[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.185.273 views

Onderwerpen

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:18
Volgens mij was dit ook nog niet gepost over de crash:

Sinds dit jaar gebruiken ze betere pakken, enkel de handschoenen zijn nog dunner. Deze pakken zijn dus net op tijd geïntroduceerd als je kijkt naar GRO zijn handen. Denk dat niemand wil denken aan wat het oude pak had betekend.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-12 12:44

mphilipp

Romanes eunt domus

YakuzA schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:40:
[...]
Door de luchtdruk schijnt ook op hoge snelheid de helm omhoog te worden getrokken/gezogen.
Hulk klaagde daar nog over bij zijn Silverstone 1 trainingen.
Ja, hij klaagde omdat het niet hoeft te gebeuren. Die lift is heel naar en motorhelmen hebben daar uiteraard ook last van. De helmfabrikanten verzinnen van alles om dit te voorkomen. Schuberth kwam in de jaren '80 met een 'golfbal' helm, met allemaal putjes erin zoals een golfballetje. Nu zitten er spoilers op enzo. In een F1 wagen is het allemaal anders omdat je een ander soort turbulentie hebt als op de motor. Bij Hulkenberg was de cockpit misschien niet helemaal goed voor zijn lengte aangepast waardoor een spoiler op bv de Halo niet lekker werkte voor hem en zijn helm van zijn kop werd getrokken.
Maar dat omhoog/omlaag komt echt door de G krachten. Zie ook het filmpje van Mercedes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
edit: gevalletje van open deuren intrappen.

Nvm :)

[ Voor 73% gewijzigd door CrazyFool op 30-11-2020 20:57 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:49
FYI, nog 3 uurtjes F1 Cyber Monday, 25% korting op allerlei f1 artikelen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ad_img/1333488357549207554/POb-YK3Y?format=png&name=900x900

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:57

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hamilton doet niet mee, positief

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-12 10:08
Oei.. kansen voor Max dus!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-12 12:38

Mystikal

It never hurts to help!

Zul je zien dat Bottas de race van zijn leven rijdt!
Wie is de vervangende coureur voor Mercedes?

Basement Bios ---- Exo-S

• SideSwipe
  • Laatst online: 20:31

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mystikal schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:34:
[...]

Zul je zien dat Bottas de race van zijn leven rijdt!
Wie is de vervangende coureur voor Mercedes?
Wat zou het tof zijn als het Russel zou zijn!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is Vandoorne daar geen testcoureur?

Opgezocht: ja, en Esteban Gutierrez.

[ Voor 36% gewijzigd door BreadFan op 01-12-2020 08:36 ]

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-12 16:28
SideSwipe schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:34:
[...]

Wat zou het tof zijn als het Russel zou zijn!
Russell in de Merc die dan Bottas zoek gaat rijden :9
Vandoorne in de Williams.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

A.s. zondag is wel een race waar vermogen nog belangrijker lijkt dan anders. Wat dat betreft zou een mindere rijder in de Merc alsnog hoge ogen kunnen gooien.

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-12 19:42
Russel wordt het niet denk ik, die zit in zn eigen corona “bubbel”. Van Gutierrez wordt beweerd dat ie geen superlicentie meer heeft. Kans voor onze belg?

• Willem30
Mnup_1 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:49:
Russel wordt het niet denk ik, die zit in zn eigen corona “bubbel”. Van Gutierrez wordt beweerd dat ie geen superlicentie meer heeft. Kans voor onze belg?
https://www.planetf1.com/...rez-mercedes-unavailable/

Zeer grote kans dat Stoffel het gaat worden

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:57

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EoIv-v9W8AAbO5F?format=jpg&name=large

Mazepin naar Haas

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop Russell

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zou wat zijn als Bottas dan weer tweede wordt achter zijn teamgenoot.

alles kan off-topic

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ken de jongen niet. Type zijn naam in op Google, eerste click:
Achtergrond: Nikita Mazepin, de nog minder populaire variant van Lance Stroll
Nou, top :+

• asing
  • Laatst online: 00:19
BreadFan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:

Opgezocht: ja, en Esteban Gutierrez.
Esteban Guttierez heeft niet genoeg gereden/punten om een Superlicentie aan te vragen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

PWM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:04:
[...]

Ik ken de jongen niet. Type zijn naam in op Google, eerste click:

[...]

Nou, top :+
Incusief losse handjes :+

Strava

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Simbob schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:31:
Hamilton doet niet mee, positief
Shit, paar maand te laat >:)

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23-12 12:46

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mazepin bevestigd? Weird dat ze die nu niet in de auto zetten alvast dan.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 01-12-2020 09:10 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-12 17:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

BreadFan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
Gaan die twee Belgen onder elkaar uitmaken wie eerste wordt :D

Signatures zijn voor boomers.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:53
Vraag is of HAM voor de laatste race ABU DHABI in mag. (had gelezen dat de regels mbt Covid-19 behoorlijk streng zijn in Abu Dhabi)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-12 20:21
Ik hoor stoffel als vervanger van hamilton

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-12 10:38
@MikeyMan Mazepin racet nog in de F2. Hij staat derde, dus lijkt me niet gek dat ze hem gewoon laten rijden daar.
Mazepin is wat mij betreft niet de beste racer in het F2 veld, maar met twee jaar ervaring wel prima om toe te voegen aan het Haas team. Hij zal ook wel wat geld meebrengen, dat is positief voor Haas. Het is ook niet de slechtste coureur om te contracteren, hij doet het in het kampioenschap gewoon prima en liet afgelopen weekend ook een prima race zien.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:08
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:13:
Ik hoor stoffel als vervanger van hamilton
Ik hoor Stoffel, Russel, Hulkenberg, Max...

edit: Ninja edit!

[ Voor 5% gewijzigd door BasvanS op 01-12-2020 09:14 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
MikeyMan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
Heeft hij dan al een superlicentie?

alles kan off-topic

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Voor het eerst dat er iets positiefs wordt gemeld over Hamilton! :+ :P

Volvotips.com

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Denk trouwens gewoon Vandoorne als vervanger, maar hoop op De Vries. Al zou het in dat geval logischer zijn om Russell even door te schuiven.

Volvotips.com

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ankona schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:15:
[...]

Heeft hij dan al een superlicentie?
32 punten voor zover ik terug kan vinden.

En dat is voor dit jaar voldoende.
https://www.planetf1.com/...ier-secure-super-licence/

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-12 20:21
Het is toch nog niet zeker dat albon eruit gaat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-12 23:46
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
Net zo zeker als dat hij blijft, dus stoeltje open naast Max is denk ik wel terecht.

• pjottum
  • Laatst online: 28-12 15:16

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
... en Lewis blijft echt wel hoor. Tenminste, als ie snel geneest.

ping 127.212.23.124

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Snap niet helemaal waarom ze een vrachtwagen bij Ferrari en Alfa neerzetten. Die maken ook auto's hoor.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Vandoorne is reservecoureur, die zal dit weekend op komen draven in de Mercedes :)

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-12 20:15
Thile schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:34:
[...]

Net zo zeker als dat hij blijft, dus stoeltje open naast Max is denk ik wel terecht.
Het stoeltje is niet open, volgens mij. Hamilton is ook nog niet zeker voor volgend jaar maar zijn foto staat er gewoon op maar dan donkerder dan de andere (uitspraak zonder bijbedoeling, weet niet hoe ik anders kan zeggen dat de foto donkerder is)

2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216

• nachtnet
Veel beter dan die vrachtwagen rijdt de 2020 Ferrari toch niet? :P

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maasluip schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:35:
Snap niet helemaal waarom ze een vrachtwagen bij Ferrari en Alfa neerzetten. Die maken ook auto's hoor.
En geen vrachtwagens bovendien...

Of je moet Iveco als de Ferrari onder de trucks scharen.

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNG5yWH9-onp7FaqEkDsi7drO1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XsXmNaElqmrwAnsA0c4U78gE.jpg?f=fotoalbum_large

Renault moet trouwens gewoon Alpine zijn.. ( via https://twitter.com/AuRup.../1333692177994682378?s=20 ) ⇐⇐ Belgen, dus waarom precies gekozen is voor een Camion etc, weet ik ook echt niet..)

[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 01-12-2020 09:44 ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:17
Wie ook de vervanger van Hamilton is, ik vraag mij vooral af: Mag hij voor de winst rijden?

Stel dat Stoffel of Nico instappen en de race winnen of tweede worden, dan bevestigt dat hoeveel beter de Mercedes is dan alle andere auto's en zou dat behoorlijk wat afbreuk doen aan de wereldtitel(s) van Hamilton.

Voor de constructeurstitel zijn de punten ook niet meer nodig, dus ik kan mij voorstellen dat ze wat zaken voor volgend jaar gaan testen. Al zullen ze dan ook niet aan de grote klok hangen.

• PWM
  • Niet online

PWM

KlaasjeNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:46:
Stel dat Stoffel of Nico instappen en de race winnen of tweede worden, dan bevestigt dat hoeveel beter de Mercedes is dan alle andere auto's en zou dat behoorlijk wat afbreuk doen aan de wereldtitel(s) van Hamilton.
De kans dat Stoffel als eerste finished, lijkt mij wel een risico dat Mercedes durft te nemen :+ Als hij 6e word zou het me al verbazen.

• Paulus07
  • Niet online
Gewoon russel ff voor 1 race in die merc zetten :P

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik zie het niet gebeuren dat degene die in Hamilton z’n stoeltje zit dit weekend ook gelijk pole pakt of de race wint hoor. Het zou kunnen natuurlijk, maar dat zou toch ook direct het einde van Bottas moeten betekenen?

• Chiron
  • Laatst online: 20:44

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Als er geen gekke dingen gebeuren verwacht ik dat Bottas gewoon pole pakt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als ze de Hulk in de Mercedes zetten wil ik nog wel een weddenschap aan dat hij op het podium komt. Van Stoffel weet ik het ook nog zo net niet.

• KlaasjeNL
PWM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:47:
[...]

De kans dat Stoffel als eerste finished, lijkt mij wel een risico dat Mercedes durft te nemen :+ Als hij 6e word zou het me al verbazen.
Ik schat Stoffel niet veel lager in dat Bottas. Is bovendien testrijder bij Mercedes, dus kent de auto ook goed. Ik verwacht geen wonderen, maar vraag mij af of Mercedes überhaupt het risico wil nemen dat hij wel opeens op P1 of P2 rondrijdt.

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-12 10:13
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:49:
Ik zie het niet gebeuren dat degene die in Hamilton z’n stoeltje zit dit weekend ook gelijk pole pakt of de race wint hoor. Het zou kunnen natuurlijk, maar dat zou toch ook direct het einde van Bottas moeten betekenen?
Vandoorne maakte zijn F1 debuut in Bahrein in de Mclaren en kwalificeerde zich toen ook meteen beter dan Button als ik het mij goed herinner.

Heb het eens opgezocht en VAN kwalificeerde zich 2 plaatsen hoger dan BUT al was het tijdsverschil miniem. Daarna haalde hij het eerste WK-punt voor Mclaren binnen dat seizoen (al was het nog maar de 2e race).

[ Voor 18% gewijzigd door MrInfamous op 01-12-2020 09:56 ]

• Arjan90
Mooie kans voor Mercedes om de loonkosten wat te drukken vanaf volgend jaar. Als de vervangend coureur de komende twee races wint en dus ook Bottas verslaat: Hamilton eruit, reservecoureur erin :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die schroeven gewoon heel die auto terug, alles in save-modus, 'nee het was echt hamilton die zo snel was' :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12 12:19
KlaasjeNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:46:
Wie ook de vervanger van Hamilton is, ik vraag mij vooral af: Mag hij voor de winst rijden?

Voor de constructeurstitel zijn de punten ook niet meer nodig, dus ik kan mij voorstellen dat ze wat zaken voor volgend jaar gaan testen. Al zullen ze dan ook niet aan de grote klok hangen.
Tuurlijk, ze gaan echt niet tegen de invaller zeggen "Wel een beetje rustig aan hé, we kunnen niet hebben dat je top 3 finisht'.

Ik verwacht dat Bottas wel z'n kans grijpt, die heeft 2 niet zo lekkere races achter de rug en als hij dan nu áchter een 'invaller' finisht dan kan hij z'n stoeltje ná volgend jaar wel vergeten, mogelijk zelfs volgend jaar dan :D Bottas pole/winst, Max 2e, en daarachter één grote tombola, het kan Stoffel zijn, het kan Albon zijn, het kan een MCL of RAC zijn. Als RAC echt wat snelheid vindt kan het zelfs voor Max lastig worden die tweede plek te pakken.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23:19
SinergyX schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:02:
Die schroeven gewoon heel die auto terug, alles in save-modus, 'nee het was echt hamilton die zo snel was' :+
"upgrades" doorvoeren die totaal niet werken. Ben er wel bang voor dat er zo'n geintje komt. :/

• pjottum
  • Laatst online: 28-12 15:16

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

DoeEensGek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
[...]

"upgrades" doorvoeren die totaal niet werken. Ben er wel bang voor dat er zo'n geintje komt. :/
Neehoor.

Maar ik snap niet waarom iedereen RB zo kansen geeft: het zijn 3 rechte stukken, 4 haakse bochten en een slinger. Ideaal voor alles wat met een Mercedes warpdrive rijdt. Meer de vraag of er nog een paar uit elkaar spatten.

Is al duidelijk wat er met dat blok van Perez aan de hand was?

ping 127.212.23.124

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-12 13:11
pjottum schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:29:
[...]

Neehoor.

Maar ik snap niet waarom iedereen RB zo kansen geeft: het zijn 3 rechte stukken, 4 haakse bochten en een slinger. Ideaal voor alles wat met een Mercedes warpdrive rijdt. Meer de vraag of er nog een paar uit elkaar spatten.

Is al duidelijk wat er met dat blok van Perez aan de hand was?
Defecte MGU-K

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38

Martinspire

Awesomeness

Maar dat was afgelopen zomer. Is dat nog niet gefixed dan?

Overigens lijkt het me logisch dat ie gewoon een licentie kan krijgen als ie dat wil. Ik denk dat de FIA dat best wil doen.

In ieder geval is de kans op een vers gezicht op het podium komende race aanwezig. Wellicht een nieuwe race-winnaar. Het maakt me niet echt uit wie ze erin zetten, zolang we maar nieuwe gezichten zien vind ik het prima.

Het lijkt me dat het gewoon Stoffel wordt. En dat gun ik hem van harte. Russell zit al vast bij zijn eigen team en Hulkenberg zit simpelweg in gesprek met Red Bull en ik denk niet dat ze daar inzicht willen geven in hun 2020 auto als Nico daarheen zou gaan. Of laat ik het zo zeggen: dan wordt het wel interessant :P

Dus Stoffel, 90% zeker. De vraag die we altijd al beantwoord hadden willen zien: "Iedereen kan winnen in de Mercedes" gaat dus komend weekend beantwoord worden. Ik kijk er nu al naar uit :*)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Maasluip schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:51:
Als ze de Hulk in de Mercedes zetten wil ik nog wel een weddenschap aan dat hij op het podium komt. Van Stoffel weet ik het ook nog zo net niet.
Hij deed het wel leuk met een impromptu invalbeurt voor Alonso in de Honda...dusssss.... 8)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

The_Admin schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
[...]

Ik verwacht dat Bottas wel z'n kans grijpt,
Ik denk dat Bottas zeker zijn kans wil grijpen, maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Bottas hét voorbeeld is van een middelmatige coureur in de beste auto.
Als je ziet bij de laatste race hoe langzaam hij van achter weer naar voor kwam, ik vond het gewoon pijnlijk. Rondenlang achter Latifi blijven hangen kun je niet verklaren door "ze hebben dezelfde motor". Want dat hebben ze niet, als Latifi 1,5 seconde achter Mercedes kwalifieert.
Zelfs Sainz deed het beter dan Bottas.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EoI-1PcWMAE8vne?format=jpg&name=small

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:50

Wom

Nu gaan we die personal assistant van Hamilton dus ook niet meer zien? Die had meer air-time dan sommige coureurs dit seizoen...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Willem30
Martinspire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:52:
[...]

Maar dat was afgelopen zomer. Is dat nog niet gefixed dan?

Overigens lijkt het me logisch dat ie gewoon een licentie kan krijgen als ie dat wil. Ik denk dat de FIA dat best wil doen.

In ieder geval is de kans op een vers gezicht op het podium komende race aanwezig. Wellicht een nieuwe race-winnaar. Het maakt me niet echt uit wie ze erin zetten, zolang we maar nieuwe gezichten zien vind ik het prima.

Het lijkt me dat het gewoon Stoffel wordt. En dat gun ik hem van harte. Russell zit al vast bij zijn eigen team en Hulkenberg zit simpelweg in gesprek met Red Bull en ik denk niet dat ze daar inzicht willen geven in hun 2020 auto als Nico daarheen zou gaan. Of laat ik het zo zeggen: dan wordt het wel interessant :P

Dus Stoffel, 90% zeker. De vraag die we altijd al beantwoord hadden willen zien: "Iedereen kan winnen in de Mercedes" gaat dus komend weekend beantwoord worden. Ik kijk er nu al naar uit :*)
Dit is recenter nieuws:
The Mercedes Formula 1 team has no plans to give Esteban Gutierrez the 300km of running he'll need to qualify for a superlicence should he be needed as a replacement.

Hij mag alleen af en toe demootje geven op GoodWood of zo en wat simwerk doen.

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13

--HYPER--392

Powered by Fiat

Of Mercedes gaat maar met 1 auto rijden, ze kunnen alleen maar verliezen met een andere coureur in de auto van Lewis

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zouden ze Nyck de Vries niet aan de tand willen voelen in de Mercedes, met het oog op de toekomst?

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-12 16:27
Denk niet dat Nyck de Vries echt in beeld is voor een toekomst in de F1.

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

dreester schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:04:
Zouden ze Nyck de Vries niet aan de tand willen voelen in de Mercedes, met het oog op de toekomst?
Nyck z'n toekomst ligt al bij de FE bolides. Die komt denk ik de F1 niet meer in. Russell zal op termijn wel doorschuiven naar een Merc zitje als VB of LH ermee kapt.

iRacing Profiel

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:54

Destruction

(ex-)Automonteur

YakuzA schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:40:
[...]

Door de luchtdruk schijnt ook op hoge snelheid de helm omhoog te worden getrokken/gezogen.

Hulk klaagde daar nog over bij zijn Silverstone 1 trainingen.
Hoewel misschien niet geheel vergelijkbaar, maar iemand die motor rijdt (zoals ik) kan wel bevestigen dat bij een hogere snelheid je helm eigenlijk best graag omhoog wil. De heren F1 coureurs zitten meer uit de wind, maar rijden een klap harder.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

Destruction schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:15:
[...]

Hoewel misschien niet geheel vergelijkbaar, maar iemand die motor rijdt (zoals ik) kan wel bevestigen dat bij een hogere snelheid je helm eigenlijk best graag omhoog wil. De heren F1 coureurs zitten meer uit de wind, maar rijden een klap harder.
Dat kan ik beamen ja, was hetgene wat me het meest verbaasde aan motorrijden.

Ontopic, ben benieuwd wie Hamilton gaat vervangen, zal wel Stoffel worden verwacht ik. Of gewoon niet vervangen, ze zijn toch al dubbel kampioen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:05:
[...]

Esteban Guttierez heeft niet genoeg gereden/punten om een Superlicentie aan te vragen.
Was het niet zo dat iemand die al eerder F1 gereden heeft zijn superlicentie kan terug krijgen door 300km te rijden? Zegmaar, zoals Kubica zijn SL terug kreeg?

Het is natuurlijk wel een risico, want dat zou dan in FP1 'even' moeten gebeuren. Als je dan een red flag situatie krijgt moet je nog een andere coureur mét SL invliegen :P
Kenhas schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:37:
[...]

Het stoeltje is niet open, volgens mij. Hamilton is ook nog niet zeker voor volgend jaar maar zijn foto staat er gewoon op maar dan donkerder dan de andere (uitspraak zonder bijbedoeling, weet niet hoe ik anders kan zeggen dat de foto donkerder is)
Ik zou zeggen dat donker staat voor waarschijnlijk, maar niet bevestigd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Destruction op 01-12-2020 12:23 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Moet wel zeggen:

What a crazy year it has been...

Een ware rollercoaster van een jaar in de F1... (en daarbuiten).

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-12 17:39
Wom schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:27:
Nu gaan we die personal assistant van Hamilton dus ook niet meer zien? Die had meer air-time dan sommige coureurs dit seizoen...
Volgens mij zit die vrouw jou en de mensen die je plussen wel erg dwars zeg mijn god. Is toch normaal dat je de personal coach op beeld krijgt wanneer iemand iets wint/viert aangezien dat waarschijnlijk (plus je team) de eerste is die je ziet wanneer je uit die auto stapt.

Dat zie je bij Sainz met z'n broer/neef (weet t even niet meer) en anderen ook. Volgens jij ga jij naar bed met het image van die vrouw en sta je 's ochtends er ook weer mee op.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:41

DataGhost

iPL dev

MikeyMan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
Als ik zijn track record bekijk kom ik op 33 punten, waarbij 40 nodig zijn voor een superlicentie. Die kan 'ie pas na afloop van de F2 aanvragen als hij dan genoeg punten heeft, dus hij mag deze race nog niet in de F1 rijden. Daarvoor moet 'ie 7e eindigen in het kampioenschap om 8 SL-punten te krijgen en op 41 uit te komen. Zhou staat 8e, als die beide races wint + FL hoeft Mazepin maar 8 F2-punten te halen (8e+6e bijv) om 7e te eindigen. Bij dubbel DNF moet Zhou minimaal een van de races winnen om überhaupt een kans te maken Mazepin voorbij te kom qua punten. Waarschijnlijk kan hij hem zondag kan aanvragen dus misschien mag hij in Abu Dhabi wel al, maar dat hangt af van de bureaucratische termijnen natuurlijk. Maar ik gok dat Grosjean er in ieder geval alles aan gaat doen om de laatste race nog te kunnen rijden.
MikeyMan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:25:
[...]

32 punten voor zover ik terug kan vinden.

En dat is voor dit jaar voldoende.
https://www.planetf1.com/...ier-secure-super-licence/
Nope, dat is als je dit jaar niet kan racen (zoals Vips) omdat je niet kan/mag deelnemen aan het kampioenschap waar je aan deel wilde gaan nemen. Mazepin rijdt gewoon in de F2 dus die uitzondering geldt niet voor hem.

• KlaasjeNL
Martinspire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:52:
[...]

Ik betwijfel juist of we die vraag beantwoord gaan zien worden. Wil Mercedes laten zien dat ze zo'n goede auto hebben gebouwd dat "iedereen" ermee naar een podium gaat rijden? Daarmee plaatsen ze de titels van Hamilton in een perspectief waar hij absoluut niet blij mee zal zijn. In hoeverre heeft Hamilton daarbij een vinger in de pap, ook met het oog op het bijtekenen bij Mercedes?

Stel dat Stoffel (ervan uitgaande dat hij het wordt) komend weekend geen deuk in een pakje boter rijdt, dan zegt dat nog niets over hoe goed Hamilton of de Mercedes is, maar kan het net zo goed aan een andere afstelling etc. liggen.

Alleen als de vervanger van Hamilton komend weekend podium rijdt, kunnen we zeggen dat de Mercedes oppermachtig is, maar ik betwijfel of het zover zal komen.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Destruction schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:20:
[...]

Was het niet zo dat iemand die al eerder F1 gereden heeft zijn superlicentie kan terug krijgen door 300km te rijden? Zegmaar, zoals Kubica zijn SL terug kreeg?

Het is natuurlijk wel een risico, want dat zou dan in FP1 'even' moeten gebeuren. Als je dan een red flag situatie krijgt moet je nog een andere coureur mét SL invliegen :P
Het hoeft niet in een FP en volgens mij ook niet in een F1-auto van het huidige seizoen.
completion of 300 km at race speeds in representative F1 car over no more than two days, either as part of a test certified by a national racing authority or as part of an official F1 session.
Volgens mij kan het prima met de auto van een paar jaar geleden op een testdag.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:50

Wom

Roybs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:29:
[...]

Volgens mij zit die vrouw jou en de mensen die je plussen wel erg dwars zeg mijn god. Is toch normaal dat je de personal coach op beeld krijgt wanneer iemand iets wint/viert aangezien dat waarschijnlijk (plus je team) de eerste is die je ziet wanneer je uit die auto stapt.

Dat zie je bij Sainz met z'n broer/neef (weet t even niet meer) en anderen ook. Volgens jij ga jij naar bed met het image van die vrouw en sta je 's ochtends er ook weer mee op.
Ho ho, rustig aan. Waarom voel je jezelf zo aangevallen joh? Dat zit mij helemaal niet dwars, maar is gewoon een opvallend gegeven. Net zoals je vroeger Erja veel in beeld zag toen Mika Hakinnen nog reed.

*knip*
Die sneer is dan ook niet nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 01-12-2020 12:51 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:49:
Als diegene Max zou heten zie ik het wel gebeuren. :+

:P

"When you grow up your heart dies"

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-12 17:39
Wom schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:35:
[...]

Ho ho, rustig aan. Waarom voel je jezelf zo aangevallen joh? Dat zit mij helemaal niet dwars, maar is gewoon een opvallend gegeven. Net zoals je vroeger Erja veel in beeld zag toen Mika Hakinnen nog reed.

Ben je lid van het 'Hamilton defence squad' en moet alles wat ook maar mogelijk negatief uit te leggen is verdedigd worden? :D
*knip*
Op de man en aangebrand reageren is niet nodig en laten we achterwege.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 01-12-2020 12:52 ]

• asing
Destruction schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:20:
[...]
Provided a driver has previously held a super licence they do not have to meet these requirements, a driver who has held a valid super licence for any of the previous three seasons is eligible for a new licence, if the driver has previously held a super licence but has not held a valid licence within the previous three years issue is subject to completion of 300 km at race speeds in representative F1 car over no more than two days, either as part of a test certified by a national racing authority or as part of an official F1 session.
Als een coureur in de afgelopen 3 seizoenen een SL heeft gehad, dan kan hij er zo weer eentje krijgen. Als dat niet zo is dan moet hij 300 km op race snelheid in een representatieve auto rijden. Gezien testen beperkt is en er alleen gereden mag worden met een oudere (niet representatieve) auto, wordt het 2 keer een FP1 30 rondjes blaffen.

Esteban heeft voor het laatst in 2016 gereden (Haas), dus tenzij hij 2 vrije trainingen doet met een flink aantal ronden, komt hij niet in aanmerking.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:37:
[...]

[...]

Als een coureur in de afgelopen 3 seizoenen een SL heeft gehad, dan kan hij er zo weer eentje krijgen. Als dat niet zo is dan moet hij 300 km op race snelheid in een representatieve auto rijden. Gezien testen beperkt is en er alleen gereden mag worden met een oudere (niet representatieve) auto, wordt het 2 keer een FP1 30 rondjes blaffen.

Esteban heeft voor het laatst in 2016 gereden (Haas), dus tenzij hij 2 vrije trainingen doet met een flink aantal ronden, komt hij niet in aanmerking.
APPENDIX L TO THE INTERNATIONAL SPORTING CODE
5. Qualification and conditions of issue for the Super Licence
5.1 Qualifications
5.1.6 The driver must also satisfy at least one of the following requirements:
c) Have been granted a Super Licence prior to the previous 3 years [...]
Additionally, for b), c) and d): The F1 Team concerned must show that the applicant has driven at least 300 km in a representative Formula One car [1] consistently at racing speeds, [...] In cases where the driver has driven at least 300 km in a Historic Car, the F1 team concerned must certify, through the F1 Super Licence application form, that they have held a briefing with the driver to properly familiarise him with the all relevant Current Car controls and systems.
(1)Current car, previous car or historic car as defined in the F1 Sporting Regulations
2020 FORMULA ONE SPORTING REGULATIONS
10.2 Testing of Previous Cars (TPC) shall be defined as any track running time, not part of an Event, [...] using cars which were designed and built in order to comply with the Formula One Technical Regulations of any of the three calendar years falling immediately prior to the calendar year preceding the Championship. [...]
10.3 Testing of Historic Cars (THC) shall be defined as any track running time, not part of an Event, in which a competitor entered in the Championship participates (or in which a third party participates on behalf of a competitor), using cars which were designed and built in order to comply with the Formula One Technical Regulationsin force during the years preceding those referred to in 10.2 above. THC may only be carried out with cars built to the specification of the period and only tyres manufactured specifically for this purpose, or tyres of the period, may be used.
10.7 TPC and/or THC is not permitted on any track that has been included in the 2020 Championship calendar after 4 October 2019, save for where an Event has been completed at that track in 2020.
Dus de auto van 2016 mag prima. Zelfs die van vorig jaar trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 01-12-2020 12:54 ]

• tweakduke
  • Laatst online: 23:39

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De fittie omtrent de assistente van Hamilton laten we hierbij rusten

Tweakers Discord

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

--HYPER--392 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:02:
Of Mercedes gaat maar met 1 auto rijden, ze kunnen alleen maar verliezen met een andere coureur in de auto van Lewis
Ach wie was dat ook alweer, jaren terug toen Ferrari nog wel goed was zonder vals spelen. Testcoureur die een paar races mocht rijden. Reed zover achteraan dat het gênant aanvoelde om te kijken :X

Kan dus ook flink verkeerd uitpakken als ze iemand anders in de wagen zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Crazy D op 01-12-2020 13:03 ]

Exact expert nodig?

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23:19
tweakduke schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:57:
[mbr]De fittie omtrent de assistente van Hamilton laten we hierbij rusten[/]
Hamilton moet sowieso rusten! Die is ziek, iets met covid. ;) :P

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Crazy D schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
[...]

Ach wie was dat ook alweer, jaren terug toen Ferrari nog wel goed was zonder vals spelen. Testcoureur die een paar races mocht rijden. Reed zover achteraan dat het gênant aanvoelde om te kijken :X

Kan dus ook flink verkeerd uitpakken als ze iemand anders in de wagen zetten.
Bedoel je Luca Badoer?

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Volvotips.com

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Exact. Of "Look how bad you are", zoals toen gezegd werd :+

Uit m'n hoofd 2009, als vervanger van Massa die in Hongarije een veer van een BrawnGP ongewild moest koppen. Dat ongeluk heeft Massa wel wat snelheid gekost.

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 01-12-2020 13:14 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DataGhost schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:31:
[...]

Als ik zijn track record bekijk kom ik op 33 punten, waarbij 40 nodig zijn voor een superlicentie. Die kan 'ie pas na afloop van de F2 aanvragen als hij dan genoeg punten heeft, dus hij mag deze race nog niet in de F1 rijden. Daarvoor moet 'ie 7e eindigen in het kampioenschap om 8 SL-punten te krijgen en op 41 uit te komen. Zhou staat 8e, als die beide races wint + FL hoeft Mazepin maar 8 F2-punten te halen (8e+6e bijv) om 7e te eindigen. Bij dubbel DNF moet Zhou minimaal een van de races winnen om überhaupt een kans te maken Mazepin voorbij te kom qua punten. Waarschijnlijk kan hij hem zondag kan aanvragen dus misschien mag hij in Abu Dhabi wel al, maar dat hangt af van de bureaucratische termijnen natuurlijk. Maar ik gok dat Grosjean er in ieder geval alles aan gaat doen om de laatste race nog te kunnen rijden.

[...]

Nope, dat is als je dit jaar niet kan racen (zoals Vips) omdat je niet kan/mag deelnemen aan het kampioenschap waar je aan deel wilde gaan nemen. Mazepin rijdt gewoon in de F2 dus die uitzondering geldt niet voor hem.
Is die 33 met corona versoepeling of zonder?
(je moet nu 1 jaar verder terugkijken voor het totaal, dus 4 jaar terug ipv 3)
So, the FIA has announced in a bulletin that every driver who had a Super License going into 2020 will retain that same license level for 2021.
Illot had ook bekend gemaakt dat hij volgend jaar geen F1 rijd, dus 2e stoeltje is dan ook ongeveer bevestigd voor Mick Schumacher.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 01-12-2020 13:20 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:17:
[...]

[...]
Met. 2017 1 punt, 2018 20 punten, 2019 0 punten en 2020 12 punten (tot nu toe).

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DataGhost schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
[...]

Met. 2017 1 punt, 2018 20 punten, 2019 0 punten en 2020 12 punten (tot nu toe).
Dan zal het qua punten wel goedkomen idd. Het is vrij onwaarschijnlijk dat hij lager dan 7e eindigt in de eindstand F2.
(zou grappig zijn als die 1 punt uit 2017 hem over de sloot heen helpt :D )

En in Abu Dhabi mag hij dan een hele dag de young driver test doen in de Haas denk ik.

PSN

• nachtnet

Interview van TF1 met Romain. (klik voor video, geen ondertitels.) (Uit deze video gaan straks alle media outlets citeren.)

• asing
YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:17:
[...]

Er zou sprake zijn van een soort van versoepeling *mits* er sprake was van een zeer verkort seizoen. Het lijkt me niet dat er sprake is van force majeur dus van een versoepeling van het totaal aantal benodigde punten zal geen sprake zijn.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:07:
[...]

Er zou sprake zijn van een soort van versoepeling *mits* er sprake was van een zeer verkort seizoen. Het lijkt me niet dat er sprake is van force majeur dus van een versoepeling van het totaal aantal benodigde punten zal geen sprake zijn.
Dat was de 2e versoepeling. als iemand maar 30 punten had, konden ze Force Majeure claimen om toch met 30 punten een superlicentie te verkrijgen oid.

PSN

• Arjan90
nachtnet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:58:
[Twitter]

Interview van TF1 met Romain. (klik voor video, geen ondertitels.) (Uit deze video gaan straks alle media outlets citeren.)
Eerste vertaling:
https://nl.motorsport.com...get&ic_campaign=widget-22

• asing
YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:10:
[...]

Dat was de 2e versoepeling. als iemand maar 30 punten had, konden ze Force Majeure claimen om toch met 30 punten een superlicentie te verkrijgen oid.
Ik denk dat met 12 races (11 in 2019) geen sprake is van Force Majeure. Dus iemand als Tsunoda moet gewoon 40 punten scoren om in aanmerking te komen voor een superlicentie. Yuki Tsunoda moet dus op zijn minst 4e worden om in te stappen. Dat is zeker mogelijk mits hij aanstaand weekend goed presteert.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:10:
[...]

Maar er is geen force majeure als je gewoon in de F2 rijdt :+ Vips zou Super Formula gaan rijden in Japan maar mocht het land niet in vanwege de COVID-regels, dat gold wel als Force Majeure en daarom kon hij zijn superlicentie aanvragen met de 32 punten die hij op dat moment had.
asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat met 12 races (11 in 2019) geen sprake is van Force Majeure. Dus iemand als Tsunoda moet gewoon 40 punten scoren om in aanmerking te komen voor een superlicentie. Yuki Tsunoda moet dus op zijn minst 4e worden om in te stappen. Dat is zeker mogelijk mits hij aanstaand weekend goed presteert.
Hij moet 6e worden voor 10 punten, hij heeft er nu 31. Gek, ik dacht tot vandaag dat hij 5e moest worden, dus dat hij minder dan 30 punten had. Hij heeft er 7 in 2017, 12 in 2018, 9 in 2019 en 3 in 2020 tot nu toe.
Hij moet 5e worden voor 20 punten, hij heeft er nu 29. Euroformula Open in 2019 (7 punten) telt maar voor 75% omdat er minder dan 16 rijders bij elke race waren, dus dat zijn er twee minder (5 dus).

[ Voor 43% gewijzigd door DataGhost op 01-12-2020 14:30 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DataGhost schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:17:
[...]

Maar er is geen force majeure als je gewoon in de F2 rijdt :+ Vips zou Super Formula gaan rijden in Japan maar mocht het land niet in vanwege de COVID-regels, dat gold wel als Force Majeure en daarom kon hij zijn superlicentie aanvragen met de 32 punten die hij op dat moment had.
Ik zeg toch ook niet dat Mazepin dat kan doen ;)
Mijn reactie was op een post waarin over Force Majeure geclaimed werd dat leek op de 3 vs 4 jaar te slaan, maar legde juist uit dat dat 2 verschillende regels waren :)

Die Force Majeure is voor mensen die niet naar Japan konden om Super Formula te rijden, of Indy Lights die gecancelled was.

PSN

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
Ik weet niet of anderen dit ook hebben. Ik zie die foto bij dat artikel en denk dan dat de bestuursvoorzitter van dat ziekenhuis er net niet blij wordt daarvan. Ligt ie in een supermodern 1eklas ziekenhuis in Bahrein, maken ze een foto van hem (ziekenhuis helegaar trots) staat er net in de linkeronderhoek wat vuil, bestrating die nog moet worden afgewerkt getuige de pallet die aangebroken staat te wachten hahahaha!

Enfin. Mbt HAM, Ik hoop dat Vandoorne erin mag rijden en het hele veld (inclusief Max) aan gort rijd zodat hij volgend seizoen een stoeltje krijgt naast Max :)

Mazepin schijnt (naar F1 maatstaven een gemiddeld coureur met een boel centjes) erg leuke boordradio's te hebben... nois!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

Nu Hamilton niet mee gaat doen, gaat het record van 100 pole positions ook niet door dit jaar...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chiron
  • Laatst online: 20:44

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
nachtnet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:58:
[Twitter]

28 seconden in de vlammen, poeh.. elke laag nomex is goed voor 12 seconden bescherming, in de overall zitten er drie en in zn handschoenen zit er maar een...

Die is echt door het oog van de halo ehh naald gekropen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-12 15:09
wowly schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:39:
[...]

Ik weet niet of anderen dit ook hebben. Ik zie die foto bij dat artikel en denk dan dat de bestuursvoorzitter van dat ziekenhuis er net niet blij wordt daarvan. Ligt ie in een supermodern 1eklas ziekenhuis in Bahrein, maken ze een foto van hem (ziekenhuis helegaar trots) staat er net in de linkeronderhoek wat vuil, bestrating die nog moet worden afgewerkt getuige de pallet die aangebroken staat te wachten hahahaha!
In het Midden-Oosten* zie je die pallets op bijna elke straathoek :P, ze bouwen daar zoveel en overal tegelijk.
(*Althans zo was het in Dubai en Abu Dhabi toen ik daar was)

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hier een beter verhaal over die crash van Berger in 1989, waarbij hij 23 seconden in de vlammen zat. Ook hij had milde brandwonden. Overigens bezorgde Prof.Watkins hem een gebroken rib omdat ie 'm zo snel de auto uit wilde hebben....(en bedankt)

Blijkbaar heeft deze crash ervoor gezorgd dat de boel veiliger werd en die flexibele tank standaard werd. Is in dit artikel te lezen.

Pagina: 1 ... 151 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport