <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Muse schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:30:
Er gaan tweets rond dat McLaren zich terugtrekt vanwege een positief getest teamlid?

Ik zoek nog even een valide bron.
https://twitter.com/mclar.../1238062852306583552?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 12:41
Jaaa..is ie nou grijs of lichtbruin? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik vermoed dat Australië nu niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-05 22:43
Zou eerst even op een officieel statement wachten. Bestaat altijd een kans op een gehackt account. Tot nu is Twitter de enige bron en is er nog niks van F1 management of de FIA naar buiten gekomen

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:44
Bastie-88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:35:
Zou eerst even op een officieel statement wachten. Bestaat altijd een kans op een gehackt account. Tot nu is Twitter de enige bron en is er nog niks van F1 management of de FIA naar buiten gekomen
Staat al op hun eigen website.

https://www.mclaren.com/r...-1-australian-grand-prix/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
Nee hé :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:43

Bergie

Lekker belangrijk...

Zou me niks verbazen als nu meerdere teams ervoor kiezen niet te gaan racen en dit dus betekend dat de race niet doorgaat.

Yamaha MT-09

Pagina: 1 ... 46 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport