Heb net in het lego aanbiedingen topic de Intertoys acties gepost. Twijfel zelf om nog wat te halen, maar weet ook niet even wat.
Ninjago klooster lijkt me wel grappig (in ieder geval veel waar voor je geld) en architecture Tokio misschien (ben er geweest en vind helaas wel dat ze niet alle leuke landmarks hebben gekozen)
Maar eigenlijk wacht ik met smart op de sets van 2HY. De geruchten voor een nieuwe Avengers toren en Helicarrier, Razorcrest, vermoedelijk een 3-in-1 piratenschip... allemaal sets die me meer trekken dan het huidige aanbod in de winkels.
Het blijft erg lastig om me in te houden en de hand op de knip te houden om later dit jaar los te gaan. Heb ook geen backlog nu.
Ninjago klooster lijkt me wel grappig (in ieder geval veel waar voor je geld) en architecture Tokio misschien (ben er geweest en vind helaas wel dat ze niet alle leuke landmarks hebben gekozen)
Maar eigenlijk wacht ik met smart op de sets van 2HY. De geruchten voor een nieuwe Avengers toren en Helicarrier, Razorcrest, vermoedelijk een 3-in-1 piratenschip... allemaal sets die me meer trekken dan het huidige aanbod in de winkels.
Het blijft erg lastig om me in te houden en de hand op de knip te houden om later dit jaar los te gaan. Heb ook geen backlog nu.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

:strip_exif()/f/image/Y2nvD4044yUrYogTlD2bzcrV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/euLvmJRMqBWQ042tp3HjHzeW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bXVDz5v2s1JHqR45iP7sO5gC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2YVtNOGqmX1AIhdjgeQFscin.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Srjz9ba5tLzAhfPKAskDMRwt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RBwrMYQOJKt48g0mksznKWPX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vX6LRSkYmtWjRrClZJsCqPFU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VtxQBvITsmTdjGMjWCSN6RE4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SpFYAta9ByxRm6yk17KAXjZ7.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/2cGOKchIOzedSGWKhqOD216r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kHgb1bzZZpN2CaKUW7O187ul.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UaI4jgToboYqTtjJ4qAMBI26.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ENjklKeJ9fmxaMs8S5NhcDTB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9fCLlEcjlk8L8zk0tuO9JqU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hL0r8sddTC0JmQjmiyffMXaD.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/K6yBs64P2Tze7XXADKqP9DMv.jpg?f=fotoalbum_medium)