Hij had toch de overwinningsbeker van Max meegenomen bij Silverstone 2
Ik dacht dat ie het mondkapje van het team kreeg aangereikt elke keer? Die blonde meid staat toch elke keer langs de zijkant en na feest vieren krijgt ie dat altijd aangereikt?Giem schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:13:
[...]
Ja nu je het zegt, vanaf 2:00:30 in de replay. Bottas staat er achter echt te kijken van wat maak je mij nu. Er ligt wel een petje voor 44 en 77, na nog eens goed kijken.
[Afbeelding]
Het lijkt er op dat iemand ook Ham zijn mondkapje enz daar heeft neer gelegd. Het kan dus ook iemand van het team zijn geweest die alles op die plek heeft neergelegd.
Het helpt ook niet dat de FOM al bij de kwalificatie op grote schermen aangeeft dat HAM de race (die dan dus nog moet plaatsvinden) heeft gewonnen. Niks Firstname Lastname, maar Lewis Hamilton.Afke schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:40:
Hij had toch de overwinningsbeker van Max meegenomen bij Silverstone 2
Niks mis mee, dat is een pragmatische aanpak van het hele F1 circus. Gewoon ervan uitgaan dat er een Mercedes op 1 staat (HAM op 1, BOT op 2, VER op 3), dan heb je de helft van de voorbereiding al gehad.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Maar dat bord was gericht op de mogelijke 90ste overwinning van Lewis, dus heel specifiek. Daar kan je dan toch ook geen FirstName LastName voor gebruiken?Spotmatic schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:53:
[...]
Het helpt ook niet dat de FOM al bij de kwalificatie op grote schermen aangeeft dat HAM de race (die dan dus nog moet plaatsvinden) heeft gewonnen. Niks Firstname Lastname, maar Lewis Hamilton.
Zijn P.A. mag daar niet bijzijn direct na de race. Zijn mondkapje lag op het tafeltje met nummer 1 en niet eens op tafeltje nummer 3.Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:45:
[...]
Ik dacht dat ie het mondkapje van het team kreeg aangereikt elke keer? Die blonde meid staat toch elke keer langs de zijkant en na feest vieren krijgt ie dat altijd aangereikt?
Testing, one, two ...
Zo dusSpotmatic schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:53:
[...]
Niks mis mee, dat is een pragmatische aanpak van het hele F1 circus. Gewoon ervan uitgaan dat er een Mercedes op 1 staat (HAM op 1, BOT op 2, VER op 3), dan heb je de helft van de voorbereiding al gehad.
ora et labora
Hamilton gedraagt zich de laatste tijd erg vreemd vind ik, ook weer bij deze race. Pakt verkeerde dingen, loopt wazig de garage in van de safety car. Hij is ook niet echt bij de les lijkt het bij de post race persconferentie. Zo zuur is zo'n derde plek een keer toch ook niet als je al mijlenver voor staat in he kampioenschap?
Misschien is de realiteit aan het indalen bij hem. Of hij was in zijn hoofd al de 120 miljoen pond aan het uitgeven die hij met zijn nieuwe contract gaat verdienen.(gerucht)hansvk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:36:
Hamilton gedraagt zich de laatste tijd erg vreemd vind ik, ook weer bij deze race. Pakt verkeerde dingen, loopt wazig de garage in van de safety car. Hij is ook niet echt bij de les lijkt het bij de post race persconferentie. Zo zuur is zo'n derde plek een keer toch ook niet als je al mijlenver voor staat in he kampioenschap?

"When you grow up your heart dies"
Zou het nog steeds raar vinden als MER met HAM z'n salariseisen meegaat. Wat voor keuze heeft HAM nog ?sjaool schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:55:
[...]
Misschien is de realiteit aan het indalen bij hem. Of hij was in zijn hoofd al de 120 miljoen pond aan het uitgeven die hij met zijn nieuwe contract gaat verdienen.(gerucht)
Hij kan toch nergens anders heen, dus als hij meer kampioenschappen wil pakken dan Schumacher, moet ie toch wel blijven.....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
En nog een keertje Hamilton. Nou blijkbaar wist notoire racingnerd Verstappen dus ook niet waar je precies moet staan voor een proefstart. Dat verteld het team hem ook. Just saying. 
YouTube: F1 Nation: Toto Wolff on being blocked by Ferrari

YouTube: F1 Nation: Toto Wolff on being blocked by Ferrari
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hangt er van af, de eerste ronde zijn ze coulanter. Hoe ver zat hij over het oranje, als het linker wiel het nog net aanraakt zit je Nog goed. Zal ook afhangen van of een ander hem forceerde of niet. 1e ronde heh.Gilles de Geus schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:02:
[...]
Het rechter tafeltje was voor Lewis.
Ik heb overigens helemaal niks gehoord over Perez die na de start over de lijn gaat na bocht 2, maar meteen zijn RP weer de baan opknalt i.p.v. netjes naar de piepschuim borden te rijden. Dat moet toch altijd?
een treffende spreuk
Hoe kun je het als organisatie recht praten, dat je 15.000 mensen gaat ontslaan om 1,4 miljard te besparen, maar 1 iemand wel 120 miljoen euro gaat betalen om rondjes te rijden?ZeRoC00L schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:29:
[...]
Zou het nog steeds raar vinden als MER met HAM z'n salariseisen meegaat. Wat voor keuze heeft HAM nog ?
Hij kan toch nergens anders heen, dus als hij meer kampioenschappen wil pakken dan Schumacher, moet ie toch wel blijven.....
Alleen maar, zodat Lewis naast zijn McLaren P1, Shelby Cobra 427, LaFerrari, Maybach 6, Maybach S600 Zonda 760, Mercedes AMG GTR, Merc G63, Merc SLS AMG, Mustang GT500, Merc Project 1 en Ferrari 599 ook een privéjet, luxe jacht en helikopter kan aanschaffen (of heeft hij die al?) ?
Als Mercedes dit echt gaat doen, zijn ze mijn kleine beetje respect kwijt wat ik nog voor ze had.
De Daimler organisatie bloedt, maar Lewis wil een salaris verhoging. Die gast zou zich menselijk op moeten stellen en een salaris verlaging moeten aanvragen. Wat een walgelijke vent.
[Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-09-2020 16:30]
Zo, Ham is weer afgekoeld, denk dat het topic nu wel dicht kan"Ik heb het bij tegenslag misschien niet altijd bij het rechte eind. Ik reageer misschien niet altijd hoe jullie zouden willen als de spanning hoog is. Ik ben ook maar een mens en ben gepassioneerd in alles wat ik doe", schrijft Hamilton op zijn sociale media.

https://twitter.com/LewisHamilton/status/1310900039875731457
(met al die mensen die alleen maar plaatjes tweeten heeft het geen zin om de embed te doen)
[Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 29-09-2020 16:16]
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vind het ook bedenkelijk als het klopt. Maar ja dat is met al die sporter salarissen, voetbal, basketbal etc.StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:06:
[...]
Hoe kun je het als organisatie recht praten, dat je 15.000 mensen gaat ontslaan om 1,4 miljard te besparen, maar 1 iemand wel 120 miljoen euro gaat betalen om rondjes te rijden?
Alleen maar, zodat Lewis naast zijn McLaren P1, Shelby Cobra 427, LaFerrari, Maybach 6, Maybach S600 Zonda 760, Mercedes AMG GTR, Merc G63, Merc SLS AMG, Mustang GT500, Merc Project 1 en Ferrari 599 ook een privéjet, luxe jacht en helikopter?
Als Mercedes dit echt gaat doen, zijn ze mijn kleine beetje respect kwijt wat ik nog voor ze had.
De Daimler organisatie bloedt, maar Lewis wil een salaris verhoging. Die gast zou zich menselijk op moeten stellen en een salaris verlaging moeten aanvragen. Wat een walgelijke vent.
Marketing waarde van (mogelijk) 8 wereldtitels met 1 coureur in de F1 en nog wat diversiteit punten scoren vinden ze het dan blijkbaar wel waard ofzo

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Afgekoeld? Klinkt mij eerder als vrijblijvend doch heel zeer dringend door Mercedes verzocht om toch even sorry te zeggen (waarschijnlijk met aangeleverd plaatje)YakuzA schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:15:
[...]
Zo, Ham is weer afgekoeld, denk dat het topic nu wel dicht kan
https://twitter.com/LewisHamilton/status/1310900039875731457
(met al die mensen die alleen maar plaatjes tweeten heeft het geen zin om de embed te doen)

[removed]
Dus als een bedrijf mensen ontslaat mogen ze volgens jou ook geen reclame meer maken of uberhaupt mensen een salaris verhogen geven?StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:06:
[...]
Hoe kun je het als organisatie recht praten, dat je 15.000 mensen gaat ontslaan om 1,4 miljard te besparen, maar 1 iemand wel 120 miljoen euro gaat betalen om rondjes te rijden?
Alleen maar, zodat Lewis naast zijn McLaren P1, Shelby Cobra 427, LaFerrari, Maybach 6, Maybach S600 Zonda 760, Mercedes AMG GTR, Merc G63, Merc SLS AMG, Mustang GT500, Merc Project 1 en Ferrari 599 ook een privéjet, luxe jacht en helikopter kan aanschaffen (of heeft hij die al?) ?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je kunt het ook anders bekijken. 1 seconde uit die auto halen kost je €100m aan ontwikkeling voor een seizoen. Of je zet Hamilton in die auto en dat kost je €40m per jaar en dan ben je ook 1 seconde per rondje sneller. Dan is dat goedkoper.StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:06:
[...]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Hoe kom je daarbij?MeNTaL_TO schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:22:
[...]
Dus als een bedrijf mensen ontslaat mogen ze volgens jou ook geen reclame meer maken of uberhaupt mensen een salaris verhogen geven?
De marketingmachine van Mercedes draait net zo goed met Russel in die wagen (beter nog denk ik zelfs) en die doet het voor 10% van de kosten in deze bizarre tijden. Daar heb je geen arrogante BLF-popster voor nodig toch?
En jij vergelijkt een salarisverhoging op deze bizarre schaal met een normale verhoging van x aantal medewerkers? Dan ben je de realiteit nogal uit het oog verloren.
Die wagen is zo bizar goed dat je ook WK wordt met Russel of Norris in die wagen. Zelfs een 2e Bottas zou WK worden in die wagen. Dat heb je hem Hamilton voor nodig.iichel schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:40:
[...]
Je kunt het ook anders bekijken. 1 seconde uit die auto halen kost je €100m aan ontwikkeling voor een seizoen. Of je zet Hamilton in die auto en dat kost je €40m per jaar en dan ben je ook 1 seconde per rondje sneller. Dan is dat goedkoper.
Dat is te kort door de bocht. Je moet de auto nog steeds ontwikkelen en daarvoor heb je gewoon echt een goeie coureur nodig. Daarnaast levert Hamilton ook indirect heel veel geld op vanwege zijn imago en handelsmerk.StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:10:
[...]
Die wagen is zo bizar goed dat je ook WK wordt met Russel of Norris in die wagen. Zelfs een 2e Bottas zou WK worden in die wagen. Dat heb je hem Hamilton voor nodig.
Je moet daarnaast niet vergeten dat F1 draait op marketingbudgetten. Daimler geeft geen $120m uit aan Hamilton, dat verdienen ze makkelijk terug aan sponsors en prijzengeld. Het is zelfs zo dat het hele F1 team van Mercedes ze jaarlijks onder de streep geld oplevert, zo'n €15-16m. Bron: https://www.espn.com/f1/s...2-million-2019-made-money
1 seconde per ronde extra, hoe dan?iichel schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:20:
[...]
Dat is te kort door de bocht. Je moet de auto nog steeds ontwikkelen en daarvoor heb je gewoon echt een goeie coureur nodig. Daarnaast levert Hamilton ook indirect heel veel geld op vanwege zijn imago en handelsmerk.
Je moet daarnaast niet vergeten dat F1 draait op marketingbudgetten. Daimler geeft geen $120m uit aan Hamilton, dat verdienen ze makkelijk terug aan sponsors en prijzengeld. Het is zelfs zo dat het hele F1 team van Mercedes ze jaarlijks onder de streep geld oplevert, zo'n €15-16m. Bron: https://www.espn.com/f1/s...2-million-2019-made-money
Ik vraag mij het af of zijn imago en handelsmerk wel zo prettig zijn voor een bedrijf? Misschien idd leuk voor de Mercedes-AMG divisie als je kijkt wat voor types daar in rijden voor markten buiten de EU, oh ja en de UK (maar die zijn toch Brexit en blut

Hallo $BigAssCompany, willen jullie misschien $100M per jaar sponsoren voor ons team met o.a. Romain Grosjean? Niet? Oh, Lewis Hamilton dan? Great, thanks!epo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:30:
[...]
1 seconde per ronde extra, hoe dan?
Ik vraag mij het af of zijn imago en handelsmerk wel zo prettig zijn voor een bedrijf? Misschien idd leuk voor de Mercedes-AMG divisie als je kijkt wat voor types daar in rijden voor markten buiten de EU, oh ja en de UK (maar die zijn toch Brexit en blut). Persoonlijk kijk ik naar de auto en kwaliteit of ik hem koop, Mercedes-AMG zou al nooit kopen vanwege het imago of Hamilton daar zit of niet maakt mij niks uit.
Hehe Grosjean, ik denk overigens niet Hamilton 1 seconde sneller is. Scheelt wel 100Miichel schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:33:
[...]
Hallo $BigAssCompany, willen jullie misschien $100M per jaar sponsoren voor ons team met o.a. Romain Grosjean? Niet? Oh, Lewis Hamilton dan? Great, thanks!

[Voor 6% gewijzigd door epo op 29-09-2020 20:38]
Er zal een wereld voor Grosjean opengaan. Eindelijk een echte auto met echte remmen, in vrije lucht. Dat hij bij zichzelf denkt: "dat had ik nou veel eerder moeten doen!"epo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:37:
[...]
Hehe Grosjean, ik denk overigens niet Hamilton 1 seconde sneller is. Scheelt wel 100MEn hij kan wel winnen in die Mercedes, lekker op kop kwalificeren en voorkomt zo zijn crashes

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoe kan Daimler het maken om Hamilton 120 miljoen te betalen?
Of hoe kan Hamilton het maken om als wereld verbeterende veganist in dienst te zijn van een fabrikant die beboet is en vandaag de dag nog steeds gebruik maakt van sjoemel software om door de keuringen te komen, en dit ook gewoon erkend?
Zodra het om statis en geld gaat vallen de meeste barrières nou eenmaal. Hamilton verdient graag zijn centen bij een slechte baas, en die slechte baas betaalt liever 120 miljoen aan een statussymbool en all time best dan aan een paar duizend fabrieksarbeiders.
Of hoe kan Hamilton het maken om als wereld verbeterende veganist in dienst te zijn van een fabrikant die beboet is en vandaag de dag nog steeds gebruik maakt van sjoemel software om door de keuringen te komen, en dit ook gewoon erkend?
Zodra het om statis en geld gaat vallen de meeste barrières nou eenmaal. Hamilton verdient graag zijn centen bij een slechte baas, en die slechte baas betaalt liever 120 miljoen aan een statussymbool en all time best dan aan een paar duizend fabrieksarbeiders.
Op 11 oktober wordt GP Eifel verreden op de Nürburgring. Even een weekje wachten weer dus... tot dan! 

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.