SomerenV schreef op woensdag 2 december 2020 @ 03:10:
[...]
Maar eigenlijk is het gewoon een onwenselijke situatie voor Mercedes, zeker met de hele discussie rondom de skills van Hamilton of Bottas. Dat de Mercedes een raket op rails is weten we, maar wat betekent dat voor de talenten van beide heren? Stel een Russel of Stoffel weet vóór Bottas te blijven... wat zegt dat dan over het talent van Hamilton? Wat zegt dat over het talent van Bottas? Van de andere kant: als Russel of Stoffel compleet zoekgereden worden, wat zegt dat dan over hun eigen talent? D'r komt hoe dan ook iemand als 'verliezer' uit deze situatie zeg maar.
Russel heeft al veel werk gedaan in de sim met de Mercedes, dus helemaal nieuw is het niet voor 'm. Want je zou normaal gesproken toch een bepaalde 'gewenning periode' moeten hebben. Die is er altijd wel, want dit is voor het echie, geen sim. Dat is een groot verschil. De sim is leuk, maar in het echt rijden is altijd anders. Dat weet Russel ook wel, en het voordeel dat hij heeft tegenover iemand die niet regelmatig F1 in het echt rijdt, is dat hij dat wel doet.
Ik denk niet dat we meteen moeten verwachten dat hij net zo snel zou zijn als Hamilton. Hij zal eerder worden afgemeten aan Bottas denk ik. Het zou een sensatie zijn als ie Bottas om de oren rijdt met 0,2s verschil, en dán hebben de twee vaste Mercedes coureurs pas een probleem. Maar ik denk niet dat we dat gaan zien.
Als hij een halve seconde achter Bottas zit, is ie blijkbaar niet zo goed als iedereen denkt, maar als ie 'm goed kan bijhouden is dat een prima uitkomst. Alles wat hij sneller is als Bottas is niet zo best voor Bottas, dat lijkt mij duidelijk.
Laten we het afwachten. Russel is uiteindelijk gewoon een coureur, en coureurs willen winnen. Hij gaat dus zijn stinkende best doen om zo goed mogelijk uit de verf te komen. Ik lach mij rot als ie 'm op pole neerzet en de race weet te winnen...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.