WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Wat ik mij afvraag is als de batterij vervangen kan worden er ook derde partijen ( schuin ook kijkend naar naar ome Ali aanbieders ) batterijen gaan verkopen met grotere capaciteiten.
Zelf zou ik niet zomaar een andere batterij erin pleuren maar ik zie het wel gebeuren . Of een soort case / backplate die de switch 2 dikker maakt en daarvoor een veel grotere accu gebruikt kan worden.
Stel je voor de OLED is er over 2 jaar en dan een batterijduur van 8 uur gamen 🤡

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:25
Cyberw00d schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:09:
Wat ik mij afvraag is als de batterij vervangen kan worden er ook derde partijen ( schuin ook kijkend naar naar ome Ali aanbieders ) batterijen gaan verkopen met grotere capaciteiten.
Ali verkoopt ook grips met ingebouwde powerbank, veel simpeler dan een batterij vervangen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Cyberw00d schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:09:
Zelf zou ik niet zomaar een andere batterij erin pleuren maar ik zie het wel gebeuren . Of een soort case / backplate die de switch 2 dikker maakt en daarvoor een veel grotere accu gebruikt kan worden.
Stel je voor de OLED is er over 2 jaar en dan een batterijduur van 8 uur gamen 🤡
Past ie alleen niet meer in de basisstation dus alleen handheld gebruiken of iedere keer je batarij of grip eraf halen >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 16:16
ronalnilson schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:04:
Geachte leden,

Ik zit toch ferm te twijfelen om de switch 2 te kopen.

Mijn zoontje van 6 heeft wel ferme interesse om te gamen en ik denk bij de Switch 2 toch kindvriendelijke games zijn.

Welke spelletjes raden jullie aan( voor een 6 jarige)?

Nu ikzelf ben ook een gamer (appel valt niet ver van de boom) vroeger was dit de gameboy, PlayStation 1 en 2 overgeschakeld dan naar pc gamen. Ook in het bezit van Steam Deck en dockingstation.

Reden dat switch 2 ook aanspreekt zijn de Pokemon titels ,Mario Kart en ik zou eens een zelda titel willen proberen...

Voornaamste twijfel is de prijs zowel de console en de games dacht dat er zelfs spellen van 90€ uitkomen dit is echt wel prijzig....

Is die switch 2 echt een ferme upgrade? Waarvan men kan zeggen die console zeker ook 5 jaar zal meegaan? En is een 6 jarige al klaar om te spelen op de Switch 2?

Graag jullie mening hierover.

Alvast bedankt
Zoontje van 6 hier, die speelt al ruim 2 jaar op mijn steamdeck (wel docked met een kleinere controller). Heeft een knip kirby (and the forgotten world) en mario odyssey inmiddels helemaal uitgespeeld! Ook super mario 3D world en mario bros wonder redelijk ver al. Kortom die games zijn echt geschikt voor een 6 jarige. knip De controller was een 8 bit do lite 2 die hij heeft, maar speelt sinds een maand of 2 nu op de 8 bit do pro.

Voordeel van de steamdeck is dat er ook een rij steam games geschikt zijn die ik al had: Rocket league, alle lego games etc.

Dingen over Emulatie over hoe je Switch games op een Steam Deck kunt spelen is niet toegestaan, lees aub de huisregels door

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 08-06-2026 15:39 . Reden: Dingen van emulatie eruit knipt, dat hoort hier niet thuis ]

• Cyberw00d
  • Nu online
chucky666 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:29:
[...]

Past ie alleen niet meer in de basisstation dus alleen handheld gebruiken of iedere keer je batarij of grip eraf halen >:)
Damn daar had ik niet aangedacht …
Dan maar een zelfde formaat batterij met lijp vermogen

Wat nieuws... (ik vergeet duidelijk nog dingen)

De Japanse Monster Hunter Wilds twitter account bevestigt net als onderstaande YouTube Video de ontwikkeling van een Switch 2 editie.Het is dat de data leaks er al waren en we dit eigenlijk al vermoedden. Misschien zou Capcom er beter aan gedaan hebben een opvolger van Rise te maken? Aankondiging van de release datum volgt later.

Capcom bevestigt ook dat updates voor Monster Hunter Stories 3 er aan komen.
Minecraft Dungeons II heeft een lanceerdatum : het komt uit op 29 september voor 30 euro.

De voorbije dagen zijn ook redelijk wat games van kleinere publishers gepasseerd:
  • Cotton Reboot! en Cotton Reboot! High Tension! release op 22 oktober
  • Demeo x Dungeons & Dragons: Battlemarked release op 16 juni
  • Parking Garage Rally Circuit release op 18 juni voor Switch 1.
  • Bunraku is een platform fighter voor acht spelers geïnspireerd door het Japanse poppentheater met dezelfde naam. Geen release date.Trailer vind je hier.
  • Colorbound is een puzzle-platformer die in augustus uitkomt en met kleur speelt als belangrijkste leidraad voor de gameplay. Trailer op YouTube.
  • Kernel Hearts - een roguelike actiegame met RPG elementen een anime sausje - komt dan weer uit in september. Ondersteunt co-op met 4 spelers. Trailer hier.
Via Summer Game Fest dan:
Alien Isolation 2, voorlopig geen release datum
Resident Evil Veronica remake in 2027
Final Fantasy VII: REVELATION , het laatste deel van de remake trilogie, werd onthuld - deze kunnen we verwachten in de lente van 2027
De makers van Cuphead kondigen een kleinere game aan: Mighty Cuphead Adventure. 8-bit actie platformer. Onderstaande trailer bevat tien seconden gameplay :+ Ook komt er een nieuwe Cuphead g ame, maar deze toonden ze nog niet.
Een nieuwe Hot Wheels game, te spelen vanaf 24 september
Voor de fans van Telltale Games komt er een remaster van The Wolf Among Us rond de feestdagen. In 2027 komt het vervolg uit:
Trine 6: Together in Time (ja, al de zesde game...) kan je dan weer vanaf 17 september spelen
Platinum Games - of wat er nog van de studio over is - werkt aan een Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin game gebaseerd op de verhaallijn met dezelfde naam.
Uit de Days of the Devs presentatie: er komt een nieuwe karting game aan... Super Yooka-Laylee Kart haalt de mosterd bij Mario Kart in een 3D pixel sausje. Geen release date.
Tenslotte komt er weeral de derde Attack on Titan game uit van Koei Tecmo's Omega Force. Geen release datum, maar meer informatie volgt in een stream op 1 juli.

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 06-06-2026 06:25 ]

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:52
M'n vrouw wilde graag Hogwarts Legacy op m'n switch 2 spelen. Ik vertik het om daar vijftig euro (of zelfs meer) aan uit te geven. Ze heeft het immers ook op de ps5.

Zonet zag ik de switch 1 versie in de sale voor $8.99 en de switch 2 upgrade voor $10. Direct een us account erbij aangemaakt dus. :+ Switch 2 versie was ook in de sale voor $24 ofzo, maar deze route is voordeliger. :P

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Mawlana schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:22:
M'n vrouw wilde graag Hogwarts Legacy op m'n switch 2 spelen. Ik vertik het om daar vijftig euro (of zelfs meer) aan uit te geven. Ze heeft het immers ook op de ps5.

Zonet zag ik de switch 1 versie in de sale voor $8.99 en de switch 2 upgrade voor $10. Direct een us account erbij aangemaakt dus. :+ Switch 2 versie was ook in de sale voor $24 ofzo, maar deze route is voordeliger. :P
Goed opgelost, maar Hogwarts gaat ook in de NL store vaak in de aanbieding.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mawlana schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:22:

Ik heb er een maandje geleden 9,- voor betaald via de eShop. Wel de Switch 1 versie, want de Switch 2 stond hier toen nog niet.
Nog een hoop nieuws gisteren. Ik maak een droog lijstje maar er zullen vast wel games ontbreken en games tussenzitten die absoluut meer aandacht verdienen.
  • Op 3 november komt een remake van een ietswat bekende GameCube game uit, Godzilla: Destroy All Monsters Melee Remastered.
  • Demonschool krijgt een Switch 2 versie en nieuwe DLC.
  • De ontwikkelaars van Snipperclips en Crow Country werken al even aan The Mermaid Mask. Deze heeft nu een release datum: 16 juli.
  • IO Interactive bevestigt een Switch 2 upgrade pack voor Hitman: Absolution - release deze zomer
  • Er komt een nieuwe Moomin point & click adventuregame exclusief naar Switch consoles. De release van Moomin: Midsummer Madness wordt voor later dit jaar gepland.
  • Roguelite shoot-em-up Vampire Survivors krijgt niet alleen een nieuwe 1.15 versie en een DLC Legacy of the Moon... ook een Switch 2 editie werd aangekondigd met ondersteuning voor mouse mode.
  • Cute city builder en logistieke automatisatiegame Go-Go Town komt als console exclusive naar Switch platformen op 16 juli. Deze heeft een co-op mode.
  • Life sim/chille avonturengame Cozy Grove: Camp Spirit komt uit op alle consoles op 15 juli. Origineel gereleased op iOS/Android.
  • Citizen Sleeper 1 en 2 krijgen Switch 2 edities op 25 juni. 4K, 60 FPS. Gratis update voor Switch 1 eigenaars voor zover ik begrijp.
  • Uit de stal van VR games komt third-person zombie shooter Arizona Sunshine o.a. naar Switch 2
  • Bloober Team werkt aan een nieuwe horror game in het Star Trek universum. Star Trek: Shadow Frontier is gepland voor 2027.
  • Fans van Bloober Team krijgen ook een DLC genaamd Lazarus voor Cronos: The New Dawn
  • Pixel art survival-horror avonturengame The Road of Dust and Sorrow werd aangekondigd voor alle platformen. Release in 2026
  • Nog een voor de fans van retro-horror games... Tenebris Somnia mixt 8bit gameplay met FMV cutscenes komt uit op 16 oktober.
  • De volgende aankondiging.. 3D action-adventure game Duskfade komt uit op 13 augustus.
  • Eén week voor de geplande release van GTA 6 komt Barbie Rewind uit, een collectie van maar liefst 16 oudere Barbie games
  • BioEden - een "cozy management game"- werd aangekondigd maar zonder release date
  • Voor fans van skategames werd Skatesterre aangekondigd. Release deze zomer
Tussen quotes vinden jullie een aantal trailers (zodat de post wat korter blijft)...

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 07-06-2026 07:53 ]

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op zondag 7 juni 2026 @ 07:39:
Nog een hoop nieuws gisteren. Ik maak een droog lijstje maar er zullen vast wel games ontbreken en games tussenzitten die absoluut meer aandacht verdienen.
  • Op 3 november komt een remake van een ietswat bekende GameCube game uit, Godzilla: Destroy All Monsters Melee Remastered.
  • De ontwikkelaars van Snipperclips en Crow Country werken al even aan The Mermaid Mask. Deze heeft nu een release datum: 16 juli.
  • IO Interactive bevestigt een Switch 2 upgrade pack voor Hitman: Absolution - release deze zomer
  • Er komt een nieuwe Moomin point & click adventuregame exclusief naar Switch consoles. De release van Moomin: Midsummer Madness wordt voor later dit jaar gepland.
  • Roguelite shoot-em-up Vampire Survivors krijgt niet alleen een nieuwe 1.15 versie en een DLC Legacy of the Moon... ook een Switch 2 editie werd aangekondigd met ondersteuning voor mouse mode.
  • Cute city builder en logistieke automatisatiegame Go-Go Town komt als console exclusive naar Switch platformen op 16 juli. Deze heeft een co-op mode.
  • Life sim/chille avonturengame Cozy Grove: Camp Spirit komt uit op alle consoles op 15 juli. Origineel gereleased op iOS/Android.
  • Citizen Sleeper 1 en 2 krijgen Switch 2 edities op 25 juni. 4K, 60 FPS. Gratis update voor Switch 1 eigenaars voor zover ik begrijp.
  • Uit de stal van VR games komt third-person zombie shooter Arizona Sunshine o.a. naar Switch 2
  • Bloober Team werkt aan een nieuwe horror game in het Star Trek universum. Star Trek: Shadow Frontier is gepland voor 2027.
  • Fans van Bloober Team krijgen ook een DLC genaamd Lazarus voor Cronos: The New Dawn
  • Pixel art survival-horror avonturengame The Road of Dust and Sorrow werd aangekondigd voor alle platformen. Release in 2026
  • Nog een voor de fans van retro-horror games... Tenebris Somnia mixt 8bit gameplay met FMV cutscenes komt uit op 16 oktober.
  • De volgende aankondiging.. 3D action-adventure game Duskfade komt uit op 13 augustus.
  • Eén week voor de geplande release van GTA 6 komt Barbie Rewind uit, een collectie van maar liefst 16 oudere Barbie games
  • BioEden - een "cozy management game"- werd aangekondigd maar zonder release date
Tussen quotes vinden jullie een aantal trailers (zodat de post wat korter blijft)...

[...]
Benieuwd wat die S2 versies van Hitman en vooral Vampire Survivors moeten kosten (of misschien zelfs gratis zijn? :P)
RangedNeedles schreef op zondag 7 juni 2026 @ 08:04:
[...]

Benieuwd wat die S2 versies van Hitman en vooral Vampire Survivors moeten kosten (of misschien zelfs gratis zijn? :P)
De persaankondiging is niet erg helder hierover. Men heeft het over een gratis Contracts update voor Switch 1 en vermeldt daarna de Switch 2 upgrade die "tegelijkertijd" komt.

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-06 18:04
Ik ben benieuwd naar wat een beetje goede sites, winkels, etc. voor Switch 2 games zijn om in de gaten te houden.

Na jaren zonder console (mijn laatste was een gemodde Wii) en game-pc, ben ik totaal niet op de hoogte van de wereld van games, consoles, etc. Ik wil nu een Switch 2 kopen en een spel als SMB Wonder voor de Switch 2. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Fysieke kaartjes, digitale downloads, kaartjes met sleutel, verkopers via AliExpress (voor gare/prima? versies), de Nintendo Store, weet ik veel wat voor winkels, Switch 1 games met upgrade naar 2... En prijzen voor games variërend van enkele tot vele tientjes.

Zou iemand deze eind-dertiger willen helpen en de essentiële zaken willen uitleggen? Wat zijn jouw go-to winkels, vergelijkingssites, etc.? Ga je voor fysiek of juist niet? Wat werkt goed, wat is gewoon shady/van de vrachtwagen gevallen? Ik wil gewoon alles legaal: er is vast een boel te modden, hacken, emuleren, piraten; maar daar heb ik geen behoefte aan. Echter wil ik ook niet de hoofdprijs betalen als er met wat slimmigheid veel te besparen valt.

Excuus als dit een eigen topic behoeft en niet hier hoort.

bugs are desired behaviours for legacy reasons

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
erikieperikie schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:02:
Zou iemand deze eind-dertiger willen helpen en de essentiële zaken willen uitleggen? Wat zijn jouw go-to winkels, vergelijkingssites, etc.? Ga je voor fysiek of juist niet?
De keuze voor fysiek of download is er een die zeer persoonlijk is en afhankelijk van waar je waarde aan hecht. Ik heb mijn Switch-games voornamelijk digitaal:
  • Ik ben lui en wil zo min mogelijk kaartjes wisselen.
  • Ik ben niet geinteresseerd in het doorverkopen van games.
Games die ik fysiek heb zijn meestal collector's editions.

Mocht je interesse hebben om games digitaal aan te schaffen, dan is sowieso Deku Deals een belangrijke site. Als je op die site een account aanmaakt en een wishlist bijhoudt, dan krijg je vanzelf een seintje wanneer er items op je wishlist in de aanbieding zijn.

(Deku Deals trackt ook de prijs van fysieke exemplaren op een beperkt aantal webshops, maar hier heb ik geen ervaring mee.)
kaartjes met sleutel
Dit zijn in fysieke games, zonder dat de daadwerkelijke game op het kaartje staat. Wanneer je zo'n kaartje in de Switch steekt, dan moet de volledige game worden gedownload. Je hebt het kaartje ook nodig om de game te spelen.

Voor veel fysieke verzamelaars is dit een doorn in hun oog. Hun argument is dat mochten de downloadservers ooit offline gaan(*), dan heb je niets aan een zo genaamde Game-Key Card (GKC), want er staat namelijk geen game op het kaartje.

(* Niemand weet wanneer de downloadservers voor de Switch 2 offline zullen worden gehaald... maar zelf maak ik me er weinig zorgen over gezien de downloadservers voor de Wii nog steeds werken.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:53
erikieperikie schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:02:
Ik ben benieuwd naar wat een beetje goede sites, winkels, etc. voor Switch 2 games zijn om in de gaten te houden.

Na jaren zonder console (mijn laatste was een gemodde Wii) en game-pc, ben ik totaal niet op de hoogte van de wereld van games, consoles, etc. Ik wil nu een Switch 2 kopen en een spel als SMB Wonder voor de Switch 2. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Fysieke kaartjes, digitale downloads, kaartjes met sleutel, verkopers via AliExpress (voor gare/prima? versies), de Nintendo Store, weet ik veel wat voor winkels, Switch 1 games met upgrade naar 2... En prijzen voor games variërend van enkele tot vele tientjes.

Zou iemand deze eind-dertiger willen helpen en de essentiële zaken willen uitleggen? Wat zijn jouw go-to winkels, vergelijkingssites, etc.? Ga je voor fysiek of juist niet? Wat werkt goed, wat is gewoon shady/van de vrachtwagen gevallen? Ik wil gewoon alles legaal: er is vast een boel te modden, hacken, emuleren, piraten; maar daar heb ik geen behoefte aan. Echter wil ik ook niet de hoofdprijs betalen als er met wat slimmigheid veel te besparen valt.

Excuus als dit een eigen topic behoeft en niet hier hoort.
Lol je bent bovengemiddeld goed geinformeerd

Ik ben nu niet in de gelegenheid om uitgebreid te reageren, maar je kan in dit topic zoeken op:

- Japanse eshop

- Vintage

- Deku Deals

- Budgetgaming.nl

Ik weet zeker dat er hier genoeg welwillenden zijn die bereid zijn om er meer over te vertellen.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:52
https://eshop-prices.com/
Vergelijk de prijzen van de verschillende eShops. Je kan meerdere Nintendo accounts aanmaken (regio's). Eenmaal gekocht en gedownload kan je games spelen met je primaire account.

Het is hier en daar wel een gedoe om te betalen in die buitenlandse eshops. Je hebt doorgaans een creditcard nodig die is uitgegeven in desbetreffend land. Omweg is het werken met eshop cards die je hier en daar kan kopen (bijv. Amazon of eneba).

Kopen in buitenlandse eshops wordt niet door iedereen gewaardeerd, maar goed... 🤷‍♂️ Zo wordt en blijft het enigszins betaalbaar voor mij.
Behalve budgetgaming heb je ook nog geizhals.de voor het Duitse equivalent van de Pricewatch, en chocobonplan voor de Franse. Het kan lonen om in andere EU landen rond te shoppen voor fysieke games. De concurrentie rond Nintendo spul in Frankrijk is bvb. een stuk agressiever dan in NL/BE.

De Japanse Yen staat momenteel ook heel gunstig als je al eens van daar dingen koopt.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 07-06-2026 12:35 ]

• AMDLegion
  • Nu online
JackAvery schreef op zondag 7 juni 2026 @ 07:39:

[...]
Blijf aub deze updates doen. Ik vind dit veel fijner dan allemaal bloated blogs en videos te moeten volgen :P Held dat je er bent!
Ook tijdens de Xbox showcase is men zo sympathiek geweest om een aantal Switch 2 games te tonen voor 2027. Lijkt er verder op dat er nog wel een aantal games tussen zaten waarvan het nog niet bekend is (en zelfs een paar waarvan wel).
AMDLegion schreef op zondag 7 juni 2026 @ 13:08:
[...]

Blijf aub deze updates doen. Ik vind dit veel fijner dan allemaal bloated blogs en videos te moeten volgen :P Held dat je er bent!
Bedankt, het is het seizoen ervoor dus er valt veel tegelijk te vertellen, dan is het nog de moeite ;) Zolang er voor iedereen ook iets leuks tussenzit.

Hopelijk de komende week nog een Nintendo Direct.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:17

JK

Crazy Taxi... ik moet weer terugdenken aan mijn Sega Dreamcast. Dat is ook alweer 26 jaar terug dat dat spel uitkwam.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:11
Op de Castlevania Belmont's Curse site, terwijl de release voor alle versies al bekend zijn:
The release of the Nintendo Switch™ version is scheduled for 2026, but the release date and pre-orders will be announced at a later time.
Die zal wel bekend worden tijdens de Direct dan.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:54

Esumontere

Floep, banaan.

Over 10 dagen is de nieuwe DLC van Dave the Diver beschikbaar!

YouTube: DAVE THE DIVER - In the Jungle DLC Launch Trailer

[ Voor 16% gewijzigd door Esumontere op 08-06-2026 10:05 ]

Morgen een Nintendo Direct kunnnen we denk wel vergeten.Mijn hoop zet ik dan op Wo/do.

Of er staat morgenvroeg net als bij Starfox gewoon een show spontaan online.

[ Voor 31% gewijzigd door jori040 op 08-06-2026 14:13 ]

• Zerora
Afgelopen week hebben verschillende Nintendo kantoren allemaal leuke advertentievideo's online gezet:

Alle EU kanalen:
Australië:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Nog geen Direct aankondiging. Misschien morgen voor woensdag dan maar?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:54

Esumontere

Floep, banaan.

En hier is de aankondiging op Nintendo Today app. Morgen dus een Nintendo Direct om 16:00 CET. Zal straks wel op andere socials verschijnen.

https://www.nintendo.toda...9a-4922-a8af-1ee3f9a14a7d

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HKS_DV9WIAAgL37?format=jpg&name=large

De direct duurt ongeveer 50 minuten en wordt gevolgd door een Treehouse stream van 1,5 uur.

[ Voor 109% gewijzigd door JackAvery op 08-06-2026 21:02 . Reden: URL naar stream van morgen ]

• Deezers
  • Nu online
JackAvery schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:47:
En hier is de aankondiging op Nintendo Today app. Morgen dus een Nintendo Direct. Zal straks wel op andere socials verschijnen.

En voor de verandering een uurtje later. 16u ipv 15u.

• RayNbow
En hier is de aankondiging op Nintendo Today app. Morgen dus een Nintendo Direct om 16:00 CET. Zal straks wel op andere socials verschijnen.

[Afbeelding]
PEGI-18? 🤔

• RayNbow
JackAvery schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:54:
[...]

Een heel volwassen Picross game?
Daar teken ik voor.

• Deezers
  • Nu online
GTA 6 natuurlijk! Hopelijk komen er nog wat leuke aankondigingen zoals extra content voor Mario Kart. En niet weer talloze Switch 2 edities of remakes. Al zit die Zelda remake er natuurlijk wel aan te komen deze winter.
Ben ook wel benieuwd of we Mario Kart World DLC gaan zien.Hoe dan ook ik heb veel zin in een nieuwe Direct.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
jori040 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:10:
Morgen een Nintendo Direct kunnnen we denk wel vergeten.Mijn hoop zet ik dan op Wo/do.

Badly aged posts. :+
Er komt zoveel op third-party gebied naar de Switch 2 dat ik hoop dat deze voor het grote deel om first-party gaat draaien.

@L23 Niet dat ik jou geen Mass Effect ofzo gun hoor.

• Zerora
50 minuten. Dat is flink. Hopelijk is de helft niet allemaal van de halfbakken Japanse troep.
Zelda Ocarina of Time remake alleen al maakt dat Nintendo de show wint. Duimen voor veel moois. O+

jori040 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:19:
Er komt zoveel op third-party gebied naar de Switch 2 dat ik hoop dat deze voor het grote deel om first-party gaat draaien.

@L23 Niet dat ik jou geen Mass Effect ofzo gun hoor.
Ik hoop het niet, niet dat ik jou geen first party games gun hoor :P We hebben geen gebrek aan first party games en ik verwacht niet dat ze zoveel games op de plank hebben om daar een hele Direct mee te vullen.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06 22:07
dus half uur nieuwe persona, zelda remake en een uur gezwets over virtual boy ?

Ik houd nergens meer rekening mee, kom eens met nieuwe games op NSO Gamecube zeg....trieste zooi.

#negativenancy
sderooij schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:40:
dus half uur nieuwe persona, zelda remake en een uur gezwets over virtual boy ?

Ik houd nergens meer rekening mee, kom eens met nieuwe games op NSO Gamecube zeg....trieste zooi.

#negativenancy
Mario Kart Double Dash!!?

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06 22:07
L23 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:40:
[...]

Mario Kart Double Dash!!?
dat zou geweldig zijn zeg.

• Zerora
Ik zie ze trouwens nog wel Ocarina of Time remake aankondigen met releasedatum halverwege volgende maand.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
Nu we toch Star Fox aan het remaken zijn;

- Pilotwings
- Wave race

komt er maar door :)
L23 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:40:
[...]

Ik hoop het niet, niet dat ik jou geen first party games gun hoor :P We hebben geen gebrek aan first party games en ik verwacht niet dat ze zoveel games op de plank hebben om daar een hele Direct mee te vullen.
Op third-party gebied is er al genoeg te zien geweest de laatste dagen.Verwacht dan ook dat we best wel wat dingen[third-party] langs zien komen die al bekend zijn.

• Deezers
  • Nu online
rudyman85 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:53:

- Pilotwings
- Wave race

wave race zal leuk zijn maar die komt dan pas volgende zomer gok ik :)
rudyman85 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:53:

- Pilotwings
- Wave race

Kid Icarus Uprising.

Ik ga al heel blij met Star fox zijn deze maand ;)

Luigi's Mansion 4: Deze gaan we denk wel zien.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 08-06-2026 17:10 ]

• AMDLegion
  • Nu online
Mawlana schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:53:
https://eshop-prices.com/
Vergelijk de prijzen van de verschillende eShops. Je kan meerdere Nintendo accounts aanmaken (regio's). Eenmaal gekocht en gedownload kan je games spelen met je primaire account.

Het is hier en daar wel een gedoe om te betalen in die buitenlandse eshops. Je hebt doorgaans een creditcard nodig die is uitgegeven in desbetreffend land. Omweg is het werken met eshop cards die je hier en daar kan kopen (bijv. Amazon of eneba).

Kopen in buitenlandse eshops wordt niet door iedereen gewaardeerd, maar goed... 🤷‍♂️ Zo wordt en blijft het enigszins betaalbaar voor mij.
Bedankt hiervoor. Heb het zonet geprobeerd en een Brazilians account gemaakt en een gift card via Eneba en voila om en nabij 50% korting op elke game die mij interesseert.

eerste game die ik heb gekocht was Deadzone Rogue voor 8,88€ terwijl die in de eshop van Nederland 18€ op z’n laagst was.
Morgen een direct... maar eerst... wat nieuws:

Vandaag (?) komt plots een Nintendo Switch 2 editie uit van Sea of Stars, en dit samen met de laatste update voor het spel.
Switch 2 Port – Looking to the future, we wanted to have a proper full-on standalone Switch 2 version. While not technically an “upgrade path,” it’s set with a permanent 100 percent discount for Switch 1 owners of the game (going live at 9:00 a.m. PT / 12:00 p.m. ET), and the ability to import Switch save files. Everything’s been programmed, but exact roll-out and propagation times are outside of our control.
Interessant genoeg stond dit gisteren al op de Japanse eShop.

Nightdive komt deze winter met een update van een echte klassieker: Thief: The Dark Project
Valheim heeft een release datum voor hun 1.0 en Switch 2 versie: 9 september
Het was enkele dagen geleden reeds geleaked, maar Pokémon-a-like Cassette Beasts krijgty een sequel: Cassette Beasts 2002. Release datum is onbekend!
Tenslotte ook voor deze winter... Armatus, een third-person roguelite shooter met een hoop demonen tijdens een apocalyps.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:23
Ik denk in ieder geval voor NSO wat updates. GameBoy, Nes en SNES. Zag net tijdens N64 Donkey Kong 64 daarvoor updates langskomen. Helaas dus nog geen new games.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:12
Een nieuwe Mario of Zelda (remake) daar teken ik voor, dan is het al een succesvolle Nintendo Direct.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Cyberw00d
  • Nu online
jori040 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:10:

😆🤷‍♂️

Volgende x iets meer geduld het word altijd rond 16.00 Nederlandse tijd aangekondigd eigenlijk

[ Voor 14% gewijzigd door Cyberw00d op 08-06-2026 18:44 ]

• Deezers
  • Nu online
Ik verwacht slechts 1 of 2 nieuwe Nintendo titels. De rest is van games waarvan we weten dat ze al komen, veel 3rd party en vage JRPG's en wat amiibo's. Dan kan het alleen maar meevallen. Als je de podcast van Nate vandaag luistert weet je alles al haha. Vorige keer met de Galaxy remake, Marion Tennis en wat DLC toch best teleurgesteld.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
De hoop is hier gevestigd op RDR2 _/-\o_

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

[Afbeelding]

De direct duurt ongeveer 50 minuten en wordt gevolgd door een Treehouse stream van 1,5 uur.

[YouTube: Nintendo Direct – 09-06-2026]
Hopelijk krijgen we iets zoals dit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxR7X2M-H1oVBcIXuH1u3uv0N0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hSkpOv2DSWyoffluu1jHuWRD.jpg?f=fotoalbum_large
"Afbeelding is fake"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:25
Ik gok MW4.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:15:
[...]

Hopelijk krijgen we iets zoals dit;

[Afbeelding]
"Afbeelding is fake"
Haha en dat je dan eindelijk kan ruilen met fire red en de andere, om je Dex compleet te maken 🤡.

• G_Dragon
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:20:
[...]

Haha en dat je dan eindelijk kan ruilen met fire red en de andere, om je Dex compleet te maken 🤡.
Ja dat zou zo tof zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• AMDLegion
  • Nu online
Ik ben nog steeds zo sceptisch hierover. 60FPS 1080p op een switch? pfff vind het maar moeilijk te geloven
Cyberw00d schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:43:
[...]

😆🤷‍♂️

Volgende x iets meer geduld het word altijd rond 16.00 Nederlandse tijd aangekondigd eigenlijk
Dacht dat doen ze gewoon random.

• Cyberw00d
  • Nu online
AMDLegion schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Ik ben nog steeds zo sceptisch hierover. 60FPS 1080p op een switch? pfff vind het maar moeilijk te geloven
Mijn gok/hoop is dat ze de campaign 30 fps zetten en de multiplayer online 60 welles waar met downgrades maar dat is met de snelle gameplay online niet erg

• AMDLegion
  • Nu online
Cyberw00d schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:57:
[...]

Mijn gok/hoop is dat ze de campaign 30 fps zetten en de multiplayer online 60 welles waar met downgrades maar dat is met de snelle gameplay online niet erg
Oh zeker, maar mijn sceptism zit hem eigenlijk al in very low settings met 60fps, ik weet niet of ze de settings laag genoeg kunnen krijgen voor 60. Ik hoop het wel want voor mij is dat het enige wat er echt mist op de switch, een goede online shooter.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:53
Deezers schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:03:
Ik verwacht slechts 1 of 2 nieuwe Nintendo titels. De rest is van games waarvan we weten dat ze al komen, veel 3rd party en vage JRPG's en wat amiibo's. Dan kan het alleen maar meevallen. Als je de podcast van Nate vandaag luistert weet je alles al haha. Vorige keer met de Galaxy remake, Marion Tennis en wat DLC toch best teleurgesteld.
Als het niet direct uitkomt dan wil ik het niet eens weten. Ik vind wachten helemaal niet leuk en een backlog die op mij wacht vind ik wel leuk. Ik snap overigens wel dat “direct” van Nintendo Direct niet daarvoor staat :P

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Deezers schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:03:
Nate speculeert op dit punt ook maar, maar ik denk ook wel dat het jaar relatief licht gaat blijven + er colt nog een direct in september. Bovendien zijn er een hoop third-party games die bvb. een leeftijdsrating hebben gekregen maar nog niet te bekennen zijn tijdens de voorbije weken.

Ben wel benieuwd - ga helaas pas tijdens de avond kunnen kijken. Ik ben zelf al blij als Fire Emblem een datum krijgt, en er iets dergelijks van Zelda getoond wordt voor de kerstperiode. Ik verwacht ook minstens één Nintendo Switch 2 Edition van een bestaande game.
Third party zijn de opties legio. Hopelijk niet te veel games die een herhaling zijn van de andere shows in juni.

• G_Dragon
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:34:
[...]

Als ik mag kiezen liever HeartGold/SoulSilver :p
Of allemaal? :+

• Carlos0_0
  • Nu online
1 game met alle werelde erin :p

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:27
Zolang ze ook naar de Switch 1 komen vindt ik het prima.

XSX: legianb

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:57
Ik zou niet op te veel rekenen met pokemon. Het is al een wonder dat ze na al die jaren eindelijk fire red en leaf green erop hebben gezet (wat voor mij de trigger was om een switch 2 te kopen om weer in pokemon te duiken).
Op gebied van Poekemon verwacht ik eerder Pokopia DLC/uitbreiding.Verder ben ik ook wel benieuwd of er een Switch 2 Edition van Pikmin 4 gaat komen.

Aan Star Fox en Spaltoon Raiders hoeven ze voor mij weinig tijd aan te besteden.Ik vermoed dat beide games te zien zijn in de Treehouse Presentatie.

Puur persoonlijk hoef ik ook niets meer van Star Fox te zien want die komt eind deze maand al uit. :)

[ Voor 46% gewijzigd door jori040 op 09-06-2026 09:07 ]

• Cyberw00d
  • Nu online
Net de podcast van nate the hate geluisterd over de voorspellingen van de direct alvast als voorpret .
Man als dat allemaal moet komen in 50 minuten moet het wel vliegensvlug gaan 🤡 ook zitten we er dan warmpjes bij de aankomende jaar . Ik zie mijn backlog al groeien in gedachten …
Maargoed als de afgelopen jaren ons iets heeft geleerd is dat we altijd veels te veel verwachtingen hebben en daarna teleurgesteld bij elkaar komen om te zeuren 😆
Wel weer zoals altijd bij een direct erg veel zin in!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
Als de Zelda OoT remake en Switch 2 console komt ben ik al tevreden eigenlijk. Eind van de maand Starfox, laat maar komen.

Uiteraard heb ik buiten OoT wel een wishlist met de usual suspects:

Nieuwe Mario 3D

Luigi's Mansion 4

Pikmin 5

Wario Land/World/Universe

Kid Icarus

F-Zero SX

Maar ondertussen weten we allemaal dat dit het allemaal niet gaat worden natuurlijk. Met heel veel geluk een aankondigen van een nieuwe 3D Mario, maar veel meer verwacht ik niet.
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:11:
Als de Zelda OoT remake en Switch 2 console komt ben ik al tevreden eigenlijk. Eind van de maand Starfox, laat maar komen.

Nieuwe Mario 3D

Luigi's Mansion 4

Pikmin 5

Kid Icarus

F-Zero SX

Maar ondertussen weten we allemaal dat dit het allemaal niet gaat worden natuurlijk. Met heel veel geluk een aankondigen van een nieuwe 3D Mario, maar veel meer verwacht ik niet.
Kan ik me wel in vinden.Al denk ik dat Pikmin 5 iets te snel is.

2D Metroid zou ook leuk zijn.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18
Wat een voorspellingen weer😂. Ik voorspel veel teleurstelling bij velen.

• Carlos0_0
  • Nu online
jori040 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:15:
[...]

Kan ik me wel in vinden.Al denk ik dat Pikmin 5 iets te snel is.

2D Metroid zou ook leuk zijn.
Moest het even opzoeken, maar inderdaad Pikmin 4 is nog niet zo gek oud, dus dat is zeker voor Nintendo doen te snel(Als er nog niet eens een echte nieuwe 3D mario is gekomen sinds 2017(Mario Odyssey).
Carlos0_0 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:34:
[...]

Moest het even opzoeken, maar inderdaad Pikmin 4 is nog niet zo gek oud, dus dat is zeker voor Nintendo doen te snel(Als er nog niet eens een echte nieuwe 3D mario is gekomen sinds 2017(Mario Odyssey).
Daarom zie ik eerder een Switch 2 Edition van 3 of 4 gebeuren.

• Cyrax0508
giantgiantus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:34:
Je ziet verder wel staan dat het voor de meeste meer een wishlist is dan een voorspelling? Ik denk niet dat er iemand is die echt denkt dat alle games die opgenoemd worden ook in de Direct zullen zitten.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:11:
OoT lijkt me redelijk te verwachten. Helemaal gezien StarFox 64 op Switch 2 uitkomt. Nintendo wil duidelijk N64 games 'upgraden' voor een nieuw publiek.

Nieuwe Mario 3D
Kans is klein, misschien voor laat 2027.
Luigi's Mansion 4
Kan je denk ik wel vergeten.
Pikmin 5
4 is pas uit, en dat heeft echt jaren geduurd. Dus nee.
Kleine kans, ik vermoed dat deze franchise redelijk dood is.
Héél misschien een port van de Wii WarioLand. Maar die kans acht ik nog steeds erg klein.
Kid Icarus
Met Kirby Air Riders afgelopen jaar, ik denk dat dit misschien de volgende Sakurai game wordt.
Maar je zult dit zeker niet voor 2028 gaan zien.
F-Zero SX
Met MarioKartWorld en Kirby AirRiders afgelopen yaar, acht ik de kans op nog een race game erg klein.

Ik denk dat we vooral veel van StarFox en Splatoon Raiders gaan zien. Misschien iets van de Zelda film en de OoT remake. Verder.. Mario Golf. (Mario Tennis en Golf volgen elkaar bijna altijd snel op) MarioKartWorld DLC, en.. verder laat ik me verrassen.
giantgiantus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:34:
Er is nog nooit een Direct geweest waar voor mij niets in te vinden was.Als de Zelds remake vet gaat zijn dan is jij al geslaagd voor mij.

Voorspellingen doen is leuk en neem ik dan ook met een korreltje zout.

Fire Emblem & The Duskbloods gaan we 100% zien.Mario Kart World DLC zou nice zijn maar misschien is dat nog te snel.

En Capcom komt langs met wat titels.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 09-06-2026 10:02 ]

Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:52:
[...]

Je ziet verder wel staan dat het voor de meeste meer een wishlist is dan een voorspelling? Ik denk niet dat er iemand is die echt denkt dat alle games die opgenoemd worden ook in de Direct zullen zitten.
Ik hoop het...

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:52:
[...]

Jarenlang van dit soort show meegemaakt en meer dan de helft van de reacties is altijd teleurstelling door te hoge verwachtingen.
Ik hoop gewoon niet dat we veel third-party games van de afgelopen dagen te zien krijgen.Dan pas heb je die 50 min zo vol.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
jori040 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:07:
Ik hoop gewoon niet dat we veel third-party games van de afgelopen dagen te zien krijgen.Dan pas heb je die 50 min zo vol.
Ga daar maar wel van uit. Directs zijn over het algemeen een paar Nintendo eigen aankondigen en meeste third party games. En daar zie je tegenwoordig gewoon weinig exclusieven.
jori040 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:07:
De ene third party game is de andere niet, daarom vind ik het best een rare opmerking. Jij hoopt op specifieke first party games, maar een third party game kan net zo interessant zijn. Voor mij missen er gewoon nog games en dan heb ik er niks aan dat er volgens jou al een boel third party games uitgekomen zijn :P
ShadLink schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:08:
[...]

Ga daar maar wel van uit. Directs zijn over het algemeen een paar Nintendo eigen aankondigen en meeste third party games. En daar zie je tegenwoordig gewoon weinig exclusieven.
Ja ik ga er dan ook vanuit dat Lego Batman en Rayman nog ff langs komen.
jori040 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:10:
[...]

Ja ik ga er dan ook vanuit dat Lego Batman en Rayman nog ff langs komen.
Kan best zijn dat ze het vlug benoemen, maar niet logisch dat ze al aangekondigde games uitgebreid gaan behandelen. Wellicht aan het einde een reeks zoals ze wel vaker doen.
L23 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:09:
[...]

De ene third party game is de andere niet, daarom vind ik het best een rare opmerking. Jij hoopt op specifieke first party games, maar een third party game kan net zo interessant zijn. Voor mij missen er gewoon nog games en dan heb ik er niks aan dat er volgens jou al een boel third party games uitgekomen zijn :P
Third-party heeft alle ruimte gekregen de afgelopen dagen dus voor deze show gaat mijn focus 100% naar Nintendo.
jori040 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:15:
[...]

Third-party heeft alle ruimte gekregen de afgelopen dagen dus voor deze show gaat mijn focus 100% naar Nintendo.
Dan bij de third party game aankondigingen even wegkijken?
L23 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:16:
[...]

Dan bij de third party game aankondigingen even wegkijken?
Yep

• Cyrax0508
ShadLink schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:56:
[...]

OoT lijkt me redelijk te verwachten. Helemaal gezien StarFox 64 op Switch 2 uitkomt. Nintendo wil duidelijk N64 games 'upgraden' voor een nieuw publiek.

[...]

Kans is klein, misschien voor laat 2027.

[...]

Kan je denk ik wel vergeten.

[...]

4 is pas uit, en dat heeft echt jaren geduurd. Dus nee.

[...]

Kleine kans, ik vermoed dat deze franchise redelijk dood is.
Héél misschien een port van de Wii WarioLand. Maar die kans acht ik nog steeds erg klein.

[...]

Met Kirby Air Riders afgelopen jaar, ik denk dat dit misschien de volgende Sakurai game wordt.
Maar je zult dit zeker niet voor 2028 gaan zien.

[...]

Met MarioKartWorld en Kirby AirRiders afgelopen yaar, acht ik de kans op nog een race game erg klein.

Ik denk dat we vooral veel van StarFox en Splatoon Raiders gaan zien. Misschien iets van de Zelda film en de OoT remake. Verder.. Mario Golf. (Mario Tennis en Golf volgen elkaar bijna altijd snel op) MarioKartWorld DLC, en.. verder laat ik me verrassen.
Het is een wishlist guys. Ik weet dat 90% van wat ik hier heb neergezet niet gaat gebeuren. Ik vind het wel mooi dat mensen hier dan gelijk denken dat ik echt denk dat het allemaal gaat gebeuren en in een hoekje ga huilen als het niet zo is. Natuurlijk komt er niets van dat alles terecht en dat is helemaal prima.

Ik zie hier meerdere mensen reageren die niet begrijpen dat een wishlist en voorspellingen totaal verschillende dingen zijn. Ik ben al blij als ze alleen Zelda OoT laten zien.

• RayNbow
Mijn wishlist/voorspellingen:
  • Ice Climber 2
  • Mach Rider 2
  • Kid Icarus 4
  • Duck Hunt 2
  • Urban Champion 2
  • Triforce of the Gods 3
  • TMS#FE 2
:Y) 🍿

• Cyrax0508
L23 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:25:
@Cyrax0508 Ik denk niet dat jij dat gaat doen, maar er gaan zoals altijd zeker mensen klagen tijdens/na de Direct :P
Ja, I know. Maar daar is geen direct voor nodig, klagen doen ze toch wel :-)

• Deezers
  • Nu online
Ik gok zelf nog op Mario Baseball gezien de samenwerking en sponsoring in Amerika dit jaar. Mochten ze dit nog aandurven na de Tennis flop eerder dit jaar.
Deezers schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:53:
Ik gok zelf nog op Mario Baseball gezien de samenwerking en sponsoring in Amerika dit jaar. Mochten ze dit nog aandurven na de Tennis flop eerder dit jaar.
Verwacht dan eerder een Wii Sports achtige game.

Als het op sport games aankomt dan wens ik een nieuwe 1080 Snowboarding.Dat genre was ooit eens heel groot

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 09-06-2026 10:59 ]

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4