Toch eens wat meer loslaten hier dan alleen maar lezen.
De boomhut die ik 2 weken terug heb ontvangen is ondertussen een paar dagen klaar. Vondt het echt leuk om eens zo’n dure en grote set te maken! Vondt het wel lastig om niet in één dag alle zakjes er doorheen te klikken maar het netjes te verspreiden. Heb zo wel meer kunnen genieten van de transformatie.
Heb al een paar hele kleine tweaks aan de boom gedaan maar wil de boom nog veel meer personaliseren.. heb in ieder geval een lading extra blad gekocht voor meer vulling en variatie in de kruin en heb nog wel wat andere ideeën maar daar ben ik nog niet over uit.
De vrouw heeft vandaag (uit zichzelf en zonder dat het gesprek over Lego ging) gezegd dat ze de boom echt heel leuk vindt om te zien en dat deze in de woonkamer mag blijven staan!
Erg blij dus en als ik meer significante aanpassing heb gedaan zal ik dit zeker laten zien.
Als vers ontpopte AFOL is het vooral nog erg zoeken naar de juiste combinatie van vooral nieuwe steentjes om mijn ideeën mee te realiseren. Ben ook veel bezig met studio om een nieuwe set digitaal te bouwen aan de hand van een online handleiding (lang leve het interwebs) om zo meer manieren en gebruik te ontdekken van nieuwe stenen zonder meteen kapitalen uit te geven.
Ik had mijn voorgenomen dit jaar elke maand 50€ te besteden aan lego maar denk dat ik nu al in de eerste 3 maanden 150-200 per maand heb uitgegeven.