• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Seal64 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:15:
[...]

Kinda defeats the purpose.

Het hele idee is voor mij in ieder geval dat je met digitale games alles direct beschikbaar hebt zonder steeds kaartjes te hoeven wisselen. Ik zit soms gewoon door die hele library te scrollen om te zien wat ik nu wil spelen, en dan moet er niet nog eerst een download van een half uur nodig zijn.
Als “collega digitale horder” heb ik juist besloten het eens anders aan te pakken met de S2. Ik heb een library van duizenden games over meerdere platforms, 20TB SSD (kan je nu bijna een huis voor kopen 😅) op mijn PC, 2 extension SSD’s op de series X en op een gegeven moment gaat er bijna meer tijd naar het kiezen wat ik wil spelen dan het spelen zelf.

Ik heb dan ook besloten om het voor de S2 gewoon met de beschikbare interne storage te gaan uitzingen en maar 1-2 games door elkaar te spelen. Choice paralysis is echt een ding kan ik uit (teveel) ervaring zeggen. Die conclusie had ik al lang geleden moeten trekken bij mijn omgebouwde PS1 🤦‍♂️

• Beakzz
jori040 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:49:
[...]

Ach straks in augustus dan tikt de temp hier binnen 36 aan.
waarschijnlijk komende vrijdag al

• Beakzz
JackAvery schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:
[...]

En voor wie het wilt weten: saves zijn compatible met Switch 1 versie maar er is geen upgrade pad. Je moet de volledige game dus opnieuw kopen.
Gebeurt dit vaker? Wat een onvriendelijke actie van Sega naar hun fans. Niet dat het mij raakt, want vond dat een vrij middelmatige game.

Edit : Door te checken of DQXI een update voor de S2 had gelijk antwoord op mijn vraag. Ook een aparte S2 versie zonder upgrade path. Dan die maar op de Steam Deck spelen. Wist echt niet dat dit een ding was. Op de Series X nog nooit meegemaakt en als zelfs Rockstar al een gratis update doet (RDR S2) dan zou je verwachten dat het de standaard is.

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2026 01:09 ]

Beakzz schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:
[...]

Gebeurt dit vaker? Wat een onvriendelijke actie van Sega naar hun fans. Niet dat het mij raakt, want vond dat een vrij middelmatige game.

Edit : Door te checken of DQXI een update voor de S2 had gelijk antwoord op mijn vraag. Ook een aparte S2 versie zonder upgrade path. Dan die maar op de Steam Deck spelen. Wist echt niet dat dit een ding was. Op de Series X nog nooit meegemaakt en als zelfs Rockstar al een gratis update doet (RDR S2) dan zou je verwachten dat het de standaard is.
Iedere ontwikkelaar doet dit anders. Sega zit voor hun meeste games in de mindset dat je het maar beter opnieuw koopt. Square idem.

Rockstar is nu ook niet altijd het beste voorbeeld, als je ziet hoe lang het geduurd heeft voor een GTA V upgrade pad ;) nieuws: Rockstar maakt GTA V-generatie-upgrades voor PlayStation 5 en XBOX Se....

Anyway het komt er op neer dat je geen assumpties mag maken en het game per game best bekijkt.

Op Series X is dit ook niet gegarandeerd overigens :)

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:52
L23 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:33:
[...]

Klinkt als een backlog probleem.
Klinkt meer als een keuze.

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-06 22:29
Beakzz schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:
[...]

Als “collega digitale horder” heb ik juist besloten het eens anders aan te pakken met de S2. Ik heb een library van duizenden games over meerdere platforms, 20TB SSD (kan je nu bijna een huis voor kopen 😅) op mijn PC, 2 extension SSD’s op de series X en op een gegeven moment gaat er bijna meer tijd naar het kiezen wat ik wil spelen dan het spelen zelf.
En voor deze mooie collectie heb je natuurlijk een mooi back-up systeem ingeregeld zodat je altijd 2 back-ups hebt! :P

3 x 20TB SSD word al een mooie villa :P

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:10
Cyrax0508 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:15:
[...]

Klinkt meer als een keuze.
Klink meer als teveel keuze. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Jesse-
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-06 15:48
Zerora schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:09:
[...]

Er zijn vast wel games op je switch die je al in geen maanden hebt aangeraakt. Die zou ik lekker archiveren. Scheelt weer ruimte. Iets minder kritisch mag je best zijn. ;) Maar het is natuurlijk je eigen keuze uiteindelijk.
Die zijn er zeker! Wat gebeurt er met software die je archiveert? Wordt dat gezipt of zo?

• Cyrax0508
Raem schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:58:
[...]

Klink meer als teveel keuze. :P
Nah, ieder moet het vooral zelf weten en heeft zijn eigen redenen. Als iemand een vraag stelt over een groter SD kaartje, dan zijn er altijd mensen die even willen vertellen hoe je met je games dient om te gaan of hoe het ook kan. Dat heeft nul relevantie en komt (bij mij althans) wat betweterig over.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:23

Esumontere

Floep, banaan.

Jesse- schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:28:
[...]

Die zijn er zeker! Wat gebeurt er met software die je archiveert? Wordt dat gezipt of zo?
Nee, ik denk dat hier verwijderen wordt bedoeld. Je kan ze altijd opnieuw downloaden.

• Jesse-
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-06 15:48
Esumontere schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:33:
[...]

Nee, ik denk dat hier verwijderen wordt bedoeld. Je kan ze altijd opnieuw downloaden.
Ah check. Dan is een nieuwe SD kaart wel nodig, ik wil niet afhankelijk zijn van een eShop om iets te kunnen spelen (zeker in de toekomst)

• Cyrax0508
jori040 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:51:
Ergens in de middag komen de Star Fox reviews online.
Ben ik wel benieuwd naar, ik verwacht tussen de 7 en 8,5. Demo vond ik leuk, en ik heb nog nooit een Starfox game gespeeld dus voor mij was het een no-brainer. Net klaar met Yoshi and the Mysterious Book, dus ik ben er wel klaar voor.
Cyrax0508 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:28:
[...]

Nah, ieder moet het vooral zelf weten en heeft zijn eigen redenen. Als iemand een vraag stelt over een groter SD kaartje, dan zijn er altijd mensen die even willen vertellen hoe je met je games dient om te gaan of hoe het ook kan. Dat heeft nul relevantie en komt (bij mij althans) wat betweterig over.
Bij een groter microSD Express kaartje zou ik dan wel van 256GB naar 1TB gaan. Het gevoel dat als je de interne opslag en de 256GB microSD Express al vol hebt dat 512GB ook een kwestie van tijd is. Dan ga je om de paar jaar (of elk jaar) een nieuw kaartje aanschaffen en dat is ook zonde. Kan je het beter in 1 keer goed doen.

Ik heb zelf nog geen microSD Express kaartje gekocht. Bij de Switch 1 had ik aan de interne opslag genoeg (al was de upgrade naar het OLED model met 64GB opslag welkom). Bij de Switch 2 klinkt 256GB veel en dat is het met first party games en fysieke games kopen ook wel, maar je kan met een stuk of 3 third party games het interne opslag al vol hebben. Dat viel me afgelopen week ook op met Games op proef EA Sports FC 26, die game is 75GB. Het scheelt dat ik tot nu toe een van de toffere third party games (Cyberpunk 2077 en Indiana Jones) compleet op cartridge heb, ander zat de opslag nu al vol. Ik verwacht de komende jaren nog genoeg interessante third party games die ik moet hebben en enkel digitaal uitkomen en dan ontkom ik er niet aan een microSD Express kaartje te moeten aanschaffen. Verder inderdaad een eigen keuze, maar laten we ook niet doen alsof we geen backlog probleem hebben :P

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:54:
[...]

Bij een groter microSD Express kaartje zou ik dan wel van 256GB naar 1TB gaan. Het gevoel dat als je de interne opslag en de 256GB microSD Express al vol hebt dat 512GB ook een kwestie van tijd is. Dan ga je om de paar jaar (of elk jaar) een nieuw kaartje aanschaffen en dat is ook zonde. Kan je het beter in 1 keer goed doen.

Ik heb zelf nog geen microSD Express kaartje gekocht. Bij de Switch 1 had ik aan de interne opslag genoeg (al was de upgrade naar het OLED model met 64GB opslag welkom). Bij de Switch 2 klinkt 256GB veel en dat is het met first party games en fysieke games kopen ook wel, maar je kan met een stuk of 3 third party games het interne opslag al vol hebben. Dat viel me afgelopen week ook op met Games op proef EA Sports FC 26, die game is 75GB. Het scheelt dat ik tot nu toe een van de toffere third party games (Cyberpunk 2077 en Indiana Jones) compleet op cartridge heb, ander zat de opslag nu al vol. Ik verwacht de komende jaren nog genoeg interessante third party games die ik moet hebben en enkel digitaal uitkomen en dan ontkom ik er niet aan een microSD Express kaartje te moeten aanschaffen. Verder inderdaad een eigen keuze, maar laten we ook niet doen alsof we geen backlog probleem hebben :P
Ja, klopt hoor. Zelf heb ik er een 512GB inzitten en dat was op de Switch 1 altijd wel genoeg. Maar 1st party games zijn op de Switch 2 ook wel een stuk groter, dus het zal denk wat lastiger worden (mijn hele Switch 1 library staat er ook op). Nu is het wel zo dat ik voorheen veel meer koop dan bij deze generatie. Ik speel de meeste grote third party games nu gewoon op mijn PS5.

Voorheen kocht ik games die ik al op andere consoles had gespeeld ook op de Switch 1 want het leek me zo tof om die handheld te kunnen spelen. Nu sla ik dat wel over, die 3rd party games die ik al heb gespeeld en ook gewoon nog kan spelen op mijn andere consoles. Voorbeeld is Tomb Raider 20th anniversary. Hartstikke toffe game, maar ik ga die echt niet nog een keer kopen als ik hem op elk moment kan spelen op mijn PS5.Dus alle AC/Tomb Raider en dergelijke grote AA titels die opnieuw worden uitgebracht op de Switch 2 koop ik niet meer. V.w.b. nieuwe games die op alle consoles worden uitgebracht bepaal ik per game wat ik wil. Grote, grafisch zware games speel ik op mijn PS5 en GKC's koop ik sowieso niet.
Cyrax0508 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:53:
[...]

Ben ik wel benieuwd naar, ik verwacht tussen de 7 en 8,5. Demo vond ik leuk, en ik heb nog nooit een Starfox game gespeeld dus voor mij was het een no-brainer. Net klaar met Yoshi and the Mysterious Book, dus ik ben er wel klaar voor.
Aan die cijfers zat ik ook te denken.Als die demo een goede indruk op je heeft gemaakt dan weet ik zeker dat je gaat genieten.Op basis van de 64 game weet ik dat er toffe levels in gaan zitten.

Als het goed is krijg ik hem morgen binnen.

• Cyrax0508
jori040 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:07:
[...]

Aan die cijfers zat ik ook te denken.Als die demo een goede indruk op je heeft gemaakt dan weet ik zeker dat je gaat genieten.Op basis van de 64 game weet ik dat er toffe levels in gaan zitten.

Als het goed is krijg ik hem morgen binnen.
Ja, ik weet wel zeker dat ik hiervan ga genieten. Ook lekker een ander type game dan ik meestal speel dus dat is ook wel leuk.

Ik krijg hem ook morgen binnen als de PostNL meewerkt :-)
Cyrax0508 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:08:
[...]

Ja, ik weet wel zeker dat ik hiervan ga genieten. Ook lekker een ander type game dan ik meestal speel dus dat is ook wel leuk.

Ik krijg hem ook morgen binnen als de PostNL meewerkt :-)
Dit type game voelt voor mij ook wel weer verfrissend hoor.Die van mij moet ook van PostNL komen.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
L23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:54:
[...]

Klopt alleen vraag ik mij af, is het nu wel verstandig om het nu te doen.
De prijzen zijn nu zo ontiegelijk duur van storage/geheugen, dat het misschien verstandiger is om even wat te verwijderen.

En dan hopen met bijv black friday / feestdagen op een wat leukere prijs. uiteraard is dat zonder enige garantie.
Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:24:
[...]

De prijzen zijn nu zo ontiegelijk duur van storage/geheugen, dat het misschien verstandiger is om even wat te verwijderen.

En dan hopen met bijv black friday / feestdagen op een wat leukere prijs. uiteraard is dat zonder enige garantie.
Het is inderdaad een raar moment. Ik koop er voorlopig niet een en als ik het wel ga kopen is het een kaartje die ik de hele Switch 2 generatie blijf gebruiken.
Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:24:
[...]

Interessant genoeg zie je nog geen grote stijgingen van microSD Express kaartjes. Tegelijkertijd moet je nu geen daling gaan verwachten 😂

• Beakzz
JackAvery schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 06:21:
[...]

Iedere ontwikkelaar doet dit anders. Sega zit voor hun meeste games in de mindset dat je het maar beter opnieuw koopt. Square idem.

Rockstar is nu ook niet altijd het beste voorbeeld, als je ziet hoe lang het geduurd heeft voor een GTA V upgrade pad ;) nieuws: Rockstar maakt GTA V-generatie-upgrades voor PlayStation 5 en XBOX Se....

Anyway het komt er op neer dat je geen assumpties mag maken en het game per game best bekijkt.

Op Series X is dit ook niet gegarandeerd overigens :)
Daarom nam ik just Rockstar als voorbeeld gezien ze normaal bespoken nogal hebberig zijn en het bij RDR dus anders doen

Op de series X kan ik mij zoiets niet herinneren iig zonder upgrade path en natuurlijk had MS zelf er voor gezorgd dat veel Xbox 360 games een upgrade kregen zonder dat de dev iets hoefde te doen.

Maar mijn main is PC dus dan ben je het al helemaal niet gewend. Dan blijven games het gewoon doen en in veel gevallen mooier

Hoe dan ook komt het hebberig op mij over om geen upgrade path aan te bieden aan de gamers die jouw game hebben gesteund en nogmaals de volle prijs te vragen terwijl er bewezen andere opties zijn. Gewoon mijn mening
@Beakzz het is inderdaad wat hebberig. Ik begrijp best dat men de rekening heeft gemaakt en besloten dat men op deze manier meer geld verdient. Ook begrijp ik dat Dev tijd niet gratis is en de rekeningen betaald moeten worden. En af en toe zijn er zelfs heel goede technische redenen waarom het niet anders kon… Maar ik ga geen spel dubbel kopen :p

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 24-06-2026 13:17 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:01
Esumontere schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:33:
[...]

Verwijderen ja. En de optie "icoon laten staan" is hetzelfde als wat voorheen archiveren was. De spel data wordt dan van je systeem gehaald, maar je savegames, screenshots etc.. blijven wel staan.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

John heeft er weer een mooie review van gemaakt.

Ik had ook liever gezien dat de ontwikkelaar de keuze had gemaakt om schade op een doel te laten flitsen.Dat gemis was me in de demo natuurlijk al duidelijk.

Cool dat die studio een eigen engine heeft.
@Cyrax0508
Mijn status[Starfox] is dat hij in verwerking is bij Post.nl.Door hoge temp kan een pakketje langer onderweg zijn staat er dan wel.

Ja goed die mensen doen ook hun best.
Een nieuw Tetris 99 evenement aankomende maand: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HLkP1OwXoAAo6UN?format=jpg&name=large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Had tijdens in de demo een check gedaan naar NL en moet zeggen dat ze dat leuk/goed gedaan hebben.Het is ook een goede manier om jonge spelers aan boord te krijgen.

Na het eten ga ik aan de game beginnen. :)

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-06 21:46
Vandaag de mail gekregen dat mijn mobapad m12-s onderweg is . Mooi optijd voor de vakantie. De switch 2 gaat mee . Mijn trouwe Psvita moet nagekeken worden die leest het kaartje niet meer goed 💀 .
Zodra ze binnen zijn deel ik mijn ervaringen en ook verschil met de nyxi Hyperion 3 .
De laatst genoemde gaat in de verkoop mocht iemand intresse hebben kan je me een bericht doen .

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:50
jori040 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:
[...]

Had tijdens in de demo een check gedaan naar NL en moet zeggen dat ze dat leuk/goed gedaan hebben.Het is ook een goede manier om jonge spelers aan boord te krijgen.

Na het eten ga ik aan de game beginnen. :)
En, hoe istie?
Als je de N64 of de 3DS versie met veel plezier gespeeld hebt en je bent nu in bezit van een Switch 2 dan is dit een must-have! titel.De gameplay van het origineel is nu nog zo goed dat ik eigenlijk wel kan zeggen dat die game destijds een meesterwerk was.

Ben je minder bekend met Star Fox dan moet je de demo checken zou ik zeggen.

Op basis van wat ik nu gespeeld heb kan dit makkelijk een GOTY worden voor mij.Fijne arcade achtige gameplay met verbluffende visuals.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-06 23:08
Zijn er ook ergens fysieke Nintendo cadeaukaarten te koop? Ik wil er eentje cadeau doen, maar om nou een code uit te printen vind ik een beetje suf.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:11

• Beakzz
Cyberw00d schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:29:
Vandaag de mail gekregen dat mijn mobapad m12-s onderweg is . Mooi optijd voor de vakantie. De switch 2 gaat mee . Mijn trouwe Psvita moet nagekeken worden die leest het kaartje niet meer goed 💀 .
Zodra ze binnen zijn deel ik mijn ervaringen en ook verschil met de nyxi Hyperion 3 .
De laatst genoemde gaat in de verkoop mocht iemand intresse hebben kan je me een bericht doen .
Ik heb de Switch 2 nog maar net, maar ik weet nu al dat ik weer een Mobapad nodig heb. Pas laat gekocht voor de Switch 1 en dat was de beste upgrade ooit.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08:36
Cyberw00d schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:29:
Ouch mijn Vita leest ook 50% van de tijd de memorycard niet meer, zo kunnen games tijdens het spelen ejected worden. Ik zit te overwegen de memorykaartlezer te modden naar iets moderns.

oja moet het over de Switch 2 hebben, leuk ding ik speel er nu wat GBA Yugioh games op.
Twee fysieke Nintendo Switch 2 Editions:

Absolum krijgt op 17 september een Switch 1+2 versie - inclusief fysieke release. Zeer drukke dag al met ook Trails in the Sky 2 en Fire Emblem.
En voor de fans van fysiek komt Dave the Diver op 8 oktober als complete edition uit voor Switch 1 en 2
Spacejockey schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 02:01:
Zijn er ook ergens fysieke Nintendo cadeaukaarten te koop? Ik wil er eentje cadeau doen, maar om nou een code uit te printen vind ik een beetje suf.
Hier vind je die gewoon in de supermarkt, de krantenwinkels en speelgoedwinkels. Moet niet al te moeilijk zijn dus om te vinden :)

• Beakzz
In de US is de eshop summersale begonnen. Iemand een idee of de EU normaal gesproken snel volgt? Ik ben er een tijdje uit geweest dus ik kan het mij niet meer herinneren hoe het bij Nintendo gaat.

En zijn de sales vergelijkbaar of kan ik beter weer wat geld toevoegen aan mijn US account?
Beakzz schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 18:19:
In de US is de eshop summersale begonnen. Iemand een idee of de EU normaal gesproken snel volgt? Ik ben er een tijdje uit geweest dus ik kan het mij niet meer herinneren hoe het bij Nintendo gaat.

En zijn de sales vergelijkbaar of kan ik beter weer wat geld toevoegen aan mijn US account?
Ja dat verschilt per regio, maar je kan er vanuit gaan dat we hier ook een summer sale krijgen.
Ik heb niet het gevoel dat de US betere deals heeft, maar jij hebt dus al vaker aankopen gedaan met een US account? Waarom? Zelf heb ik een extra Japans account. Je zou de historische prijzen kunnen vergelijken op DekuDeals.

• Beakzz
L23 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Ja dat verschilt per regio, maar je kan er vanuit gaan dat we hier ook een summer sale krijgen.
Ik heb niet het gevoel dat de US betere deals heeft, maar jij hebt dus al vaker aankopen gedaan met een US account? Waarom? Zelf heb ik een extra Japans account. Je zou de historische prijzen kunnen vergelijken op DekuDeals.
Ja waarschijnlijk omdat ze betere deals hadden of dat ze toen ook al afweken, maar ik heb helemaal aan het begin van de Switch 1 een NL, JP en US account gemaakt en merkte nu met mijn nieuwe S2 dat ik op elk profile een deel van miin games heb staan.

Ik heb wel de meeste en duurdere games op mijn US account staan dus het zal echt wel de voordeligste optie zijn geweest (lage dollar gok ik)

Ik wacht wel af wat de EU summersale brengt

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 06:40
Vast niet goed gezocht maar iemand iets tegen gekomen over een nieuwe Shin chan spel? Op de site van Neos of socials zie ik nog niets waarvan ik denk, hé er komt wat nieuws.

Ik heb mij erg vermaakt met Shin chan: Me and the Professor on Summer Vacation en Shin chan: Shiro and the Coal Town waarbij de laatste eind oktober 24 uit kwam, ik ben wel toe aan een nieuwe. Ook omdat ik ze alle twee al twee keer uit gespeeld heb.

Zag wel dat de bundel van de twee genoemde spellen elders in de aanbieding is, misschien binnenkort ook op bij Nintendo. Coal Town is tegenwoordig ook op mobiel te spelen, had ik geen weet van maar houd het graag bij de Switch.
Dragon's Dogma 2: Dark Arisen:Hoop dat er tijdens Gamescom ook een Switch 2 versie speelbaar is.Dit kan met alle quality of life verbeteringen + de nieuwe content een interessante third-party game worden voor de Switch 2.
Tijden de Capcom showcase afgelopen dondedag was er al wat meer info over updates en DLC.

[ Voor 39% gewijzigd door jori040 op 28-06-2026 12:01 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 16:05

JK

JackAvery schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:57:
Voor de fans van Tekken: hier is de eerste rerelease van de eerste game ooit denk ik?

[Video: Arcade Archives 2 TEKKEN]
Tekken kwam in 1994 idd uit als arcadegame. In 1995 kwam er een port voor de Playstation. Ik weet nog wel dat die demo draaide in een gameshop hier in de buurt. Die gameshop is er helaas niet meer, maar denk er nog wel eens aan terug.

Tekken vond ik vroeger fantastisch. Heb het ook nog op de GBA gehad en heb nog steeds de 3DS-versie liggen. Op de Playstation vond ik het eigenlijk sinds Tekken 8 vind ik helemaal niks meer... misschien ben ik te oud geworden. Tekken 3 is denk ik mijn favoriet.

• Meneer UYL
  • Laatst online: 08:24
Is die from software game the duskbloods al uit? Wacht eigenlijk op een limited edition console van de NS2…

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Meneer UYL schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:58:
Is die from software game the duskbloods al uit? Wacht eigenlijk op een limited edition console van de NS2…
Ja gisteren 😜
Meneer UYL schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:58:
Die komt nog dit jaar uit maar heeft voor nu nog geen vaste datum.Bedoel je dan een LE in de stijl van die game ?

• Meneer UYL
jori040 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:00:
[...]

Die komt nog dit jaar uit maar heeft voor nu nog geen vaste datum.Bedoel je dan een LE in de stijl van die game ?
Ja. Ik heb, aangezien de Steam Machine zo knetterduur is en niet verhoudt tot wat ik ervoor terugkrijg, gekozen om een Xbox en een Switch 2 erbij te nemen. De Xbox heb ik al. LE van Halo Infinite, en nu zoek ik een LE voor de Switch 2.

LE's zijn gewoon een ding waar ik altijd de voorkeur aan geef, maar zag dat er nog geen LE's zijn voor de Switch 2, en dacht; "misschien komt dat met Duskbloods"?

• AMDLegion
Meneer UYL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:37:
[...]

Ja. Ik heb, aangezien de Steam Machine zo knetterduur is en niet verhoudt tot wat ik ervoor terugkrijg, gekozen om een Xbox en een Switch 2 erbij te nemen. De Xbox heb ik al. LE van Halo Infinite, en nu zoek ik een LE voor de Switch 2.

LE's zijn gewoon een ding waar ik altijd de voorkeur aan geef, maar zag dat er nog geen LE's zijn voor de Switch 2, en dacht; "misschien komt dat met Duskbloods"?
Ik ga zelf wel voor de SM, maar de Switch 2 is ongetwijfeld de beste deal in gaming nu. 420EUR voor de Switch 2 in -deze economie- is geweldig.

• Meneer UYL
AMDLegion schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:47:
[...]

Ik ga zelf wel voor de SM, maar de Switch 2 is ongetwijfeld de beste deal in gaming nu. 420EUR voor de Switch 2 in -deze economie- is geweldig.
Ja eens. Echter, er zit een prijsverhoging aan te komen vermoed ik. Of is die zelfs al aangekondigd?

• AMDLegion
Meneer UYL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Ja eens. Echter, er zit een prijsverhoging aan te komen vermoed ik. Of is die zelfs al aangekondigd?
50EUR ja, en voor zover ik weet September(?)

Ik zie geen LE uitkomen voor die tijd. Ik zou hem echt daarvoor halen.

Hou ook deals fora zoals Pepper in de gaten, dacht dat die laatst twee keer onder de 400EUR was zelfs, 380-390.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:37
[...]

Ik zou er niet op rekenen. De productie heeft in eerste instantie vooral op volume gezeten, niet op speciale edities, en ik zou verwachten dat áls ze ergens met een speciale editie gaan komen, ze daar een grote titel voor pakken. Eerlijk gezegd zou ik dan eerder gokken op een Ocarina of Time editie, maar niet Duskbloods. Niets ten nadele van de game, hoor, maar dat is een onbekende game in een niche genre.
AMDLegion schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:52:
[...]

50EUR ja, en voor zover ik weet September(?)
30 piek

• AMDLegion
Ah oke, dat is echt niets. 50EUR is ook nog steeds prima eigenlijk, als je kijkt naar die andere hikes van 300 euro +++

• Meneer UYL
Seal64 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:59:
[...]

Ik zou er niet op rekenen. De productie heeft in eerste instantie vooral op volume gezeten, niet op speciale edities, en ik zou verwachten dat áls ze ergens met een speciale editie gaan komen, ze daar een grote titel voor pakken. Eerlijk gezegd zou ik dan eerder gokken op een Ocarina of Time editie, maar niet Duskbloods. Niets ten nadele van de game, hoor, maar dat is een onbekende game in een niche genre.
Eens... ik heb nog de MH Rise editie van Switch 1. Ik ben niet zo een Nintendo fanaat dus geef niet zoveel om die andere edities tot zo ver, maar wil gewoon wel echt een Switch hebben ivm het kind/party-vriendelijke.

Misschien houd ik mijn Switch 1 er wel gewoon naast, want die MH Rise editie krijg ik maar niet verkocht. haha

Betreft de pricehike... oei... ik wist niet dat die omhoog zou gaan. Daar baal ik wel echt weer van. Mogelijk dan maar tweedehands op de kop tikken.
[...]
[...]
Xbox Series & Switch 2 lijkt me een goede keuze.

Over de LE sluit ik me aan bij wat @Seal64 zegt.
Devil may Cry 5:Gezien de game nu nog voor € 29,99 in de eshop staat kon ik het niet laten om hem niet te kopen.DMC5 en Bayonetta 2 zijn in mijn beleving de beste hack/slash games die er te krijgen zijn.

En ik wil het liefst alle Capcom games die op RE engine zijn gemaakt op mijn Switch 2 hebben.
Meneer UYL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:18:
[...]

Eens... ik heb nog de MH Rise editie van Switch 1. Ik ben niet zo een Nintendo fanaat dus geef niet zoveel om die andere edities tot zo ver, maar wil gewoon wel echt een Switch hebben ivm het kind/party-vriendelijke.

Misschien houd ik mijn Switch 1 er wel gewoon naast, want die MH Rise editie krijg ik maar niet verkocht. haha

Betreft de pricehike... oei... ik wist niet dat die omhoog zou gaan. Daar baal ik wel echt weer van. Mogelijk dan maar tweedehands op de kop tikken.
Capcom en Nintendo zijn twee handen op een buik.Ze hebben nu ook de Pro-controller met Resident Evil print.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:42
Dochterlief heeft een Nintendo Switch. Ik heb echter enkele spellen gekocht via mijn Nintendo account (aangezien zij een kindprofiel heeft zonder betaalmethode). Nu krijgen we ook een Switch 2. Wat is dan de meest eenvoudige manier om haar op beide Switches Tomodashi te laten spelen? Ik vind het allemaal wat onduidelijk...
barrymossel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:04:
Dochterlief heeft een Nintendo Switch. Ik heb echter enkele spellen gekocht via mijn Nintendo account (aangezien zij een kindprofiel heeft zonder betaalmethode). Nu krijgen we ook een Switch 2. Wat is dan de meest eenvoudige manier om haar op beide Switches Tomodashi te laten spelen? Ik vind het allemaal wat onduidelijk...
Virtuele gamecards, een game kan je dan laden op het systeem waarop je het wil spelen.

https://www.nintendo.com/...le-gamecards-2785630.html

• barrymossel
L23 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:13:
[...]

Virtuele gamecards, een game kan je dan laden op het systeem waarop je het wil spelen.

https://www.nintendo.com/...le-gamecards-2785630.html
Ah, dat lijkt me inderdaad de beste methode (al zorg ik er voortaan wel voor dat ik alles fysiek koop). Maar dan moeten de save-games dus nog wel gesynchroniseerd worden lijkt me...
barrymossel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:44:
[...]

Ah, dat lijkt me inderdaad de beste methode (al zorg ik er voortaan wel voor dat ik alles fysiek koop). Maar dan moeten de save-games dus nog wel gesynchroniseerd worden lijkt me...
Dit is de methode en werkt vrij simpel. Opzich hetzelfde als een fysieke game in een andere Switch stoppen.

Voor save games moet je dan van het profiel een Nintendo account maken. Dan kan je handmatig de save game overzetten naar de andere Switch waar het account ook op staat. De meest eenvoudige manier is dan een Nintendo Switch Online abonnement op dat account waardoor de save game een cloud backup heeft en makkelijk synchroniseert tussen beide systemen.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:44:
[...]

Snap je redenering niet helemaal bij ons thuis gaat het met 3 kids eigenlijk vlekkeloos. Ze klikken wat aan, hij vraagt of je de virtual gamecard wil overpakken (indien ie op de andere console 'aan' stond) en dan is het direct speelbaar.

Nintendo Switch online accounts zijn wel nodig, die syncen dan ook je saves keurig tussen beide devices. Werkt bij mijn kids tot nu toe perfect soepel en niemand horen klagen.
Sander schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:05:
[...]

Nintendo Switch online accounts zijn wel nodig, die syncen dan ook je saves keurig tussen beide devices. Werkt bij mijn kids tot nu toe perfect soepel en niemand horen klagen.
Niet nodig, maar maakt het wel eenvoudig.

• barrymossel
Sander schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:05:
[...]

Snap je redenering niet helemaal bij ons thuis gaat het met 3 kids eigenlijk vlekkeloos. Ze klikken wat aan, hij vraagt of je de virtual gamecard wil overpakken (indien ie op de andere console 'aan' stond) en dan is het direct speelbaar.

Ik dacht dat alleen ik, met mijn account, dat overzetten van de ene naar de andere switch kon regelen. Omdat ik dus eigenaar ben. Maar als dat niet zo is, is het alweer een stuk handiger. Alleen dan is het zonder Nintendo Switch Online nog steeds wat behelpen. Maar goed, dit zijn luxe problemen...
The Elder Scrolls IV: Oblivion Komt 11 augustus fysiek en digitaal uit. Eerst maar eens afwachten hoe Oblivion Remastered draait op de Switch 2... Op de andere platformen was dat niet al te best. Het meest logische lijkt me nog steeds een directe port van de originele Oblivion game, die ziet er nog prima uit wat mij betreft. Het lijkt me in ieder geval heel tof om Oblivion op een handheld te kunnen spelen.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered Deluxe Edition (Physical) includes:
  • Physical cartridge containing the full base game
  • Shivering Isles and Knights of the Nine story expansions
  • Additional downloadable content: Fighter’s Stronghold, Spell Tomes, Vile Lair, Mehrune’s Razor, The Thieves Den, Wizard’s Tower, The Orrery and the Horse Armor Pack
  • A code that grants access to Unique digital Akatosh and Mehrunes Dagon Armors, Weapons and Horse Armor Sets
https://elderscrolls.beth...endo-switch-2-launch-date

[ Voor 61% gewijzigd door L23 op 30-06-2026 17:34 ]

Limited Run Games (...) komt met een fysieke release van Tomb Raider: Definitive Edition. Dit wordt zowel een gewone als een collector's edition.

Afbeeldingslocatie: https://limitedrungames.com/cdn/shop/files/TombRaider_DefinitiveEdition_MockUp_Banner_Collectors.png?v=1782317231&width=650

Wie nog vertrouwen in de uitgever en een hoop geduld heeft kan vanaf 2 juli hier preorderen. Ze schatten een effectieve release voor het einde van dit jaar.
L23 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 17:10:
The Elder Scrolls IV: Oblivion Komt 11 augustus fysiek en digitaal uit. Eerst maar eens afwachten hoe Oblivion Remastered draait op de Switch 2... Op de andere platformen was dat niet al te best. Het meest logische lijkt me nog steeds een directe port van de originele Oblivion game, die ziet er nog prima uit wat mij betreft. Het lijkt me in ieder geval heel tof om Oblivion op een handheld te kunnen spelen.

[YouTube: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Nintendo Switch™ 2 Date Reveal]

[YouTube: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Nintendo Switch™ 2 eShop Trailer]

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered Deluxe Edition (Physical) includes:
  • Physical cartridge containing the full base game
  • Shivering Isles and Knights of the Nine story expansions
  • Additional downloadable content: Fighter’s Stronghold, Spell Tomes, Vile Lair, Mehrune’s Razor, The Thieves Den, Wizard’s Tower, The Orrery and the Horse Armor Pack
  • A code that grants access to Unique digital Akatosh and Mehrunes Dagon Armors, Weapons and Horse Armor Sets
https://elderscrolls.beth...endo-switch-2-launch-date
Bethesda claimt 900p30fps handheld en 1080p30fps docked, na DLSS. Ben benieuwd of ze het waarmaken.
JackAvery schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 22:08:
[...]

Bethesda claimt 900p30fps handheld en 1080p30fps docked, na DLSS. Ben benieuwd of ze het waarmaken.
Ja ben benieuwd. Als ze dat waarmaken dan kan ik wel leven met een stabiele 30 fps. Vraag me alleen af wat een betere keus is. Een opgepoetste originele Oblivion met alle settings op max of een Unreal Engine 5 Oblivion Remastered versie die mogelijk op de Switch 2 op lage settings draait. Ik ben benieuwd wat deze port studio er van gaat maken. Ik ben ig wel geïnteresseerd nu het een compleet op cartridge release is.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:12
Mijn zoon speelt graag minecraft is deze ook mooier op de switch 2? Iemand ervaring? :) (zal ook even googlen, maar een persoonlijke ervaring is altijd wel leuk.)

Aarzel toch om een switch 2 aan te schaffen en zoek excuses :P , ik wilde eerst wachten op 1 met langere batterijduur maar ben bang dat dat nog wel even gaat duren...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Joel22 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:00:
Mijn zoon speelt graag minecraft is deze ook mooier op de switch 2?
Loopt wat vloeiender, de komende switch 2 versie zou er ook beter uit moeten zien, maar welke minecraft speelt ie? Op de switch heb je nl. alleen bedrock.
Joel22 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:00:
Mijn zoon speelt graag minecraft is deze ook mooier op de switch 2? Iemand ervaring? :) (zal ook even googlen, maar een persoonlijke ervaring is altijd wel leuk.)

Aarzel toch om een switch 2 aan te schaffen en zoek excuses :P , ik wilde eerst wachten op 1 met langere batterijduur maar ben bang dat dat nog wel even gaat duren...
Komt binnenkort een Switch 2 versie.

https://www.minecraft.net...-coming-nintendo-switch-2
Geen interesse in Splatoon Raiders hier? Direct/Treehouse zagen er goed uit. Duidelijk dat het Splatoon team hier voor een looter shooter gaat met een co-op modus. Switch 2 kan dat genre nog wel gebruiken, zeker gezien Borderlands nog steeds AWOL is ;)

Lijkt mij alvast zeer leuk maar ik was ook fan van Salmon Run.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:46
JackAvery schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 08:08:
Geen interesse in Splatoon Raiders hier? Direct/Treehouse zagen er goed uit. Duidelijk dat het Splatoon team hier voor een looter shooter gaat met een co-op modus. Switch 2 kan dat genre nog wel gebruiken, zeker gezien Borderlands nog steeds AWOL is ;)

Ik heb nog nooit Splatoon gespeeld. Ook het genre is nieuw voor mij. Ik weet niet of ik het leuk ga vinden.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Salmon Run en de SP mode van Splatoon vind ik het leukst aan Splatoon dus dit lijkt me een perfecte game voor mij.Die laatste DLC van Splatoon 3 was ook goed.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:49

Heb een tijd zitten twijfelen om de DLC voor Splatoon 2 aan te schaffen. Splatoon 1 heel lang gespeeld eigenlijk en daar ook de singleplayer. Maar merk dat ik 2 en 3 eigenlijk niet interessant meer vind. Het zijn dezelfde spellen, maar heb het wel gehad zullen we maar zeggen.

Splatoon raiders staat wel op mijn lijstje, maar zal echt niet bij launch zijn. Veel te veel om te spelen nog.
Pro-prutser schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 08:13:
[...]

Ik heb nog nooit Splatoon gespeeld. Ook het genre is nieuw voor mij. Ik weet niet of ik het leuk ga vinden.
Ben je bekend met de Borderlands games ?

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:32

Ik wacht iig even wat reviews af, heb tot nu toe niet het gevoel dat ik deze moet hebben.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46
Ik zag net in de Nintendo Today app dat er een Mario Kart World update is met nieuwe knock out races.

Mario Kart World - Twee nieuwe rally's toegevoegd aan Knock-outrally
#NintendoToday
https://nintendo.today/s/lSYdDpxs

• Pro-prutser
jori040 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 08:49:
[...]

Ben je bekend met de Borderlands games ?
Nee, alleen van naam.

Arunia schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 08:49:
[...]

Heb een tijd zitten twijfelen om de DLC voor Splatoon 2 aan te schaffen.
Mocht je het uitgebreide NSO-abonnement hebben, dan zit Octo Expansion daarbij inbegrepen. Als je de singleplayer campaign van Splatoon 1 goed vond, dan is Octo Expansion zeker een aanrader (maar afhankelijk van de route kan het best pittig zijn). Het heeft in ieder geval een sterke afsluiter voor de laatste set aan levels.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:49
RayNbow schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:05:
[...]

Mocht je het uitgebreide NSO-abonnement hebben, dan zit Octo Expansion daarbij inbegrepen. Als je de singleplayer campaign van Splatoon 1 goed vond, dan is Octo Expansion zeker een aanrader (maar afhankelijk van de route kan het best pittig zijn). Het heeft in ieder geval een sterke afsluiter voor de laatste set aan levels.
Zit die daar bij? Dat wist ik niet, dan ga ik zeker Splatoon 2 spelen. Nice, thanks!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is Yoshi and the Mysterious Book toegankelijk voor een 6-jarige? is het makkelijk doorheen te lopen of kom je regelmatig vast te zitten?

• Joel22
Bedankt dat ziet er een stuk beter uit! Ben benieuwd hoe groot het verschil is dan met de ps5, die heb ik een keer met hem in een bibliotheek gespeeld dat zag er echt wel een stukje mooier en vloeiender uit.

• Joel22
DukeBox schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:23:
[...]

Loopt wat vloeiender, de komende switch 2 versie zou er ook beter uit moeten zien, maar welke minecraft speelt ie? Op de switch heb je nl. alleen bedrock.
Hij speelt alleen bedrock ja :).
Pro-prutser schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 08:13:
[...]

Nou:
Splatoon is een third person shooter waarbij men wapens met inkt gebruikt. De focus van de games ligt meestal op de multiplayer, waarbij men in teams tegen elkaar speelt. Splatoon 2 en 3 hadden één extra modus - Salmon Run - waarin de spelers samen het opnemen tegen NPC vijanden.

Splatoon Raiders is een spin-off. Het baseert zich op Salmon Run maar voegt een heel verhaal toe en een “rpg” sausje: je verzamelt wapens met variabele kracht en functies door het spel te spelen. Ook verzamel je upgrades voor deze wapens, nieuwe “gadgets” die je unieke skills geven, kan je je karakter levellen etc…

Denk aan een actie RPG in een third person shooter sausje in dit geval dus :) als je games zoals Diablo leuk vindt kan dit ook wel smaken.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 01-07-2026 09:44 ]

• Pro-prutser
JackAvery schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:44:
[...]

Nou:
Splatoon is een third person shooter waarbij men wapens met inkt gebruikt. De focus van de games ligt meestal op de multiplayer, waarbij men in teams tegen elkaar speelt. Splatoon 2 en 3 hadden één extra modus - Salmon Run - waarin de spelers samen het opnemen tegen NPC vijanden.

Splatoon Raiders is een spin-off. Het baseert zich op Salmon Run maar voegt een heel verhaal toe en een “rpg” sausje: je verzamelt wapens met variabele kracht en functies door het spel te spelen. Ook verzamel je upgrades voor deze wapens, nieuwe “gadgets” die je unieke skills geven, kan je je karakter levellen etc…

Denk aan een actie RPG in een third person shooter sausje in dit geval dus :) als je games zoals Diablo leuk vindt kan dit ook wel smaken.
Helder! Dank daarvoor

Klinkt leuk, maar tegelijkertijd ook ingewikkeld..

• Cyrax0508
Farabi schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:27:
Is Yoshi and the Mysterious Book toegankelijk voor een 6-jarige? is het makkelijk doorheen te lopen of kom je regelmatig vast te zitten?
Nee, het is perfect te doen voor een 6-jarige. Je hoeft niet alles te ontdekken of op te lossen in een level om verder te kunnen. Bepaalde dingen MOET je doen om verder te komen, dat kan soms even lastig zijn. het is geen platformer trouwens. Het is een uniek spel waar je lekker van alles moet onderzoeken in relatief kleine levels. Als je echt alles wil doen in het spel, dan is het nog best een lange game.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:52:
[...]

Nee, het is perfect te doen voor een 6-jarige. Je hoeft niet alles te ontdekken of op te lossen in een level om verder te kunnen. Bepaalde dingen MOET je doen om verder te komen, dat kan soms even lastig zijn. het is geen platformer trouwens. Het is een uniek spel waar je lekker van alles moet onderzoeken in relatief kleine levels. Als je echt alles wil doen in het spel, dan is het nog best een lange game.
Thnx, deze gaan we dan aanschaffen. Kun je ook met 2-players spelen? ik kon het niet vinden op de site? waar moet ik precies kijken?

Yoshi and the Mysterious Book | Nintendo Switch 2-games | Games | Nintendo NL

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
Farabi schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:18:
[...]

Thnx, deze gaan we dan aanschaffen. Kun je ook met 2-players spelen? ik kon het niet vinden op de site? waar moet ik precies kijken?

Yoshi and the Mysterious Book | Nintendo Switch 2-games | Games | Nintendo NL
Staat volgens mij niet op die pagina, maar verschillende media melden dat het een puur single player spel is en dat er geen opties in zitten voor meerdere spelers.

Latin capital letter y with diaeresis

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Mario Kart World patch 1.7.0 update met 2 nieuwe knock-out tour routes :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PX3zBy9oJsBl597CkM9PisMiUBA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/U7LtyBzNmbl5otHT1JYvL2dV.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 166 167 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4