![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 255% gewijzigd door Zerora op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 255% gewijzigd door Zerora op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
[ Voor 33% gewijzigd door JackAvery op 05-04-2019 13:30 ]

Source: http://www.japanesenintendo.com/post/183930550279PLAYISM will publish the metroidvania sequel LA-MULANA 2 in Japan for both Nintendo Switch and PlayStation 4 on 27 June 2019 priced at ¥4,298 for the physical release and ¥3,218 for the digital. Early physical copies will come with a LA-MULANA Journey soundtrack CD along with an Adventurer’s Notebook.
[ Voor 49% gewijzigd door Squ1zZy op 05-04-2019 15:05 ]
Dat zou hij wel op papier moeten hebben. Een patent (zie hieronder) en de specs sheet melden dat de Switch zelf zulke sensoren zou moeten hebben.Seal64 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:42:
De Switch an sich bevat geen motion sensors

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 05-04-2019 20:36 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ze willen vergelijkingen vermijden met de andere versies, maar van wat ik gehoord en gelezen heb is het een goede port. Mensen hebben het al op verschillende beurzen kunnen spelen :-)Turfschipper schreef op donderdag 11 april 2019 @ 00:37:
Vind het vreemd dat ze niks van de switch game footage van mortal kombat laten zien.
Fishy.
[ Voor 51% gewijzigd door JackAvery op 11-04-2019 09:30 . Reden: Grip Clip toegevoegd ]
Tot nu toe alleen de houder gebouwd en wat rondgekeken. Moet even wennen met scherpstellen (maar dat heb ik ook met een Vive) en aan het feit dat het scherm wazig wordt bij bewegingen (motion blur). Zal in het weekend verder bouwen.Sagat schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:41:
[...]
Ff klein stukje gekeken, ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Erg benieuwd naar jouw bevindingen.
Kan me dat wel voorstellen.alleen dat die knakker er 9 uur voor nodig had om alles te bouwen

K.W.
Een follow-up: de Labo software laat zelf zien waar de sensoren zich bevinden:RayNbow schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:29:
[...]
Dat zou hij wel op papier moeten hebben. Een patent (zie hieronder) en de specs sheet melden dat de Switch zelf zulke sensoren zou moeten hebben.
[Afbeelding]
En als we Toy-Con Garage mogen geloven (heb 't zelf nog niet geunlockt, dus kan het niet zelf testen) heeft de Switch zelf ook sensoren:
[Afbeelding]

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 18-04-2019 10:40 ]
👀👀👀
— Suzu (@SuzuTitor) 20 april 2019
May 7th release? PC port? pic.twitter.com/N27Ka3tsOp

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 22-04-2019 16:02 ]

Let’s-a go! Let your imagination run wild as you make and play the Super Mario courses of your dreams when #SuperMarioMaker2 launches for #NintendoSwitch on 6/28! https://t.co/TnK9rQwRJi pic.twitter.com/eSJfb7JSPj
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 24 april 2019
[ Voor 51% gewijzigd door JackAvery op 25-04-2019 10:51 ]

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 25-04-2019 11:02 ]
NS verkoopt momenteel aan ongeveer hetzelfde tempo als de PS4 deed. Voor mij is de vraag eerder of dit op lange termijn ook gaat kloppen (en we dus bvb. de Wii inhalen) of dat Switch gaat afvlakken. Nintendo's voorspelling voor het huidige fiscale jaar lijkt me eerder conservatief, gezien we Mario Maker, Pokemon én Animal Crossing krijgen in 2019. Ook is de langetermijnsimpact van de launch in China een vraagtekenDevWouter schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:08:
[...]
Dat is bijna een verdubbeling. Als die voorspelling van 18 miljoen realistisch is dan passeert het in FY2020 de XBox One en de SNES als meeste verkochte game console.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 25-04-2019 11:01 ]

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 26-04-2019 10:45 ]
The #Tetris99 3rd MAXIMUS CUP is set for 5/17, 12 AM PT – 5/19, 11:59 PM PT! Celebrate the @tetris_official 35th anniversary with this special event! All participants who earn 100 event points will unlock an in-game theme inspired by the original Game Boy game! pic.twitter.com/80Ndphbaib
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 10 mei 2019
Zerora schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:19:
[...]
Welke NES games zou je nog graag willen zien dan?

Tune in on 16/05 at 00:00 CEST for a roughly 15-minute presentation packed with information all about #SuperMarioMaker2 for #NintendoSwitch.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 14 mei 2019
🛠️: https://t.co/XbLLGMXsJE pic.twitter.com/b6lcebQ5I5
Ik heb MAU nooit gespeeld en kan op de mechanics dus niks zeggen, mij lijkt het vooral een entertainende lichte game om coop op de bank te spelen. Metacritic score maakt mij niet zoveel uit, reviewscores in de games media zijn sowieso niet erg relevant.Remmetje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:29:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van MUA3 moet vinden. Ik heb de originele op de X360 gespeeld en dat was zeker wel een vermakelijk game maar toen waren de game mechanics al redelijk dated in mijn ogen. Kijk ik nu naar bovenstaande trailer dan zie ik eigenlijk meer van hetzelfde. Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar de metacritic score van deze game straks.
[ Voor 63% gewijzigd door JackAvery op 14-05-2019 16:12 ]
K.W.

[ Voor 16% gewijzigd door Sméagol op 23-05-2019 22:42 ]
Make lovecraft not warcraft.

Tune in on 05/06 at 15:00 CEST for roughly 15 minutes of new information on #PokemonSwordShield for #NintendoSwitch in a livestreamed #PokemonDirect presentation. pic.twitter.com/01lmRRp4Pa
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 27 mei 2019
[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 27-05-2019 18:06 ]
Update:
Cadence of Hyrule source code store page changed release date from May 30th to June 20th, which just happens to be at the end of Spring. So no stealth release this week pic.twitter.com/Dhdb7m5PdD
— Wario64 (@Wario64) 29 mei 2019
[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 05-06-2019 21:19 ]
Lijkt inderdaad zo. Positief dat GameFreak hiermee experimenteert in ieder geval, al vraag ik me af of dit iets eenmaligs gaat zijn of een nieuwe richting gaat inluiden.Gynnad schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Ah zo, lijkt inderdaad dat je daar gelijk in hebt, in de dorpen of tussen de dorpen kun je niet echt ver van je pad af lijkt het in het filmpje of je zal veelal door de Wild Area heen moeten.
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2019 21:34 ]

Don’t miss your chance to play #LuigisMansion 3, #PokemonSwordShield & more for the first time @ #E32019! Tune into the #NintendoDirect @ 9amPT on 6/11, followed by #NintendoTreehouseLive throughout the show for more game info & the latest Nintendo news. https://t.co/0lcDwkjtO6 pic.twitter.com/NxB8ve9wc8
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 6 juni 2019
It's the age-old question: would you rather be a kid or a grown-up?
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 7 juni 2019
Fight for your youth or adulthood in the next #Splatoon2 Splatfest taking place Saturday, 15/06 from 16:00 CEST. pic.twitter.com/iUVH70BZkN

The Splatocalypse draws near! The last and biggest Splatfest ever "Final Fest" will take place from 18/07, 14:00 CEST until 21/07, 14:00 CEST – ending on the two-year anniversary of #Splatoon2's launch!#NintendoE3 pic.twitter.com/Faub7vmOJg
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 8 juni 2019
Things are getting pretty philosophical for the #Splatoon2 Final Fest theme. What world would you choose: Chaos or Order?
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 8 juni 2019
You'll be able to choose a side in-game closer to the event.#NintendoE3 pic.twitter.com/t8oQYTeKVx

EA's unprecedented partnership since Wii U.Er!k schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:50:
FIFA wordt dus nu al afgezonken... Jammer hoor...

[ Voor 62% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 10:15 . Reden: screenshots toegevoegd ]

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 23:41 ]
Boxart van Grisaia:RayNbow schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:26:
Meer Visual Novels met een Engelse vertaling:
[...]
昨日、英文と共にさらっとツイートしてしまいましたが……Nintendo Switch用ソフト「グリザイアの果実・迷宮・楽園 フルパッケージ」のパッケージイメージはこんな感じです!
— 株式会社プロトタイプ (@PROTOTYPE_info) 11 juni 2019
発売日も間もなく決定しますので、いましばらくお待ちください。https://t.co/rfbHG4FKLl pic.twitter.com/D4KyykPy49
TOKYO— Nintendo Co. NTDOY -2.42% is shifting some production of its Switch videogame console to Southeast Asia from China to limit the impact of possible U.S. tariffs on Chinese-made electronics, said people who work on Nintendo’s supply chain.
[...]
The Wall Street Journal reported in March that Nintendo planned to update the Switch this year with two new models. One is set to look similar to the current model with beefed-up components, while the other is expected to be a less-expensive model with a new look.
People involved in the supply chain said production in Southeast Asia has started for the Switch, including the current type and the two new models, suggesting Nintendo is getting ready to introduce them soon. They didn’t give specific volume figures but said Nintendo wanted to have enough units to sell in the U.S., the largest market for videogame consoles, when the new products go on the market.
Everyone is doing such cute drawings of Link cutting Zelda's hair all nice & pretty. All I can imagine is Link trying his hardest, not knowing what to do and it becoming a disaster 🤣🤣🤣 #BreathoftheWild #BreathOfTheWild2 pic.twitter.com/aMhBS8aG49
— 🌱 Betty @ Burnout (@Betty_Kwong) 12 juni 2019
• Torchlight II komt uit op 3 september (trailer), voor wie dat nog steeds niet gespeeld heeft ;P 19.99.Direct sequels are rare in Zelda titles, but Aonuma saw something special about Breath of the Wild and wanted to create a new experience. "One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story," he says.

[ Voor 191% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2019 09:51 ]
Kan hem nu gewoon bestellen voor 89 euroCyrax0508 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:15:
Hoe kan ik in godsnaam de The Legend of Zelda Link's Awakening Limited Edition gemist hebben op Nedgame.... Ik hou het steeds in de gaten maar hij is nu uitverkocht. Gisteravond laat stond hij er niet op en om 08.00 vanmorgen was hij al weg.... Bummer. Hopelijk krijgt de GM of Bol hem ook...
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-06-2019 10:43 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 16-06-2019 12:57 ]
Ik denk dat W3 op een speculatieve Switch + beter zou draaien dan het promomateriaal dat je nu gezien hebt, want dat draait op een SwitchDieken Taffert schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:21:
Ik denk dat the Witcher 3 op de nieuwe Switch+ draait.
RayNbow schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:14:
[...]
Oh?
Stel, je hebt 2 Switches en 2 fysieke exemplaren van laten we zeggen Super Mario Odyssey. Je gebruikt op beide Switches hetzelfde Nintendo Account. Je speelt op beide systemen tegelijkertijd SMO. Vervolgens stop je op beide systemen met spelen. Beide systemen willen nu je bijgewerkte saves uploaden...
...wat is het verwachte resultaat?
USB3 kan niet de bandbreedte bieden voor een eGPU oplossing.DevWouter schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:18:
Zo iets kan Nintendo ook doen. De verbinding tussen de Dock en de main unit is USB3 [...] Een "pro-dock" zou een dock kunnen zijn waarbij er een externe videokaart aanwezig is. Kan je dadelijk met je Switch gewoon 4k60fps gamen.
De SurfaceBook gebruikt een eigen connector:en dat is ook wat de SurfaceBook Pro heeft.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Feast your eyes on these Puppies! Tomorrow Pre-Order begins, but I think the drooling had already begun! #Gris #SpecialReserveGames @nomadastudiobcn @NitendoSwitch pic.twitter.com/kSyJoop66z
— SpecialReserveGames (@specialreserves) 24 juni 2019

Weet ik wel, gewoon de indruk dat de Switch build sowieso een 'afterthought' was, en de keuze al langer was om deze pas later te fixen. Wordt ook gesuggereerd door beslissingen zoals de Switch release 1 week later te plannen. Wat development betreft maakt die week weinig uit omdat het toch even duurt om patches door QA en certificatie te krijgen. Lijkt me dus eerder een commerciële keuze.RayNbow schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:02:
Als de releasedate op een gegeven moment vast wordt gezet, dan kun je als developer weinig doen dan zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen in een day 1 patch. Als er op verkeken wordt hoeveel werk het kost om de dingen te fixen, dan moeten er nog patches voor na release gepland worden.
[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2019 13:17 ]
Sure, maar die aankondiging gebeurde in maart 2017RayNbow schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:32:
[...]
In een bepaald opzicht is het dat ook. In eerste instantie werd er gericht op PC/XBO/PS4. Iets als de Wii U was een stretch goal en zou in eerste instantie door een ander bedrijf worden geport.
This is a 3D printed SWITCH “Mini” we made, based on the data we’ve collected. We can’t guarantee it’s 100% correct, but it will give you an idea of what the “Mini”will look like. Sooooooooooooo exciting!😍
[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2019 15:56 . Reden: Skull & Co switch mini toegevoegd ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2019 23:03 ]
Kan wel, maar het is niet meest ideaal:TweakerVincent schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 02:22:
Ik heb een usb-c naar a kabel besteld om een willekeurige powerbank aan te sluiten maar lees nu dat niet elke kabel kan? Omzin toch of klopt dit?

(De USB-A/C kabels die bij de Joy-Con Charging Grip en de Switch Pro Controller zitten voldoen hieraan.)According to the official FAQ from Nintendo of Japan, using a USB-A to USB-C charging cable is perfectly fine as long as it has a 56K OHM resistor - the official Switch charging cable meets these requirements to a tee, so make sure any dock you might be purchasing ticks these boxes or you're going to run the risk of putting your handheld wonder six feet under.
Ik gebruik sowieso nauwelijks voicechat. Een van de laatste keren dat ik het echt actief gebruikte was rondom Modern Warfare 2.TweakerVincent schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:16:
Andere vraag over voicechat. Dit gebruiken jullie zeker niet omdat je dan alleen voice krijgt op je phone zonder game geluiden?
Hori had een Splatoon headset die met een simpele mixer kwam:Hoe kan ik gamen EN voice hebben en ook met onbekenden praten met voice kanaal?

Runs from 12-16 July, 100 points for Splatoon theme
Mijn punt is heel simpel: 2-3 jaar ontwikkeltijd (+- rond eind 2016 begonnen) lijkt me gewoon normaal voor een nieuwe gen in de franchise? Het is niet alsof GF aan één game tegelijk werkt. Zowel De Ultra games als Let's Go zijn niet bepaald games waar grote teams op zaten.Mizgala28 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:48:
[...]
Als je nou niet vanuit gaat wat ik bedoelde, maar het gewoon vraagt...
Het is naar mijn mening eigenlijk wel rushen van het spel, vorig jaar kwam Let's Go uit de jaar ervoor de Ultra games, de jaar daarvoor de normale Sun & Moon.
Sun & Moon kwam 2 jaar na de Ruby en Sapphire remakes omdat Gamefreak tijd nodig had om het spel goed te maken, wat mij betreft mogen ze dat gewoon herhalen zeker omdat dat in het verleden in de DS tijdperk en ervoor vrij normaal was.
Ze hoeven naar mijn mening Pokémon niet iedere jaar opnieuw uit te brengen, er zijn genoeg andere franchises die bagger zijn geworden door die praktijk.
En dan kun jij wel zeggen dat het niet correct is dat ik het rushen noem want dat is jouw mening en dat respecteer ik, echter mijn mening is dat ze het wel onnodig rushen, en eerlijk gezegd heeft het gebrek aan Pokémon daar weinig mee te maken, aangezien dat een kwestie van copy paste is omdat ze de animaties hergebruiken en high-res modellen sinds X&Y hebben liggen.
Zelfs als alle Pokémon nu erin zitten roep ik nog steeds dat ze het rushen omdat naar mijn mening gebrek aan Pokémon daar niet de oorzaak van is (het zuigt meer niet), en daar kunnen wij uren over discussiëren maar dat is zinloos want het blijft jouw mening tegen de mijne dus ik laat het hierbij omdat wij het niet eens zullen worden![]()
ik had er verder niks meer over te zeggen, maar quote is een quote en dan reageer ik meestal alsnog op
It's summertime and we're giving away this custom, golden SteamWorld Nintendo Switch! ✨🤖✨
— SteamWorld Games (@SteamWorldGames) 28 juni 2019
RT and reply with your favorite SteamWorld memory. We'll choose a winner when we're back from vacay in August (we'll pop in on social media every now and then).
Happy summer! 🌻😎🏖 pic.twitter.com/RfFLntlQGL

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 02-07-2019 09:06 ]

39

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 03-07-2019 20:08 ]

De Japanse trailer van River City Girls heeft wat alternatieve footage:Sméagol schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:45:
[YouTube: River City Girls - Teaser Trailer]
Fysieke release van Limited Run. Helaas geen online.
DASH too! pic.twitter.com/nJwLdFGIFO
— RPG Site (@RPGSite) 4 juli 2019
[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 04-07-2019 21:04 ]
Here is a first look at the prototype of Nendoroid Zelda from "The Legend of Zelda: Breath of the Wild"! The prototype is on display at our ANIME EXPO 2019 booth, so stop by and take a look if you're coming to the event!#zelda #nintendo #animeexpo #ax2019 #nendoroid #goodsmile pic.twitter.com/km8vHoV3Vw
— GoodSmile_US (@GoodSmile_US) 4 juli 2019

[ Voor 5% gewijzigd door Sméagol op 04-07-2019 21:34 ]

The #NintendoSwitch #eShop version of the #KILLlaKILLIF free demo will be available on July 22nd in Europe! pic.twitter.com/wO5O0tQpVk
— PQube (@PQubeGames) 8 juli 2019

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 09-07-2019 06:54 ]
Update: het werkt primaTarin schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:16:
In dit topic is weinig meer te lezen over door third-party docks / hdmi-converters gebrickede switches; ik heb hier pas nadat ik dit ding besteld heb wat over gelezen en hij zou vandaag bezorgd moeten worden.
Waarom deze? Omdat ik voor m'n werk veel onderweg ben, en dan is dit + een goede lader een goede manier om Switch te spelen op de hotelkamer-TV. En deze is "Amazon's Choice voor 'Switch dock'" en lekker compact.
Googlen geeft voornamelijk info over de 5.0.x-softwareversie icm docks; is het inmiddels (8.1.x) beter / opgelost? Kan ik er dan het beste een Nintendo-lader bij halen of is deze ook ok? Normaal gesproken kan je redelijk van Amazon-reviews uitgaan, maar door de stress met bricken.. Niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar alles bij elkaar is al duur genoeg... En USB-C-laders uit elkaar halen is best lastig, met zo'n net-niet-standaard. Ben blij dat onze telefoons nog gewoon microUSB doen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Met cloud saves kan je toch gewoon een tweede Switch als secondary instellen, en dan vanuit instellingen je cloud backup downloaden?RayNbow schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Je kunt inderdaad niet naadloos tussen systemen schakelen. Het vereist een handmatige transfer.
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 10-07-2019 15:03 ]
Er is al maanden slechts beperkte stock te bestellen in o.a. Japan en Duitsland volgens mensen op ResetEra. Waarschijnlijk deels met de Lite te maken. Ben nieuwsgierig hoe de verhouding gaat zijn in verkopen nu.DarthDavy schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:14:
[...]
Het handige is dat we best wel zullen weten wanneer die "Pro" er komt, want Nintendo zal dan stoppen met de huidige te produceren. En daarom past de Lite ook in dit verhaal. Je kan best even de stock van de huidige Switch laten opdrogen, omdat de Lite je verkopen op peil zal houden. Zo hou je geen immense stock van de huidige Switch over als je met de aankondiging van de "Pro" komt. Na de aankondiging van een "Pro" Switch koopt uiteraard geen kat meer de huidige Switch, dus je wil die zo goed als uitverkocht hebben tegen dan. Nintendo zijn meesters in zo'n streken.
Het is dan ook gewoon een mobieler budgetmodel van dezelfde console?Cyrax0508 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:16:
Grappig dat Nintendo gewoon weer een console uitbrengt met zowat dezelfde naam. Bij de WiiU ging dat behoorlijk fout.
[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 10-07-2019 15:23 ]

[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 11-07-2019 14:07 ]

Nuttige info, thanks. Zal een opmerking erbij zettenavec_style schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:56:
[...]
Ik heb een paar tutorials bekeken en vond die van Spawnwave het beste. Voornamelijk ook omdat hij duidelijk laat zien welke stappen hij onderneemt.
Ja, hij verwijdert de batterij maar hij zegt er ook bij dat het niet nodig is om dat te doen. Ik had er daarom voor gekozen om de batterij niet te verwijderen.
Edit: ik denk dat het ook belangrijk is om te weten dat je echt de juiste tools gebruikt. Ik heb het eerst geprobeerd met de bijgeleverde schroevendraaier uit China, maar die maakte niet goed contact met de schroeven. Mijn advies is dan om meteen te stoppen, want je wilt niet dat je schroeven verslijten want dat worden ze onbruikbaar.
Ik heb vervolgens voor een paar euro een toolset voor Nintendo apparatuur van Amazon gehaald. Deze tools werkten wel goed.
Uiteindelijk minder dan 15 euro betaald voor 2 joysticks en tools.
Customize your #NintendoSwitch even more with these new Joy-Con colors – Blue/Neon Yellow and Neon Purple/Neon Orange. Available beginning 10/4 for $79.99. #MyWayToPlay pic.twitter.com/231TcnnTG2
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 17 juli 2019
![]() | ![]() |
|---|
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 17-07-2019 16:05 ]

[ Voor 44% gewijzigd door Zerora op 17-07-2019 18:07 ]
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 25-07-2019 09:59 ]
One more sleep! #FireEmblem pic.twitter.com/xVN3e2Hr98
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 25 juli 2019
For those looking for more of a challenge in #FireEmblem: Three Houses beyond Normal and Hard mode, a free software update will be released later this year that’ll add an even harder mode! pic.twitter.com/N0qAg3uNSe
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 25 juli 2019
Join Super #SmashBrosUltimate Director Masahiro Sakurai on 7/30 at 6am PT in a video presentation featuring an in-depth look at upcoming DLC Fighter, Hero from the #DragonQuest series! Alongside new details, he’ll be revealing when the fighter will arrive. Be sure to tune in! pic.twitter.com/BSbGmqXo9Y
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 29 juli 2019
Fire Emblem: Three Houses is No.1 in the UK charts this week. Sold almost double the launch sales of 2013’s Fire Emblem Awakening, and more than double the combined sales of the first two Fire Emblem Fates games (2016)
— Christopher Dring (@Chris_Dring) 28 juli 2019

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2019 11:18 ]
Je moet op zoek naar een volledig rode doos. Kan niet missen.Kevintjeh schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:51:
Ik ben van plan een Switch aan te schaffen, maar wil nu dus wachten tot de 'nieuwe' er is.
Vraag me alleen af hoe ik de nieuwe editie kan herkennen straks, komen die in een andere doos ook?
Of zal ik echt op zoek moeten gaan naar serienummers voor ik het zeker weet.

Waar ik eerst heel negatief over was in de Let's go games bleek later best leuk te zijn, ik vond het erg jammer dat de pokemons vrij rondliepen en dat je geen battles meer had met de wilde beestjes. Inmiddels heb ik 130 uur in Pokemon Let's Go Pikachu zittennickko schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:52:
[...]
Zit er net als bij vroegere versies verschil in de game m.b.t. de te vangen pokemon?
(Heb alleen yellow/red/blue gespeeld)
Vond de laatste remake van Yellow wel leuk iig
Edit: zelf even gegoogled
https://www.ign.com/wikis...ces#Gym_Leader_Exclusives
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2019 09:27 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb zelf nog niet heel veel tijd aan besteed (alleen de eerste twee boss fights gedaan). Momenteel dus op een punt dat ik onbekend terrein moet gaan verkennen gezien de backer demo niet verder ging dan de 2e boss fight.Zerora schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:27:
Ik heb eindelijk Bloodstained binnen sinds dit weekend. Wat een heerlijke game. Hier zat toch wel op te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 08-08-2019 17:54 ]
Ik had zelf geen "last" van de XC2 tutorials maar ze zijn wel chaotisch en achteraf maar deels consulteerbaar (mits je de juiste ingame 'boeken' koopt). Niet echt gebruiksvriendelijk.Kaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Dank voor de tips. Gek genoeg vond ik Xenoblade 2 dan weer veel makkelijker te volgen. Daarom zei ik al het zal wel aan mij liggen.

Turok & Turok 2: Seeds of Evil from @NightdiveStudio get limited Collector's Editions available Friday, August 16 at 10am & 6pm ET on https://t.co/5Lksol4sqo. Both CE's include a retro-style box, poster, display retro cartridge, and official soundtrack! pic.twitter.com/9JBJsb8dM6
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 13 augustus 2019
[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 15-08-2019 12:27 ]
Join us at 15:00 CEST on 19/08 for an all-new, livestreamed #IndieWorld presentation, where we'll be showing you a selection of indie titles coming soon to #NintendoSwitch #eShop!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 16 augustus 2019
🎥 Watch here on 19/08: https://t.co/3nvOCIDcHu pic.twitter.com/ez0GdKN6L9

Zelda is de beste game die ik in 2017, 2018 en 2019 heb gespeeldG_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:30:
Mensen hoe is The Legend of Zelda: Breath of the Wild?
Heb nog nooit een Zelda game gespeeld en twijfel na zien van gameplay om deze te halen.
Beter goed gejat dan slecht gevonden (al is het combat systeem compleet anders), maar de Chinese fans lijken niet akkoord daarmee te gaan (zie JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4")doobieters schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:26:
Hmmm, dit komt mij bekend voor:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Enemy Camp Gameplay Comparison of Zelda Breath of the Wild & Genshin Impact]
[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 16-08-2019 15:49 ]
giantgiantus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:48:
Nu vind ik de witcher echt een enorme kut game helaas. Maar hoewel het indrukwekkend is dat je die game op de switch kan spelen ben je gek als je dat doet. Ziet er slecht uit.
Deze dusSagat schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:12:
[...]
De what now? Nee ik wacht altijd op budgetbak aanbiedingen, bij nintendo is dat helaas dan lang wachten, of hopen dat amazon iets doets (en je dan nog andere games wil).
[ Voor 38% gewijzigd door Darkfreak op 23-08-2019 11:19 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Er is hierboven al goed advies gegeven, maar als je je verder wilt inlezen, is dit een goede site.R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:19:
Zelda binnen samen met bigben tempered glass. Ik kan er tegen aan!
Nog 1 vraag. Ik heb de laadkabel naar het Dock netjes weggewerkt in een kastje. Nu heb ik nog wat (goede) USB C kabels die ik normaal voor mijn MacBook gebruik over. Kan ik veilig de switch opladen met zo’n kabel icm een iPad lader?
Ik las wat slechte ervaringen met laders icm het Dock maar direct naar de Switch kon ik niet zo snel vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 25-08-2019 10:26 . Reden: screencap YT toegevoegd ]
RayNbow schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 07:29:
[...]
Je Switch openschroeven en kijken welke chips er op je moederbord zitten.
[ Voor 44% gewijzigd door JackAvery op 25-08-2019 11:22 ]
RayNbow schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:54:
[...]
Ik probeer het aantal fysieke releases te beperken... moet al die zooi wel ergens kwijt.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
...over fysiek gesproken, vergeten dat ik dit gepreorderd had (net binnen):JackAvery schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:03:
[...]
BegrijpelijkIk prefereer fysiek, en dus heel dankbaar dat de Switch cases zo klein zijn. Collector's editions komen er hier wel bijna nooit in.

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq