Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:46
Hier ook een pre-order gedaan voor de Mario Kart bundel! *O*
Wel met afhalen in de winkel zodat ik niet een hele dag hoef te wachten op de bezorger :p

Heb vaak genoeg besteld bij Nedgame besteld dus ik vertrouw het wel (hoewel CC wel veel beter is voor dit soort gevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 22:13
Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:41:
[...]

Die gaan een hoop mensen teleurstellen.
Ze zeggen dus dat ze wel al weten wat ze krijgen.

Playstation 5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:50
Met Ideal een console preorderen die officieel nog niet echt te koop is.... omdat CC uit is gezet. Ik zou er toch voor waken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:29
Bloodsharkie schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:42:
[...]

Kijk dat is dan wel een mooie zekerheid waar ik niet van af wist.
Dat zeg ik toch ook.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Stylze schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:44:
[...]
Ze zeggen dus dat ze wel al weten wat ze krijgen.
Ik geloof dat niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:45:
Met Ideal een console preorderen die officieel nog niet echt te koop is.... omdat CC uit is gezet. Ik zou er toch voor waken.
Mja nedgame vertrouw ik zelf wel altijd, maar is idd maar de vraag of je het meteen bij release hebt of wat later.

Verder support ik liever een echte gamewinkel waar er bijna geen meer van zijn dan een grote winkelketen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodsharkie
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 03-04 19:41
Ja dat zie ik dus pas net ook ja, mijn excuses voor het overlezen.Denk dat ik ga slapen maar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
Hier ook een pre order bij nedgame gedaan. Normaal doe ik het bij bol, maar nedgame is ook prima. Ik verwacht dat ze voor mensen die hem nu in de pre order zetten wel genoeg hebben. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon zo staan dat er bijv 1000 mensen een pre order kunnen plaatsen en dat dan de pre order pagina sluit. Krijgen ze er meer binnen dan gooien ze hem weer open. Deden ze bij de ps5 ook dacht ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Stylze schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:46:
[...]

Mja nedgame vertrouw ik zelf wel altijd, maar is idd maar de vraag of je het meteen bij release hebt of wat later.

Verder support ik liever een echte gamewinkel waar er bijna geen meer van zijn dan een grote winkelketen.
Maar dat die gamewinkel de preorders openzet voot de officiele preorderdatum én een aantal veilige betaalmethoden uitzet geeft niet echt een lekker gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 14:34
Kan je bij Nedgame makkelijk annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:47:
[...]

Maar dat die gamewinkel de preorders openzet voot de officiele preorderdatum én een aantal veilige betaalmethoden uitzet geeft niet echt een lekker gevoel.
Ja dan doe je het niet toch, durf zelf het risico te nemen bij nedgame door goede ervaringen daar.

Maar iedereen zelf weten natuurlijk.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Ik vertrouw dit ook niet helemaal. Dit is wel een erg goedkope manier om een enorme cash-injectie te krijgen. Je bent alle andere retailers voor en je kan alleen met direct overmaken mogelijkheden betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06 12:31
Ik heb net de mail ontvangen van Nintendo dat ik geselecteerd ben :D

Denk dat je inderdaad de volle mep aan marketing aan moet hebben staan en Nintendo Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik zie dat ik het ook gewoon kan annuleren trouwens bij nedgame? Staat ook in de voorwaarden zelfs daar dat je pre orders kan annuleren zolang ze niet verzonden zijn.

"Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?

Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden. Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail. "

[ Voor 44% gewijzigd door Stylze op 02-04-2025 20:51 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:45
Heftytastic schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:49:

Denk dat je inderdaad de volle mep aan marketing aan moet hebben staan en Nintendo Family.
Is er nog een pre-order bonus bij Nintendo zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 17:23

ap3nr0ts

hoi

Haha, same here, Nedgame. Een vriend stuurde het net voor 8 uur door. At worst heb je hem ietsjes later, maar je bent in ieder geval nooit afhankelijk van kakkerlakken, eh, scalpers. Gek hoe ik dat altijd verkeerd tik. Als hij dan alsnog een weekje later komt, overleef ik dat wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-06 11:08
Ik wacht denk ik liever op Bol.com of Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Jumpman schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:49:
Ik vertrouw dit ook niet helemaal. Dit is wel een erg goedkope manier om een enorme cash-injectie te krijgen. Je bent alle andere retailers voor en je kan alleen met direct overmaken mogelijkheden betalen.
Ik ben ook wat terughoudend. Nedgame is een betrouwbare site/winkel die al jaren bestaat, maar ik heb mijn vingers al een keer gebrand met Intertoys en Intersport faillisementen. Vind ik €600 een te grote gok. En als het zo is dat ze weten wat ze krijgen, krijgen andere bedrijven dit ook.

-Edit-
Ik wil niet suggereren dat Nedgame failliet gaat. Ik vind €600 een te grote gok.

[ Voor 9% gewijzigd door Mog op 02-04-2025 21:19 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Het is sowieso maf dat ze de enige winkel zijn die preorders al open hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 26-06 14:34
Met Apple Pay kan je trouwens wel met credit card afrekenen, maar geen idee of dat in het geval van faillissement wat uitmaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-07 09:42
Gamer1988 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:47:
Hier ook een pre order bij nedgame gedaan. Normaal doe ik het bij bol, maar nedgame is ook prima. Ik verwacht dat ze voor mensen die hem nu in de pre order zetten wel genoeg hebben. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon zo staan dat er bijv 1000 mensen een pre order kunnen plaatsen en dat dan de pre order pagina sluit. Krijgen ze er meer binnen dan gooien ze hem weer open. Deden ze bij de ps5 ook dacht ik.
Ik verwacht dat ze intussen al duizenden pre-orders hebben. Mensen die nu pre-orderen krijgen later een bericht dat hun bestelling geannuleerd is, of dat ze in een wachtrij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:06:
Het is sowieso maf dat ze de enige winkel zijn die preorders al open hebben staan.
Ja eens dat is wel raar, en ook nog steeds niet uitverkocht, zou toch wel snel moeten gaan gezien ze de enige zijn.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankWar
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 08:43
Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:06:
Vind ik ook raar, de grote sites als coolblue en bol zullen dan toch ook wel snel over de brug komen? Doe ik liever met die partijen zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:21
Ik heb over de jaren heen best wel eens wat bij Nedgame gekocht, maar ik vind het inderdaad ook wel bijzonder dat ze nu ineens de creditcard en paypal uitzetten, en als enige preorders hebben. Dat voelt voor mij niet helemaal goed, dus ik wacht ook even af op Cooblue en Bol.
Het lijkt mij heel sterk dat Nedgame duizenden consoles al toegezegd heeft gekregen van Nintendo en Bol en Coolblue van niks weten en geen preorders toestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Stylze schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:50:
Ik zie dat ik het ook gewoon kan annuleren trouwens bij nedgame? Staat ook in de voorwaarden zelfs daar dat je pre orders kan annuleren zolang ze niet verzonden zijn.

"Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?

Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden. Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail. "
Dan heb je nog niet je geld terug.

De Switch was na de WiiU met BotW als launch titel een must have. Dat heb ik nu totaal niet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:15
Gaan we nu heel dit topic volposten met dat het raar is en theorieën? Of is er nu genoegd over gezegd? Vriendelijk verzoek naar ontopic zodat er geen pagina's vol zijn met dezelfde posts. Is het risico je te groot, gewoon niet doen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
NoThankYou schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:06:
[...]

Ik verwacht dat ze intussen al duizenden pre-orders hebben. Mensen die nu pre-orderen krijgen later een bericht dat hun bestelling geannuleerd is, of dat ze in een wachtrij zitten.
Was bij de Playstation 5 volgens mij ook zo. Namen ze teveel aan en gingen ze in batches eruit. Kon wel maanden duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenSnider
  • Laatst online: 10-04 23:48
Ook een bestelling geplaatst bij Nedgame. Ik vertrouw het wel, want het was hetzelfde met de Switch 1 pre-orders, en toen ging het ook gewoon prima. Ik heb nog even gezocht, maar kan niet echt iets concreets vinden over dat ze failliet zouden gaan?

[ Voor 16% gewijzigd door SvenSnider op 02-04-2025 21:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HarryWaldo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 13:41
Aan iedereen die angst loopt te zaaien over de economische weerbaarheid van Nedgame:

Los van dat hun eigen voorwaarden duidelijke maximumbedragen aangeven voor betalingen met Paypal (150) en CC (250) en dit dus in lijn is met hun geldende voorwaarden: mocht Nedgame inderdaad wetend afstevenen op faillissement, dan is het aannemen van pre-orders met betaling vooraf waarvan ze weten dat ze deze niet kunnen voldoen onrechtmatig. Je kan de overeenkomst ("rechtshandeling") dan vernietigen en je geld terugeisen zonder in de rij van schuldeisers aan te sluiten. Ook wel bekend als de Actio Pauliana.

Overigens is de losse console nu bij Nedgame uitverkocht.
Edit: en weer open.

[ Voor 5% gewijzigd door HarryWaldo op 02-04-2025 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik heb ook meteen pro controller + case erbij besteld trouwens haha, om nog maar wat meer olie op het vuur te gooien:) geen zin om als ik een switch heb maanden te moeten wachten op een pro controller als die te hard gaan.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1988
Bol gaat zeer waarschijnlijk morgen de pre orders open gooien. Doen ze vrijwel altijd na een aankondiging van een console de dag erna. Daarnaast heeft Amazon in de meeste landen ook al de pre order open gegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Stylze schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:14:
Ik heb ook meteen pro controller + case erbij besteld trouwens haha, om nog maar wat meer olie op het vuur te gooien:) geen zin om als ik een switch heb maanden te moeten wachten op een pro controller als die te hard gaan.
Ik ben van plan gewoon mijn Pro Controller voor de Switch 1 te blijven gebruiken, zelfde met de 8BitDo Pro Controller. Wilde achteraf er nog wel een carrying case met screen protector bij, dus daar heb ik even een ticket voor aangemaakt (want €4 extra verzendkosten kan er echt niet meer vanaf :+)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Op de wayback machine is gewoon te zien dat ook in mei 2024 creditcard voor betalingen boven de 250 euro al uitgesloten was. https://web.archive.org/w....nl/algemene-voorwaarden/

Voor paypal, klarna, riverty was het destijds al 150 euro max per bestelling. Voor de mensen die het raar vinden dit is niet speciaal beleid enkel voor de switch 2 dit bestaat al veel langer bij Nedgame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Seroczynski schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:15:
[...]

Ik ben van plan gewoon mijn Pro Controller voor de Switch 1 te blijven gebruiken, zelfde met de 8BitDo Pro Controller. Wilde achteraf er nog wel een carrying case met screen protector bij, dus daar heb ik even een ticket voor aangemaakt (want €4 extra verzendkosten kan er echt niet meer vanaf :+)
Hier ook, ik vind 90 euro voor de Pro Controller te gortig. Zeker omdat de functionaliteit wel erg vergelijkbaar is met de 'oude' Pro Controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
VirinR schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:17:
[...]

Hier ook, ik vind 90 euro voor de Pro Controller te gortig. Zeker omdat de functionaliteit wel erg vergelijkbaar is met de 'oude' Pro Controller.
Dude, dan kan je niet chatten!!!!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gamer1988
De normale switch 2 is overigens al uitverkocht bij nedgame. Dus denk echt wel dat ze dit onder controle hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Gamer1988 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:20:
De normale switch 2 is overigens al uitverkocht bij nedgame. Dus denk echt wel dat ze dit onder controle hebben.
Dat is een goed teken, ik denk dat het gewoon goedkomt hoor, nedgame is geen onbetrouwbaar bedrijf. Geen shady gedoe en altijd op tijd geleverd afgelopen 6 jaar dat ik er al games etc bestel dus verwacht geen problemen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankWar
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 08:43
Ook besteld bij nedgame toch maar, hyped! Met Mario kart bundel en extra pro controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Seroczynski schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:15:
[...]

Snap ik hoor, maar ik vind die C knop dan toch wel weer net interessant haha ik ga mij dan irriteren dat die er niet op zit (wat bullshit is want ik chat waarschijnlijk niet eens zoveel). Maar ik ken dat van mezelf wil toch altijd de officiële nieuwe controller hebben:P

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBirdy
Ik verwacht dat Bol.com en Coolblue morgen uiterlijk zullen volgen. Er lijkt geen beperking te zijn voor webshops om te beginnen met verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:44
Ik plaats mijn Pre-Order bij Nintendo zelf, daar ik nu ook de mogelijkheid voor heb gezien ik een mail van hun heb ontvangen hierover.

Het is nog even tobben of ik met of zonder bundel neem. 50€ is best wel een verschil. Tussen zonder bundel maar met fysieke game, of bundel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Sir_Lion schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:30:
Ik plaats mijn Pre-Order bij Nintendo zelf, daar ik nu ook de mogelijkheid voor heb gezien ik een mail van hun heb ontvangen hierover.

Het is nog even tobben of ik met of zonder bundel neem. 50€ is best wel een verschil. Tussen zonder bundel maar met fysieke game, of bundel.
Ja ik heb liever ook het doosje maar vond 50 e wel te groot verschil dus dan haal ik de rest van de games later wel met doosje voor de collectie.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 18-04 08:18

Ik ben zo fricking jaloers man. Ik heb geen nso, dus dit is voor mij ws geen optie... vind het echt belachelijk...

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Gewoon aan het einde van de levenscyclus van de console kopen van iemand. Ben je maximaal €20,00 kwijt. Ik heb Mario Kart 8 Deluxe drie jaar geleden gekocht voor €25,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 10-07 18:50
Ook maar een pre order geplaatst bij Nedgame. Ik heb nu nog geen switch dus verwacht m bij nintendo niet te kunnen bestellen. Hoef m niet per se op de launchdag. Hij is voor m'n zoontje en die is pas 2 weken later jarig.
Maar denk dat papa er net zo veel naar uit kijkt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heftytastic schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:49:

Ok, ik nog niet. Vreemd.. Nu 5 jaar NSO en alles opt-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
p_jaro schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:33:
[...]

Ik ben zo fricking jaloers man. Ik heb geen nso, dus dit is voor mij ws geen optie... vind het echt belachelijk...
Misschien komt de kans nog wel, als ik de inhoud van de mail goed begrijp. Ik krijg ergens tussen 8 en 11 april de kans om de pre-order te plaatsen. Dan krijg ik namelijk een mail en vanaf dat punt minder dan 24 uur om de pre-order te plaatsen, anders is het uit een andere batch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
Nedgame preorders zijn dicht nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
carpebios schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:18:
[...]

Dude, dan kan je niet chatten!!!!
Gelukkig speel ik alleen single-player ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-07 16:05
CyBeRSPiN schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:36:
[...]

Ok, ik nog niet. Vreemd.. Nu 5 jaar NSO en alles opt-in.
Ik ook niks en ik voldoe aan alle voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kan zijn dat je te weinig gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001

CyBeRSPiN

sinds 2001

Sir_Lion schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:46:
Kan zijn dat je te weinig gespeeld hebt?
Ja dat kan. Ben eigenlijk na 2017 weer in december 2024 serieus tijd aan het besteden op de switch met mn eigen account.
Wel heel veel digitaal via de eshop gekocht, maar dat telt dan weer niet mee.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-04-2025 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Nedgame zijn nu ook de pakketten met switch 2 + mario kart uitverkocht. Denk dat ze niet gelogen hebben en precies weten wat ze aan voorraad krijgen.

Nog 2 maanden geduld:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-07 00:43
Zou mooi zijn als er een telegram bot of iets dergelijks komt met links wanneer ze ergens online komen. Wil heel graag eentje op launch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
Op NedGame zijn ze er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
En nu alweer weg 🤣 omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 18:44
p_jaro schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:33:
[...]

Je kon hem net aantal uur pre orderen bij nedgame. Zal ook gewoon bij bol enzo kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
Ik gok op bol dat die dat morgen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
rc13x schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:31:
Ik gok op bol dat die dat morgen doen?
Dat weet alleen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-07 15:04
De voorraden(pre-orders) lijken echt groot te zijn. Bij Amazon IT kan je al erg lang de Switch 2 pre-orderen.
Ben benieuwd wanneer wij mogen bij de Bol,Coolblue,Amazon.nl en Mediamarkt.

[ Voor 25% gewijzigd door -Mike84- op 02-04-2025 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
In het buitenland staan de pre orders al bij verschillende grote ketens online. Ik kan niet anders dan verwachten dat Bol, Coolblue en Mediamarkt in ieder geval morgen zullen volgen. We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roytheone
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-06 23:52
Dit maakt het wel wat waarschijnlijker dat nedgame pre-orders inderdaad gewoon legit waren. Nu in het buitenland veel andere retailers lijken te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronstige
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-07 10:51
Waarom doen mensen alsof nedgame een schimmige popup store is. Net op tijd besteld te zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
www.amazon.it en www.saturn.de nu te pre-orderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 02-04-2025 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
  • Laatst online: 04-07 16:10
ik weet niet of ik beter wacht tot bol tot de orde komt of dat ik hem in een ander europees land bestel.

liever geen gedoe met gerantie en regios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
jellede.. schreef op woensdag 2 april 2025 @ 23:00:
ik weet niet of ik beter wacht tot bol tot de orde komt of dat ik hem in een ander europees land bestel.

liever geen gedoe met gerantie en regios
Amazon.it geen gedoe in Nederland met garantie, maar wel verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-07 13:54
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is, maar ze zijn hier nog allebei op voorraad:

https://game-stock.nl/nl/...ndo-switch-2-console.html

https://game-stock.nl/nl/...io-kart-world-bundle.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nabilos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 23:32
Te veel risico, enkel maar 2 reviews op Trust Pilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
  • Laatst online: 04-07 16:10
als ik een switch 2 uit een ander europees land koop dan het mijne (belgie) moet ik mij dan aan een paar verschillen verwachten ivm de werking van de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-07 13:54
nabilos schreef op donderdag 3 april 2025 @ 01:38:
[...]

Te veel risico, enkel maar 2 reviews op Trust Pilot
ik zie er echt 96 staan... wel wat oud, laatste is 2017, maar ikzelf zou nooit een review daar achterlaten en ben vast niet de enige.

https://www.trustpilot.com/review/gamestock.co

[ Voor 7% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 03-04-2025 02:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
Hier zou ik 100% niet bestellen, waar komt deze site opeens vandaan?

Zou wel bij een bekende winkels bestellen zeker met de prijzen van nieuwe consoles:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Niet. Onbekende site, niet doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mural
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-04 10:53
Ik heb hem voor 499 euro besteld bij de Mediamarkt Duitsland. Inclusief Mario Kart.

https://www.mediamarkt.de...o-kart-world-2989499.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-06 18:24
Even een vraag off-topic :) , welke games maken dat jullie de nintendo switch 2 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
mural schreef op donderdag 3 april 2025 @ 06:27:
Ik heb hem voor 499 euro besteld bij de Mediamarkt Duitsland. Inclusief Mario Kart.

https://www.mediamarkt.de...o-kart-world-2989499.html
Ik kan alleen niet verzenden naar Nederland.

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-07 11:28
Jovinho99 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 06:56:
Even een vraag off-topic :) , welke games maken dat jullie de nintendo switch 2 kopen?
Mario kart. Maar ook vooral het spelen van mijn huidige Switch games met betere fps/in hogere kwaliteit. Ik heb nog een flinke backlog liggen en ben juist de afgelopen maanden weer veel op mijn Switch aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Media Markt in Duitsland Nintendo Switch 2 + Mario Kart World €499,99, alleen afhalen voor Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mario kart world uiteraard, daar gaan weer 100en uren inzitten sowieso!

Daarnaast ook voor de switch 2 upgrades zoals breath of the wild waar ik nog steeds te weinig tijd voor heb gehad laatste jaren om goed te spelen, dus de upgrade lijkt mij een mooi moment om daar weer mee te gaan starten.

Verder vandaag en morgen lekker de treehouse kijken om te zien wat er nog meer gaat komen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mural
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-04 10:53
Njay schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:03:
[...]

Ik kan alleen niet verzenden naar Nederland.
Klopt, je kunt hem alleen online bestellen en dan op 5 juni afhalen. Als je te ver weg woont dan is het niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 10-07 17:36
Bol.com heeft de Switch 2 inmiddels uit de webshop gehaald en vervangen door een eenhoorn.

Misschien gaat ie zo online?

https://www.bol.com/nl/nl...2-zwart/9300000223645302/

Edit:
Mario Kart World bundle is nog wel toegankelijk maar nog niet bestelbaar.

https://www.bol.com/nl/p/...el-zwart/9300000228511188

[ Voor 30% gewijzigd door Evernote op 03-04-2025 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Evernote schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:25:
Bol.com heeft de Switch 2 inmiddels uit de webshop gehaald en vervangen door een eenhoorn.

Misschien gaat ie zo online?

https://www.bol.com/nl/nl...2-zwart/9300000223645302/
De accessoires en games missen ook nog. Kwam er alleen zelf net achter dat ik uitgerekend 5 juni een belangrijke werkafspraak heb die waarschijnlijk niet verzet kan worden :') dus dat wordt sowieso een afhaalpunt in plaats van thuisbezorging waarschijnlijk (hopende dat het pakketpunt dan niet dicht of vol is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 20:23
Ik woon in de buurt van Duitsland maar helaas kan ik geen winkel selecteren voor af te halen

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-07 15:30
Maikjuh schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:28:
Ik woon in de buurt van Duitsland maar helaas kan ik geen winkel selecteren voor af te halen
Dan pak je saturn.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
- Cyberpunk 2077
- Final Fantasy 7 intergrade
- Zelda TOTK switch 2 edition

Om het ontopic te maken: benieuwd wanneer de games in de webshops verschijnen.

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 03-04-2025 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felidaelynx
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10-07 17:30
joblamie schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:52:
[...]

Om het ontopic te maken: benieuwd wanneer de games in de webshops verschijnen.
Pre-orders voor digitale Nintendo Switch 2-games, upgradepacks en amiibo zijn vanaf 24 april beschikbaar in de My Nintendo Store.
Dus ik verwacht ± dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramerri
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21-04 09:24
We hebben eigenlijk geen andere betrouwbare verkopers dan bol.com, mediamarkt, coolblue, intertoys en Nedgame in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:16
- Mario Kart World
- Donkey Kong Bonanza (komt toch na een maand)
- Beide Zelda's graag in 4K / 60 fps spelen
- Kirby nog nooit gespeeld en denk dat ik direct de Switch 2-Edition ga kopen (lijkt me goedkoper dan normale editie + upgrade)
- Wind Waker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:12
Kramerri schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:58:
We hebben eigenlijk geen andere betrouwbare verkopers dan bol.com, mediamarkt, coolblue, intertoys en Nedgame in Nederland?
Amazon.nl gaat 'm denk ik ook verkopen. Verder is de vraag of pre-order de hardware winkels ook mee instappen (alternate, megekko, caps), of dat deze pas later voorraad krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:58
https://www.intertoys.nl/...h-2-plus-mario-kart-world
https://www.intertoys.nl/nintendo-switch-2

Deze pagina's staan inmiddels online...
De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Kramerri schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:58:
Allyourgames, Gameresource, Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 10-07 17:36
Geen pre-orders bij Intertoys dus, interessant. Daar komt m’n huidige Switch nog vandaan, gewoon een winkel binnen gelopen en er was voorraad terwijl ie overal uitverkocht was.

Ik vermoed dat Bol.com vandaag wel haar pre-orders open zet en mogelijk Amazon NL ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Wel apart, verwachten veel voorraad of wie het eerst er is heeft geluk..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramerri
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21-04 09:24
Gynnad schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:10:
[...]

Wel apart, verwachten veel voorraad of wie het eerst er is heeft geluk..
Vind het op zich wel goed, al die doorverkoop figuren zitten massaal op pre-orders te hunten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 18:06
Bij de Switch 1 had ik hem bij GameMania gepre-orderd, maar een vriend van mij had geen pre-order en had in Nederland afgezocht en vond niets meer. Toen is hij 15 minuten naar de Duitse grens gereden en daar stond bij de Mediamarkt nog een half pallet vol Switches. Ik ben benieuwd of dat dit jaar nog steeds zo is, aangezien ze destijds ook geen pre-orders deden en dit jaar wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Kramerri schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:13:
[...]

Vind het op zich wel goed, al die doorverkoop figuren zitten massaal op pre-orders te hunten namelijk.
Mja die staan ook allemaal bij de intertoys hoor bij release:) maar moeten ze in ieder geval meer moeite doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 03-04-2025 08:38 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Bol heeft de Switch 2 adviesprijzen en linkjes inmiddels ook van de infopagina gehaald. Dus of ze doen geen pre-orders, of ze komen vandaag met bestellen tegen hopelijk geen hogere prijzen.

https://www.bol.com/nl/nl...-de-Nintendo-Switch-2_0__

[ Voor 26% gewijzigd door Deezers op 03-04-2025 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
Deezers schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:54:
Bol heeft de Switch 2 adviesprijzen en linkjes inmiddels ook van de infopagina gehaald. Dus of ze doen geen pre-orders, of ze komen vandaag met bestellen tegen hopelijk geen hogere prijzen.
Die doen wel aan pre orders :) hoop ik ;)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
Ik hoop het ook, zeker aangezien de pagina's al aangemaakt waren voor de Direct.
De mijne bestaan nog wel want ik heb ze toen geliked, maar via de hoofdpagina vind ik ook niets meer!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kunnen we de topic gebruiken voor wat het is bedoeld?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:12:
kunnen we de topic gebruiken voor wat het is bedoeld?
En dat is? Volgens mij is het hier redelijk on-topic.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Pagina: 1 2 ... 59 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1