Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Step by step...LAD93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:17:
HAM P19 en geen verbeteringen in eerste en tweede sector. De man is het he-le-maal kwijt. Ik gok dat hij hier z'n WDC weggeeft...
spoiler:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C1nsGYIMSCCnq3exVl3KmbAB.jpg?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
No matter the age, never lose the Kramer inside
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is dat niet zo dan?!Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:21:
@JB Ik blijf het leuk vinden om bij de foto te bedenken dat Hunt(?) daar motorolie drinkt
Drinkt motorolie en rookt rubber
No matter the age, never lose the Kramer inside
https://streamable.com/olytah
Max & GAS boordradio
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 25-09-2020 11:32 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn boefje is liev!
Begint inmiddels classic Max te wordenbasvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:32:
[Streamable]
https://streamable.com/olytah
Max & GAS boordradio
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Stop maar! Dit is de race uitslag. Klaar, op naar de volgende!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Knap dat die Bottas na 13 laps al wist te winnenJasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:38:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zo snel is zo'n Mercedes dusBansheeben schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:41:
[...]
Knap dat die Bottas na 13 laps al wist te winnen
Je wil die tatoeage zien he?Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:38:
[...]
En terecht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Persoonlijk wil ik alleen dat ie er komt. Ik hoef 'm denk ik niet te zienDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:43:
[...]
Je wil die tatoeage zien he?![]()
En terecht.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Yup. Als Ricciardo een podium scoort, dan mag hij een tatoeage uitkiezen voor Abiteboul.
Buiten dat ook nog:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:43:
[...]
Je wil die tatoeage zien he?![]()
En terecht.
Vettel in de punten, leclerc erbuiten. Gun ik Vettel gewoon
en verder ziet de uitslag er niet super bijzonder uit idd
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Nou die P19 is ook best bijzonderTijn96 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:48:
[...]
Buiten dat ook nog:
Vettel in de punten, leclerc erbuiten. Gun ik Vettel gewoon
en verder ziet de uitslag er niet super bijzonder uit idd
Laten we hopen dat dat lukt, en dat 'ie voor een McLaren logo kiestDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:46:
[...]
Yup. Als Ricciardo een podium scoort, dan mag hij een tatoeage uitkiezen voor Abiteboul.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nah, er werd al eerder geconcludeerd dat hamilton het volledig kwijt is
ik denk dat door die instagram post van Raikkonen en dat Hamilton het nu dus op een drinken heeft gezet om toch erbij te horen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Hamilton heeft een setje harde banden gesloopt tijdens zijn eerste ronde en daarna waren er crashes van Sainz en Latifi. Het was een beetje een puinzooi.MikeyMan schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:59:
Heb het niet heel actief gevolgd; maar had hamilton problemen ofzo? Of gewoon z'n rondjes gereden?
[ Voor 22% gewijzigd door Chefbierrr op 25-09-2020 12:53 ]
Ze doen geeneens moeite meer. Einde van FP3 staan ze toch wel weer bovenaanMikeyMan schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:59:
Heb het niet heel actief gevolgd; maar had hamilton problemen ofzo? Of gewoon z'n rondjes gereden?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Uhh, krijgen we weer zo'n race, waar de zesstopper sneller is dan de vijfstopper?Jasphur schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:38:
[...]
heb het niet gezien, wat dan?Franco10 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:24:
Zo'n totaal onnodig opgefokte Max is vaak geen goed voorteken voor de pace van RB
Ik zou het doen!
Elke coureur doet dat, Max is daar geen uitzondering in. Je hoort alleen niet alles in de uitzending.Franco10 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:24:
Zo'n totaal onnodig opgefokte Max is vaak geen goed voorteken voor de pace van RB
"When you grow up your heart dies"
Wat mij betreft geven ze hier ook wat minder aandacht aan vanuit de FOM/Liberty/wiedanook. Ze beginnen zo onderhand wel wat op voetballers te lijken met dat gejank over de boordradio's bij het minste of geringste. Snap dat het views oplevert op YouTube e.d. maar het begint mij in ieder geval aardig te irriteren; honestlyFranco10 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:24:

Dat moet ik een Hamilton en Bottas wel nageven; die hoor ik eigenlijk nooit schelden (of het wordt niet uitgezonden).
BOT zegt weinig, maakt toch niet uit wat ie zegt, hij weet wel dat ie geslachtofferd wordt ten faveure van Koningin HAM.DesireHD schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:03:
[...]
Wat mij betreft geven ze hier ook wat minder aandacht aan vanuit de FOM/Liberty/wiedanook. Ze beginnen zo onderhand wel wat op voetballers te lijken met dat gejank over de boordradio's bij het minste of geringste. Snap dat het views oplevert op YouTube e.d. maar het begint mij in ieder geval aardig te irriteren; honestly![]()
Dat moet ik een Hamilton en Bottas wel nageven; die hoor ik eigenlijk nooit schelden (of het wordt niet uitgezonden).
HAM scheldt inderdaad amper tot niet. Hij loopt alleen maar te janken en te zeiken zodra het een klein beetje tegenzit. Imho net zo al dan niet meer annoying dan het opgefokte van een VER of LEC
Met dat verschil dat Hamilton het eigenlijk alleen doet als het in de eens race niet loopt; wanneer het er ook daadwerkelijk om gaat. Dit voorbeeld van Verstappen (en ook genoeg anderen) is tijdens FP1....Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:08:
[...]
HAM scheldt inderdaad amper tot niet. Hij loopt alleen maar te janken en te zeiken zodra het een klein beetje tegenzit. Imho net zo al dan niet meer annoying dan het opgefokte van een VER of LEC
Mijn boefje is liev!
Ach, kunnen wij ons het geklaag van Vettel tijdens races nog herinneren wanneer hij maar niet voorbij Verstappen kwam en over de radio begon te zeuren om Charly.... honestly...DesireHD schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:03:
[...]
Wat mij betreft geven ze hier ook wat minder aandacht aan vanuit de FOM/Liberty/wiedanook. Ze beginnen zo onderhand wel wat op voetballers te lijken met dat gejank over de boordradio's bij het minste of geringste. Snap dat het views oplevert op YouTube e.d. maar het begint mij in ieder geval aardig te irriteren; honestly![]()
Blue flag blue flag en that guy.
Toen er bij voetbal nog geen ladingen microfoons langs het veld stonden zag je zo af en toe alleen maar een fluim richting de mat van een Duitser vliegen
Ik vind het wel best, hou wel van een beetje emotie, mochten ze over de schreef gaan dan wordt er vanzelf wel ingegrepen.
[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 25-09-2020 14:20 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet liegen. Het is 'maar' 1,5 secondenLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:24:
`Het gebruikelijke. MERC 2 sec sneller dan de rest tot nu toe. Geen crashes
Bottas vreet zich vooral inwendig op en Hamilton wacht tot de camera's op hem gericht zijn, om dan iemand nog voor l*l uit te maken 🤡Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:08:
[...]
BOT zegt weinig, maakt toch niet uit wat ie zegt, hij weet wel dat ie geslachtofferd wordt ten faveure van Koningin HAM.
Testing, one, two ...
Bottas trapt 'm ook lekker die laatste bocht door
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
QFT.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:24:
`Het gebruikelijke. MERC 2 sec sneller dan de rest tot nu toe. Geen crashes
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt het wel op. Dit jaar vaak geen lekker vertrekpunt zo lijktBansheeben schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:46:
Trainingen zeggen niets (zegt men), maar ik durf 'm wel aan. Dit gaat weer een bagger weekend worden voor RBR.

Mijn boefje is liev!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ben er ook bang voor. de rest van t seizoen wordt voor de verstappen fan weinig kijkplezier.Bansheeben schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:46:
Trainingen zeggen niets (zegt men), maar ik durf 'm wel aan. Dit gaat weer een bagger weekend worden voor RBR.
Ook haast gebruikelijk in een van de FPs ondertussen.basvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:46:
360 van max
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor de F1 fan überhaupt denk ik. Als iemand het Mercedes lastig kan maken is het Max met een goed liggende RB16.Reloader schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:47:
[...]
ben er ook bang voor. de rest van t seizoen wordt voor de verstappen fan weinig kijkplezier.
Dit is toch gewoon killing voor de sport? En dan gaat er volgend jaar bijna niets veranderen ...
We gaan hopen op een geweldige McLaren met Mercedes motor. Voor de rest kan er niets de Mercedessen bijbenen voorlopig.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
true that en volgend jaar gaat dat precies hetzelfde zijn.Bansheeben schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:49:
[...]
Voor de F1 fan überhaupt denk ik. Als iemand het Mercedes lastig kan maken is het Max met een goed liggende RB16.
blijft dat bijzonder vinden dat 1 team er met kop en schouders boven uit kan steken, iemand zo de budgetten inzichtelijk? zijn de engineers bij Merc. nou beter of is het budget veel hoger?
[ Voor 24% gewijzigd door Reloader op 25-09-2020 14:53 ]
niet op racepace, in de single run misschien welrik86 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:52:
Dus Renault lijkt 't beste voor elkaar te hebben; De betrouwbaarste motor en 't dichtste op Mercedes t.o.v. de rest?
niet op racepace, in de single run misschien welrik86 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:52:
Dus Renault lijkt 't beste voor elkaar te hebben; De betrouwbaarste motor en 't dichtste op Mercedes t.o.v. de rest?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee joh, dat fixen ze wel weer bij MER. Die zitten er elke race zo goed bij. De auto op rails. RBR kan beter mee doen met drift kampioenschap.Pierre schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:55:
Die Bottas prikt hem nog een keer in de muur daar in die bocht voor de finish.
Mijn boefje is liev!
basvn in "[F1] Seizoen 2020"mark-k schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:09:
Dit was nou weer de 2e keer dat die van Ziggo aan het zeuren is dat Fiat Lamborghini heeft/wil verkopen, niemand die die vent kan vertellen dat VAG daar de eigenaar van is?
Opvolger van Carey, (was) CEO van Lamborghini
[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 25-09-2020 15:11 ]
I know, maar dat maakt Lambo nog geen onderdeel van Fiat.basvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:10:
[...]
basvn in "[F1] Seizoen 2020"
Opvolger van Carey, (was) CEO van Lamborghini
Denk dat hij meeleest, hij corrigeert zich en leest bas zn quote voor.mark-k schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:09:
Dit was nou weer de 2e keer dat die van Ziggo aan het zeuren is dat Fiat Lamborghini heeft/wil verkopen, niemand die die vent kan vertellen dat VAG daar de eigenaar van is?
[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 25-09-2020 15:12 ]
Ah, dus we gaan racen met tractorenbasvn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:10:
[...]
basvn in "[F1] Seizoen 2020"
Opvolger van Carrey, (was) CEO van Lamborghini

Vs Ferrari tractoren:
http://www.ferrari-tractoren.com/
[ Voor 57% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-09-2020 15:18 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Er gaan geruchten dat dat de nieuwe van Afrojack isIllegal_Alien schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:13:
[...]
Ah, dus we gaan racen met tractorenhttps://www.lamborghini-tractors.com/en-xx/
[Afbeelding]
Vs Ferrari tractoren:
http://www.ferrari-tractoren.com/
![]()
![]()
https://www.nu.nl/achterk...-elettra-lamborghini.html
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 25-09-2020 15:24 ]
Nee joh, die is van Mobicep!PalingDrone schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:23:
[...]
Er gaan geruchten dat dat de nieuwe van Afrojack is
Mijn boefje is liev!
Niets verslaat de Porsche-diesel Master.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Mijn boefje is liev!
Honda is snellerMoofnor schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:27:
Leuk! Dan kan Porsche ook makkelijker instappen.
Niets verslaat de Porsche-diesel Master.
https://www.caranddriver....50-mph-190-hp-lawn-mower/
Al ligt er in Russia weinig gras langs de baan
[ Voor 30% gewijzigd door PalingDrone op 25-09-2020 15:32 ]
Als deze pace representatief is voor de kwalficatie- en racepace van de RB mogen ze zich net zo hard gaan schamen als Ferrari hoor, allemachtig zeg
PSN: xMaurice93
En mercedes op de harde compound. Wordt een saaie race vooraan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo snugger zijn ze helaas zelf ook wel. Die rijden altijd met de handrem erop, omdat ze weten dat er anders toch wel gezeik komtSpotmatic schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 17:02:
Dat Mercedes maar met enorme overmacht wint. Dan volgen maatregelen vanzelf.
PSN: xMaurice93
Wat we willen vs werkelijkheid, denk ik?
ping 127.212.23.124
Yep, gat in snelheid over 1 ronde tussen geel en rood is enorm. Slijtage erg laag, easy peasy rood geel voor iedereen in de top 10. Nr 11 tm 20 kunnen voor geel rood opteren.Plenkske schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:13:
Verschil tussen soft en medium lijkt best groot, als je kijkt naar snelste tijden. Waarschijnlijk start dan iedereen op soft, van de top 10.
[ Voor 7% gewijzigd door pro_6or op 25-09-2020 22:27 ]
een treffende spreuk
Nou.. ik denk dat Red Bull het komende races zwaar gaat krijgen.JB schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:28:
1,5 seconden voor Max maar dit is natuurlijk nog de training. Tijden zeggen niets
...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max zegt dat ze in de tweede training wat geprobeerd hadden met een lagere downforce om sneller te zijn op de rechte stukken.
Hij verwacht morgen het beter voor elkaar te hebben, omdat ze vandaag veel geprobeerd hebben om te kijken wat uiteindelijk het beste werkt.
Hij was overigens aardig relaxed.
Mercedes zei hij dit over
Slow laps and still ahead of the field? Just another day for @MercedesAMGF1 #f1 #formula1 #MugelloGP #ValtteriBottas #lewishamilton pic.twitter.com/TwVpTeMWBk
— The Circus (@Circus_F1comic) September 12, 2020
een treffende spreuk
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hetbis wel een trend dat iedereen steeds dichter op elkaar kruipt. Behalve mercedes dan.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.