Jawel, zijdelings. Blijft een ruk circuit dit.CrazyFool schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:20:
Wauw, volgens mij is dit race topic een van de minst interessante in de geschiedenis van tweakers. Is er echt helemaal niemand die naar de FP3 aan het kijken is?
Of iedereen zit er een uur naast met de tijd.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
En Grosjean is ook weer blij met zijn auto. Het is echt waardeloos. 
Maar Max doet ook zijn handschoenen eens aan.
Maar Max doet ook zijn handschoenen eens aan.
[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2020 11:25 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die Haas(en) gaan alleen maar slechter heb ik het idee.
Whoops GAS
Whoops GAS
0,017s langzamer dan Bottas en aardig wat verkeer in S3. Not bad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo iedereen weer stil
Float like a butterfly, sting like a bee.
Droogkloot ook die Max. 1e volle ronde, gelijk vol erop.
Nou ben benieuwd hoe dit gaat lopen, nu weer aardig rondje
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Een vrije training is uitermate geschikt voor multitasking
Hahaha, ok toch meer mensen present dan ik dacht...
Ja hij loopt nu nogLeon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:35:
Die Honda klinkt anders dan eerder.
Eeeeeen BOT moet weer koest blijven? No more strat 3!
De Prins van MERC staat nu 1, en dan mag BOT niet meer aanvallen?
De Prins van MERC staat nu 1, en dan mag BOT niet meer aanvallen?
[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2020 11:49 ]
Max heeft zijn ronde verpest.
RIC stelt z'n spiegel 
En gaat toch van 16 naar 10.
En gaat toch van 16 naar 10.
[ Voor 40% gewijzigd door Gaargod op 26-09-2020 11:57 ]
Hoor ik nu net van Winkelman dat Grosjean er volgend jaar niet bij is? Heb ik wat gemist?
Speculatie van zijn kantDJTimo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:01:
Hoor ik nu net van Winkelman dat Grosjean er volgend jaar niet bij is? Heb ik wat gemist?
Verwijderd
Ik weet wel dat niemand Grosjean zal missenDJTimo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:01:
Ik kom hier dan ook om bevestiging vragen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:02:
[...]
Ik weet wel dat niemand Grosjean zal missen
En dat men er zeker niet op zit te wachten....Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:02:
[...]
Ik weet wel dat niemand Grosjean zal missen
De verhalen gaan al een tijdje dat zijn Formule 1 carrière voorbij is.DJTimo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:01:
Jammer dat niemand hem dat verteld heeft en hij telkens maar weer in die auto staptDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:18:
[...]
De verhalen gaan al een tijdje dat zijn Formule 1 carrière voorbij is.
Zal ook wel frustrerend zijn voor Haas, heb je een redelijke auto, stapt die clown er elke week weer ongevraagd in
Ben ik de enige die bij dit circuit verdwaald is waar ze zijn om het circuit? Het lijkt allemaal teveel op elkaar..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nope. Maar gelukkig worden de bochtnummers getoondMaarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:23:
Ben ik de enige die bij dit circuit verdwaald is waar ze zijn om het circuit? Het lijkt allemaal teveel op elkaar..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
/f/image/KNqYWz3iiGCRlX53nxNtgQ5B.png?f=fotoalbum_large)
Arme checo!
en een leuke herhaling:
#Facts https://t.co/HJcY1SUbro pic.twitter.com/jzEhCps0cr
— Formula 1 (@F1) 25 september 2020
Voor de liefhebber: Davy de Bruijn is de kwalificatie nu ook aan het ondertitelen. Directe link:
https://www.text-on-tap.live/index.html#e=F1
Edit: ook de voorbeschouwing bij Ziggo, dus je kunt nu al kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Spotmatic op 26-09-2020 13:22 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat werkt echt goed zegSpotmatic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:20:
Voor de liefhebber: Davy de Bruijn is de kwalificatie nu ook aan het ondertitelen. Directe link:
Ik had graag gezien dat alle restricties op ontwikkelen verdwijnen, dus alle teams de vrije hand geven in het ontwikkelen van deze 2020 bolide voor het laatste seizoen dat ze met deze configuratie rijden.nocalimero schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:49:
Maar wat een gat tussen de Mercs en de rest.
Dit is toch gewoon killing voor de sport? En dan gaat er volgend jaar bijna niets veranderen ...
We gaan hopen op een geweldige McLaren met Mercedes motor. Voor de rest kan er niets de Mercedessen bijbenen voorlopig.
De auto voor 2022 staat toch al in de fabriek / of is al klaar op de tekentafel.
Ik ben benieuwd hoe 2021 er uit zou zien als iedereen de vrije hand zou krijgen. Dus dubbele geblazen diffuser er op en gaan.
2021 als afscheidsjaar beschouwen voor dit type auto's
[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 26-09-2020 13:35 ]
Super tof! Werkt echt prima, mooi initiatiefSpotmatic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:20:
ben benieuwd welke MERC op pole komt.
denk Bottas.
Max P4
denk Bottas.
Max P4
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo, eens kijken wie hem toch niet tussen de lijntjes kan houden... Looking at you GRO
Qualy time!
Wie zal P3 krijgen? ric of max?
Wie zal P3 krijgen? ric of max?
Mercedes 1 en 2 en ik hoop Max P3.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Russel is op de baan!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ga origineel doen.
Mercedes 1-2, Max P3.
Mercedes 1-2, Max P3.
1. HAM, 2. BOT, 3. RIC. Max op P5.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Russel op mediums.
Dit is weer een kwali wat erg verrassend zou kunnen worden, dus kom maar op! surprise us.
Ik zou het doen!
Zit goed vol daar op de tribunes. Veel plezier met de kwalificatie!
iemand iets leuks?
Russel op Medium banden?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Yep. RUS als enige op medium tot nu toe.
Whoops, OCO ook.
Whoops, OCO ook.
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 26-09-2020 14:06 ]
"When you grow up your heart dies"
Haas met de F3-pace
People as things, that’s where it starts.
Slechte ronde voor Max. Je zag het op de onboard.
Kan iemand ff de Race Control meldingen een laag boven de notificatiebox plaatsen. Beetje lastig lezen zo met de text erachter
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De timing weet het ook niet helemaal meer zo te zien
Die RB16 ligt echt als een dweil op de weg.
Zo maken ze de race tenminste wat spannenderdemonic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:09:
Als ze de tekst nu wit maken.. dan kan je het misschien lezen XD
[Afbeelding]
Wel weer lekker spannend in het midfield
Yup. Zo kan je het trouwens wel goed zien.Spollie schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:11:
Die RB16 ligt echt als een dweil op de weg.
:strip_exif()/f/image/sezItIAaZqRT0rrE8K7kHHAs.jpg?f=fotoalbum_large)
Treintje rijden

De strijd om P3 wordt spannend iig.
Max komt op mediums.
Kijk, iedereen in de trein en RBR netjes achteraan.
hahaha, de driver tracker heeft een deadspot tussen bocht 1 en bocht 2 XD.
Nee, da's het effect van DRSdemonic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:16:
Ik wilde het net zeggen. Ze transporteren van bocht 1 naar 2demonic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:16:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ze staan allemaal in de file voor bocht 18.

En Olav is zelfbewust aan het worden
Q3 halen wordt zo dadelijk nog een opgave voor Max.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik denk eerder dat het opgave gaat worden voor ALB. Max redt dat wel.PatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:18:
Q3 halen wordt zo dadelijk nog een opgave voor Max.
Zit alweer lekker dicht bij elkaar vanaf p3. Russell ook weer na q2. Netjes weer.
woehoe russel P13!
en lekker van KVY P3
en lekker van KVY P3
Williams voor Ferrari, het blijft interessant.
Ik wil Russell in een Merc zien.
Ik wil Russell in een Merc zien.
Russel was echt heel erg snel in S1. Max heeft denk ik de mediums geprobeerd voor Q2.
GRO is weer aan het zeuren... hopelijk is het zijn laatste jaar in F1.
Lando heeft regen druppels gezien in zijn rondje

Kvyat P3. Zal de grote leider daar leuk vinden.
Is ook geen toeval natuurlijkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:24:
Kvyat P3. Zal de grote leider daar leuk vinden.
Max op mediums.
Zit je dan ook op een verhoogd krukje met je rug naar een garagebox?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:12:
[...]
Yup. Zo kan je het trouwens wel goed zien.
[Afbeelding]
Gaan we dadelijk een natte Q3 krijgen?
Ocon P4 ook, netjes!
Geen fan van hem maar dat is goed, zeker vergeleken met RIC.
Geen fan van hem maar dat is goed, zeker vergeleken met RIC.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
HAM zijn tijd is afgenomen
Wat klinkt Romain opgefokt tijdens het interview
Ik zou het doen!
RIC laat even zien aan OCO hoe het moet.
Tijd van Ham weg
I served in a company of heroes.
HAM - Track limits
Ricciardo gaat opeens wel heel erg hard. Max zat gewoon op de pace van veel andere auto's met hardere banden. Dat zit wel goed.
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2020 14:33 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tsja.... die Renault motor is nog niet zo slecht...
Volgens mij gaat die Rb sowieso beter op geel dan op rood. Maar albon valt weer niet mee zo

Tijd voor een mooie dubbel geel ergens en Ham is f*cked.
I served in a company of heroes.
Leuk interview met GRO die Jack er even fijntjes op wijst dat zijn woorden niet uit context getrokken moeten worden. GRO had de beste wagen van dit weekend zei hij.
Interview vind ik nog niet zo erg maar wel dat je het in beeld ziet tijdens de race.alexbl69 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:32:
Goede timing ook weer voor het volgende onzin-interview van Jack...
Zag ik nu zojuist in de control room van de FIA niet geactiveerde office vensters openstaan ?
Denk dat de motor doorgaans ook niet het probleem is, maar dat de aero-afdeling van Renault al jaren het spoor bijster is.PatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:33:
Tsja.... die Renault motor is nog niet zo slecht...
Tekenend dat eerst Red Bull en nu McLaren gewoon praktisch altijd voor het merk-team staan.
Mercedes hele jaar 1-2, Netflix op bezoek, "hold my beer"
Ik zou het doen!
Misschien om dezelfde reden als waarom Linus Windows niet registreert.RenaldoN schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:33:
Zag ik nu zojuist in de control room van de FIA niet geactiveerde office vensters openstaan ?
Kunnen we afspreken dat iedere persoon van Netflix minstens 20 meter weg moet blijven van Max en Red Bull?
Volgens RB de afgelopen jaren wel. Maar Renault heeft zijn zaakjes op dit moment beter voor elkaar dan Honda... qua topsnelheid en gezien de laatste 2 GP’s ook qua betrouwbaarheid.RobinHood schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:34:
[...]
Denk dat de motor doorgaans ook niet het probleem is, maar dat de aero-afdeling van Renault al jaren het spoor bijster is.
Tekenend dat eerst Red Bull en nu McLaren gewoon praktisch altijd voor het merk-team staan.
ze zijn alleen welkom tijdens de testdagen, en vrijdagenMaarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:36:
Kunnen we afspreken dat iedere persoon van Netflix minstens 20 meter weg moet blijven van Max en Red Bull?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.