Want? De CEO van Formula 1 heeft toch geen invloed op teambazen? Ook al is het een oud-teambaas van Ferrari.CrazyFool schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:42:
Zou dat het einde voor Binotto kunnen betekenen?
Dat las ik later inderdaad ookRosmalen schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:36:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ze telkens per 5.000 aan gingen bieden tot aan de 20.000. Kon net nog gewoon doorklikken overigens.
Ik twijfel nog om het te kopen en er heen te gaan
Je moet je niet blind staren op het Ferrari. Hij heeft bij Ferrari gewerkt en wordt nu CEO van de F1. Niet van het Ferrari team in F1.CrazyFool schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:42:
Zou dat het einde voor Binotto kunnen betekenen?
Hij wordt de opvolger van Chase Carey.
Signatures zijn voor boomers.
Ah, de Ex-Ferrari president wijst voor zijn vertrek nog even een Ex-Ferrari CEO aanVuvuzela schreef op woensdag 23 september 2020 @ 01:48:
"Ex-Ferrari boss Domenicali to take over as Formula 1 CEO"
https://www.racefans.net/...ke-over-as-formula-1-ceo/
Inderdaad. Maar Chase Carey blijft wel aan als voorzitter alleen in een andere vorm.Maasluip schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:59:
Hij wordt de opvolger van Chase Carey.
Chase Carey, CEO and chairman of F1 since US group Liberty Media took over the sport in 2017, will stay as chairman in a form still to be decided.
Wat zou hij dan beter kunnen doen dan Chase? Chase moest nog werken met dingen van Ecclestone.Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2020 @ 01:48:
"Ex-Ferrari boss Domenicali to take over as Formula 1 CEO"
https://www.racefans.net/...ke-over-as-formula-1-ceo/
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik dacht te lezen dat hij eigenaar van Ferrari zou worden.... Volgende keer eerst koffie voordat ik ergens op reageer
Ja, inderdaad. Van Brawn heb ik dan nog een hoge pet op. Kan dat niet onderbouwen, maar ik mag hem wel en denk dat ie niet zo van de Macheveliaanse politiek is.Mef schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:59:
Was die al geen directeur van de single drager competities bij de FIA. Todt, Brawn, Domenicali. Het wordt daar de vroegere Ferrari top bij de F1/FIA
Wat Domenicali betreft lees ik op Autosport dit over hem:
Hij heeft dus blijkbaar al wat langer een rol binnen de FIA. Ik wist dat niet. Hoewel je natuurlijk snel kunt roepen dat het een FIA bolwerk wordt, denk ik eigenlijk dat het wel zal meevallen. Hij is niet de FIA dictator. Het is net een directeur bij een bedrijf, die geeft leiding aan het team. Uiteraard drukt hij wel zijn stempel op het beleid, maar er is ook nog zoiets als een raad van bestuur oid. Als men denkt dat ie rare dingen doet, kunnen ze 'm er zo weer uit trappen.After resigning from Ferrari in April 2014, Domenicali joined Audi later that year as its vice-president of new business initiatives, before moving to sister VW Group brand Lamborghini in 2016 as CEO.
Throughout his time with Lamborghini, Domenicali has retained a role within the FIA as its president of the single-seater commission that he took up in late 2014.
Domenicali's primary brief through this period was to push forward a restructuring of the junior single-seater ladder, helping revive Formula 2 as a category and form a new international Formula 3 platform.
Overigens denk ik dat je juist niet bang hoeft te zijn voor partijdigheid als het een ex-Ferrari man is. Zo'n man wordt nl extra in de gaten gehouden. Een andere persoon zou net zo makkelijk partijdig kunnen zijn/omgekocht kunnen worden. Maar het ziet er wel raar uit, dat moet ik onmiddelijk toegeven. Weer voer voor de conspiracy gekkies
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Nog mooier is dat ze een losse sectie heeft voor de formula 1Spotmatic schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
Sommigen van jullie weten wel dat ik doof ben en bij elke race (+kwalificatie) gebruik maak van een schrijftolk zodat ik toch bijna alles kan volgen. Deze schrijftolk is Davy de Bruijn. Vandaag, 21 september 2020, is het precies 40 jaar geleden dat haar vader, Peter de Bruijn, in België op het Circuit van Nivelles Wereldkampioen karting werd. Wie werd er 2e? Niet de minste, zie de foto!![]()
[...]
http://schrijfhuis.com/Formule-1/
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mja groot Ferrari tintje aan de F1.Mef schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:59:
Was die al geen directeur van de single drager competities bij de FIA. Todt, Brawn, Domenicali. Het wordt daar de vroegere Ferrari top bij de F1/FIA
Aan de andere kant is het niet heel raar dat mensen hun carriere beeindigen bij Ferrari of erbij betrokken zijn vanwege hun voorgaande succes. Mensen die van McLaren of Williams afkomen zie je ook her en der terug in de paddock.
Total points in first nine races:
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 23 september 2020
2019:
Gasly (Red Bull) - 43
Kvyat (Toro Rosso) - 10
2020:
Gasly (AlphaTauri) - 43
Kvyat (AlphaTauri) - 10#F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sowieso natuurlijk aparte stat. Maar voor Gasly ook nog eens Red Bull vs Toro Rosso / Alpha Tauri.
But then again. Zonder die overwinning nu had het er ook heel anders uit gezien. Zonder dat geluk had ie nog geen 30 punten gehad (daarvoor had die anders immers nog steeds 4e moeten worden in Monza, om 30 punten te halen) en dus presteerde die bij Red Bull toch min of meer beter dan nu bij Alpha Tauri (/gemiddeld genomen meer punten bij Red Bull als je de uitschieter van winst in Monza weg laat / dat normalere uitslag was).
Ja, ik ben dat eigenlijk begonnen (haar allereerste F1 werk was voor mij) en zo is het balletje gaan rollen.Illegal_Alien schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:58:
[...]
Nog mooier is dat ze een losse sectie heeft voor de formula 1![]()
![]()
http://schrijfhuis.com/Formule-1/
Ze doet het natuurlijk niet gratis. Via het UWV hebben doven recht op een bepaald aantal tolk-uren per jaar voor privé-doeleinden. Maakt niet uit waar je dat voor gebruikt. Ik heb heb een groepje dove F1 fanaten bij elkaar gezocht die hun uren belangeloos ter beschikking stellen, waardoor een veel grotere groep ervan kan genieten.
Er zijn trouwen gesprekken geweest met Ziggo (om het standaard te ondertitelen) maar die zijn helaas op niets uitgelopen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De FIA helpt toch juist Mercedes?Martinspire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:10:
[...]
Mja groot Ferrari tintje aan de F1.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik had geen idee dat zo geregeld was. En wij horenden staan er ook helemaal niet bij stil dat er ook dove F1 fans zijn die graag het commentaar willen volgen. Heel mooi dat dit zo opgelost wordt. Echt een geweldig initiatief! Zo hoor je nog eens wat (pun intended). Misschien goed om eens vaker stil te staan bij de dingen die wij voor lief nemen. Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend.Spotmatic schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:58:
[...]
Ze doet het natuurlijk niet gratis. Via het UWV hebben doven recht op een bepaald aantal tolk-uren per jaar voor privé-doeleinden. Maakt niet uit waar je dat voor gebruikt. Ik heb heb een groepje dove F1 fanaten bij elkaar gezocht die hun uren belangeloos ter beschikking stellen, waardoor een veel grotere groep ervan kan genieten.
Domenicali is dan ook bij Ferrari ontslagen, dus uit op wraak
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik lees hier vooral mee, maar deze post verdient toch even een reactie. Top dat je/jullie dit doen en zo een grote groep van iets mee kunnen laten genieten!Spotmatic schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:58:
[...]
Ja, ik ben dat eigenlijk begonnen (haar allereerste F1 werk was voor mij) en zo is het balletje gaan rollen.![]()
Er zijn trouwen gesprekken geweest met Ziggo (om het standaard te ondertitelen) maar die zijn helaas op niets uitgelopen.
iemand iets leuks?
Super @Spotmatic , ik ben zelf vader van een kleine doerak met doofheid (4 jaar oud). Ik weet zelf hoe lastig iets kan zijn op dit vlak. Hier zijn we al druk bezig met gebaren etc etc. Maar dit soort initiatieven wordt ik helemaal warm van.Spotmatic schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:58:
[...]
Ja, ik ben dat eigenlijk begonnen (haar allereerste F1 werk was voor mij) en zo is het balletje gaan rollen.![]()
Ik ga volgende race eens kijken naar de linkjes die je hebt gedeeld. Ben erg benieuwd hoe dit er in de praktijk aan toe gaat!
Zouden kleinere auto's de inhaalmogelijkheden kunnen vergroten? Met een grotere auto kun je immers een groter deel van de bocht blokkeren.
Kijk bijvoorbeeld eens naar motogp, een motor kan nooit een hele bocht pakken waardoor andere lijnen beschikbaar blijven. Natuurlijk kunnen de auto's niet absurd veel kleiner worden maar de auto's uit de jaren 2000 waren toch significant korter dan de huidige slagschepen
Gewoon die wielbasis korter en de auto's minder breed. Daarnaast minder vuile lucht maar wel weg met DRS. Inhalen moet weer een kunst worden en geen zekerheidje.
F1 wil de snelste zijn en accepteert zo'n groot snelheidsverlies niet.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Met de 2022 auto's gaan ze wel wat snelheid inleveren.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:19:
Ik zou ook wel kleinere auto's willen zien maar ik denk dat het niet gebeurt omdat de auto's er langzamer van zouden worden. Je moet een hoop onderdelen kwijt zoals MGU-H, MGU-K en de crash structures. Als dat allemaal kleiner moet en je het net zo veilig wil houden dan kost het perfomance.
En ik hoop vooral dat de auto's ook moeilijker te rijden worden. Het is simpelweg te "makkelijk" nu, de auto's liggen op de weg alsof ze op een rails rijden. De onboards van pole's zien er ook niet spectaculair uit.. het is 1x insturen en zonder correcties op de auto leunen.
I served in a company of heroes.
Ze moeten wat design ideeën van Ferrari overnemen dat hok is amper op de baan te houdenVuvuzela schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:54:
[...]
Met de 2022 auto's gaan ze wel wat snelheid inleveren.
En ik hoop vooral dat de auto's ook moeilijker te rijden worden. Het is simpelweg te "makkelijk" nu, de auto's liggen op de weg alsof ze op een rails rijden. De onboards van pole's zien er ook niet spectaculair uit.. het is 1x insturen en zonder correcties op de auto leunen.
Maar inderdaad, kleiner, minder fragiel, lastiger te besturen en tevens minder hulp vanaf de pitmuur.
Ik zou al die G's trekken niet "makkelijk" noemen, niemand in dit topic houdt het een ronde op racepace uit.Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:54:
[...]
Met de 2022 auto's gaan ze wel wat snelheid inleveren.
En tja, wie rijdt er vooral pole? Hamilton, iemand die volgens mij sowieso een erg nauwkeurige rijstijl heeft, in een Mercedes die in schone lucht practisch perfecte aerodynamica lijkt te hebben, op nieuwe softs die nog plakkeriger dan een toffee op een hete dag zijn. Plus dat de andere auto's heel wat instabieler lijken.
Imho is het ook gewoon tof, dit is toch de koningsklasse der autosport? Dan verwacht ik juist auto's waarbij de mens de limiet bepaald, en niet de auto. Als ik auto's wil zien die ingehouden moeten worden omdat er te weinig grip is, of vrolijk door de bocht glijden, ga ik wel naar touring cars kijken.
Vergeet ook niet dat de kwaliteit van coureurs gewoon veel beter is, of beter gezegd: Ik geloof niet dat we echt serieus slechte "oh mijn god, wat de fuck doet hij in een auto" coureurs meer hebben. Dat was 10-20 jaar geleden echt wel anders.
Qua formaat, tja, f1's zijn inderdaad wel debiel groot anno nu. Ja, veiligheid, benzinetank, hybridesysteem etc etc, maar dit is toch wel een interessant overzicht:

De 2019 Merc is een lieve 5.7m lang. Die TS050 is 4.6m, en 10cm minder breed. Ja, de tank in een LMP1 is kleiner, maar de motor en het hybride systeem zijn groter, dus ik zie niet in waarom een F1-bolide niet richting een meter kan krimpen in de lengte. Het is vast niet dé oplossing, maar kan races op krappere circuits wel weer wat interessanter maken.
People as things, that’s where it starts.
RobinHood schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:14:
Qua formaat, tja, f1's zijn inderdaad wel debiel groot anno nu. Ja, veiligheid, benzinetank, hybridesysteem etc etc, maar dit is toch wel een interessant overzicht:
[Afbeelding]
De 2019 Merc is een lieve 5.7m lang. Die TS050 is 4.6m, en 10cm minder breed. Ja, de tank in een LMP1 is kleiner, maar de motor en het hybride systeem zijn groter, dus ik zie niet in waarom een F1-bolide niet richting een meter kan krimpen in de lengte. Het is vast niet dé oplossing, maar kan races op krappere circuits wel weer wat interessanter maken.

Op deze plaatjes zie je het steeds groter en lomper worden van de auto's veel duidelijker.
[ Voor 4% gewijzigd door warp op 24-09-2020 07:59 ]
Als alles letterlijk 'vertaald' wordt gaat je zoontje binnenkort "Die Olav heeft het ook nooit juist he" gebarenCrazyFool schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:37:
[...]
Super @Spotmatic , ik ben zelf vader van een kleine doerak met doofheid (4 jaar oud). Ik weet zelf hoe lastig iets kan zijn op dit vlak. Hier zijn we al druk bezig met gebaren etc etc. Maar dit soort initiatieven wordt ik helemaal warm van.
Ik ga volgende race eens kijken naar de linkjes die je hebt gedeeld. Ben erg benieuwd hoe dit er in de praktijk aan toe gaat!
Als je dat topview overzicht bekijkt zie je dat de wagens aan de achterkant ook een stuk smaller zijn geworden in verband met aerodynamica. Dus als ze verplicht worden om de wagens korter te maken, dan hebben ze achterin nog plek zat om van alles te plaatsen. Wat mij betreft maken ze de wagens weer korter en smaller. Nooit begrepen waarom ze een aantal jaar geleden de maximale breedte groter hebben gemaakt.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:19:
Ik zou ook wel kleinere auto's willen zien maar ik denk dat het niet gebeurt omdat de auto's er langzamer van zouden worden. Je moet een hoop onderdelen kwijt zoals MGU-H, MGU-K en de crash structures. Als dat allemaal kleiner moet en je het net zo veilig wil houden dan kost het perfomance.
Steam - PTR83
MotoGP heeft geen aero.Cranzai schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:02:
Willekeurige avond ingeving:
Zouden kleinere auto's de inhaalmogelijkheden kunnen vergroten? Met een grotere auto kun je immers een groter deel van de bocht blokkeren.
Kijk bijvoorbeeld eens naar motogp, een motor kan nooit een hele bocht pakken waardoor andere lijnen beschikbaar blijven. Natuurlijk kunnen de auto's niet absurd veel kleiner worden maar de auto's uit de jaren 2000 waren toch significant korter dan de huidige slagschepen
Dat maakt het meeste verschil, en kost ze 40 seconden extra per rondje
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ze hadden de band ook iets dicht bij elkaar kunnen zetten....Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:22:
Iets met bredere banden.... daardoor zijn de autos ook breder geworden.
Steam - PTR83
Inmiddels hebben ze wel aero, in de vorm van vleugeltjes aan de voorkant. Ziet er niet uit, maar het schijnt wel te helpen.YakuzA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:24:
[...]
MotoGP heeft geen aero.
Dat maakt het meeste verschil, en kost ze 40 seconden extra per rondje
De voornaamste reden dat ze niet zo snel zijn als een F1 op een circuit, is dat ze maar één wiel hebben om al dat vermogen over te brengen op de baan. Daardoor moet je in bepaalde bochten een compleet andere lijn rijden om te voorkomen dat je achterwiel wegklapt en je een highsider maakt. Waar een F1 boldie al vanaf halverwege de bocht al op het gas kan, moet de MotoGP een andere lijn rijden zodat ie zijn motor zo snel mogelijk overeind kan zetten en de kraan open draaien.
In deze video (volgens mij is ie hier al eerder gepost dacht ik) legt het uit en laat het verschil zien:
[YouTube: Formula 1 VS MotoGP at Mugello! - Onboard lap comparison - Hamilton VS Marquez]
Met FIA bolwerk bedoel je Ferrari International Assistance of bedoelde je Ferrari bolwerk?mphilipp schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:41:
[...]
Hij heeft dus blijkbaar al wat langer een rol binnen de FIA. Ik wist dat niet. Hoewel je natuurlijk snel kunt roepen dat het een FIA bolwerk wordt, denk ik eigenlijk dat het wel zal meevallen.
/mierenneukert
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:22:
Iets met bredere banden.... daardoor zijn de autos ook breder geworden.

1975 (breed)

1982 (breed)

2016 (stuk smaller)
Vroeger zijn er ook periodes met bredere banden geweest, terwijl de auto's een stuk kleiner waren.
[ Voor 5% gewijzigd door warp op 24-09-2020 08:50 ]
En als het de conspiracy gekkies uitkomt is het Mercedes Assistentie...stefanass schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:40:
[...]
Met FIA bolwerk bedoel je Ferrari International Assistance of bedoelde je Ferrari bolwerk?
Ze probeerden ons nog in de war te maken met die rode safetycars, maar ik ben er niet in getrapt! Haha!mphilipp schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:11:
[...]
En als het de conspiracy gekkies uitkomt is het Mercedes Assistentie...
...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Had moeten weten dat er wel weer iemand op in zou haken
De acceleratie van een motor is idd beperkt tot het moment dat de voorkant van de motor omhoog komt, door die mini vleugeltjes kunnen ze iets meer power op de achterband zetten voordat de voorkant omhoog komt.mphilipp schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:36:
[...]
Inmiddels hebben ze wel aero, in de vorm van vleugeltjes aan de voorkant. Ziet er niet uit, maar het schijnt wel te helpen.
Voor de bochtensnelheid maakte het niet zoveel uit vziw.
[ Voor 40% gewijzigd door YakuzA op 24-09-2020 09:26 ]
PSN
Als je het echt extremis wilt doen kun je zelfs zeggen dat de bodywork van een MotoGP machine gestroomlijnd is voor minimale drag. Da's ook aeroYakuzA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:23:
[...]
owkeej, een MotoGP motor heeft ook minimale aero downforce. Toch zeker 0,1% van wat een F1 auto heeft idd.
Had moeten weten dat er wel weer iemand op in zou haken
Omdat niemand hier regelmatig 5g op z'n nek krijgt, maar eigenlijk kan iedereen het als je maar traint. Je wordt geen F1 coureur omdat je meer talent hebt om G krachten te verdragen. Dat wordt je vanwege je rijkunsten. Dat was ook niet wat ik bedoelde met "makkelijk".RobinHood schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:14:
[...]
Ik zou al die G's trekken niet "makkelijk" noemen, niemand in dit topic houdt het een ronde op racepace uit.
Imho is het ook gewoon tof, dit is toch de koningsklasse der autosport? Dan verwacht ik juist auto's waarbij de mens de limiet bepaald, en niet de auto. Als ik auto's wil zien die ingehouden moeten worden omdat er te weinig grip is, of vrolijk door de bocht glijden, ga ik wel naar touring cars kijken.
Ik volg je niet helemaal qua limiet. Hoe meer de auto op rails ligt hoe meer de auto juist de limiet bepaald en niet de skills van de coureurs om er alles uit te halen. Fysiek is nooit een beperkende factor. Dus als je wilt dat de mens de limiet bepaald dan wil je juist lastigere auto's.
I served in a company of heroes.
Damn ik dacht dat die LMP1 auto stukken groter zou zijn, Op TV leken ze echt gigantisch.RobinHood schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:14:
[...]
Ik zou al die G's trekken niet "makkelijk" noemen, niemand in dit topic houdt het een ronde op racepace uit.
En tja, wie rijdt er vooral pole? Hamilton, iemand die volgens mij sowieso een erg nauwkeurige rijstijl heeft, in een Mercedes die in schone lucht practisch perfecte aerodynamica lijkt te hebben, op nieuwe softs die nog plakkeriger dan een toffee op een hete dag zijn. Plus dat de andere auto's heel wat instabieler lijken.
Vergeet ook niet dat de kwaliteit van coureurs gewoon veel beter is, of beter gezegd: Ik geloof niet dat we echt serieus slechte "oh mijn god, wat de fuck doet hij in een auto" coureurs meer hebben. Dat was 10-20 jaar geleden echt wel anders.
[Afbeelding]
Martin0 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:02:
[...]
Damn ik dacht dat die LMP1 auto stukken groter zou zijn, Op TV leken ze echt gigantisch.

TS050 = LMP1 trouwens, voor wie dat niet wist. En dat zijn de 'zware' hybrides van 875kg, de LMP1 non-hybrids wegen 833kg (Rebellion R13). Een F1 wagen weegt 745kg dit jaar. Alles inclusief vloeistoffen en coureur, ex brandstof (F1 105kg, LMP1-H 35kg, LMP1 non-H 52kg).
Moet je toch eens kijken als de LMP1's naast de GTE's staanMartin0 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:02:
[...]
Damn ik dacht dat die LMP1 auto stukken groter zou zijn, Op TV leken ze echt gigantisch.
Als je ze los op tv ziet lijken ze idd een stuk groter dan ze zijn in het echt.
PSN
Ik dacht dat ook altijd, wellicht vanwege de closed cockpit. In onderstaande video een vergelijk tussen LMP1 en F1:Martin0 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:02:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door alesandro_46 op 24-09-2020 20:29 . Reden: typo ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
When Tom met Darren.
— The Circus (@Circus_f1) 24 september 2020
Mini animation with the voices of @Tom_Stallard and @Carlossainz55. @McLarenF1 #f1 #formula1 #russiangp #mclaren @F1 pic.twitter.com/Etw60p28AK
Beetje stille/dooie boel hiero....
is Grosjean al weg dan?!RobinHood schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:14:
Ik geloof niet dat we echt serieus slechte "oh mijn god, wat de fuck doet hij in een auto" coureurs meer hebben.
Die hele rel hoeft hier niet nog een keer, daar hebben we een speciaal topic voor (zie topicwarning)
[ Voor 59% gewijzigd door Outerspace op 24-09-2020 13:41 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hij schijnt wel openlijk na te denken over o.a de FE. Mogelijk weet hij al iets over zijn toekomst
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
GRO in een discipline met nog minder uitloopstroken, what could possibly go wrongDestruction schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:52:
[...]
Hij schijnt wel openlijk na te denken over o.a de FE. Mogelijk weet hij al iets over zijn toekomst
FE auto's zijn wel iets steviger. Gaan ook niet zo hard.mark-k schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:55:
[...]
GRO in een discipline met nog minder uitloopstroken, what could possibly go wrong
DeKaerften schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:00:
FE auto's zijn wel iets steviger. Gaan ook niet zo hard.
linkje
ENGLEWOOD, Colo.–(BUSINESS WIRE) — Liberty Media Corporation (“Liberty Media”) (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, BATRA, BATRK, FWONA, FWONK) announced today that Stefano Domenicali will assume the role of President and CEO of Formula 1 in January 2021. Chase Carey, the current Chairman and CEO, will move to the role of non-executive Chairman.
“Chase has done a phenomenal job leading F1. He assembled a first-class commercial and sporting organization that has a long list of achievements, including broadening the appeal of the sport, growing its digital presence, establishing new technical regulations, securing a cost cap for the first time and reaching a new more equitable Concorde agreement with the teams. His actions have reinforced F1 as the pinnacle of motorsport. As always, he has been a great partner and I look forward to his continued counsel in his new role as non-executive Chairman,” said Greg Maffei, Liberty Media President and CEO. “We are excited to welcome Stefano Domenicali as President and CEO of Formula 1. Stefano brings a rich history of success in F1 at Ferrari and the broader auto industry at Audi and Lamborghini.”
“It has been an honor to lead Formula 1, a truly global sport with a storied past over the last seventy years. I’m proud of the team that’s not only navigated through an immensely challenging 2020 but returned with added purpose and determination in the areas of sustainability, diversity and inclusion. I’m confident that we’ve built the strong foundation for the business to grow over the long term,” said Chase Carey, Formula 1 Chairman and CEO. “It’s been an adventure and I’ve enjoyed working with the teams, the FIA and all of our partners. I look forward to staying involved and supporting Stefano as he takes the wheel.”
“I am thrilled to join the Formula 1 organization, a sport that has always been part of my life. I was born in Imola and live in Monza. I’ve remained connected to the sport through my work with the Single Seater Commission at the FIA and I look forward to connecting with the teams, promoters, sponsors and many partners in Formula 1 as we continue to drive the business ahead,” said Stefano Domenicali. “The past six years at Audi and then leading Lamborghini have given me broader perspective and experience that I will bring to Formula 1.”
[ Voor 93% gewijzigd door basvn op 25-09-2020 15:07 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Liever iemand die wat losser is, dan iemand die zo strak in het pak zit dat hij amper kan bewegen...Pierre schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:18:
En iemand die eens een keer een goed op maat gemaakt pak draagt. Dat is bij Chase meestal een drama.
Ooit een Amerikaan gezien met een goed passend pak?Pierre schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:18:
En iemand die eens een keer een goed op maat gemaakt pak draagt. Dat is bij Chase meestal een drama.
Vaak bu'j te bang!
Illegal_Alien schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:20:
[...]
Liever iemand die wat losser is, dan iemand die zo strak in het pak zit dat hij amper kan bewegen...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6z43pUdREjQU2BaHoZAFmumM.jpg?f=user_large)
Haha nee nog nooit.-tom-562 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:33:
[...]
Ooit een Amerikaan gezien met een goed passend pak?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Obama.-tom-562 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:33:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, eentje, Neil Patrick Harris. De rest heeft idd altijd eentje die 6 maten te groot is (en dat is knap met de average American size).-tom-562 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:33:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stefano @ FOM
Jean Todt @ FIA
Ross Brawn @ FOM
Ze doen er echt alles aan om Ferrari er weer bovenop te krijgen
Illegal_Alien schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:20:
[...]
Liever iemand die wat losser is, dan iemand die zo strak in het pak zit dat hij amper kan bewegen...

Zoiets?
Bij Villeneuve dacht ik altijd dat hij zo klein is dat de kleinste maat raceoverall gewoon nog te groot is. Maar hij deed het bewust, lekker comfy
Exact expert nodig?
Hij zit er wel vrij dicht in de buurt nu (en dan noemen ze hem een schone rijder
Als 'ie per straf er 2 bij krijgt is het een race ban😁Yamotek schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:33:
Ik post het even hier omdat het meer over het seizoen dan 1 race gaat, maar heeft deze penalty ook effect op het aantal strafpunten wat Hamilton heeft? Dat hij misschien een race niet mag gaan rijden?
Hij zit er wel vrij dicht in de buurt nu (en dan noemen ze hem een schone rijder), kon het niet laten)
Update : Het is dus +1 punt per straf dus totaal 10 nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 27-09-2020 14:13 ]
Aan de andere kant heb ik ook de suggestie langs zien komen dat 'ie na het halen van z'n WDC nog eens twee gekke proefstarts doet om een race ban te forceren. Dan worden namelijk direct z'n punten gereset in plaats van dat 'ie volgend jaar nog tot juli met 8 punten rondrijdt. Opzich ook niet heel gek maar zal wel tegen de geest van de regels ingaanHoyden schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:41:
[...]
Als 'ie per straf er 2 bij krijgt is het een race ban😁
Update : Het is dus +1 punt per straf dus totaal 10 nu.
https://www.autosport.com...y-points-against-hamilton
[ Voor 52% gewijzigd door Hoyden op 27-09-2020 18:28 ]
Hier komen ranten met dit taalgebruik gaan we niet doen.
[ Voor 68% gewijzigd door tweakduke op 27-09-2020 18:47 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dat is onnodig.
[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 27-09-2020 18:49 . Reden: Quote aangepast ]
Bericht wel gelezen, was de fout van het team staat er.
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 27-09-2020 18:49 . Reden: Quote aangepast ]
Laten we de stop & go penalty van Monza dan ook maar terug draaien. Immers is ook dat de fout van het team. Zij roepen hem immers binnen. Kun je wel zeggen dat Hamilton de rode kruizen moet zien, maar Hamilton moet ook weten waar die een proefstart mag doen.hjs schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:38:
[...]
Heeft toch straf gehad daarvoor en ook de wedstrijd door verloren?RobertMe schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:40:
[...]
Laten we de stop & go penalty van Monza dan ook maar terug draaien. Immers is ook dat de fout van het team. Zij roepen hem immers binnen. Kun je wel zeggen dat Hamilton de rode kruizen moet zien, maar Hamilton moet ook weten waar die een proefstart mag doen.
[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 27-09-2020 18:43 ]
Precies. Hij vroeg aan het team of het ook verderop mocht omdat er allerlei troep lag op die plek. Ja, dat is goed, zolang je maar niemand in de weg zit. Dus denkt hij dat het ok is. Hij was er dan ook terecht boos om. En als sommigen dan denken dat ie in paniek raakt, moeten zij dat weten. Hij heeft wederom bewezen dat ie een topper is door alsnog op de derde plek te finishen. En als het team hem iets langer door had laten rijden op die rode banden, zodat ie die helemaal aan vellen kon rijden door een paar quali laps te rijden, had ie het Max misschien nog moeilijk kunnen maken ook.hjs schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:38:
[...]
Dat is weer wat anders. De rode kruizen zijn een duidelijke aanwijzing. En het ergens ook wel weer zo dat hij ook het reglement hoort te kennen. Klopt helemaal. Aan de andere kant vraagt hij om verduidelijking van het team. Het reglement is inmiddels een soort bijbels werk geworden, dus ik kan mij ook weer voorstellen dat ze niet elk subregeltje kennen. Zo'n dramatisch ding is het ook weer niet. Maar regels zijn regels, dat is ook weer zo. Hij heeft straf gekregen, de race verloren, alleen de strafpunten zijn verminderd.RobertMe schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:40:
[...]
Laten we de stop & go penalty van Monza dan ook maar terug draaien. Immers is ook dat de fout van het team. Zij roepen hem immers binnen. Kun je wel zeggen dat Hamilton de rode kruizen moet zien, maar Hamilton moet ook weten waar die een proefstart mag doen.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Blijkbaar niet. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ie het expres doet. Dan stel je die vraag niet, en ga je er - arrogant als je bent - gewoon staan. Maar dat deed ie niet. Ja, had kunnen weten, maar wist niet. Heeft straf gekregen, klaar toch? Hij is echt niet de enige die op het randje was met strafpunten. Vettel heeft ook wel eens op het randje gestaan, Max ook. Dus laten we het niet overdramatiseren omdat het Hamilton is.Help!!!! schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:50:
Ja er zijn een hoop regels maar hij heeft ook ~paar honderd grandprixs achter zijn naam staan. En dan zou hij niet weten/hebben kunnen bedenken dat het daar niet mocht.
Nja, het stond in de event notes voor dit event specifiek, net zoals dat er voor elk event in staat, elke baan is immers anders. Je zou zeggen dat zoiets dan verser in je hoofd zit dan een groot regelboek, maar dat is even met de aanname dat hij die notes überhaupt gelezen heeft (zou ie wel gedaan moeten hebben). Het is ergens wel veelzeggend dat niemand anders dat fout heeft gedaan en iedereen gewoon netjes de aangegeven plek gebruikte. Zijn reden dat het om de hoeveelheid rubber ging is ook behoorlijk flauw, daar heeft de rest namelijk ook last van. Door op "vers asfalt" te proefstarten behaalt 'ie voor wat betreft de afstelling van de koppeling (als dat op dat moment nog mag) of in ieder geval voor het gevoel een voordeel ten opzichte van andere rijders.Help!!!! schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:50:
Ja er zijn een hoop regels maar hij heeft ook ~paar honderd grandprixs achter zijn naam staan. En dan zou hij niet weten/hebben kunnen bedenken dat het daar niet mocht.
Neem toch aan dat die notes tijdens de rijdersbriefing worden besproken? Dus of je het nu leest of niet, het zou dan bekend moeten zijn.DataGhost schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:08:
[...]
Nja, het stond in de event notes voor dit event specifiek, net zoals dat er voor elk event in staat, elke baan is immers anders. Je zou zeggen dat zoiets dan verser in je hoofd zit dan een groot regelboek, maar dat is even met de aanname dat hij die notes überhaupt gelezen heeft (zou ie wel gedaan moeten hebben). Het is ergens wel veelzeggend dat niemand anders dat fout heeft gedaan en iedereen gewoon netjes de aangegeven plek gebruikte. Zijn reden dat het om de hoeveelheid rubber ging is ook behoorlijk flauw, daar heeft de rest namelijk ook last van. Door op "vers asfalt" te proefstarten behaalt 'ie voor wat betreft de afstelling van de koppeling (als dat op dat moment nog mag) of in ieder geval voor het gevoel een voordeel ten opzichte van andere rijders.
Het punt is juist dat hij de vraag uberhaupt stelt. Hij had het moeten en kunnen weten. Zeker met zijn ervaring.mphilipp schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:05:
[...]
Blijkbaar niet. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ie het expres doet. Dan stel je die vraag niet, en ga je er - arrogant als je bent - gewoon staan. Maar dat deed ie niet. Ja, had kunnen weten, maar wist niet. Heeft straf gekregen, klaar toch? Hij is echt niet de enige die op het randje was met strafpunten. Vettel heeft ook wel eens op het randje gestaan, Max ook. Dus laten we het niet overdramatiseren omdat het Hamilton is.
Of is het gebruikelijk dat je je eigen plekje mag uitzoeken.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ja, maar hij wist het niet. Klaar. Weet jij alles wat je moet weten op jouw vakgebied? Ik kan vast wel iets triviaals vinden waar jij ook even geen antwoord op weet.Help!!!! schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:32:
[...]
Het punt is juist dat hij de vraag uberhaupt stelt. Hij had het moeten en kunnen weten. Zeker met zijn ervaring.
Het is de rest van het weekend en bij alle andere coureurs wel goed gegaan. Ook is het bij elke track verschillend, bij een aantal banen moet het bijvoorbeeld vanaf start-finish en mag het maar op bepaalde momenten (na de trainingen), dus daarom wordt het voorafgaand aan elk event medegedeeld en moet je jezelf dus voor elke race over de procedure op de hoogte stellen.mphilipp schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:57:
[...]
Ja, maar hij wist het niet. Klaar. Weet jij alles wat je moet weten op jouw vakgebied? Ik kan vast wel iets triviaals vinden waar jij ook even geen antwoord op weet.
Hier zijn de Race Director's Event Notes, gewoon publiek toegankelijk via https://www.fia.com/documents. Op de een of andere manier is de overige informatie (bijv. track limits) wel bij de rijders terecht gekomen dus je kan niet zeggen dat niemand dat gezien heeft. Natuurlijk kan je fouten maken, maar op een gegeven moment houdt het op, je kan iemand niet eeuwig de hand boven het hoofd houden. Zeker als het je vakgebied is mag toch wel verwacht worden dat je een beetje op de hoogte blijft. En dat geldt voor zowel de rijder als de pitwall, maar de een mag de schuld niet zomaar afschuiven op de ander. Ze wisten het beiden niet, dus beiden schuld en ook allebei straf.
Ik kan me persoonlijk geen enkel eerder voorval herinneren waarin iemand een proefstart op een niet-aangewezen plek doet. In dit geval is het best duidelijk, en in de regels ook als zodanig aangegeven:
Eerste highlight "sporting equity" bleek al uit zijn radio-message, hij vond dat er teveel rubber lag. Hier had natuurlijk iedereen last van, dus om je start dan op een andere plek te doen geeft je een voordeel. Anders had je net zo goed helemaal geen proefstart kunnen doen, toch? Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij baalde dat hij pole moest starten op softs en dus zo goed mogelijk weg wilde komen. Daarom wil je dus proefstarten op een relatief schoon stuk asfalt om je start te maximaliseren.19.1 Practice starts may only be carried out on the right-hand side after the pit exit lights and, for the avoidance of doubt, this includes any time the pit exit is open for the race. Drivers must leave adequate room on their left for another driver to pass.
19.2 For reasons of safety and sporting equity, cars may not stop in the fast lane at any time the pit exit is open without a justifiable reason (a practice start is not considered a justifiable reason)
Wat betreft de tweede highlight:
[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 27-09-2020 20:24 ]
OMG, het hoofdstuk Hamilton bashen is hier precies weer geopend.
Gaan jullie dan op Sainz zijn kap ook gaan zitten omdat hij hoort te weten hoe hij een bocht moet nemen op de uitloopstrook ?
Komaan mensen, fout manoeuvre, straf gehad, case closed.
In dit topic gaat het de laatste tijd over 2 dingen, ipv over interessante zaken:
- Max is God en kan niets fout doen
- Ham is een eikel.
[/frustratie modus uit]
Page intentionally left blank.
De straffen in de race waren dus terecht. De strafpunten had ik ook gewoon terecht gevonden, je "verschuilen" achter het team vind ik echt te gemakkelijk. Dat kan toch ook niet als je bijvoorbeeld de track limits overschrijdt? Ik had overigens niet het idee dat hij een gevaarlijke positie had uitgezocht, daar had hij gewoon over nagedacht. Dat is de enige reden dat ik strafpunten achterwege laten verdedigbaar zou vinden. Het mogelijke voordeel was immers ruim gecompenseerd door de in totaal 10 seconden straf.
Dat Hamilton vervolgens de suggestie wekt, zowel op de boordradio (natuurlijk in emotie en adrenaline, prima) maar ook na de race nog, dat het is om hem tegen te houden vind ik wel bijzonder. Hij moet de sport volgens mij niet in diskrediet brengen. Dat is voor alle coureurs hetzelfde.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Eens met je dat hij gewoon een foutje maakt, mij gaat het meer om het feit dat de FIA strafpunten ‘bij nader inzien’ terugdraait naar een boete.StarWing schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:01:
[frustratie modus aan]
Gaan jullie dan op Sainz zijn kap ook gaan zitten omdat hij hoort te weten hoe hij een bocht moet nemen op de uitloopstrook ?
In dit topic gaat het de laatste tijd over 2 dingen, ipv over interessante zaken:
- Ham is een eikel.
[/frustratie modus uit]
per aspera ad astra
Had dan gewoon die 5 sec gepakt door het piepschuim aan flarden te rijden.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Sainz maakt het ook bont en vind dat zijn crash de schuld van het circuit isStarWing schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:01:
[frustratie modus aan]
...
Gaan jullie dan op Sainz zijn kop ook gaan zitten omdat hij hoort te weten hoe hij een bocht moet nemen op de uitloopstrook ?
...
[/frustratie modus uit]
Carlos Sainz believes Turn 2 in Sochi "shouldn't exist" as it generates incidents such as his race-ending crash on the opening lap of Sunday's Russian Grand Prix.
PSN
Sainz wordt niet als the second coming onthaald... Hamilton ligt onder een enorm vergrootglas omdat een hoop mensen op internet roepen dat hij de allerbeste coureur ooit is en de statistieken dat ondersteunen. Kan Hamilton verder niets aan doen natuurlijk, maar het verklaart wel dat er hier en daar wat nuance wordt aangebracht door andere mensen.StarWing schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:01:
[frustratie modus aan]
- Ham is een eikel.
[/frustratie modus uit]
Daarnaast heeft Hamilton zichzelf in een politiek zeer grijs vaarwater gegooid, waardoor de controverse nog wat hoger oploopt. Dat kan hij wel zichzelf aanrekenen vind ik. Het zal hemzelf hopelijk verder een worst zijn. Ik denk dat Bottas meer van zijn eigen internet kritiek opvangt dan Hamilton
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Onzin. Als een ander dit gedaan had, zelfs God Max, dan was het ook tot in den treure besproken. Wat vooral achterlijk is, dat er maar wat gedaan word met die straffen. Ook al roept het team dat het mag, dan nog besturen zij de auto niet. Dus probleem voor de coureur, niet enkel voor het team. Beetje hetzelfde als je moeder bellen als je op de snelweg rijd om te vragen hoe hard je daar mag.StarWing schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:01:
[frustratie modus aan]
- Ham is een eikel.
[/frustratie modus uit]
En Sainz wou gewoon te snel de baan weer op. En waar zijn die blokken voor geplaatst? Juist, om er voor te zorgen dat men niet als een debiel de baan weer opvliegt met alle gevolgen van dien.
You must be new hereStarWing schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:01:
[frustratie modus aan]
- Ham is een eikel.
[/frustratie modus uit]
Is er met het twee weken vooruitzicht mbt het weer, (natte) sneeuw voorspelt tijdens de Duitse GP?
Nou... het kan natuurlijk verkeren en het weer voor 2 weken vooruit voorspellen is niet veel beter dan gokken op de lotto, maar sneeuw nog niet echt.Jasphur schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:08:
Even tussendoor: hoorde ik het gisteren nou goed?
Is er met het twee weken vooruitzicht mbt het weer, (natte) sneeuw voorspelt tijdens de Duitse GP?
Wel minima van 4 en maxima van 10 graden. Voor de zaterdag vanaf 15:00 uur wat regen. Maar zoals gezegd: je kunt op zo'n termijn beter geen voorspelling doen.
Ik vraag me wel een beetje af wat ze zich gedacht hadden om in oktober nog een F1 in de Eifel te doen. Stook die bandenwarmers maar wat extra op.
Signatures zijn voor boomers.
Hadden we niet 2/3 jaar geleden sneeuw in Barcelona tijdens de winter tests? Koude lucht zou wel meer vermogen kunnen betekenen toch? Of gaan de teams dan met kleinere intakes rijden en zo dus met smallere meer aerodynamische wagens het circuit op?Maasluip schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:15:
[...]
Nou... het kan natuurlijk verkeren en het weer voor 2 weken vooruit voorspellen is niet veel beter dan gokken op de lotto, maar sneeuw nog niet echt.
Wel minima van 4 en maxima van 10 graden. Voor de zaterdag vanaf 15:00 uur wat regen. Maar zoals gezegd: je kunt op zo'n termijn beter geen voorspelling doen.
Ik vraag me wel een beetje af wat ze zich gedacht hadden om in oktober nog een F1 in de Eifel te doen. Stook die bandenwarmers maar wat extra op.
Volgens mij zijn de dimensies van de intakes vast in de reglementen. Koude lucht zorgt idd voor meer vermogen, als ik thuis ben zou ik evt. het verschil wel even kunnen berekenen.Jasphur schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:18:
[...]
Hadden we niet 2/3 jaar geleden sneeuw in Barcelona tijdens de winter tests? Koude lucht zou wel meer vermogen kunnen betekenen toch? Of gaan de teams dan met kleinere intakes rijden en zo dus met smallere meer aerodynamische wagens het circuit op?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Maar ze kunnen ook met andere radiator-configuraties rijden, als ik Martin Brundle's wekelijks repeterende verhaal mag geloven.
Dat piepschuim had ie nooit gehaald, hij onderstuurde gewoon de muur in. Dezelfde onderstuur waarom ie er in eerste instantie al uit vloog.crzyhiphopazn schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:42:
Wat maakte SAI toch een blunder van een jewelste zeg.
Had dan gewoon die 5 sec gepakt door het piepschuim aan flarden te rijden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
![]()
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport