Ja fair, zelfs al zou ik dan opteren voor gedragsverandering. Ik heb ook nog geen Pro Controller 2 gekocht ondanks dat ik die wake From sleep feature wel mis.Prullenbak84 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 08:28:
[...]
Ik wel. Ik ben gewend mijn controller na t gamen gewoon weg te leggen. Met de switch moet ik die joycons aan de console klikken. Kleine moeite natuurlijk en ook wel een gewoonte die je aan kan leren, maar toch: Als ie tijdens het gamen leeg gaat, vind ik t een redelijke basisfeature dat je met een kabeltje door kan. Zoveel mensen, zoveel wensen. Ook dat snap ik wel. Maar zoiets basics en dan wel een stuk plastic meeleveren bij een console voor dit geld… en voor deze feature 35 euro extra vragen. “Redelijk” zou niet mijn woordkeuze zijn
Vanuit mijn perspectief is een “gratis” lader van dit type e-waste en heb ik liever dat ze m niet standaard produceren. Een bedrijf gaat dan sowieso de kost ervan (of de misgelopen winsten) op een of andere manier willen terugverdienen, er van uit gaan dat je het gewoon gratis erbij zal krijgen lijkt me helaas een illusie.
/f/image/hMBtuhI75yoXZqsgJVDoQZEP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zv7cGOqS2hmRBqWDv1cKCb8I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BKoyWseymOrce1povfZZQV63.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J2HUZH1u5wKYmqnj07f3QFxL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hkw0PpDqXHPpbuymD899dnTd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dI6d8tWGqetLVrGY7QrI4rgi.jpg?f=fotoalbum_large)