![]()
|
[ Voor 164% gewijzigd door Zeror op 02-04-2025 16:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
Topicstarter![]()
|
[ Voor 164% gewijzigd door Zeror op 02-04-2025 16:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik wacht al sinds de Switch op een nieuwe Donkey Kong Country. Aangezien we die waarschijnlijk niet meer op de Switch gaan zien hoop ik dat het een release game wordt voor de Super Switch (ja, dat zou ik ook wel een leuke naam vinden).Zeror schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:54:
Welke games mogen van jou terugkeren naar deze nieuwe nog onaangekondigde console?
[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 20-04-2025 12:28 ]
Anoniem: 1486766
Goede BC is zeer welkom.Timothy3000 schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:08:
Backwards compatible en het is een instant buy. Zo niet dan komt hij er vast tweedehands nog eens.
Dat zal dan docked zijn denk ik? Ik zou al blij zijn met 60fps zowel docked als handheld. Qua games gaat het zeker goedkomen. Ik hoop alleen, en dat lees ik niet vaak, dat de console zelf gewoon een stuk sneller gaat worden en dat je meer opties hebt met bijvoorbeeld thema's, achtergronden en hoe je je games kunt benaderen.sderooij schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:17:
Totk op 4k 60fps, dat zou een hele leuke replay worden![]()
maar ook, titels die ik graag zie verschijnen:
-nieuwe DK
-SMO 2
-Fzero
-nieuwe paper mario
Laat ze eerst maar is die store fixenCyrax0508 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:23:
[...]
Dat zal dan docked zijn denk ik? Ik zou al blij zijn met 60fps zowel docked als handheld. Qua games gaat het zeker goedkomen. Ik hoop alleen, en dat lees ik niet vaak, dat de console zelf gewoon een stuk sneller gaat worden en dat je meer opties hebt met bijvoorbeeld thema's, achtergronden en hoe je je games kunt benaderen.
Ik zou het niet weten, ik kom er niet eens meer insderooij schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:24:
[...]
Laat ze eerst maar is die store fixen
Lagfest
Het is nog niet zeker of het weer een handheld console wordt meen ik toch?Cyrax0508 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:23:
[...]
Dat zal dan docked zijn denk ik? Ik zou al blij zijn met 60fps zowel docked als handheld. Qua games gaat het zeker goedkomen. Ik hoop alleen, en dat lees ik niet vaak, dat de console zelf gewoon een stuk sneller gaat worden en dat je meer opties hebt met bijvoorbeeld thema's, achtergronden en hoe je je games kunt benaderen.
Nee, er is nog niks zeker. Het zou me in elk geval verbazen als ze dit concept veranderenTimothy3000 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:31:
[...]
Het is nog niet zeker of het weer een handheld console wordt meen ik toch?
Ja nee dan krijgen we mogelijk weer WiiU praktijken. Daar hebben ze hopelijk ook van geleerdLuuk_horst schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:12:
Ik hoop vooral op de naam “Super Switch”
“It’s not just a new Switch, it’s a Super Switch!”
Denk dat de enige optie die ze hebben is verder bouwen op dit concept. Tenzij ze weer een Nintendo doen en wat willen experimenteren en het weer anders doen en daardoor weer eens de plank mis slaan.Cyrax0508 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:40:
[...]
Nee, er is nog niks zeker. Het zou me in elk geval verbazen als ze dit concept veranderen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je zou denken als het heel anders is dat men niet zou spreken over “switch 2” achter gesloten deuren maar over een nieuwe Nintendo console. Maar we zijn nu wel flink aan het gissen met zijn allen haha.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:31:
[...]
Het is nog niet zeker of het weer een handheld console wordt meen ik toch?
Zo ja. Inderdaad. Tergend op de Switch.sderooij schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:24:
[...]
Laat ze eerst maar is die store fixen
Lagfest
Now Your're play with Powah...... Super Powah.Luuk_horst schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:12:
Dat heeft mij nog nooit weerhouden om geen nieuwe console te kopen.chucky666 schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:14:
Ik hoop alleen dat ie backwards compatibel is met de games van nu.
Want daar hebben we er genoeg van hier.
So niet helaas dan komt ie er niet in.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 13-09-2023 09:05 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ben bang van niet, maar dat zou wel fijn zijn. ook goed voor een eventuele gamecube nso.Psyonara schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:40:
Hopelijk komen degelijke triggers terug.
Hebben analoge triggers een meerwaarde buiten racegames?Psyonara schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:40:
Hopelijk komen degelijke triggers terug.
Finesse en nuance is altijd mooi mee genomen. En persoonlijk wel een gemis bij de Switch.JackAvery schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:13:
[...]
Hebben analoge triggers een meerwaarde buiten racegames?
Zoals? Ik kan me gewoon weinig recente games momenteel inbeelden waarin ik zelf analoge triggers gemist heb. Voor mij is het daarom leuk maar niet echt een must-have.Psyonara schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:06:
[...]
Finesse en nuance is altijd mooi mee genomen. En persoonlijk wel een gemis bij de Switch.
En er zijn andere type games die er soms ook nog wel gebruik van maken.
Super Mario SunshineJackAvery schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:20:
[...]
Zoals? Ik kan me gewoon weinig recente games momenteel inbeelden waarin ik zelf analoge triggers gemist heb. Voor mij is het daarom leuk maar niet echt een must-have.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kun je de Twitter/X linkjes is delen hier?Oxigeon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:45:
Vandaag is dan de Nintendo Direct. Wat ik wel ergens gelezen heb op Twitter is dat er mensen bij YouTube werken al gezien hebben dat achter de schermen video's over Switch 2 zouden klaarstaan. Dus zou zomaar kunnen dat we toch iets zien.
Klinkt als een moderne versie van "Mijn oom werkt bij Nintendo". Ik geloof er niks van. De Nintendo Switch announcement was ook geen Nintendo Direct, maar een video drop. Ze gaan echt geen 40 minuut durende video voor een nieuwe console doen. En ze gaan ook geen Switch + Switch 2 combi aan aankondigingen doenOxigeon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:45:
Vandaag is dan de Nintendo Direct. Wat ik wel ergens gelezen heb op Twitter is dat er mensen bij YouTube werken al gezien hebben dat achter de schermen video's over Switch 2 zouden klaarstaan. Dus zou zomaar kunnen dat we toch iets zien.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik meen dat het deze was. Ben geen Nintendo fanboy en mijn laatste console van Nintendo was een SNES/Game Boy Colour. Maar deze gast schijnt het vaker bij het rechte eind te hebben gehad. Eventjes proberen te embedden maar dat mocht niet werken, dan maar het linkjeTux3.14 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:55:
[...]
Kun je de Twitter/X linkjes is delen hier?
Ben wel benieuwd.
[ Voor 53% gewijzigd door Oxigeon op 14-09-2023 12:39 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Pyoro is eigenlijk een character uit WarioWare.Oxigeon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:37:
EDIT; Aan zijn profielfoto te zien zou het zo je broer kunnen wezen
Ik zal even verifiëren met mn broer over welke oom we het hier hebbenOxigeon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:37:
[...]
Ik meen dat het deze was. Ben geen Nintendo fanboy en mijn laatste console van Nintendo was een SNES/Game Boy Colour. Maar deze gast schijnt het vaker bij het rechte eind te hebben gehad. Eventjes proberen te embedden maar dat mocht niet werken, dan maar het linkje
https://twitter.com/Pyoro_X/status/1699237664493580584
EDIT; Aan zijn profielfoto te zien zou het zo je broer kunnen wezen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Valt mee toch met de huidige markt? Alles is duurder geworden, 500 euro voor een console dat weer 6/7 jaar mee gaat is ok, zolang het de switch cartridges ondersteunt. Mensen kopen ook een telefoon van rond of over de 1000 buck.meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:05:
https://dailynintendo.nl/...e-versies-van-de-console/
400 dollar (400+ euro) voor Digital only en 500 dollar (500+ euro) voor card versie lijkt me eerlijk gezegd erg sterk. Deze prijzen lijken me veel te hoog.
Ik weet dat de grootste groep Switch eigenaren iets van 20-30 jaar oud is, maar Nintendo is ook voor kids bedoeld. En dan lijkt 500 euro me te veel. Maar wellicht is de strategie om nog een vrij lange tijd de gewone Switch (en Lite) in het assortiment te houden. En er nog nieuwe spellen voor uitkomen. Dan kun je de papa’s en mama’s die een Nintendo console voor hun kind zoeken ook nog bedienen.sderooij schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:12:
[...]
Valt mee toch met de huidige markt? Alles is duurder geworden, 500 euro voor een console dat weer 6/7 jaar mee gaat is ok, zolang het de switch cartridges ondersteunt. Mensen kopen ook een telefoon van rond of over de 1000 buck.
En uiteraard: hangt af van wat er in zit. Ik verwacht geen 8k of 500 fps, ik zou blij zijn met native 1080p/60fps fixed, met 4k upscaling/dlss.
Hopelijk heeft dat duurdere model dan wel een oled scherm, maar zou geen dealbreaker zijn voor mij persoonlijk.
Dit gerucht is fake - NG is namelijk niet de interne naam voor de nieuwe Switch. Maar 400-450 euro zou me niet verbazen.meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:05:
https://dailynintendo.nl/...e-versies-van-de-console/
400 dollar (400+ euro) voor Digital only en 500 dollar (500+ euro) voor card versie lijkt me eerlijk gezegd erg sterk. Deze prijzen lijken me veel te hoog.
Daarnaast vind ik twee edities (card en digital only) te veel kopieer gedrag van de PlayStation. Ik verwacht dit eerlijk gezegd niet.JackAvery schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:40:
[...]
Dit gerucht is fake - NG is namelijk niet de interne naam voor de nieuwe Switch. Maar 400-450 euro zou me niet verbazen.
Switch lanceerde in 2017 voor 330 euro. Na inflatie zit je in 2023 inderdaad aan 400 euro.
Misschien belangrijker: wat zou je wel betalen / hoeveel verwacht je zelf dat het gaat kostenTimothy3000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:39:
500 euro voor een Nintendo console gaat het hier voor die paar toffe exclusives niet worden. Helemaal niet als hij niet bc is.
Is het met Fifa Switch niet sowieso zonde de nieuwe game in de serie te halen? Die zijn al sinds 2017 onverandert.meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:12:
Wij hebben zelf een Switch 2019 in huis. De oudste speelt hier bv Fifa23 op. Nu met FC24 vraag ik aan hem of hij niet wellicht een PS5 wil (met FC24), want veel mooier beeld. Dit wil hij niet, hij wil gewoon FC24 op de Switch. Veel betere graphics boeit hem helemaal niet. Voor hem zou ik straks dus echt niet gelijk de Switch 2 hoeven te kopen.
Zelf heb ik een Switch Lite waarmee ik nu spellen speel via NSO+. Dit bevalt me goed. Ook vanuit dat perspectief is een nieuwe Switch echt niet direct nodig.
Bovenstaande betekent niet dat er nooit een nieuwe Switch in ons huishouden zal komen, maar zeker niet direct.
Dat is juist voor de Switch met FC24 veranderd! De (advies)prijs is nu ook 60 euro ipv 40 voor de legacy edities.Timothy3000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:17:
[...]
Is het met Fifa Switch niet sowieso zonde de nieuwe game in de serie te halen? Die zijn al sinds 2017 onverandert.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 08-10-2023 19:25 ]
Door het hele ecosysteem en de abonnementen tegenwoordig zal mij het niet verbazen dat ze wat verlies willen slikken het eerste jaar. Aan de andere kant vertonen ze Apple trekjes en gaan ze zonder schaamte voor langdurig hoge prijzen.JackAvery schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:34:
Mijn vraag voor zij die geen prijsverhoging zien komen: waar denken jullie dat Nintendo op zal besparen om aan die prijs (max 350) te raken? Of denken jullie dat ze een verlies gaan slikken op hardware (iets dat ze zeer zelden doen) ?
(Ik zal zien of ik aan prijzen kan raken van het scherm maar de OLED meerkost zit niet noodzakelijk enkel daar).
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-10-2023 12:59 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-10-2023 13:05 ]
Zoals hier boven ook al door mij gezegd is dit de 3DS geweest en hebben ze inderdaad meerdere games gratis uitgegeven wegens de extreme prijsverlaging.RollieBollie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:09:
Nintendo verdient aan de verkoop van de games. Zou de prijs van de console hoog zijn dan gaat de consument twijfelen en waarschijnlijk een andere console kopen. Bij de ds hebben ze na een tijdje de prijs omlaag gebracht. Daarbij hebben ze wel gratis games verstrekt aan de kopers voordat die in prijs omlaag ging.
Ik verwacht dat een opvolger 300 a 400 euro zal zijn.
Klopt. Had ik ook getypt. Ik merk helaas nu dat mijn toetsenbord stuk is en de 3 niet elke keer goed pakt.Hotman schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:07:
[...]
Zoals hier boven ook al door mij gezegd is dit de 3DS geweest en hebben ze inderdaad meerdere games gratis uitgegeven wegens de extreme prijsverlaging.
[ Voor 4% gewijzigd door RollieBollie op 09-10-2023 15:27 ]
Anoniem: 363533
Ja als het draagbare karakter voor jouw niet belangrijk is, dan is die afweging idd gemaakt.Yellos schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:24:
Toch jammer maar als ik voor 70 euro meer een X-box of playstation kan kopen is de keuze snel gemaakt.. Helemaal omdat je met een gamepass "gratis" de nieuwste games kunt spelen waar deze op de Nintendo vaak 70 euro kosten. Daarbij komen die games voor nintendo dan veel later pas beschikbaar en is de beeldkwaliteit minder.
Ik heb gekozen voor € 350 tot € 399.JackAvery schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:34:
Mijn vraag voor zij die geen prijsverhoging zien komen: waar denken jullie dat Nintendo op zal besparen om aan die prijs (max 350) te raken? Of denken jullie dat ze een verlies gaan slikken op hardware (iets dat ze zeer zelden doen) ?
(Ik zal zien of ik aan prijzen kan raken van het scherm maar de OLED meerkost zit niet noodzakelijk enkel daar).
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 11-10-2023 02:12 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja Nintendo SS, gaat het wel lekker doen in DuitslandLuuk_horst schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:12:
Technisch onhaalbaar lijkt me. Je moet de hardware "ergens" kwijt. De DS has, als ik me niet vergis, een extra chip voor het extra scherm. Dan ga je of een bakbeest krijgen, of ondermaatse hardware om twee schermen aan te kunnen sturen en vanwege het dunne formaat van het gedeelte met de hardware beperkte ruimte voor koeling.CR2032 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:16:
Zou het dan een Switch DS worden?
Nintendo heeft een patent gedeponeerd. Hopelijk wel met backwards compatibiliteit van games.
https://www.yahoo.com/lif...switch-two-095659517.html
[Afbeelding]
Een dubbelscherm dichtgeklapt kan toch prima in docked mode. Wordt het alleen een dikkere dock.Cid Highwind schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:04:
[...]
Technisch onhaalbaar lijkt me. Je moet de hardware "ergens" kwijt. De DS has, als ik me niet vergis, een extra chip voor het extra scherm. Dan ga je of een bakbeest krijgen, of ondermaatse hardware om twee schermen aan te kunnen sturen en vanwege het dunne formaat van het gedeelte met de hardware beperkte ruimte voor koeling.
Verder ga je er niks aan hebben als het Switch-concept behouden blijft. Een dubbelscherm setup gaat in docked mode nimmer werken.
Ik zou persoonlijk gewoon graag een goede hardware upgrade willen zien, backwards compatibilithttps://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/77044780/2y, en flink verbeterde joycons. Die huidige dingen voelen gewoon goedkoop aan, het "d-pad" is erg onprettig in gebruik. Voor mij de reden de Switch puur in docked mode te gebruiken, daar waar ik de Deck met plezier er bij pak omdat deze, ondanks z'n gewicht, een stuk fijner in de hand ligt.
Doe dan zoiets:CR2032 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:37:
[...]
Een dubbelscherm dichtgeklapt kan toch prima in docked mode. Wordt het alleen een dikkere dock.
De joycons en d-pad op de Switch Lite vindt ik fijn werken.
Het zal mij niet verbazen als er een heel ander ontwerp straks gaat komen. Dat gebeurt bijna altijd, een Switch XL is niet te verwachten.Anders wordt het toch teveel van hetzelfde.
Of een Switch Fold. Met nog beter de vouw horizontaal voor een groter scherm.
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
Dat zou een hangend gevoel geven, als je alles onder het scherm doet. Beetje balans is ook belangrijk.
De SP was een RSI nachtmerrie. Ziet er tof uit, maar ben blij dat ze er van afgestapt zijn. De Switch 2 wordt gewoon een Switch. Een iteratie zoals de gewone Switch naar OLED Switch was. Verwacht niets speciaals.Psyonara schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:46:
[...]
Dat zou een hangend gevoel geven, als je alles onder het scherm doet. Beetje balans is ook belangrijk.
Met jouw ideeën duurt het inderdaad nog wel tot 2025 of langerCR2032 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:37:
[...]
Een dubbelscherm dichtgeklapt kan toch prima in docked mode. Wordt het alleen een dikkere dock.
Het zal mij niet verbazen als er een heel ander ontwerp straks gaat komen. Dat gebeurt bijna altijd, een Switch XL is niet te verwachten.Anders wordt het toch teveel van hetzelfde.
[Afbeelding]
Dan nog heb je voor het dubbele aantal pixels de dubbele hoeveelheid rekencapaciteit nodig.CR2032 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:37:
[...]
[Afbeelding]
Zo dat zou best wel bruut zijn, een scherm wat omhoog schuift of klapt. Als ze dat relatief naadloos kunnen krijgen (zoals met een Microsoft Surface duo ofz) geeft dat wel een toffe grotere speel ervaring.CR2032 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:16:
Zou het dan een Switch DS worden?
Nintendo heeft een patent gedeponeerd. Hopelijk wel met backwards compatibiliteit van games.
https://www.yahoo.com/lif...switch-two-095659517.html
[Afbeelding]
Maar hoe zie je dat gameplay technisch voor je? Twee schermen betekent dat je verschillende dingen kan laten zien (en kan aansturen), zoals bij de DS/3DS gebeurde. Dat krijg je dan toch niet vertaald naar 1 scherm in docked mode?CR2032 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:37:
[...]
[/url]
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 03-11-2023 10:06 ]
Nintendo brengt toch nooit een zelfde model alleen wat opgepoetst uitCid Highwind schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:38:
[...]
Nee, Nintendo heeft een toekomstige kaskraker in handen door vooral niks te wijzigen aan het concept, enkel op te poetsen en te versterken. Hoe leuk en creatief de alternatieven ook zijn, dit concept is garantie voor een tweede succesvolle generatie. Ik zie de opvolger zowaar nog succesvoller worden als er een goede backwards compatibility is die er voor zorgt dat alle krakers van de huidige Switch ook fatsoenlijk op een 4K tv draaien, omdat het daarmee een stuk aantrekkelijker wordt voor PS5 / Xbox Series X eigenaren, om te double dippen zonder al te veel het gevoel te hebben drie generaties terug in de tijd te moeten gaan.
Ik hoor niemand klagen, nou ja, behalve jij dan die vindt dat Nintendo het roer compleet moet omgooien. Waarom? Of is het gewoon leuk om wat tegengas te geven?CR2032 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:08:
Anders gaan er genoeg weer klagen dat Nintendo niet meer durft om groots te veranderen.
Ik heb er een steam deck bij en ik ben benieuwd hoe de nieuwe soc voor de switch 2 gaat performen tegenover wat er in de steam deck zit.
NES > SNES > N64 > Gamecube zijn in essentie toch allemaal verbeterde versies van hun voorgangers? Pas vanaf de Wii hebben ze die traditionele evolutie losgelaten en iets heel anders gedaan.CR2032 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:08:
[...]
Nintendo brengt toch nooit een zelfde model alleen wat opgepoetst uit
Eigenlijk zegt het helemaal niets, maar we kunnen hopen. De Switch is tenslotte al een dikke 6 jaar oud.JackAvery schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:43:
Volgens Bloomberg gaf Nintendo CEO Furukawa geen commentaar deze keer op de vraag of er dit fiscale jaar nieuwe hardware zal lanceren. Spannend. Gewoonlijk volgt een ontkenning.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Het gaat hier om de speculatie wat er gaat gebeuren, niet wat je zelf hoopt te krijgen.L23 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:51:
[...]
Ik hoor niemand klagen, nou ja, behalve jij dan die vindt dat Nintendo het roer compleet moet omgooien. Waarom? Of is het gewoon leuk om wat tegengas te geven?
Het Switch concept is zeer succesvol gebleken. Men is zeer tevreden met de Switch, maar is toe aan een krachtiger model. En het lijkt me dat Nintendo er baat bij heeft om het succes van de Switch voort te zetten in de opvolger. Bij een totaal nieuw concept is het maar de vraag of het aanslaat, waarom zou Nintendo dat risico nemen? En in hoeverre kan je iets totaal nieuws bedenken wat zowel handheld als op de grote tv moet werken?
Ik begrijp overigens niet waarom je specifiek de 3DS XL benoemt, maar dat was gewoon familie van de Nintendo 3DS, geen opvolger. Hoe kijk jij dan naar de Game Boy (Color) die opgevolgd werd door de Game Boy Advance? Of de Nintendo DS die opgevolgd werd door de Nintendo 3DS? Waren die niet een beetje opgepoetst?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq