De gamewereld is momenteel volop in beweging. Microsoft lijkt vol in te zetten op Gamepass, en is bereid daar diep voor in de buidel te tasten. Sony lijkt een andere filosofie aan te hangen en in te zetten op de eigen studios, en hier en daar timed exclusives. Om logische redenen maakt dit een hoop los bij fans van de diverse platforms.
Zijn mijn favoriete games straks nog speelbaar op mijn console? Is dit de juiste manier om marktaandeel te verkrijgen? Allemaal hele logische vragen, waar nu moeilijk een eenduidig antwoord op te geven is, die eigenlijk ook niet in de console-specifieke topics thuishoort, maar waar wel behoefte aan is om het hier over te kunnen hebben. Dit topic is daar de plek voor.
Dit is jullie kans om te laten zien dat fans van beide partijen op een normale manier met elkaar het gesprek met elkaar aan kunnen gaan.
Zijn mijn favoriete games straks nog speelbaar op mijn console? Is dit de juiste manier om marktaandeel te verkrijgen? Allemaal hele logische vragen, waar nu moeilijk een eenduidig antwoord op te geven is, die eigenlijk ook niet in de console-specifieke topics thuishoort, maar waar wel behoefte aan is om het hier over te kunnen hebben. Dit topic is daar de plek voor.
Wat verwachten we van jullie in dit topic
- Discussieer op feiten
- Blijf beleefd naar elkaar. Het is prima om het niet eens te zijn met iemand, accepteer dat.
- Mocht je iets zien wat volgens jou niet door de beugel kan, maak een Topic Report aan, en reageer hier niet op.
Wat willen we niet zien
- Reageren op de man
- Fanboy gedrag
- Blijf niet doorgaan als je iemand niet van je standpunt kunt overtuigen.
- Discussie over consoles. Dit topic is bedoeld om het over de ontwikkelingen op de gamemarkt te hebben. Die heeft welliswaar grote raakvlakken met consoles, maar het is niet de bedoeling om hier specs en features van consoles met elkaar te gaan vergelijken.
Dit is jullie kans om te laten zien dat fans van beide partijen op een normale manier met elkaar het gesprek met elkaar aan kunnen gaan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three