Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:13:
[...]

Nee dat blijkt dus en daarom moet ik even goed m'n huiswerk doen voordat ik iets aanschaf wat naderhand tegenvalt :) Ik ben denk iets te perfectionistisch ingesteld en wil het meteen goed hebben alles dat wel te verstaan.

Onlangs heb ik dus weer Mario Galaxy & beide Donkey Kong games op de Wii U gespeeld en daar viel het me op dat je veel met die remote aan het schudden bent om bv een rondje te draaien in Mario en op de grond te beuken in Donkey Kong.

Die Snes & N64 wil ik gewoon graag hebben als ik eventueel keer zo'n game wil spelen want voorlopig ga ik denk eerst Mario 64 doen en dan lijkt die N64 controller me wel erg vet 8)
Met een officiële Nintendo Switch Pro Controller kan je in ieder geval niet mis gaan. Maar qua motion controls ligt er wel minder de nadruk op in games dan bij de Wii.
En lees net dat je bij de Switch versie van Donky Kong Tropical Freeze ook motion control hebt, maar alleen met losse Joy-cons, het werkt niet in handheld en ook niet met de Pro controller.

De N64 controller kan je kopen in de My Nintendo Store als je een Nintendo Switch Online abonnement hebt. Zelfde met de SNES controller, maar die is momenteel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:56
Zeror schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:56:
[...]

Ik ook, maar speel weleens met mensen die de 'Wii-manier' prettiger/makkelijker vinden.
Dat kan natuurlijk ook, maar zelfs de Wii versie heb ik vroeger altijd met een Joy-Con Pro add on gespeeld :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Dat kan natuurlijk ook, maar zelfs de Wii versie heb ik vroeger altijd met een Joy-Con Pro add on gespeeld :D
Wat is een Joy-Con Pro add on? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:48:
[...]

Wat is een Joy-Con Pro add on? :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ejUTPTQ7TksDDAOikND2Wvh5Vc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHT47pR9x4aJ4RZkbLR3kxtR.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ken ik wel, maar begrijp je Joy-Con benaming niet. Ik begrijp dat je op de Wii deze controller aansluit op de WiiMote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Bedoelde eigenlijk Wii Remote Add-On, my Bad 8)7

Je kon deze controller helaas nooit zonder Wii Remote gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 15:13

Pimmuz

Roar

Ok die heb ik dus echt nog nooit gezien ik had wel een classic controller voor de Wii maar deze badboy kende ik nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:03:
Ok die heb ik dus echt nog nooit gezien ik had wel een classic controller voor de Wii maar deze badboy kende ik nog niet :D
Je hebt hem ook in het zwart, en natuurlijk nog die Gamecube versies die ze in de tijd van de Wii U, als ik me niet vergis, hebben uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:12:
[...]

Je hebt hem ook in het zwart, en natuurlijk nog die Gamecube versies die ze in de tijd van de Wii U, als ik me niet vergis, hebben uitgebracht.
Volgens mij heeft de Wii Remote dezelfde aansluiting als bij de NES/SNES Mini.

Die Gamecube controller is volgens mij voor Super Smash Bros Wii U uitgebracht, zit ig een logo van op de controller. Is ook nog kort beschikbaar geweest met adapter voor de Switch.

Ik hoop dat er nog een keer een draadloze Gamecube controller voor de Switch uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

L23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:19:
[...]

Die Gamecube controller is volgens mij voor Super Smash Bros Wii U uitgebracht, zit ig een logo van op de controller. Is ook nog kort beschikbaar geweest met adapter voor de Switch.

Ik hoop dat er nog een keer een draadloze Gamecube controller voor de Switch uitkomt.
Of de Wii/Wii U remotes gewoon laten verbinden met de Switch maar daar hebben ze wel slim over nagedacht helaas. In mijn ogen waren dat de perfecte controllers voor zowel 2d als 3d spellen i.c.m. de Nunchuck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Klopt, zelfde aansluiting, leuk weetje weer, als je die controller gebruikte op de NES en SNES mini, en je drukt op het huisje, dan kom je terug in het menu. Hoef je niet op de reset knopt te drukken van de mini om van spel te wisselen.
[...]

Power A heeft eentje die er veel op lijkt. https://www.amazon.com/-/...endo-Switch/dp/B07GXLBCC3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Linksquest ik koop zelf alleen first party controllers. Maar bij third party controllers genoeg opties inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:27:
@Linksquest ik koop zelf alleen first party controllers. Maar bij third party controllers genoeg opties inderdaad.
Ik eigenlijk ook alleen maar, maar ben ook zeer tevreden over de 8bit Pro 2, hoewel ik die meer op de RetroPie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Nog even een vraagje aangezien ik zojuist Super Mario 3D Allstars zie staan en dat zijn dus drie oude Mario games die je op de Switch kunt spelen als ik het niet verkeerd lees.

Waarom zou ik dan nog voor dat uitbreidingspakket & N64 controller gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:23:
Nog even een vraagje aangezien ik zojuist Super Mario 3D Allstars zie staan en dat zijn dus drie oude Mario games die je op de Switch kunt spelen als ik het niet verkeerd lees.

Waarom zou ik dan nog voor dat uitbreidingspakket & N64 controller gaan?
Uitbreidingspakket heeft ook andere gouden Nintendo 64 games, zoals Zelda. Verder heb je ook Sega Mega Drive en Gameboy Advance games.

De controller kun je ook op Mario All Stars gebruiken, Mario 64 speelt vind ik toch het beste met een N64 controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:25:
[...]

Uitbreidingspakket heeft ook andere gouden Nintendo 64 games, zoals Zelda. Verder heb je ook Sega Mega Drive en Gameboy Advance games.

De controller kun je ook op Mario All Stars gebruiken, Mario 64 speelt vind ik toch het beste met een N64 controller.
Mjah eens en ik zag ook Lylat Wars staan _/-\o_ Heb die nieuwe toen geprobeerd op de Wii U maar je moest afentoe switchen naar de tablet modus en dat vond ik erg tegenvallen.

Podverdikkeme word wel een dure hobby zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:27:
[...]

Mjah eens en ik zag ook Lylat Wars staan _/-\o_ Heb die nieuwe toen geprobeerd op de Wii U maar je moest afentoe switchen naar de tablet modus en dat vond ik erg tegenvallen.

Vertel mij wat, ik heb de nes controllers (set van 2), 2x de SNES controllers gekocht, en ook 1x de N64 en Sega Mega Drive voor de Nintendo Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 19:44

Oxigeon

En zo is dat!

Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:27:
[...]

Ja zo gaat het hier ook haha. Zag wel laatst op cdkeys een vrij goedkope versie staan van het Switch Online gedeelte. Is dit gewoon legaal? Family voor 26euro non family voor 15euro

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:37
Yonix schreef op maandag 1 januari 2024 @ 22:52:
Vraagje voor hen die het spel hebben / spelen: is ‘Minecraft’ fatsoenlijk te spelen op de Switch, solo en splitscreen? Ik lees namelijk wisselende verhalen op het internet.

Wil het spel graag met mijn zoontje gaan spelen, maar als het op de Switch écht geen doen is, dan haal ik hem liever voor pc.
Mijn kinderen spelen vaak minecraft op de switch in splitscreen, soms met 3 tegelijk. Het loopt dan inderdaad niet mega vloeiend, maar ik hoor ze daar nooit over klagen.

Ik heb ook wel een paar keer met ze mee gespeeld en op zich gaat het in hun werelden prima. Er zijn wel een paar punten waarop het irritatie kan opwekken:

- Letters worden erg klein op splitscreen
- Als 1 speler tekst gaat invoeren, blokkeert dat het spel voor alle spelers, aangezien dan het virtuele toetsenbord in beeld komt
- Als 1 speler in craft modus gaat, vertraagd dat het spel voor de andere spelers.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Oxigeon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Ja zo gaat het hier ook haha. Zag wel laatst op cdkeys een vrij goedkope versie staan van het Switch Online gedeelte. Is dit gewoon legaal? Family voor 26euro non family voor 15euro
Lijkt me wel toch? ik haal het grootste gedeelte van mijn keys van die website uiteraard vooral voor PC gaming. Zou wel even checken of de site waar je naartoe word doorverwezen wel betrouwbaar is daar kun je nog weleens nat op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:31:
[...]

Vertel mij wat, ik heb de nes controllers (set van 2), 2x de SNES controllers gekocht, en ook 1x de N64 en Sega Mega Drive voor de Nintendo Switch.
De SNES controller heb ik later een tweede van gekocht omdat de eerste wat onbetrouwbaar is, maar zit nog steeds nieuw in de doos. Ik heb af en toe dat een van de knoppen niet werkt en ik begrijp niet waarom, maar tot nu toe steeds kunnen oplossen door de controller open te maken :P Maar gezien dat die SNES controllers tweedehands behoorlijk duur zijn, dus fijn om een reserve in huis te hebben.

N64 controller heb ik ook in huis, maar nog steeds niet gebruikt. Het valt me op dat Nintendo Switch controllers die nog niet verbonden zijn geweest met een Switch niet tot nauwelijks leeglopen. Scheelt me weer om de zovele tijd opladen om de batterij gezond te houden. Maar ook nog niet toe gekomen aan de N64 games. Alleen Mario 64 in de 3D All Stars collectie gespeeld en een paar keer Mario Kart 64.

De rest van de Online controllers heb ik niet zoveel mee. Ik vind vooral de SNES controller fijn vanwege zijn D-Pad en speel daar voornamelijk 2D platformers en GBA games mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:35:
[...]

Lijkt me wel toch? ik haal het grootste gedeelte van mijn keys van die website uiteraard vooral voor PC gaming. Zou wel even checken of de site waar je naartoe word doorverwezen wel betrouwbaar is daar kun je nog weleens nat op gaan.
Denk dat er een andere website bedoeld word, CDKeys is geen handel site en wijst niet door naar andere websites. In ieder geval dat is niet mijn ervaring en heb hier regelmatig, voornamelijk Xbox, aankopen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Kom zojuist dit tegen een nieuwe pro controller voor nog geen 30euro?

retronintendo

En dan staat er vervolgens dit bij: Let op: de Nieuwe Draadloze Pro Controller bevat de meeste functies als de originele variant. Echter kan de console vragen voor een controller update. Je kunt de update gewoon weigeren en alsnog je games spelen. 🙂

Lijkt me niet helemaal te kloppen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:01:

retronintendo

En dan staat er vervolgens dit bij: Let op: de Nieuwe Draadloze Pro Controller bevat de meeste functies als de originele variant. Echter kan de console vragen voor een controller update. Je kunt de update gewoon weigeren en alsnog je games spelen. 🙂

Niet kopen als je het niet vertrouwd. Zo simpel is het. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:32
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:01:

retronintendo

Dit is geen originele. De originele heeft tussen de -/+ knoppen het Switch logo.
Ah. Dat staat er ook bij.

Alleen vreemd dat ik zo snel nergens kan vinden wat de meeste fncties is.

[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 02-01-2024 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ik zie bijna door het bos de bomen niet meer maar zoals ik al zei, het gaat veel centjes kosten :p

Heb nu voor het gemak deze besteld alleen zie ik nu pas dat het volgende week binnekomt haha pvd :9

[ Voor 58% gewijzigd door Pimmuz op 02-01-2024 16:26 . Reden: urltje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:08:
[...]

Dit is geen originele. De originele heeft tussen de -/+ knoppen het Switch logo.
Ah. Dat staat er ook bij.

Alleen vreemd dat ik zo snel nergens kan vinden wat de meeste fncties is.
De USB-C oplaadpunt zit op dezelfde plek! :P

De afbeelding is van de echte Pro controller waar vervolgens de logo's zijn weggepoetst. Als ik op Marktplaats kijk valt me op dat neppe Pro controllers andere tekst op de accu hebben staan wat je ziet door de behuizing. Verder kan ik ze moeilijk tot niet onderscheiden van de echte Pro controller. Je ziet het vooral aan de prijs dat het te mooi is om waar te zijn.
Hier wordt inderdaad vermeldt dat het geen echte Pro controller is, maar verwacht dat je deze controller voor de helft op Aliexpress kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:21:
Ik zie bijna door het bos de bomen niet meer maar zoals ik al zei, het gaat veel centjes kosten :p

Heb nu voor het gemak deze besteld alleen zie ik nu pas dat het volgende week binnekomt haha pvd :9
Vind ik wel een dure aankoop. Die moeten goedkoper te vinden zijn. En waarom niet 1 echte Nintendo Switch Pro Controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

L23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:27:
[...]

De afbeelding is van de echte Pro controller waar vervolgens de logo's zijn weggepoetst. Als ik op Marktplaats kijk valt me op dat neppe Pro controllers andere tekst op de accu hebben staan wat je ziet door de behuizing. Verder kan ik ze moeilijk tot niet onderscheiden van de echte Pro controller. Je ziet het vooral aan de prijs dat het te mooi is om waar te zijn.
Hier wordt inderdaad vermeldt dat het geen echte Pro controller is, maar verwacht dat je deze controller voor de helft op Aliexpress kan vinden.
Omdat ik nu eigenlijk gewoon ff wil gamen met me vriendin potje Mariokart beginnen aan Mario Bros. Wonder en dat gaat echt niet met die joycons sorry vind het dikke poep die dingen.

Vind nog wel meevallen had nog een stuk cadeaukaart dus en meteen oplaaddock erbij _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Pimmuz op 02-01-2024 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is dit niet dezelfde als wat de action (Battletron) verkoopt voor 15e per stuk? Lijkt er verrekes veel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

L23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Hier issie
https://a.aliexpress.com/_EGWkXCt

Denk wel dat ik hem voor dat bedrag eens ga proberen. Ziet er wel puik uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 02-01-2024 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pimmuz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:13:
[...]
Ik ben denk iets te perfectionistisch ingesteld en wil het meteen goed hebben alles dat wel te verstaan.
In dat geval zou ik voor de officiële Nintendo Pro Controller gaan. Weet je zeker dat het goed zit en je hebt goede kwaliteit controllers in huis.
Toen ik de Switch kocht heb ik die er ook meteen bij gekocht. Wel prijzig, maar geen moment spijt van gehad.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zoals al gezegd, is dit namaak. Eigenlijk niet ok dat dit door een Europese winkel verkocht wordt, zelfs al wordt er netjes vermeld dat het geen echte is.

Als je perfectionist bent koop je misschien beter één van deze:
uitvoering: Nintendo Switch Pro Controller Zwart - de officiële Pro controller vind ik erg fijn. Sterke batterijduur, goede ergonomie. Wake-from-sleep, NFC en HD rumble ondersteuning. Enig minpunt is de matige d-pad.
uitvoering: 8Bitdo Ultimate BT Zwart - waarschijnlijk de beste third-party controller voor Switch. Zeer complete controller.
uitvoering: 8Bitdo Pro 2 Grijs - minder functies dan de twee vorige controllers maar nog steeds best fijn. O.a. interessant als je liever een symmetrische stick layout hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 02-01-2024 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:21

Kost dit echt 70 euro? Of is de prijs ondertussen verhoogd?
Deze controllers kosten bij de Action 15 euro p/st of 16 bij Kruidvat.
Dan vind ik 40 euro voor het oplaadstation best veel geld.

Via Ali zelfs nog goedkoper: 12,42 euro incl. verzenden.

Als je perse twee goedkope controllers voor er bij wil hebben, zou ik deze gewoon kopen zonder oplaadstation en voor die 40-45 euro een leuk spel of spellen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

meesje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 18:12:
[...]

Kost dit echt 70 euro? Of is de prijs ondertussen verhoogd?
Deze controllers kosten bij de Action 15 euro p/st of 16 bij Kruidvat.
Dan vind ik 40 euro voor het oplaadstation best veel geld.

Via Ali zelfs nog goedkoper: 12,42 euro incl. verzenden.

Als je perse twee goedkope controllers voor er bij wil hebben, zou ik deze gewoon kopen zonder oplaadstation en voor die 40-45 euro een leuk spel of spellen kopen.
Jaja ik zal ze eens halen en dan annuleer ik die anderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 13:55

strompel

PSN: jansoe13

ik heb voor een jochie in Colombia en zijn neefjes een aantal nintendo switchen aangeschaft, nu heeft hij die al een jaar, de andere twee sinds kerst. en heb ik voor ze allemaal een familie abonnement aangeschaft.

nu zie ik alleen zijn digitale spellen op zijn switch en niet op de andere twee ( hij is hoofdaccount)

nu heb ik mij iets ingelezen, maar ik zie alleen een mogelijkheid om zijn account op alle switchen te zetten om ook de spellen te delen.

mis ik hier iets? dit lijkt behoorlijk omslachtig

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strompel schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 01:35:
en heb ik voor ze allemaal een familie abonnement aangeschaft
Het abonnement geeft een aantal accounts alleen toegang tot bepaalde onlinediensten. Het is geen manier om games te delen.

Voor hoe digitale aankopen werken zie o.a. de informatie in crimby in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4" en de posts eronder.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34

Aha! deze dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Yup met oplaaddock die wel heel erg speciaal moet zijn want daar vragen ze 40euro extra voor >:)
Neh heb zojuist appje van me vriendin gehad die heeft er 4 bij de action voor 60euro dan maar opladen met een kabeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
Pimmuz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:37:
[...]

Yup met oplaaddock die wel heel erg speciaal moet zijn want daar vragen ze 40euro extra voor >:)
Neh heb zojuist appje van me vriendin gehad die heeft er 4 bij de action voor 60euro dan maar opladen met een kabeltje ;)
Ik heb deze oplader een paar jaar geleden gekocht. Ruimte voor 2 pro controllers en 4 joycons. Aangesloten op de usb poort van de Switch dock.

Werkt top en goed betaalbaar.

EXTSUD 6-in-1 Switch Controller laadstation Pro Controller laadstation met 4 sleuven voor Joy-Con en Type-C USB-poort voor Switch console/Pro-controller/Type-C-apparaten dock https://amzn.eu/d/cKtY9zz

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmuz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:37:
[...]

Dus inmiddels al 4 extra controllers :P Begrijp alleen niet waarom je de Joy-cons een ramp vind. Een enkele Joy-con vasthouden kan ik begrijpen. Maar een setje Joy-cons in de houder speelt toch prima? Zeker als je Mario Kart toch voornamelijk met motion controls gaat spelen inplaats van de joystick en knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

L23 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Dus inmiddels al 4 extra controllers :P Begrijp alleen niet waarom je de Joy-cons een ramp vind. Een enkele Joy-con vasthouden kan ik begrijpen. Maar een setje Joy-cons in de houder speelt toch prima? Zeker als je Mario Kart toch voornamelijk met motion controls gaat spelen inplaats van de joystick en knoppen?
Tjah als ze er nog 4 hebben liggen dan zeg ik neem maar mee :) ik vind ze persoonlijk inderdaad een ramp, prima geschikt voor Sports en andere zwaai en beweging spellen maar om het te gebruiken als controller dus de knopjes etc gebruiken nee heb nu nog kramp en ja ook in die houder vind ik ze alsnog verschrikkelijk. Ik heb echt geen grote handen maar de knopjes zijn zo klein echt een gepriel.

Nogmaals ik gebruik geen motion control om te sturen in Mariokart het gaat me om de boost en in andere spellen andere functies. Zoals iemand hier eerder al zei kun je ook met de trick knop dacht rechtsboven op de pro controller (gisteren even getest op de Wii U) en dat werkt ook prima.

Nu gaan we eerst maar eens even genieten van het apparaat en lekker rond waggelen als een olifant in de nieuwe Mario game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een laadstation heeft mij nog geen nut gehad. De Pro controller gaat vrij lang mee en de twee setje Joy-cons wissel ik af en toe om. Geen reden om daarom een permanent laadstation naast de tv te zetten :P
Speel wel regelmatig Mario Kart met 4 mensen, maar dan neemt iedereen zijn eigen (Pro) controller mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pimmuz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Tjah als ze er nog 4 hebben liggen dan zeg ik neem maar mee :) ik vind ze persoonlijk inderdaad een ramp, prima geschikt voor Sports en andere zwaai en beweging spellen maar om het te gebruiken als controller dus de knopjes etc gebruiken nee heb nu nog kramp en ja ook in die houder vind ik ze alsnog verschrikkelijk. Ik heb echt geen grote handen maar de knopjes zijn zo klein echt een gepriel.

Nogmaals ik gebruik geen motion control om te sturen in Mariokart het gaat me om de boost en in andere spellen andere functies. Zoals iemand hier eerder al zei kun je ook met de trick knop dacht rechtsboven op de pro controller (gisteren even getest op de Wii U) en dat werkt ook prima.

Nu gaan we eerst maar eens even genieten van het apparaat en lekker rond waggelen als een olifant in de nieuwe Mario game 8)
Is ook prima hoor, iedereen doet dat anders. Zelf investeer ik liever iets meer in 1 controller dan dat ik gelijk 4 dezelfde controllers koop. Maar zo vaak speel ik geen games met 4 spelers op de bank tegelijk. Met 4 dezelfde controllers lijkt me een laadstation wel weer handig of je moet een handige manier verzinnen om ze steeds af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 20:15
Jan_V schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:42:
[...]

Ik heb deze oplader een paar jaar geleden gekocht. Ruimte voor 2 pro controllers en 4 joycons. Aangesloten op de usb poort van de Switch dock.

Werkt top en goed betaalbaar.

EXTSUD 6-in-1 Switch Controller laadstation Pro Controller laadstation met 4 sleuven voor Joy-Con en Type-C USB-poort voor Switch console/Pro-controller/Type-C-apparaten dock https://amzn.eu/d/cKtY9zz
Ik heb ook de NES Joycons. Enig idee of die hierop passen, aangezien ze langer zijn en dus ruimte aan de onderzijde nodig hebben?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Serena schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Ik heb ook de NES Joycons. Enig idee of die hierop passen, aangezien ze langer zijn en dus ruimte aan de onderzijde nodig hebben?
Op basis van de foto's (en ervaring met andere laadstations) durf ik met 99% zekerheid te zeggen dat die NES-cons niet gaan passen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ubisoft laat weten dat de nieuwe Prince of Persia metroidvania op 60 FPS mikt op Switch:

Afbeeldingslocatie: https://staticctf.ubisoft.com/J3yJr34U2pZ2Ieem48Dwy9uqj5PNUQTn/6qk9Etb2q6uWo2ugmPb89Y/5b4dfb39c4a97bc4706e644ebf22060d/ConsolesPOP_16_9_Card_1920x1080.jpg

Er is ook een nieuwe trailer

Voor de vergeetachtigen: dit spel komt op 18 januari uit. Een demo zal op de eShop staan vanaf 11 januari

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 04-01-2024 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:55

Die zijn echt super (vind ik), 3 weken geleden bij de kruidvat gelijk 4 stuks gehaald voor 12euro per stuk. Nu zijn ze volgens mij 15€ per stuk.

Accuduur vind ik zeer goed, ik haal min 8u speeltijd, opladen met je telefoon lader, knoppen klikken fijn, knuppeltjes lekker soepel.

Merk moet je niet naar kijken, die octronic wat ik ook gezien heb is gewoon een eigen label op die van de kruidvat. Correct me if i’m wrong.

Die van de kruidvat vind ik prijs/kwaliteit echt een topper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 23:50
Voor de Switch gebruikers, vinden jullie het anno 2023 nog waard om een nieuwe Switch te kopen? Gezien de opvolger een soort van aangekondigd is.

Mijn zoontje is binnenkort jarig (5 jaar) en wil graag een Switch. Mijn vriendin en ik lijkt het ook leuk, om er af en toe een spelletje mee te spelen.

Ben benieuwd naar jullie mening ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-06 12:11
Protax schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:00:
Voor de Switch gebruikers, vinden jullie het anno 2023 nog waard om een nieuwe Switch te kopen? Gezien de opvolger een soort van aangekondigd is.

Mijn zoontje is binnenkort jarig (5 jaar) en wil graag een Switch. Mijn vriendin en ik lijkt het ook leuk, om er af en toe een spelletje mee te spelen.

De opvolger is nog niet aangekondigd, ook niet soort van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47
@Protax Voor zover is er volgens mij nog niets officieel, maar de kans is wel heel groot dat er wat nieuws aan komt dit jaar.
Wanneer is dan nog maar de vraag. Je zult er wat mij betreft geen buil aan vallen. Sterker nog, ik heb mijn Switch launch model geupgrade naar de Tears of the Kingdom versie.

Ofwel, ik zou het wel doen. Er is genoeg en ook de kans dat de spellen backwards compatible gaan zijn is ook echt wel aanwezig. Dan zou het verkopen van de huidige Switch zijn en upgraden naar de nieuwe console. Of gewoon lekker blijven gebruiken en niet upgraden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ja ik vind het nog steeds een prima console voor spellen zoals Mario, Pokémon, Zelda enz! Ik speel zelf nog dagelijks Pokémon spellen op de Nintendo Switch wanneer mijn vriendin haar serie kijkt en ben er zeer tevreden over :).

We hebben dan ook maar een kleine verzameling aan spellen (foto is alweer verouderd) :+ :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpBhiv2tpAM5bumxPwXC7uaj-nY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vPSKsZpfmHqHxq7R1enehHxo.jpg?f=user_large
''Super Mario Bros. Wonder & Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp missen nog''

Zolang er officieel nog niks bekend is over de nieuwe Nintendo Switch, denk ik dat die opvolger nog wel jaren kan gaan duren en zou ik zelf niet in de wacht gaan zitten. Daarnaast zijn de prijzen voor een Nintendo Switch nu wel redelijk betaalbaar, persoonlijk zou ik nu wel direct voor het Oled model gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 05-01-2024 10:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majestici
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 19:14
MetalSonic schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:03:

Scannen, ik heb een minpunt gevonden
En dit scannen, nouja dat is wellicht mijn persoonlijke minpunt. Wat een ander kan dit anders beleven. Er is gewoon teveel om te scannen, en ik vind het scannen niet inuitief werken. Allereerst vind ik het eigenlijk al niet zo leuk dat je overal maar moet kijken of er een blokje is dat je kan scannen. Ik vind ook dat als je eenmaal met de scanner erop gericht zit je gewoon de schiet trigger moet gebruiken. Gisteren herhaaldelijk de schietknop gebruikt en dan is je scanner weer weg. Vermoeiend.... Ik vond het scannen op de Gamecube al snel maar niks dat is dus ook niet veranderd.

Komende weken maar zien hoe ver ik kom. Heb 'm geleend van een vriend van mij. Sowieso van plan om te spelen tot Phandorea (oid) drifts/ sneeuw gebied. De muziek die daar wordt afgespeeld is voor mij al een sterke prikkel om er weer eens naartoe te gaan.

Voorlopige beoordeling: sterke remaster, maar zeker niet perfect ;-)
Nou ja, even heel eerlijk gezegd hoeft het ook niet he. Je krijgt alleen een "extra" unlock van een paar design art. Geen in-game unlocks. Dus het is puur als je geïnteresseerd bent in de wereld. Dus om te lezen hoe de space pirates omgaan met phazon, hoe ze over je praten, wat de zwakke punten van bosses zijn. Etc.

Die pointer mode is wel echt gaaf inderdaad. Al had ik wel al Prime Hack gespeeld met muis en keyboard. Maar dan wordt de game wat te makkelijk :D

Het grootste minpunt van de game vind ik de Hard mode. Dan worden de enemies echt te bulletspongey, niet zo zeer moeilijker (slimmere AI, meer enemies). Het betekend gewoon dat je overal 2-3 keer zo lang op moet schieten wat de hele flow van de game weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anno 2023 niet, gezien we nu alweer in 2024 leven. Ik vind het als Switch gebruiker zeker waard om nu nog een nieuwe Switch te kopen. Er zijn een heleboel leuke games verkrijgbaar waar ik zelf de komende jaren ook nog plezier van ga hebben, ik ga mijn Switch niet weg doen als de opvolger ooit uit komt.
Waarom wil je zoontje graag een Switch? Zijn er bepaalde Switch games waar hij naar uit kijkt? Dan lijkt het me logisch om voor die games de Switch te halen. Qua game aanbod ben je op het platform wel even zoet. En ik vraag mij af hoe belangrijk een 5 jarige wachten op een opvolger vind. Ik vind persoonlijk wachten jammer als je er ook nu al van kan genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
We hebben dan ook maar een kleine verzameling aan spellen (foto is alweer verouderd) :+ :
Deel gerust een nieuwe foto. Zie graag dat er meer game collecties gedeeld worden :P Of andere interessante Switch collecties zoals controllers etc.

Wel een beetje jammer dat de helft uit Pokemon games bestaat, ik begrijp dat ze populair zijn. Maar er zijn zoveel meer interessante Switch games. Zeker als je beseft dat je bij Pokemon twee keer dezelfde game koopt om die paar exclusives.

[ Voor 34% gewijzigd door L23 op 05-01-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Majestici schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:25:
Het grootste minpunt van de game vind ik de Hard mode. Dan worden de enemies echt te bulletspongey, niet zo zeer moeilijker (slimmere AI, meer enemies). Het betekend gewoon dat je overal 2-3 keer zo lang op moet schieten wat de hele flow van de game weghaalt.
Het leukste aan Metroid Prime Remastered vond ik ook het verkennen, dus Hard mode zou voor mij niks toevoegen. Toen ik alles verkend had en Meta Ridley moest verslaan werd de game wat mij betreft een stuk minder leuk, ook nogal bulletspongey.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 23:50
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:28:
[...]

Anno 2023 niet, gezien we nu alweer in 2024 leven. Ik vind het als Switch gebruiker zeker waard om nu nog een nieuwe Switch te kopen. Er zijn een heleboel leuke games verkrijgbaar waar ik zelf de komende jaren ook nog plezier van ga hebben, ik ga mijn Switch niet weg doen als de opvolger ooit uit komt.
Waarom wil je zoontje graag een Switch? Zijn er bepaalde Switch games waar hij naar uit kijkt? Dan lijkt het me logisch om voor die games de Switch te halen. Qua game aanbod ben je op het platform wel even zoet. En ik vraag mij af hoe belangrijk een 5 jarige wachten op een opvolger vind. Ik vind persoonlijk wachten jammer als je er ook nu al van kan genieten.
Haha excuses, heb ik in het begin van het jaar altijd moeite mee ;-)

Maar hij kijkt niet echt naar specifieke games, vermoed dat hij op school en de BSO er dingen over hoort. We zijn afgelopen zomer wel naar de Mario film geweest en dat is hem bijgebleven. Hij speelt af en toe op mijn Playstation weleens Paw Patrol spelletjes en dat gaat hem goed af.

Denk dat we in het begin vooral Mario games zullen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestici
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 19:14
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:45:
[...]

Het leukste aan Metroid Prime Remastered vond ik ook het verkennen, dus Hard mode zou voor mij niks toevoegen. Toen ik alles verkend had en Meta Ridley moest verslaan werd de game wat mij betreft een stuk minder leuk, ook nogal bulletspongey.
Ik vind de bosses op normal prima gebalanceerd. Ridley ruim je met genoeg super missles vrij vlot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majestici schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:53:
[...]

Ik vind de bosses op normal prima gebalanceerd. Ridley ruim je met genoeg super missles vrij vlot op.
Op normal verder ook geen kritiek. Vond het persoonlijk een hele toffe game, maar Meta Ridley was het punt dat ik hoopte dat het spel snel uitgespeeld was. Mogelijk had ik Meta Ridley sneller/makkelijker kunnen verslaan, maar ik had er een stuk meer moeite mee dan voorgaande bosses. Ook die healthbar van Meta Ridley vond ik frustrerend, die loopt in het begin sneller leeg waardoor je het gevoel hebt vrij snel klaar te zijn. De eindbaas vond ik qua gameplay dan weer beter uitgewerkt. Maar de voldoening haalde ik voornamelijk uit het verkennen, niet de enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:30:
[...]

Deel gerust een nieuwe foto. Zie graag dat er meer game collecties gedeeld worden :P Of andere interessante Switch collecties zoals controllers etc.

Wel een beetje jammer dat de helft uit Pokemon games bestaat, ik begrijp dat ze populair zijn. Maar er zijn zoveel meer interessante Switch games. Zeker als je beseft dat je bij Pokemon twee keer dezelfde game koopt om die paar exclusives.
Haha om heel eerlijk te zijn is Pokémon een van de grootste redenen dat een Nintendo Switch heb gekocht en zijn de andere spellen bijzaak of zie ik als een extra :D.. Maar ik moet toegeven dat Mario Kart / Mario Party en Monopoly ook geweldige spellen zijn om samen met anderen te doen, naast dat moeten we ooit nog verder met de rest van de spellen want die zijn een beetje blijven liggen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:20:
[...]

Haha om heel eerlijk te zijn is Pokémon een van de grootste redenen dat een Nintendo Switch heb gekocht en zijn de andere spellen bijzaak of zie ik als een extra :D.. Maar ik moet toegeven dat Mario Kart / Mario Party en Monopoly ook geweldige spellen zijn om samen met anderen te doen, naast dat moeten we ooit nog verder met de rest van de spellen want die zijn een beetje blijven liggen.
Ik zie mijzelf nog wel een keer Pokemon Let's Go kopen (wel al een keer geleend), lijkt me wel leuk om dan met mijn neefje te spelen die inmiddels ook Pokemon fan is.
Mijn eerste Nintendo spelcomputer was de Game Boy Color vanwege Pokemon Red. Maar voor de Nintendo Switch is dat Mario Kart :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:51

Ik heb er zelf een maand geleden 1 gekocht voor mijn zoontje en mijzelf:)
Vind het de aankoop meer dan waard, zijn ontzettend veel leuke games dat is het weer het voordeel dan de console al zo lang uit is, dan heb je veel keuze uit spellen.

Van zelda tot mario tot pokemon heerlijk toch, bij de opvolger is het nog maar de vraag wat voor launch line up er gaat zijn en heb je de eerste maanden meestal amper games te spelen. De nieuwe Nintendo is nog niet eens aangekondigt dus verwacht die niet voor het einde van dit jaar op zijn vroegst, denk zelf eerder ergens in voorjaar 2025.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:26:
[...]

Ik zie mijzelf nog wel een keer Pokemon Let's Go kopen (wel al een keer geleend), lijkt me wel leuk om dan met mijn neefje te spelen die inmiddels ook Pokemon fan is.
Mijn eerste Nintendo spelcomputer was de Game Boy Color vanwege Pokemon Red. Maar voor de Nintendo Switch is dat Mario Kart :D
Herkenbaar, alleen was mijn eerste ervaring met Pokémon op de originele gameboy en heb later van mijn zakgeld een Gameboy Color gekocht met Pokémon Gold bij de Bart Smit en nooit meer gestopt met Pokémon spellen. Elk spel telkens gehaald en gespeeld met wel een hele kleine pauze want Pokémon X & Y, Diamond & Pearl heb ik toen niet direct gepeeld maar pas 2 jaar geleden voor het eerst.

Mocht je ooit iemand nodig hebben om te ruilen, vraag het gerust hier of in het [Switch] Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Let's Go, Eevee topic :*)

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 05-01-2024 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 16:09
@G_Dragon Gezien jij blijkbaar een Switch Pokemon kenner bent kan je me hier ook vast mee helpen ;) :
Ik heb de tijdlijn van Pokemon Legends Arceus nu uitgespeeld en ben nu bezig met de side quests.
Arceus is me best goed bevallen eigenlijk tot nu toe.

Welke raad je nog meer aan/zijn de moeite waard om ook aan te schaffen?
Wat ik her en der een beetje lees is Arceus volgens vrijwel iedereen de beste waar de rest van de Pokemon games niet echt aan kan tippen.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Csotranme schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:47:
@G_Dragon Gezien jij blijkbaar een Switch Pokemon kenner bent kan je me hier ook vast mee helpen ;) :
Ik heb de tijdlijn van Pokemon Legends Arceus nu uitgespeeld en ben nu bezig met de side quests.
Arceus is me best goed bevallen eigenlijk tot nu toe.

Welke raad je nog meer aan/zijn de moeite waard om ook aan te schaffen?
Wat ik her en der een beetje lees is Arceus volgens vrijwel iedereen de beste waar de rest van de Pokemon games niet echt aan kan tippen.
Pokémon Legends: Arceus is zeker een heel mooi spel, die wil ik ooit nog een keer gaan spelen maar volgens mij kan je daarbij geen nieuwe save maken zonder dat je het oude verliest... Uhm ik vind het een behoorlijk moeilijk keus in welke je hierna moet halen want ik heb mij met elk Pokémon spel voor de Nintendo Switch erg goed vermaakt, ik vind de wereld, vrijheid en het sterke bij Pokémon Scarlet & Violet persoonlijk er wel echt uit springen ALS ik dan een keus zou moeten maken. Helaas hebben ze het spel niet perfect geoptimaliseerd waardoor je als speler best vaak framedrops ervaart, maar het heeft mij niet tegengehouden om Scarlet & Violet uit te spelen en zelfs de dlc te halen.

Als je een klassiek gevoel wil zou je ook nog kunnen gaan voor Pokémon Let's Go Pikachu & Eevee, want die voelen echt aan als Pokémon Yellow / Red / Blue in een nieuwe grafische stijl die behoorlijk goed is, helemaal als je die oude spellen vroeger hebt gespeeld hoef je niet veel na te denken en speelt het vrij makkelijk weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Pokémon Legends: Arceus is zeker een heel mooi spel, die wil ik ooit nog een keer gaan spelen maar volgens mij kan je daarbij geen nieuwe save maken zonder dat je het oude verliest... Uhm ik vind het een behoorlijk moeilijk keus in welke je hierna moet halen want ik heb mij met elk Pokémon spel voor de Nintendo Switch erg goed vermaakt, ik vind de wereld, vrijheid en het sterke bij Pokémon Scarlet & Violet persoonlijk er wel echt uit springen ALS ik dan een keus zou moeten maken. Helaas hebben ze het spel niet perfect geoptimaliseerd waardoor je als speler best vaak framedrops ervaart, maar het heeft mij niet tegengehouden om Scarlet & Violet uit te spelen en zelfs de dlc te halen.

Als je een klassiek gevoel wil zou je ook nog kunnen gaan voor Pokémon Let's Go Pikachu & Eevee, want die voelen echt aan als Pokémon Yellow / Red / Blue in een nieuwe grafische stijl die behoorlijk goed is, helemaal als je die oude spellen vroeger hebt gespeeld hoef je niet veel na te denken en speelt het vrij makkelijk weg.
Qua saves bedoel je meerdere naast elkaar bewaren? Dat kan inderdaad niet in Arceus..

En dank! Ik denk dat ik dan Scarlet & Violet maar eens ga proberen als die een keer in de aanbieding voorbij komt ofzo :)

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Csotranme schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:59:
[...]

Qua saves bedoel je meerdere naast elkaar bewaren? Dat kan inderdaad niet in Arceus..

En dank! Ik denk dat ik dan Scarlet & Violet maar eens ga proberen als die een keer in de aanbieding voorbij komt ofzo :)
Ja dat vind ik wel jammer want anders had ik hem al meerdere malen uitgespeeld denk ik, Pokémon heeft dat sinds hun eerste spel nog nooit gehad en dat wist ik achteraf ook wel. Word tijd dat ze dat toch maar eens gaan doen, want nu moet je telkens een extra account aanmaken op je Nintendo Switch :P

Geen dank en mocht je iemand zoeken om te ruilen roept u het maar! Er is trouwens van elk Pokémon spel ook een apart topic (Let's Go | Sword & Shield | BD & SP | Arceus | Scarlet & Violet) op het forum en er is zelfs een Het grote Pokémon Topic - Deel Twee. Mocht je nog twijfelen zou je daar misschien nog wat ervaringen kunnen lezen voordat je er een koopt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:06:
Ja dat vind ik wel jammer want anders had ik hem al meerdere malen uitgespeeld denk ik, Pokémon heeft dat sinds hun eerste spel nog nooit gehad en dat wist ik achteraf ook wel. Word tijd dat ze dat toch maar eens gaan doen, want nu moet je telkens een extra account aanmaken op je Nintendo Switch :P
Wat is in dit geval dan het nadeel van een extra profiel aanmaken?
Zelf hecht ik meestal niet zoveel waarde aan een save game, maar Pokemon is inderdaad een uitzondering.
Wat ik bij andere games wel eens doe is de save game verwijderen en dan opnieuw beginnen. Met een Nintendo Switch Online abonnement staat dan je oude save game nog wel in de cloud en die wordt niet overschreven tot je de synchronisatie fout oplost. Mocht je dan ooit toch weer die 100% completed save game willen hebben kan je het uit de cloud downloaden. Maar Pokemon games ondersteunen geen cloud save...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:20:
[...]

Wat is in dit geval dan het nadeel van een extra profiel aanmaken?
Zelf hecht ik meestal niet zoveel waarde aan een save game, maar Pokemon is inderdaad een uitzondering.
Wat ik bij andere games wel eens doe is de save game verwijderen en dan opnieuw beginnen. Met een Nintendo Switch Online abonnement staat dan je oude save game nog wel in de cloud en die wordt niet overschreven tot je de synchronisatie fout oplost. Mocht je dan ooit toch weer die 100% completed save game willen hebben kan je het uit de cloud downloaden. Maar Pokemon games ondersteunen geen cloud save...
Die is er niet en dat ga ik ook zeker nog wel een keer doen als ik alle spellen allemaal heb uitgespeeld, moet er nog 2. Ben nu bezig met Pokémon Shining Pearl en daarna moet ik nog Pokémon Shield, maar ben afgeleid door de dlc van Pokémon Violet en Avatar: Fontiers Of Pandora op de Xbox Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Nou potje Mariokart gedaan met de Battletron maar eh gas geven is alleen mogelijk met A? Ok deze A is groter dan op de Joycon maar het blijft apart ik ben R1 gewend als PC/Xbox en had gehoopt dat ik ze zelf kon mappen maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Pimmuz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:04:
Nou potje Mariokart gedaan met de Battletron maar eh gas geven is alleen mogelijk met A? Ok deze A is groter dan op de Joycon maar het blijft apart ik ben R1 gewend als PC/Xbox en had gehoopt dat ik ze zelf kon mappen maar kan het nergens vinden.
Dat kan helaas niet.
Je kan wel in de instellingen van de Switch de knoppen 'mappen'. Maar dan moet je dit steeds veranderen als je een ander spel wilt spelen.

https://www.nintendo.co.u...ing%20for%20that%20button.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 05-01-2024 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pimmuz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:04:
Besturing blijft hetzelfde als met de Joy-cons. Maar je kan ook gas geven met Y.

Je kan in systeeminstellingen bij controllers en sensoren de knoppenfuncties wijzigen, je zou dan knop A kunnen toewijzen aan Trigger ZR bijvoorbeeld. Maar het lijkt me handiger om te accepteren dat dit geen Wii meer is. Trigger ZR gebruik je ook al om te kunnen driften etc. Mogelijk kan je aan de huidige configuratie wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:14:
[...]

Besturing blijft hetzelfde als met de Joy-cons. Maar je kan ook gas geven met Y.

Je kan in systeeminstellingen bij controllers en sensoren de knoppenfuncties wijzigen, je zou dan knop A kunnen toewijzen aan Trigger ZR bijvoorbeeld. Maar het lijkt me handiger om te accepteren dat dit geen Wii meer is. Trigger ZR gebruik je ook al om te kunnen driften etc. Mogelijk kan je aan de huidige configuratie wennen?
Mjah ik vrees dat je gelijk hebt gewoon wennen of toch nog opzoek gaan naar een betere controller :p
Damn hoe meer ik deze Switch gebruik hoe meer ik besef hoe goed die Wii was met z'n bijna perfecte remote & nunchuck.

Kun je met die speciale N64 controller ook normale Switch games spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmuz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:20:
[...]

Mjah ik vrees dat je gelijk hebt gewoon wennen of toch nog opzoek gaan naar een betere controller :p
Damn hoe meer ik deze Switch gebruik hoe meer ik besef hoe goed die Wii was met z'n bijna perfecte remote & nunchuck.

Kun je met die speciale N64 controller ook normale Switch games spelen?
Ik heb dan geen ervaring met de Kruidvat controller, maar qua besturing zal een Pro controller denk ik niet beter werken bij een potje Mario Kart.

In principe kan je elke controller gebruiken voor elke game. Je kan ook Mario Kart 8 Deluxe spelen met de SNES controller. Dus met de N64 controller is ook mogelijk, het is echter vaak niet praktisch omdat de controller een heel ander ontwerp heeft en maar 1 joystick heeft. Ik zou de N64 controller enkel gebruiken voor N64 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04

Rayzman

+31 Rayzman

Pimmuz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:20:
[...]

Met een 8bitdo pro2 of ultimate kan je de knoppen her configureren en opslaan in een profiel zodat je kan switchen tussen normale instellingen en die voor Mario kart.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
De Xbox- en pc-game Hi-Fi Rush komt volgens geruchten dit jaar naar Nintendo Switch.

Het gerucht ontstond toen de betrouwbare insider NateDrake in zijn podcast (vanaf 1 uur en 7 minuten) meldde dat een first-party Xbox-game die goed werd ontvangen - en zelfs meedeed in de discussie over game van het jaar - naar een concurrerende console zal komen in 2024.

https://www.resetera.com/...-platform-in-2024.802398/

Zou me niet verwonderen als dit klopt, want Ori is tenslote ook op Switch utigekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Linksquest Ik heb de game kort gespeeld via Game Pass Ultimate. Het gerucht verbaast mij juist. Ik kon de game namelijk alleen streamen naar mijn Xbox One S omdat het een Xbox Series X/S game is. Ik vraag mij dan af of die cell shading animatie stijl goed tot zijn recht komt op een Nintendo Switch. En voor een ritme game lijkt mij een soepele 60 fps een must. Is een Nintendo Switch niet veel te zwak voor een dergelijke game?

Zijn er nog andere opties qua first party Xbox games die mogelijk zijn? Dat er weer een first party game naar de Nintendo Switch komt verwondert mij inderdaad ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:35:
Zijn er nog andere opties qua first party Xbox games die mogelijk zijn? Dat er weer een first party game naar de Nintendo Switch komt verwondert mij inderdaad ook niet.
Sea of Thieves

https://www.eurogamer.net...tation-and-switch-release

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
Zojuist de ivoler screen protector geplaatst op m'n OLED.

Wel 1tje vern*kt omdat ik hem op de kop had :X
Normaal zitten er 2 folies op. Beide kanten.

Hier dus aan één kant. Die moet eraf en die kant op het scherm leggen dus.

Die houder/frame is leuk maar wel opletten. Hij schuift heel makkelijk onder het frame en dan zit je er, uiteraard, naast/scheef.

Wel goeie koop voor de prijs! Thanks @Ike. Voor de tip d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 23:13
Protax schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Haha excuses, heb ik in het begin van het jaar altijd moeite mee ;-)

Maar hij kijkt niet echt naar specifieke games, vermoed dat hij op school en de BSO er dingen over hoort. We zijn afgelopen zomer wel naar de Mario film geweest en dat is hem bijgebleven. Hij speelt af en toe op mijn Playstation weleens Paw Patrol spelletjes en dat gaat hem goed af.

Denk dat we in het begin vooral Mario games zullen spelen...
Ik stuit vandaag op dit topic omdat mijn zoontje van 5 thuis kwam met "pap mogen wij ook een Switch"
Wij spelen de laatste tijd meer en meer op de Wii (ja die heb ik nog) en hij vind Mario Kart erg leuk.
Ik twijfelde al een tijdje om een Switch te kopen omdat ik hier een super goed 55" OLED scherm heb staan en de Wii echt niet meer kan qua graphics.
Toen mijn dochter (7) van de week helemaal hyped de kamer in kwam gerend met het spel Monopoly voor de wii hebben we die geprobeerd maar dat zag er onleesbaar uit gewoon. Wel samen een potje gedaan en helemaal enthousiast.
Dus beiden kinderen vroegen nu om een Switch en ik twijfelde zelf ook al, na het zien van de Mario Wonder trailers.. dus toch maar overstag .. vanmiddag een Switch besteld met Mario Kart 8 en Mario Wonder.
(nu nog een mooie deal op Monopoly voor Switch vinden)

.. die Switch 2 zien we over een jaar of 2 wel weer...

[ Voor 4% gewijzigd door DonJunior op 08-01-2024 23:05 ]

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:35:
@Linksquest Ik heb de game kort gespeeld via Game Pass Ultimate. Het gerucht verbaast mij juist. Ik kon de game namelijk alleen streamen naar mijn Xbox One S omdat het een Xbox Series X/S game is. Ik vraag mij dan af of die cell shading animatie stijl goed tot zijn recht komt op een Nintendo Switch. En voor een ritme game lijkt mij een soepele 60 fps een must. Is een Nintendo Switch niet veel te zwak voor een dergelijke game?

Ik heb hem op de Series X gespeeld en ook een review geschreven hier op Tweakers. Dit is een game die wel 60fps nodig heeft in mijn optiek, maar men noemt de Switch, misschien word de opvolger van de Switch bedoeld, of misschien dat hij als streaming game komt, wie zal het zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xobdorp
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:06
DonJunior schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:04:
[...]

Ik stuit vandaag op dit topic omdat mijn zoontje van 5 thuis kwam met "pap mogen wij ook een Switch"
Wij spelen de laatste tijd meer en meer op de Wii (ja die heb ik nog) en hij vind Mario Kart erg leuk.
Ik twijfelde al een tijdje om een Switch te kopen omdat ik hier een super goed 55" OLED scherm heb staan en de Wii echt niet meer kan qua graphics.
Toen mijn dochter (7) van de week helemaal hyped de kamer in kwam gerend met het spel Monopoly voor de wii hebben we die geprobeerd maar dat zag er onleesbaar uit gewoon. Wel samen een potje gedaan en helemaal enthousiast.
Dus beiden kinderen vroegen nu om een Switch en ik twijfelde zelf ook al, na het zien van de Mario Wonder trailers.. dus toch maar overstag .. vanmiddag een Switch besteld met Mario Kart 8 en Mario Wonder.
(nu nog een mooie deal op Monopoly voor Switch vinden)

.. die Switch 2 zien we over een jaar of 2 wel weer...
dekudeals.com is de plek om aanbiedingen voorbij te zien komen. Monopoly is recentelijk een aantal keren voor 8E te downloaden geweest...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:24
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Kleine kanttekening op de saves - je kunt wel gewoon tot maximaal acht profielen aanmaken op je Switch, en elk profiel kan een eigen save starten. Die kunnen dan evenwel niet met elkaar ruilen of zo, maar dat is ook niet nodig - je kunt alle Pokémon in de game ook gewoon ín de game vinden of evolueren - zelfs diegenen die origineel geruild moeten worden om te evolueren (Alakazam, Golem, Gengar, Machamp, dat soort werk). Er zit een merchant in het dorp die een item verkoopt dat op een linkkabel lijkt, waarmee je die evo's kunt triggeren.

Wat mij betreft is PLA een toffe game en heeft allerlei elementen die in de main games niet te vinden zijn, maar die de gameplay wel beter maken. Echter, er zitten ook veel nadelen aan. De combat is veel minder uitgediept omdat bepaalde stats en opties gewoon ontbreken, als je gewend bent aan de turn-based combat dan is dit toch net wat anders omdat je hier soms twee moves achter elkaar te verwerken krijgt. Ook kom je regelmatig met één tegen meerdere tegenstanders te staan. Hoeft geen probleem te zijn maar voelt soms wat oneerlijk aan.

On the plus side, het voelt allemaal een stuk soepeler aan - pokeballs gooien om mons te vangen en zo gaat veel vlotter omdat je niet steeds door dat hele combat menu heen hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Seal64 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:04:
[...]

Kleine kanttekening op de saves - je kunt wel gewoon tot maximaal acht profielen aanmaken op je Switch, en elk profiel kan een eigen save starten.
Oké dat wist ik niet, goed om te weten dat er een maximum aan zit! :)
Die kunnen dan evenwel niet met elkaar ruilen of zo, maar dat is ook niet nodig - je kunt alle Pokémon in de game ook gewoon ín de game vinden of evolueren - zelfs diegenen die origineel geruild moeten worden om te evolueren (Alakazam, Golem, Gengar, Machamp, dat soort werk). Er zit een merchant in het dorp die een item verkoopt dat op een linkkabel lijkt, waarmee je die evo's kunt triggeren.
Dit zit helaas wel alleen in Pokémon Legends: Arceus en niet in de andere spellen, want daar moet je wel iemand vinden om te ruilen voor bepaalde evoluties. Ondanks ik met kleine uitzondering wel merk dat ze bij Pokémon Scarlet & Violet een klein aantal evoluties wel in het wild laten spawen, want ik kwam Zondag nog een wilde Sizor tegen.
Wat mij betreft is PLA een toffe game en heeft allerlei elementen die in de main games niet te vinden zijn, maar die de gameplay wel beter maken. Echter, er zitten ook veel nadelen aan. De combat is veel minder uitgediept omdat bepaalde stats en opties gewoon ontbreken, als je gewend bent aan de turn-based combat dan is dit toch net wat anders omdat je hier soms twee moves achter elkaar te verwerken krijgt. Ook kom je regelmatig met één tegen meerdere tegenstanders te staan. Hoeft geen probleem te zijn maar voelt soms wat oneerlijk aan.

On the plus side, het voelt allemaal een stuk soepeler aan - pokeballs gooien om mons te vangen en zo gaat veel vlotter omdat je niet steeds door dat hele combat menu heen hoeft.
Mee eens met wat je hierboven zegt, het maakt het spel wel uniek ondanks je de gevechten tegen andere trainers buitenom het hoofdverhaaal soms mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet niet dat deze collectie er aan komt :) nieuwe trailer

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 10-01-2024 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:24
G_Dragon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:24:
[...]

Oké dat wist ik niet, goed om te weten dat er een maximum aan zit! :)

[...]

Dit zit helaas wel alleen in Pokémon Legends: Arceus en niet in de andere spellen, want daar moet je wel iemand vinden om te ruilen voor bepaalde evoluties. Ondanks ik met kleine uitzondering wel merk dat ze bij Pokémon Scarlet & Violet een klein aantal evoluties wel in het wild laten spawen, want ik kwam Zondag nog een wilde Sizor tegen.

[...]

Mee eens met wat je hierboven zegt, het maakt het spel wel uniek ondanks je de gevechten tegen andere trainers buitenom het hoofdverhaaal soms mist.
Mee eens - de trainer battles zijn tamelijk karig. Dat klopt weliswaar met het verhaal dat hier gekozen is, maar de focus ligt zeer duidelijk veel meer op het vullen van je Pokédex.

Wat ScarVio betreft - daar moet je inderdaad aan de ruilhandel voor veel beestjes. Version exclusives, trade evolutions (met of zonder items), het zit er allemaal weer in en sommige evoluties beginnen echt gewoon bizar ingewikkeld te worden. Basculegion bijvoorbeeld, daar moet je minimaal X damage ontvangen van je eigen moves, hij mag niet KO gaan want dan reset de teller, en pas als je dat totaal haalt (waar je meerdere keren voor moet healen, dat mag dan weer wel) dan evolueert hij pas. Maar alleen als je de white-stripe form te pakken hebt, want de rest evolueert gewoon nooit. Blargh.
Trade evo's kunnen inderdaad in het wild spawnen, maar de beste kans op die dingen heb je in raid battles - daar willen nog wel eens mons in zitten die je op geen andere manier te pakken kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
Vond ze vroeger te gek maar hebben de tand des tijds slecht doorstaan. Demo was echt traag en stroperig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 07:14:
[...]

Vond ze vroeger te gek maar hebben de tand des tijds slecht doorstaan. Demo was echt traag en stroperig imo.
Wat bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dat de demo erg saai is?

Ik vind het een vreemde keus om het gedeelte op de boot in de demo te stoppen. Erg véél tekst/ verhaal, niks te doen, ik vind dit erg saai voor een demo.
Ik heb de originele spellen niet gespeeld.

Ik moest wel gelijk de 'sensitivity' van de camera (bijna) helemaal op max zetten. de 'default setting' vond ik echt helemaal niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
Toen de game net uitkwam was het een vrij unieke puzzel point n click. Nu zijn er veel leukere soortgelijke indiegames. In vergelijking met die voelt de demo maar saai en traag aan. Loop in slakkengang naar brug, kantel plankje om brug over te komen etc. Niet zo boeiend meer. Vooral als je het verhaal nog kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6JFf5doDOo924Uu6BraRH-JynA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJCpnhUa4Q7mc1fprYZvP3pI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mario vs Donkey Kong krijgt rond de 50 nieuwe levels:

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 11-01-2024 06:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:21
Ik heb enkele reviews voorbij zien komen en die zijn vrij positief. Het is wel Ubisoft; over een tijdje voor twee tientjes te koop. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Digital Foundry is alvast positief over de Switch versie
On the flipside, the Switch version turns in a presentation better than expected - you get 1080p60 in docked mode and 720p60 in portable and, honestly, the results are remarkable. Yes, in comparisons, it's clear that visuals have been reduced in spots - textures are all lower resolution, for starters, the reflections featured in many scenes are completely absent and cutscenes tend to run at 30fps rather than 60fps, but beyond this, it's very comparable and smooth. I'd argue this is one of the best-looking games I've played on the Switch - especially when coupled with the Switch OLED.

Switch performance isn't quite perfect, but still impressive. By and large, I do think it holds 60 very well. In busy scenes, frames can drop here and there, but after spending a couple hours on Switch, this is uncommon, and the game feels very polished and fluid overall. Cutscenes can drop - in a couple scenes, they can drop very low due to alpha effects filling the screen, but this is also quite uncommon. Considering what we've been seeing on Switch as of late (particularly with third-party titles), this game feels almost like a miracle for the platform. It's good enough where I could recommend this version if you were interested in playing portably! It's that solid. The same is true of portable mode, of course, which runs just as well as docked without any hiccups or oddities - and may even be a touch smoother.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

17 januari komt niet alleen Golden Sun eindelijk op de GBA app… ook het vervolg is dan meteen speelbaar.

En interessant om te weten:

[ Voor 46% gewijzigd door JackAvery op 12-01-2024 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 22:50
Ik zit met 1 probleem (ook op de Xbox, maar nu ook op de Switch), en 1 vraag.

Het beeld valt buiten mijn tv, en kan daardoor soms niet de teksten lezen.
Aspect van de tv staat op auto, en zelfs als ik alle aspecten handmatig af ga, blijft het beeld erbuiten vallen.
Dit had ik ook met de Xbox (toen was dat de verdachte), maar nu heb ik het ook bij de Switch.

Verder, staat bij Mario Kart player 2 bij default op auto gas?
De kinderen spelen ermee en player 1 (6 jaar), klaagt dat player 2 (3 jaar) geen gas hoeft te geven en hij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

NeutraleTeun schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 12:12:

Aspect van de tv staat op auto, en zelfs als ik alle aspecten handmatig af ga, blijft het beeld erbuiten vallen.
Dit had ik ook met de Xbox (toen was dat de verdachte), maar nu heb ik het ook bij de Switch.

De kinderen spelen ermee en player 1 (6 jaar), klaagt dat player 2 (3 jaar) geen gas hoeft te geven en hij wel.
Op vraag 1 weet ik geen antwoord.

Op het mario kart verhaal wel. Dit is een kwestie van Op de + drukken. Dan zie je bovenaan op het scherm allerlei instellingn staan die je kan aanpassen wat betreft hulp en controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34
JackAvery schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 05:35:
[Video: Game Boy Advance – January 2024 Game Updates – Nintendo Switch Online + Expansion Pack]

17 januari komt niet alleen Golden Sun eindelijk op de GBA app… ook het vervolg is dan meteen speelbaar.

En interessant om te weten:
[Twitter]
[Twitter]
Ook op de switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
NeutraleTeun schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 12:12:

Wat voor TV heb je precies? Misschien dat het toch een instelling van je TV is aangezien hij dit bij de Switch en Xbox doet

Pagina: 1 ... 239 ... 276 Laatste

Let op:
Discussie over de (mogelijke) opvolger van de Switch, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Reacties m.b.t Zelda Echoes of Wisdom graag in het desbetreffende topic: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic