3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
himlims_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:57:
[...]
als we op die tour gaan;
bottas heeft 'mercedes' bij zijn bio. weggehaald, russel heeft williams weggehaald bij profiel [...]
10 posts voor je:himlims_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:57:
[...]
als we op die tour gaan;
bottas heeft 'mercedes' bij zijn bio. weggehaald, russel heeft williams weggehaald bij profiel [...]
Pushedspore in "[F1] Seizoen 2020"
Signatures zijn voor boomers.
Dat Russell in die wagen zat heeft met de dubbele petten van Wolff te maken. Misschien heeft RUS zijn kans gehad en zetten ze Vandoorne wel in die auto want dat is per slot van rekening de reserverijder.Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:43:
[...]
Hij kan zoveel willen maar als een team doei zegt. Dan heb je pechEn ja *insert verwijzing naar aliexpress aulu hoedjes*, dingen wijzen op een wisseling van de wacht; of dit nou is door Russel/Hamilton, of druk van FIA/Media dingus.
Want eerlijk is eerlijk: Russel in de wagen stoppen was eigenlijk wel een vreemde keuze.
Instagram heeft z'n openbare oEmbed endpoint uitgezet en verlangt dat dat nu via de Facebook API gaat. Als we dat willen faciliteren moeten we daar dus relatief veel werk voor verzetten. Ik ben bang dat de toegevoegde waarde van embedded instagram posts (waarbij ook al het probleem speelt dat plaatjes relatief snel niet meer beschikbaar zijn als je niet de hele JS tracking erbij implementeert, wat wij dus niet willen doen) daar niet tegenop weegt...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:52:
[...]
Volgens mij is dat bewust uitgeschakeld.
Toch @crisp?
Intentionally left blank
Duidelijk, en bedankt voor je uitleg.crisp schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:29:
[...]
Instagram heeft z'n openbare oEmbed endpoint uitgezet en verlangt dat dat nu via de Facebook API gaat. Als we dat willen faciliteren moeten we daar dus relatief veel werk voor verzetten. Ik ben bang dat de toegevoegde waarde van embedded instagram posts (waarbij ook al het probleem speelt dat plaatjes relatief snel niet meer beschikbaar zijn als je niet de hele JS tracking erbij implementeert, wat wij dus niet willen doen) daar niet tegenop weegt...
zal voortaan een screenshot van een post, posten
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dit ook een van de redenen dat de Twitter posts geen filmpjes en plaatjes tonen?crisp schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:29:
[...]
Instagram heeft z'n openbare oEmbed endpoint uitgezet en verlangt dat dat nu via de Facebook API gaat. Als we dat willen faciliteren moeten we daar dus relatief veel werk voor verzetten. Ik ben bang dat de toegevoegde waarde van embedded instagram posts (waarbij ook al het probleem speelt dat plaatjes relatief snel niet meer beschikbaar zijn als je niet de hele JS tracking erbij implementeert, wat wij dus niet willen doen) daar niet tegenop weegt...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat Russell Williams heeft weggehaald lijkt me vrij logisch, daar hij afgelopen (en wellicht komende) race niet voor Williams reed. Waarom Bottas het deed... geen idee? Kan ook zomaar frustratie zijn (net als bij Max destijds meen ik) over de situatie van afgelopen weekend.
Nee niet helemaal. Vanuit twitter worden de plaatjes als links getoont in de data die je van hun oEmbed endpoint krijgt. We zouden dat dus zelf moeten omzetten en proxieën vanwege tracking. Dat kan, maar vergt dus ook weer extra effort van onze kant, en ik zie dat ook niet hoog op een priolijst staan...Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:44:
[...]
Is dit ook een van de redenen dat de Twitter posts geen filmpjes en plaatjes tonen?
Intentionally left blank
AT is duidelijk. Tsunoda heeft ruim voldoende gedaan om in aanmerking te komen voor een superlicentie. Hij mag ook deelnemen aan de rookie test na de laatste GP. Dus ga er maar vanuit dat Tsunoda naast Gasly in de AT zit.ArcticWolf schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:17:
[...]
Kvyat gaat er wel uit denk ik, RB kan beter gaan inzetten op nieuw bloed bij TR.
En ik verwacht eigenlijk wel dat Perez of Hulkenberg, Albon gaat vervangen...
Albon gaat niet vervangen worden. De eerste reden is dat Red Bull half Thais is. De tweede reden is dat het talentenprogramma van Helmut volledig door het ijs zakt als ze Albon wippen en Perez of de Hulk naast Max zetten. Je ziet ze nu al ieder excuus zoeken om aan te geven dat Albon wel goed zit. Aangezien Helmut degene is die beslist wie er naast Max rijdt, en hij niet af wil gaan met zijn programma, zal het in 2021 gewoon Albon zijn in de 2e Red Bull.
Mochten ze toch Albon vervangen, dan zie ik Perez instappen. Hoewel ik het de Hulk ontzettend zou gunnen is Perez de laatste tijd heel erg goed bezig. Toen ze nog bij elkaar zaten was Perez ook al sneller dan de Hulk.
Verder mag King Lewis nog even een weekje ziek blijven. Ik hebt echt genoten van Russell.
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-12-2020 12:41 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waarom zouden ze Albon nu niet vervangen vanwege zijn Thaise achtergrond maar hebben ze hem eerder dan wel uit het junior programma gegooid?asing schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:12:
[...]
Albon gaat niet vervangen worden. De eerste reden is dat Red Bull half Thais is. De tweede reden is dat het talentenprogramma van Helmut volledig door het ijs zakt als ze Albon wippen en Perez of de Hulk naast Max zetten. Je ziet ze nu al ieder excuus zoeken om aan te geven dat Albon wel goed zit. Aangezien Helmut degene is die beslist wie er naast Max rijdt, en hij niet af wil gaan met zijn programma, zal het in 2021 gewoon Albon zijn in de 2e Red Bull.
Ik snap je punt mbt. Albon, maar na tig excuses is het glas toch echt een keer vol en moet je voor je team kiezen en ik denk dat na 1,5 jaar (en een nieuwe race engineer) dat het toch wel op is. Max is na 5x DNF 3e in het klassement en Albon 8e met bijna 100 punten achterstandasing schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:12:
[...]
AT is duidelijk. Tsunoda heeft ruim voldoende gedaan om in aanmerking te komen voor een superlicentie. Hij mag ook deelnemen aan de rookie test na de laatste GP. Dus ga er maar vanuit dat Tsunoda naast Gasly in de AT zit.
Mochten ze toch Albon vervangen, dan zie ik Perez instappen. Hoewel ik het de Hulk ontzettend zou gunnen is Perez de laatste tijd heel erg goed bezig. Toen ze nog bij elkaar zaten was Perez ook al sneller dan de Hulk.
Verder mag King Lewis nog even een weekje ziek blijven. Ik hebt echt genoten van Russell.

Het gaat zeker geld kosten om Albon te wippen, maar Perez neemt ook direct en indirect geld mee (marktaandeel Redbull in Zuid Amerika).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Russell is prima, zoals ik ook al voor vorig weekend zei, die verslaat de middelmatige Bottas echt wel.Bansheeben schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:09:
[...]
Nee, maar als dit zijn uitgangspunt is van waaruit hij kan groeien in de merc, dan zegt dat wel een hoop versus Bottas die in 4 seizoenen alleen maar achteruit is gegaan ten opzichte van Hamilton.
Maar wacht even, wie eindigde er voorop in de qualy én de race, Bottas! Prima vent die Bottas. Supersnel
een treffende spreuk
Dat moet je Helmut vragen. Het F1 team heeft wel iets meer exposure dan een junior serie. Daar loos je denk ik makkelijker iemand.Extigo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:18:
[...]
Waarom zouden ze Albon nu niet vervangen vanwege zijn Thaise achtergrond maar hebben ze hem eerder dan wel uit het junior programma gegooid?
Punt blijft staan : Albon gaat niet gewipt worden. Dat is mijn overtuiging.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik krijg weer zo'n GP Today bericht doorgestuurd:
https://www.gptoday.net/n...als-teamgenoot-verstappen
Ik zal hem hier even plakken, want ik heb hem toch al open:
Het ding is alleen: nergens op de RTL site is iets te vinden over dit nieuws en het enige wat in de buurt komt, zijn duidelijk columns en geen feiten.Red Bull Racing wil een grote stunt uithalen door George Russell te contracteren. Het Oostenrijkse team zit in dubio met de stoel van Alexander Albon. De Thaise Brit presteert totaal niet naar behoren, al vindt hij zelf van wel, en de druk vanuit de Thaise eigenaren van Red Bull is groot om Albon in het stoeltje te houden.
Dit tot grote ergernis van Max Verstappen, die helemaal niets heeft aan de bijdrage van Albon. De Nederlander ziet het liefst Nico Hulkenberg als teamgenoot, met wie hij het ook goed kan vinden. Inmiddels lijkt Sergio Perez de grootste kandidaat om Albon te vervangen, zeker na zijn overwinning van gisteren.
Red Bull praat met Russell
Het goed ingevoerde Duitse RTL meldt echter dat Red Bull al langere tijd naar George Russell kijkt en ook met hem in gesprek is.
Russell staat onder contract bij Williams, maar ook bij Mercedes. Als Mercedes-protegé moet hij echter op zijn beurt wachten tot er een stoeltje vrij komt, zoals dit weekend het geval was omdat Hamilton corona heeft. De kans bij Mercedes is echter van korte duur en daar hopen Christian Horner en Helmut Marko gebruik van te maken.
RTL Duitsland meldt: "Aangezien Lewis Hamilton voorlopig nog niet weg zal zijn bij Mercedes hopen Horner en Marko gebruik te maken van die positie. De twee leidinggevenden bij Red Bull hebben Russell al langer in het vizier."
"Als Russell geen promotie krijgt naar Mercedes zal Red Bull proberen om met goede argumenten en een aantrekkelijk aanbod, hem over te halen om voor het Oostenrijkse team te komen racen, naast Max Verstappen. Hiermee straft het ook Toto Wolff af, die tweede coureur Valtteri Bottas al vroeg in het seizoen contractverlenging gaf."
"Mercedes ziet in Russell een groot talent, maar dat talent hebben ze ook weg laten kwijnen in de krotten van de F1-grid; achteraan waar hij zich niet kan ontwikkelen of bewijzen."
Nou had ik deze site al niet hoog zitten, maar mis ik iets of trekken ze hier weer nieuws uit hun reet met als zogenaamde bronvermelding RTL? Als dit echt nieuws was, dan was dit toch gewoon een headline op hun site?
Edit: ik zie dat GPblog (nog zo'n trash site) ook met het bericht komt:
https://www.gpblog.com/en...ituation-at-mercedes.html
Maar hier geven ze dus ook die column aan:
https://www.rtl.de/cms/fo...-bull-sofort-4663519.html
Kortom: kunnen we die sites niet ergens rapporteren of zo? Want hier klopt weer geen kut van.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2020 12:26 ]
Klopt, dit is gebaseerd op een column en niet op feiten. Is gewoon click-bait... Wordt je helemaal gestoord van.Martinspire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:24:
Gerucht alert
[...]
Het ding is alleen: nergens op de RTL site is iets te vinden over dit nieuws en het enige wat in de buurt komt, zijn duidelijk columns en geen feiten.
Nou had ik deze site al niet hoog zitten, maar mis ik iets of trekken ze hier weer nieuws uit hun reet met als zogenaamde bronvermelding RTL? Als dit echt nieuws was, dan was dit toch gewoon een headline op hun site?
een treffende spreuk
Dit. Je kan een hoop goeds van Helmut zeggen, maar niet dat hij tot verschil van inzicht kan komen met betrekking tot zijn eigen gelijk. Zie "we worden wereldkampioen met Max" de afgelopen paar jaar.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:22:
Het heeft denk ik weinig met afkomst te maken en meer met het gezichtsverlies voor Horner en Marko in dat er alweer de verkeerde coureur zat. Met Kvyat erbij is dit immers de derde keer...
GP Today... nuff said. Die heb ik al uit mijn Google Feed gegooid. Alles voor de kliks.Martinspire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:24:
Gerucht alert
[...]
Het ding is alleen: nergens op de RTL site is iets te vinden over dit nieuws en het enige wat in de buurt komt, zijn duidelijk columns en geen feiten.
Kortom: kunnen we die sites niet ergens rapporteren of zo? Want hier klopt weer geen kut van.
Dat riep ik zondag ookMartinspire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:24:
Gerucht alert
[...]
ArcticWolf in "[F1 2020] Race 16 GP van Sakhir"
Lijkt mij wel een lastige contractvorm maar het zou wel interessant zijn.
Heb het zelf hier ook al maanden geleden geroepen, Russel zou een hele mooie coureur zijn voor RB om los te peuteren van MB. Goed voor RB, goed voor Russel, goed voor Max want meer plek bij MB.
I served in a company of heroes.
Dat is het probleem: JIJ ziet het aan alles. Voor al die dingen zijn meerdere verklaringen mogelijk, maar jij wilt het graag zien als aanwijzing dat hij stopt.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zou een mooie stunt zijn ja. Wellicht nu wel een stuk moeilijker geworden door zijn prestaties in de Mercedes.Vuvuzela schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:37:
Maar het is geen gek gerucht. Het zou gekker zijn als RB niet eens met Russel heeft gesproken.
Heb het zelf hier ook al maanden geleden geroepen, Russel zou een hele mooie coureur zijn voor RB om los te peuteren van MB. Goed voor RB, goed voor Russel, goed voor Max want meer plek bij MB.
Vooral als je zelf het vuurtje stookt met willekeurige uitsprakenTristan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:02:
Waar rook is, is vuur..
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Is helemaal niet vreemd. Dat doet ie elk jaar. Hij is gewoon heel zeker van zijn zaak, dus hij hoeft dat contract niet al in juli voor elkaar te hebben. Hij wil gewoon geen afleiding tijdens het seizoen. Die onderhandelingen gaan in de laatste fase altijd over suffe details, en als je nog bezig bent met racen om de titel, wil je je daar helemaal niet mee bezig houden.Maasluip schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:27:
[...]
Ik vind het ook vreemd dat er nog altijd geen contract ligt en misschien is dat omdat hij niet weet of hij nog een seizoen mee wil doen, maar Lewis zou wat mij betreft van een voetstuk vallen als hij voor zichzelf vindt dat hij niet gewoon kan zeggen "ik stop er mee" maar dat hij dat via zo'n toneelstukje moet doen.
En hij zit er zo te zien heel relaxed in en heeft inderdaad misschien echt wel de instelling 'als het niet lukt, rij ik niet....ook goed'. Voor het geld hoeft ie het al lang niet meer te doen, maar hij heeft er volgens mij nog heel veel plezier in. Zolang ie wint tenminste...
Waarom? Russel is een Mercedes Junior en het is de bedoeling dat ie ooit in de Mercedes terecht komt. Stoffel heeft al een poos geen F1 wagen meer aangeraakt. Alleen simulator werk. Russel zit in het hele circus en men weet dat ie best een rondje kan sturen, ook al komt dat niet uit de verf bij Williams. Hij heeft dacht ik ook al simulator werk voor ze gedaan, dus ze hebben wel een idee waar ie toe in staat is.Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:43:
[...]
Want eerlijk is eerlijk: Russel in de wagen stoppen was eigenlijk wel een vreemde keuze.
Dit weekend was een hele mooie extra assessment van George, en een grotere kans op succes dan met Stoffel. Stoffel zelf snapt het ook wel. Het doet 'm pijn, want hij is de officiele reserverijder, maar George heeft gewoon meer recente race ervaring.
Gewoon erg slim. En wat misschien meespeelt is dat Bottas de laatste tijd niet echt top presteert. Dan is het goed om te weten of Russel de juiste man is om hem eventueel te vervangen. Zeker gezien de budgetplafonds die nu ook voor de rijderssalarissen gaan gelden. Misschien zegt Lewis wat 'tabé' als ie nog maar $20mln mag verdienen. Dan moet je een beroep doen op een goedkope rijder.
Ik snap hem volledig en ben het ook met je eens. Maar ergens is het volstrekt belachelijk. Je geeft het zelf al aan in het dikgedrukte deel. Stoffel ia de reserverijder.mphilipp schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:05:
[...]
Waarom? Russel is een Mercedes Junior en het is de bedoeling dat ie ooit in de Mercedes terecht komt. Stoffel heeft al een poos geen F1 wagen meer aangeraakt. Alleen simulator werk. Russel zit in het hele circus en men weet dat ie best een rondje kan sturen, ook al komt dat niet uit de verf bij Williams. Hij heeft dacht ik ook al simulator werk voor ze gedaan, dus ze hebben wel een idee waar ie toe in staat is.
Dit weekend was een hele mooie extra assessment van George, en een grotere kans op succes dan met Stoffel. Stoffel zelf snapt het ook wel. Het doet 'm pijn, want hij is de officiele reserverijder, maar George heeft gewoon meer recente race ervaring.
Gewoon erg slim. En wat misschien meespeelt is dat Bottas de laatste tijd niet echt top presteert. Dan is het goed om te weten of Russel de juiste man is om hem eventueel te vervangen. Zeker gezien de budgetplafonds die nu ook voor de rijderssalarissen gaan gelden. Misschien zegt Lewis wat 'tabé' als ie nog maar $20mln mag verdienen. Dan moet je een beroep doen op een goedkope rijder.
Beetje als in de officiele selectie van het Nederlands elftal zitten, en de week voor het WK gewisseld worden door iemand van de jeugdselectie
Het doet gewoon pijn voor Stoffel, en reserverijder in de F1 betekent in de praktijk heel wat anders dan de gegarandeerde runner-up zijn.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
ja, maar Racing Point ging ook voor Nico Hulkenberg ipv hun reserverijder. Reserverijder betekent eigenlijk helemaal niks meer in de F1.Rene schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:41:
[...]
Ik snap hem volledig en ben het ook met je eens. Maar ergens is het volstrekt belachelijk. Je geeft het zelf al aan in het dikgedrukte deel. Stoffel ia de reserverijder.
Beetje als in de officiele selectie van het Nederlands elftal zitten, en de week voor het WK gewisseld worden door iemand van de jeugdselectie![]()
Het doet gewoon pijn voor Stoffel, en reserverijder in de F1 betekent in de praktijk heel wat anders dan de gegarandeerde runner-up zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7irikL2fUIiXxNUGnmmWf8N7.png?f=user_large)
Wel iets vertekend door de grote hoeveelheid korte rondjes afgelopen race...
Je krijgt waarschijnlijk wat knaken om 'stand-by' te staan, maar het mandaat om te rijden ligt eenzijdig bij het team.Tomcatter_31 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:44:
[...]
ja, maar Racing Point ging ook voor Nico Hulkenberg ipv hun reserverijder. Reserverijder betekent eigenlijk helemaal niks meer in de F1.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
stoffel rijdt anders aardig wat rondjes in de super-mario-cupRene schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:41:
[...]
Ik snap hem volledig en ben het ook met je eens. Maar ergens is het volstrekt belachelijk. Je geeft het zelf al aan in het dikgedrukte deel. Stoffel ia de reserverijder.
Beetje als in de officiele selectie van het Nederlands elftal zitten, en de week voor het WK gewisseld worden door iemand van de jeugdselectie![]()
Dan mag ik hopen dat ze echt een hele goeie wagen neerzetten,
Vraag me af of ze ook niets gaan doen qua "monza" vleugel oid.
https://fr.motorsport.com...ture-2021-saison/4918455/ ⇐ Franstalige versie, kan nog geen Engels of Nederlandstalige versie vinden.
quote: Bing Vertaling FR ==>> EN"We will stop the development of the 2021 car in January and then we will focus 100% on the 2022 car, because if we are behind and we are trying to develop in 2021 - I think most people next year will do that [forget 2021, ed.], because the budget ceiling is also coming", analyses gunther Steiner, team director. "So you can't put money in it recklessly. What you do on a 2021 car, you don't do it on a 2022 car, and the 2022 car is the future. So why invest in something we know will be dead within six months?"
[ Voor 53% gewijzigd door nachtnet op 08-12-2020 13:54 ]
Of juist makkelijker, als hij volgend jaar geen zitje heeft in die Mercedes. Hij is wel goed gek om z'n 3e jaar bij Williams in te gaan als hekkensluiter.jip_86 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:53:
[...]
Zou een mooie stunt zijn ja. Wellicht nu wel een stuk moeilijker geworden door zijn prestaties in de Mercedes.
De Ferrari van 2020 kopiëren is nou ook niet zo'n heel best idee..nachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:52:
Het lijkt erop dat de 2021 HAAS na de 1e race geen upgrades/updates gaat krijgen..
https://fr.motorsport.com...ture-2021-saison/4918455/ ⇐ Franstalige versie, kan nog geen Engels of Nederlandstalige versie vinden.
Kan nog wel eens een heel zwaar jaar voor ze gaan worden dan..
(al zie ik meerdere teams hetzelfde doen als Haas)
Maar Mercedes heeft waarschijnlijk wel eerst een deal moeten sluiten met Williams om Russell daar weg te halen voor een wedstrijd, waarom zou je dat doen als je zelf een reserve rijder hebt klaar staan en Williams met een probleem opzadelt. Ze zeggen zelf contract is contract Russell rijdt bij Williams, ik vind het raar.Tomcatter_31 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:44:
[...]
ja, maar Racing Point ging ook voor Nico Hulkenberg ipv hun reserverijder. Reserverijder betekent eigenlijk helemaal niks meer in de F1.
(leuke items op de pagina)
kennen wij nog andere sites met vergelijkbaar spul?
Vleugels vermoedelijk wel, die pas je per race aan.nachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:52:
Het lijkt erop dat de 2021 HAAS na de 1e race geen upgrades/updates gaat krijgen..
[...]
Gaat denk ik meer om vloer, bargeboards etc
Bovenstaand item vind ik vrij prijzighimlims_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:59:
na wat klikken kom ik uit bij; https://www.f1authentics....-in-acrylic-haas-f1-team/
(leuke items op de pagina)
kennen wij nog andere sites met vergelijkbaar spul?
Racingpoint verkoopt oude velgen voor ongeveer dezelfde prijs, als mini tafel
https://www.f1authentics....tegory/tables-and-chairs/
@himlims_
[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 08-12-2020 14:06 ]
link/info?basvn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:05:
[...]
Bovenstaand item vind ik vrij prijzig
Verwijderd
Prachtig om te zien, dat de door het merendeel zo gehate Stroll gewoon meer ronden aan de leiding heeft gereden dan Max.nachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]
Dus in 93,6% van de rondjes reed een Mercedes (aangedreven) auto voorop... Hoezo overmachtnachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
dat is dezelfde paginabasvn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:05:
[...]
Bovenstaand item vind ik vrij prijzig
https://www.f1authentics....tegory/tables-and-chairs/
@himlims_
Willekeur of niet, speculeren mag toch?mphilipp schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:54:
[...]
Vooral als je zelf het vuurtje stookt met willekeurige uitspraken

Zie hierboven de speculaties van Duitse journalisten, ik zou het een enorme bak vinden als Russell naar RBR gaat
https://www.f1authentics....ar-wheel-rim-table-clone/
Edit: En te laat
P.s.: Alle teams sturen je naar deze shop dussuh.
[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-12-2020 14:16 ]
nog een andere retailer/winkel gevonden; https://thememorabiliaexp...race-used-gloves-signed-1Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:
[...]
wil niet weten wat de itempjes daar kosten ...
Zou het eerder zien als iemand op de reservebank, en dat er dan een speler vanaf de tribune in mag vallenRene schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:41:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://www.racetothefini...k/f1-bodywork/current-f1/ meer meukIllegal_Alien schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:
[...]
Je hoeft maar 17 rondjes aan kop om alle races te winnen, dus heel relevant is deze statistiek niet.nachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Of 0 als je steeds 2e eindigt en de 1e een tijdstraf krijgt.pjottum schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:33:
[...]
Je hoeft maar 17 rondjes aan kop om alle races te winnen, dus heel relevant is deze statistiek niet.
6 DECEMBER 2020
Aero Tech Laboratories UK (ATL) has long been at the forefront of designing, developing and building racing car fuel plumbing, adapting to meet the requirements set by the various sanctioning bodies. Since being founded in 1970, it has developed its remarkable bladder-type cells, which deform under high-energy impacts. Its fuel cells, motorsport refuelling equipment and accessories can be found in a variety of exciting projects, including the entire Formula 1 field for over 30 years.
Although not named, there has been a lot of misinformation and uninformed speculation about the fuel leakage and fire in Romain Grosjean’s fiery accident at the Bahrain GP, ATL has felt obliged to publish the following statement:
ATL statement re Romain Grosjean accident
Following the accident involving the Haas F1 Team car #8, driven by Romain Grosjean, Aero Tec Laboratories (ATL) would like to state its position on the accident and investigation. At this point in time it would be wrong for ATL to provide comment regarding the fuel leakage that caused a fire to ensue following the car’s impact with the barrier. ATL engineers have begun investigating the cause and drawn initial conclusions from the evidence currently at hand which has been shared with the FIA and Formula 1. ATL will be working with the FIA to ensure that all facts are understood with containment and corrective actions put in place at the appropriate time to reduce the risk of such events occurring in the future.
All parties continue to strive to ensure that the safety fuel bladders are integrated into the survival cells of all vehicles in such a way that the risk of fire in such an incident is mitigated wherever possible. It has been demonstrated that the FIA process of investigation of such accidents leads to effective risk mitigation in the future by various means. ATL wishes to support any advancements that may come from the lessons learned as part of this investigation.
This ethos very much aligns with ATL’s own continuous improvement and safety centric culture. Formula 1 uses safety fuel bladder materials homologated to the highest standard, FIA/FT5; a standard which has been applied to more and more series worldwide. This standard has proven effective in the harshest of environments and accidents including the World Rally Championship. To provide context, the standard far exceeds that of the highest aviation standards.
ATL will not provide further comment on the events in Bahrain. We understand that the fuel leakage will be considered in the FIA investigation, the outcome of which is anticipated in 6 to 8 weeks.
ATL wishes to take this opportunity to wish Romain and his family well and hope that he has a speedy recovery from the injuries he sustained. We would also like to thank all of the FIA team at the event and the other officials, health care workers and volunteers involved in his rescue and care.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Omdat ze zo konden zien wat Russell kan. En Russell in de toekomst wel kans maakt op die stoel. Vandoorne is reserverijder, maar zal nooit vaste racerijder worden van het team.Ingelogd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:57:
[...]
Maar Mercedes heeft waarschijnlijk wel eerst een deal moeten sluiten met Williams om Russell daar weg te halen voor een wedstrijd, waarom zou je dat doen als je zelf een reserve rijder hebt klaar staan en Williams met een probleem opzadelt. Ze zeggen zelf contract is contract Russell rijdt bij Williams, ik vind het raar.
F1 is geen liefdadigheidssport. En er is geen wet die zegt dat ze het zo moeten doen. Ik denk dat ze bij Mercedes, die normaal heel Duits zijn en vasthouden aan de tradities en gewoontes, zien dat ze ook af en toe opportunistisch moeten zijn en dergelijke stappen nemen. De stap is heel logisch voor Mercedes. Ik vind het alleen maar slim. Stoffel had F1 toch al opgegeven. Ik snap dat het wreed is voor hem, maar ja...F1 is geen hobbyclub, dat is inmiddels wel duidelijk, toch?Rene schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:41:
[...]
Heeft iemand Kimi al geinformeerd?mphilipp schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:49:
[...]
F1 is geen liefdadigheidssport. En er is geen wet die zegt dat ze het zo moeten doen. Ik denk dat ze bij Mercedes, die normaal heel Duits zijn en vasthouden aan de tradities en gewoontes, zien dat ze ook af en toe opportunistisch moeten zijn en dergelijke stappen nemen. De stap is heel logisch voor Mercedes. Ik vind het alleen maar slim. Stoffel had F1 toch al opgegeven. Ik snap dat het wreed is voor hem, maar ja...F1 is geen hobbyclub, dat is inmiddels wel duidelijk, toch?
Je kan ook 100% voorop liggen en dan alsnog nooit winnen inderdaad.SpeedQber schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:38:
[...]
Of 0 als je steeds 2e eindigt en de 1e een tijdstraf krijgt.
ping 127.212.23.124
https://f1-insider.com/f1...er-werden-die-autos-2022/
TL;DR:
Met de huidige projecties ligt het verwachte verlies tussen de drie en 3,5 seconden.
Zelfde Bron:Extigo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:30:
Info over de nieuwe auto's en de verwachting over hoeveel snelheid ze kwijt zullen raken:
https://f1-insider.com/f1...er-werden-die-autos-2022/
TL;DR:
Met de huidige projecties ligt het verwachte verlies tussen de drie en 3,5 seconden.
https://f1-insider.com/f1...erwechsel-2021-nicht-aus/
WOLFF NO LONGER RULING OUT DRIVER CHANGE IN 2021
Welke zwarte zwaan bedoelen ze?Even the Mercedes boss does not completely rule out the possibility that Russell Bottas can replace him as early as next year: "We have a fixed driver plan for next year, but you never know: the black swan always swims by when you least expect it. Sooner or later, George will be sitting in our car."
Hoeveel kilo(ton) zout?
[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-12-2020 15:34 ]
In het licht van laten zien wat je kan is de pech niet ongunstig voor Russell geweest. Hij heeft nu ook kunnen laten zien dat hij - naast een race leiden - ook kan inhalen. Iets waar Bottas nog weleens moeite mee heeft.Tomcatter_31 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:47:
[...]
Omdat ze zo konden zien wat Russell kan. En Russell in de toekomst wel kans maakt op die stoel. Vandoorne is reserverijder, maar zal nooit vaste racerijder worden van het team.
Ook prachtig dat de door jou zo gehate Verstappen dit seizoen meer overwinningen heeft dan de door jou geliefde Stroll. Daarnaast heeft Verstappen ook meer tweede plaatsen behaald, en meer derde plaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:07:
[...]
Prachtig om te zien, dat de door het merendeel zo gehate Stroll gewoon meer ronden aan de leiding heeft gereden dan Max.
En dat terwijl volgens sommigen de Racing Point / Pink Mercedes een betere auto is dan de Red Bull.
En andere leuke statistiek. Een tijdje terug kreeg Stroll als eerste nieuwe onderdelen op zijn auto omdat hij meer punten had dan Perez. Gat was toen volgens mij minimaal ondanks dat Perez twee races had gemist en Stroll toen nog geen een. Intussen heeft Stroll dan wel één race gemist, maar Perez staat wel 6 plaatsen hoger met een verschil van 51 punten.
Verwijderd
En Stroll had ook zomaar Turkije kunnen winnen zonder bandenpechRobertMe schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:00:
[...]
Ook prachtig dat de door jou zo gehate Verstappen dit seizoen meer overwinningen heeft dan de door jou geliefde Stroll. Daarnaast heeft Verstappen ook meer tweede plaatsen behaald, en meer derde plaatsen.
En dat terwijl volgens sommigen de Racing Point / Pink Mercedes een betere auto is dan de Red Bull.
En andere leuke statistiek. Een tijdje terug kreeg Stroll als eerste nieuwe onderdelen op zijn auto omdat hij meer punten had dan Perez. Gat was toen volgens mij minimaal ondanks dat Perez twee races had gemist en Stroll toen nog geen een. Intussen heeft Stroll dan wel één race gemist, maar Perez staat wel 6 plaatsen hoger met een verschil van 51 punten.
Hij had ook zomaar Monza kunnen winnen als ie zijn hoofd koel hield. Point being?Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:02:
[...]
En Stroll had ook zomaar Turkije kunnen winnen zonder bandenpech
"Als..." had Verstappen ook nog wel meer races gewonnen. Silverstone waar Hamilton met de hakken over de sloot kapotte banden finisht bv. Imola waar die sneller was dan Hamilton maar klapband oploopt. Turkije waar de Honda stond te malen bij de start had zomaar een andere race kunnen worden. Oostenrijk een waar de motor ploft en vervolgens Mercedes problemen heeft waarbij zelfs Albon sneller is als de Mercedessen.
Als telt niet. Stroll had die banden problemen en verliest daarmee uiteindelijk zwaar. Niet dat ik fan van hem ben, maar Hamilton roept gewoon "niks stoppen, deze banden werken en ik ga geen risico lopen".
In een Mercedes...Hippocampus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:43:
De enige Pole position niet door Mercedes gereden dit seizoen was van... Lance Stroll.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
In een racing point... met een Mercedes motor
PSN
Debatable.... Vraag Cyrill maarYakuzA schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:15:
[...]
Weet niet of deze al langs is gekomen :
In een racing point... met een Mercedes motor en vele andere Mercedes onderdelen, danwel onderdelen op basis van Mercedes tekeningen.YakuzA schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:15:
[...]

Mooie entree in F1, na alle controverse rondom dit nare ventje kan dit er ook nog wel bij... Mazepin lijkt echt net een supervillain uit zo'n Amazon serie, niet normaal man...
Eigenlijk zou een sport als F1 toch gewoon afstand moeten nemen van "mensen" die dit soort gedrag vertonen?!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Geen idee wat je bedoeld.p0st schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:57:
Heeft iemand dit pareltje al gezien? https://www.reddit.com/r/..._nikita_mazepins_deleted/
Mooie entree in F1, na alle controverse rondom dit nare ventje kan dit er ook nog wel bij... Mazepin lijkt echt net een supervillain uit zo'n Amazon serie, niet normaal man...
Eigenlijk zou een sport als F1 toch gewoon afstand moeten nemen van "mensen" die dit soort gedrag vertonen?!
De link kan alleen met een Reddit app worden geopend?
PSN
Verwijderd
Nee, ik kon hem gewoon in een browser openen. Wel paar keer meldingen wegklikken.YakuzA schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:08:
[...]
Geen idee wat je bedoeld.
Maar het privé-gedrag van een F1-rijder moet mijn inziens geen invloed hebben. Dus ja: ondanks het filmpje of wat ie verder doet of laat: hij moet beoordeeld worden op wat ie tijdens het racen laat zien.
Die tijd zijn we voorbij in de wereld...Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:12:
[...]
Nee, ik kon hem gewoon in een browser openen. Wel paar keer meldingen wegklikken.
Maar het privé-gedrag van een F1-rijder moet mijn inziens geen invloed hebben. Dus ja: ondanks het filmpje of wat ie verder doet of laat: hij moet beoordeeld worden op wat ie tijdens het racen laat zien.
Uh ja, deels mee eens. Maar dit gedrag lijkt me ten alle tijden ongepast. Ik weet zeker dat ik er door mijn werkgever ook behoorlijk op aangesproken zou worden als dit bekend zou worden daar.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:12:
[...]
Nee, ik kon hem gewoon in een browser openen. Wel paar keer meldingen wegklikken.
En ik ben 'maar' een IT'er bij de overheid.. Dus als toekomstig F1 rijderis dit echt compleet ongepast!
Geen idee waarom je een normale link naar een website niet in een browser zou kunnen openen? We zijn op Tweakers.net toch, niet op Viva.nl?YakuzA schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:08:
[...]
Geen idee wat je bedoeld.
@anderen
Ik snap dat je gedrag in privé sfeer los probeert te koppelen van gedrag op/rondom werk, maar dat geldt imho alleen als je geen "publieke" functie hebt, en dan nog. Je hebt als F1 rijder net als andere publieke figuren een voorbeeldfunctie en dit soort gedrag past daar niet bij. Maar goed wie ben ik

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
#FilmpjeDump
Met dit verschil dat het met voetbal niet zou mogen. Dat is allemaal aan regels gebonden. De enige regel in F1 die hierop van toepassing is, is dat ze een superlicentie moeten hebben.YakuzA schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:22:
[...]
Zou het eerder zien als iemand op de reservebank, en dat er dan een speler vanaf de tribune in mag vallen
Team zijn volledig vrij in wie zij inzetten. De wissel van Red Bull Racing tussen Max en Daniil was ook ongehoord, maar ik heb niemand (behalve Kvyat) horen klagen... Een jaar later weer hetzelfde verhaal met Albon en Gasly. Als een teambaas denkt dat ie ergens voordeel bij heeft, of dat nou strategisch of financieel is, of allebei, maakt niet uit. Het is misschien niet volgens het officieuze boekje, maar erg slim en strategisch.
Of Mercedes al in 2021 Bottas gaat vervangen, of misschien wel Hamilton, die volgens onze eigen deskundologen er dit jaar al mee stopt (net als vorig jaar), daar is mijn kristallen bol erg vaag over...We zullen het moeten afwachten. Het zou voor Mercedes een zeer ongebruikelijke stap zijn, maar wie weet hebben ze gezien dat het bij RBR best goed uitpakte. Ook Ferrari was best onorthodox bezig met Leclerc.
No habrá permiso de FIA para Sainz, Ricciardo o Vettel para que participen en el test de Jóvenes pilotos post Abu Dhabi.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 9 december 2020
No FIA permission to Sainz, Riciardo or Vettel to participate at the young drivers post Abu Dhabi test.
Welk gedrag precies? Als je nou heel objectief naar het filmpje kijkt, wat zie je dan precies? Een mevrouw die door iemand (dat zou dan Mazepin zijn, ik zie alleen een hand, maar goed) betast wordt. Zij steekt haar middelvinger op. That's it. Het 'gedrag' vind plaats in de verbeelding van de mensen die het filmpje zien. Die verzinnen er een heel scenario omheen, en ineens is Nikita een sex-offender.p0st schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:57:
Begrijp mij goed, ik praat geen enkel grensoverschrijdens gedrag goed, maar we weten in principe helemaal niets. Wie is die mevrouw? Is het misschien zijn eigen vriendin? Is hij misschien een beetje dronken en grijpt zijn vriendin bij haar borst en zij steekt haar vinger op. Wie het weet mag het zeggen. Maar iemand al meteen veroordelen op een fragment uit een filmpje vind ik ook niet ok. Hij zou het filmpje er zelf op hebben gezet, dus het zal geen aanrandig zijn van een willekeurig meisje dat ie ergens opgepikt heeft. Zo stom is zelfs een dronken Rus niet.
En als het dat wel is, dan mag dat gevolgen hebben. Maar als de internet brigade iets meent te zien en daar een heel verhaal omheen bedenkt, ga ik daar niet in mee. Er zijn al meer dan genoeg 'verontrustende' filmpjes geweest op internet, die achteraf iets tè creatief geknipt waren zodat het een ander verhaal leek. En iedereen ging helemaal los op een non-story. Dus nee, ik ga niet mee in de hysterie. Pas als er écht iets aan de hand blijkt, dan kan ik er iets over zeggen.
Doe dan even iets meer onderzoek naar meneer Mazepin zou ik zeggen en trek dan opnieuw je conclusies.mphilipp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]
Welk gedrag precies? Als je nou heel objectief naar het filmpje kijkt, wat zie je dan precies? Een mevrouw die door iemand (dat zou dan Mazepin zijn, ik zie alleen een hand, maar goed) betast wordt. Zij steekt haar middelvinger op. That's it. Het 'gedrag' vind plaats in de verbeelding van de mensen die het filmpje zien. Die verzinnen er een heel scenario omheen, en ineens is Nikita een sex-offender.
Begrijp mij goed, ik praat geen enkel grensoverschrijdens gedrag goed, maar we weten in principe helemaal niets. Wie is die mevrouw? Is het misschien zijn eigen vriendin? Is hij misschien een beetje dronken en grijpt zijn vriendin bij haar borst en zij steekt haar vinger op. Wie het weet mag het zeggen. Maar iemand al meteen veroordelen op een fragment uit een filmpje vind ik ook niet ok. Hij zou het filmpje er zelf op hebben gezet, dus het zal geen aanrandig zijn van een willekeurig meisje dat ie ergens opgepikt heeft. Zo stom is zelfs een dronken Rus niet.
En als het dat wel is, dan mag dat gevolgen hebben. Maar als de internet brigade iets meent te zien en daar een heel verhaal omheen bedenkt, ga ik daar niet in mee. Er zijn al meer dan genoeg 'verontrustende' filmpjes geweest op internet, die achteraf iets tè creatief geknipt waren zodat het een ander verhaal leek. En iedereen ging helemaal los op een non-story. Dus nee, ik ga niet mee in de hysterie. Pas als er écht iets aan de hand blijkt, dan kan ik er iets over zeggen.
Ik vind het een eng en vies mannetje die echt niks heeft te zoeken in een sport als F1.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Marino Sato will join presumptive AlphaTauri 2021 driver Yuki Tsunoda in piloting the AlphaTauri AT01 in the Abu Dhabi young driver test.
— The Race (@wearetherace) 9 december 2020
Sato, a former Euroformula Open champion, finished 22nd in F2 this year. #F1 pic.twitter.com/Egcm3RiRnF
Marino Sato gaat voor AlphaTauri rijden tijdens de young driver test.

@nachtnet doe dan gelijk de bron:
We're running an all-Japanese lineup in the Abu Dhabi #F1 Young Driver Test 🇯🇵 🙌 @SATO_MARiNO will join Yuki Tsunoda on track next week 👊
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 9 december 2020
Read more 👇
[ Voor 31% gewijzigd door nachtnet op 09-12-2020 09:19 ]
Ik ben geen privé detective en ik heb geen idee waar ik moet kijken. Ik had ook geen zin om alle 1200 reacties door te nemen op Reddit, maar dit leek mij een typich Internet Rechtbank waar er eigenlijk geen harde conclusies getrokken kunnen worden aan de hand van dit filmpje. Geen idee wat ie nog meer heeft uitgespookt, maar ik kan alleen maar wat zeggen over dit verhaal. En ik ga niemand veroordelen op een half filmpje zonder context.Damian schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:03:
[...]
Doe dan even iets meer onderzoek naar meneer Mazepin zou ik zeggen en trek dan opnieuw je conclusies.
Ik vind het een eng en vies mannetje die echt niks heeft te zoeken in een sport als F1.
Raïkkonen is ook meer dan eens als een idiote dronkaard op film geweest. Maar daar moeten we dan weer om lachen.
Ik denk dat de meeste mensen dit ook niet op deze manier zouden doen bij hun vriendin (of ben ik dan een hele brave saaie jongen?mphilipp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]
Welk gedrag precies? Als je nou heel objectief naar het filmpje kijkt, wat zie je dan precies? Een mevrouw die door iemand (dat zou dan Mazepin zijn, ik zie alleen een hand, maar goed) betast wordt. Zij steekt haar middelvinger op. That's it. Het 'gedrag' vind plaats in de verbeelding van de mensen die het filmpje zien. Die verzinnen er een heel scenario omheen, en ineens is Nikita een sex-offender.
Ook al was het alleen maar 'fun and games', dan nog sta je gelijk met 5-0 achter met zo'n filmpje. We leven in een zeer gevoelige tijd qua discriminatie, Me2, Gender-equality etc. Ik kan me voorstellen dat in Rusland die maatschappelijke trend iets minder sterk aanwezig is, maar social media zie je overal in de wereld.
Het blijft nogal dom om dit te filmen, zelf te plaatsen op je insta zodat de rest van de wereld het kan zien - zeker als je zelf geen context geeft.
Ik vind dit nog steeds ongelofelijk

Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Alonso is geen Young Driver en neemt nu bijv. de tijd in van een F2 rijder die alles zou doen om een kans te krijgen in een F1 wagen te laten rijden (weet even niet de line-up van Renault, ik verwacht eigenlijk dat ze Zhou wel laten rijden, maar wie valt er dan buiten de boot?). De FIA kan zich wel beroepen op "wij mogen de uitzondering bepalen" maar dat zou m.i. dan wel duidelijk gemotiveerd moeten worden. Dat mis ik nu volledig (of ik heb het bericht daarover gemist).
En dan Abiteboul die weer een koe uit de sloot haalt omdat het hypocriet zou zijn van Racing Point dat ze hierover klagen omdat Racing Point de Mercedes W10 hebben gekopieerd. Het heeft niets met elkaar te maken en bovendien is Racing Point daarvoor gestraft (en je kan natuurlijk wat van de hoogte en inhoud van de straf vinden, maar dan had je je beroep niet moeten intrekken).
Politieke boel

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook niet. Waarom moet je dat filmen.Requiem19 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:20:
[...]
Het blijft nogal dom om dit te filmen, zelf te plaatsen op je insta zodat de rest van de wereld het kan zien - zeker als je zelf geen context geeft.
Het waarom van het betasten is alleen iets dat vreemd is omdat ie het filmt. Ik mag hopen dat je elkaar in een relatie best regelmatig betast....
Newsflash: dat heeft Ferrari ook gedaan, maar dat is afgewezen omdat Sainz dit jaar nog gewoon in een F1 wagen heeft rondgeknard. Voor Alonso is een uitzondering gemaakt omdat ie 2 seizoenen weg is geweest. En ook Buemi mag om dezelfde reden voor Red Bull Racing meedoen. Waarom RBR Buemi in wil zetten is mij onduidelijk. Denken ze dat ie misschien bijgeleerd heeft en willen ze 'm inzetten naast Max? Of is het omdat ze geen goede reserverijders meer hebben en hem een update willen geven? Of gewoon een pesterijtje/FIA testen?Arjan90 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:28:
[...]
Ik vind dit nog steeds ongelofelijkDe FIA slaat hier wat mij betreft echt een flater: ik kan me ook wel voorstellen dat teams hier niet gelukkig mee zijn. Als Ferrari van tevoren hadden geweten dat bijv. Alonso wel mee mocht doen aan de Young Driver Test, hadden ze Sainz misschien ook wel opgegeven en hadden ze het verzoek ingediend bij de FIA.
Maar je deelt het niet alleen met je vrienden, maar potentieel met 6,5 miljard mensen die er allemaal wat van vinden.
Vandaag zag ik nog een verhaal voorbijkomen van een jongen die op Tinder een misplaatste grap in een openingszin had gemaakt en die nu aan de schandpaal wordt genageld publiekelijk, inclusief het dwingende verzoek van de internet-meute aan zijn werkgever om hem te ontslaan.
Kortom, ook al gaat die internet-rechtbank veel te ver, toch wel verstandig om echt heel voorzichtig te zijn met wat je plaatst.
Hier een Twitter-draadje om in een keer een goed overzicht te krijgen van wat voor type Mazepin ongeveer is. Niet één die in F1 thuis hoort wat mij betreft, altijd al gevonden.mphilipp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]
https://twitter.com/ntkrlx/status/1333723293166301184
Dat was me wel duidelijk van Ferrari, dat stond namelijk in die tweet die ik quotemphilipp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:38:
[...]
Newsflash: dat heeft Ferrari ook gedaan, maar dat is afgewezen omdat Sainz dit jaar nog gewoon in een F1 wagen heeft rondgeknard. Voor Alonso is een uitzondering gemaakt omdat ie 2 seizoenen weg is geweest. En ook Buemi mag om dezelfde reden voor Red Bull Racing meedoen. Waarom RBR Buemi in wil zetten is mij onduidelijk. Denken ze dat ie misschien bijgeleerd heeft en willen ze 'm inzetten naast Max? Of is het omdat ze geen goede reserverijders meer hebben en hem een update willen geven? Of gewoon een pesterijtje/FIA testen?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik ga geen moeite doen om op mijn telefoon te proberen om een reddit blocked adult content ding te proberen te omzeilen, waarvan aangegeven wordt dat die alleen in de reddit app werkt, omdat er iemand een linkje post met een vage beschrijving zonder enige duiding wat er achter dat linkje zit?p0st schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:29:
[...]
Geen idee waarom je een normale link naar een website niet in een browser zou kunnen openen? We zijn op Tweakers.net toch, niet op Viva.nl?
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 09-12-2020 09:46 ]
PSN
Waarom iedereen dan altijd ook maar meteen vindt dat je je werk daardoor moet kwijtraken is mij een raadsel. Waarschijnlijk vind de internet brigade het leuk om iemand helemaal de grond in te trappen. Maar als mijn werkgever mij om een privé aangelegenheid gaat ontslaan, gaan we tot de hoge raad natuurlijk. Tenzij ik in een kelder kleine kinderen martel, heeft mijn werkgever niets met mijn privéleven te maken.Requiem19 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:38:
inclusief het dwingende verzoek van de internet-meute aan zijn werkgever om hem te ontslaan.
Maar goed...we dwalen af....
[insert random F1 car pictures]
:strip_exif()/f/image/NBfuZ2NmWQDDbk9p74KFz93D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dSccVnroXajhu6Af0oKywaEi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kRCD0Cc27rDOVpQRJxLmNAK5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wXXywwZcD6zwVTaovpHbspL2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ny7ClwEunQVImbvHWGvvrojs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nRCpbIcZvMSQAcUiYHYVUvdW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7imSZ0AJKw2BT6Gy8Rn2Ehel.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b7UgK6uMyEKaMTWuYQFgwOMB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wJls3fHdaN72jSySAtwhjTow.jpg?f=fotoalbum_large)
Tweakers zullen altijd tweakers blijven..
Er is nu ook wel een hetze bezig richting Mazepin geloof ik. Die posts die ik daar op Twitter zie, zijn exact dezelfde als op Reddit. Daarmee praat ik niets goed: zijn verdedigen bij de afgelopen race was gewoon gevaarlijk en daar is hij terecht voor gestart. Daarmee zeg ik overigens niet dat hij wel of niet in de F1 thuishoort. Er zullen er genoeg op het paddock zijn die er mogelijk wel wat van vinden. Maar uiteindelijk zijn het racers: het gaat erom wat je op de baan laat zien.Tralapo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:42:
[...]
Hier een Twitter-draadje om in een keer een goed overzicht te krijgen van wat voor type Mazepin ongeveer is. Niet één die in F1 thuis hoort wat mij betreft, altijd al gevonden.
https://twitter.com/ntkrlx/status/1333723293166301184
Bijzonder filmpje, al heb ik niet het idee dat de dame in kwestie er nou een heel groot probleem mee heeft, maar desalniettemin dom om zoiets te posten, in zijn positie. Ben ook niet heel blij met hem in F1 door die debiele acties vorig weekend in F2, denk dat we nog genoeg rare fratsen op en naast de baan gaan zien van deze 'meneer'.
Ik wil het ook zeker niet goed praten, maar de heissa is wat meer dan nodig over dit filmpje specifiek. Als je de ongecencureerde versie ziet (die werd eerst geupload en weer verwijderd) zie je dat ze niet een "fuck youmphilipp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]
Al met al niet handig om te posten en dat hele verhaal, maar het is niet zo erg als de gecencureerde versie wil doen blijken.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat dus...Melantrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:12:
[...]
Ik wil het ook zeker niet goed praten, maar de heissa is wat meer dan nodig over dit filmpje specifiek. Als je de ongecencureerde versie ziet (die werd eerst geupload en weer verwijderd) zie je dat ze niet een "fuck you" maar een "Fuck you
" gebaar doet
Al met al niet handig om te posten en dat hele verhaal, maar het is niet zo erg als de gecencureerde versie wil doen blijken.
Pfff, hier laat Red Bull zich wel weer kennen. Die gozer rijd geen deuk in een pakje boter in de F2. Serieus, alleen die Samuel was nog slechter, maar het scheelde niet veel. Daar had toch gewoon iemand anders in moeten zitten? En ik snap het ook niet helemaal, als Red Bull kunnen ze toch beter achter de talenten aanzitten? Waarom pakken ze Callum Illot niet op? Die heeft toch ook laten zien dat ie snel is (meeste poles afgelopen seizoen)? Aitken lijkt ook buiten de boot te vallen, terwijl ie toch al race-ervaring heeft nu. En echt slecht was die ook niet (want die auto was gewoon prut). Lundgaard, Armstrong e.d. zijn toch meer de moeite waard? Hell, pak dan gewoon Liam Lawson uit de F3.nachtnet schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:18:
[Twitter]
Marino Sato gaat voor AlphaTauri rijden tijdens de young driver test.
![]()
@nachtnet doe dan gelijk de bron:
[Twitter]
Ach, ik heb jarenlang taxi gereden als weekend bijbaantje, heb wel spannendere dingen in mijn binnenspiegel gezien.The_Admin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:46:
Ik dacht dat de hele discussie ging over de dickpicks van Lando aan Sylvana, blijkt het gewoon over Mazepin te gaan die een dame even betast![]()
Bijzonder filmpje, al heb ik niet het idee dat de dame in kwestie er nou een heel groot probleem mee heeft, maar desalniettemin dom om zoiets te posten, in zijn positie. Ben ook niet heel blij met hem in F1 door die debiele acties vorig weekend in F2, denk dat we nog genoeg rare fratsen op en naast de baan gaan zien van deze 'meneer'.
Er zitten 4 man in een witte Ferrari, de bijrijdster filmt naar achteren en daar zie je een hand richting (de overigens fraai gevormde) boobies van een of andere bevallige golddigger gaan om even te voelen of ze wel echt zijn.
Zo NSFW waren die ongeblurde beelden niet.
Als daar al fophef over ontstaat.
Ik geloof gelijk dat dat oligarchenjong wel ergere dingen uitgehaald heeft dan alleen een boobgrab die op insta verschijnt, gewoon dom dronken verwend rotjochgedrag.
Niet zo denderend voor zijn imago, maargoed dat boeide hem toch al niet zoveel.
Ik wens Gunther veel sterkte volgend jaar met de Russische Maldonado.
Wat dat betreft kunnen ze beter het aantal kilometers op P1 gereden nemen.nachtnet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Als de Russische maldonado een race wint voor hem dan zal het Gunther verder allemaal niet zo boeien denk ikPalingDrone schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:20:
[...]
Ach, ik heb jarenlang taxi gereden als weekend bijbaantje, heb wel spannendere dingen in mijn binnenspiegel gezien.
Er zitten 4 man in een witte Ferrari, de bijrijdster filmt naar achteren en daar zie je een hand richting (de overigens fraai gevormde) boobies van een of andere bevallige golddigger gaan om even te voelen of ze wel echt zijn.
Zo NSFW waren die ongeblurde beelden niet.
Als daar al fophef over ontstaat.
Ik geloof gelijk dat dat oligarchenjong wel ergere dingen uitgehaald heeft dan alleen een boobgrab die op insta verschijnt, gewoon dom dronken verwend rotjochgedrag.
Niet zo denderend voor zijn imago, maargoed dat boeide hem toch al niet zoveel.
Ik wens Gunther veel sterkte volgend jaar met de Russische Maldonado.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport