Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13

rudyman85

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:52

Zeror

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:42

Linksquest

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:12

L23

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EsH7hh-F9QuJKYGablwCUDg8d8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/esx8NuPRflRU7xH5NxVIBvIP.jpg?f=user_large
De pre-orders zijn Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdmNxY3Jlamd3d201dThsOHpobTlyZG9raTZpd2Yydno5dGFid2RjMyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9cw/f5NQ7J743N8hVDM1Yu/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngNintendo Switch 2 prijs-, voorraad- en besteltopic

Voor alle vragen rondom de prijzen, mogelijke winkelvoorraden en waar je de nieuwe Nintendo console kunt bestellen of pre-orderen, kun je terecht in dit topic.

De vragen over Switch 2 zelf (en dus niet de aankoop/pre-orderen/etc!) en de games kun je stellen in het algemene Switch 2 topic: Het Nintendo Switch 2 topic.

Mario

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngPricewatch & Verkooppunten

Verschillende verkooppunten
Nintendo: Klik hier
Bol.com: Klik hier
Coolblue:Klik hier
Intertoys:Klik hier
Amazon:Klik hier
Cdiscount:Klik hier
Fnac:Klik hier
AllYourGames:Klik hier
Playourgames:Klik hier
ProShop:Klik hier
Toychamp:Klik hier
Dreamland:Klik hier
Krefel:Klik hier

Bundels:
Intertoys:Klik hier
Mediamarkt:Klik hier
Fnac:Klik hier
Bol.com:Klik hier
Nedgame:Klik hier
Toychamp:Klik hier
Dreamland:Klik hier
Krefel:Klik hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T2E3Rfw2rC6utxURMqRsFER1/full.png

[ Voor 78% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2025 10:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

In 2017 geslaagd met een pre-order bij Intertoys. Heb bij allerlei shops mn mail al achtergelaten. Hopelijk kan iedereen die dat wil er een krijgen en blijven de scalpers achter met een hoop retourzendingen ;)

Toch zal de hype iets minder denk ik. Dit is een evolutie, geen revolutie.

Intertoys
https://www.intertoys.nl/alles-over-de-nintendo-switch-2

Coolblue
https://www.coolblue.nl/share-product/959850

Bol
https://www.bol.com/nl/nl...-nintendo-switch-2/66633/

Waarschijnlijk kan je bij Wehkamp, Mediamarkt, Amazon ook slagen.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-03-2025 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:29
Pricewatch: uitvoering: Nintendo Switch 2

Daar nog geen info over Bol / Coolblue die hier in de post boven wel staat.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik volg dit topic zodat ik er dadelijk 1 kan bestellen.
Maar ik zie in de topicpost een witte achtergrond met witte letters.
Dat is niet makkelijk lezen zo :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
chucky666 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 21:43:
Ik volg dit topic zodat ik er dadelijk 1 kan bestellen.
Maar ik zie in de topicpost een witte achtergrond met witte letters.
Dat is niet makkelijk lezen zo :+
Goed dat je het zegt, heb hem gelijk even aangepast.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:42

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik heb even wat spelregels toegevoegd, dit is even algemeen om het voor iedereen leuk te houden ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33
Voor wat het waard is er nu het gerucht dat pre-orders de eerste week alleen via Nintendo zelf te koop zijn en daarna vanaf 9 april bij retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-04 12:21
Deezers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 12:04:
Voor wat het waard is er nu het gerucht dat pre-orders de eerste week alleen via Nintendo zelf te koop zijn en daarna vanaf 9 april bij retailers.
Geldt waarschijnlijk vooral voor Amerika. Bij de eerste Switch en PS5 gingen de pre-orders in Nederland meteen na de aankondiging open, terwijl ze in Amerika pas later begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjonker
  • Laatst online: 14-04 13:57
Gaat het met pre-orders "wie het eerst komt"? Dus als je woensdagavond een pre-order doet is de kans reëel dat hij op de dag van launch wordt bezorgd?

Heeft het nog voordelen om bij een mediamarkt te bestellen met een fysieke winkel, ten opzichte van bol.com? Of juist andersom? Ik kan me indenken dat de webwinkels simpelweg meer geleverd krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
nielsjonker schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:21:
Gaat het met pre-orders "wie het eerst komt"? Dus als je woensdagavond een pre-order doet is de kans reëel dat hij op de dag van launch wordt bezorgd?

Heeft het nog voordelen om bij een mediamarkt te bestellen met een fysieke winkel, ten opzichte van bol.com? Of juist andersom? Ik kan me indenken dat de webwinkels simpelweg meer geleverd krijgen...
Dat ligt geheel aan de werkwijze van de webshop. Normaal gesproken werken veel op volgorde van bestellen, maar dat is simpelweg niet te controleren voor ons als klant, al is bestellen nu nog niet mogelijk dus zou het 0 moeten staan bij bol en Coolblue etc. Webwinkels krijgen meer bestellingen en niet automatisch meer voorraad, ook dat is afhankelijk van het aantal bestellingen. Het zou een webshop sieren als ze vermelden dat de verwachte geleverde voorraad al op is. Denk dat er wel een indicatie komt als de launch dichterbij is. Lijkt me sterk dat je 1 dag voor launch besteld deze de volgende dag krijgt zoals normale pre-orders.

[ Voor 20% gewijzigd door Deezers op 30-03-2025 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
Hopelijk is er voor de meeste direct kans om te preorderen, tot woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als ik bij Nintendo zelf kan bestellen doe ik dat graag. Ik hoop dat de pre-orders gelijken open gaan op 2 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:14
Deezers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:53:
[...]

Dat ligt geheel aan de werkwijze van de webshop. Normaal gesproken werken veel op volgorde van bestellen, maar dat is simpelweg niet te controleren voor ons als klant, al is bestellen nu nog niet mogelijk dus zou het 0 moeten staan bij bol en Coolblue etc. Webwinkels krijgen meer bestellingen en niet automatisch meer voorraad, ook dat is afhankelijk van het aantal bestellingen. Het zou een webshop sieren als ze vermelden dat de verwachte geleverde voorraad al op is. Denk dat er wel een indicatie komt als de launch dichterbij is. Lijkt me sterk dat je 1 dag voor launch besteld deze de volgende dag krijgt zoals normale pre-orders.
Webshops gooien gewoon de pre-orders dicht zodra het aantal bereikt is dat ze als voorraad binnen krijgen. Gaat in ieder geval al een aantal jaar zo. Bij de wat kleinere shops kan dat misschien nog mis gaan, ik meen me te herinneren dat Intertoys ooit eens teveel pre-orders had aangenomen bij een console release en dus mensen moesten teleurstellen. Maar shops als Bol, Coolblue en Mediamarkt hebben dat prima in orde.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjonker
Moet je eigenlijk controllers en games ook pre-orderen? Of kan ik de kinderen op hun gemak hun games laten kiezen en dat later eens als extra bestelling doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
nielsjonker schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:34:
Moet je eigenlijk controllers en games ook pre-orderen? Of kan ik de kinderen op hun gemak hun games laten kiezen en dat later eens als extra bestelling doen?
Ik zal ze in ieder geval los bestellen zodat er geen voorraadproblemen zijn. Controllers hangt af van evt. Switch ondersteuning. Games zijn ook digitaal verkrijgbaar en zijn fysiek ook meestal niet goedkoper de eerste weken dus die zullen wel niet zo uitverkocht raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
nielsjonker schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:34:
Bij de Switch heb ik de pro-controller destijds misgelopen omdat ik hem niet had gepreorderd. Dus als je hem wilt dan zou ik dat zeker doen.

Voor games is het afhankelijk welke je wilt, MK9 zou ik wel preorderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjonker
Gynnad schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:23:
[...]

Bij de Switch heb ik de pro-controller destijds misgelopen omdat ik hem niet had gepreorderd. Dus als je hem wilt dan zou ik dat zeker doen.

Voor games is het afhankelijk welke je wilt, MK9 zou ik wel preorderen.
MK9 is de essentie, dus ik heb 4 controllers nodig, bij voorkeur met stuurtjes ofzo. Maar die krijgen ze van mij, en ga ik proberen ge preorderen. In twee orders dus? Games en controllers los van de console?

Ze hebben ook nog twee games bij elkaar gespaard met klusjes rond het huis, maar omdat ze nog niet weten welke games uitkomen, heb ik eerst meer info nodig voordat ze daarover kunnen besluiten. Ik neem zo maar aan dat er geen tekort aan games zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:17

joeri1

Cloud Engineer

nielsjonker schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:35:
[...]

MK9 is de essentie, dus ik heb 4 controllers nodig, bij voorkeur met stuurtjes ofzo. Maar die krijgen ze van mij, en ga ik proberen ge preorderen. In twee orders dus? Games en controllers los van de console?

Ze hebben ook nog twee games bij elkaar gespaard met klusjes rond het huis, maar omdat ze nog niet weten welke games uitkomen, heb ik eerst meer info nodig voordat ze daarover kunnen besluiten. Ik neem zo maar aan dat er geen tekort aan games zal zijn...
Is dit je eerste Switch? Want als je een Switch 1 hebt kan het zijn dat sommige accessoires gewoon werken met de Switch 2.

Er zal wellicht een tekort aan fysieke games kunnen ontstaan, digitale games zijn altijd beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nielsjonker
joeri1 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Is dit je eerste Switch? Want als je een Switch 1 hebt kan het zijn dat sommige accessoires gewoon werken met de Switch 2.

Er zal wellicht een tekort aan fysieke games kunnen ontstaan, digitale games zijn altijd beschikbaar.
Dit is mijn eerste console sinds de jaren 90. Sindsdien alleen PC gaming. Maar nu heb ik kinderen in de basisschoolleeftijd. Dus toch maar voor de bijl. Ze hadden gespaard voor een switch toen ze erachter kwamen dat er een switch 2 komt. En toen heeft papa beloofd er één te regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04 14:28
Bij de orginele switch launch waren de consoles nauwelijks/niet te krijgen maar games kon je overal gewoon kopen. Ik had toen de console gepreordered en game gewoon op launch dag in de winkel gehaald waar de prijs het laagste was. Pro controller is misschien verstandig om te preorderen als je die ook wilt hebben zoals hier eerder aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik was aan het kijken naar een Switch OLED voor mn zoon'tje (en stiekem onszelf). Nu zie ik dit topic. Gelijk maar even een volgpost bij deze. Op zo'n korte termijn de prijs even afwachten. De 2ehands markt zal wel vollopen of nieuw misschien nog een leuke prijs!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09-04 21:27
Wacht er staat niet leverbaar, had ik de afgelopen dagen gewoon al een bestelling kunnen plaatsen met deze link? 😲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
rickyfreddy schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:16:
[...]

Wacht er staat niet leverbaar, had ik de afgelopen dagen gewoon al een bestelling kunnen plaatsen met deze link? 😲
Ik gok dat je over 6 uur een bestelling kunt plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
rickyfreddy schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:16:
[...]

nee. was altijd al niet leverbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2

Hier staat dat de pre-orders beschikbaar worden vanaf 8 april.

Actieve Switch-gamers worden als eerste 'uitgenodigd'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 22:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Prijzen in de Nintendo shop:

€469,99 voor de losse Switch 2
€509,99 voor de Switch 2 incl. Mario Kart World

Pre-order zoals gezegd vanaf 8 april.

Prijzen van de games en accessoires zijn ook niet mals...
Games
Mario Kart World
Ervaar nieuwe, exclusieve games, waaronder Mario Kart World, alleen op de Nintendo Switch 2.
Digitaal: € 79,99
Fysiek: € 89,99
Donkey Kong Bananza
Een baanbrekend avontuur met DK!
Digitaal: € 69,99
Fysiek: € 79,99
Accessoires
Nintendo Switch 2-camera
Een USB-C-camera die speciaal is ontworpen voor de Nintendo Switch 2.
€ 59,99
Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics
De Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics zal exclusief verkrijgbaar zijn voor Nintendo Switch Online-leden en zal in eerste instantie alleen worden aangeboden aan personen die zijn uitgenodigd om een pre-order te plaatsen voor een Nintendo Switch 2-systeem.
€ 69,99
Nintendo Switch 2-Pro-controller
Til je speelervaring naar een hoger niveau met de Nintendo Switch 2-Pro-controller.
€ 89,99

[ Voor 93% gewijzigd door --MeAngry-- op 02-04-2025 16:19 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Dinsdag moet ik de hele dag op locatie werken. Dus ben bang dat ik hierdoor de pre-orders misloop😒. Waarom konden ze de pre-orders niet gewoon vandaag na de presentatie openen, ik had mijn agenda al voorbereid daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:16:

Games
[...]

[...]
Accessoires
[...]

[...]

[...]
Altijd fysiek op de Nintendo Switch, maar €90? Dat is niet normaal meer... |:(

Echt zonde deze absurde prijzen, kan de doodsteek gaan zijn voor fysiek

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2025 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-04 09:03
G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:21:
[...]

Ik zit ook te overwegen om in ieder geval de bundel met Mario Kart World te nemen, ondanks dat dit digitaal is. Adviesprijzen van games liggen vaak toch een stuk lager bij retailers (vaak een tientje).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 22:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb hetzelfde, ik moet wel zeggen dat MK sowieso altijd een game is die veel afgewisseld wordt met andere games. Dus dat spel kunnen opstarten zonder de gamecart te hoeven gebruiken biedt wel voordelen. Maar tot nu toe heb ik vrijwel alles fysiek als het kan.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:21:
[...]

Dat willen ze ook, zodat de kans op tweedehands afneemt. En digitaal kunnen ze zelf de prijs in stand houden in de store he. Nog even en ze gaan terug dat je per se een Nederlandse versie moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
VirinR schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:23:
[...]

Ik zit ook te overwegen om in ieder geval de bundel met Mario Kart World te nemen, ondanks dat dit digitaal is. Adviesprijzen van games liggen vaak toch een stuk lager bij retailers (vaak een tientje).
Ik moet er überhaupt nog even over nadenken. Mijn voorkeur gaat uit naar fysiek, maar een game die de komende jaren nog allemaal updates(/uitbreidingen?) gaat krijgen vind ik niet zo interessant om fysiek te hebben. En ze hebben de bundel met digitale game ook aantrekkelijker geprijsd dan los. Denk niet dat ik de game los voor 40 euro ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik denk niet dat bol, Amazon en andere verkopers hem eerder dan 8 april online zetten. Dus tot over een week dan maar weer. Ik kom helaas niet in aanmerking om het via Nintendo zelf te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:43
Ik heb mijn NSO al jaren en ook op hun promo mail geaboneerd maar hoe pre-order je dan? Krijg je daar een mail over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

On_E

Housemusic

--MeAngry-- schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:16:

Games
[...]

[...]
Accessoires
[...]

[...]

[...]
De prijzen voor games. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:55
Ik denk dat ik de Switch 2 voorlopig even ga vergeten. Mijn hemel wat een prijzen.
Speel vrij weinig meer, dus 90 euro voor een controller of 80 euro voor een spel is het mij niet waard.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
jimmy87 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:48:
Ik heb mijn NSO al jaren en ook op hun promo mail geaboneerd maar hoe pre-order je dan? Krijg je daar een mail over?
Ja ik verwacht uiterlijk 8 april. En hoe meer voorraad er over blijft, des te meer mensen kunnen bestellen zonder restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Laatst online: 16:17
Vind het verschil met de huidige Switch wel echt heel erg mager, terwijl je toch echt een klap geld kwijt bent als je je Switch zou vervangen door de nieuwe. Ik sla 'm over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
  • Laatst online: 18-04 08:18
Ik heb geen nintendo switch online, dus ik ga niet kunnen pre orderen bij nintendo zelf neem ik aan... komen er ook pre orders bij andere winkels zoals een cooblue ofzo? Iemand enig idee?

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
p_jaro schreef op woensdag 2 april 2025 @ 17:19:
Ik heb geen nintendo switch online, dus ik ga niet kunnen pre orderen bij nintendo zelf neem ik aan... komen er ook pre orders bij andere winkels zoals een cooblue ofzo? Iemand enig idee?
De console en Mario Kart bundel vast wel. Wanneer en tegen welke prijs is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Coolblue doet meestal niet aan pre-orders volgens mij? Ik denk dat bij andere shops het vooral scalpers gaan zijn die ermee aan de haal gaan. De rest kan dan weer maanden wachten voor een kans er een te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Enige voordeel aan die prijs is dat minder mensen hem (meteen) willen kopen, en ik meer kans maak. De PS5 Pro was ook niet uitverkocht op release dacht ik (had hem zelf ook niet gekocht, maar voor Nintendo heb ik persoonlijk meer over).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p_jaro
  • Laatst online: 18-04 08:18
Deezers schreef op woensdag 2 april 2025 @ 17:24:
[...]

De console en Mario Kart bundel vast wel. Wanneer en tegen welke prijs is nog even afwachten.
Ik hoop dan dat een winkel als een bol of een coolblue op voorhand laat weten van, oke op dat moment kan je bij ons pre-orderen ipv gewoon uit het niets dat beschikbaar te zetten...

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:49
Ik neem aan dat ze bij webshops toch ook 8 april wel pre orders gaan starten naast nintendo die het alleen voor online memberships mensen doet, of misschien kort erna. Zou anders wel een dikke middelvinger naar de winkelketens zijn.

Ook weet ik niet of dit een handige zet is van nintendo, veel mensen die nu niet kunnen bestellen omdat ze geen online membership hebben kunnen interesse verliezen omdat ze de boot missen.

[ Voor 34% gewijzigd door Stylze op 02-04-2025 18:04 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
Oke, wat een ontwikkelingen allemaal! Begrijp ik het nou goed dat iedereen die 2 jaar Nintendo Online lid is een invite krijgt om te kunnen kopen op 8 april? Wel goed tegen scalpers. Heeft iemand al zo'n invite gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Steven030 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:04:
Oke, wat een ontwikkelingen allemaal! Begrijp ik het nou goed dat iedereen die 2 jaar Nintendo Online lid is een invite krijgt om te kunnen kopen op 8 april? Wel goed tegen scalpers. Heeft iemand al zo'n invite gehad?
Ja, en marketing emails aan. Dus ik krijg nooit een email. Peildatum was 31 maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
ik zie nu op gamespot, dat op 9 april pre orders starten bij amerikaanse winkels zoals walmart en gamestop etc!

Dus zal hier in Europa ook wel starten bij winkels dan.

https://www.gamespot.com/...orld-bundle/1100-6530531/

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:44

OmeJoyo

This is me

Steven030 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:04:
Ze kijken ook naar het aantal speeluren en of je dus gebruiksdata hebt gedeeld.

Ik heb nog geen invite, abbo loopt voor het 4e jaar, switch wordt geregeld gebruikt, maar wellicht onder het gemiddelde, zijn pc gamers en soms gebruiken we de Switch weken achter elkaar, soms weken niet.

Wacht geduldig af :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Marketingmails aan vind ik wel echt een enorme middelvinger. Oh wil je onze marketingmeuk niet lezen? Helaas, geen console voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:16
Bekijk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Bundel is inmiddels ook toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
bol begint nu al met:
Bol behoudt zich het recht voor een bestelling te annuleren indien blijkt dat er via het klantaccount meer dan 1 product is gekocht.

die doen ook niet aan pre-orders volgens mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:13
Mog schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:08:
[...]

Ja, en marketing emails aan. Dus ik krijg nooit een email. Peildatum was 31 maart.
Die peildatum is alleen voor nso abbonement. Je krijgt de invite gewoon als op het moment van emailen de marketing email optie aanstaat. En ik denk niet dat nintendo nu al gemailt heeft.
Heeft zich aangemeld voor het ontvangen van promotionele e-mails en berichten van Nintendo en is aangemeld op de dag dat de uitnodigingsmail wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
OmeJoyo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:10:
[...]
Ze kijken ook naar het aantal speeluren en of je dus gebruiksdata hebt gedeeld.
Oei, ik heb wel minimaal 2 jaar NSO en krijg ook regelmatig mails van Nintendo, maar ik heb weinig tot geen speeluren meer (online) gehad de laatste tijd. Als het over all time gaat natuurlijk wel heel veel, en minimaal de vereiste 50 uur. Nou weet ik alleen niet of ik ‘share game data’ had aangevinkt… Ik heb de Switch inmiddels ook al verkocht in afwachting op de Switch 2

[ Voor 26% gewijzigd door Steven030 op 02-04-2025 19:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

tekken4111 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:33:
[...]

Die peildatum is alleen voor nso abbonement. Je krijgt de invite gewoon als op het moment van emailen de marketing email optie aanstaat. En ik denk niet dat nintendo nu al gemailt heeft.

[...]
Waar lees je dat? Ik zie dit in de MyNintendoStore:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3kaQ6K9Xu9d1jwbsV76XyObslM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsisUxl0GSMsCUrfOZK3gIKW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:15
Zojuist een email ontvangen dat ik geselecteerd ben om te mogen pre-orderen bij de Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
NotSoSteady schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:10:
Marketingmails aan vind ik wel echt een enorme middelvinger. Oh wil je onze marketingmeuk niet lezen? Helaas, geen console voor jou.
Zo vaak krijg ik ook niet een mailtje van Nintendo met marketing. Dit jaar 14 mailtjes totaal, waarvan de helft alleen al om de Nintendo Event van de Switch 2 is.

Dus zeg maar 1 mailtje per 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-04 22:25
Helaas met vrienden een familieabonnement van switch online, en lees net dat alleen de hoofdgebruiker een uitnodiging krijgt... :(

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
tekken4111 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:33:
[...]

[...]
Ik heb daarnet de mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Ik heb al jaren een Nintendo account, maar ik heb hem niet op automatische betaling staan en had hem vorig jaar voor een aantal weken laten verlopen. Hierdoor ben ik nu helaas de pineut. Dan maar hopen dat Bol, MM of een andere winkel voldoende voorraad krijgt. Anders is dit mijn eerste Nintendo console sinds de Wii die ik niet meteen in huis heb🥲 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:13
Mog schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:40:
[...]

Waar lees je dat? Ik zie dit in de MyNintendoStore:

[Afbeelding]
Stond specifiek in je screenshot naast het mail icoontje. Maar ik zie inderdaad de tegenstrijdigheid met de tekst eronder. En gezien iemand anders hier net aangeeft dat de mail is ontvangen, gok ik dat het nu te laat is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:34
Linkje3 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:15:
Ik heb al jaren een Nintendo account, maar ik heb hem niet op automatische betaling staan en had hem vorig jaar voor een aantal weken laten verlopen. Hierdoor ben ik nu helaas de pineut. Dan maar hopen dat Bol, MM of een andere winkel voldoende voorraad krijgt. Anders is dit mijn eerste Nintendo console sinds de Wii die ik niet meteen in huis heb🥲 .
Hier precies hetzelfde. Switch vanaf day one (nog steeds regelmatig in gebruik), maar ook een paar maanden de NSO niet actief gehad tussendoor. Zal daardoor zelf ook wel bij Nintendo er buiten vallen. Rond die periode maar de andere webshops (en dit forum) in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik val waarschijnlijk toch wel in de groep gegadigden, maar heb data sharing en marketing altijd standaard uitstaan. Zojuist dan toch nog maar even aan gezet. Verwacht nog wel een mailtje te ontvangen ergens deze week.

In de mail die nu rond gaat, staat er dan dat je op 8 april een pre-order mag plaatsen, of kan dat dan al meteen?

[ Voor 21% gewijzigd door Seroczynski op 02-04-2025 19:24 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04 22:40

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ben benieuwd of bol al eerder pre orders aanneemt. Ze hebben een prijs en datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:22:
Ik val waarschijnlijk toch wel in de groep gegadigden, maar heb data sharing en marketing altijd standaard uitstaan. Zojuist dan toch nog maar even aan gezet. Verwacht nog wel een mailtje te ontvangen ergens deze week.

In de mail die nu rond gaat, staat er dan dat je op 8 april een pre-order mag plaatsen, of kan dat dan al meteen?
Dit heb ik dus ook. Beetje jammer dat je niet mee mag doen omdat je privacy instellingen anders hebt staan. En ik heb al sinds de GameCube alle Nintendo consoles op launch dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Seroczynski schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:22:

Pas tussen 8 en 11 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:36

vliegnerd

Nintendo fan.

Tja. Hier ook geen twee jaar onafgebroken NSO. In de zomer zet ik het stop, want dan gamen we veel minder. Er was afgelopen zomer ook weinig voor mij. Wel NSO familieabo, meerdere switches in huis, waaronder een OG 2017 model. NSO vanaf begin. Dus voelt wel zuur.

Ach ja, zal wel geen mail gaan krijgen. De switch 2 komt er toch wel, wellicht tijdje langer wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door vliegnerd op 02-04-2025 19:39 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Geen mail gezien hier, maar ik val gok ik niet in de prijzen, heb al wel lang NSO en de mail maar speel nu ook weer niet zo vaak als een hoop andere mensen.

Zie hem nu ook op de coolblue site, maar die hebben niet de bundel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-04 18:34
Zojuist bij Nedgame ge-preordered. Daar hanteren ze dezelfde prijzen als bij Nintendo zelf. Bij coolblue hanteerden ze eerst de Nintendo prijs en gooiden die later weer omhoog (al kan je daar nog niet pre-orderen).

https://www.nedgame.nl/zo...order/type:spelcomputers/

Edit: Maximaal 1 exemplaar per klant mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door svenk91 op 02-04-2025 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
svenk91 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:51:
Zojuist bij Nedgame ge-preordered. Daar hanteren ze dezelfde prijzen als bij Nintendo zelf. Bij coolblue hanteerden ze eerst de Nintendo prijs en gooiden die later weer omhoog (al kan je daar nog niet pre-orderen).

https://www.nedgame.nl/zo...order/type:spelcomputers/
Nedgame betrouwbaar op vlak van pre-orders? Als ze er niet genoeg krijgen van nintendo is het anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Hier nog geen mail, al zou ik wel aan de voorwaarden moeten voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-04 18:34
jimmy87 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:54:
[...]

Nedgame betrouwbaar op vlak van pre-orders? Als ze er niet genoeg krijgen van nintendo is het anders natuurlijk.
Goede ervaring mee, maar mijn laatste pre-order is wel van meer dan 15 jaar geleden. Dus lastig te zeggen. Ben blij dat ik er kan plaatsen, want ondanks dat ik van elke console generatie van Nintendo wel wat heb, op de Game and watches na, ben ik geen trouwe klant die alle marketing ontvangt en voor Nintendo online betaald. Dan moet je uitwijken naar reguliere spellen winkels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:32
Ook net de pre-order gezet bij nedgame . Eigenlijk nooit problemen daar gehad

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-04 22:25
Ik ga geen pre order zetten bij nedgame, zij hebben echt nog geen idee hoeveel ze er krijgen en geen zin om nu 500€ kwijt te zijn zonder garanties

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Vandaar dus mijn vraag inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Sir_Lion schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:05:
Zojuist een email ontvangen dat ik geselecteerd ben om te mogen pre-orderen bij de Nintendo Store.
Hoe ziet die invite eruit? Bij mij alleen een aankondigingsmail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Steven030 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:04:
[...]

Hoe ziet die invite eruit? Bij mij alleen een aankondigingsmail
Zie DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:32
Maikjuh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:02:
Ik ga geen pre order zetten bij nedgame, zij hebben echt nog geen idee hoeveel ze er krijgen en geen zin om nu 500€ kwijt te zijn zonder garanties
Dan maar een paar week later ofzo … betalen moet je sws voor het apparaat als je hem wilt hebben vroeg of laat

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Heb maar meteen pre order gezet bij nedgame wel fijn dat het daar zo snel kan. Heb ik geen stress meer voor volgende week haha, en als ie later is so be it.

Vandaag al genoeg uren verspeeld met f5en, scheelt weer volgende week uren frustratie:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Heb hem ook preorder gedaan bij Nedgame, met Mario kart erbij :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytheone
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-04 23:09
Ik vraag me af of retailers meer van de console only binnen zullen krijgen of meer van de bundles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:16
Nedgame heeft zelfs spellen al voor de switch 2 in pre order. Volgens mij zijn ze voorraad aan cash aan het binnen harken.

Lijkt me sterk dat zij genoeg voorraad gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:50

PBP

Lijkt mij sterk dat nedgame al weet wat ze krijgen als zowel bol als coolblue nog geen preorders aannemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja het is eigenlijk wel apart dat ze dit al doen als enige haha. Hopelijk krijgen ze geen gezeik met nintendo

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Dat weten ze ook niet.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:11
Geen Creditcard of Paypal bij Nedgame mogelijk, laat maar zitten dan, gaan behoorlijk wat toko’s failliet de laatste tijd..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bloodsharkie
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 03-04 19:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmpR2rIFVr0RYQu9PR8p5KLHcKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kIl41ufvjPhCGgdn7ejQK9uP.png?f=fotoalbum_large

Is een gegegerandeerde pre-order zo te zien, ze zeggen dat ze al weten wat ze krijgen.

[ Voor 44% gewijzigd door Bloodsharkie op 02-04-2025 20:25 . Reden: censoring doubel want ik ben dom ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:42
Kan geen bestelling plaatsen met creditcard (order bedrag te hoog) ook klarna achteraf betalen niet mogelijk bij Nedgame.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
acreed166 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:17:
Nedgame heeft zelfs spellen al voor de switch 2 in pre order. Volgens mij zijn ze voorraad aan cash aan het binnen harken.

Lijkt me sterk dat zij genoeg voorraad gaan krijgen.
Op zich slim van ze maar ik dacht laatst dat ze failliet waren maar dat is Game Mania.. nedgame ben ik zelf inderdaad al heel lang niet meer geweest dus pre-order op eigen risico..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Ik heb maar voor de zekerheid besteld. Ik denk dat ik toch nog een tweede ga bestellen voor de zekerheid zodra die ergens anders ook beschikbaar komt, en verkoop de tweede dan aan een vriend of eventueel aan een mede Tweaker. Gelukkig heb ik mijn ''oorlogskist'' voor dit soort aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Deezers schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:27:
[...]

Op zich slim van ze maar ik dacht laatst dat ze failliet waren maar dat is Game Mania.. nedgame ben ik zelf inderdaad al heel lang niet meer geweest dus pre-order op eigen risico..
Ik verwacht niet dat Nedgame binnen 2 maanden failliet is, maar kan altijd inderdaad. Zal dan wel een duur grapje worden voor mij en vele andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Linkje3 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:29:
[...]

Ik verwacht niet dat Nedgame binnen 2 maanden failliet is, maar kan altijd inderdaad. Zal dan wel een duur grapje worden voor mij en vele andere.
Zeker nu niet nu ze veel geld gaan binnenharken met als eerste pre order open gooien.

Maar ik vraag me af of dit wel mag van nintendo ze kunnen wel is niks krijgen aan voorraadals ze regels verbreken..

Voor de zekerheid wel besteld hoor we gaan het zien.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 08:58
Let op: Nedgame heeft al betaalmogelijkheden waar je je geld bij problemen mee kan terughalen uitgezet (Creditcard en PayPal).

En dan met reden: Orderbedrag te hoog. Deze betaalmogelijkheden zijn bij uitstek geschikt voor hogere bedragen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 02-04-2025 22:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik heb wel vaker bij ned game pre order gehad en nooit problemen gehad trouwens, maar niet dat het wat zegt, blijft opvallend dat het zo vroeg is haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodsharkie
Jumpman schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:35:
Let op: Nedgame heeft al betaalmogelijkheden waar je je geld bij problemen mee kan terughalen uitgezet (Creditcard en PayPal).

En dan met reden: Orderbedrag te hoog. Deze betaalmogelijkheden zijn bij uitstek geschikt voor hoge bedragen.
Paypal en Klarna worden vaak gebruikt door scalpers en buitenlandse gebruikers, ideal is gewoon heel normaal in Nederland en als er problemen zijn kan je heel makkelijk je geld terug halen met Ideal en je eigen bank.

Daar zou ik me dus geen zorgen om maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 08:58
Bloodsharkie schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:38:
[...]

Paypal en Klarna worden vaak gebruikt door scalpers en buitenlandse gebruikers, ideal is gewoon heel normaal in Nederland en als er problemen zijn kan je heel makkelijk je geld terug halen met Ideal en je eigen bank.

Onjuist, je hebt geen poot om op te staan met iDeal, je kan achteraan sluiten bij de curator bij een eventueel faillissement. Bij Creditcard en PayPal wel, ga de voorwaarden maar eens doornemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 02-04-2025 20:41 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:11
Bloodsharkie schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:38:
[...]

Op het moment dat een zaak failliet gaat heb je helemaal geen mogelijkheid om het geld terug te halen via de bank. Bij een Creditcard of Paypal betaling heb je die zekerheid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodsharkie
Jumpman schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:40:
[...]

Onjuist, je hebt geen poot om op te staan. Bij Creditcard en PayPal wel, ga de voorwaarden maar eens doornemen.
Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb zelf nooit problemen gehad met Ideal en geld terug halen, juist wel met Paypal daar heb ik altijd problemen mee. Maar hey als het voor jouw werkt dan is dat toch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04 17:21
PBP schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:18:
Lijkt mij sterk dat nedgame al weet wat ze krijgen als zowel bol als coolblue nog geen preorders aannemen
Die gaan een hoop mensen teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodsharkie
schumi1986 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:41:
[...]

Op het moment dat een zaak failliet gaat heb je helemaal geen mogelijkheid om het geld terug te halen via de bank. Bij een Creditcard of Paypal betaling heb je die zekerheid wel.
Kijk dat is dan wel een mooie zekerheid waar ik niet van af wist.
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic