[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.780 views

Onderwerpen

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

FelizNavidad schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt en dat het de 2de auto van het veld is
Volgens mij vergeet je dan een team O-)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:55
alexbl69 schreef op maandag 7 december 2020 @ 05:30:
[...]
Maar zoals gezegd heeft Mercedes nu een probleem. Waarom Lewis 60, 80 of 120 miljoen (het gerucht dat u niet gelooft doorhalen) betalen als er een rits topcoureurs bereid is om voor een fractie van dat bedrag hetzelfde resultaat te behalen? Omdat de GOAT een 7-voudig wereldkampioen is?

Als er één ding gisteren duidelijk is geworden is dat het rijden in de Mercedes te vergelijken is met het rijden van een F1-game met de AI difficulty op 80%. En tegen een gemiddelde teamgenoot. Toen Hamilton naar Mercedes kwam had hij 23 overwinningen, nu bijna 100. Met Rosberg (die toch ook niet tot de absolute top werd gerekend) had hij nog wel eens moeite, maar sinds de komst van Bottas heeft hij het rijk alleen.

Het probleem voor Mercedes wordt dus of ze het nog kunnen verantwoorden (ook naar hun directie) om Hamilton een fortuin te betalen voor iets waar het halve veld toe in staat is voor een veel lager bedrag.

En indirect heeft Hamilton een geloofwaardigheidsprobleem met betrekking tot zijn prestaties gekregen. Dat hij tot het rijtje top-coureurs behoort staat buiten kijf.
Het geloofwaardigheidsprobleem valt wel mee. Het is wat Max al zei:
YouTube: "That's why he is 7time World Champion " Max Verstappen stands up fo...

Hij maakt het verschil in de cruciale momenten. Hamilton presteert onder druk.En Hamilton gaat vaak zelfs juist beter rijden naarmate de druk op hem hoger wordt.
Wat we dit weekend hebben gezien is dat Russell supergoed reed, maar dit komt mede doordat hij geen druk had en extra gemotiveerd is om zich te bewijzen in de Mercedes.
Bottas daarentegen voelde juist extra druk en reed daardoor juist een erg slordig weekend en presteerde minder dan normaal. Het ging tussen zijn oren zitten dat hij wel sneller moest zijn dan dat broekie wat even in komt vallen voor Hamilton.
Maar door het feit dat hij al jarenlang met een duidelijk veel mindere teamgenoot in de absoluut beste wagen van het veld rijdt begint de glans van z'n palmares al tijdens zijn carrière doffer te worden.
De enige 'mindere' teamgenoot is Bottas. Schumacher bijvoorbeeld heeft, op zijn Mercedesjaren na, zijn hele carriere met mindere teamgenoten gereden die contractueel nummer 2 waren.

Denk dat grootste probleem is dat veel mensen Hamilton niet mogen en daarom zijn prestaties onderuit willen halen. In de racedraad lees ik heel het weekend al dat het vooral de auto is waarom Hamilton wint. Of complottheorieen dat Mercedes wel de auto zou saboteren om Hamilton te beschermen....vervolgens toen Russell snel was zag je mensen die lollig aan het doen waren van zie je wel, Russell is net zo snel in de Mercedes, dus Hamilton is helemaal niet zo goed. Het is vooral de auto. Max fans die roepen dat Max veel beter zou zijn dan Hamilton.

Als ik Max fan was zou ik niet zozeer lollig doen dat Russell het nu zo goed deed en zou ik me niet zo blindstaren op Hamilton. Hamilton zit in de nadagen van zijn carriere en zal over niet al te lange tijd met pensioen gaan. Misschien na volgend seizoen of misschien over enkele seizoenen. Als je niet oppast, krijgt nu Russell de plek van Hamilton en niet Max. Vervolgens zit Max dan vast bij Red Bull in een auto zonder fabriekssteun en dus zonder kans om wk te worden. Ferrari zit Leclerc die daar lieverdje is. En dan zal je straks zien dat Mercedes straks Russell kiest en niet ook Max erbij wil omdat ze niet 2 kemphanen willen in de auto...

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
mphilipp schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:16:
[...]

Verkijk je niet op de selectieve quotes van de FIA feed. We hebben vaker gezien dat ze vrij selectief soundbites laten horen. We weten niet of Max bv net zoveel klaagt, of dat de 'geklaag' een antwoord is op een vraag van zijn engineer. Dat hebben we bv gezien met Hamilton, waar hij 'klaagde' over de banden, maar het was een antwoord op de vraag van zijn engineer. Die vraagt hoe banden eraan toe zijn. Hij antwoord dat 'the fronts are fucked'. Als wij alleen dat horen, is het net of hij zit te klagen.

Just saying...laat je niet in de maling nemen. Ik sluit niet uit dat ie de hele tijd loopt te klagen, maar wij hebben het hele plaatje niet.
Kom, kom, niet zo genuanceerd jij! Ik haal al mijn F1-nieuws uit de topics hier, dus een aantal dingen weet ik zeker:
- Hamilton is stom en is eigenlijk een slechte coureur. Zeven wereldtitels zijn hem in de schoot geworpen door een auto waar de coureur geen verschil in maakt.
- Max is de beste coureur van het veld, by far. Als'ie Hamilton prijst moet je dat niet zo opvatten. Enig gebrek aan resultaat ligt aan de auto, teamgenoten, andere coureurs, de banden of de baan.
- De RBR is eigenlijk een soort bananenboot, trager dan de safety car. Omdat Max zo'n geschenk aan de racewereld is lijkt het op een F1-auto, maar dat is het eigenlijk niet.
- Ondanks dat de F1 de topklasse van de motorsport is waar over de hele wereld duizenden mensen decennia lang hun best doen om een stoeltje te krijgen, rijden er toch een aantal totale pannenkoeken rond die eigenlijk volkomen incapabel zijn.
- Russell is een ondergewaardeerde fantastische coureur als'ie in een Williams rijdt. Zodra'ie in een Mercedes stapt is'ie een pannenkoek die laat zien dat iedereen in die auto kan winnen.
- Behalve Bottas, want die is ook stom.

:+

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:37:
[...]

Het geloofwaardigheidsprobleem valt wel mee. Het is wat Max al zei:
YouTube: "That's why he is 7time World Champion " Max Verstappen stands up fo...

Hij maakt het verschil in de cruciale momenten. Hamilton presteert onder druk.En Hamilton gaat vaak zelfs juist beter rijden naarmate de druk op hem hoger wordt.
Wat we dit weekend hebben gezien is dat Russell supergoed reed, maar dit komt mede doordat hij geen druk had en extra gemotiveerd is om zich te bewijzen in de Mercedes.
Bottas daarentegen voelde juist extra druk en reed daardoor juist een erg slordig weekend en presteerde minder dan normaal. Het ging tussen zijn oren zitten dat hij wel sneller moest zijn dan dat broekie wat even in komt vallen voor Hamilton.
Pfff, het is geen sociale werkplaats hè. Juist van een topsporter als Bottas mag je verwachten dat hij dat soort druk aan kan... Als we zo doorgaan begint het een beetje op werkverschaffing voor Bottas te lijken. Die man moet gewoon weg uit dat Mercedes zitje, als hij niet weet te presteren.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Tomcatter_31
Bansheeben schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:43:
[...]

Pfff, het is geen sociale werkplaats hè. Juist van een topsporter als Bottas mag je verwachten dat hij dat soort druk aan kan... Als we zo doorgaan begint het een beetje op werkverschaffing voor Bottas te lijken. Die man moet gewoon weg uit dat Mercedes zitje, als hij niet weet te presteren.
Klopt, maar Bottas bezweek onder de druk. Het hele weekend heeft hij slordige fouten gemaakt. In de vrije trainingen constant aan het verremmen etc. Bottas reed gewoon minder dan hij normaal deed. En dat heeft hij dit jaar al paar keer gehad. De paar keer dat Ham achter hem zat, sneller was en de druk op begon te voeren zag je bv Bottas blokkeren met remmen waardoor Ham hem in kon halen.

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
[...]

Als ik Max fan was zou ik niet zozeer lollig doen dat Russell het nu zo goed deed en zou ik me niet zo blindstaren op Hamilton. Hamilton zit in de nadagen van zijn carriere en zal over niet al te lange tijd met pensioen gaan. Misschien na volgend seizoen of misschien over enkele seizoenen. Als je niet oppast, krijgt nu Russell de plek van Hamilton en niet Max. Vervolgens zit Max dan vast bij Red Bull in een auto zonder fabriekssteun en dus zonder kans om wk te worden. Ferrari zit Leclerc die daar lieverdje is. En dan zal je straks zien dat Mercedes straks Russell kiest en niet ook Max erbij wil omdat ze niet 2 kemphanen willen in de auto...
Nou ik hoef Max niet te zie in een Mercedes zal geen bal aan zijn.
Dan is het vanaf pole vertrekken aan de horizon
Het is leuker als er ook nog een kans is dat die niet WDC wordt

• Tomcatter_31
Wormaap schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:42:
[...]

Kom, kom, niet zo genuanceerd jij! Ik haal al mijn F1-nieuws uit de topics hier, dus een aantal dingen weet ik zeker:
- Hamilton is stom en is eigenlijk een slechte coureur. Zeven wereldtitels zijn hem in de schoot geworpen door een auto waar de coureur geen verschil in maakt.
- Max is de beste coureur van het veld, by far. Als'ie Hamilton prijst moet je dat niet zo opvatten. Enig gebrek aan resultaat ligt aan de auto, teamgenoten, andere coureurs, de banden of de baan.
- De RBR is eigenlijk een soort bananenboot, trager dan de safety car. Omdat Max zo'n geschenk aan de racewereld is lijkt het op een F1-auto, maar dat is het eigenlijk niet.
- Ondanks dat de F1 de topklasse van de motorsport is waar over de hele wereld duizenden mensen decennia lang hun best doen om een stoeltje te krijgen, rijden er toch een aantal totale pannenkoeken rond die eigenlijk volkomen incapabel zijn.
- Russell is een ondergewaardeerde fantastische coureur als'ie in een Williams rijdt. Zodra'ie in een Mercedes stapt is'ie een pannenkoek die laat zien dat iedereen in die auto kan winnen.
- Behalve Bottas, want die is ook stom.

Beste samenvatting van het afgelopen weekend. :D (y)

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:50:
[...]

Klopt, maar Bottas bezweek onder de druk. Het hele weekend heeft hij slordige fouten gemaakt. In de vrije trainingen constant aan het verremmen etc. Bottas reed gewoon minder dan hij normaal deed. En dat heeft hij dit jaar al paar keer gehad. De paar keer dat Ham achter hem zat, sneller was en de druk op begon te voeren zag je bv Bottas blokkeren met remmen waardoor Ham hem in kon halen.
Helemaal mee eens. Maar ik vind dat iemand die constant bezwijkt onder de druk niet in 1 van de 2 zitjes die ertoe doen hoort te zitten. Nu is wat ik vind totaal niet relevant natuurlijk, maar op deze manier is het WDC wel extreem kunstmatig aangekleed...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Tomcatter_31
Bansheeben schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:57:
[...]

Helemaal mee eens. Maar ik vind dat iemand die constant bezwijkt onder de druk niet in 1 van de 2 zitjes die ertoe doen hoort te zitten. Nu is wat ik vind totaal niet relevant natuurlijk, maar op deze manier is het WDC wel extreem kunstmatig aangekleed...
mee eens. In de tijd van Rosberg was Merc ook al dominant, maar had je in elk geval nog onderlinge strijd tussen teamgenoten. Dat heb je nu niet meer omdat Bottas gewoon niet goed genoeg is daarvoor. Wat mij betreft mogen ze Russell in de auto van Bottas zetten...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FelizNavidad schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:54:
[...]

Nou ik hoef Max niet te zie in een Mercedes zal geen bal aan zijn.
Dan is het vanaf pole vertrekken aan de horizon
Het is leuker als er ook nog een kans is dat die niet WDC wordt
Dat zou leuker zijn als de flavour of the week in de mercedes niet alsnog aan de horizon verdwijnt.

Kans om niet WDC te worden is iets anders dan geen kans om het wel te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 07-12-2020 11:03 ]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:10
Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:01:
[...]

mee eens. In de tijd van Rosberg was Merc ook al dominant, maar had je in elk geval nog onderlinge strijd tussen teamgenoten. Dat heb je nu niet meer omdat Bottas gewoon niet goed genoeg is daarvoor. Wat mij betreft mogen ze Russell in de auto van Bottas zetten...
Zijn het misschien niet de kleine lettertjes: "Gij zult Hamilton geen stro breed in de weg leggen om WDC te worden"

Nu klinkt dit misschien lacherig maar wat als?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sand0rf schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:04:
[...]

Aangezien hij bij monde van Toto afgelopen donderdag in bed lag en de corona regels in Abu Dhabi vrij streng zijn ga ik daar nu eigenlijk niet vanuit.
tijdtechnisch zou het misschien kunnen; geloof dat ie vrijdag weer mag vliegen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:01:
[...]

Hoewel mijn post uiteraard wat sarcastisch was O Rly? :+ zou ik wel graag Russell naast Hamilton zien rijden :) Ik vind Hamilton een gave coureur en gun hem zijn overwinningen. Maar dat neemt niet weg dat ik'm graag weer eens écht ervoor zou willen zien strijden :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het 1 sluit het anders natuurlijk niet uit. HAM is een extreem goede coureur. Hij is beter dan de meeste rijders in het veld.

Is hij de beste ooit (naar generatie)? Nee, is het geheel niet. De meeste meervoudig WC's hebben er veel harder voor moeten werken. HAM is kampioen geworden door goed te zijn, maar is 7x kampioen door de auto.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:11:
[...]

tijdtechnisch zou het misschien kunnen; geloof dat ie vrijdag weer mag vliegen
Maar hij moet daar dan twee dagen in quarantine geloof ik, bij aankomst. Dat is waar het even op vastzit.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:53

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Of complottheorieen dat Mercedes wel de auto zou saboteren om Hamilton te beschermen....vervolgens toen Russell snel was zag je mensen die lollig aan het doen waren van zie je wel, Russell is net zo snel in de Mercedes, dus Hamilton is helemaal niet zo goed. Het is vooral de auto. Max fans die roepen dat Max veel beter zou zijn dan Hamilton.
Het is ook gewoon de auto. De auto maakt je wereldkampioen. Een matige andere rijder in het andere stoeltje maakt je wereldkampioen.

Rosberg in het andere stoeltje maakte Rosberg kampioen. Bottas in het andere stoeltje maakt Hamilton 100% wereldkampioen. Russell in het andere stoeltje maakt de #8 ineens weer onzeker.

De andere auto's zijn niet belangrijk in deze vergelijking. Het is de mercedes-auto die bepaalt. 2 dingen bepalen wie wereldkampioen wordt:

- De mercedes
- wie er in zit

Meer niet. Dat zijn de enige twee variabelen van de vergelijking.

Dit dus.

• Tomcatter_31
schumi2004 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:08:
[...]

Zijn het misschien niet de kleine lettertjes: "Gij zult Hamilton geen stro breed in de weg leggen om WDC te worden"

Nu klinkt dit misschien lacherig maar wat als?
Dat denk ik niet. Bottas mag gewoon winnen van het team zolang hij een realistische kans maakt op de titel. Bottas heeft ook wel bv de eerste race(s) van seizoen gewonnen. Dit zou niet mogen als hij ham geen strobreed in de weg mocht leggen. Enkele seizoenen terug gaf Hamilton ook een keer zijn plek terug aan Bottas toen Ham nog in strijd was om het wk. Dus nee, daar geloof ik niet zo in in dit geval.
PWM schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:12:
Het 1 sluit het anders natuurlijk niet uit. HAM is een extreem goede coureur. Hij is beter dan de meeste rijders in het veld.

Is hij de beste ooit (naar generatie)? Nee, is het geheel niet. De meeste meervoudig WC's hebben er veel harder voor moeten werken. HAM is kampioen geworden door goed te zijn, maar is 7x kampioen door de auto.
Welke coureur heeft een wk gewonnen met een mindere auto? Ik kan er niet zoveel bedenken. Er zal er vast ergens een tussengezeten hebben, maar veruit de meeste wk's zijn veroverd met de beste auto van het veld.

[ Voor 32% gewijzigd door Tomcatter_31 op 07-12-2020 11:19 ]

• Tomcatter_31
FunkyTrip schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:16:
[...]

Het is ook gewoon de auto. De auto maakt je wereldkampioen. Een matige andere rijder in het andere stoeltje maakt je wereldkampioen.

Rosberg in het andere stoeltje maakte Rosberg kampioen. Bottas in het andere stoeltje maakt Hamilton 100% wereldkampioen. Russell in het andere stoeltje maakt de #8 ineens weer onzeker.

De andere auto's zijn niet belangrijk in deze vergelijking. Het is de mercedes-auto die bepaalt. 2 dingen bepalen wie wereldkampioen wordt:

- De mercedes
- wie er in zit

Tuurlijk is het de auto die bepaalt. Maar het feit dat de Mercedes zo goed is, wil niet zeggen dat Hamilton maar matig is, zoals velen hier willen suggereren. De beste coureur komt vaak in de beste auto te zitten, zo werkt de sport nu eenmaal.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:18:
Welke coureur heeft een wk gewonnen met een mindere auto? Ik kan er niet zoveel bedenken. Er zal er vast ergens een tussengezeten hebben, maar veruit de meeste wk's zijn veroverd met de beste auto van het veld.
HAM met McLaren
RAI met Ferrari
Häkkinen met de Mclaren
Prost met Mclaren
Piquet met Williams

Dat zijn degene die ik zou zeggen.

EDIT:

Lauda 1977 niet vergeten

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 07-12-2020 11:23 ]

• djdaan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-11 20:12
Razr schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:12:
[...]

Maar hij moet daar dan twee dagen in quarantine geloof ik, bij aankomst. Dat is waar het even op vastzit.
Is er iemand die weet wat de exacte regels zijn met dat lucht corridor? Tijdens de weekend warm-up hoorde ik Will iets zeggen over 7 dagen voor aankomst negatief testen of 4x op rij negatief. Maar ik weet niet binnen welk tijdschema die 4x valt.

Over quarantine bij aankomst durf ik niks te zeggen eigenlijk. Het is even de vraag wanneer Hamilton negatief test.

• Tomcatter_31
PWM schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:22:
[...]

HAM met McLaren
RAI met Ferrari
Häkkinen met de Mclaren
Prost met Mclaren
Piquet met Williams

Dat zijn degene die ik zou zeggen.

EDIT:

Lauda 1977 niet vergeten
Hmm, denk dat veel van de auto's in dit lijstje op zn minst erg gewaagd waren aan elkaar.
- Prost in 85, 86 was nog beetje voor mijn tijd, dus dat zou ik op moeten zoeken. In 89 was de McLaren de beste auto en in 93 de Williams ook
- De McLaren van Ham was denk ik ook op erg gewaagd aan de Ferrari in 2008, denk dat beide auto's erg vergelijkbaar waren.
- Denk dat McLaren in 98 en 99 met Hakkinen toch echt de beste auto had.

Als ik terugkijk in het lijstje zou ik misschien zeggen Alonso in 2005. Dat jaar was de McLaren echt duidelijk de snellere auto. Alleen was die erg onbetrouwbaar....dus ja, is die dan beter....

• Requiem19
  • Laatst online: 21:58
Even een vraagje van algemene aard.

Waarom noemt iedereen Verstappen 'Max' en de rest van het de rijders wel keurig bij hun achternaam? :P

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Requiem19 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:39:

Waarom noemt iedereen Verstappen 'Max' en de rest van het de rijders wel keurig bij hun achternaam? :P
Voor mij vooral omdat de verhouding in lengte van voor en achternaam bij max anders is dan bij de rest.
Luiheid dus. ;)

• Tomcatter_31
Uit gemak denk ik. Max is korter tikken dan Verstappen en leest makkelijker dan Ver. :)

• Requiem19
  • Laatst online: 21:58
Verstappen
Hamilton

Scheelt 2 letters.

Al dat 'gemax' klinkt in mijn ogen zo familiair. Alsof we hem allemaal wekelijks op de koffie hebben. Naja, voor sommige die iRacing spelen is dat misschien ook wel zo ;).

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

mphilipp schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:16:
[...]

Verkijk je niet op de selectieve quotes van de FIA feed. We hebben vaker gezien dat ze vrij selectief soundbites laten horen. We weten niet of Max bv net zoveel klaagt, of dat de 'geklaag' een antwoord is op een vraag van zijn engineer. Dat hebben we bv gezien met Hamilton, waar hij 'klaagde' over de banden, maar het was een antwoord op de vraag van zijn engineer. Die vraagt hoe banden eraan toe zijn. Hij antwoord dat 'the fronts are fucked'. Als wij alleen dat horen, is het net of hij zit te klagen.

Just saying...laat je niet in de maling nemen. Ik sluit niet uit dat ie de hele tijd loopt te klagen, maar wij hebben het hele plaatje niet.
Je kan het plaatje heel makkelijk compleet maken door een F1tv abo te nemen, zo kun je de livestreams + onboards + boordradio's zien/horen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:45

mark-k

AKA markkNL

Max en Lewis is korter dan hun achternaam

• FelizNavidad

Volgens mij wordt Kimi ook regelmatig bij voornaam genoemt

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:17

mphilipp

Romanes eunt domus

Wormaap schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:42:
[...]
Kom, kom, niet zo genuanceerd jij!
Kan ik niets aan doen... :+ Soms draaf ik door daarin denk ik. Maar daar heb ik jullie voor 8)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

FelizNavidad schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:03:
[...]
Volgens mij wordt Kimi ook regelmatig bij voornaam genoemt
Kimi? Oh, Raïkkonen bedoel je :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FelizNavidad schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:19:
Gaat de Thaise connectie boven resultaten ?
Ik zie dit wel vaker voorbijkomen, maar heeft die Thai uberhaupt wel aandelen in Red Bull Racing? Volgens mij staat Red Bull Racing helemaal los van Red Bull en is Mateschitz daar ook de enige eigenaar van.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04

Martinspire

Awesomeness

Ik ben wel benieuwd, als Red Bull Russell wil hebben, zullen Williams en Mercedes/Toto hem wel afstaan? Eventueel met een 1-jarige deal? Wat dan overigens indirect weer zou bevestigen dat ie daarna ofwel Bottas ofwel Hamilton vervangt.

Ik zie hem graag in een betere auto en denk dat ie ook een stuk dichter bij Max kan komen dan Perez.

Dit kan nog wel eens een pittige komende 1 a 2 weken worden voor wat betreft de stoeltjes van volgend jaar :P

Verder verwacht ik dat de inhaalactie van Russell op Bottas wel mee mag doen voor inhaalactie van het jaar

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2020 12:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:09
[...]
De enige 'mindere' teamgenoot is Bottas. Schumacher bijvoorbeeld heeft, op zijn Mercedesjaren na, zijn hele carriere met mindere teamgenoten gereden die contractueel nummer 2 waren.

Denk dat grootste probleem is dat veel mensen Hamilton niet mogen en daarom zijn prestaties onderuit willen halen. In de racedraad lees ik heel het weekend al dat het vooral de auto is waarom Hamilton wint. Of complottheorieen dat Mercedes wel de auto zou saboteren om Hamilton te beschermen....vervolgens toen Russell snel was zag je mensen die lollig aan het doen waren van zie je wel, Russell is net zo snel in de Mercedes, dus Hamilton is helemaal niet zo goed. Het is vooral de auto. Max fans die roepen dat Max veel beter zou zijn dan Hamilton.

Grappig dat je Schumacher noemt. Door de 'Schumacher-jaren' ben ik destijds redelijk afgeknapt op F1. Ook toen omdat alles in het teken van die ene rijder stond. En Ferrari's dominantie was toen zelfs nog geen schim van de huidige van Mercedes.

Qua kampioenschap waren de mooiste jaren in het afgelopen decennium voor mij de Hamilton-Rosberg periode. Rosberg zat dichter bij Hamilton dan Bottas, en er was geen 1-2 hiërarchie zoals die er sinds de komst van Bottas overduidelijk wel is.

Ben het overigens met je eens dat Russel voor Verstappen wel eens vervelend kan uitpakken. Maar dat is dan maar zo. Kijk persoonlijk geen F1 omdat er een Nederlander in meerijdt, dus dat boeit me niet zoveel.

Enige waar ik op hoop is dat Mercedes een gelijkwaardige topcoureur naast Russel zet. En het interesseert me geen bal of dat Hamilton, Verstappen, Leclerc of iemand anders is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Voor nu de laatste keer dat we dit kunnen zeggen dit seizoen:
RACEWEEK oOo *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrF6YIsCacp3crD_YBUwl4KJfzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R5BDma6Q4aNIODITTpQWjGWK.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:14
Mooi verhaal, maar ook een aardig stuk bagatellisatie van Russell's prestaties. Hoe hij na die gefaalde pitstops zich terug vocht vanaf de 5e plek, en Bottas inhaalde was gewoon fenomenaal. En daar zat heus de nodige druk bij. Sowieso een switch van de langzaamste naar de snelste auto zal de nodige druk met zich meebrengen :D maar dan heet het ineens 'extra motivatie'. Hij had hier ook z'n hele carrière kunnen verzieken als hij 3 dagen lang niks liet zien in die Mercedes en hem niet onder controle kon houden.

Bottas is gewoon een 'useful idiot' voor Mercedes. In een tijd waar men wil doen geloven dat er géén teamorders en 'tweede rijders' meer zijn is het gewoon iemand toch ieder jaar weer vrij weinig laat zien en totaal geen bedreiging voor Hamilton is. Zal heerlijk zijn voor Toto. Al zullen ze toch nog een beetje 'door moeten selecteren' vrees ik. Wellicht in 2021 gewoon nog HAM/BOT, maar we zullen daarna RUS daar wel zien verwacht ik, en mogelijk nog een 2e nieuwe rijder als HAM stopt na één 'extra' seizoen, want ik zie ze BOT echt niet meenemen naar 2022 (hij ligt nou eenmaal al vast voor 2021).

Het spreekt ook echt niet voor BOT dat hij tot aan de laatste race aan toe nog in een "gevecht" verwikkeld is om de tweede plek in het WDC, notabene met een rijder die 5x uitgevallen is dit seizoen :D Max zit momenteel qua gemiddelde net boven z'n eerste seizoen (punten / uitgereden races), dus puntentechnisch gaat het voor hem niet fantastisch dit jaar (vooral door de vele uitvalbeurten).

Max:
2016: 11.33 (18/21)
2017: 12 (14/20)
2018: 13.83 (18/21)
2019: 14.63 (19/21)
2020: 11.81 (11/16)

Valtteri:
2017: 16.05 (19/20)
2018: 12.35 (20/21)
2019: 17.16 (19/21)
2020: 13.66 (15/16)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

warp schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:15:
[...]

Ik zie dit wel vaker voorbijkomen, maar heeft die Thai uberhaupt wel aandelen in Red Bull Racing? Volgens mij staat Red Bull Racing helemaal los van Red Bull en is Mateschitz daar ook de enige eigenaar van.
geloof een groot aandeelhouder >40%

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:36
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:53:

Voor nu de laatste keer dat we dit kunnen zeggen dit seizoen:
RACEWEEK oOo *O*
[Afbeelding]
En dromen van een kampioenschap om daarna in maart weer te kunnen spreken van een mislukt jaar. :+

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

NotSoSteady schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:19:
[...]

En weer dromen van een kampioenschap om daarna in maart weer te kunnen spreken van een mislukt jaar. :+
Ik denk dat we er bijna vanuit kunnen gaan dat er volgend jaar niet veel verandert, aangezien de auto's niet veel veranderen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:21:
[...]
Ik denk dat we er bijna vanuit kunnen gaan dat er volgend jaar niet veel verandert, aangezien de auto's niet veel veranderen.
Theoretisch zou er dan een verlies aan downforce moeten zijn, wat dat prakisch op zal gaan leveren?

Testing, one, two ...

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

hardware-lover schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:28:
[...]

Theoretisch zou er dan een verlies aan downforce moeten zijn, wat dat prakisch op zal gaan leveren?
In 2022 veranderen de regels toch pas met grote stappen? :)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:31:
[...]
In 2022 veranderen de regels toch pas met grote stappen? :)
Dit zijn ze voor 2021.
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/techtuesday/041-20-RULE-2021-FLOOR-.jpg.transform/9col/image.jpg

Testing, one, two ...

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:13

MrMarcie

CFMoto 450MT

Ik zie dat toch anders, HAM is wel een buitengewoon goede coureur. Maar dat ie beter gaat rijden bij druk is meer dat zijn auto zo goed is dat ie die niet op 100% hoeft te rijden, en Max wel. Komt er dan druk dan gaat ie van 94% naar 98% van de capaciteit van de auto. En dat is wel een heel verschil. Wat mij betreft is hij niet 7voudig kampioen omdat ie zo goed is. Denk dat 3 championships reeler was geweest, maar ja zo werkt de F1 niet.
The_Admin schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:14:
[...]

Mooi verhaal, maar ook een aardig stuk bagatellisatie van Russell's prestaties. Hoe hij na die gefaalde pitstops zich terug vocht vanaf de 5e plek, en Bottas inhaalde was gewoon fenomenaal. En daar zat heus de nodige druk bij. Sowieso een switch van de langzaamste naar de snelste auto zal de nodige druk met zich meebrengen :D maar dan heet het ineens 'extra motivatie'. Hij had hier ook z'n hele carrière kunnen verzieken als hij 3 dagen lang niks liet zien in die Mercedes en hem niet onder controle kon houden.

Bottas is gewoon een 'useful idiot' voor Mercedes. In een tijd waar men wil doen geloven dat er géén teamorders en 'tweede rijders' meer zijn is het gewoon iemand toch ieder jaar weer vrij weinig laat zien en totaal geen bedreiging voor Hamilton is. Zal heerlijk zijn voor Toto. Al zullen ze toch nog een beetje 'door moeten selecteren' vrees ik. Wellicht in 2021 gewoon nog HAM/BOT, maar we zullen daarna RUS daar wel zien verwacht ik, en mogelijk nog een 2e nieuwe rijder als HAM stopt na één 'extra' seizoen, want ik zie ze BOT echt niet meenemen naar 2022 (hij ligt nou eenmaal al vast voor 2021).

Het spreekt ook echt niet voor BOT dat hij tot aan de laatste race aan toe nog in een "gevecht" verwikkeld is om de tweede plek in het WDC, notabene met een rijder die 5x uitgevallen is dit seizoen :D Max zit momenteel qua gemiddelde net boven z'n eerste seizoen (punten / uitgereden races), dus puntentechnisch gaat het voor hem niet fantastisch dit jaar (vooral door de vele uitvalbeurten).

Max:

Valtteri:
Dat heb je goed gezien en geeft aan hoe goed Max wel is. Die Russell heeft trouwens een prestatie van wereldformaat neergezet en daar zat wel degelijk veel druk bij. Er zijn maar een paar kanjers, en die Russell hoort daar wat mij betreft bij. En die actie op Bottas, die slaapt niet meer. En dan dat interview achteraf met hem, nee Bottas is geen winnaar.
Hoop dat die Russell volgende week weer met MB mag meedoen. Dat is dan wel jammer voor Max, die dankzij LeClerc weleens zijn positie 2 in kampioenschap kan missen, maar ik gun het die Russell volgende week wel.

Ik volg die F1 al ruim 45 jaar, maar ben ook af en toe in slaap gevallen in de slappe periodes, en die zijn er veel geweest. Maar die GP van gisteren kan je toch wel een boek over volschrijven, net als die van vorige week. Het was zwaar balen dat Max eruit gekegeld werd maar verder was het helemaal top.

Samen met vorig weekend "a fortnight to remember".

[ Voor 12% gewijzigd door MrMarcie op 07-12-2020 13:56 . Reden: typo's ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• Tomcatter_31
The_Admin schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:14:
[...]

Max:

Valtteri:
Ik zei ook dat Russell supergoed gereden had. En die inhaalactie op Bottas was idd super! Ook al reed Bottas weer op zijn oude banden. Je moet het toch maar even doen als Russell zijnde. Ik wil Russells prestaties ook helemaal niet onderuit halen. Die heeft het geweldig gedaan. Maar hij zei zelf al dat er voor heem geen druk was. Hij kwam zonder enige voorbereiding in een compleet nieuwe auto te zitten. Dus als het niet ging, kon hij dat aangeven. Als het wel goed gaat, laat hij meteen enorme indruk achter. Voor hem dus een win-win situatie...aldus Russell zelf. Maar natuurlijk zal Russell ook echt wel druk hebben gevoeld. genoeg F1 coureurs die zijn afgeschreven door invalbeurten die niet goed gingen. maar goed, Russell toont aan dat hij gewoon enorm talent is en het waar kan maken. Zelfde als Max dat deed toen hij de F1 in kwam en later toen hij overgeplaatst werd naar Red Bull. Zelfde geldt voor Hamilton toen hij in 2007 naast Alonso werd gezet als rookie.

Dit verandert allemaal verder weinig aan dat Bottas wel bezweek onder de druk en onder zijn kunnen heeft gereden. En het verandert ook weinig aan dat Hamilton gewoon een topcoureur is wat velen hier in twijfel willen trekken met alle opmerkingen over dat Hamilton alleen maar wint omdat die auto zo goed is....

• Tomcatter_31
MrMarcie schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik zie dat toch anders, HAM is wel een buitengewoon goede coureur. Maar dat ie beter gaat rijden bij druk is meer dat zijn auto zo goed is dat ie die niet op 100% hoeft te rijden, en Max wel. Komt er dan druk dan gaat ie van 94% naar 98% van de capaciteit van de auto. En dat is wel een heel verschil.
Dat mag, ieder zijn mening. Ik heb het met beter presteren niet alleen nu over de laatste paar seizoenen met Bottas naast hem. Ook al in de tijd van Rosberg en zijn McLaren dagen. Rosberg had immers dezelfde auto als Hamilton....

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

mphilipp schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:42:
[...]

Een veelgehoorde uitspraak die gewoonweg niet waar is. Mol et al roept het ook, maar een contract in de F1 wereld is evenveel waard als het contract dat jij hebt met je werkgever of met de Hema als je er iets koopt. Het verschil is - en dat verward men meestal - dat de belangen in de F1 zodanig groot zijn, dat ze SOMS bereid zijn om een bak geld leeg te gooien om een contract te ontbinden. Check vd Garde vs Force India. Die moesten gewoon dokken omdat ze het niet goed hadden gedaan. Dus dat F1 contract was gewoon geldig.
Het contract van Max kan ook heel simple ontbonden worden: tel maar een paar miljoen neer en hij kan gaan waar ie wil... :+
Als Mercedes zich bedenkt en iemand anders in die auto wil zetten het volgende seizoen dan kan Bottas misschien een leuke soms geld verwachten maar ik acht de kans klein dat hij het contractueel af kan dwingen dat hij toch kan blijven. Mercedes (en waarschijnlijk elk team) zijn echt niet zo dom om in de contracten geen clausules met voorwaarden en afkoopregelingen op te nemen. En zo zullen de rijders zelf ook wel wat voorwaarden hebben mochten er grotere kansen voorbij komen bijvoorbeeld.

Het contract is dan wel gewoon geldig en dan zal Bottas dus gewoon recht hebben op centen, maar soms gaat het niet om enkel de centen. Hij zal dan echt zijn titel aspiraties in het putje zien gaan als hij niet in die Mercedes zit. Wat is je contract dan precies waard? Enkel de troostprijs dus.

(come to think of it, we hebben deze discussie al eerder gehad)

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 450MT

Tomcatter_31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:55:
[...]

Dat mag, ieder zijn mening. Ik heb het met beter presteren niet alleen nu over de laatste paar seizoenen met Bottas naast hem. Ook al in de tijd van Rosberg en zijn McLaren dagen. Rosberg had immers dezelfde auto als Hamilton....
Daarom geef ik ook aan dat HAM een buitengewone goede coureur is. Hij is een van de weinigen die erbovenuit stijgt.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MrMarcie schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:58:
[...]

Daarom geef ik ook aan dat HAM een buitengewone goede coureur is. Hij is een van de weinigen die erbovenuit stijgt.
en met beetje mazzel (of pech) dit weekend aanwezig is voor de afsluiter; https://www.motorsport.co...dget&ic_campaign=widget-6

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12 22:02
himlims_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:17:
[...]

geloof een groot aandeelhouder >40%
Inderdaad, Mateschitz is de mede-oprichter van energiedrankproducent Red Bull en bezit 49% van de aandelen in Red Bull GmbH. De resterende 51% van de Red Bull-aandelen is in handen van de Thaise Yoovidhya-familie. Die laatste familie heeft wel banden met Albon.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Omdat het nieuwe topic voor komend weekend nog niet open is:
Charles Leclerc has been handed a three-place grid penalty for the Formula 1 season finale in Abu Dhabi for causing an opening lap collision in the Sakhir Grand Prix.
https://www.motorsport.co...for-abu-dhabi-gp/4922802/

[ Voor 31% gewijzigd door YakuzA op 07-12-2020 15:36 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hippocampus schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:57:
[...]
(come to think of it, we hebben deze discussie al eerder gehad)
Tuurlijk, het komt elke keer weer terug. Maar ik blijf erbij: een contract is een contract, of het nou in F1 is of ergens anders. Het is precies zoals ik zeg, en dat is ook hetzelfde als wat jij zegt. Alleen de conclusie dat een contract dan niets waar is, is niet waar. Het kost geld om een contract te ontbinden. Dat is overal hetzelfde. Dus als het je wat waard is om het contract te ontbinden, kan dat. Geen probleem. Maar dat een contract niets waard is, is gewoon niet waar. Het kost geld. Toch?

• alexbl69
himlims_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:24:
[...]

en met beetje mazzel (of pech) dit weekend aanwezig is voor de afsluiter; https://www.motorsport.co...dget&ic_campaign=widget-6
Voor de show zou ik het pech willen noemen.

Nog een keertje Russell in de MB lijkt me spectaculairder dan Hamilton die al lang WDC is.

Vanuit Hamiltons oogpunt is het natuurlijk volkomen logisch dat hij zelf wil rijden. Een nogmaals uitmuntend presterende Russell is nou niet bepaald bevorderlijk voor z'n marktwaarde :).

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 450MT

YakuzA schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:36:
Omdat het nieuwe topic voor komend weekend nog niet open is:

[...]

https://www.motorsport.co...for-abu-dhabi-gp/4922802/
En VER geen #2 in kampioenschap daardoor. Dat is wel heel erg auw. :(

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 07-12-2020 16:53 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• FelizNavidad
Martinspire schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:17:
Ik ben wel benieuwd, als Red Bull Russell wil hebben, zullen Williams en Mercedes/Toto hem wel afstaan? Eventueel met een 1-jarige deal? Wat dan overigens indirect weer zou bevestigen dat ie daarna ofwel Bottas ofwel Hamilton vervangt.

Ik zie hem graag in een betere auto en denk dat ie ook een stuk dichter bij Max kan komen dan Perez.

Dit kan nog wel eens een pittige komende 1 a 2 weken worden voor wat betreft de stoeltjes van volgend jaar :P

Verder verwacht ik dat de inhaalactie van Russell op Bottas wel mee mag doen voor inhaalactie van het jaar
Dat zou echt een top optie zijn
Voor zowel Mercedes als RBR
Alleen past het niet heel erg in de filosofie van RBR marja die is nu toch al naar de gladiolen

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Grappig dat ik nu overal lees dat PER in de RBR naast Max moet komen nu hij podium heeft gereden. Zijn we HUL direct vergeten?

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Tristan schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:57:
Grappig dat ik nu overal lees dat PER in de RBR naast Max moet komen nu hij podium heeft gereden. Zijn we HUL direct vergeten?
Wie?

Wellicht mede de wereld in geholpen omdat Perez het de laatste races goed gedaan heeft en "gespot" is bij een gesprek met Dr. Helmut Marko.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Welnee, die twee namen worden beide al maanden genoemd.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zeker niet. ;)
Ik wil juist Hulkenberg omdat hij de juiste instelling toont. Verder is de man inmiddels 33 en eigenlijk ook richting einde carriere. Dat komt juist goed uit omdat RBR waarschijnlijk niet naar iemand zoekt voor vijf jaar, nee eerder twee. Tsunoda is de volgende kanshebber en dat hebben ze daar echt wel in hun achterhoofd zitten. Maar voor nu heb je iemand nodig die snel is, feedback kan geven en om kan gaan met een wat lastigere auto. Ik denk dat Hulkenberg dan je coureur is.

Maar alle geluiden lijken op Albon te wijzen die nog een jaar zwaar mag onderpresteren. Inmiddels is het gewoon beschamend aan het worden. Gisteren alweer waar een fatsoenlijke no.2 die race absoluut gewonnen had moeten hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Hoe aardig hij ook is, ik denk niet dat ik nog een jaar ALB ga aankunnen...... :X

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27
Kort foto-soapje van Fabrega. De route van het vliegveld naar het hotel

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EopWP_KXcAAqvcc?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EopWQasWEAYhHdv?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EopYJo8WEAAsdVh?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EopYJ4JXEAAcku0?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:05:
Kort foto-soapje van Fabrega. De route van het vliegveld naar het hotel

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Zo, dat ziet er serieus uit. Verwachten ze nog meer gevallen dan? Of zijn dit toevallig mensen die besmet waren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:22
Martinspire schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:32:
[...]

Zo, dat ziet er serieus uit. Verwachten ze nog meer gevallen dan? Of zijn dit toevallig mensen die besmet waren?
Bahrein scheen sowieso vrij rigoureus er in te zijn, en Abu Dhabi zou niet veel anders zijn.

Bij Bahrein was het IIRC vliegtuigen vol F1 gevolg, uitstappen, testen, naar het hotel en in isolatie de uitslag afwachten. Verder neem ik aan ook redelijk alleen van hotel naar circuit en klaar. En Abu Dhabi komen ze volgens mij ook alleen binnen als ze voor verlaten Bahrein negatief testen.

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:00

Spotmatic

Ken sent me

Help!!!! schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:39:
^
Hoe aardig hij ook is, ik denk niet dat ik nog een jaar ALB ga aankunnen...... :X
Nog een jaar ALB ga ik ook niet trekken. Dan zoek ik wel een ander team om te supporten ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 17:47
McLaren met Norris en Ricciardo en een Mercedes motor gaan volgend jaar mijn support krijgen

• FelizNavidad
Ik hoop dat Fernando kan verrassen volgend jaar!

Ook leuk dat AM als team in de F1 is alhoewel ik denk dat dat team niet goed zal gaan scoren gezien hun driver line up

[ Voor 55% gewijzigd door FelizNavidad op 07-12-2020 20:30 ]

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Leuk samenvattinkje van t weekend :)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:43

rammes

koekebakker 1e klas

Hamilton op goede weg voor terugkeer in Abu Dhabi, aldus Wolff

https://nl.motorsport.com...get&ic_campaign=widget-22

klinkt als een gevalletje "mijn banden zijn slecht" en dan de snelste ronde zetten

Ik zou het doen!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:37
Balen van Russell, maar als er dan iemand de overwinning verdient, is het degene die voor volgend jaar (nog) geen stoeltje heeft. Geweldige prestatie voor Racing Point, ze stonden er al vaak als het chaos was bij de top-3, maar nu hebben ze er echt van kunnen profiteren. Niet de grootste fan van het team zelf, maar dit is geweldig gedaan.

En het moet gezegd worden: Ook een heel goede prestatie van Ocon, lijkt de laatste paar races zeker on par te zijn met Ricciardo, of Ricciardo is zich nu al aan het focus op volgend jaar bij McLaren. Ben benieuwd hoe het gaat worden tussen Esteban en Fernando, kan nog leuk worden denk ik.

[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 07-12-2020 20:51 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:25

pinda powerrr

Slow down...

Alonso komt het team binnen als de koning die het wel even voordoet. Dan heb je Ocon die dan de middelvinger naar hem opsteekt en niet nederig gaat luisteren naar die bejaarde vent. Dat wordt dan uitgevochten op de baan, waarbij Ocon beter uit de verf komt en Alonso steeds meer zielig gaat doen.

Kan best leuk gaan worden! :P

Waiting on the world to change

• alexbl69
Zou me inderdaad zeer verbazen als Alonso volgend jaar competitief is.

Hij heeft het rijdersinstinct en flink wat ervaring, maar ben bang dat hij niet meer de handlingsnelheid heeft die nodig is om potten te kunnen breken.

• FelizNavidad
Mja ik hoop dat die kan verrassen

Maar ik moet het ook nog zien hij had in zijn hoogtijdagen een erg agressieve rijstijl waar het gaat ok het ding de bocht in te smijten bijna. Veel leunen op de banden. Iets wat later niet meer kon en heeft sindsdien ook niet heel veel laten zien. Maar het zou leuk zijn ik ben wel fan!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 11:48

psy

FunkyTrip schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:16:
[...]

- De mercedes
- wie er in zit

Nu begrijp ik ook waarom Hamilton zijn team en de fabriek elke keer weer zo uitvoerig bedankt. Hij weet het blijkbaar zelf ook heel goed :+

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ondertussen op Reddit: https://www.reddit.com/r/...mercedes_references_from/

Schijnt dat zowel Russell als Bottas op instagram verwijdert hebben voor welk team ze rijden, en dit zou vandaag-ish gebeurd zijn, iig. na de afgelopen race.

Laat de speculaas maar komen :P

People as things, that’s where it starts.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RobinHood schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:20:
Schijnt dat zowel Russell als Bottas op instagram verwijdert hebben voor welk team ze rijden, en dit zou vandaag-ish gebeurd zijn, iig. na de afgelopen race.
En dan laat (in ieder geval VB77) ze wel op FB, Twitter en zijn eigen website staan? Beetje vaag. Heeft iemand een plaatje van hoe zijn Insta er op zaterdag uitzag? Want het klinkt een beetje als een idee dat op zoek is naar een verhaal (dat er niet is).

Niet eens de geur van speculaas vrees ik. Ik snap wat er gesugereerd wordt, maar als Mercedes met deze snelheid eventjes besloten heeft om beide coureurs om te wisselen, zijn ze nog wreder/killer dan Red Bull. Ik geloof er niets van.

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12 18:46
RobinHood schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:20:
, en dit zou vandaag-ish gebeurd zijn, iig. na de afgelopen race.
26 november had Russell al geen Williams in zijn bio staan. Bottas laatste archive.org screenshot is van 6 november dus dat zegt helemaal niets.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vraag mij trouwens af...Lewis moet 10 dagen in quarantine blijven, dus in zijn hotelkamer en in Abu Dhabi 48 uur. Hou zou dan misschien niet eens op tijd zijn voor FP1. Maar hij kan toch ook helemaal niets doen aan trainen? Tenminste, niet in de gym. Zou ie dan maar wat oefeningen met lichaamsgewicht doen op een badmatje in de hotelkamer (of heeft ie zo'n suite waarin je verdwaalt?). Lijkt mij ook niet echt ideaal. Die topsporters vullen hun dagen altijd met sporten en trainen. Als je dan ook nog eens ziek geweest bent, ook al zijn de symptomen mild, heb je ook niet echt een goed uitgangspunt om te shinen straks.

Nog een paar dagen en dan weten we het. Maar je zou zo zeggen dat het niet ideaal is.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:39

basvn

Breezand - NHN

Laatste keer dit jaar!

[F1 2020] Race 17 GP van Abu Dhabi

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Pushedspore schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:41:
[...]

26 november had Russell al geen Williams in zijn bio staan. Bottas laatste archive.org screenshot is van 6 november dus dat zegt helemaal niets.
[Twitter]
Het zegt helemaal niks maar het zegt eigenlijk ook heel veel.
Waarom weg halen? Hij rijdt nu nog voor ze. Vooralsnog rijdt hij volgend jaar voor ze.

Het heeft wel een beetje het "boze ex" niveau. Relatiestatus wijzigen voordat het officieel bekent is.
Maar tegelijkertijd denk ik zelf ook dat het een storm in een glas water is. Mercedes zie ik niet zo snel handelen en zouden dan op zn minst Russell ook dit weekend laten rijden om zeker te zijn dat het geen fluke was en het dan in de winter netjes afhandelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Tristan
Ik ben echt van mening dat Lewis helemaal niet ziek is (geweest). Denk daar eens over na.. team en rijders kampioenschap zijn al binnen, dus de druk om te moeten presteren is minder. Niet de reserve rijder van Mercedes maar een rijder die alleen onder management van Toto staat krijgt het stoeltje. Lewis die naar verluidt nog steeds zijn contract niet heeft getekend.

Waar rook is, is vuur..

• Extigo
  • Laatst online: 19:35
Tristan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:02:
Ik ben echt van mening dat Lewis helemaal niet ziek is (geweest). Denk daar eens over na.. team en rijders kampioenschap zijn al binnen, dus de druk om te moeten presteren is minder. Niet de reserve rijder van Mercedes maar een rijder die alleen onder management van Toto staat krijgt het stoeltje. Lewis die naar verluidt nog steeds zijn contract niet heeft getekend.

Waar rook is, is vuur..
Dit is gewoon weg onzin.

Waarom zouden de F1 en de FIA dan een statement uitvaardigen? Die hebben niets met Mercedes e.d. te maken en de tests worden door een onafhankelijke partij uitgevoerd in opdracht van de FIA.

https://www.fia.com/news/...est-result-lewis-hamilton

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7byUmAcD2X5YAl1eRhEPqryA9FI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5CehmhhNLi5oLTn0kc6uWI7.jpg?f=fotoalbum_large
Tsunoda gaat mee in de AT voor de young driver test na de race in Abu Dhabi

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eos3CuXXMAAxaZ_?format=jpg&name=large
insta embed is nog steeds kapot?

[ Voor 75% gewijzigd door basvn op 08-12-2020 09:14 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Extigo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:07:
[...]

Dit is gewoon weg onzin.

Waarom zouden de F1 en de FIA dan een statement uitvaardigen? Die hebben niets met Mercedes e.d. te maken en de tests worden door een onafhankelijke partij uitgevoerd in opdracht van de FIA.

https://www.fia.com/news/...est-result-lewis-hamilton
Mja, ik kan niet ontkennen dat me ook wel even achter mn alu-hoedje krapte toen ik het las.

- Nog steeds geen contract
- Her en der al wat hints laten vallen over leven na F1
- Her en der hints laten vallen dat het hele corona gebeuren hem een andere kijk op het leven gaf
- Harde klapper van Grosjean. Volgende keer zou hij het kunnen zijn maar met slechtere afloop.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Extigo
Player1S schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:12:
[...]

Mja, ik kan niet ontkennen dat me ook wel even achter mn alu-hoedje krapte toen ik het las.

- Her en der hints laten vallen dat het hele corona gebeuren hem een andere kijk op het leven gaf
- Harde klapper van Grosjean. Volgende keer zou hij het kunnen zijn maar met slechtere afloop.
Het zou een makkelijke uitweg voor hem kunnen zijn, maar een Covid-19 besmetting heeft hij zeker. Tenzij de FIA en F1 zich laten beïnvloeden door Mercedes om deze leugen naar buiten te brengen. Als dat ooit naar buiten komt, kan dit erg schadelijk zijn voor de FIA en Liberty, vandaar dat ik redelijk zeker ben van de besmetting bij Lewis.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 15:22

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Ik vind het ook vreemd dat er nog altijd geen contract ligt en misschien is dat omdat hij niet weet of hij nog een seizoen mee wil doen, maar Lewis zou wat mij betreft van een voetstuk vallen als hij voor zichzelf vindt dat hij niet gewoon kan zeggen "ik stop er mee" maar dat hij dat via zo'n toneelstukje moet doen.

Signatures zijn voor boomers.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Maasluip schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:27:
[...]

Ik vind het ook vreemd dat er nog altijd geen contract ligt en misschien is dat omdat hij niet weet of hij nog een seizoen mee wil doen, maar Lewis zou wat mij betreft van een voetstuk vallen als hij voor zichzelf vindt dat hij niet gewoon kan zeggen "ik stop er mee" maar dat hij dat via zo'n toneelstukje moet doen.
of hij wou gewoon weten hoe Russell het zou doen en wil hij gewoon een sterkere teamgenoot zodat ie daadwerkelijk moet werken voor zn 8e titel ;) O-)

• The_Admin
Tristan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:02:

Waar rook is, is vuur..
Tjah, zo kan je alles wel in twijfel trekken. Denk je serieus dat Hamilton zich zo weg laat zetten? Of gaan we dan full-wappie en insinueren dat Toto/Merc het testresultaat vervalst heeft ofzo en Hamilton zelf denkt dat hij positief testte terwijl hij negatief is? Nee, die heeft gewoon corona, het is een wonder dat we tot nu toe (afkloppen) het seizoen zijn doorgekomen met maar 3 besmette rijders, als je die drukte ziet. Vergelijk het eens met voetbal, hoeveel besmettingen zagen we daar een paar maanden geleden niet bij diverse clubs (AZ, PSV). Of was dat ook allemaal nep en een truc van de TD om hen een nieuw contract te laten tekenen?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]

neehoor, doen ze continu melden op precies dezelfde pagina; bij mij staat een related news kolom met voor elke week een melding en als het nodig is omdat het opvallend is, wie het is zoals:

https://www.fia.com/news/...porting-director-jonathan

Aangezien iedereen er anders doorheen komt - ook mensen van 30 die supergezond zijn - hoop ik het allemaal meevalt bij Hamilton zodat we volgend jaar weer kunnen mokken dat het niet aan de hem maar aan de auto ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door pjottum op 08-12-2020 09:40 ]

ping 127.212.23.124

• The_Admin
[...]

Leuke punten, maar ik mis compleet de relatie met die test van Hamilton. Ik vind het zelfs een beetje stuitend dat we hier ruimte gaan geven aan dit soort wappie-complottheorieen. Natuurlijk kan je eens hardop fantaseren over wat geruchten en 'wie rijdt waar' en 'waarom heeft X nog niet bijgetekend', maar kom op hey, gaan we hier nu ook echt de kant op dat we allerlei aluhoedjes shit gaan verkondigen over vervalste testen en weet ik het?

Zowel Toto als Hamilton roepen al maanden dat ze geen haast hebben met dat contract, en dat geloof ik best. Natuurlijk is de 'rust' misschien een beetje voor de buhne en zijn de onderhandelingen achter de schermen echt wel bezig en een stuk harder. Maar, als Lewis daadwerkelijk verder wil is Mercedes de enige plek waar hij min of meer verzekerd is van een WK-waardige auto, Bottas ligt al vast voor 2021, dus hij weet ook dat hij op dat front weinig concurrentie hoeft te verwachten. Hij is de 7-voudig WK en met afstand de meest bekende F1-coureur op dit moment, met veruit de meeste exposure en daardoor impact. Natuurlijk zijn er andere bekende coureurs, maar niemand heeft de sterrenstatus van Lewis, dus dat is Mercedes weer heel wat waard.

Ik geloof wel dat het meer dan ooit niet alleen gaat over 'ik wil de snelste auto, en heel veel geld', maar ook om een plan voor ná z'n actieve rijderscarriere. Hij wil die impact blijven maken en zich in blijven zetten voor de zaken die hij belangrijk vindt, dus ik verwacht dat er wel iets uitkomt waar hij bv. nog 1 of 2 jaar gaat rijden en daarna gewoon Chief Diversity Officer oid wordt, danwel bij Mercedes of de FIA/FOM.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:53

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DaniëlWW2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:26:

Maar alle geluiden lijken op Albon te wijzen die nog een jaar zwaar mag onderpresteren. Inmiddels is het gewoon beschamend aan het worden. Gisteren alweer waar een fatsoenlijke no.2 die race absoluut gewonnen had moeten hebben.
Waarom? De RB is minder snel dan de roze auto. Je moet Max niet meetellen in de assessment van een auto, wel Albon & Sainz en die eindigen 4e tot 8e.

Dit dus.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:11
FunkyTrip schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:13:
[...]

De RB is minder snel dan de roze auto
Als het om één rondje gaat misschien. Qua racepace is de RB toch wel een stukje sneller. Je zou Verstappen wel heel erg de hemel in prijzen als je zegt dat het tijdsverschil aan het eind van de race, wat bij een race zonder rare dingen gewoon meer dan 30 seconden is niet door de auto komt maar gewoon het verschil in kwaliteiten van de rijders is.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48

Wom

LoeWn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:24:
[...]

Als het om één rondje gaat misschien. Qua racepace is de RB toch wel een stukje sneller. Je zou Verstappen wel heel erg de hemel in prijzen als je zegt dat het tijdsverschil aan het eind van de race, wat bij een race zonder rare dingen gewoon meer dan 30 seconden is niet door de auto komt maar gewoon het verschil in kwaliteiten van de rijders is.
Denk ook dat je gelijk hebt dat de racepace van de RB beter is dan die van de Racing Point, maar dat betekend eigenlijk ook dat Albon redelijk dramatisch presteert. Want die zit dit seizoen vaker wel dan niet tegen een dergelijke achterstand aan te kijken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• FelizNavidad
HAM gaat stoppen
Ik zie het ook aan alles

Doet ineens alsof die niet geïnteresseerd is in F1
“Oh nieuwe regels ja joh ik weet van niets hou ik me niet mee bezig”
“Franz Tost ? Wie is dat ? Oh Ah oke nee geen idee volgende vraag”

- schijnbaar geen interesse in F1 zn ontwikkelingen of toekomst.
- super invested in politieke dingen fanatiek blm supporter etc
- crashes mensen dood en of bijna dood heeft ook n impact
- Moet inleveren op salaris wat die niet wil
- zij ideeën over diversiteit, en dit doorvoeren tot in het team worden niet geaccepteerd. Mercedes gaat echt niet mensen aannemen op huidskleur puur omdat ze dan x% van hun werknemers met huidskleur A en B hebben... die nemen aan op kwaliteit

Nee ik zie hem wel stoppen nu en zich bezighouden met politieke zaken etc

• Extigo
FelizNavidad schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:36:
HAM gaat stoppen
Ik zie het ook aan alles

Doet ineens alsof die niet geïnteresseerd is in F1
“Oh nieuwe regels ja joh ik weet van niets hou ik me niet mee bezig”
“Franz Tost ? Wie is dat ? Oh Ah oke nee geen idee volgende vraag”

- schijnbaar geen interesse in F1 zn ontwikkelingen of toekomst.
- super invested in politieke dingen fanatiek blm supporter etc
- crashes mensen dood en of bijna dood heeft ook n impact
- Moet inleveren op salaris wat die niet wil
- zij ideeën over diversiteit, en dit doorvoeren tot in het team worden niet geaccepteerd. Mercedes gaat echt niet mensen aannemen op huidskleur puur omdat ze dan x% van hun werknemers met huidskleur A en B hebben... die nemen aan op kwaliteit

Nee ik zie hem wel stoppen nu en zich bezighouden met politieke zaken etc
Ik zou niet weten waarom. Denk je niet dat hij nog even alleenheerser wil worden met 8 WK's in plaats van 7 samen met Schumacher?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Extigo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:39:
[...]

Ik zou niet weten waarom. Denk je niet dat hij nog even alleenheerser wil worden met 8 WK's in plaats van 7 samen met Schumacher?
Hij kan zoveel willen maar als een team doei zegt. Dan heb je pech :) En ja *insert verwijzing naar aliexpress aulu hoedjes*, dingen wijzen op een wisseling van de wacht; of dit nou is door Russel/Hamilton, of druk van FIA/Media dingus.

Want eerlijk is eerlijk: Russel in de wagen stoppen was eigenlijk wel een vreemde keuze.

[ Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-12-2020 10:43 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ongetwijfeld - maar zeker nu nog niet, die wil nog zo veel mogelijk titels pakken als mercedes/f1 toestaat. waarom zou hij stoppen? bovenstaande argumenten [..] ? :N

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:11:
[Afbeelding]
Tsunoda gaat mee in de AT voor de young driver test na de race in Abu Dhabi

[Afbeelding]
insta embed is nog steeds kapot?
Volgens mij is dat bewust uitgeschakeld. :)
Toch @crisp? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:52:
[...]

Volgens mij is dat bewust uitgeschakeld. :)
Toch @crisp? :P
heel vervelend.. aangezien een hoop teams juist info wel op insta plaatsen, en (nog) niet op twitter

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

basvn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:55:
[...]

heel vervelend.. aangezien een hoop teams juist info wel op insta plaatsen, en (nog) niet op twitter
als we op die tour gaan;

bottas heeft 'mercedes' bij zijn bio. weggehaald, russel heeft williams weggehaald bij profiel [...] :+

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/p1080x1080/129774919_946571665875216_3161829953130713124_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=1&_nc_ohc=iN-DCffOyI4AX-RzS4C&tp=1&oh=a94c15aad863ddf7ff0a58ae282fc11e&oe=5FF9AD2E

//edit;
https://formula1news.co.u...s-from-his-instagram-bio/

[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2020 11:02 ]

• Tristan
himlims_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:57:
[...]

als we op die tour gaan;

bottas heeft 'mercedes' bij zijn bio. weggehaald, russel heeft williams weggehaald bij profiel [...] :+
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Pagina: 1 ... 155 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport