Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:56

Esumontere

Floep, banaan.

Donstil schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:49:
[...]

Ah balen idd, uurtje geleden keek ik en was hij al 51,- geworden.
dacht "doe ik straks wel even" en nu uitverkocht 8)7 .
Hij was altijd al 51, alleen met code SEP10 kon je hem voor 41 kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Best slimme strategie: 2x opgepoetste game had ook €40-50 kunnen zijn. Nu is 70,- (wat mi echt wel vrij hoog is) en is 41,60 met een coupon ineens een fantastische deal (*) en wordt de markt omgekeerd afgeroomd. Iedereen die nog niet heeft besteld kan alsnog voor full price bestellen.

(*) ik heb ook gelijk besteld, zonder te twijfelen; bij 40-50 basisprijs, had ik waarschijnlijk wel gewacht tot release...
Voor de fans van de Genki Covert Dock: zij hebben hun kickstarter gelanceerd voor Versie 3 van deze dock. Deze ondersteunt nu 65W, HDR, VRR en een resolutie tot 8K30FPS. Switch 2 docking wordt ondersteund.

Dezelfde kickstarter lanceert ook versie 3 van hun ShadowCast stick - die was denk ik iets minder populair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:42
Belangrijke vermelding dat handheld beperkt is tot 1080/60 en docked kan 120fps maar alleen tot 1080p. 4K is bijvoorbeeld ook gewoon 60fps

Erg jammer aangezien de zwakkere Steam Deck 1440p/144fps kan draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Evernote schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:00:
[...]

Belangrijke vermelding dat handheld beperkt is tot 1080/60 en docked kan 120fps maar alleen tot 1080p. 4K is bijvoorbeeld ook gewoon 60fps

Heel eerlijk denk ik niet dat Hades een spel is waar dat echt verschil maakt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Evernote schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:00:
[...]

Nou dat laatste lijkt niet helemaal juist :) 1440p~100fps zou wel moeten lukken volgens RPGSite. Maar ik zie Supergiant eigenlijk nog wel met een 1440p60 mode ofzo komen op termijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is officieel: Layton is uitgesteld tot 2026. Er is wel een nieuwe trailer met duidelijke grafische updates:

Age of Imprisonment is Dan weer speelbaar op TGS:

Fantasy Life krijgt een gratis DLC in december:

[ Voor 62% gewijzigd door JackAvery op 25-09-2025 08:04 ]

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:58
Ik heb nog een redelijke backlog waaronder FFXII en Octopath Traveler II om nog aan Hades II te beginnen. In Hades I moet ik nog een paar keer ontsnappen.
@TrafalgarLaw dat is een heel leuke backlog! Hades II loopt niet weg.

De reviews zijn allemaal wel heel goed en ik moet mijn best doen om m zelf ook nog niet op te pikken. Te veel andere uitgaven momenteel.

[ Voor 49% gewijzigd door JackAvery op 25-09-2025 07:56 ]

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:19
Smeerkeezz schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:44:
Ik wil met mijn zoontje van 5 gaan gamen in de stijl van de nintendo wii, denk dan aan wii sports. Ook vind hij mario kart leuk.
Op marktplaats zie ik veel gebruikte wii's, echter ook de switch. Of raden jullie aan om toch een switch 2 aan te schaffen. (Ben niet echt een gamer maar met de koude wintermaanden in aantocht lijkt me samen dit soort dingen doen erg leuk)
De Wii is waarschijnlijk de beste keuze. Het is erg goedkoop en heeft de meeste motion control games.

De Switch heeft ook leuke motion control games, maar niet zoveel. Je kunt in de toekomst nog altijd overstappen, terwijl het iets lastiger kan zijn om je zoontje nog aan de Wii te krijgen nadat jullie al een Switch hebben gehad.
JackAvery schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:55:
@TrafalgarLaw dat is een heel leuke backlog! Hades II loopt niet weg.

De reviews zijn allemaal wel heel goed en ik moet mijn best doen om m zelf ook nog niet op te pikken. Te veel andere uitgaven momenteel.
En Hollow Knight Silksong, heb je die al? Of gaat Hades II dan voor? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
JackAvery schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:44:
Het is officieel: Layton is uitgesteld tot 2026. Er is wel een nieuwe trailer met duidelijke grafische updates:

[YouTube: 【PV】『レイトン教授と蒸気の新世界』PV(TGS 2025 Ver.)]
Laatste shot van de trailer door de vertaler gehaald:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k2eEmn7t.png ➡️

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p1hPpyf.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vanavond om 18:00 uur is het eindelijk zover. Hades II! Zo’n zin in.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:15
Hades 2 lijkt me erg tof .
Net gameplay beelden gezien van resident evil requiem in handheld mode

https://x.com/Stealth40k/...rges-from-tokyo-game-show

Ziet er erg goed uit en samen met 007 een game waar ik veel zin in heb.
Komt een dag voor mijn verjaardag uit dus heb een verjaardagscadeautje voor mijzelf 😛

Nintendo Switch 2 | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is terecht Hades II dag maar we zullen het toch maar over wat andere dingen hebben zodat die niet uit het oog verloren worden :)

Gameplay van Yookla-Replaylee. Helaas 30 fps op Switch. Playtonic zegt dat ze de dev kits niet lang genoeg hebben om verder te kunnen tweaken.

Preview van de upgrades voor The Touryst

Layton demo gameplay!

Verder hier is nog wat meer RE9 gameplay @Cyberw00d. Capcom is heel goed te spreken over hoe makkelijk RE7 tot 9 op Switch 2 te porten zijn. En blijkbaar is de keuze voor een game key card vooral een commerciële in dit geval.

En tenslotte staat er nog FF7 Remake footage online van op TGS. Square laat weten dat het spel 1080p native docked gaat werken en 1080p met DLSS handheld.

Edit: en nog eentje om het af te leren: hier is een Inazuma Eleven Victory Tour trailer ;) Release nog steeds in november.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 25-09-2025 20:54 ]

JackAvery schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:51:
[YouTube: Yooka-Replaylee: 24 Minutes of Nintendo Switch 2 Footage] Gameplay van Yookla-Replaylee. Helaas 30 fps op Switch. Playtonic zegt dat ze de dev kits niet lang genoeg hebben om verder te kunnen tweaken.
Dat is wel erg jammer. Ben benieuwd hoe deze game verder gaat bevallen. Het heeft in tegenstelling tot The Impossible Lair (nog) niet mijn interesse gewekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Mog schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:30:
Vanavond om 18:00 uur is het eindelijk zover. Hades II! Zo’n zin in.
Hij speelt heerlijk in zowel handheld als docked. En dat zeg ik als iemand die hem al aardig wat uurtjes in early acces op PC had geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 17:29
nieuws: Bowser (geen familie) stopt als directeur van Nintendo of America

Ben benieuwd naar de eerste Nintendo Direct waarin Devon Pritchard te zien zal zijn. Ziet eruit als een leuke vrouw.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:20:
[...]

Dat is wel erg jammer. Ben benieuwd hoe deze game verder gaat bevallen. Het heeft in tegenstelling tot The Impossible Lair (nog) niet mijn interesse gewekt.
Playtonic zegt op Twitter ook dat er mogelijk nog een performance mode aankomt. Maar ja het belangrijkste blijft hoeveel er inhoudelijk veranderd is :)
We know everyone has had a lot of questions surrounding Yooka-Replaylee on Nintendo Switch 2. We're excited to have partnered up with
@IGN
for a first-look at the game on the platform! Check it out!

To provide players the best possible looking and seamless version of the game, Yooka-Replaylee will be running at a consistent 30fps on Nintendo Switch 2 both in handheld and docked mode. Due to limited time with the development kits, we're investigating the possibility of implementing a performance mode to follow some time post launch.

We've also received a lot of questions regarding a playable demo on Nintendo Switch 2. Unfortunately, this is not something we're able to accommodate pre-launch but are planning to release post-launch.

Thank you so much for your patience with us. It's an exciting new platform for all of us and we cannot wait to see people play Yooka-Replaylee on Switch 2!

And last but not least, the Nintendo eShop store pages are finally live! Go drop the buddy-duo a wishlist. It helps us a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Melkunie schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:48:
[...]

Laatste shot van de trailer door de vertaler gehaald:
[Afbeelding] ➡️

[Afbeelding]
Wel heel erg benieuwd. Jammer dat 2025 dan niet gaat halen

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Ik kijk net bij de My Nintendo Beloningen en zie daar Mario Kart World Grand Prix en Knockout Tour magneten. Elk setje voor 500 platina punten. Was alweer een tijdje geleden dat ik de platina punten uit gaf aan iets anders dan afbeeldingsstukjes :P Deze beloning vind ik wel leuk, dus gelijk besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfgQps9xF4lzKtdlviYJnKr428Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PEbeROZmCOUt2WY1Qex3BXds.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1hitDmN-evO0BWEvNZNmEvktIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEAyTCOuHgfrzidbdKKG0XsK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
@L23 gaaf en bedankt voor de reminder! Ik wilde Metroid Prime 4 nog pre-orderen daar voor de goodies en meteen wat platinapunten inleveren. Goed dat ik lui ben geweest want die hadden ze toen nog niet.

Nu dus magneetjes, rode Pikmin-sleutelhanger en de gameboy posterset er bij gepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 11:22
Ik had net toch iets vreemds; zit ik lekker Zelda te spelen, springt de gamecard er uit zichzelf uit! Ik hoop dat dat geen gewoonte gaat worden voor mijn Switch 2 🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Emmavdv schreef op zondag 28 september 2025 @ 17:06:
Ik had net toch iets vreemds; zit ik lekker Zelda te spelen, springt de gamecard er uit zichzelf uit! Ik hoop dat dat geen gewoonte gaat worden voor mijn Switch 2 🙈
Switch 2 broodrooster.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02

RayNbow

Kirika <3

Heeft Nintendo mogelijk gejat van de concurrent. :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwa0EbooYJP_lxmra5vTu_T0aeg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XD912LiArodhvKHsitvgZpFh.gif?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:21
Gebruikt er hier iemand een Japanse Nintendo account op zijn switch 2? zoja koop je daar ook spellen op en werkt dat verder helemaal goed? Streetfighter is nu flink in de aanbieding namelijk en zit er eigenlijk aan te denken hem te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:45
Ja. Koop tegoed op Amazon.co.jp en daarmee dan games in de eshop.
Of sommige games direct de code op Amazon maar lijkt alleen met Nintendo’s eigen games te kunnen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
matthijst schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:16:
Ja. Koop tegoed op Amazon.co.jp en daarmee dan games in de eshop.
Of sommige games direct de code op Amazon maar lijkt alleen met Nintendo’s eigen games te kunnen.
Ah gaaf. Dat scheelt met sommige spellen echt ook in prijs zag ik. Ik ga het in ieder geval proberen. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe aankondiging van Nightdive is een remaster van een FPS klassieker uit 1997:

Op alle platformen behalve Switch 2 is de release 4 december. Switch 2 versie komt iets later (begin 2026).

Oh en er staat een hoop gameplay online van de Square Enix games uit de vorige direct - wel allemaal tijdens Japanse livestreams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Niet de game die ik op mijn lijstje had staan, maar Mario Party heeft er een serieuze concurrent bij met LEGO Party:

https://www.lego.com/nl-nl/games/lego-party

Heeft wel mijn interesse moet ik zeggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:10

Turfschipper

Hup NAC

Love mijn switch 2. Maar 1 ding wat me echt op valt, is hoe snel de accu helemaal leeg is als je hem op rust stand uit zet. Mocht je hem mee nemen onderweg of vakantie of zo. Helemaal uitzetten als je stopt met gamen zou ik zeggen. Anders is die continu leeg onderweg.

Thuis even aan de oplader en binnen paar minuutjes kan je gamen (handheld), dus dat is op zich geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op maandag 29 september 2025 @ 23:23:
Love mijn switch 2. Maar 1 ding wat me echt op valt, is hoe snel de accu helemaal leeg is als je hem op rust stand uit zet. Mocht je hem mee nemen onderweg of vakantie of zo. Helemaal uitzetten als je stopt met gamen zou ik zeggen. Anders is die continu leeg onderweg.

Thuis even aan de oplader en binnen paar minuutjes kan je gamen (handheld), dus dat is op zich geen issue.
Loopt het sneller leeg dan bij de Switch 1? In vliegtuigmodus zetten zal ook al een verschil maken, maar ik zet het ook altijd uit als het mee op reis gaat. Een paar procent kan het verschil maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:40

Superkiwi

Hoi doei

Het is maar goed dat er geen death counter in Mario Bros U Deluxe zit; ik denk dat ik al vaker dood ben gegaan dan in Bloodborne. Net ook weer, level 2 van layer cake desert (wereld 2) ruim 25 keer opnieuw mogen doen omdat ik weer eens iets verkeerd deed.
Alles behalve een cakewalk deze game :X

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2025 12:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
Superkiwi schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:08:
Het is maar goed dat er geen death counter in Mario Bros U Deluxe zit; ik denk dat ik al vaker dood ben gegaan dan in Bloodborne. Net ook weer, level 2 van layer cake desert (wereld 2) ruim 25 keer opnieuw mogen doen omdat ik weer eens iets verkeerd deed :X
Ori: The Blind Forest heeft er in ieder geval wél een. Die vond ik op een gegeven moment ook niet zo aardig meer. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57

Satom

Verzamel ervaringen

Superkiwi schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:08:
Het is maar goed dat er geen death counter in Mario Bros U Deluxe zit; ik denk dat ik al vaker dood ben gegaan dan in Bloodborne. Net ook weer, level 2 van layer cake desert (wereld 2) ruim 25 keer opnieuw mogen doen omdat ik weer eens iets verkeerd deed.
Alles behalve een cakewalk deze game :X
Dan ligt dat gelukkig niet aan mij. Ik dacht even lekker ontspannen Mario te kunnen spelen, maar het alles behalve ontspannen _O- Het overkomt mij ook dat ik te langzaam ben en dan is de tijd op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha, precies dat dus!
Ik zei het al eerder: knap hoe Nintendo zo'n frustrerend spelletje in zo'n vrolijk jasje heeft weten te steken.
De challenges al eens geprobeerd? :X

Net kwam er ook weer zo'n paddestoelmannetje naar me toe met de vraag of ik even een beest wilde vangen in het allereerste level. Ik ben zó traag dat ik 'm vanaf de start niet eens meer in beeld heb _O-

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2025 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 17:10

Turfschipper

Hup NAC

Oja…. Ben echt helemaal kapot aan het gaan met tomb raider 2. Man….. hoe heb ik die ooit uitgespeeld zonder alle help video’s online?

Echt wat een gezoek, zelfs met die video’s er bij. Poeh…. Gister zelfs ff geraged haha! Wel einde level, en weer door. Moet…. Deze… game…. Uit.. spelen…. Arggghhhh

Edit

Begin rant

Lees hierboven dat er geen death count zit in Mario. Maar soms wil ik die info wel…l Deze tomb raider…. Heb je eindelijk een level uit, en dan staat er dat ik daar 1,5 uur over heb gedaan….

Ja daaaaggggggg! Ben er goffer drie weken mee bezig geweest. Level opnieuw begonnen paar keer, en tientallen sterftes gehad….. ga toch weg man!

Einde rant

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 30-09-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 15:50
Ik heb inmiddels een uur of 5-6 in Donkey Kong Bananza, maar na een sessie van 15 - 30 minuten moet ik echt stoppen vanwege misselijkheid. Meer mensen last van hier? Ik zag op Reddit al een paar posts met wat settings die je kan aan/uit-zetten om dit te verhelpen maar ik blijf er toch last van hebben. Andere games heb ik dit dan totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lastig waar je reviews plaatst van een Switch 1 en Switch 2 game :P Maar: "Reviewer's note: Although this is a Switch 1 release, we were only permitted to play the game on Switch 2 during the review period. On launch day, we'll update the text below with specific Switch 1 performance impressions."

https://www.nintendolife....plus-super-mario-galaxy-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:25:
[YouTube: Super Mario Galaxy 1 & 2 Nintendo Switch 2 Review - Are They Worth It?]

Lastig waar je reviews plaatst van een Switch 1 en Switch 2 game :P Maar: "Reviewer's note: Although this is a Switch 1 release, we were only permitted to play the game on Switch 2 during the review period. On launch day, we'll update the text below with specific Switch 1 performance impressions."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2l91Own-xgNMnhj-Y2iEgURjg_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/McreqWlQ43D80ZVDno1AMq0W.png?f=fotoalbum_large

Nintendo doet het goed met de beste games van 2025. 4 van de 10 hebben ze zelf ontwikkeld/uitgebracht. En 8 van de 10 zijn speelbaar op de Switch 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Lynix schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:43:
Ik heb inmiddels een uur of 5-6 in Donkey Kong Bananza, maar na een sessie van 15 - 30 minuten moet ik echt stoppen vanwege misselijkheid. Meer mensen last van hier? Ik zag op Reddit al een paar posts met wat settings die je kan aan/uit-zetten om dit te verhelpen maar ik blijf er toch last van hebben. Andere games heb ik dit dan totaal niet.
Wat vervelend. :( Screen shake schijnt dat te veroorzaken, dat kan je uitzetten in de settings.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:35:
[...]

[Afbeelding]

Nintendo doet het goed met de beste games van 2025. 4 van de 10 hebben ze zelf ontwikkeld/uitgebracht. En 8 van de 10 zijn speelbaar op de Switch 2.
Maar van die 4 is maar 1 echt nieuw, de andere 3 zijn NS2 editions (Zelda) en rereleases (Mario Galaxy), dat vertekend een beetje. Tenzij 11-14 allemaal compleet nieuwe Nintendo games zijn, maar dat verwacht ik niet, misschien 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:36
Lynix schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:43:
Yes heb ik ook! Om die reden al eventjes niet meer aangeraakt, ondanks ik het wel echt leuke game vond/vind. Settings al aangepast, al zijn het er niet veel, maar heeft tot nu geen verbetering gebracht.

Enige wat ik dacht te helpen is door te spelen op handheld ipv tv. Maar dat heb ik nog niet genoeg gedaan om definitieve conclusie te trekken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
[YouTube: Super Mario Galaxy 1 & 2 Nintendo Switch 2 Review - Are They Worth It?]

Ik vind het eigenlijk best vet dat ik nu alle 3D main Super Mario games kan spelen op 1 enkele console en ook daadwerkelijk fysiek in bezit heb. Alleen dat al is een reden om deze collectie aan te schaffen.

Persoonlijk vind ik het wel lame dat ze niet gewoon Galaxy 2 toen bij de 3D All Stars hadden gedaan, nu weet ik waarom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Animal Crossing heeft er een concurrent bij met de schattige cozy game Animula Nook.
Ik moet zeggen dat dit er erg goed uitziet en wil ik wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:16:
[...]

Ik vind het eigenlijk best vet dat ik nu alle 3D main Super Mario games kan spelen op 1 enkele console en ook daadwerkelijk fysiek in bezit heb. Alleen dat al is een reden om deze collectie aan te schaffen.

Persoonlijk vind ik het wel lame dat ze niet gewoon Galaxy 2 toen bij de 3D All Stars hadden gedaan, nu weet ik waarom.
Dat is ook alweer 5 jaar geleden, weet niet of ze dat toen zo uitgedacht hebben of gewoon gekozen hebben voor de eerste 3 3D Mario platformers die elk op een andere console uitkwamen. Inderdaad vet. Galaxy 2 nog nooit gespeeld en fijn dat het nu eindelijk mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 14:06:
[...]

Dat is ook alweer 5 jaar geleden, weet niet of ze dat toen zo uitgedacht hebben of gewoon gekozen hebben voor de eerste 3 3D Mario platformers die elk op een andere console uitkwamen. Inderdaad vet. Galaxy 2 nog nooit gespeeld en fijn dat het nu eindelijk mogelijk is.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar het zou me in elk geval niets verbazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
Wauw vandaag Star Wars Outlaws gespeeld op mijn switch 2 en ik sta toch versteld te kijken van de performance van dit spel. Het speelt er goed zover. Ik ben nog niet in de open wereld stuk maar denk dat dat ook goed zal lopen. Vanavond ga ik hem docked spelen.

Dit spel vond ik er op de ps5 slecht uitzien maar voor de switch 2 perfect op het kleine scherm en om lekker lui op de bank in een starwars wereld bezig te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Wat 4K footage specifiek voor Switch 2:

Niet dat ik deze nu al oppik, ik heb me laten verleiden door Hades II O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:35
JackAvery schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:58:
[...]

Wat 4K footage specifiek voor Switch 2:

[YouTube: Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch 2 - 4K][YouTube: Super Mario Galaxy - Nintendo Switch 2 - 4K]
Niet dat ik deze nu al oppik, ik heb me laten verleiden door Hades II O-)
Spel net opgehaald en straks even spelen. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:35
GranCanaria schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:19:
Wauw vandaag Star Wars Outlaws gespeeld op mijn switch 2 en ik sta toch versteld te kijken van de performance van dit spel. Het speelt er goed zover. Ik ben nog niet in de open wereld stuk maar denk dat dat ook goed zal lopen. Vanavond ga ik hem docked spelen.

Dit spel vond ik er op de ps5 slecht uitzien maar voor de switch 2 perfect op het kleine scherm en om lekker lui op de bank in een starwars wereld bezig te zijn.
same. indrukwekkend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:15
JackAvery schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:58:
[...]ik heb me laten verleiden door Hades II O-)
Ik ben inmiddels helemaal verknocht aan het spel. Bij deel 1 er nooit in gekomen maar nu even tijd en aandacht eraan besteed kwa upgrades enzo en hij word echt steeds leuker en beter. Toegeven ; ik speel wel op god mode… inmiddels 30 procent minder damage dan op normaal maar ik speel sws vaak spellen op verhaal of gemiddeld 🤡 ik wil genieten van een spel niet irriteren omdat het mij te veel moeite kost om te halen

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberw00d op 01-10-2025 18:14 ]

Nintendo Switch 2 | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberw00d schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 17:49:
[...]

Ik ben inmiddels helemaal verknocht aan het spel. Bij deel 1 er nooit in gekomen maar nu even tijd en aandacht eraan besteed kwa upgrades enzo en hij word echt steeds leuker en beter. Toegeven ; ik speel wel op god mode… inmiddels 30 procent minder damage dan op normaal maar ik speel sws vaak spellen op verhaal of gemiddeld 🤡 ik wil genieten van een spel niet irriteren omdat het mij te veel moeite kost om te halen
Zolang je het zelf leuk vindt zo!

Ik merk dat ik heel snel weer in de flow van Hades 1 zit wat soms gevaarlijk is omdat je je speelstijl toch moet aanpassen. Maar enorm fijne game zoals verwacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
Hallo,

Ik ben mij aan het verdiepen om een switch2 aan te schaffen rond black-friday, voor Sinterklaas voor mijn 9 jarige dochter. Wellicht dat tegen die tijd er wat leuke aanbiedingen zijn.

Dit zal de eerste spelcomputer worden, ik zelf heb geen ervaring met een spelcomputer.

Nu heb ik het volgende in gedachte:
- Switch2 + Mario kart world (link)
- Switch 2 Joy-Con stuurset (link)
- Spel: Just Dance 2025 (link)
- Beschermhoes/etui (link)

Mis ik nog een essentieel/must-have iets om te starten met de Switch2?
Of is er een betere beschermhoes van een ander merk?

Als ik het goed heb begrepen zal een switch1 spel toch ook speelbaar moeten zijn op de switch2 ?
Zijn deze spellen dan downloadbaar vanuit de store, of enkel fysieke uitvoeringen?

Mocht de Switch2 aanslaan dan wellicht op een later moment nog Donkey Kong Bananza en Animal Crossing aanschaffen.

Mijn PVOutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-10 20:23
Chris12 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:51:
Hallo,

Ik ben mij aan het verdiepen om een switch2 aan te schaffen rond black-friday, voor Sinterklaas voor mijn 9 jarige dochter. Wellicht dat tegen die tijd er wat leuke aanbiedingen zijn.

Dit zal de eerste spelcomputer worden, ik zelf heb geen ervaring met een spelcomputer.

Als ik het goed heb begrepen zal een switch1 spel toch ook speelbaar moeten zijn op de switch2 ?
Zijn deze spellen dan downloadbaar vanuit de store, of enkel fysieke uitvoeringen?

Mocht de Switch2 aanslaan dan wellicht op een later moment nog Donkey Kong Bananza en Animal Crossing aanschaffen.
Lijkt in mijn ogen een heel goed pakket om mee te starten!

Om wat te antwoorden op je vragen:
  • Voor de beschermhoes bestaan zeker goedkopere alternatieven, maar met de officiële van Nintendo zit je altijd goed. Zelf heb ik er eentje van AliExpress voor een paar euro, en die doet z’n werk ook prima.
  • Overweeg zeker ook een glazen screenprotector aan te schaffen. Die dat bij het hoesje van Nintendo zit zal mogelijks gewoon plastic zijn.
  • Switch 1-games zijn speelbaar op de Switch 2. Er zijn een heel klein aantal uitzonderingen, die je kan terugvinden in deze lijst.
  • Je kan ook Switch 1 games digitaal aanschaffen (en spelen) via de eShop op de Switch 2.
  • Houd er rekening mee dat niet alle Switch 1-games volledig geoptimaliseerd zijn voor de Switch 2. Soms draaien ze bijvoorbeeld op een lagere resolutie, maar soms zijn ze wel geoptimaliseerd. Ook hiervan is een lijst voor spellen die een gratis update hebben gekregen daarvoor. Voor een kind maakt dat meestal weinig uit, die gaat dat verschil waarschijnlijk niet merken.
  • Er zijn ook soms Switch 2 editions van een Switch 1 game. Dit is eigenlijk ook gewoon een update, soms met extra content en soms niet. Soms betalen, en ook weer niet soms. Bij voorkeur koop je altijd de Switch 2 versies, maar soms is het goedkoper om een Switch 1 spel te kopen en dan digitaal een Switch 2 edition upgrade aan te schaffen.
Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hier ook wel benieuwd of er nog goede aanbiedingen komen in de komende maand. Wil een 2e aanschaffen maar heb geen haast. Zie op Pepper dat er via AliExpress goedkope bundels te koop zijn op basis van grijze import. Vraag me af hoe je dan met garantie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:33
Zit er niet standaard al een screenprotector op vanaf fabriek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 02-10 18:42
Zapato schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:33:
Ja en nee, er zit een laagje plastic over om glasscherven te voorkomen bij een val.
(Iets met family-friendly)

Maar dit plastic laagje krijgt al krassen van je nagels dus hier kun je het beste een glazen screenprotector overheen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

(...)

- Beschermhoes/etui
(...)
Als de etui bedoeld is om de Switch regelmatig ergens mee naar toe te nemen zou ik eerder een case aanraden waar ook de adapter in past, gezien de relatief korte duur van de accu in handheld mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
Superkiwi schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:06:
[...]

Als de etui bedoeld is om de Switch regelmatig ergens mee naar toe te nemen zou ik eerder een case aanraden waar ook de adapter in past, gezien de relatief korte duur van de accu in handheld mode.
Meer om deze mee te nemen op vakantie bijvoorbeeld. Dus slechts 1-2x per jaar.

Mijn PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:24
Chris12 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:18:
[...]

Meer om deze mee te nemen op vakantie bijvoorbeeld. Dus slechts 1-2x per jaar.
Is het dan voor speelplezier onderweg of om in het huisje of whatever te spelen? je hebt namelijk ook wel reiskoffers waar ook het dock ed. in kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Hallo,

Zoals hierboven al aangegeven, koop een glazen screenprotector en plak die erop voordat je de Switch 2 aanzet. Anders zitten er gegarandeerd krassen in. De "protector" die bij de Nintendo hoes zit is plastic rotzooi, die kan je beter niet gebruiken. Ik heb zelf een Ivoler screen protector erop zitten, die komt met een applicatie-hulp en werkt uitstekend.

De meeste Switch 1 spellen werken ook op de Switch 2. Die kan je idd uit de store downloaden, maar fysieke cartridges werken ook. Die zijn vaak ook goedkoper te krijgen dan de digitale versies, bijvoorbeeld via Marktplaats.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Superkiwi schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:06:
[...]

..of je gooit gewoon een random USB-C oplader in je tas. Of een powerbank. De adapter steeds uit de dock trekken is ook maar onpraktisch imho.

[ Voor 7% gewijzigd door Esumontere op 02-10-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 01:27
Prullenbak84 schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:10:
Nou lekker. Na 3 maanden is de stick van mijn joycon al helemaal naar de getver. Het rubber is aan het verteren en slijten. Heb een mail naar nintendo gestuurd, want dit lijkt me niet de bedoeling en garantie...toch?
Heeft even geduurd...
Ondertussen contact met nintendo gehad, en ook even naar Intertoys geweest. Intertoys zegt: Ja wij kunnen daar momenteel niks mee, je kan echt beter naar nintendo opsturen, dat is sneller en makkelijker. Ok, best. Dus toestand met wachten op verzendlabels en vervolgens de boel netjes inpakken, en nu is het afwachten. Ik hoop/verwacht eigenlijk dat ik gewoon nieuwe joycons krijg.

Gelukkig was DK bananza uitgespeeld (het "verhaal" iig, later misschien nog wel eens een aantal uurtjes losse bananen zoeken). Ondertussen de xbox afgestoft en opgestart. Gelukkig is daar skate. om me voorlopig zoet te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Prullenbak84 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Heeft even geduurd...
Ondertussen contact met nintendo gehad, en ook even naar Intertoys geweest. Intertoys zegt: Ja wij kunnen daar momenteel niks mee, je kan echt beter naar nintendo opsturen, dat is sneller en makkelijker. Ok, best. Dus toestand met wachten op verzendlabels en vervolgens de boel netjes inpakken, en nu is het afwachten. Ik hoop/verwacht eigenlijk dat ik gewoon nieuwe joycons krijg.

Gelukkig was DK bananza uitgespeeld (het "verhaal" iig, later misschien nog wel eens een aantal uurtjes losse bananen zoeken). Ondertussen de xbox afgestoft en opgestart. Gelukkig is daar skate. om me voorlopig zoet te houden ;)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Druk je heel hard op je analoge sticks? Of peuter je eraan? Geef mijn zoon een PS5 controller en binnen 3 maanden heeft hij de rubbertjes eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Mog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:43:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Druk je heel hard op je analoge sticks? Of peuter je eraan? Geef mijn zoon een PS5 controller en binnen 3 maanden heeft hij de rubbertjes eraf.
Ik heb werkelijk geen idee wat er gebeurd is. Misschien druk ik hard, maar hoe hard is heel hard en hoe hard is dan té hard? Dingen zouden volgens mij gemaakt moeten worden om jaren mee te gaan, als je ze voor zoveel geld verkoopt. Ik heb dit iig nog nooit bij een andere controller gehad. Maar tot nu toe is de service-afdeling van Nintendo niet meer dan redelijk dus ik heb geen reden om aan te nemen dat dit niet goed komt...

Maar ik had t hier gepost en dacht: ik zal even een kleine update doen voor t geval dat mensen nieuwsgierig zijn en/of dit probleem ook hebben. En gewoon even "ellende" delen hahaha

[ Voor 11% gewijzigd door Prullenbak84 op 02-10-2025 13:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

[...]

Heeft even geduurd...

Ik snap dat je ermee akkoord bent gegaan omdat je dat pad al bewandeld had, maar wát een kansloze reactie van Intertoys. Ze zijn wettelijk verplicht jou garantie te geven op dit product, en binnen 3 maanden kapot is mijns inziens recht op kosteloze vervanging of reparatie. "Wij kunnen er niets mee" is geen acceptabele reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Zapato schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:33:
Dat is geen screenprotector.. Die is om te zorgen dat als hij valt er geen scherven loskomen.

De Switch 2 dock heeft als nare eigenschap om krasjes te veroorzaken op je scherm. Dat had die van de OG Switch ook. Een screeprotector is wel echt een aanrader bij de SW2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Esumontere schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:57:
[...]

Ik snap dat je ermee akkoord bent gegaan omdat je dat pad al bewandeld had, maar wát een kansloze reactie van Intertoys. Ze zijn wettelijk verplicht jou garantie te geven op dit product, en binnen 3 maanden kapot is mijns inziens recht op kosteloze vervanging of reparatie. "Wij kunnen er niets mee" is geen acceptabele reactie.
Ja, misschien wel. Ze zeiden dat ze t sowieso niet op voorraad hadden en dat het gewoon makkelijker en sneller was via nintendo. Dus in dat opzicht probeerden ze ook maar te helpen, denk ik, ga ik vanuit. Ik had er een groter punt van kunnen gaan maken, maar aangezien Nintendo al een verzendlabel ging regelen, vond ik het ook het gedoe niet waard. Het is ook niet zo dat ik niet een paar weekjes zonder kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Esumontere schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:38:
[...]
..of je gooit gewoon een random USB-C oplader in je tas.
Hebben die niet een te laag wattage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:25
Vraagje: in de e-shop kan je voor 100 euro twee gamevouchers kopen. Ik weet dat deze actie dit jaar afloopt en dat Switch2 games zijn uitgezonderd. Kan je één van deze twee vouchers inwisselen voor de Mario Galaxy bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
[...]

Heeft even geduurd...

Intertoys is toch echt de partij die het moet oplossen: Let op: bij problemen met een product moet de verkoper voor een oplossing zorgen en niet de fabrikant.
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

RayNbow

Kirika <3

de Foarsitter schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:17:
Kan je één van deze twee vouchers inwisselen voor de Mario Galaxy bundel?
Lijkt niet in de lijst te staan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Probeert poging na poging na poging om de developer's time te verslaan. Koopt een nieuw schip, eerste poging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IIMg03jK0LwIw_VfzSnz5AGp-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SBxq0GfjxFPKgQ7dWhshvE5H.jpg?f=fotoalbum_large
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht 8)7
Toch maar eens wat vaker die andere modi induiken om coins te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is oktober. Niet alleen releast vandaag de Mario Galaxy bundle, er komen nog een hoop andere games aan deze maand. Eén van de grotere releases heeft nu een overzichtstrailer:

Wat volgt er nog? Onder andere...
  • Yookla-Replaylee 8/10/2025
  • Disgaea 7 Complete 10/10/2025
  • Little Nightmares III 10/10/2025
  • Just Dance 2026 Edition 14/10/2025
  • Plants vs. Zombies: Replanted 23/10/2025
  • Persona 3 Reload 23/10/2025
  • Once Upon A Katamari 24/10/2025
  • Two Point Museum 28/10/2025
  • Mortal Kombat: Legacy Kollection 30/10/2025
  • Dragon Quest I & II HD-2D remake 30/10/2025
  • Mina the Hollower 31/10/2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:51:
Het is oktober. Niet alleen releast vandaag de Mario Galaxy bundle, er komen nog een hoop andere games aan deze maand. Eén van de grotere releases heeft nu een overzichtstrailer:

[YouTube: Pokémon Legends: Z-A – Nintendo Switch 2 Edition — Overview Trailer]

Wat volgt er nog? Onder andere...
  • Yookla-Replaylee 8/10/2025
  • Disgaea 7 Complete 10/10/2025
  • Little Nightmares III 10/10/2025
  • Just Dance 2026 Edition 14/10/2025
  • Plants vs. Zombies: Replanted 23/10/2025
  • Persona 3 Reload 23/10/2025
  • Once Upon A Katamari 24/10/2025
  • Two Point Museum 28/10/2025
  • Mortal Kombat: Legacy Kollection 30/10/2025
  • Dragon Quest I & II HD-2D remake 30/10/2025
  • Mina the Hollower 31/10/2025
Voorlopig nog druk met Silksong, maar Plants vs. Zombies: Replanted ben ik wel benieuwd naar. Hopelijk is die net zo goed als het origineel met touchscreen ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hebben we eigenlijk al iets van idee van prijssetting voor Plants vs. Zombies: Replanted?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:58:
[...]

Voorlopig nog druk met Silksong, maar Plants vs. Zombies: Replanted ben ik wel benieuwd naar. Hopelijk is die net zo goed als het origineel met touchscreen ondersteuning.
Ik heb het origineel best veel op iPad gespeeld dus ben niet van plan om deze op te pikken, maar dat was wel een erg goede puzzelgame. Touchscreen ondersteuning zal toch wel niet ontbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Zapato schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:20:
[...]

Intertoys is toch echt de partij die het moet oplossen: Let op: bij problemen met een product moet de verkoper voor een oplossing zorgen en niet de fabrikant.
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product
Je hebt technisch helemaal gelijk, maar soms is de praktijk anders. Als Nintendo nu gaat zeggen: “pech”, dan wordt t een ander verhaal. Maar daar ga ik vooralsnog helemaal niet vanuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Valt me nog wel mee! Ook leuk dat er co-op is... Gaat zeker op Dekudeals op de wishlist :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:23:
[...]

Ik heb het origineel best veel op iPad gespeeld dus ben niet van plan om deze op te pikken, maar dat was wel een erg goede puzzelgame. Touchscreen ondersteuning zal toch wel niet ontbreken?
Dat zou je inderdaad verwachten, maar ontwikkelaars weten me wel vaker te verbazen :p Het komt ook naar Xbox en Playstation, dus ben benieuwd in hoeverre ze rekening houden met het touchscreen van de Switch.

Ook veel gespeeld op de iPhone en iPad. Heb nog een oude versie op de iPad mini (2012). Tegenwoordig zit de game vol reclame. Mits goed uitgewerkt (met touchscreen ondersteuning) ga ik het zeker halen voor de Switch. Voor mij een klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:26
En weer geen AA. Why?! 8)7

Ik heb alleen deel één ooit gespeeld en als ik dit zo zie, dan laat ik deze bundel aan mij voorbijgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:54:
En weer geen AA. Why?! 8)7

[YouTube: Super Mario Galaxy 1+2 - Switch 2 DF Review - Visual Upgrades Explored!]

Ik heb alleen deel één ooit gespeeld en als ik dit zo zie, dan laat ik deze bundel aan mij voorbijgaan. :)
Ik denk niet dat ik AA mis gezien het docked native 4K resolutie pusht op Switch 2 :) De art direction is na zoveel jaar nog steeds top.
Wel benieuwd hoe mensen dit ervaren zonder de Wii mote.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 03-10-2025 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Vast een domme vraag, maar wat is AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:09
Prullenbak84 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:22:
Anti-Aliasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Och, natuurlijk. Haha zie je, toch een domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 15:50
Prullenbak84 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:14:
[...]

Och, natuurlijk. Haha zie je, toch een domme vraag.
Je bent niet de enige :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Ik ook niet. Dat is precies de reden waarom ik een Switch heb, dat ik dat niet hoef te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 10:25
Wat vinden jullie van Final Fantasy Tactics voor de switch 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:26
En in de categorie miskoop van het jaar: de dbrand Kill Switch. :s

Wat een onding is dat zeg! Daarnet wederom geen signaal en lopen klooien met het plaatsen van de Switch in de dock etc. Niet bepaald gebruiksvriendelijk! Er zal vast wat beters te koop zijn voor het geld. Mijn advies: laat deze links liggen. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:21
Prullenbak84 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:22:
Geen domme vraag. Dat is exact de reden dat ik geen afkortingen gebruik zonder in eerste instantie het volledig te schrijven en naar te verwijzen dat het daarna afgekort wordt.
Die discussie op Reddit ook weleens gehad.

Dit van een vroegere collega overgenomen die vroeg wat een bepaalde afkorting betekende zodat er geen misverstanden waren. Die legde hetzelfde uit.

Bijvoorbeeld net als TF2 en TF2.
Team Fortress 2 en Titanfall 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Yonix schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:42:
En in de categorie miskoop van het jaar: de dbrand Kill Switch. :s

Wat een onding is dat zeg! Daarnet wederom geen signaal en lopen klooien met het plaatsen van de Switch in de dock etc. Niet bepaald gebruiksvriendelijk! Er zal vast wat beters te koop zijn voor het geld. Mijn advies: laat deze links liggen. :(
Heb deze nu 3 weken in gebruik en houd toch lekker in de hand.
Iets beter dan de skull&co.
Dockt speel ik niet dus dat zou kunnen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:04
SyraW85 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:19:
Wat vinden jullie van Final Fantasy Tactics voor de switch 2?
Helemaal geweldig, 0 klachten _/-\o_

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cidolfas schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:43:
[...]

Helemaal geweldig, 0 klachten _/-\o_
Speel je classic of vernieuwde stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:04
Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:53:
[...]

Speel je classic of vernieuwde stijl?
De vernieuwde stijl, was benieuwd naar de voice acting. Tot nu toe goed te doen!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Pagina: 1 ... 126 127 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4