Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 10
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 10-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 10
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 10-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
[Voor 4% gewijzigd door hoevenpe op 22-09-2020 08:09]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ftfy, race begint om 13.10 Nederlandse tijd.Southern Sun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:11:
Nog een twee uur langer nieuws en telefoon vermeiden
[Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 22-09-2020 08:14]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zo herkenbaar.. ik neem het altijd op omdat ik inderdaad vanwege de kinderen niet overdag kan en wil kijken. (groot voordeel is daarbij ook dat ik de voorbeschouwing grotendeels kan skippen (reclames en Jack))Southern Sun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:11:
Nog een uur langer nieuws en telefoon vermeiden
Kan ivm kinderen eigenlijk nooit live kijken en al kon het wel, dan zat ik niet op m'n gemak dus kijk het in de avond elke keer terug in alle rust. Alleen open ik soms zonder het door te hebben nieuws apps of vliegt het radionieuws in de auto voorbij voor je het door hebt.
Waarschijnlijk de ligging van Sochi, en het donker worden.Joostje123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:20:
Wat is de reden van gewijzigd tijdstip?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⛔ Trackers of betalen ⛔
Mijn boefje is liev!
[Voor 4% gewijzigd door CrazyFool op 22-09-2020 08:36]
Herkenbaar... als ik zondagmiddag andere verplichtingen heb zet ik internet van mn smartphone uit en zorg ik dat ik rond het hele uur geen radio aan hebSouthern Sun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:11:
Nog een uur langer nieuws en telefoon vermeiden
Kan ivm kinderen eigenlijk nooit live kijken en al kon het wel, dan zat ik niet op m'n gemak dus kijk het in de avond elke keer terug in alle rust. Alleen open ik soms zonder het door te hebben nieuws apps of vliegt het radionieuws in de auto voorbij voor je het door hebt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Formule 2 wel, formule 3 niet.Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:16:
Zijn er dit weekend nou wel of niet extra raceklassen bij?
En weten we de tijden daar ook al van?basvn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Formule 2 wel, formule 3 niet.
Porsche supercup ook niet
Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:31:
[...]
En weten we de tijden daar ook al van?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat dachten we ook van MonzaAnoniem: 91868 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:20:
Ik sla hem lekker over, Sochi is toch een poeprace.
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Spoilers bij de Formule 1 zijn nooit grappigiichel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:55:
Eens kijken of Bottas deze week wel mag winnen
spoiler:nah...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ach hoe vaak hebben we dat wel niet gezegd over Baku?Umamiplayer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:41:
Tijd voor de leukste race van het jaar, oh wacht...
Dat is waar, al was het eerste jaar Baku een draak van een race en het daarna wel meer entertainment. Sochi is tot nu toe niet bijster interessant geweest. Enige highlights die ik mij kan herinneren was de torpedo van Kvyat in 2016 en de eerste winst van Valterri (race was redelijk saai in mijn beleving) in 2017.iichel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:53:
[...]
Ach hoe vaak hebben we dat wel niet gezegd over Baku?
Je bedoeld de Honda van Max. Die andere hadden niet zoveel problemen tochTrekDr0p schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:17:
De grote vraag, zal de Honda nu wel in leven blijven?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
In 2018 was de inhaalrace van Verstappen toch die in de eerste ronden even een lesje inhalen af? En vorig jaar natuurlijk met Vettel en Leclerc die in de clinch lagen, wat politiek in ieder geval wel leuk was om te zien en horenUmamiplayer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:58:
[...]
Dat is waar, al was het eerste jaar Baku een draak van een race en het daarna wel meer entertainment. Sochi is tot nu toe niet bijster interessant geweest. Enige highlights die ik mij kan herinneren was de torpedo van Kvyat in 2016 en de eerste winst van Valterri (race was redelijk saai in mijn beleving) in 2017.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik denk dat ze voor dat geld wel even 3 dagen hun "principes" aan de kant schuiven in Rusland.BlackMonkey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
Hoe doen ze het hier eigenlijk met die regenboog We Race As One slogan? Rusland is nou niet echt het land die dat soort dingen kan waarderen.
Ik denk dat Max constant net op of over de limiet van de auto/motor rijd en daardoor in de problemen kwam. De anderen zijn niet snel genoeg om die limiet constant te overschrijden.NoahAmber schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:02:
[...]
Je bedoeld de Honda van Max. Die andere hadden niet zoveel problemen toch
blup
Anoniem: 91868
Die regenboog is toch voor de NHS in Engeland en niet voor de gays.BlackMonkey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
Hoe doen ze het hier eigenlijk met die regenboog We Race As One slogan? Rusland is nou niet echt het land die dat soort dingen kan waarderen.
Volgens mij had ene Vladimir Putin het idee om naar St. Petersburg te gaan vanaf einde contract Sochi (ik meen 2021). Geen idee wat de status daarvan is en hoe het circuit en de omgeving eruit zien.Arjan90 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:23:
[...]
(...)Doe liever een extra race op Mugello, beelden zijn daar ook veel mooier. Sochi is zo inspiratieloos...
Dat heeft die in Mugello dan wel heel snel voor elkaar gekregen. Binnen 100 meter te hard pushen.Bezulba schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat Max constant net op of over de limiet van de auto/motor rijd en daardoor in de problemen kwam. De anderen zijn niet snel genoeg om die limiet constant te overschrijden.
Nee, is een combinatie van de LBH[alfabet] dinges en het hele anti racism gedoe (vandaar ook dat zwart en wit in de regenboog zitten, gek genoeg heeft nog iemand geklaagd dat het witte boogje groter is dan het zwarte).Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:38:
[...]
Die regenboog is toch voor de NHS in Engeland en niet voor de gays.
Niet alleen voor de NHS in Engeland, maar voor alle zorgmedewerkers over de wereld. Maar hij is ook voor gelijkheid en racisme, volgens mij valt de lgbtq community daar ook onder. Sowieso is de regenboog wel redelijk met die community verbonden en zijn ze in Rusland verre van enthousiast over dergelijke praktijken (het promoten ervan is strafbaar). Vandaar dat ik zeer benieuwd ben.Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:38:
[...]
Die regenboog is toch voor de NHS in Engeland en niet voor de gays.
Dat kan dus niet.Bezulba schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat Max constant net op of over de limiet van de auto/motor rijd en daardoor in de problemen kwam. De anderen zijn niet snel genoeg om die limiet constant te overschrijden.
"When you grow up your heart dies"
Mystery solved.On the eve of the new season, F1 has launched the #WeRaceAsOne initiative, aimed at tackling the biggest issues facing the sport and global communities – the fight against COVID-19 and the condemnation of racism and inequality.
During the race weekend in Austria, teams and F1 partners will be saying thank you to key workers and individuals by displaying rainbows on cars and around the circuit.
There will also be visual displays of support in the fight against racism, with F1 set to announce later this week clear pledges to increase diversity and opportunity in the sport, and the setting up of a Formula 1 Task Force.
Even één woordje aanpassen van die tekst en het kan daar prima?BlackMonkey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
Hoe doen ze het hier eigenlijk met die regenboog "We Reign As One" slogan? Rusland is nou niet echt het land die dat soort dingen kan waarderen.
Testing, one, two ...
alles kan off-topic
Ankona schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:
Na eindelijk weer eens een weekend zonder problemen bij Max eens kijken wat dit weekend gaat brengen.
Hail to the king baby!
As allways, money wins over principlesmark-k schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:26:
[...]
Ik denk dat ze voor dat geld wel even 3 dagen hun "principes" aan de kant schuiven in Rusland.
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
Ik zou het doen!
Mjaaaa…. Ik denk dat je in de verkeerde sector zit als je alleen maar op principes wilt koersen. De meeste coureurs worden op dit moment niet gesponsord door de tabaksindustrie. Niet omdat ze dat niet willen. Maar omdat het in de meeste gevallen verboden is. Niet dat er niet toch tabaksgeld omgaat in de F1. En niet dat die coureurs daar dan iets van zeggen of zo.Mrs Redhair schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:31:
As allways, money wins over principles
[Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-09-2020 16:29]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Iedereen weet toch dat je nooit vol gas mag geven met een racewagen. Dan valt ie uit elkaar.RobertMe schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:56:
[...]
Dat heeft die in Mugello dan wel heel snel voor elkaar gekregen. Binnen 100 meter te hard pushen.
Afgelopen weekend ook weer problemen voor hemAnkona schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:
Na eindelijk weer eens een weekend zonder problemen bij Max eens kijken wat dit weekend gaat brengen.
Puc van S. schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:29:
[...]
Afgelopen weekend ook weer problemen voor hem![]()
https://www.planetf1.com/news/max-verstappen-wheel-glitch/
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Alleen de Formule 2 rijdt nog. De F3 en Porsche Supercup zijn al klaar voor dit seizoen.Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:16:
Zijn er dit weekend nou wel of niet extra raceklassen bij?
[Voor 9% gewijzigd door Taakbalk op 22-09-2020 17:08]
Computing bit by bit
Ik denk dat iedereen blij was met een weekje rust en zich van alle journalisten heeft afgesloten.Snowhite0901 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:04:
Er was ook echt super weinig nieuws afgelopen week of ligt dat aan mij? Blij dat het weer raceweek is
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Hetzelfde als de rest van het seizoen?BlackMonkey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mondkapjes zijn niet meer nu?
Mijn boefje is liev!
Zie de titel van de video: Sebastian VETTEL playing Rock Paper Scissors with a fan | Russian GP 2019
Zie mijn knipoogXNL073 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:10:
[...]
Zie de titel van de video: Sebastian VETTEL playing Rock Paper Scissors with a fan | Russian GP 2019
Mijn boefje is liev!
Sssst verklap het nou nietXNL073 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:10:
[...]
🇷🇺 #RussianGP winners:
— WTF1 (@wtf1official) 23 september 2020
2019: Mercedes
2018: Mercedes
2017: Mercedes
2016: Mercedes
2015: Mercedes
2014: Mercedes
1914: Mercedes
1913: Mercedes pic.twitter.com/Auh3y5RWtX
Hopelijk dat Bottas eens ballen toont en hem er naast zet en we een Spanje 2016 krijgen, wie dan wint intresseert me niet.
[Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 23-09-2020 11:01]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Alle lof?Martin0 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:00:
[...]
Hopelijk dat Bottas eens ballen toont en hem er naast zet en we een Spanje 2016 krijgen, wie dan wint intresseert me niet.
Ben een beetje klaar met de dominantie van Merc xD
Edit: Dat ik niet verkeerd begrepen word. Alle lof voor Merc om zo lang dominant te zijn maar het is dit jaar dusdanig groot dat het niet meer leuk is.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik ben echt heel erg benieuwd... door de 2 uitvalbeurten afgelopen races is de vooruitgang van RBR/Honda niet te zien geweest. Over de eerste 100 meter in Mugello zagen de zaken er in ieder geval rooskleurig uit, Max ging als een raket bij die start, voordat het probleem optrad. Nu nog heel blijvenAnkona schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dus als ik het goed begrijp gaat Max met dezelfde PU onderdelen die 2 keer achter elkaar het lieten afweten het komende weekend in?
[Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 23-09-2020 11:52]
Dit is met wat tot nu toe gebruikt is.Chefbierrr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]
Dus als ik het goed begrijp gaat Max met dezelfde PU onderdelen die 2 keer achter elkaar het lieten afweten het komende weekend in?
Dit is als het goed is de situatie voor dit weekend, dat betekend dat RBR nog altijd kan besluiten om onderdelen te vervangen.Chefbierrr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
aaah ok, sorry my bad. Hoe dan ook geen gridstraf dit weekend.basvn schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:52:
[...]
Dit is met wat tot nu toe gebruikt is.
vrijdag begint het raceweekend pas
[Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 23-09-2020 11:54]
Die eerste 100 meter zegt niets over de motor, bij lage snelheden is iedere motor in staat de maximale tractie te overschrijden.Chiron schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:14:
[...]
Ik ben echt heel erg benieuwd... door de 2 uitvalbeurten afgelopen races is de vooruitgang van RBR/Honda niet te zien geweest. Over de eerste 100 meter in Mugello zagen de zaken er in ieder geval rooskleurig uit, Max ging als een raket bij die start, voordat het probleem optrad. Nu nog heel blijven
alles kan off-topic
RBR heeft volgens mij de motoren allemaal gebruikt zodat ze ze onderling uit kunnen wisselen omdat er toch geen nieuwe spec motoren mogen worden geïntroduceerd.Chefbierrr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]
edit: ik snap dat het om sensor problemen en elektronica ging, maar toch...
Er mag toch een 3e geïntroduceerd worden zonder gridstraf?Gilles de Geus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:19:
[...]
RBR heeft volgens mij de motoren allemaal gebruikt zodat ze ze onderling uit kunnen wisselen omdat er toch geen nieuwe spec motoren mogen worden geïntroduceerd.
Nu ja, wellicht iets te kort door de bocht over het rechte stuk, maar ook in de kwali en trainingen zaten ze er goed bij. Ze hebben hele raceafstanden gereden in de trainingen, en je merkt ook aan Albon dat de balans en wispelturigheid van de wagen is verbeterd. Max kan daar doorgaans iets beter mee omgaan dan Alex; Hoe voorspelbaarder de wagen de bochten uit komt na de verbeteringen, hoe makkelijker het voor Alex wordt om aan te knopen bij Max qua tijden.Ankona schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:01:
[...]
Die eerste 100 meter zegt niets over de motor, bij lage snelheden is iedere motor in staat de maximale tractie te overschrijden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Moeilijke keuze voor Bottas. Hij heeft nu een soort loser-imago terwijl hij toch 2e in het kampioenschap staat. Hij is al een paar keer /net/ geen wereldkampioen geworden. Voor Mercedes kan het eigenlijk gewoon niet beter, carriere technisch doet Bottas het dus prima.Martin0 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:00:
Ben een beetje klaar met de dominantie van Merc xD
Edit: Dat ik niet verkeerd begrepen word. Alle lof voor Merc om zo lang dominant te zijn maar het is dit jaar dusdanig groot dat het niet meer leuk is.
Als hij te veel gaat tegenwerken, word Russel zo op zijn plek gezet. Dus qua gevaarlijke acties moet hij oppassen.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:56:
[...]
Moeilijke keuze voor Bottas. Hij heeft nu een soort loser-imago terwijl hij toch 2e in het kampioenschap staat. Hij is al een paar keer /net/ geen wereldkampioen geworden. Voor Mercedes kan het eigenlijk gewoon niet beter, carriere technisch doet Bottas het dus prima.
Toch hangt er zo'n negatieve sfeer rond hem dat ik niet verwacht dat hij nog lang in F1 blijft. Als hij ooit Mercedes verlaat zou het wel eens lastig kunnen zijn om een nieuwe plek te vinden.
Maar ja, hij heeft natuurlijk ook een ego en de wens om te winnen.
Als hij z'n carriere niet helemaal afhankelijk wil maken van Mercedes zal hij meer moeten gaan opvallen.
Ik denk dat hij tussen z'n oren moet knopen dat hij per se na de eerste bocht voor moet liggen en liever samen met Hamilton (of wie dan ook) van de baan afgaat dan iemand anders voor laten gaan.
Het gevaar is dan wel weer dat zijn grootste pluspunten dan verspeelt, namelijk dat hij betrouwbaar is en Hamilton niet in de weg zit. Persoonlijk vind ik dat voor een coureur eigenlijk geen coplimenten maar verdekte beledigingen.
Maar als hij niks doet zal het ook niet lang meer duren voor hij wordt vervangen.basvn schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:01:
Als hij te veel gaat tegenwerken, word Russel zo op zijn plek gezet. Dus qua gevaarlijke acties moet hij oppassen.
Het heeft een reden dat hij aldoor een jaarcontract krijgt
Bottas doet wat hij doen moetCAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:09:
[...]
Maar als hij niks doet zal het ook niet lang meer duren voor hij wordt vervangen.
Russell krijgt nu al meer media-aandacht dan Bottas.
Maar is dat alles wat er van hem verwacht wordt, of wordt er meer van hem verwacht? Zoals reclame verkopen.
Ik vraag me af of sponsoren het echt gebruiken om hun naam in beeld te hebben (als belangrijkste punt), verwacht zelf eerder dat het uitnodigen van klanten bij de races in de renstal zelf meer impact heeft. Ook het gebruik van mercedes f1 in eigen reclame uitingen e.d. zal nog meer bekendheid opwerpen dan de naam op de auto.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:32:
[...]
Maar is dat alles wat er van hem verwacht wordt, of wordt er meer van hem verwacht? Zoals reclame verkopen.
De meeste races zijn de Mercedes auto's nauwelijks in beeld omdat ze eenzaam op kop rijden met genoeg afstand tussen beide wagens dat het nooit spannend wordt. Voor Mercedes zelf is het misschien goed genoeg dat ze weer als winnaar in de krant komen maar voor de sponsoren is dat niet interessant. Die betalen om met hun naam in beeld te komen.
Ergens ben ik zelfs bang dat het F1 image van Mercedes vroeg of laat gaat tegenwerken omdat het gewoon saai is om steeds weer Hamilton te zien finishen. Een beetje afwisseling maakt het veel spannender. Zelfs als Russell het niet beter doet dan Bottas dan zal het toch meer aandacht trekken dan een oude rot die trouw z'n rondjes draait.
een treffende spreuk
pro_6or schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:57:
even iets tussendoor, als je p het forum klikt op Sport en dan Formule1 staat race 10 niet tussen de lijst van topics. Ik meen dat ik dat eens eerder zag. Onhandig voor de casual meelezer lijkt me, kan iemand dat fixen?
Bedankt! Ik wist niet meer hoe dat moest. Kan ik voortaan zelf ook mijn steentje bijdragen.RobertMe schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:38:
[...]
offtopic:
Blijkbaar was iemand mij al voor. Maar boven en onderaan de pagina (/lijst met posts) staat een "Koppel onderwerp" link, via die pagina kun je onderwerpen koppelen, waaronder dus het al bestaande Formul1 onderwerp. Heb nu Sport en Autosport ook nog toegevoegd, in ieder geval het algemene topic heeft ook die onderwerpen
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details