• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:14
urk_forever schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 14:40:
[...]

Ik wilde ook even kijken welke Virtual Boy spellen beschikbaar waren, maar je kan helemaal niks met die app doen als je de VB stand of de kartonnen houder 8)7
Je kunt elke andere stereoscoop gebruiken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:38
Gezien de grote focus op MP ga ik de upgrade niet doen.Als je wel van MP houd krijg je hier zeker leuke content.
jori040 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:43:
[...]

Gezien de grote focus op MP ga ik de upgrade niet doen.Als je wel van MP houd krijg je hier zeker leuke content.
Ik moet Mario Wonder überhaupt nog kopen. Ik moet zeggen dat ik de multiplayer content er wel leuk uit vind zien. Lijkt me persoonlijk leuker dan de Mario Party games (ik heb daar echt niks mee). Alleen multiplayer speel je maar af en toe, dus kan me voorstellen dat je dan niet gaat upgraden. Ik ga in ieder geval wel een keer deze Nintendo Switch 2 Edition fysiek halen.

• jori040
L23 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:46:
[...]

Ik moet Mario Wonder überhaupt nog kopen. Ik moet zeggen dat ik de multiplayer content er wel leuk uit vind zien. Lijkt me persoonlijk leuker dan de Mario Party games (ik heb daar echt niks mee). Alleen multiplayer speel je maar af en toe, dus kan me voorstellen dat je dan niet gaat upgraden. Ik ga in ieder geval wel een keer deze Nintendo Switch 2 Edition fysiek halen.
De basis game is een van de beste 2D Mario.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 21:44
Ik heb nu al bijna 2 maanden een issue met Nintendo support dat de DLC voor Pokemon die ik heb gekocht alleen werkt op mijn user account, en niet die van mijn dochter. Lijkt te maken te hebben met die nieuwe digitale kaart onzin. Iemand eerder ervaring gehad met de support van Nintendo? Ik ben echt zelden zo slecht als dit geholpen.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:55
Ze hebben Yoshi echt gedegradeerd tot de peuter afdeling lijkt het. Ik verwacht geen casual uitdagende platformer op basis van deze trailer.

[ Voor 41% gewijzigd door Deezers op 10-03-2026 16:23 ]

• RayNbow
Zebby schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 16:15:
Iemand eerder ervaring gehad met de support van Nintendo?
Er zijn inderdaad vast wel mensen die ervaring hebben met de support van Nintendo.

Maar... hoe gaat dat jou helpen?
de DLC voor Pokemon die ik heb gekocht alleen werkt op mijn user account, en niet die van mijn dochter. Lijkt te maken te hebben met die nieuwe digitale kaart onzin.
Hier geef je echt te weinig informatie. Ik mis bijv. om hoeveel Switch-systemen het gaat? Een of meer? In het geval van meerdere systemen, welk systeem is voor elk account als primair gemarkeerd? Gebruik je het systeem van Virtual Game Cards of heb je het systeem van online license checks aangezet?

@RayNbow Ik vind het al knap dat je de moeite neemt om te helpen, maar volgens mij ook iets wat vrij simpel is op te lossen als je er een beetje in verdiept.

• jori040
Deezers schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 16:22:
[...]

Ze hebben Yoshi echt gedegradeerd tot de peuter afdeling lijkt het. Ik verwacht geen casual uitdagende platformer op basis van deze trailer.
Dat was altijd al zo dus dit is niets nieuws.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
jori040 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 17:55:
[...]

Dat was altijd al zo dus dit is niets nieuws.
Inderdaad ook het spel een paar jaar terug op de Switch1(Crafted World), dat is gewoon echt een spel meer voor jongere spelers.
Ik heb het ook gespeeld eens, maar na 1 level ben je zoiets zelf wel zat Het is gewoon net te rustig.

• Zebby
RayNbow schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 16:34:
[...]

Er zijn inderdaad vast wel mensen die ervaring hebben met de support van Nintendo.

Maar... hoe gaat dat jou helpen?

[...]

Hier geef je echt te weinig informatie. Ik mis bijv. om hoeveel Switch-systemen het gaat? Een of meer? In het geval van meerdere systemen, welk systeem is voor elk account als primair gemarkeerd? Gebruik je het systeem van Virtual Game Cards of heb je het systeem van online license checks aangezet?
De frustratie is tamelijk hoog opgelopen gezien de uitermate teleurstellende reacties die ik steeds krijg, en dat terwijl je 10 velden met codes moet invullen om uberhaupt het contactformulier te kunnen versturen. Dit was een kerstcadeau. We zitten nu in maart. Dan is het soms fijn om de weten of dat de status quo is of niet. Niet alles hoeft opgelost te worden, soms is emotie delen en wat bevestiging al een deel van het geheel.

Het is 1 Switch 2 console, ons eerste Nintendo product in decennia. Fysieke kopie van Pokemon Legends Z-A. Ik heb een account, zij heeft een eigen account. Ik heb het als eigenaar gekocht via de Nintendo eShop via de game. Ik zie bij beide accounts als we het spel opstarten dat de DLC geladen is, maar bij mij komt de pop-up ingame om het te unlocken, bij haar niet. Ja ze is ver genoeg qua quest/game. Ik kan de VGC niet 'delen' omdat het allemaal op dezelfde console staat, dus dat zou niet nodig moeten zijn?

Alle denkbare stappen die Nintendo via hun support pagina's aanbiedt heb ik al talloze keren doorlopen, van herstarten, verwijderen, herinstalleren en alles er om heen. Ook youtube guides heb ik al geprobeerd, maar dat zijn niet het probleem dat ik heb. Het laatste dat ik heb moeten toesturen is een video om het te tonen (maar geen externe links, leuk een mp4 mailen via de email), maar ook dat is al weer meer dan een week radio stilte.
Duidelijk (en zoals verwacht) voor een jonger publiek maar heel leuke art style en sfeer!

Edit: in theorie heb je wel heel veel potentieel als met al de 37 vijanden zo dynamisch kan worden omgegaan als het wezen uit de trailer. Benieuwd of hier ook moeilijkere stukken in gaan zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 11-03-2026 06:36 ]

• Zebby
JackAvery schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:09:
@Zebby staat jouw account als primary account ingesteld op de console?
Zover ik weet wel / dat zou wel moeten. Het is degene waar ik alles mee heb opgezet en ingesteld. Het is ook gekoppeld via de family account settings.
Zebby schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:51:
[...]

Zover ik weet wel / dat zou wel moeten. Het is degene waar ik alles mee heb opgezet en ingesteld. Het is ook gekoppeld via de family account settings.
Je kijkt dat best na, zeker als je account ooit ook op andere consoles gebruikt werd. Indien dit de eerste console was waar je Account op gebruikt werd, zou het automatisch de primary moeten zijn - maar zou ik het nog steeds nakijken. Dit kan je doen door in de eShop op de console in jouw account settings te kijken of dit systeem het “pass enabled” systeem is.

Je familiegroep heeft hier overigens niks mee te maken :) het idee is dat als jouw account een spel bezit, dit spel door alle gebruikers om die console gespeeld kan worden zolang de Switch internetverbinding maakt.

Daarna kijk je best na wat @RayNbow hieronder zegt

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 11-03-2026 15:31 . Reden: Autocorrect fix ]

• RayNbow
@Zebby Een truc om te proberen, specifiek voor Pokemon, is om de Virtual Game Card voor de DLC te ejecteren en daarna opnieuw op je systeem te laden.

• Zebby
RayNbow schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 06:03:
@Zebby Een truc om te proberen, specifiek voor Pokemon, is om de Virtual Game Card voor de DLC te ejecteren en daarna opnieuw op je systeem te laden.
Die heb ik al geprobeerd, was een van de youtube gevonden 'oplossingen'. Account dat primair is moet ik nog checken.

• jori040
Pokemon Pokopia

REVIEW UPDATE: https://www.metacritic.com/game/pokemon-pokopia/ We hebben hier te maken met een geslaagde spin-off.

NL REVIEWS
- Daily Nintendo: https://dailynintendo.nl/...rweldigend-maar-geweldig/

- N1-UP: https://n1up.nl/review/po...n-geslaagd-bouw-avontuur/

Zelf vind ik dit na Donkey Kong de beste exclusieve Switch 2 game.Nee de GKC gooit hier voor mij geen roet in het eten.

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 11-03-2026 21:48 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:45
Ik snap dat gedoe rondom gkc nooit zo. Je kan hem doorverkopen en over jaren nog spelen. Gezeur om niks.

• jori040
Timothy3000 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:43:
Ik snap dat gedoe rondom gkc nooit zo. Je kan hem doorverkopen en over jaren nog spelen. Gezeur om niks.
Precies.
Wat ik af en toe lees is dat men bang is dat over 20 jaar de game misschien niet meer te downloaden is.Ja goed ieder z'n ding maar ik zelf leef meer in het nu!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09
Leuk om te kijken:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-03 19:42
bizar zeg dat pokopia overal is uitverkocht...komt er nog een batch aan binnenkort?

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:36
sderooij schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 22:04:
bizar zeg dat pokopia overal is uitverkocht...komt er nog een batch aan binnenkort?
Haha hier ook aan het wachten op voorraad, nooit verwacht dat ik anno 2026 nog zou zeggen dat ik toch een game had moeten preorderen :X
Pokopia doet het zeer goed voor een spin-off game met 2,2 miljoen verkochte games op 4 dagen tijd. Dat is vergelijkbaar met Mario Odyssey in 2017 (3m op drie dagen tijd).
The Pokémon Company (HQ: Tokyo, Minato-ku, Japan; President and CEO: Tsunekazu Ishihara) and Nintendo Co., Ltd. (HQ: Kyoto, Minami-ku, Japan; President and Representative Director: Shuntaro Furukawa, “Nintendo” hereafter) announced today that global sales of Pokémon Pokopia for the Nintendo Switch 2 system have surpassed 2.2 million units (including 1 million units sold in Japan) in the first four days since its worldwide launch on March 5, 2026*.
volledig persbericht.
Men lijkt de retailverkoop wat onderschat te hebben. Maar ik zou me geen zorgen maken over dat er vroeg of laat nieuwe units komen. Wat wel kan is dat de logistiek wat trager kan zijn door de oorlog in Iran.

Anyway, in België is deze bijvoorbeeld bij Fnac nog wel te vinden.

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 06:31:
Pokopia doet het zeer goed voor een spin-off game met 2,2 miljoen verkochte games op 4 dagen tijd. Dat is vergelijkbaar met Mario Odyssey in 2017.

[...]
volledig persbericht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FivZ8rXgGWOgwRbzkJZJWq_Q56s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oghCKiVY02r73I4kDhMn8iqm.png?f=user_large

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:59
jori040 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:57:
[...]

Precies.
Wat ik af en toe lees is dat men bang is dat over 20 jaar de game misschien niet meer te downloaden is.Ja goed ieder z'n ding maar ik zelf leef meer in het nu!
Ik leef ook gewoon in het nu en ik vind het tof dat ik nu oude games gewoon kan spelen op al mijn retroconsoles en dat ik ze kan verzamelen. Dat is mijn hobby en zoals ik zijn er veel meer mensen. Ik kan prima begrijpen dat er veel meer mensen zijn die daar niets om geven, die spelen een spel nu en het heeft verder geen waarde. Helemaal prima.
Maar zoals deze post laat zien vinden sommigen anderen het erg moeilijk om te accepteren dat niet iedereen een spel uitspeelt en er daarna klaar mee is. Ik respecteer andermans keuze en classificeer hun keuzes niet als "gezeur om niks".

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:03
Ik snap het maar al te goed. Mijn NES collectie doet het nog steeds. Of dat met GKC nog kan, is en blijft gewoon de vraag.

Daarnaast kom ik bijna op het punt dat ik een SD card moet kopen, dat probleem heb ik op mn Switch 1 nooit gehad.

Desalniettemin, houd het me niet tegen om GKC's te kopen, heb de RE Generation pack ook gekocht. Maar juist bij die release had ik ze liever op de cartridge zelf gehad.

• Cyrax0508
TomBraamhaar schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:06:
[...]

Ik snap het maar al te goed. Mijn NES collectie doet het nog steeds. Of dat met GKC nog is en blijft gewoon de vraag.

Daarnaast kom ik am bijna op het punt dat ik een SD card moet kopen, dat probleem heb ik op mn Switch 1 nooit gehad.

Desalniettemin, houd het me niet tegen om GKC's te kopen, heb de RE Generation pack ook gekocht. Maar juist bij die release had ik ze liever op de cartridge zelf gehad.
Nou, dat dus. Ik ben een echte verzamelaar van Nintendo en ik heb een gameroom met iedere console en handheld van Nintendo (CIB) in werkende en direct speelbare staat. Als er mensen bij ons thuis komen en die kamer zien vinden ze het allemaal geweldig. Inclusief de jongeren. Ik zorg goed voor mijn games en al zijn sommige 40 jaar oud, ze werken als een zonnetje (en nee, niet blazen, dat is helemaal niet goed voor je games :+ ).

De generatie die nu net zo oud is als ik was ten tijde van de NES/Famicom is afhankelijk van derden om dat ook te kunnen over 40 jaar.

Ik heb niets tegen GKC verder, ik vermijd ze persoonlijk gewoon liever. Ik zou altijd een echte cartridge verkiezen boven een GKC, en ook als ik daarvoor meer moet betalen. Sterker nog, ik koop zelfs SW1 versies van games als de SW2 versie op een GKC staat en die SW1 versie niet. Zoals met Little Nightmares III.

Ik heb alleen Pokemon Pokopia als GKC maar dat komt omdat mijn vriendin die ook graag speelt. Ik heb de RE Generation Pack overgeslagen (beetje spijt van vanwege de fysieke verzameling) maar als die alle 3 volledig op de cartridge hadden gestaan had ik hem direct gekocht. Nog wel voor een hogere prijs ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrax0508 op 12-03-2026 08:19 ]

@TomBraamhaar ik ben zelf helemaal pro fysiek, maar de realiteit is bvb. dat steeds meer games een online servercheck doen en dat we nog moeten zien of het geheugen van (3)DS en Switch games over 20-30-… jaar nog allemaal prima is :)

Wat ik maar bedoel: niks heeft het eeuwige leven. Dus net zoals jij ga ik er ook niet ongelooflijk principieel over doen. Maar ik ga wel wat beter naar de prijs kijken ;)

• Cyrax0508
Ik zag trouwens dat deze in de Nintendo store € 59,99 is (digitaal). Is dat een voorbode dat niet tripple A titels van Nintendo niet meer voor € 70,00 gaan of laten ze hiermee zien dat ze het echt per spel bekijken?

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:36
Iemand trouwens nog tips voor een "goedkope" geheugenkaart? Sinds de switch 2 ben ik toch wel redelijk richting digitaal gegaan voor het gemak en de interne opslag is nu wel vol

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:44
Volgens mij zijn de gamers die vaak fysiek willen opgegroeid met fysieke games. Die mensen zijn nu rond de 40-50. Duurt niet lang meer of het jarenlang bewaren niet meer nodig is voor de verstokte verzamelaar ;)

• jori040
Digitale games kun je zelf op een kaartje zetten en over 20 jaar nog spelen.

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:10
squashedraven schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:34:
Iemand trouwens nog tips voor een "goedkope" geheugenkaart? Sinds de switch 2 ben ik toch wel redelijk richting digitaal gegaan voor het gemak en de interne opslag is nu wel vol
Goed opletten dat je een microSD Express kaart koopt, een normale microSD werkt niet op de switch 2.

• squashedraven
abc874 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:51:
[...]

Goed opletten dat je een microSD Express kaart koopt, een normale microSD werkt niet op de switch 2.
Daarom ook de vraag, anders had ik wel een standaard SD kaartje gekocht op de hoek van de straat :+

• Cyrax0508
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:46:
Je bekijkt alles slechts vanuit je eigen perspectief. Niet iedereen is een Tweaker en heeft verstand van jailbreaken. Het overgrote deel van de gamers heeft daar 0 verstand van. En die kunnen over 20 jaar toch echt hun kaartje niet uit hun kapotte Switch 2 halen, deze in een werkend exemplaar stoppen en hun digitale aankoopen weer spelen zonder dat er moet worden gedownload. Dus ben je afhankelijk van derden, want het moet nog wel kunnen en dat bepalen anderen voor jou.

• TomBraamhaar
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:46:
Als verzamelaar heb ik niet zo veel met emulatie.

• TomBraamhaar
JackAvery schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:19:
@TomBraamhaar ik ben zelf helemaal pro fysiek, maar de realiteit is bvb. dat steeds meer games een online servercheck doen en dat we nog moeten zien of het geheugen van (3)DS en Switch games over 20-30-… jaar nog allemaal prima is :)

Wat ik maar bedoel: niks heeft het eeuwige leven. Dus net zoals jij ga ik er ook niet ongelooflijk principieel over doen. Maar ik ga wel wat beter naar de prijs kijken ;)
Welke games op de switch en 3ds doen dat? Ik twijfel, volgens mij heb ik de 3ds regelmatig offline gebruikt.
TomBraamhaar schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 09:10:
[...]

Welke games op de switch en 3ds doen dat? Ik twijfel, volgens mij heb ik de 3ds regelmatig offline gebruikt.
Ik had het over een algemene trend. Maar ik denk nu bvb. aan Star Wars Outlaws die een Ubisoft account probeert te forceren :) of bvb. Diablo 3 op PC.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 12-03-2026 09:21 ]

• jori040
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 09:02:
[...]

Je bekijkt alles slechts vanuit je eigen perspectief. Niet iedereen is een Tweaker en heeft verstand van jailbreaken. Het overgrote deel van de gamers heeft daar 0 verstand van. En die kunnen over 20 jaar toch echt hun kaartje niet uit hun kapotte Switch 2 halen, deze in een werkend exemplaar stoppen en hun digitale aankoopen weer spelen zonder dat er moet worden gedownload. Dus ben je afhankelijk van derden, want het moet nog wel kunnen en dat bepalen anderen voor jou.
Ik bekijk de dingen niet zo negatief.IK denk namelijk wel dat we de digitale Switch games van nu over 20 jaar nog kunnen downloaden.

Voor de duidelijkheid:Mijn Switch collectie bestaat voor het grote deel uit fysieke games.

Persoonlijk zou ik nooit een leuke game laten liggen omdat die niet op een standaard kaartje is uitgebracht.

Ik gun juist dat iedereen een leuke games gaat spelen en zich minder druk maakt over de toekomst. ;)

• schumi1986
Nu beschikbaar bij Coolblue

https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 09:22:
[...]

Persoonlijk zou ik nooit een leuke game laten liggen omdat die niet op een standaard kaartje is uitgebracht.
Volgens mij is het gewoon terechte kritiek, maar inderdaad laten we hier geen leuke games liggen omdat het op een GKC is uitgebracht (Ik hoor dat hier niemand zeggen...).

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-wRyScXEW2TMhsn9DftLoFYGqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dc2eYs3qtstNTMS1nZ3qD9mO.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:46:
@G_Dragon Indiana Jones heeft een release datum, 12 mei 2026.
En Yoshi 21-05-2026

• sderooij
Coolblue heeft pokopia op voorraad! Net besteld.

• jori040
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:43:
[...]

Volgens mij is het gewoon terechte kritiek, maar inderdaad laten we hier geen leuke games liggen omdat het op een GKC is uitgebracht (Ik hoor dat hier niemand zeggen...).
Wel in een ander topic.Laten we het hier bij houden en verder genieten van onze games.
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:13:
[...]

Wel in een ander topic.Laten we het hier bij houden en verder genieten van onze games.
Ik hoor jou er het meeste over klagen, maar prima om het hier bij te houden :P Er is inderdaad geen probleem.

• jori040
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:14:
[...]

Ik hoor jou er het meeste over klagen, maar prima om het hier bij te houden :P Er is inderdaad geen probleem.
Waar klaag ik over ?
Volgens mij zeg ik dat ik het wel prima vind zo.

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 12-03-2026 11:17 ]

jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:16:
[...]

Waar klaag ik over ?
Volgens mij zeg ik dat ik het wel prima vind zo.
Gaan we toch door met de discussie? :P Jij klaagt meerdere keren over dat mensen hier een leuke game laten liggen omdat het uitgebracht wordt op een GKC, wat dus niet het geval is.

Ik lees elders ook wel een kleine groep er steeds over klagen hoor, maar hier heb ik dat niet gezien behalve dat jij er meerdere keren over begon :) Volgens mij vindt iedereen het prima zo.

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 12-03-2026 11:20 ]

• Cyrax0508
Carlos0_0 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:33:
[...]

Inderdaad ook het spel een paar jaar terug op de Switch1(Crafted World), dat is gewoon echt een spel meer voor jongere spelers.
Ik heb het ook gespeeld eens, maar na 1 level ben je zoiets zelf wel zat Het is gewoon net te rustig.
Ik vond het een heerlijke game. Zoals Nintendo wel vaker doet, als je alles wil verzamelen en completen, dan ben je wel even bezig. Het wordt nooit echt moeilijk in huidige Yoshi games, maar laat mij maar lekker kind zijn, ik vind het leuke games altijd.

• jori040
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:20:
[...]

Gaan we toch door met de discussie? :P Jij klaagt meerdere keren over dat mensen hier een leuke game laten liggen omdat het uitgebracht wordt op een GKC, wat dus niet het geval is.

Ik lees elders ook wel een kleine groep er steeds over klagen hoor, maar hier heb ik dat niet gezien behalve dat jij er meerdere keren over begon :) Volgens mij vindt iedereen het prima zo.
Omdat ze er later om terug komen.Fijne dag.

• sderooij
Gkc is prima toch? Ben er zelf content mee, ff downloaden en spelen :)

• Cyrax0508
sderooij schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:15:
Gkc is prima toch? Ben er zelf content mee, ff downloaden en spelen :)
Voor jou dan wel. Maar zoals je vast hebt meegekregen geldt dat zeker niet voor iedereen. En ja, er zijn echt mensen die daar anders over denken. Ik verwacht van jou niet dat jij GKC laat liggen, verwacht jij van mij dan niet dat ik ze wel koop. Dan zijn we eruit met z'n allen en hoeven nooit meer te proberen om elkaars mening daarover te veranderen.

• jori040
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:22:
[...]

Ik vond het een heerlijke game. Zoals Nintendo wel vaker doet, als je alles wil verzamelen en completen, dan ben je wel even bezig. Het wordt nooit echt moeilijk in huidige Yoshi games, maar laat mij maar lekker kind zijn, ik vind het leuke games altijd.
Voor 100% ben je idd wel even bezig in de Yoshi games.Wel vind ik de artstyle van de nieuwe wat mooier dan zijn voorganger maar dat is natuurlijk een smaak ding.

• Cyrax0508
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:49:
[...]

Voor 100% ben je idd wel even bezig in de Yoshi games.Wel vind ik de artstyle van de nieuwe wat mooier dan zijn voorganger maar dat is natuurlijk een smaak ding.
Ja toch? Ze helemaal completen is best wel even wat werk en niet altijd even gemakkelijk. Crafted World bood later toch nog wel wat uitdaging. Ik weet nog niet of ik deze artstyle per definitie mooier vind, ik zou het echt zelf moeten spelen om dat te bepalen. Ik vond die in Crafted World ook wel mooi. Sowieso vind ik het wel erg tof dat ze bij Yoshi games steeds een andere artstyle gebruiken. Nee, ik kijk zeker uit naar deze game.

• jori040
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 13:52:
[...]

Ja toch? Ze helemaal completen is best wel even wat werk en niet altijd even gemakkelijk. Crafted World bood later toch nog wel wat uitdaging. Ik weet nog niet of ik deze artstyle per definitie mooier vind, ik zou het echt zelf moeten spelen om dat te bepalen. Ik vond die in Crafted World ook wel mooi. Sowieso vind ik het wel erg tof dat ze bij Yoshi games steeds een andere artstyle gebruiken. Nee, ik kijk zeker uit naar deze game.
In een bepaalde serie elke keer een ander artstyle gebruiken heb ik altijd als een goede ontwikkeling gezien.Bij bv Zelda is dat voor een groot deel ook het geval.

De nieuwe Yoshi komt hier zeker binnen.Fysiek. ;)

• sderooij
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:32:
[...]

Voor jou dan wel. Maar zoals je vast hebt meegekregen geldt dat zeker niet voor iedereen. En ja, er zijn echt mensen die daar anders over denken. Ik verwacht van jou niet dat jij GKC laat liggen, verwacht jij van mij dan niet dat ik ze wel koop. Dan zijn we eruit met z'n allen en hoeven nooit meer te proberen om elkaars mening daarover te veranderen.
Gaat er idd om wat ik ervan vind ja :) ik vind t best zolang ik het kaartje nog kan verkopen als ik ervoor kies.
RPG site heeft een nieuwe build van Elden Ring mogen spelen en is zeer positief hierover.
30 fps met redelijk hoge kwaliteit setting en resolutie in handheld. Ook docked zeer positief.

Edit: GameSpot heeft wat gameplay gepost

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 12-03-2026 19:04 ]

• jori040
REVIEW:Fallout 4: Anniversary Edition [N1-UP]
https://n1up.nl/review/fa...raalt-niet-meer-zo-sterk/

Iemand als ik die de game op elk ander platform gespeeld heeft is het wel eens met deze review.Gezien de status hoe Bethesda hun game uitbrengt is de prijs voor een game uit 2015 belachelijk hoog.

De DLSS update kan de game nog wat goed doen maar dan nog is 60 Euro in de eShop te hoog.
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 18:23:
REVIEW:Fallout 4: Anniversary Edition [N1-UP]
https://n1up.nl/review/fa...raalt-niet-meer-zo-sterk/

Iemand als ik die de game op elk ander platform gespeeld heeft is het wel eens met deze review.Gezien de status hoe Bethesda hun game uitbrengt is de prijs voor een game uit 2015 belachelijk hoog.

De DLSS update kan de game nog wat goed doen maar dan nog is 60 Euro in de eShop te hoog.
Is deze prijs van 60 euro dan ook te hoog in de Playstation en Xbox store? Ben het met je eens hoor dat 60 euro voor een game uit 2015 te hoog is, maar kennelijk vindt Microsoft dat ze voor de Anniversary Edition weer 60 euro mogen vragen. De prijs ligt in ieder geval gelijk, alleen heeft de Playstation en Xbox store al aanbiedingen gehad van 50% korting. Ik wacht geduldig op die 50% korting.

[ Voor 0% gewijzigd door L23 op 12-03-2026 19:55 . Reden: Ik heb hardgelopen. Ben moe. Al twee keer naar de supermarkt geweest omdat ik boodschappen vergeten was. Het jaartal 20215 aangepast naar 2015. ]

• Carlos0_0
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 18:35:
[...]

Is deze prijs van 60 euro dan ook te hoog in de Playstation en Xbox store? Ben het met je eens hoor dat 60 euro voor een game uit 20215 te hoog is, maar kennelijk vindt Microsoft dat ze voor de Anniversary Edition weer 60 euro mogen vragen. De prijs ligt in ieder geval gelijk, alleen heeft de Playstation en Xbox store al aanbiedingen gehad van 50% korting. Ik wacht geduldig op die 50% korting.
Jij kan ver in de toekomst kijken, uit het jaar 20215 :+ .

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:45
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:04:
[...]
Maar zoals deze post laat zien vinden sommigen anderen het erg moeilijk om te accepteren dat niet iedereen een spel uitspeelt en er daarna klaar mee is.
Nee hoor, maar dat kan met die Gamekey Cards vast ook nog prima. Het idee dat die het over 20 jaar of meer niet meer doen is te negatief.

• jori040
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 18:35:
[...]

Is deze prijs van 60 euro dan ook te hoog in de Playstation en Xbox store? Ben het met je eens hoor dat 60 euro voor een game uit 2015 te hoog is, maar kennelijk vindt Microsoft dat ze voor de Anniversary Edition weer 60 euro mogen vragen. De prijs ligt in ieder geval gelijk, alleen heeft de Playstation en Xbox store al aanbiedingen gehad van 50% korting. Ik wacht geduldig op die 50% korting.
Ook daar vind ik de prijs twee 10tjes te hoog.Had de game dan op zijn minst al met DLSS uitgebracht op de Switch 2.
jori040 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:38:
[...]

Ook daar vind ik de prijs twee 10tjes te hoog.Had de game dan op zijn minst al met DLSS uitgebracht op de Switch 2.
Ben ik persoonlijk met je eens. Ook vind ik de manier van uitbrengen tamelijk bizar, maar het (b)lijkt goed te verkopen. Microsoft heeft volgens mij echt wel goed door wat verkoopt. Daarom zien we ook al die remasters zoals Oblivion Remastered en Halo: Campaign Evolved (die uiteindelijk ook nog wel een keer voor de Switch 2 wordt aangekondigd). Zullen geen perfecte releases zijn, maar wel goed verkopen voor de volle mep.

• jori040
L23 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:45:
[...]

Ben ik persoonlijk met je eens. Ook vind ik de manier van uitbrengen tamelijk bizar, maar het (b)lijkt goed te verkopen. Microsoft heeft volgens mij echt wel goed door wat verkoopt. Daarom zien we ook al die remasters zoals Oblivion Remastered en Halo: Campaign Evolved (die uiteindelijk ook nog wel een keer voor de Switch 2 wordt aangekondigd). Zullen geen perfecte releases zijn, maar wel goed verkopen voor de volle mep.
De game staat nu op 15 in de eShop dus de zaken gaan idd goed.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:07

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Is pokopia nou echt overal uitverkocht? Ik kan het nergens bestellen en er staat dat mediamarkt geen voorraad heeft. Nu is dat meestal niet heel betrouwbaar, maar is die game in winkels ook uitverkocht overal? Kan het me haast niet voorstellen

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:53
Ja die game is daadwerkelijk overal uitverkocht. Mega groot succes waar niet in deze mate op gerekend was.
Gisteren werd hier in het topic nog gedeeld dat Coolblue er nog een aantal had, maar ook die is nu uitverkocht

[ Voor 34% gewijzigd door denyos op 13-03-2026 08:01 ]

Strava

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

denyos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:00:
Ja die game is daadwerkelijk overal uitverkocht. Mega groot succes waar niet in deze mate op gerekend was.
Gisteren werd hier in het topic nog gedeeld dat Coolblue er nog een aantal had, maar ook die is nu uitverkocht
Onwerkelijk maar waanzinnig. Iets in mij wilt alsnog 3 mediamarkten afrijden vandaag in de hoop een copy te vinden haha

• Esumontere
  • Laatst online: 13:15

Esumontere

Floep, banaan.

Hier had ik nog nooit van gehoord maar wat ziet het er goed uit! Ben heel benieuwd.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:02
ryanator schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:03:
[...]

Onwerkelijk maar waanzinnig. Iets in mij wilt alsnog 3 mediamarkten afrijden vandaag in de hoop een copy te vinden haha
Mediamarkt houdt de winkelvoorraad volgens mij bij via de website.
En verder budgetgaming.nl in de gaten houden.

Gameshop Twente heeft voorraad:
https://gameshop-twente.n...daard-switch-2-nieuw.html

[ Voor 13% gewijzigd door Raem op 13-03-2026 09:44 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

L23 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:24:
Tomb Raider I-III Remastered krijgt volgende week Switch 2 upgrade (gratis voor mensen die de Switch versie al hebben).

[YouTube: Tomb Raider Remastered I-III - Free Challenge Mode Patch | Out Now on All Platforms]
Volgens verschillende websites houdt de upgrade in dat de resolutie verhoogd wordt naar 1440p60fps docked en 1080p120fps handheld.

• G_Dragon
  • Nu online
ryanator schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:54:
Is pokopia nou echt overal uitverkocht? Ik kan het nergens bestellen en er staat dat mediamarkt geen voorraad heeft. Nu is dat meestal niet heel betrouwbaar, maar is die game in winkels ook uitverkocht overal? Kan het me haast niet voorstellen
Dat het spel een succes is begrijp ik heel goed en dat ze daardoor als warme broodjes over de toonbank vliegen ook maar heel onwerkelijk dat een Game Key Card uitverkocht kan raken. Je zou denken dat ze daar oneindig van hebben, maar nee wacht die zetten ze op de fysieke uitvoering en het vliegt ook nog eens over de toonbank. Ik begrijp het niet meer 8)7 :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:53
Je moet als producent nog steeds een key koppelen aan ieder kaartje, de doosjes vullen, de covers van het doosje printen, de distributie naar distributeurs en vervolgens nog leveren aan afnemers. Gaat gewoon tijd, geld en materiaal in zitten. Dus logisch dat je niet direct 5 miljoen stuks produceert.
Gamekeycard vs normale card maakt in deze dus vrijwel niks uit.

En dat het over de toonbank vliegt snap ik ook wel. Ik vind het toch leuker om voor een verjaardags cadeautje een fysiek doosje aan mijn dochters te geven dan dat er ineens een spelletje op de switch staat.

[ Voor 22% gewijzigd door denyos op 13-03-2026 11:10 ]

Strava

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:02
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:53:
[...]

Dat het spel een succes is begrijp ik heel goed en dat ze daardoor als warme broodjes over de toonbank vliegen ook maar heel onwerkelijk dat een Game Key Card uitverkocht kan raken. Je zou denken dat ze daar oneindig van hebben, maar nee wacht die zetten ze op de fysieke uitvoering en het vliegt ook nog eens over de toonbank. Ik begrijp het niet meer 8)7 :o
Oneindig gamekeycards? Want die dingen verschijnen op magische wijze ineens in de winkel?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon
  • Nu online
Raem schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:21:
[...]

Oneindig gamekeycards? Want die dingen verschijnen op magische wijze ineens in de winkel?
Codes zouden normaal gesproken oneindig moeten zijn :+

• squashedraven
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:53:
[...]

Codes zouden normaal gesproken oneindig moeten zijn :+
De doosjes waar ze in zitten dan weer niet

• G_Dragon
  • Nu online
squashedraven schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:54:
[...]

De doosjes waar ze in zitten dan weer niet
Nee klopt, een neppe fysieke uitgave die alsnog uitverkocht is. Dat is namelijk de grap die ik probeer te maken :+

• G_Dragon
  • Nu online
Haha geen ramp, de clue is wel overduidelijk denk ik :p

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Raem schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:43:
[...]

Mediamarkt houdt de winkelvoorraad volgens mij bij via de website.
En verder budgetgaming.nl in de gaten houden.

Gameshop Twente heeft voorraad:
https://gameshop-twente.n...daard-switch-2-nieuw.html
Die klopt echter niet altijd, mediamarkt zet vaak de voorraad uit. Zo heb ik verschillende handhelds die online en in de winkel ''niet leverbaar'' zijn gewoon tegengekomen in de schappen.

• schumi1986
Uitgepakt, in de huiskamer gezet en vervolgens 10km gaan hardlopen. Toen ik terug kwam snapte mijn vriendin waarom het een babbelbloem wordt genoemd :pAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThMYUK-I3W2cHnWGtpcrD0RYrsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zybDGR4F3xZkwtqnfvRZ9aUE.jpg?f=fotoalbum_large

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:55
schumi1986 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 14:23:
Uitgepakt, in de huiskamer gezet en vervolgens 10km gaan hardlopen. Toen ik terug kwam snapte mijn vriendin waarom het een babbelbloem wordt genoemd :p[Afbeelding]
En nu weer batterijen leeggehaald en terug in doosje gestopt? ;)

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:28
Pokopia is verrassend leuk zeg. Animal Crossing vind ik geen klap aan, maar kreeg bij Pokopia een beetje last van FOMO. Toch maar aangeschaft (mijn eerste Pokemon game ooit). Eerste uur had ik zoiets van: waar gaat dit heen, maar begint steeds verslavender te worden. De uitgestrekte wereld nodigt uit tot verkennen. Daarnaast krijg je steeds meer mogelijkheden om het terrein naar je hand te zetten. Dan kun je bijv graven en ontstaat er een waterval. Of je kunt een trapje maken om die ene bergtop te bereiken. De Pokemon hebben ook interactie met elkaar, wat best grappig is. Leuk voor af en toe tussendoor, dus wissel het af met een metroidvania.

• Carlos0_0
  • Nu online
X-GeaR schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:
Pokopia is verrassend leuk zeg. Animal Crossing vind ik geen klap aan, maar kreeg bij Pokopia een beetje last van FOMO. Toch maar aangeschaft (mijn eerste Pokemon game ooit). Eerste uur had ik zoiets van: waar gaat dit heen, maar begint steeds verslavender te worden. De uitgestrekte wereld nodigt uit tot verkennen. Daarnaast krijg je steeds meer mogelijkheden om het terrein naar je hand te zetten. Dan kun je bijv graven en ontstaat er een waterval. Of je kunt een trapje maken om die ene bergtop te bereiken. De Pokemon hebben ook interactie met elkaar, wat best grappig is. Leuk voor af en toe tussendoor, dus wissel het af met een metroidvania.
Grappig dat je dit dan toch wel leuk vind, maar toch ook merk ik niet voor langere tijd aan je bericht.
Kijk ik vond Animal Crossing niet perse geen zak aan, maar merkte nou ook niet helemaal mijn ding was.

Maar ja misschien door de setting met pokemon, dat het wel leuk kan zijn. Voor even tussendoor inderdaad.

Als ik Serebii.net dit spel bekijk, doe je wel net effe iets meer volgens mij dan met Animal Crossing.

[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-03-2026 09:06 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:08:

[...]

Nice! Die NYXI heb ik zojuist besteld. (y) 8)
Meer Tweakers die de NYXI Hyperion 3 hebben besteld? Zou rond de 5e verstuurd worden, maar het blijft vooralsnog erg stil vanuit NYXI. Heb op 08-02 een bestelling geplaatst.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Zojuist Pokopia kunnen bestellen om af te halen bij Smiths. Ben benieuwd of het de hype waard is

• jori040
Zelfs hier op Tweakers is Pokopia huge aan het worden.Het is ook gewoon een grote topper!

• jori040
Carlos0_0 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 08:59:
[...]

Grappig dat je dit dan toch wel leuk vind, maar toch ook merk ik niet voor langere tijd aan je bericht.
Kijk ik vond Animal Crossing niet perse geen zak aan, maar merkte nou ook niet helemaal mijn ding was.

Maar ja misschien door de setting met pokemon, dat het wel leuk kan zijn. Voor even tussendoor inderdaad.

Als ik Serebii.net dit spel bekijk, doe je wel net effe iets meer volgens mij dan met Animal Crossing.
Je hebt hier meteen al meer te doen dan in AC.Als AC niks voor je is dan kan het goed zijn dat deze je wel pakt.

• Carlos0_0
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:48:
[...]

Je hebt hier meteen al meer te doen dan in AC.Als AC niks voor je is dan kan het goed zijn dat deze je wel pakt.
Ja ik zat Serebii te lezen, er is idd wel iets meer te doen dan Animal Crossing(Praat alsjeblieft niet eens in die rare afkortingen :P).
En een setting kan natuurlijk ook mee helpen, Pokémon is wel leuk. Dus kan zoiets ook sneller leuker zijn dan.

• jori040
Carlos0_0 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:02:
[...]

Ja ik zat Serebii te lezen, er is idd wel iets meer te doen dan Animal Crossing(Praat alsjeblieft niet eens in die rare afkortingen :P).
En een setting kan natuurlijk ook mee helpen, Pokémon is wel leuk. Dus kan zoiets ook sneller leuker zijn dan.
Mocht je de game een kans geven dan koop je hem op GKC en mocht het dan niet je ding zijn doe je hem in de verkoop.Het verlies kan met zo'n succesvolle game als deze nooit groot zijn.

Gezien deze zo goed afgewekt is zou je bijna denken dat hij door Nintendo zelf gemaakt is.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 14-03-2026 11:30 ]

• Sabbas-nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:48
JackAvery schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 15:16:
Meer info over de Super Mario Bros. Wonder NS2 editie:

[YouTube: Super Mario Bros. Wonder – Nintendo Switch 2 Edition + Meetup in Bellabel Park — What’s on the Way]
  • 17 minigames voor lokale multiplayer, GameShare ondersteuning lokaal en online
  • Wireless en online gameroom plaza heeft 7 minigames die tot 12 spelers ondersteunen (of ghosts :P)
  • Challenges Training camp (tot 4 spelers) met badges
  • 7 Koopaling bosses die verstopt zitten in bestaande levels - remixed versies van die levels dus.
  • Rosaline en Luma als speelbare karakters
  • Assist mode
  • Nieuwe powerup
Release op 26 maart, prijs wordt 20 euro. Er komen ook drie nieuwe amiibo:
[Afbeelding]
Zag hem al in de eshop staan voor 80 euro.
Het is dus voordeliger om een tweedehands examplaar te kopen, en straks de update voor 20 euro. Dan heb je toch alle opties en functies, zoals game share?

• Carlos0_0
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:18:
[...]

Mocht je de game een kans geven dan koop je hem op GKC en mocht het dan niet je ding zijn doe je hem in de verkoop.Het verlies kan met zo'n succesvolle game als deze nooit groot zijn.

Gezien deze zo goed afgewekt is zou je bijna denken dat hij door Nintendo zelf gemaakt is.
Weer z'n verschrikkelijk afkorting, zeg gewoon Game Key Card.
Ik heb serieus 2 dagen GKC hier gelezen, zonder dat ik wist wat het betekende :P.

Maar ja idd een twijfel spel kan je beter soms fysiek kopen, al ben ik meer voor digitale games.
Want ja is het toch niks, kan je er ook niet vanaf.
Daarom wacht ik met sommige games wel eens, alleen ja met Nintendo / Pokemon kan je lang wachten op acties haha.

Ik ben ook niet zo van het doorverkopen, vroeger met Gamemania prima.
Je was het in de winkel gelijk kwijt, maar hele opsturen etc naar iemand. Vind ik allemaal te veel gedoe.

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-03-2026 12:02 ]

• jori040
@Carlos0_0
Sorry is zal bij jou niet meer een afkorting gebruiken.Als je niet weet wat het is dan snap ik dat het lastig kan zijn.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:44
Yonix schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 09:26:
[...]

Meer Tweakers die de NYXI Hyperion 3 hebben besteld? Zou rond de 5e verstuurd worden, maar het blijft vooralsnog erg stil vanuit NYXI. Heb op 08-02 een bestelling geplaatst.
Ik ben benieuwd! Ik heb de gok gewaagd op de Mobapads M12HD, die verwacht ik pas ergens half mei in handen te hebben.
Pagina: 1 ... 152 153 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4