Rustig maar, jij hebt het nu al verklapt, zodra de media dit oppikt dan zal Max en Mercedes het bevestigen.
En toch is het gewoon een mogelijkheid (even los van het feit dat ik het niet zie gebeuren).
Max heeft clausules in zijn contract staan met betrekking tot de prestaties. Marko heeft deze dagen nog aangegeven dat RBR / Honda echt een betere motor moeten gaan geven:
Ferrari dacht er 2006 ook opeens anders over bij Schumacher. Uiteindelijk kon hij dat jaar het WK nog prima pakken maar had zeldzame pech door in leidende positie een falende motor te hebben in de 1-na laatste race en in de laatste race in Q3 niet kon kwalificeren.
Al met al denk ik dat het niet gaat gebeuren. Het gevoel overheerst dat Mercedes eerst nog alle records wilt breken, wetende dat ze hier ook 99,9% de topfavoriet voor zijn en pas voor 2022 gaat bedenken wat te doen.
9 WCC's op rij en 8 WDC's voor Lewis.
Max heeft clausules in zijn contract staan met betrekking tot de prestaties. Marko heeft deze dagen nog aangegeven dat RBR / Honda echt een betere motor moeten gaan geven:
Ook is het maar de vraag wat er allemaal achter de schermen bij Mercedes gebeurt. Gaat Toto weg? Neemt Ineos het toch over? Wat doet Lewis en wilt Mercedes nog wel door met hem? Wat vindt Mercedes van de gevraagde salarisverhoging van Lewis in deze tijden van COVID-19 (van 44 naar 50 mln)?'Verstappen heeft een vast contract maar wij móéten hem een competitieve motor geven, daar zijn wij ons van bewust.'
Ferrari dacht er 2006 ook opeens anders over bij Schumacher. Uiteindelijk kon hij dat jaar het WK nog prima pakken maar had zeldzame pech door in leidende positie een falende motor te hebben in de 1-na laatste race en in de laatste race in Q3 niet kon kwalificeren.
Al met al denk ik dat het niet gaat gebeuren. Het gevoel overheerst dat Mercedes eerst nog alle records wilt breken, wetende dat ze hier ook 99,9% de topfavoriet voor zijn en pas voor 2022 gaat bedenken wat te doen.
Weet je dat zeker van die loonsverhoging? Paar weken zei hij op sky dat hij de onderhandelingen over zijn contract zeker niet over geld gaanDarkFire1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:29:
En toch is het gewoon een mogelijkheid (even los van het feit dat ik het niet zie gebeuren).
[...]
Ook is het maar de vraag wat er allemaal achter de schermen bij Mercedes gebeurt. Gaat Toto weg? Neemt Ineos het toch over? Wat doet Lewis en wilt Mercedes nog wel door met hem? Wat vindt Mercedes van de gevraagde salarisverhoging van Lewis in deze tijden van COVID-19 (van 44 naar 50 mln)?
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Maar goed, stel dat lewis weg gaat en max zijn plek in neemt.
Leuk voor max. Maar, euh..... Na max 17 van de 18 races te hebben zien winnen word dat ook saai.
Ik heb liever dat het gat tussen merc en rbr kleiner wordt dan dat max naar merc gaat. Want dan is max gewoon de nieuwe lewis waar de rest van het veld achter aan hobbelt. En dus geen winst voor de toeschouwer.
Leuk voor max. Maar, euh..... Na max 17 van de 18 races te hebben zien winnen word dat ook saai.
Ik heb liever dat het gat tussen merc en rbr kleiner wordt dan dat max naar merc gaat. Want dan is max gewoon de nieuwe lewis waar de rest van het veld achter aan hobbelt. En dus geen winst voor de toeschouwer.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Oke, ook voor jou een plus een deze keer. For what?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Nouja ik ben er niet bij geweest natuurlijk en lees het ook maar op websites dus zeker is het niet maar in gesprek met een journalist moet ik de eerste nog tegenkomen die zegt dat hij meer geld wilt, zeker op dat niveau. Waar zou het anders nog over kunnen gaan?Kenhas schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
[...]
Weet je dat zeker van die loonsverhoging? Paar weken zei hij op sky dat hij de onderhandelingen over zijn contract zeker niet over geld gaan
Ja helemaal eens maar dan nog heb ik liever Max dan Lewis als Nederlander zijnde.Edgenumber schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:03:
Het zou mooi zijn als ze samen in 1 team zitten maar dat gaat niet meer gebeuren.
Zoals de McLaren / Ferarri en Ferrari / Renault battles in de Schumacher jaren, die waren toch vaak wel spannend.
In die tijden waren er ook wel veel meer DNF's dan in huidige tijden, zeker bij Mercedes is dat echt bizar weinig. Lewis is 5 x uitgevallen sinds het begin van 2015, in het jaar 2014 3x en in het begin jaar bij Mercedes ook slechts 1 keer.
Die auto is echt zo ongekend betrouwbaar, dat maakt al het grootste verschil.
Dat zie ik ook veel liever! Dan is er ook weer strijd om de titel i.p.v. elke race simpelweg de wagen managen om hem als 1e over de streep te rollen...Edgenumber schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:03:
Als HAM echt van die battle houdt, doet ie een Rossi (2004 overstap van Honda naar een "kansloze" Yamaha) en gaat ie bij RBR naast VER zitten haha.
2 topcoureurs in niet de beste wagens, spektakel gegarandeerd!
Enige probleem is dat de Mercedes zo goed is dat hij ook met 'mindere' rijders (Bottas ea) in de regel voor een RB met een topcoureur eindigt.metallicattim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:11:
[...]
Dat zie ik ook veel liever! Dan is er ook weer strijd om de titel i.p.v. elke race simpelweg de wagen managen om hem als 1e over de streep te rollen...
Als HAM echt van die battle houdt, doet ie een Rossi (2004 overstap van Honda naar een "kansloze" Yamaha) en gaat ie bij RBR naast VER zitten haha.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bottas heeft al vaak genoeg het tegendeel bewezen.alexbl69 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:47:
[...]
Enige probleem is dat de Mercedes zo goed is dat hij ook met 'mindere' rijders (Bottas ea) in de regel voor een RB met een topcoureur eindigt.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk dat 2 mindere coureurs in de MER en die 2 dan in de RBR zorgen voor een 4-way WDC battle, hoe vet!
Tot de RBR de betere auto is.metallicattim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:52:
Ik denk dat 2 mindere coureurs in de MER en die 2 dan in de RBR zorgen voor een 4-way WDC battle, hoe vet!
Max is prima af bij RBR, team werkt voor hem en iedereen weet dat ie geen WDC wordt vanwege de Mercedessen. Hij moet dat waarderen ipv erover uitvallen bij de tandarts alsof dat niet gereddit wordt.
Doordat ie altijd net achter of tussen de Mercs komt wordt hij nu gezien als de GoTt (This time) ipv Ham die toch wel wint 'op de cruise control'.
ping 127.212.23.124
Ok, dan wordt het een 2-way fight tussen HAM en VER in een RBR, dat willen we toch ook allemaal zien?
Ik persoonlijk zie dat liever dan dat ze beiden bij MER zouden rijden.
Mjah, ben dan ook grote BMW fan, dat verklaart wel e.e.a. denk ik
Mjah, beiden in hetzelfde team blijft natuurlijk een zwaktebod.
Max kan het ook makkelijk zeggen; gaat niet gebeuren.
Liever een two-way fight tussen twee teams met topcoureurs in competitieve autos.
Max kan het ook makkelijk zeggen; gaat niet gebeuren.
Liever een two-way fight tussen twee teams met topcoureurs in competitieve autos.
Geen enkel seizoen bij Mercedes is Bottas onder Max geëindigd.sjaool schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:50:
[...]
Bottas heeft al vaak genoeg het tegendeel bewezen.
Signatures zijn voor boomers.
Wikipedia: Formule 1 in 2016Maasluip schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:20:
[...]
Geen enkel seizoen is Bottas onder Max geëindigd.
jawel
Max p5, Bottas p8
[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 18-09-2020 11:35 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Moet je me wel goed quoten he?basvn schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:34:
[...]
Wikipedia: Formule 1 in 2016
jawel
Max p5, Bottas p8
Signatures zijn voor boomers.
Voor mensen met een bad:
https://shop.williamsf1.com/products/rubber-duck

The Williams Racing Duck
£10.00
Quack! George and Nicholas have their ducks in a row for 2021, have you?
Introducing the Official Williams Racing Duck.
This product is Phthalate free, without plasticizer, and proofed according to EN71.

[ Voor 53% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-09-2020 12:27 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het punt is (hier komt de open deur) je kan niet in iemands hoofd kijken. Wat er in lewis zijn hoofd om gaat weet niemand behalve lewis.metallicattim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:11:
Maar na alle jaren F1 kijken merk ik wel dat vele coureurs zeggen uit te kijken naar de strijd bla bla bla enz enz. Maar punt je bij paaltje zijn ze maar al te graag nr 1 binnen het team en nr 1 van het veld. Ja ze hebben een politiek praatje als ze 2e zijn geworden dat het niet erg is en dat de strijd zo mooi was. Maar ik denk ze balen als een stekker dat ze de 1e van alle verliezers zijn.
Als single player gamer kan ik mij er wat bij voorstellen. Ik rijdt wel eens F1 op de xbox en ik kan er niks van. Dus dan is het oefenen oefenen oefenen voor ik een baan een beetje kan. En na een bepaald punt is het proberen om de rondentijden omlaag te krijgen en een steeds beter rondje te rijden bijna leuker dan een race te rijden.
Lewis speelt nu gewoon een single player game, hij rijd niet tegen anderen maar tegen zichzelf.. Misschien het beste vergelijk wat ik er in zie is in zo'n snelheidsrecord op Bonneville. Of die one lap kwalificatie uit, wat was het 2003?. Je rijd indirect tegen anderen, maar waarbij jouw run jouw run is en waarbij jij (en je team) voor die perfecte run ga.
Het maakt er voor mij als tv kijker niet spannender op, maar ik denk dat lewis ergens in die richting zijn huidige uitdaging heeftgevonden en niet snel zal overstappen.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ja, maar daar koop je dus helemaal niets voor (een leuk salaris, dat wel natuurlijk, maar Max is toch al wel binnen op dat vlak). Het is vergelijkbaar met "de beste zijn op papier"...pjottum schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:25:
[...]
Tot de RBR de betere auto is.
Max is prima af bij RBR, team werkt voor hem en iedereen weet dat ie geen WDC wordt vanwege de Mercedessen. Hij moet dat waarderen ipv erover uitvallen bij de tandarts alsof dat niet gereddit wordt.
Doordat ie altijd net achter of tussen de Mercs komt wordt hij nu gezien als de GoTt (This time) ipv Ham die toch wel wint 'op de cruise control'.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ach slechter kan toch niet.
Bottas zat wel bij een mercedes motor, op 30cm van zijn kont, in dat seizoen.
een treffende spreuk
Wehrlein in z'n Manor ook. Your point being?pro_6or schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:31:
[...]
Bottas zat wel bij een mercedes motor, op 30cm van zijn kont, in dat seizoen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
In 2018 eindigde Max in het kampioenschap als 4e en Valtteri this is James als 5e. Max won dat jaar twee races, Bottas nul.Maasluip schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:20:
[...]
Geen enkel seizoen bij Mercedes is Bottas onder Max geëindigd.
Toch apart, een nagenoeg witte auto maar zwarte merchandise hebben.Illegal_Alien schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:26:
Voor mensen met een bad:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
Maar dat is wel de realiteit, en hopen dat HAM en VER in hetzelfde team komen is dat niet, er is geen enkele indicatie dat dat namelijk gaat gebeuren. HAM lijkt het allemaal wel prima te vinden om zonder al te veel moeite de records nu op zijn naam te zetten, Mercedes zit niet weer op een interne strijd te wachten dus wil VER niet hebben zolang HAM er zit, dus blijft over dat VER bij RBR als "de beste op papier" op de voor hem op dit moment best beschikbare plek zit.Bansheeben schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:27:
[...]
Ja, maar daar koop je dus helemaal niets voor (een leuk salaris, dat wel natuurlijk, maar Max is toch al wel binnen op dat vlak). Het is vergelijkbaar met "de beste zijn op papier"...
Was een reactie op een punt. Wat is de jouwe, behalve een soort poging tot, tja wat?iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:05:
[...]
Wehrlein in z'n Manor ook. Your point being?
een treffende spreuk
Erg vet kijkje achter de schermen! Ik denk dat er wat teams dit filmpje met een notitieboekje gaan bekijken.
Klikken want FOM
Klikken want FOM
[ Voor 13% gewijzigd door BlackMonkey op 19-09-2020 20:47 ]
Hamilton wil nog eens 5M per jaar salarisverhoging. Ik denk dat Verstappen het wel voor minder zal doen bij Mercedes. Dus als ik Toto was, zou ik toch even buurten bij Verstappen.Transportman schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:51:
[...]
Toch apart, een nagenoeg witte auto maar zwarte merchandise hebben.
[...]
Maar dat is wel de realiteit, en hopen dat HAM en VER in hetzelfde team komen is dat niet, er is geen enkele indicatie dat dat namelijk gaat gebeuren. HAM lijkt het allemaal wel prima te vinden om zonder al te veel moeite de records nu op zijn naam te zetten, Mercedes zit niet weer op een interne strijd te wachten dus wil VER niet hebben zolang HAM er zit, dus blijft over dat VER bij RBR als "de beste op papier" op de voor hem op dit moment best beschikbare plek zit.
En uit welke geruchtenmolen heb je dit gehaald? Het is al meermaals door HAM en Toto herhaald dat er nog niet eens dergelijke gesprekken zijn geweest maar de wildste bedragen zijn al in de media voorbij gekomen. Als je Max zijn huidige salarisstructuur met bonussen naar Mercedes zou verplaatsen kan het ook nog wel is een dure aangelegenheid worden met die auto trouwens.Z___Z schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:08:
[...]
Hamilton wil nog eens 5M per jaar salarisverhoging. Ik denk dat Verstappen het wel voor minder zal doen bij Mercedes. Dus als ik Toto was, zou ik toch even buurten bij Verstappen.
Meerdere news sites melden dit, Google maar. Bijvoorbeeld: https://www.grandprix.com...-for-2021-says-lehto.htmlBlackMonkey schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:14:
[...]
En uit welke geruchtenmolen heb je dit gehaald? Het is al meermaals door HAM en Toto herhaald dat er nog niet eens dergelijke gesprekken zijn geweest maar de wildste bedragen zijn al in de media voorbij gekomen. Als je Max zijn huidige salarisstructuur met bonussen naar Mercedes zou verplaatsen kan het ook nog wel is een dure aangelegenheid worden met die auto trouwens.
Mercedes kan gewoon een bod doen wat financieel niet beter hoeft te zijn dan wat hij nu bij RB krijgt. De keus is dan aan Verstappen om voor het geld of voor het kampioenschap te gaan. Ik denk dat meer dan de helft van de grid wel pro-deo zou willen rijden in de Mercedes voor het kampioenschap.
Via Google kom je precies op de geruchtenmolen waar ik op doelde. Al die sites hebben hetzelfde artikeltje, met dezelfde bron die het zou weten. Er staat notabene zelfs bij dat Toto zegt dat ze nog moeten praten. Tuurlijk het kan waar zijn maar om het nou als feit te presenteren...Z___Z schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:30:
[...]
Meerdere news sites melden dit, Google maar. Bijvoorbeeld: https://www.grandprix.com...-for-2021-says-lehto.html
Maar de geruchten met INEOS gaan nog steeds de ronde. Vooral vanuit Eddie Jordan maar die schijnt wel vaker goed te zitten.
Mocht dat inderdaad gebeuren en bijvoorbeeld Toto verlaat Mercedes dan ben ik benieuwd naar de effecten (blijft Lewis).
Mocht dat inderdaad gebeuren en bijvoorbeeld Toto verlaat Mercedes dan ben ik benieuwd naar de effecten (blijft Lewis).
Het zou mij erg stug lijken dat Hamilton zijn kans op een 8e WDC (en dus all-time recordhouder) op het spel gaat zetten voor een, voor hem financieel onnodige, verhoging van 5M.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik denk het ook niet. Maar anders bekeken, zou hij het strijden om de titel niet missen? Tot nu zijn de laatste titels hem gewoonweg in de schoot geworpen omdat Mercedes zijn zaken gewoon goed op orde heeft en de andere teams niet mee kunnen komen. De enige die het hem af en toe moeilijk maakt is Max aangezien Bottas ieder seizoen tekort schiet of zelfs helemaal niet mag aanvallen.MazeWing schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:11:
Het zou mij erg stug lijken dat Hamilton zijn kans op een 8e WDC (en dus all-time recordhouder) op het spel gaat zetten voor een, voor hem financieel onnodige, verhoging van 5M.
Ook daar zal de 8e WDC zwaarder wegen dat er echt veel voor moeten doen. Je gaat niet als je op gelijke hoogte met Schumacher, de kans om hem te verslaan laten schieten omdat je er “klaar mee bent” alles met 2 vingers in de neus te halen.sjaool schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:26:
[...]
Ik denk het ook niet. Maar anders bekeken, zou hij het strijden om de titel niet missen? Tot nu zijn de laatste titels hem gewoonweg in de schoot geworpen omdat Mercedes zijn zaken gewoon goed op orde heeft en de andere teams niet mee kunnen komen. De enige die het hem af en toe moeilijk maakt is Max aangezien Bottas ieder seizoen tekort schiet of zelfs helemaal niet mag aanvallen.
Zodra hij er 8 op zak heeft gaat hij echt wel keuzes maken die voor hem het “leukste” zijn. Aan de andere kant is het misschien ook wel verstandig om dan meteen te vertrekken om niet de kans te lopen maximaal door het ijs te zaken en waardeloos te presteren als je niet meer de beste auto onder je kont hebt.
Stoppend op het absolute hoogtepunt is ook een kunst. Net zoals een Schumacher ook gewoon in 2006 had moeten stoppen en niet 4 jaar later een mislukte comeback maken...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tja, als Mercedes (met Ross Brawn) jou als Duitser vraagt om voor ze te komen rijden zeg je natuurlijk geen nee.MazeWing schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:36:
[...]
Stoppend op het absolute hoogtepunt is ook een kunst. Net zoals een Schumacher ook gewoon in 2006 had moeten stoppen en niet 4 jaar later een mislukte comeback maken...
Helaas 4 jaar te vroeg...sjaool schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:52:
[...]
Tja, als Mercedes (met Ross Brawn) jou als Duitser vraagt om voor ze te komen rijden zeg je natuurlijk geen nee.
En dat eerste pensioen was ook niet geheel vrijwillig. Hij werd gewoon uit zijn zetel gewipt door Di Montezemelo.sjaool schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:52:
[...]
Tja, als Mercedes (met Ross Brawn) jou als Duitser vraagt om voor ze te komen rijden zeg je natuurlijk geen nee.
Schumi had met Ferrari nog makkelijk 2007 en 2008 kunnen winnen. Dan had hij ook geen comeback hoeven maken. Hij werd er alleen uitgewerkt omdat ze Kimi wilden halen. Gedwongen te vroeg gestopt dus.MazeWing schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:36:
[...]
Ook daar zal de 8e WDC zwaarder wegen dat er echt veel voor moeten doen. Je gaat niet als je op gelijke hoogte met Schumacher, de kans om hem te verslaan laten schieten omdat je er “klaar mee bent” alles met 2 vingers in de neus te halen.
Zodra hij er 8 op zak heeft gaat hij echt wel keuzes maken die voor hem het “leukste” zijn. Aan de andere kant is het misschien ook wel verstandig om dan meteen te vertrekken om niet de kans te lopen maximaal door het ijs te zaken en waardeloos te presteren als je niet meer de beste auto onder je kont hebt.
Invloed?DarkFire1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:05:
Nouja ik ben er niet bij geweest natuurlijk en lees het ook maar op websites dus zeker is het niet maar in gesprek met een journalist moet ik de eerste nog tegenkomen die zegt dat hij meer geld wilt, zeker op dat niveau. Waar zou het anders nog over kunnen gaan?
Het recht om (mee?) te beslissen wie z'n teamgenoot wordt als Bottas zou stoppen?
Het recht om altijd de goede onderdelen te krijgen?
Het recht om altijd de beste strategie te krijgen?
Met zwarte auto's blijven rijden of andere BLM-gerelateerde activiteiten?
Een meerjarig contract?
Nooit meer zeggen dat hij niet over de curbs mag rijden?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dat is oprecht het beste wat er uit alles is gekomen....CAPSLOCK2000 schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:42:
Met zwarte auto's blijven rijden of andere BLM-gerelateerde activiteiten?
Echt een super vette auto zo in het zwart!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het zal mij benieuwen hoe de regenbogen ontvangen worden in het homofobe Rusland.
Weet iemand waarom voor komend weekend niet voor Imola is gekozen om zo het reizen te verminderen?
[ Voor 17% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-09-2020 08:13 ]
Ik gok een beetje dat het corona gerelateerd is, mocht Italie weer in lockdown gaan, konden gelijk 2 races niet doorgaan.StealthyPeanut schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:12:
Weet iemand waarom voor komend weekend niet voor Imola is gekozen om zo het reizen te verminderen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Moet dit serieus elke keer opnieuw
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
RACEWEEK!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Worden die sets trouwens af en toe gewisseld? Of is de andere set echt puur als reserve/showroom model?
Op lange banen, (spa ect) staat er een 2e team klaar aan de andere kant van de baan, (omdat bijna 7km met een medical car rijden gewoonweg te lang duurt)Illegal_Alien schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:35:
[...]
Worden die sets trouwens af en toe gewisseld? Of is de andere set echt puur als reserve/showroom model?
En anders staat hij altijd standby in de pitlane
Voor de ladies...
p.s.: Toto to Redbull confirmed
[ Voor 39% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-09-2020 08:50 ]
Haha, wilde net schrijven, bijzonder dat hij Red Bull noemtIllegal_Alien schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:46:
[YouTube: Speed Dating with Toto, Lewis, and Valtteri – Part 2! 👏]
Voor de ladies...
p.s.: Toto to Redbull confirmed
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Staat Rusland nu niet op zijn originele datum? Hetzelfde als dat Spa en Monza op de originele datum waren.StealthyPeanut schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:12:
Edit:
Met originele datum bedoel ik dus de pre-corona kalender
[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 21-09-2020 09:11 ]
Klopt de tijd van zondag dat het om 13:10 is?
https://www.formula1.com/en/racing/2020/Russia.htmlG_Dragon schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:22:
Klopt de tijd van zondag dat het om 13:10 is?
Jup.
-
Dank u
Goed om te weten!
Zeker weten...
Ach, als je van meerdere klassen houdt is elke week raceweek
F1
WEC
Indycar
Nascar
IMSA
Mariokart
Raceweek
Zo interessant is Formula E nietiichel schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:34:
[...]
Ach, als je van meerdere klassen houdt is elke week raceweek![]()
F1
WEC
Indycar
Nascar
IMSA
Mariokart
Raceweek
Dat seizoen is al af
Denk dat het meer een soort van evolutie is. Rusland en Monza stonden al, Toscane is er later bij gekomen.StealthyPeanut schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:12:
The Nürburgring F1 race got permission to host 20,000 spectators. Ticket sales will start tomorrow. Dear Dutch F1 fans, would you please leave a few seats to us Germans?
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 21 september 2020
AMuS (in German): https://t.co/6BkGoRvdXO
Ticketverkoop begint morgen, jammer dat we niet naar Duitsland mogen. Misschien 1 dagje, zonder overnachting?
Randprogramma is echt wel ruk. Enkel de Tourenwagen Legenden. Je zit dus een groot deel van de dag naar een lege baan te staren
Ik zag op FB dat kaarten ook 'maar' e199 waren dus dat staat wel weer in verhouding. F3 en porsche supercup zijn immers al afgelopen en F2 doet tussen sochi en bahrein niets.Er1k989 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:27:
[...]
Randprogramma is echt wel ruk. Enkel de Tourenwagen Legenden. Je zit dus een groot deel van de dag naar een lege baan te staren
Aangezien het topic voor dit weekend nog niet open is, plaats ik deze maar even hier:

Volgens mij de eerste keer dit jaar dat de C5 mee gaat. Ben benieuwd hoe de verschillende teams er mee om gaan.
Volgens mij de eerste keer dit jaar dat de C5 mee gaat. Ben benieuwd hoe de verschillende teams er mee om gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Extigo op 21-09-2020 14:30 ]
Vroem, toet boink;
Een tandje zachter dan vorig jaar ja. Hopelijk brengt dit nog wat onvoorspelbare actie (en dat die Honda's het allemaal goed blijven doen).demo31051987 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:30:
Aangezien het topic voor dit weekend nog niet open is, plaats ik deze maar even hier:
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Ik hoop het ook.hardware-lover schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]
Een tandje zachter dan vorig jaar ja. Hopelijk brengt dit nog wat onvoorspelbare actie (en dat die Honda's het allemaal goed blijven doen).
De Tyre Stress is nog steeds maar 2 dus verwacht dat er doormiddel van banden geen onvoorspelbare acties gaan plaats vinden.hardware-lover schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]
Een tandje zachter dan vorig jaar ja. Hopelijk brengt dit nog wat onvoorspelbare actie (en dat die Honda's het allemaal goed blijven doen).
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wel of niet? Je reactie lijkt een woordje te missen misschien?Jasphur schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:30:
[...]
De Tyre Stress is nog steeds maar 2 dus verwacht dat er doormiddel van banden onvoorspelbare acties gaan plaats vinden.
Testing, one, two ...
Ja, rijden volgens mij om en om. Dus weekend X de ene en weekend Y de andere.Illegal_Alien schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:35:
[...]
Of wellicht dat ze per sessie het zelfs wisselen, dat durf ik niet te zeggen. Per weekend lijkt mij het meest logisch.
Niethardware-lover schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:32:
[...]
Wel of niet? Je reactie lijkt een woordje te missen misschien?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik laat je oorspronkelijke quote zo staan, dan krijg je altijd gelijk
Testing, one, two ...
Sommigen van jullie weten wel dat ik doof ben en bij elke race (+kwalificatie) gebruik maak van een schrijftolk zodat ik toch bijna alles kan volgen. Deze schrijftolk is Davy de Bruijn. Vandaag, 21 september 2020, is het precies 40 jaar geleden dat haar vader, Peter de Bruijn, in België op het Circuit van Nivelles Wereldkampioen karting werd. Wie werd er 2e? Niet de minste, zie de foto!
Later heeft Peter de Bruijn o.a. Bottas en Räikkönen opgeleid.
Met een dergelijke bagage is het wel duidelijk dat ik voor deze hobby geen betere schrijftolk kan hebben.
:strip_exif()/f/image/mNEpTfkPDYU28qAJzesqSuOV.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een dergelijke bagage is het wel duidelijk dat ik voor deze hobby geen betere schrijftolk kan hebben.
:strip_exif()/f/image/mNEpTfkPDYU28qAJzesqSuOV.jpg?f=fotoalbum_large)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is dat een zekere A. Senna da Silva?Spotmatic schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
Sommigen van jullie weten wel dat ik doof ben en bij elke race (+kwalificatie) gebruik maak van een schrijftolk zodat ik toch bijna alles kan volgen. Deze schrijftolk is Davy de Bruijn. Vandaag, 21 september 2020, is het precies 40 jaar geleden dat haar vader, Peter de Bruijn, in België op het Circuit van Nivelles Wereldkampioen karting werd. Wie werd er 2e? Niet de minste, zie de foto!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jazeker
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Super gaaf!
Netflix to join Mercedes at Sochi as Hamilton bids to equal Schumacher's record https://t.co/SGyM30CZSD
— Fritz-Dieter Rencken (@RacingLines) 21 september 2020
https://www.racefans.net/...equal-schumachers-record/
Vorig jaar ging het zo goed toen Netflix op bezoek kwam
[ Voor 30% gewijzigd door Extigo op 21-09-2020 19:49 ]
haha ja dit is wel de goden verzoeken..demo31051987 schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:49:
[Twitter]
https://www.racefans.net/...equal-schumachers-record/
Vorig jaar ging het zo goed toen Netflix op bezoek kwam
By the way, nu ik weer in het land ben, moeten jullie niet teveel van de komende race verwachten. Zoals gebruikelijk waren het weer kolderieke races, en dat is altijd als ik niet live kan kijken. Verstappen in vlammen bijvoorbeeld: Mike zat in Engeland op een vliegshow. De twee afgelopen races met meerdere rode vlaggen en surprise winners: Mike zat op het strand in Italië...Maar zondag zit ik gewoon weer voor de buis, dus tenzij jullie iets verzinnen om mij te laten ontvoeren, wordt het weer een saaie race. Hamilton, Bottas, Verstappen worden 1, 2 en 3. Er gebeurt niets.
Ik kan net zo goed niet kijken....ohwacht
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Oke ik stem voor een tweakers Phillipnapping! Ik kan wel rijdenmphilipp schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:10:
By the way, nu ik weer in het land ben, moeten jullie niet teveel van de komende race verwachten. Zoals gebruikelijk waren het weer kolderieke races, en dat is altijd als ik niet live kan kijken. Verstappen in vlammen bijvoorbeeld: Mike zat in Engeland op een vliegshow. De twee afgelopen races met meerdere rode vlaggen en surprise winners: Mike zat op het strand in Italië...Maar zondag zit ik gewoon weer voor de buis, dus tenzij jullie iets verzinnen om mij te laten ontvoeren, wordt het weer een saaie race. Hamilton, Bottas, Verstappen worden 1, 2 en 3. Er gebeurt niets.
Serieus..: wie verzint er dat je dan wél live meekijkt me een van uberhaupt saaiste races van het jaar.. Ga even lekker een biertje drinken ofzo
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Melantrix schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:12:
[...]
Oke ik stem voor een tweakers Phillipnapping! Ik kan wel rijden
Haha...het kwam gewoon zo uit. Misschien ga ik mijn motor poetsen, die ziet er niet uit na 2 weken Italiaanse Rivièra (ja, ik was gewoon in Italië tijdens de GP's)Serieus..: wie verzint er dat je dan wél live meekijkt me een van uberhaupt saaiste races van het jaar.. Ga even lekker een biertje drinken ofzo![]()
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Eurocontrol operations geeft ook High delays aan vanwege de mist.
/post
In Russia, red flags racing you. 
Ik verwacht wel een paar rode vlaggen.
Ik verwacht helemaal niks, kan het alleen maar meevallen.Illegal_Alien schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:02:
In Russia, red flags racing you.
Iceman? More like I scream man.
— The Circus (@Circus_f1) 21 september 2020
A small animation on #KimiRaikkonen's radio antics. #f1 #formula1 #russiangp #raceweek @alfaromeoracing @julien_sc pic.twitter.com/tsdl3y82vO
For WHAT?!
The wise man is never wrong.
— Lollipopman (@the_lollipopman) 21 september 2020
.#f1 #formula1 #f1memes #f1humour #f1jokes #f1funny #f1cartoon #f1comics #f12020 #lollipopman #georgerussell #charlesleclerc #nicholaslatifi #sebastianvettel pic.twitter.com/lTiARtxiN4
[ Voor 38% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-09-2020 10:45 ]
Die 20000 kaarten voor de EifelGP zijn zojuist allemaal verkocht.
Ik ben benieuwd of dat met de huidige trent van besmettingen nog gaat worden terug gedraaid...
/post
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ze telkens per 5.000 aan gingen bieden tot aan de 20.000. Kon net nog gewoon doorklikken overigens.Willem30 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:15:
Die 20000 kaarten voor de EifelGP zijn zojuist allemaal verkocht.
www.vdzande.com
Beetje offtopic, maar Duitsland heeft de boel redelijk onder controle, zo hadden ze het afgelopen weekend flink veel publiek (binnen) tijdens het darten.Sand0rf schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:24:
Ik ben benieuwd of dat met de huidige trent van besmettingen nog gaat worden terug gedraaid...
Revive the guild!
"Ex-Ferrari boss Domenicali to take over as Formula 1 CEO"
https://www.racefans.net/...ke-over-as-formula-1-ceo/
https://www.racefans.net/...ke-over-as-formula-1-ceo/
I served in a company of heroes.
BBC schrijft er ook over
https://www.bbc.com/sport/amp/formula1/54259817
https://www.bbc.com/sport/amp/formula1/54259817
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport