• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:16
Cyrax0508 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:44:
[...]

Ik verwacht dan een Zelda Direct. Hopelijk krijgen we dan wat meer te zien van OoT en komt de Zelda Switch 2 + controller ook daadwerkelijk en kunnen we hem bestellen. Want, als verzamelaar van Nintendo, moet deze er natuurlijk komen. Hij gaat dan in mijn vitrine, naast de Zelda Switch 1 console.
Grappig om te lezen .
1 van mijn beste vrienden is een fervent Nintendo verzamelaar en heeft een complete kamer met omzettend veel consoles/games/merchandise van de NES tot switch 2 en heeft dus ook de Zelda switch 1 geseald staan en gaat dat ook met de switch 2 versie doen . Altijd leuk om zijn kamer te zien en vooral hoeveel special editions die allemaal heeft staan geseald ..
Ik zat een keer in zijn kamer en hij liet een nieuwe aanwinst zien en liep ff snel naar de keuken , dus ik riep ik kijk even in het doosjes hoor en frommelde aan een leeg Albert Heijn tasje … nooit iemand sneller zien rennen 😆 geintje vriend … maar ik dwaal af .

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:40
Cyberw00d schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 17:53:
[...]

Grappig om te lezen .
1 van mijn beste vrienden is een fervent Nintendo verzamelaar en heeft een complete kamer met omzettend veel consoles/games/merchandise van de NES tot switch 2 en heeft dus ook de Zelda switch 1 geseald staan en gaat dat ook met de switch 2 versie doen . Altijd leuk om zijn kamer te zien en vooral hoeveel special editions die allemaal heeft staan geseald ..
Ik zat een keer in zijn kamer en hij liet een nieuwe aanwinst zien en liep ff snel naar de keuken , dus ik riep ik kijk even in het doosjes hoor en frommelde aan een leeg Albert Heijn tasje … nooit iemand sneller zien rennen 😆 geintje vriend … maar ik dwaal af .
Ik zou zo die persoon kunnen zijn :-) Ik heb ook een complete gameroom met alleen maar Nintendo hard- en software. Ik heb alle consoles en handhelds CIB (inclusief de Virtual Boy) en ook veel Zelda spul.

Ik zou ook heel snel naar aan komen rennen :-)

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 18:20

Esumontere

Floep, banaan.

Overmorgen komt Orbitals uit! Zo veel zin in!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-09 11:17
Den Segg schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 13:52:
Mijn dochter van bijna 7 is gek van Pokemon. Welke van de verschillende Pokemon games adviseren jullie voor de Switch 2 om mee te starten op deze leeftijd?
Zoontje van 6 heb ik fire red voor gekocht en scarlet. Fire red is inmiddels uitgespeeld en in scarlet is hij lekker bezig.
Onimusha: Way of the Sword [Re 4 sep]
IGN Benelux review: https://nl.ign.com/onimusha-way-of-the-sword/166747/onimusha-way-of-the-sword-review

Na de demo gespeeld te hebben kon ik niet anders dan de game meteen te bestellen.Na Resident Evil en Pragmata komt Capcom dit jaar weer met een topper!

Ook deze third-party game oogt geweldig op de Switch 2.
The Witcher 3 Remastered Reaction + Switch 2 Res/FPS Details
De aankondiging was voor mij tijdens Gamescom de verrassing.
Na Pikmin 3 krijgt nu ook Mario Kart 8 een Switch 2 update:
Latest update: Ver. 4.0.0 (Released September 1, 2026)
Support for the Nintendo Switch 2 system

Added support for the Nintendo Switch 2 display and high-resolution TVs, allowing for clearer visuals.

Shortened the loading time before races and battles begin.

Added support for 5–8 players in Multiplayer. You can connect up to seven Nintendo Switch controllers (Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controllers) to the Nintendo Switch 2 system. In order to play with eight people, you need at least one Joy-Con 2 controller or a Nintendo Switch 2 Pro Controller.

Added CameraPlay support.
  • A USB camera (sold separately) is required to use CameraPlay.
  • Players can turn camera ON or OFF in Multiplayer (2-4 players) and Online Play modes.
  • In order to use a camera on the internet, players must participate in a GameChat session. The camera footage and microphone audio will be sent only to GameChat members.
  • When the camera is ON, the player’s face is displayed during the race.
General

Increased player speed during races by the equivalent of one coin.

Players will not slow down while using Boo to become invisible, even when entering an offroad area.

Players with access to the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass will have “96 Races” added to the “VS Race” rule settings.
Je leest juist dat men 8 speler multiplayer heeft toegevoegd op één Switch 2:
Verder zijn er nieuwe games voor de NES app:

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 02-09-2026 07:10 ]

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

De eerste reviews van Orbitals staan online!

[ Voor 45% gewijzigd door Esumontere op 02-09-2026 11:14 ]

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 12:48
TomBraamhaar schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:21:
Ik word op dit moment dood gegooid met Elden Ring voor de Switch 2 in m'n youtube algoritme en ik begin nu toch te twijfelen.

Uiteraard was ik al bekend met de lof die de game kreeg, maar het soulslike genre heeft me nooit echt getrokken. Nu lees/hoor ik dat BotW een inspiratiebron was voor de maker en, hoewel het verder niets op BotW lijkt, begint het me toch te intrigeren. Ben alleen bang dat ik nu €75,- voor de game uit geef en dat ik het na 2 uurtjes naast me neer leg.

Anderen hier met hetzelfde dilemma en het misschien toch geprobeerd hebben?
Hier zit ik dus ook mee. Ik ben bang dat ik compleet ga verdwalen in de game, dat ik het overzicht kwijtraak en niet meer weet wat ik nou aan het doen was. Dat probleem had ik al met Witcher 3 (maar dan weer niet met Cyberpunk)

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 18:09
Comp_Lex schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:43:
[...]

Hier zit ik dus ook mee. Ik ben bang dat ik compleet ga verdwalen in de game, dat ik het overzicht kwijtraak en niet meer weet wat ik nou aan het doen was. Dat probleem had ik al met Witcher 3 (maar dan weer niet met Cyberpunk)
Totaal ander type game. Elden ring stuurt je al vrij snel naar boss fights die best lastig zijn en als je daar niet zo goed in bent moet je zoeken naar manieren om je poppetje sterker te maken. Dat laatste vereist overigens ook behoorlijk wat inzet en planning.

Witcher 3 en Cyberpunk zijn erg eenvoudige actie RPG's die iedereen met gemak door kan spelen maar geven je gewoon een hele zooi content.

Lang verhaal kort: je gaat Elden ring alleen leuk vinden als je van dodge/parry combat houdt tegen bosses met een eindeloze healthbar die jouw in 2-3 klappen doodmaken. Het is niet een typische open world game die voor iedereen toegankelijk is.
Comp_Lex schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:43:
[...]

Ik vond Witcher 3 juist vrij toegankelijk om in te komen.Elden Ring heb ik destijds op PS5 geprobeerd maar die is me wat te overweldigend.

Als het om de Fromsoftware games gaat ben ik meer fan van de Dark Souls opzet.
JackAvery schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:57:
Na Pikmin 3 krijgt nu ook Mario Kart 8 een Switch 2 update:

[...]
Je leest juist dat men 8 speler multiplayer heeft toegevoegd op één Switch 2:
[YouTube: マリオカート8 デラックス 8人プレイ映像]

Verder zijn er nieuwe games voor de NES app:
[YouTube: NES Classics – September 2026 – Games Update]
Ben benieuwd. Voor 8 speler multiplayer is mijn tv te klein :P Had Mario Kart 8 Deluxe al op de Switch 2 gespeeld, maar Handheld Mode Boos maakte een minder groot verschil dan ik hoopte. Tof dat het een Switch 2 update heeft gekregen en hopelijk ziet het er visueel net wat strakker uit zonder kartelrantjes. Wellicht ook een leuk moment voor Nintendo om eindelijk eens Mario Kart Double Dash!! naar Nintendo Classics te brengen...
L23 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:21:
[...]

Ben benieuwd. Voor 8 speler multiplayer is mijn tv te klein :P Had Mario Kart 8 Deluxe al op de Switch 2 gespeeld, maar Handheld Mode Boos maakte een minder groot verschil dan ik hoopte. Tof dat het een Switch 2 update heeft gekregen en hopelijk ziet het er visueel net wat strakker uit zonder kartelrantjes. Wellicht ook een leuk moment voor Nintendo om eindelijk eens Mario Kart Double Dash!! naar Nintendo Classics te brengen...
Leuk voor de mensen die graag MK8DX nog bovenhalen inderdaad. Deze video toont het verschil in resolutie even, maar het is waarschijnlijk beter om gewoon zelf de upgrade uit te proberen :

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 02-09-2026 11:35 ]

JackAvery schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:34:
[...]

Leuk voor de mensen die graag MK8DX nog bovenhalen inderdaad. Deze video toont het verschil in resolutie even, maar het is waarschijnlijk beter om gewoon zelf de upgrade uit te proberen :

[YouTube: Mario Kart 8's Switch 2 Update is Amazing]
Even kort getest, maar ik mis anti-aliasing. Heeft de game nooit gehad, maar visueel vind ik het verschil op de Switch 2 in handheld niet noemenswaardig vergeleken met voor de update. Ik bedoel dan de ondergrond waar je overheen rijdt en voor je ziet (Thomp Ruins course), oogt wat kartelig. Docked op mijn 1080P tv is dat een stuk minder, logisch gezien de game dan in een hogere resolutie gerenderd word.
Verder minder blur, dus het oogt wel scherper. Laadtijden waren al snel, maar inderdaad nog sneller. Handheld kan wat mij betreft nog iets beter, maar leuk dat de game nog updates krijgt. Ik blijf Mario Kart 8 Deluxe nog wel spelen de komende jaren.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ga expres niet kijken, we hebben em reeds ge preordered!

(Heel irritant dat hij dan een week voor release al gedownload wordt op je console, maar je nog niet mag spelen :D)

Ben benieuwd morgen!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 17:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGCk1CPE87ZZY3T9_58Ge4eqnoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37ekm5Fqp8X1YtUbVMlu5Lbt.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van het gezonde verstand. Geen enkele Souls game langer dan een paar uur gespeeld vanwege de moeilijkheidsgraad. Ga het gewoon weer proberen. Hopelijk ga ik me niet te veel storen aan de lagere framerate dan ik tegenwoordig gewend ben :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Onimusha: Way of the sword - Creator's Voice (Nintendo Switch 2)
Kijk uit naar vrijdag :)

[ Voor 24% gewijzigd door jori040 op 02-09-2026 22:31 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 19:14
WinterBase schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:03:
[Afbeelding]

De nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van het gezonde verstand. Geen enkele Souls game langer dan een paar uur gespeeld vanwege de moeilijkheidsgraad. Ga het gewoon weer proberen. Hopelijk ga ik me niet te veel storen aan de lagere framerate dan ik tegenwoordig gewend ben :)
Haha, herkenbaar ik heb ook meerdere souls games en elden ring steeds maar geprobeerd omdat ze zulke goede cijfers krijgen en iedereen ze tof vind:) Zelf kom ik er gewoon steeds niet doorheen door de moeilijkheidsgraad, heb het geduld er gewoon niet voor om urenlang met een boss bezig te zijn en toch koop ik steeds weer die games om vervolgens na een paar dagen een paar uur proberen de game nooit aan meer aan te raken.

Playstation 5 / Switch 2

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Stylze schreef op donderdag 3 september 2026 @ 06:43:
[...]

Haha, herkenbaar ik heb ook meerdere souls games en elden ring steeds maar geprobeerd omdat ze zulke goede cijfers krijgen en iedereen ze tof vind:) Zelf kom ik er gewoon steeds niet doorheen door de moeilijkheidsgraad, heb het geduld er gewoon niet voor om urenlang met een boss bezig te zijn en toch koop ik steeds weer die games om vervolgens na een paar dagen een paar uur proberen de game nooit aan meer aan te raken.
Ik ben ook een typische ADHD gamer die snel de uitgekeken was op een game. Daardoor bijv. zelda nooit kunnen uitspelen. Maar er zijn een paar games die ik wél heb uitgespeeld, en Elden Ring zelfs 2,5x. Wat Elden Ring juist zo leuk maakt (en houdt) is dat je heel veel variatie hebt. Elk gebied is totaal anders met andere vijanden die in het begin moeilijk zijn, maar na wat levelen wat minder. Op YouTube kan je hele builds maken die het spel makkelijker maken.

De frustratie dat het niet lukt, maar dat je vervolgens door de trainen beter wordt en het wél lukt geeft echt een kick. Vandaar dat Pokemon denk ik ook zo populair is ;).

Bij Elden Ring adviseer ik wel om eerst de 1e boss fight ff door te komen, daarna begint het spektakel pas echt.
WinterBase schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:03:
[Afbeelding]

Op basis van wat Youtube beelden moet ik wel zeggen dat de game prachtig oogt.Is de teks in handheld mode zo erg klein of lijkt dat maar zo ?

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 03-09-2026 08:52 ]

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-09 19:03
Afbeeldingslocatie: https://www.vice.com/wp-content/uploads/sites/2/2026/09/zelda-ocarina-of-time-remake-developer-leak.jpg?w=1024

zie geruchten voorbij komen dat Monolith de developer voor de Ocarine of Time Remake. Komt van een Noorse retailer, dus hoe betrouwbaar de bron is, is nog maar de vraag. Maar helemaal onlogisch is het niet, gezien monolith eerder is ingeschakeld voor hulp bij de Zelda games.

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:09
TomBraamhaar schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:02:
[Afbeelding]

zie geruchten voorbij komen dat Monolith de developer voor de Ocarine of Time Remake. Komt van een Noorse retailer, dus hoe betrouwbaar de bron is, is nog maar de vraag. Maar helemaal onlogisch is het niet, gezien monolith eerder is ingeschakeld voor hulp bij de Zelda games.
Zou heel goed kunnen. Volgende week misschien Direct en dan weten we meer. Ik verwacht een december release: na GTA6 en op tijd voor de feestdagen.
TomBraamhaar schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:02:
[Afbeelding]

Klopt die hebben al eerder aan vier Zelda games meegewerkt.Kan best zijn dat ze deze productie voor het grote deel zelf doen.
plato82 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:09:
[...]

Zou heel goed kunnen. Volgende week misschien Direct en dan weten we meer. Ik verwacht een december release: na GTA6 en op tijd voor de feestdagen.
Een grote N titel in december doen ze ook regelmatig.Of GTA6 voor Nintendo/Zelda in de weg zit trek ik in twijfel.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:26
jori040 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:32:
[...]

Een grote N titel in december doen ze ook regelmatig.Of GTA6 voor Nintendo/Zelda in de weg zit trek ik in twijfel.
Dat denk ik ook niet. Zou eigenlijk best wel slim zijn denk ik om volgende week met interessante pre-orders te komen. Dan pakken ze nu ook hun moment voordat the big thing is happening.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Pro-prutser schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:38:
[...]

Dat denk ik ook niet. Zou eigenlijk best wel slim zijn denk ik om volgende week met interessante pre-orders te komen. Dan pakken ze nu ook hun moment voordat the big thing is happening.
We gaan iets zien tussen Gamescom en Tokyo Game Show vermoed ik. :)

• Pro-prutser
jori040 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:41:
[...]

We gaan iets zien tussen Gamescom en Tokyo Game Show vermoed ik. :)
Bedoel je Nintendo Direct ipv Gamescom?

Pro-prutser schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:44:
[...]

Bedoel je Nintendo Direct ipv Gamescom?
Een Direct na Gamescom en voor TGS.Als ze dat volgende week doen hebben ze mooi hun eigen momentje.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25
Wel apart door in te zoomen op de verpakking lijkt het dat de Nintendo Switch 2 Sports Resort bundel wél de versie met vervangbare batterij heeft, maar de gelekte Nintendo Switch 2 The Legend Of Zelda Ocarina Of Time editie niet, terwijl deze (volgens gelekte informatie op een Zwitserse retail website www.wog.ch) op 1 december 2026 moet uitkomen. Formeel moet Nintendo in februari 2027 voldoen aan de eis van de vervangende batterij in de EU. Ik ben erg benieuwd.

• Pro-prutser
jori040 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:52:
[...]

Een Direct na Gamescom en voor TGS.Als ze dat volgende week doen hebben ze mooi hun eigen momentje.
Aah op die fiets. Ik deed even een verkeerde onderstelling, namelijk dat de Direct al officieel bevestigd is. Maar dat is vermoedelijk pas een dag ervoor.

• Pro-prutser
Jumpman schreef op donderdag 3 september 2026 @ 12:41:
Wel apart door in te zoomen op de verpakking lijkt het dat de Nintendo Switch 2 Sports Resort bundel wél de versie met vervangbare batterij heeft, maar de gelekte Nintendo Switch 2 The Legend Of Zelda Ocarina Of Time editie niet, terwijl deze (volgens gelekte informatie op een Zwitserse retail website www.wog.ch) op 1 december 2026 moet uitkomen. Formeel moet Nintendo in februari 2027 voldoen aan de eis van de vervangende batterij in de EU. Ik ben erg benieuwd.
Eerder dan februari 2027 mag natuurlijk ook. Ik weet niet hoe lang zo’n productieproces duurt.

Maar bijzonder is het inderdaad wel! Scherp gezien!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ik wil Elden Ring zo graag kopen/spelen, maar ik doe het niet. Cyperpunk ligt hier ook stof te happen, ik kom er gewoon niet aan toe nu ik er ook een gezin naast heb. Bloodborne heb ik destijds op de Playstation gespeeld, daar kwam ik in eerste instantie ook niet in, maar toen ik eenmaal de drempel over was bij een tweede poging, een half jaar later ofzo, heb ik er ongelooflijk veel plezier van gehad. Een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.

Wat dat betreft moet ik het momenteel vooral hebben van spellen als Hades, Dead Cells, Balatro, Hollow Knight, etc. Ow, vergeet bijna Slay the Spire, daar heb ik misschien wel de meeste uren in geklokt. Kan niet wachten tot deel twee eindelijk uitkomt.
Een hoop aankondigingen voor Nintendo bij Sony:

Er staat nu een demo van Final Fantasy Resonance op de eShop. Nieuwe trailer:
Final Fantasy VII Revelation komt uit op 8 april. Ook deze heeft een nieuwe trailer (natuurlijk zijn dit geen Switch 2 beelden).
Verder staat er ook een combat en exploratie gameplay video online voor wie meer wilt zien.

Uncanyon is een puzzlegame die gepland staat voor 2027:
Heb je een drang om mensen te verslinden in de zee? Dan komt Maneater 2 ook uit op Switch 2 in 2027:
CyGames durft het aan om een game uit te brengen in november: op 5/11 lanceren ze actie-adventuergame Where the Seeds Fall via hun nieuwe label dat focust op wat riskantere games gemaakt met kleine tot middelgrote teams.
Fans van aura-farming anime The Eminence in Shadow kunnen volgend jaar ook deze game spelen:
Nog meer anime-geïnspireerde games : de remake van de strategische cardgame Fate/EXTRA komt uit op 28 januari:

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Twee nieuwe Directs aangekondigd! Een Zelda 40th Anniversary Direct op 8 september, en een algemene Direct op 9 september!

https://www.nintendo.toda...b2-49ff-ab3b-e74f1f77a318

[ Voor 20% gewijzigd door Esumontere op 04-09-2026 15:57 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:44
Esumontere schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 15:56:
Twee nieuwe Directs aangekondigd! Een Zelda 40th Anniversary Direct op 8 september, en een algemene Direct op 9 september!

https://www.reddit.com/r/nintendo/s/tXpZVv8eDO
Hyped.
Zelda Direct dus 8 september 16:00.
Nintendo Direct 9 september 16:00.

[ Voor 11% gewijzigd door RollieBollie op 04-09-2026 15:58 ]

• TomBraamhaar
Beide! Dat had ik niet verwacht!

Zin in!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:15
Verwachtingen:

Zelda: - Switch 2 console, filmtrailer, trailer remake en release datum.. En LEGO/Hasbro.

Nintendo direct: Fire Emblem nieuwe beelden, Switch Sports nieuwe beelden, rare Japanse games en 3rd party trailers. Paper Mario remake.

De vorige keer was het een vrij teleurstelde Direct dus de verwachtingen zijn extra laag. Het schijnt dat de Zelda remake al getoond is aan de media en de reacties ook niet helemaal geweldig waren. Voor de rest nog weinig leaks dus daarom ook lage verwachtingen.

• Cyberw00d
Deezers schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:25:
Verwachtingen:

Zelda: - Switch 2 console, filmtrailer, trailer remake en release datum.. En LEGO/Hasbro.

Nintendo direct: Fire Emblem nieuwe beelden, Switch Sports nieuwe beelden, rare Japanse games en 3rd party trailers. Paper Mario remake.

De vorige keer was het een vrij teleurstelde Direct dus de verwachtingen zijn extra laag. Het schijnt dat de Zelda remake al getoond is aan de media en de reacties ook niet helemaal geweldig waren. Voor de rest nog weinig leaks dus daarom ook lage verwachtingen.
Ik had nog niet gehoord dat het getoond was en de reacties niet helemaal geweldig was . Bron ?

• Cyberw00d
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:31:
[...]

Het hangt er maar van af aan wie je het vraagt he :)
Denk dat het weer onzin is .
Heel erg benieuwd naar de beide directs.
Nu cod onderweg is ( hopelijk nog iets van verbetering maar zo was het ook prima online ) en Zelda onderweg is heb ik eigenlijk geen grote wensen, misschien een 2.5d metroid ? Maar na al zoveel grote games zou dat wel nog even niet . Dus ik kan alleen maar aangenaam verrast worden

Verwachtingen:

Wat ben je negatief joh.Waar haal je die Zelda onzin vandaan ?

• Cyberw00d
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:44:
[...]

Wat ben je negatief joh.Waar haal je die Zelda onzin vandaan ?
Daarom vroeg ik ook naar de bron . Ik volg diverse nieuws sites / fora / podcast en yt channels die dit echt wel gemeld zouden hebben .

Ik gok btw wel op Diablo 4

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberw00d op 04-09-2026 17:48 ]

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-09 18:25
Ik vond de vorige Direct één van de beste Directs ooit. En heel eerlijk gezegd, als de OoT remake een 1 op 1 remake is met een nieuw uiterlijk ben ik al blij. Alles wat het meer is is voor mij extra.

De geruchten gaan dat Monolith Soft (bron: https://www.nintendolife....da-ocarina-of-time-remake) de ontwikkelaar is. Dat is wel een ontwikkelaar waar ik veel vertrouwen in heb.
Cyberw00d schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:47:
[...]

Daarom vroeg ik ook naar de bron . Ik volg diverse nieuws sites / fora / podcast en yt channels die dit echt wel gemeld zouden hebben .

Ik gok btw wel op Diablo 4
Ja precies.

Die gok is niet gek want Diablo 3 was volgens mij wel een succes op de Switch.Nintendo heeft zelfs nog een Diablo 3 Switch bundel gelanceerd.

Ik heb heb Diablo 3 op elk platform gespeeld. ;)

Mijn verwachtingen voor de Directs zijn deze ronde lekker 0! ;)

Op first party gebied zit ik voor nu op Fire Emblem te wachten.Al met al gaat het een leuke week worden. :)

• TomBraamhaar
Verwachtingen:

Het schijnt dat de Zelda remake al getoond is aan de media en de reacties ook niet helemaal geweldig waren.
Dit heb ik echt nog nergens gelezen en ik volg het aardig op de voet.

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:14
TomBraamhaar schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:18:
[...]

Stond in het bericht waar de switch 3 met 4K oled scherm werd aangekondigd.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:29
giantgiantus schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:30:
[...]

Stond in het bericht waar de switch 3 met 4K oled scherm werd aangekondigd.
Switch 3 ? :+

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:14
Was het de 4? Met 4d remake van a link to the past?

• Carlos0_0
giantgiantus schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:45:
[...]

Was het de 4? Met 4d remake van a link to the past?
We hebben net sinds een jaar de Switch 2, er gaat echt geen switch 3 of 4 voorlopig uitkomen :P .

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:15
TomBraamhaar schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:18:
[...]

https://x.com/legacyreboot/status/2095766302199607528

Maar natuurlijk hoop ik dat het gewoon een toffe remake wordt hoor, begrijp me niet verkeerd :) mijn verwachtingen zijn alleen erg laag gezien de laatste Directs en de vele remakes het afgelopen jaar. Die Metroid 2D game was al geleaked een paar maanden geleden door de Braziliaanse leeftijdskeuring dus die zal ook nog wel een keer komen :)

Er schijnt ook een collectors edition te komen van OoT.

https://x.com/legacyreboot/status/2095827603978436649

[ Voor 9% gewijzigd door Deezers op 04-09-2026 18:53 ]

• TomBraamhaar
Deezers schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:49:
[...]

Maar natuurlijk hoop ik dat het gewoon een toffe remake wordt hoor, begrijp me niet verkeerd :) mijn verwachtingen zijn alleen erg laag gezien de laatste Directs en de vele remakes het afgelopen jaar. Die Metroid 2D game was al geleaked een paar maanden geleden door de Braziliaanse leeftijdskeuring dus die zal ook nog wel een keer komen :)

Krijg melding "deze pagina bestaat niet."
Deezers schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:49:
[...]

Ik heb geen idee wie deze random twitteraar is, maar de persoon zegt toch niks over previews/persontvangst van OoT? Een collectors' edition zou interessant kunnen zijn maar die CD Discount "screenshot" kan zeer fake zijn.

Ben benieuwd of die nieuwe Metroid game een ding wordt voor dit jaar, zou leuk zijn. Rating bureaus gaan alleszins niet zomaar games uitvinden.

• Pro-prutser
Dit komt in de Zelda Direct:

- Zelda Ocarina of time remake
- Zelda a Link to the future
- Zelda Mountain Castle (opvolger van TOTK)

Dit komt in de tweede Direct:

- Super Mario Odyssey 2
- Luigi Mansion 4
- Metroid Dread 2
- Pikmin 5
- Splatoon 4
- Super Smash Bros. Takedown
- F-Zero Hyperbolic
- Golden Sun 3(D)

Sorry ik was even aan het dromen. Excuses voor het ongemak.

* Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:40
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:13:

- Super Mario Odyssey 2
- Luigi Mansion 4
- Metroid Dread 2
- Pikmin 5
- Splatoon 4
- F-Zero Hyperbolic
- Golden Sun 3(D)

😁 sounds like a dream. Ik zeg ja!

• Pro-prutser
Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:18:
[...]

😁 sounds like a dream. Ik zeg ja!
Het was een hele mooi droom :p Jammer dat die zo kort was

Voor hints in de direct kunnen we overigens gewoon naar de lanceerkalender kijken. En die zit stampvol in september:
  • Moonlighter 2
  • Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition
  • Orbitals
  • Onimusha: Way of the Sword
  • NBA 2K27
  • Mewgenics
  • Valheim
  • The Legend of Heroes: Trails from Zero
  • The Legend of Heroes: Trails to Azure
  • Runescape: Dragonwilds
  • Destroy All Humans! 2 0 Reprobed
  • Another Eden Begins Nintendo Switch™ 2 Edition
  • Fire Emblem: Fortune's Weave
  • Trails in the Sky: 2nd Chapter - Nintendo Switch™ 2 Edition
  • Granblue Fantasy Versus: Rising
  • Trine 6
  • LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight
  • Hell is Us
  • DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition
  • SHINOBI: Art of Vengeance
  • EA SPORTS FC 27
  • Minecraft Dungeons II
  • Witcher 3 Remastered
enz.

Maar laten we hopen dat ze vooral focusen op nieuwe aankondigingen ;) Ik verwacht bvb. Monster Hunter Wilds en de nieuwe Just Dance game...

• Pro-prutser
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:20:
Voor hints in de direct kunnen we overigens gewoon naar de lanceerkalender kijken. En die zit stampvol in september:
  • Moonlighter 2
  • Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition
  • Orbitals
  • Onimusha: Way of the Sword
  • NBA 2K27
  • Mewgenics
  • Valheim
  • The Legend of Heroes: Trails from Zero
  • The Legend of Heroes: Trails to Azure
  • Runescape: Dragonwilds
  • Destroy All Humans! 2 0 Reprobed
  • Another Eden Begins Nintendo Switch™ 2 Edition
  • Fire Emblem: Fortune's Weave
  • Trails in the Sky: 2nd Chapter - Nintendo Switch™ 2 Edition
  • Granblue Fantasy Versus: Rising
  • Trine 6
  • LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight
  • Hell is Us
  • DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition
  • SHINOBI: Art of Vengeance
  • EA SPORTS FC 27
  • Minecraft Dungeons II
  • Witcher 3 Remastered
enz.

Maar laten we hopen dat ze vooral focusen op nieuwe aankondigingen ;) Ik verwacht bvb. Monster Hunter Wilds en de nieuwe Just Dance game...
Geen één first party game? 😢

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:07
Carlos0_0 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:47:
[...]

We hebben net sinds een jaar de Switch 2, er gaat echt geen switch 3 of 4 voorlopig uitkomen :P .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSkzFZUfSwnQi1oExpi6wjbeXIY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bYR2RdW0WoDtcBrMulCfgFnt.gif?f=user_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Pro-prutser
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:24:
[...]

Wat is Fire Emblem dan?

Lijkt de grootste FE game ooit te worden zelfs.
My bad

Ik wist niet dat dat een Nintendo IP is. Nog nooit gespeeld, dat verklaart misschien waarom ik het niet wist.

• Pro-prutser
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:24:
[...]

Wat is Fire Emblem dan?

Lijkt de grootste FE game ooit te worden zelfs.
Heb ik er nog meer gemist of was dat de enige?

Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:29:
[...]

Heb ik er nog meer gemist of was dat de enige?
Het is voorlopig de enige. Switch Sports komt uit in oktober. Wie weet nog een shadowdrop in de Direct ;)

Fire Emblem is een zéér leuke serie als je van turn based RPG's/strategiegames houdt. Makkelijk in hetzelfde rijtje te zetten als XCOM, Final Fantasy Tactics of Tactics Ogre.

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 04-09-2026 19:47 ]

• Pro-prutser
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:46:
[...]

Het is voorlopig de enige. Switch Sports komt uit in oktober. Wie weet nog een shadowdrop in de Direct ;)

Fire Emblem is een zéér leuke serie als je van turn based RPG's/strategiegames houdt. Makkelijk in hetzelfde rijtje te zetten als XCOM, Final Fantasy Tactics of Tactics Ogre.
Ah okee

Allemaal niet gespeeld. Behalve FF een paar keer geprobeerd, maar geen geduld gehad met die lange verhalen.

Ik vond Golden Sun daarentegen geweldig! Advance Wars ook, maar dat is een andere genre.

JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:20:
Hopelijk Silksong nieuws :+
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:57:
[...]

Ah okee

Allemaal niet gespeeld. Behalve FF een paar keer geprobeerd, maar geen geduld gehad met die lange verhalen.

Ik vond Golden Sun daarentegen geweldig! Advance Wars ook, maar dat is een andere genre.
Advance Wars is anders maar komt al redelijk in de buurt. Fire Emblem focust op individuele units die met je meegroeien en je kan "optimaliseren" zoals in een RPG. Maar inderdaad, er is zeker meer verhaal daar, dus als dat je ding niet is ...
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:28:
[...]

My bad

Ik wist niet dat dat een Nintendo IP is. Nog nooit gespeeld, dat verklaart misschien waarom ik het niet wist.
Intelligent Systems:Deze studio heeft al heel wat toppers voor Nintendo gemaakt.Ik hoop dat Nintendo nog eens ooit groen licht geeft voor een nieuwe Advance Wars.

Door Advance Wars ben ik Fire Emblem gaan spelen.Niet elk deel viel goed bij mij maar dat heb je bij elke serie.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 04-09-2026 20:39 ]

jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:27:
[...]

Intelligent Systems:Deze studio heeft al heel wat toppers voor Nintendo gemaakt.Ik hoop dat Nintendo nog eens ooit groen licht geeft voor een nieuwe Advance Wars.

Door Advance Wars ben ik Fire Emblem gaan spelen.Niet elk deel viel goed bij mij maar dat heb je bij elke serie.
Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp ook gekocht op de Switch?

• Pro-prutser
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:26:
[...]

Advance Wars is anders maar komt al redelijk in de buurt. Fire Emblem focust op individuele units die met je meegroeien en je kan "optimaliseren" zoals in een RPG. Maar inderdaad, er is zeker meer verhaal daar, dus als dat je ding niet is ...
Ooeehh je triggerd mij nu

Ik ga ‘m in de gaten houden en uitzoeken of cut scenes geskipt kunnen worden

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:27:
[...]

Dat zou echt heel heel gaaf zijn!!

Ik ben benieuwd. Ik ga mij erin verdiepen.

Hoe ver ben je trouwens met Splatoon Raiders?

Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:56:
[...]

Ooeehh je triggerd mij nu

Ik ga ‘m in de gaten houden en uitzoeken of cut scenes geskipt kunnen worden
Ja dat kan.Toch als je dan echt een klik krijgt met de game dan wil je die personages wel leren kennen.

• Pro-prutser
L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:52:
[...]

Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp ook gekocht op de Switch?
Gekocht en uitgespeeld

Vlak voordat het uitkwam heb ik het nog keer uitgespeeld op de Gameboy Advance. Daarna aan Boot Camp begonnen.

Dat is mijn nummer twee meest gespeelde game op de Switch (2). Ik heb er meer dan 115 uur inzitten. Ik weet niet eens hoeveel uur ik in totaal op de GBA heb doorgebracht. Echt verslavend!

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:59:
[...]

Ja dat kan.Toch als je dan echt een klik krijgt met de game dan wil je die personages wel leren kennen.
Kijk eens aan! Dat is fijn, dan heb je in ieder geval een keuze. Meestal vind ik het niet erg als ik diep in de game zit, maar als een spel met een lang verhaal begint dan moet ik tonnen geduld opbrengen. Wat ik dus meestal niet heb.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:04

DropjesLover

Dit dus ->

Nielzsche schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:01:
Ik wil Elden Ring zo graag kopen/spelen, maar ik doe het niet. Cyperpunk ligt hier ook stof te happen, ik kom er gewoon niet aan toe nu ik er ook een gezin naast heb. Bloodborne heb ik destijds op de Playstation gespeeld, daar kwam ik in eerste instantie ook niet in, maar toen ik eenmaal de drempel over was bij een tweede poging, een half jaar later ofzo, heb ik er ongelooflijk veel plezier van gehad. Een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.

Wat dat betreft moet ik het momenteel vooral hebben van spellen als Hades, Dead Cells, Balatro, Hollow Knight, etc. Ow, vergeet bijna Slay the Spire, daar heb ik misschien wel de meeste uren in geklokt. Kan niet wachten tot deel twee eindelijk uitkomt.
Dergelijke spellen heb ik afgelopen jaren prima kunnen spelen op de PS5. Wel 2 avonden per week nadat de kinderen om 20:30 op bed liggen, tot max 23:00 want werk. Ik doe over games meestal iets van een half jaar :')
De Pokemon Let's Go Pikachu heb ik overigens wel rap uitgespeeld. Met name omdat je de Switch 2 makkelijk ook op de bank speelt, onafhankelijk of je partner de tv claimt :P

Viel me wel op... Onze Switch 2 van afgelopen Sinterklaas wordt wisselend in de tv-houder, handheld en in een tablet-klem in de auto gebruikt.
Laatste weken dat ik speelde wilde vaak de rechter Joy-Con ineens niet meer reageren, in handheld modus. Maar losklikken en opnieuw inklikken werkte soms, maar ook niet. In het Switch menu opnieuw toewijzen, soms.
Wel eens geheel gereset en opnieuw laten pairen, nu werkt het weer even goed.
Klinkt herkenbaar?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:01:
[...]

Gekocht en uitgespeeld

Vlak voordat het uitkwam heb ik het nog keer uitgespeeld op de Gameboy Advance. Daarna aan Boot Camp begonnen.

Dat is mijn nummer twee meest gespeelde game op de Switch (2). Ik heb er meer dan 115 uur inzitten. Ik weet niet eens hoeveel uur ik in totaal op de GBA heb doorgebracht. Echt verslavend!
Ik heb ze ook op de Game Boy Advance gespeeld, al is dat niet zo heel lang geleden. Dat was ergens rond 2016 toen het populair was om de Game Boy Advance (het eerste model) te voorzien van een backlit screen. Aardig wat Game Boy games opnieuw gespeeld net voordat de Switch 1 op de markt kwam.
Boot Camp heb ik ook gekocht, iemand tipte hier op Tweakers toen een mooie deal voor 25 euro. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen... Teveel Switch games :P
DropjesLover schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:04:
Viel me wel op... Onze Switch 2 van afgelopen Sinterklaas wordt wisselend in de tv-houder, handheld en in een tablet-klem in de auto gebruikt.
Laatste weken dat ik speelde wilde vaak de rechter Joy-Con ineens niet meer reageren, in handheld modus. Maar losklikken en opnieuw inklikken werkte soms, maar ook niet. In het Switch menu opnieuw toewijzen, soms.
Wel eens geheel gereset en opnieuw laten pairen, nu werkt het weer even goed.
Klinkt herkenbaar?
Klinkt alsof de Joy-con niet goed contact maakt met de console zelf. Als losse controller werkt het wel altijd goed? Klinkt herkenbaar in de zin van dat het bij de Switch 1 voorkwam. Bij de Switch 2 heb ik dat zelf nog niet gehoord of problemen mee gehad.
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:03:
[...]

Kijk eens aan! Dat is fijn, dan heb je in ieder geval een keuze. Meestal vind ik het niet erg als ik diep in de game zit, maar als een spel met een lang verhaal begint dan moet ik tonnen geduld opbrengen. Wat ik dus meestal niet heb.
Er zal van die nieuwe geen demo komen denk ik.En volgens mij hebben Fire Emblem games nooit een demo gehad.

• Pro-prutser
L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:06:
[...]

Ik heb ze ook op de Game Boy Advance gespeeld, al is dat niet zo heel lang geleden. Dat was ergens rond 2016 toen het populair was om de Game Boy Advance (het eerste model) te voorzien van een backlit screen. Aardig wat Game Boy games opnieuw gespeeld net voordat de Switch 1 op de markt kwam.
Boot Camp heb ik ook gekocht, iemand tipte hier op Tweakers toen een mooie deal voor 25 euro. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen... Teveel Switch games :P
Echt leuk 😃

Ik denk dat de GBA mijn meest geliefde spelcomputer is allertijden. Die era heb ik ook heel bewust meegemaakt. Prachtige herinneringen!

Als je niet veel tijd hebt kan je die beter even links laten liggen :p Te verslavend

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwTcL2snvkf0GZFApnPA2xFa-jc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uZIrfrA1Y7I9sxjFXqrXBtYW.png?f=fotoalbum_large

Geintje.

[ Voor 6% gewijzigd door RollieBollie op 04-09-2026 21:11 ]

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:09:
[...]

Er zal van die nieuwe geen demo komen denk ik.En volgens mij hebben Fire Emblem games nooit een demo gehad.
Ik durf risico’s te nemen na een onderzoekje

• Pro-prutser
Fun fact:

Zelda is ooit echt op de Philips CD-i uitgebracht. Je ziet het terug op deze cover.

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:09:
[...]

Klinkt alsof de Joy-con niet goed contact maakt met de console zelf. Als losse controller werkt het wel altijd goed? Klinkt herkenbaar in de zin van dat het bij de Switch 1 voorkwam. Bij de Switch 2 heb ik dat zelf nog niet gehoord of problemen mee gehad.
Volgens mij (geen klachten van de kinderen) werkt hij als losse controller wel goed.
Maar Let's Go is makkelijker gooien wanneer hij vast zit aan de console, vandaar dat het opviel. Manier van vasthouden is het niet, ik hield hem gewoon losjes vast, niet krampachtig of "buigend" zegmaar.

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:10:
[...]

Echt leuk 😃

Ik denk dat de GBA mijn meest geliefde spelcomputer is allertijden. Die era heb ik ook heel bewust meegemaakt. Prachtige herinneringen!

Als je niet veel tijd hebt kan je die beter even links laten liggen :p Te verslavend
Van de Advance serie is de SP m'n favo. :) De Micro heb ik aan me voorbij laten gaan.
DropjesLover schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:21:
[...]

Volgens mij (geen klachten van de kinderen) werkt hij als losse controller wel goed.
Maar Let's Go is makkelijker gooien wanneer hij vast zit aan de console, vandaar dat het opviel. Manier van vasthouden is het niet, ik hield hem gewoon losjes vast, niet krampachtig of "buigend" zegmaar.
https://www.reddit.com/r/...ngly_disconnecting_while/

Is iets met de connector vermoed ik, maar geen idee of je dat zelf kan oplossen of moet opsturen naar Nintendo om het probleem te verhelpen.
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:36:
[...]

Van de Advance serie is de SP m'n favo. :) De Micro heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ik had de Game Boy Advance op release dag, daarna nooit een nieuwer model gekocht. Maar was rond die tijd op een gegeven moment ook druk met mijn eerste console, de Xbox. Die Micro had toen ook niet mijn interesse. Ik had het achteraf gezien in de uitverkoop wel een leuk hebbedingetje gevonden...
L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:39:
[...]

Ik had de Game Boy Advance op release dag, daarna nooit een nieuwer model gekocht. Maar was rond die tijd op een gegeven moment ook druk met mijn eerste console, de Xbox. Die Micro had toen ook niet mijn interesse. Ik had het in de uitverkoop wel een leuk hebbedingetje gevonden...
Ja jij had toch zo'n coole kleur ?

Ik had bij release die Purlpe met Rayman en F-Zero.Op de Advance begon voor mij het gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 04-09-2026 21:47 ]

jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:43:
[...]

Ja jij had toch zo'n coole kleur ?

Ik had bij release die Purlpe met Rayman en F-Zero.Op de Advance begon voor mij het gamen.
Glacier Blue met F-Zero, Rayman en Konami Krazy Racers op release dag :D Ja die handheld heeft wel indruk gemaakt op mij.

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:37:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ngly_disconnecting_while/

Is iets met de connector vermoed ik, maar geen idee of je dat zelf kan oplossen of moet opsturen naar Nintendo om het probleem te verhelpen.
Reddit als bron is waardeloos geworden sinds de verplichte account / login om uberhaupt iets te kunnen zien :/

Kan ook zijn omdat de kinderen hem wel eens achterin de auto spelen, en dan in zo'n tablet-houder vastzetten. Als dat pootje op de connector geduwd heeft zou het stuk kunnen zijn. Maar er is niks te zien aan beschadiging.
En ik wil hem ook niet echt opsturen, dan zijn we heb enige tijd kwijt.

BThGvNeOA

• Carlos0_0
DropjesLover schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 22:17:
[...]

Reddit als bron is waardeloos geworden sinds de verplichte account / login om uberhaupt iets te kunnen zien :/
Ik kam dit, en vaak genoeg andere Reddit links gewoon kijken zonder account.
Ook deze link zowel op MacBook als iPhone, werkt prima zonder account.

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:17:
[...]

Soms kan dat iets moois opleveren.
Zeker! Splatoon Raiders is daar een goed voorbeeld van

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:36:
[...]

Van mij ook! 😃 Ik begon net als jij met de paarse op launch day en daarna kocht ik een zwarte/donkergrijze SP. Wat een apparaat voor die tijd! Echt een verademing tov de eerste GBA. Ik vond het ook cool toen ik op launch day erachter kwam dat die cartridges twee keer zo klein waren.

De GBA Micro heb ik ook aan mij voorbij laten gaan en daar heb ik heel veel spijt van. Die krengen zijn duur geworden. Ik kon ‘m destijds voor €100 kopen in de winkel. Klein beeld, maar wel heel mooi. Lekker compact en een kwalitatieve zwarte pouch erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Pro-prutser op 04-09-2026 22:49 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:12:
[...]

Fun fact:

Zelda is ooit echt op de Philips CD-i uitgebracht. Je ziet het terug op deze cover.
Ha, die had ik op cd CD-I hoogtepunt op een verder mislukt platform

• Pro-prutser
richards3 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 23:02:
[...]

Ha, die had ik op cd CD-I hoogtepunt op een verder mislukt platform
Ik zag die bij een kennis toen we daar op bezoek waren toen dacht ik dat het een neppe Zelda was 🤣 Maar het bleek dus een legitieme versie te zijn.

Zelda Direct gaat 30 min duren en reguliere Direct 45 min.

Hoop dat die gast van de verwarmingsketel dinsdag rap weg is.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:03
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:13:

- Super Mario Odyssey 2
- Luigi Mansion 4
- Metroid Dread 2
- Pikmin 5
- Splatoon 4
- F-Zero Hyperbolic
- Golden Sun 3(D)

Ik droom even niet met je mee. Ik zit persoonlijk niet zo te wachten op het zoveelste deel van bestaande series. Daarvoor is de backlog eigenlijk te groot, en de spellen van Nintendo zijn doorgaans goed herspeelbaar. Ik hoop dus vooral dat ze met iets vernieuwends komen wat we nog niet kennen!
Emmavdv schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:11:
[...]

Ik droom even niet met je mee. Ik zit persoonlijk niet zo te wachten op het zoveelste deel van bestaande series. Daarvoor is de backlog eigenlijk te groot, en de spellen van Nintendo zijn doorgaans goed herspeelbaar. Ik hoop dus vooral dat ze met iets vernieuwends komen wat we nog niet kennen!
Het is ook niet zo dat Nintendo heel snel met een vervolg komt.Vervolgen als Pikmin 4 en Luigi's Mansion 3 voelde toen ze uitkwamen heel verfrissend.
Pagina: 1 ... 173 174 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4