![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 181786
Ik denk dat de grootste doorslag de prijs gaat zijn. Normale VR is niet normaal te betalen voor een consument. Zeker niet omdat je vaak andere hardware ook nodig hebt.Reefun schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:58:
Gezien de hardware van de switch en het feit wat je nodig hebt om een prettige VR ervaring te kunnen krijgen, kan ik me niet voorstellen dat Nintendo VR goed uit de verf gaat komen. Ik zal het dus zeker niet gaan aanschaffen ; tenzij er echt lovende reviews over komen (wat ik betwijfel).
Nu ben ik een groot voorstander van VR, al vanaf het begin dat ik de Kickstarter van de Oculus voorbij zag komen. Maar heb hier weinig vertrouwen in.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het lijkt me wel leuk om BOTW in VR te spelen, ook al is het maar een gimmick. Maar ik hoop dan inderdaad dat er een goedkopere 3rd party oplossing komt, want de LABO software vind ik minder interessant.Emmavdv schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:05:
Als je Zelda of Mario speelt in VR, kun je niet tegelijk de software voor de LABO in je Switch hebben. Dat betekend dus ook dat je niet persee LABO nodig hebt. Ik vermoed dat er dus wel wat 3rd party brillen te koop zullen komen waar je de Switch in kunt zetten, en die je wel kunt vastzetten op je hoofd.
Het lijkt mij wel cool, maar ik wacht denk ik nog even tot er wat meer reviews zijn over de eigenlijke ervaring. Ik word zelf vrij snel misselijk van dit soort dingen
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
SW-1682-5926-5204
Goedkoop is duurkoop. De Switch kan nu al amper BotW aan, laat staan in een VR oplossing.Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:02:
[...]
Ik denk dat de grootste doorslag de prijs gaat zijn. Normale VR is niet normaal te betalen voor een consument. Zeker niet omdat je vaak andere hardware ook nodig hebt.
Met de kwaliteitsstandaard die Nintendo probeert hoog te houden neem ik toch aan dat men dit getest gaat hebben, en het niet uitbrengt als het niet een klein beetje degelijke ervaring zou opleveren.Reefun schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
[...]
Goedkoop is duurkoop. De Switch kan nu al amper BotW aan, laat staan in een VR oplossing.
Plus, het scherm van de Switch is 1280x720 waardoor je effectief 640 x 360 resolutie per oog voor geschoteld gaat krijgen. Daarnaast krijg je geen eens het gehele scherm te zien dus effectief gezien zelfs een nóg lagere resolutie. Om nog maar te zwijgen over de DPI waardoor je losse pixels kunt gaan tellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt tof dat Nintendo dit uit gaat brengen en de poging waagt. Maar dit ruikt gewoon naar een Virtual Boy afgang op een kleinere schaal.
Ter vergelijking: de 3DS was 800x240 (400x240 per oog).Reefun schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
Plus, het scherm van de Switch is 1280x720 waardoor je effectief 640 x 360 resolutie per oog voor geschoteld gaat krijgen.
Je hoeft alleen de X-as maar te delen, de hoogte is voor beide ogen nog altijd 720. 640x720 pixels per oog dus. wat overigens alsnog niet veel is, aangezien zoals je zelf ook al aangeeft, de focus vooral in het midden ligt.Reefun schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
[...]
Plus, het scherm van de Switch is 1280x720 waardoor je effectief 640 x 360 resolutie per oog voor geschoteld gaat krijgen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hoe makkelijk/onhandig is het om steeds je Switch in die houder te doen voor die paar keer?RayNbow schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:24:
Ik zie het dus voor me dat je niet heel BotW in VR gaat spelen, maar dat je voor een bepaald uitzicht even de VR-modus inschakelt om wat je ziet even in stereo te bekijken.
SW-1682-5926-5204
Maar de 3DS zet je niet praktisch op je ogenRayNbow schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:24:
[...]
Ter vergelijking: de 3DS was 800x240 (400x240 per oog).
Ter herhaling:
[YouTube: Labo VR Quick Impressions + 5 Minutes of Direct Feed Gameplay]
[YouTube: 1 Hour with Labo VR! Face-On Preview + Gameplay (Goggles, Elephants, & 64 VR Plaza Games, OH MY!)]
Ik zie het dus voor me dat je niet heel BotW in VR gaat spelen, maar dat je voor een bepaald uitzicht even de VR-modus inschakelt om wat je ziet even in stereo te bekijken.
Je hebt helemaal gelijk! Te over enthousiast getiktMagic schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:30:
[...]
Je hoeft alleen de X-as maar te delen, de hoogte is voor beide ogen nog altijd 720. 640x720 pixels per oog dus. wat overigens alsnog niet veel is, aangezien zoals je zelf ook al aangeeft, de focus vooral in het midden ligt.
Ik ben het met je eens dat dit gewoon een gimmick is. Mocht het wat lijken zal er vast wel op aliexpress een wat meer comfortabele versie verschijnen
Die slider stond hier 99% op full 3D. Alleen een keer bij een speciale Kid Icarus aflevering heb ik 'm uitgezet gedurende een specifieke scene (m'n hersenen konden er niets van maken) en als ik 's avonds in bed lag was stereoscopisch 3D niet altijd ideaal.AstralizeR schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:30:
Ik zie het zelf gewoon als de 3D slider op de 3Ds.. wil je het even spelen dan zet je het 'aan'. Zelf zou ik niet steeds willen wisselen als je weer ergens op een heuvel staat.
Goed punt, dat zou nog kunnen. Wel tof dat Nintendo iets gaat proberen met VR.R4m0n_46 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:31:
Misschien dat de Switch revisies hier ook een rol in gaan spelen. Betere hardware voor de VR ervaring wellicht.
Denk dat je de VR-bril sowieso moet ondersteunen met minimaal 1 hand. De switch is denk ik te zwaar om zonder handen aan je hoofd te koppelen.AstralizeR schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
Geeft mij persoonlijk nog een reden om BoTW nog eens te spelen, ben alleen benieuwd (en hoopvol) dat er nog een soort hoofdband komt zodat je de joy-cons los kunt gebruiken (en niet met duct tape @DigitalExcorcist )
Zag laatst op aliexpress LABO-pakketten te koop... Met negatieve reviews, omdat men ze niet kon spelen op de Switch zonder software xD XDAls je Zelda of Mario speelt in VR, kun je niet tegelijk de software voor de LABO in je Switch hebben. Dat betekend dus ook dat je niet persee LABO nodig hebt. Ik vermoed dat er dus wel wat 3rd party brillen te koop zullen komen waar je de Switch in kunt zetten
Interessant idee inderdaad, ik zie de LABO pakketten dan ook als demonstraties van de mogelijkheden die de Switch (en eventuele opvolgers) te bieden heeft.R4m0n_46 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:31:
Misschien dat de Switch revisies hier ook een rol in gaan spelen. Betere hardware voor de VR ervaring wellicht.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
[ Voor 33% gewijzigd door JackAvery op 05-04-2019 13:30 ]
Source: http://www.japanesenintendo.com/post/183930550279PLAYISM will publish the metroidvania sequel LA-MULANA 2 in Japan for both Nintendo Switch and PlayStation 4 on 27 June 2019 priced at ¥4,298 for the physical release and ¥3,218 for the digital. Early physical copies will come with a LA-MULANA Journey soundtrack CD along with an Adventurer’s Notebook.
[ Voor 49% gewijzigd door Squ1zZy op 05-04-2019 15:05 ]
Heb hem via gamepass even snel geprobeerd maar kon me niet boeien.Seroczynski schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:12:
Oh nice, komt die game naar de Switch ja? Ik heb 'm aangekocht op Steam omdat ik hem het net niet vond, maar op de Switch zou ik hem veel beter vinden passen.
10 second ninja DONE
Dan zul je toch een tweede setje nodig hebben. De Switch an sich bevat geen motion sensors, dus tenzij je de head tracking om zeep wilt hebben zal er een Switch met joycons in die bril moeten...AstralizeR schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
Geeft mij persoonlijk nog een reden om BoTW nog eens te spelen, ben alleen benieuwd (en hoopvol) dat er nog een soort hoofdband komt zodat je de joy-cons los kunt gebruiken (en niet met duct tape @DigitalExcorcist )
SW-1682-5926-5204
Dat zou hij wel op papier moeten hebben. Een patent (zie hieronder) en de specs sheet melden dat de Switch zelf zulke sensoren zou moeten hebben.Seal64 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:42:
De Switch an sich bevat geen motion sensors
[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 05-04-2019 20:36 ]
Anoniem: 328026
Lastig iets over te zeggen, een klein beetje speling heb je altijd. Ik kan mijn joycons -als ze aan de Switch vastzitten- een klein beetje heen en weer bewegen. Echter heb ik ook een ander setje waarbij dat minder kan. Mijn Switch is een launchday model en ik heb er nog geen problemen van ondervonden, alhoewel ik een ergonomische grip gebruik die waarschijnlijk nog wat meer stevigheid biedt (bedenk mij dit pas tijdens het typenAnoniem: 328026 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:16:
Vandaag m'n Switch opgehaald bij Mediamarkt Duitsland. Maar ik merk dat er wel wat speling is bij de joycons wanneer deze aan het scherm hangen, je kan ze dan onderaan een beetje nsar voor en achter bewegen. (Niet omhoog en omlaag).
Anoniem: 328026
Ahh okay. Nouja denk dat t geen kwaad kan, het zijn immers ook losse onderdelen. Die hadden ze niet. Ik had de Nintendo Switch Pikachu bundel gekozen: de pokemon themed switch, pokeball plus en Pokémon let's go Pikachu voor 329.Seroczynski schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:42:
[...]
Lastig iets over te zeggen, een klein beetje speling heb je altijd. Ik kan mijn joycons -als ze aan de Switch vastzitten- een klein beetje heen en weer bewegen. Echter heb ik ook een ander setje waarbij dat minder kan. Mijn Switch is een launchday model en ik heb er nog geen problemen van ondervonden, alhoewel ik een ergonomische grip gebruik die waarschijnlijk nog wat meer stevigheid biedt (bedenk mij dit pas tijdens het typen).
Hoe dan ook, veel plezier met je aankoopHadden ze in Duitsland nog die actie van een Switch + MK8D voor €300?
Bij Amazon.de is hij altijd voor deze prijs (met Prime kun je hem ook nog eens gratis laten verzenden): https://www.amazon.de/gp/product/B01N4ND1T2OmeNile schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:11:
Voor de mensen die er nog één zoeken. Pro Controller voor €57,99 bij de MediaMarkt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Om zulke problemen voor te zijn heb ik Ace Attorney al in februari in de Japanse eShop gekocht.Kasparov schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:47:
Gaan jullie deze maand ook een probleem krijgen met tijd?
Phoenix Wright
Wel behoorlijk aan de prijs..Squ1zZy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:01:
[Afbeelding]
Leisure Suit Larry: Wet Dream Don't Die will launch on June 13 / price is 39.99 EUR
[...]
Source: http://www.japanesenintendo.com/post/183930550279
http://www.xbmcfreak.nl/
Goed nieuws! Ook een fysieke release las ik dus dat is helemaal mooiSqu1zZy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:01:
[Afbeelding]
Leisure Suit Larry: Wet Dream Don't Die will launch on June 13 / price is 39.99 EUR
[...]
Source: http://www.japanesenintendo.com/post/183930550279
Zou wel een toffe extra zijn voor de Labo VR bezitters.RayNbow schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:33:
Vraag me trouwens af... zou Nintendo VR support toevoegen aan de Nintendo Switch Online Famicom app om op die manier dit te kunnen emuleren?
[Afbeelding]
In 2017 was er ook in die periode een Nintendo Direct. Op iedere moment kan er een Nintendo Direct zijn. Maar welke aankondigingen gaan er komen? Aankondiging van de nieuwe switch of gaan ze dit tijdens de E3 doen? Welke games zullen ze aankondigen? Of gaan ze de release datum bekend maken?KoensSocialL schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:08:
Weer Nintendo Direct gerucht. Er zou er één zijn op 11 april.
Geen idee wat ik ervan moet geloven..
Ik heb de Skull & Co set toendertijd via Kickstarter besteld, zeker de moeite waard. Mooie case met verschillende grips en bijgeleverde carrying case.Cowboy_Henk schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:55:
Ik heb net de Jumpgate besteld, de gamer set voor 57 euro. Hopelijk komen er geen douane of tax kosten bij ... Andere kopers hier die wel of niet extra kosten hadden?
Ik ga gelijk ook de Skull and co (zelfde bedrijf van Jumpgate) gripcase SETbestellen op amazon.com. dus de gripcase + carrying case?
Spijtig dat al die dingen niet in EU te bestellen zijn
https://www.amazon.com/Sk...ceable/dp/B078WHH1KR?th=1
[Afbeelding]
Ligt eraan wat je zoekt. Als je van Arcade houdt dan is de Switch wellicht het beste platform om een racer te zoeken van alle consoles (juist omdat je ook MK8 erop hebt). Zoek je simulatie racers dan is Switch juist het minste platform om op te zoeken juist omdat de Switch ook niet heel erg krachtig is wat het hele simulatie effect niet ten goede komt.Comp_Lex schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:45:
Ik heb recent ook een Switch gekocht. Op zich niet verkeerd, maar het verbaasde me hoe weinig games van bepaalde genres beschikbaar zijn voor het systeem. Er zijn bijvoorbeeld op dit moment niet echt goede, wat serieuzere racegames beschikbaar, maar van het zomer komt Grid Autosport naar de Switch. Dat is op zich wel goed, maar het moet allemaal iets meer vind ik. Als er echt een "Switch Pro" komt, dan wordt dat misschien wel beter. Wat vinden jullie?
De reden dat er weinig serieuzere race games op de switch zijn. Komt doordat er geen analoge triggers zijn.Comp_Lex schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:45:
Ik heb recent ook een Switch gekocht. Op zich niet verkeerd, maar het verbaasde me hoe weinig games van bepaalde genres beschikbaar zijn voor het systeem. Er zijn bijvoorbeeld op dit moment niet echt goede, wat serieuzere racegames beschikbaar, maar van het zomer komt Grid Autosport naar de Switch. Dat is op zich wel goed, maar het moet allemaal iets meer vind ik. Als er echt een "Switch Pro" komt, dan wordt dat misschien wel beter. Wat vinden jullie?
Een Need for Speed of Ridge Racer moet wel kunnen vind ik, PSP, DS, Vita en 3DS kregen er zat en geen van de 4 heeft analoge triggers.rickstrein3737 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:05:
[...]
De reden dat er weinig serieuzere race games op de switch zijn. Komt doordat er geen analoge triggers zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 09-04-2019 11:11 ]
Ben ik helemaal met je eens. Als zie ik het niet als een serieuze race game.Mizgala28 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:09:
[...]
Een Need for Speed of Ridge Racer moet wel kunnen vind ik, PSP, DS, Vita en 3DS kregen er zat en geen van de 4 heeft analoge triggers.
Ja een game zoals Project Cars is een ander verhaal en daar zijn analoge triggers wel belangrijk, maar ik ben sowieso van mening dat zo'n game pas echt leuk is met een stuur en niet met een gamepad.
Het is hier al recent veel besproken, maar de conclusie is dat we het niet weten. De geupdate versie is tot nu toe vooral nog een gerucht, dus of hij er echt komt, en wat dan de verschillen zullen zijn weet niemand.Luukwa schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:47:
Zit er de laatste weken echt serieus over na te denken een switch aan te schaffen, onder anderen voor Diablo 3, Zelda en Mario..
Maar nu las ik dus kort geleden iets over nieuwe geüpdatet versie van de switch, is het het waard om hier op te wachten of zijn de verschillen minimaal?
Alright, thanks! Moet toch mn avond-uurtjes ergens mee doden en wil al een hele poos Zelda spelenEmmavdv schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:52:
[...]
Het is hier al recent veel besproken, maar de conclusie is dat we het niet weten. De geupdate versie is tot nu toe vooral nog een gerucht, dus of hij er echt komt, en wat dan de verschillen zullen zijn weet niemand.
Mijn advies; schaf hem vooral lekker nu aan. Dan kun je de spellen die je wilt spelen gewoon spelen, en de nintendo IP's die er nu voor uit zijn, zien er allemaal prachtig uit in ieder geval. Je kunt, als er een upgrade uitkomt, altijd nog besluiten de huidige generatie van de hand te doen. Je kunt namelijk altijd wel tot in de treuren blijven wachten tot een nieuwe versie, want er komt altijd ooit wel weer iets nieuwes uit.
Misschien een idee om te kijken of de schroeven in de zijkant van de switch wel goed vast zitten, mijn zoontjes hebben er allebei 1 en regelmatig zitten de schroeven aan de zijnkant van de switch los waardoor er speling ontstaat bij de joycons en heel soms ziet de switch dan niet meer dat een joycon aanhangt.Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:16:
Vandaag m'n Switch opgehaald bij Mediamarkt Duitsland. Maar ik merk dat er wel wat speling is bij de joycons wanneer deze aan het scherm hangen, je kan ze dan onderaan een beetje nsar voor en achter bewegen. (Niet omhoog en omlaag).
Festina lente
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verlies accepteren of nu nogmaals kopen en dan verkopen als de sale voorbij is? (er van uitgaande dat je fysiek hebt aangeschaft.........anders, zie eerste twee woordenWenJam schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:50:
Jammer dat ik pas Mario Odyssey heb aangeschaft en er de volle mep voor heb betaald
[ Voor 50% gewijzigd door Sagat op 10-04-2019 09:53 ]
10 second ninja DONE
Zijn de meesten (of in ieder geval alle Nintendo exclusives) al niet in de december sale e.d. geweest? Volgens mij verschilt het in ieder geval weinig. En persoonlijk heb ik weinig zin om voor de meeste andere games 60 euro neer te leggen. Zeker digitaal is Nintendo wat mij betreft wat te gierig...Henri_G schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:23:
Er komt een blockbuster sale vanaf donderdag 11 april tot en met donderdag 25 april. De volgende switch titels zijn dan te verkrijgen in de Eshop met korting:
Super Mario Odyssey: 33% off
The Elder Scrolls V: Skyrim: 50% off
Mario + Rabbids Kingdom Battle: 50% off
The Legend of Zelda: Breath of the Wild: 30% off
L.A. Noire: 66% off
Xenoblade Chronicles 2: 33% off
Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy: 34% off
Diablo III: Eternal Collection: 30%
Monster Hunter Generations Ultimate: 42% off
OCTOPATH TRAVELER: 33% off
Dark Souls Remastered: 30% off
Wolfenstein II: The New Colossus: 33% off
DOOM: 50% off
Geldt zover bekend alleen voor de Europese Eshop.
Bron:
https://nintendad.co.uk/n...h-starting-on-11th-april/
Eens, maar dit is eigenlijk altijd al zo geweest bij nintendo. Bij multiplatform games zal ik daarom vrijwel altijd voor een andere versie gaan, tenzij ik verwacht dat ik het ook mobiel wil spelen.Martinspire schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:51:
[...]
Zijn de meesten (of in ieder geval alle Nintendo exclusives) al niet in de december sale e.d. geweest? Volgens mij verschilt het in ieder geval weinig. En persoonlijk heb ik weinig zin om voor de meeste andere games 60 euro neer te leggen. Zeker digitaal is Nintendo wat mij betreft wat te gierig...
10 second ninja DONE
Das waar, gouden munten zijn altijd fijn om te ontvangen, maar 300 gouden munten is (voor mij) minder waard dan 33% korting (ervan uitgaande dat de prijs van een game 60 euro is).RayNbow schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:18:
Als je 'm digitaal hebt aangeschaft, heb je er wel meer gouden munten voor ontvangen.
Owner of DBIT Consultancy
Beetje jammer dat je nog een flinke berg moet downloaden. Als dat voor de PS4 niet hoeft, ga ik wellicht voor de PS4-versie. Aan de andere kant is ie op de Switch wel lekker portable. Maar dan mag ik mijn 32GB kaartje wel vervangen voor een 128GB die ik nog ergens heb liggen.JackAvery schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:26:
- Mortal Kombat XI zal een cartridge hebben met +- 6GB data, maar de totale install is 22+ GB. Verplichte download dus.
Ze willen vergelijkingen vermijden met de andere versies, maar van wat ik gehoord en gelezen heb is het een goede port. Mensen hebben het al op verschillende beurzen kunnen spelen :-)Turfschipper schreef op donderdag 11 april 2019 @ 00:37:
Vind het vreemd dat ze niks van de switch game footage van mortal kombat laten zien.
Fishy.
[ Voor 51% gewijzigd door JackAvery op 11-04-2019 09:30 . Reden: Grip Clip toegevoegd ]
Hrmmm de game zal vermoeddelijk nog prima spelen, maar die thumbnail van die youtube link.....man ik vind dat net crt/sd vs lcd/hd. Die rechter ook echt veel scherper. Maar goed zelf al vaak genoeg gezegd dat als je voor een switch kiest dat je dan weet dat dat soort dingen gebeuren bij multiplat games.JackAvery schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:52:
[...]
Ze willen vergelijkingen vermijden met de andere versies, maar van wat ik gehoord en gelezen heb is het een goede port. Mensen hebben het al op verschillende beurzen kunnen spelen :-)
Dit YouTube kanaal heeft een vroege vergelijking tussen Hellblade's Switch poort en de PS4 editie geuploaded. Alles lijkt dik in orde!
[YouTube: Hellblade: Senua's Sacrifice | Switch VS PS4 | Graphics Comparison & Frame Rate Test]
10 second ninja DONE
Dat vermoed ik ook, maar waarom dan? Iedereen weet dat de Switch minder krachtig is, je kunt onmogelijk dezelfde beelden met 60fps op het scherm krijgen.JackAvery schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:52:
[...]
Ze willen vergelijkingen vermijden met de andere versies, maar van wat ik gehoord en gelezen heb is het een goede port. Mensen hebben het al op verschillende beurzen kunnen spelen :-)
Wederom, ondanks mijn eerdere gezeurCyrax0508 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:17:
[...]
Dat vermoed ik ook, maar waarom dan? Iedereen weet dat de Switch minder krachtig is, je kunt onmogelijk dezelfde beelden met 60fps op het scherm krijgen.
Het lijkt me fantastisch om een game als MK 11 on the go te kunnen spelen, maar ik heb er weinig vertrouwen in omdat ze zo geheimzinnig doen qua beelden.
10 second ninja DONE
Ik verwacht dat ze geen Switch willen tonen, omdat ze bang zijn dat mensen niet opletten en denken dat de Xbox en PlayStation versies er ook zo uit zien.Cyrax0508 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:17:
[...]
Dat vermoed ik ook, maar waarom dan? Iedereen weet dat de Switch minder krachtig is, je kunt onmogelijk dezelfde beelden met 60fps op het scherm krijgen.
Het lijkt me fantastisch om een game als MK 11 on the go te kunnen spelen, maar ik heb er weinig vertrouwen in omdat ze zo geheimzinnig doen qua beelden.
Waarom is dit nodig? Ik zie eigenlijk vooral mensen dit kopen die Catan in local multiplayer willen spelen maar geen/minder bordspellen fysiek on shelf willen, die een iets groter scherm willen gebruiken, of die de batterij van hun telefoon willen besparen.Emmavdv schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:33:
Ze moeten dan natuurlijk wel iets toevoegen tenopzichte van de Catan apps die er zijn voor je telefoon.
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 11-04-2019 17:24 ]
Als ik een pinball spel zoek, dan haal ik wel Peach Ball.JackAvery schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:22:
Eerste Star Wars game voor Switch aangekondigd...
[YouTube: Star Wars™ Pinball for Nintendo Switch – 19 Tables Coming Sept. 13!]
Ff klein stukje gekeken, ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Erg benieuwd naar jouw bevindingen. De sarcastische oude man in me zegt al dat de mini games wsl snel saai worden en dat je het dan nooit meer aanraakt, maar dit lijkt me zo'n one of a kind experience dat het misschien de moeite waard is........alleen dat die knakker er 9 uur voor nodig had om alles te bouwenRayNbow schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:02:
Labo VR review:
[YouTube: Labo VR is the Real Deal - REVIEW (Nintendo Switch)]
* RayNbow heeft zijn starterkit al binnen, maar nog geen tijd gehad om te beginnen met bouwen.
of die ene pinball platform game..... yoku island ofzo?RayNbow schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:31:
[...]
Als ik een pinball spel zoek, dan haal ik wel Peach Ball.
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 11-04-2019 17:42 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 54% gewijzigd door JackAvery op 11-04-2019 18:51 ]
Tot nu toe alleen de houder gebouwd en wat rondgekeken. Moet even wennen met scherpstellen (maar dat heb ik ook met een Vive) en aan het feit dat het scherm wazig wordt bij bewegingen (motion blur). Zal in het weekend verder bouwen.Sagat schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:41:
[...]
Ff klein stukje gekeken, ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Erg benieuwd naar jouw bevindingen.
Kan me dat wel voorstellen.alleen dat die knakker er 9 uur voor nodig had om alles te bouwen
K.W.
Dan is de vraag of Netflix nog ooit op de switch gaat komen. Daar wordt al zo lang om gevraagd en nu zo snel Disney wel.KoensSocialL schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 00:52:
Op dit moment zijn ze meer details over Disney Plus aan het voorstellen.
Een van de dingen dat bekend is is dat het naar alle bestaande toestellen komt.
Dus ook de Nintendo Switch!
[Afbeelding]
Wanneer ik op je link klik, zie ik gewoon de digitale versie van MK11.Lagune schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:58:
hmm, mortal kombat, komt ie alleen fysiek uit in NL ofzo?
https://www.nintendo.nl/Z...l%2520kombat&faf=*&a=true
Sorry, er zijn geen overeenkomstige resultaten gevonden
zit je dan niet op nintendo.com ? heb het al van meerdere pc's geprobeerd maar zie niksJackAvery schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:23:
[...]
Wanneer ik op je link klik, zie ik gewoon de digitale versie van MK11.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nee, de volledige kit is gelijk aan de starterkit plus de twee uitbreidingen. In de VS is de adviesprijs van de complete kit gelijk aan de prijs van de losse kits samen.DukeBox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:39:
Ik zat te kijken naar die Labo VR kit, wat mij over het algemeen opviel is dat de starter kit met 2 uitbreidingen goedkoper is dan de complete kit. Zit er dan nog iets extra's bij die complete kit ?
Geen idee, ligt er misschien aan waar je het koopt (qua prijs).DukeBox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:39:
Ik zat te kijken naar die Labo VR kit, wat mij over het algemeen opviel is dat de starter kit met 2 uitbreidingen goedkoper is dan de complete kit. Zit er dan nog iets extra's bij die complete kit ?
[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 12-04-2019 13:53 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq