Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij hoef je geen TS te zijn om een koppeling te maken. Iedereen kan dat dacht ik.DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:12:
[...]
![]()
Maar dat blijft een vreemde. Ik kan me namelijk niet herinneren het handmatig te hebben gedaan voor elk topic. Sommigen hebben het, andere niet.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vroeg of laat? Als ik de race kijk heb ik een bloedhekel aan Mercedes en zie ik Hamilton het liefst compleet falen en weer 's een keer echt ervaren wat een lastige wedstrijd is. En dat heeft niets te maken met mijn oranje bril. Ik zie gewoon 100 keer liever Gasly winnen die nog ècht blij is met z'n overwinning. Het punt dat Mercedes imago schade lijdt doordat F1 door hun dominantie een grote farce begint te lijken, zijn we al voorbij naar mijn idee. Het grappige is denk ik ook dat Hamilton en Mercedes er verder niets aan kunnen doen. Hamilton is nou eenmaal een paar maten te groot voor Bottas en Mercedes pompt nou eenmaal een hoop geld in het team zonder alle legacy rompslomp/arrogante fossielen waar Ferrari mee te kampen heeft...CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:32:
[...]
Maar is dat alles wat er van hem verwacht wordt, of wordt er meer van hem verwacht? Zoals reclame verkopen.
De meeste races zijn de Mercedes auto's nauwelijks in beeld omdat ze eenzaam op kop rijden met genoeg afstand tussen beide wagens dat het nooit spannend wordt. Voor Mercedes zelf is het misschien goed genoeg dat ze weer als winnaar in de krant komen maar voor de sponsoren is dat niet interessant. Die betalen om met hun naam in beeld te komen.
Ergens ben ik zelfs bang dat het F1 image van Mercedes vroeg of laat gaat tegenwerken omdat het gewoon saai is om steeds weer Hamilton te zien finishen. Een beetje afwisseling maakt het veel spannender. Zelfs als Russell het niet beter doet dan Bottas dan zal het toch meer aandacht trekken dan een oude rot die trouw z'n rondjes draait.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
een treffende spreuk
Dat zijn er 2 Hamilton en Mercedes kampioen te maken.pro_6or schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:36:
Bottas zit daar natuurlijk wel met een reden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
en in die volgorde.Pierre schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:40:
[...]
Dat zijn er 2 Hamilton en Mercedes kampioen te maken.
een treffende spreuk
Nah eerder andersom, Voor Merc zal het constructeurs kampioenschap belangrijker zijn dan wie van hun 2 kampioen word.
Dit, en dan met name in Monaco. Dat is trouwens ook de reden dat F1 een race heeft in Monaco. Volgens Bernie Ecclestone werden en worden ruim 90% van alle (indirect aan) F1 gerelateerde deals gesloten tijdens de GP van Monaco. Dus iedereen die er maar een beetje bij wilt horen kan sponsoring in de F1 gebruiken als opstapje om te netwerken tijdens de GP van Monaco.Sijhtam schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:53:
[...]
Ik vraag me af of sponsoren het echt gebruiken om hun naam in beeld te hebben (als belangrijkste punt), verwacht zelf eerder dat het uitnodigen van klanten bij de races in de renstal zelf meer impact heeft. Ook het gebruik van mercedes f1 in eigen reclame uitingen e.d. zal nog meer bekendheid opwerpen dan de naam op de auto.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat is wel wat gaandeweg wordt gedaan ja. Op vrijdag moeten ze ook gewoon een motor uit de poule gebruiken. De eerste motor wordt dus meestal net wat minder races gebruikt (21 races en 3 motoren zou je dus zeggen 7 races per motor, maar de tweede pakken ze dan bv vanaf de 6e race), en die motor gebruiken ze dan op vrijdag. Dan maakt het toch minder uit dat die niet meer zo hard loopt.backupdevice schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:40:
Hoe doen de teams met het gebruik van motor onderdelen voor de 1e & 2e vrije trainingen . Gebruiken ze de motor onderdelen met al redelijke ware voor de vrijdag en monteren dan verse onderdelen uit de pool voor zaterdag en zondag?
[Twitter: https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1308435936888467459]The Russian Grand Prix will see Mercedes shadowed by a Netflix film crew, as they record footage for the third series of Formula 1: Drive To Survive. But considering what happened the last time Mercedes opened their doors to the series at the 2019 German Grand Prix, Team Principal Toto Wolff admitted to being a touch apprehensive ahead of the weekend...
Excited to welcome the @Netflix crew back into the team for this weekend’s #RussianGP! 🙏
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 22 september 2020
Let’s hope this time around our episode is a ʟɪᴛᴛʟᴇ less dramatic than last season... 😅
[ Voor 11% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-09-2020 13:06 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als dat echt zo zou zijn zouden ze wel een competitievere 2e coureur hebben aangesteld. Dan haal je meer punten binnen en is het kampioenschap nog eerder gegarandeerd. 8 voudig wdc powered by Merc klinkt een stukje beter dan Merc, 33 voudig WCC of 34 voudig, of weet ik veel hoevaak. Niemand weet dat maar wanneer Hamilton volgend jaar zijn 8e pakt is dat legendarisch en weet elke fan dat.Martin0 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:36:
[...]
Nah eerder andersom, Voor Merc zal het constructeurs kampioenschap belangrijker zijn dan wie van hun 2 kampioen word.
een treffende spreuk
De versnellingsbak is op de vrijdag een trainingsbak, omdat die dan nog niet meetelt voor de pool.backupdevice schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:40:
Hoe doen de teams met het gebruik van motor onderdelen voor de 1e & 2e vrije trainingen . Gebruiken ze de motor onderdelen met al redelijke ware voor de vrijdag en monteren dan verse onderdelen uit de pool voor zaterdag en zondag?
Na de vrijdag moet de auto dus sowieso al uit elkaar om de bak te wisselen, het is dan al een stuk minder moeite om de motor ook mee te wisselen.
In de 1e 5 a 6 races hebben ze meestal nog maar 1 motor in de pool, die wordt dan het hele weekend gebruikt.
Vanaf dat de 2e set in de pool komt zetten ze inderdaad op vrijdag meestal een ouder model erin.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat hebben ze een aantal jaartjes gehad met Nico en toen is er intern een grote strijd gekomen, vandaar dat ze overgestap zijn naar dezelfde formule als Schumi - Barrichello.pro_6or schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:36:
[...]
Als dat echt zo zou zijn zouden ze wel een competitievere 2e coureur hebben aangesteld. Dan haal je meer punten binnen en is het kampioenschap nog eerder gegarandeerd. 8 voudig wdc powered by Merc klinkt een stukje beter dan Merc, 33 voudig WCC of 34 voudig, of weet ik veel hoevaak. Niemand weet dat maar wanneer Hamilton volgend jaar zijn 8e pakt is dat legendarisch en weet elke fan dat.
Kleine correctie/aanvulling: voor versnellingsbakken is er geen pool. Die moet 6 achtereenvolgende events* mee gaan. Je kunt dus niet het ene weekend met bak A rijden, daarop volgende weekend met bak B en daarna weer met bak A.YakuzA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:38:
[...]
De versnellingsbak is op de vrijdag een trainingsbak, omdat die dan nog niet meetelt voor de pool.
* Events bevat in de context van de versnellingsbak vervolgens weer een uitzondering dat de vrijdag (donderdag in Monaco) niet mee telt. Vandaar dat een vrijdag-bak mogelijk is en ze elke vrijdag een nieuwe bak kunnen gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door pro_6or op 24-09-2020 14:13 ]
een treffende spreuk
Lijkt mij, zeker voor de rijkere teams, toch geen issue om gewoon een nieuwe te pakken. Die paar duizend euro aan kosten maakt het verschil dan ook niet. En ga er vanuit dat ze die ook gewoon vaker gebruiken en niet elke vrijdag een "brand-spanking" nieuwe [/Brundle] pakken. Maar die wat 6 events (FP3, Q, race) gebruikt zijn zullen ze neem ik aan zeker niet hiervoor gebruiken.pro_6or schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:13:
Een oude die nog goed is lijkt me? De vrijdag-bak.
RobertMe schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:36:
[...]
Lijkt mij, zeker voor de rijkere teams, toch geen issue om gewoon een nieuwe te pakken. Die paar duizend euro aan kosten maakt het verschil dan ook niet. En ga er vanuit dat ze die ook gewoon vaker gebruiken en niet elke vrijdag een "brand-spanking" nieuwe [/Brundle] pakken. Maar die wat 6 events (FP3, Q, race) gebruikt zijn zullen ze neem ik aan zeker niet hiervoor gebruiken.
Was die ook onderdeel van de Brundle bingo in Mugello?
https://www.motorsport.co...ussia-verstappen/4880435/Honda has made changes to the electrics and software of its Formula 1 engines in a bid to avoid a repeat of the problems that hit Max Verstappen at the Tuscan Grand Prix.
Hopelijk geen foutjes in de nieuwe software
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 24-09-2020 15:45 . Reden: linkje ]
PSN
YakuzA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:45:
[...]
https://www.motorsport.co...ussia-verstappen/4880435/
Hopelijk geen foutjes in de nieuwe software
1
2
3
4
| if (light == 'green' && carSpeed != fast) { carSpeed = fast; } |
per aspera ad astra
Hoop dat ze de lampen dan de hele race aanhoudenLAD93 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:58:
[...]
code:
1 2 3 4 if (light == 'green' && carSpeed != fast) { carSpeed = fast; }
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet nodig, het is geen whileBossie schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:50:
[...]
Hoop dat ze de lampen dan de hele race aanhouden
Ja dan zie ik al weer fout gaan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Buxton is positief getest.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 24 september 2020
En heeft geen SkyF1.

Just realised I don’t have Sky Sports F1.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 24 september 2020
Honda belooft dat het niet meer zal gebeuren. Verder lijken er nieuwe onderdelen aan te komen.
Honda ha puesto en marcha medidas para evitar repetir problemas. Se esperan nuevos elementos de UP en Sochi siguiendo planificación.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 september 2020
Honda has put in place countermeasures to avoid repeating last races problems. New PU elements expected in Sochi as scheduled.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2020 21:33 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Basement Bios ---- Exo-S
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Panic not friend, I’ve set you up a GoFundMe page... you’re worth it; and I promise we are too 😉😘 #getbuxtonskyf1 https://t.co/dSy5fNBV2T
— Natalie Pinkham (@NataliePinkham) 24 september 2020
Als Mugello een andere oorzaak had dan Monza, dan hebben ze die belofte niet gebrokenMystikal schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 06:46:
Die belofte is eerder gedaan door Honda.
Wat is de context van deze foto? Hij laat z'n telefoon zien, maar waarom?Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:12:
Haha. Deze foto was ik alweer vergeten.
[Afbeelding]
Dom, drie keer kijken. Dacht dat hij Google Translate of zo liet zien... Was het gewoon de Nederlandse vlag
[ Voor 15% gewijzigd door Woudloper op 25-09-2020 08:15 ]
Макс Вэрстаппэн.Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:12:
Haha. Deze foto was ik alweer vergeten.
[Afbeelding]
Verwijderd
Ehh nou met deze code gaat het niet goed komen hoor..... dus hoop dat de programmeer wakkerder isLAD93 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:58:
[...]
code:
1 2 3 4 if (light == 'green' && carSpeed != fast) { carSpeed = fast; }
Gewoon de regenboog vervangen door de drie kleuren van de russische vlag...BlackMonkey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
Hoe doen ze het hier eigenlijk met die regenboog We Race As One slogan? Rusland is nou niet echt het land die dat soort dingen kan waarderen.
Ik verwacht ook niet dat er zo’n simpele test in de software van 1 van de meest geavanceerde voertuigen op de planeet zit.. dus ik verwacht zeker niet dat het met deze code opgelost isVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:24:
[...]
Ehh nou met deze code gaat het niet goed komen hoor..... dus hoop dat de programmeer wakkerder is. Heb nog nooit een groen startlicht gezien.. iets met lights off and........

per aspera ad astra
de sessies zijn allemaal 1/2 uur eerder als een normaal weekend
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7nRPhRX01lmu5qVLEqZTavz0.jpg?f=user_large)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
SC restartVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:24:
[...]
Ehh nou met deze code gaat het niet goed komen hoor..... dus hoop dat de programmeer wakkerder is. Heb nog nooit een groen startlicht gezien.. iets met lights off and........
PSN
Ligt eraan welk licht, kan ook de pituitgang lamp zijn. Die is wel groen als ik mij niet vergisVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:24:
[...]
Lando Norris will run the new McLaren nose together with a front wing upgrade today in FP1. According to Andreas Seidl, there is a chance that the new parts will stay on the car for the later stages of the weekend, if everything works as planned.#AMuS #F1 #RussianGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 25 september 2020
Helm van KVY dit weekend
is ook wel eens anders
Albon krijgt hem nog
In ieder geval een keer eerste dit weekend, kunnen we dat alvast afstrepen.basvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:00:
Max als eerste de baan op
is ook wel eens anders
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Het is dat een collega het zei, anders was ik het ook vergetenEdd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:20:
Goh.. Wat een rust hier? Zeker velen die zich vergissen in de tijd?

I served in a company of heroes.
Goed dat je het zegt man, zie nu pas dat de race om 13:10 gaat beginnen blijkbaar haha.Edd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:20:
Goh.. Wat een rust hier? Zeker velen die zich vergissen in de tijd?
:fill(white):strip_exif()/f/image/OTA61xfXNQGUp8ggJQeWjTBx.png?f=user_large)
2e duitser; hmm wie zou nummer 1 zijn...
En Russel sneller dan VET + HAM
:fill(white):strip_exif()/f/image/GcB5Qst0FVNTgtn1sXiG4k6z.png?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-09-2020 10:32 ]
Edit: oh, die is ie ondertussen ook al kwijt
[ Voor 46% gewijzigd door Hippocampus op 25-09-2020 10:34 ]
Hangt er lekker bij..
https://streamable.com/sx08gf
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 25-09-2020 10:35 ]
-
per aspera ad astra
Ik kijk alleen de live timingLAD93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:
Nu heeft HAM in ieder geval reden om te zeggen dat er vibraties in zn banden zitten...
Dikke vlakke kant linksvoor. Je vullingen vliegen eruit.Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:51:
[...]
Ik kijk alleen de live timingWat is de rede dan?
En code rood.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 25-09-2020 10:53 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
ROOD
Flinke lock up en toen waren de banden vierkant.Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:51:
[...]
Ik kijk alleen de live timingWat is de rede dan?
Medical car is onderweg
Harde klap. Hij klonk schuldbewust.
Edit: twijfel over die curb. Lijk ie net niet te raken maar overstuur.
[ Voor 31% gewijzigd door sambalbaj op 25-09-2020 10:57 ]
Jullie zijn mijn redding guys.....
laat alle berichten maar komen
En die lock up van Hambasvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:57:
[...]
u vraagt, wij draaien
[Streamable: Replay 2020-09-25 09-55-20]
https://streamable.com/dsthfh
Wel een lullig ongelukje van LAT, driver error?
Lijkt er wel op...Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:59:
[...]
....
Hopelijk hebben ze allemaal weer een nieuw setje schadeformulieren in de auto liggen.
Gaat hard zo

Ericsson!Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:59:
[...]
En die lock up van Ham![]()
Mijn boefje is liev!
'Nothing happens in FP1, it's all about the race.'
— WTF1 (@wtf1official) 25 september 2020
Sochi: pic.twitter.com/5FsHefU0eU
Is volgens mij een Uno Reverse Card o.i.d.?

CorrectIllegal_Alien schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:
[Twitter]
[Afbeelding]
Is volgens mij een Uno Reverse Card o.i.d.?
race zal dus wel saai worden
alle actie is in de training(en)
Onder het genot van een Lavazza bakkie, trekt pappie wel weer even de portemonnee. Niet lullen maar poetsen. Die vent moet in de sales gaan werkenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:
En Latifi is dus alweer gecrasht na een spin.
Mijn boefje is liev!
Kimi's secret twin brother?
— Formula 1 (@F1) 25 september 2020
The Dry Ice Man 😎#RussianGP 🇷🇺 #F1 pic.twitter.com/Vx6XeXILWF
Kimi's secret twin brother?
— Formula 1 (@F1) 25 september 2020
The Dry Ice Man 😎#RussianGP 🇷🇺 #F1 pic.twitter.com/Vx6XeXILWF
Frank & Clair Willems kijken naar hun eigen portemonnee en zien dat het goed wasDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:
En Latifi is dus alweer gecrasht na een spin.
Grosjean's remmen werken tenminste wel.basvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:06:
GRO ook spin in dezelfde bocht als waar LAT de muur in ging
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De familie Latifi haalt gewoon het maximale uit hun contributieSpotmatic schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:09:
Best balen. Ben je het slechtste team met de minste inkomsten, heb je ook meer en vaker schade omdat je een slechte dreiver/car combo hebt....
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik denk dat de nieuwe eigenaren een schadeclausule in de bijdrage moeten gaan opnemen.Bansheeben schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:11:
[...]
De familie Latifi haalt gewoon het maximale uit hun contributie
Standaard Verstappen dus...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:11:
Max was ook weer boos. Russel was ditmaal een f*cking wanker.

Lijkt me vrij awkward op de paddock worden anders
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.