![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 28-03-2019 18:19 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 28-03-2019 18:19 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wat maakt je dat je liever de Switch Pro Controller pakt in plaats van de SF30? Specifieke reden voor?outlandos schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:49:
[...]
Ik heb hier zowel de SF30 als de SF30 Pro en ze werken allebei goed en voelen kwalitatief stevig aan. Bij 3D games pak ik nog wel het liefst de Switch Pro controller die ik ook heb, maar zodra er een 2D game (zoals The End is Nigh en Cave Story+) aan gaat dan pak ik de SF30 Pro. De SF30 is nu voornamelijk voor het bezoek die wil meedoen met een potje Mario Kart.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
dit mailtje heb ik ook gehad, wel lekker optijd laten wetenRayNbow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:13:
Kreeg een email van SqEnix dat ze morgen geld gaan eisen...
Heb ik iets gemist? Waarvoor eisen ze geldRayNbow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:13:
Kreeg een email van SqEnix dat ze morgen geld gaan eisen...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Je kon je een hele tijd terug inschrijven voor een pre order van lost sphear. Dit koste 50 cent maar dan kreeg je een fysieke versie. het gerucht ging toen was dat hij verder alleen digitale kwam volgens mij, maar dit durf ik niet 100% zeker te zeggen.Peter_Aragorn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:24:
[...]
Heb ik iets gemist? Waarvoor eisen ze geld?
Omdat hij lekkerder (vrijwel perfect) in de hand ligt. En de plaats van het 3d-stikje is top, daarentegen vind ik de vierpunten-druktoets niet op een hele fijne plek zitten (kan ook niet, want daar zit het 3d-stikje al immers). Vandaar mijn voorkeur voor de SF30 (Pro) als het op 2D games aan komt.Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Wat maakt je dat je liever de Switch Pro Controller pakt in plaats van de SF30? Specifieke reden voor?
Within 10 months, #NintendoSwitch has become the fastest-selling video game system of all time in the US!
Aah zo. Niks gemist dan. De demo deed me niks.Timvankeulen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:28:
[...]
Je kon je een hele tijd terug inschrijven voor een pre order van lost sphear. Dit koste 50 cent maar dan kreeg je een fysieke versie. het gerucht ging toen was dat hij verder alleen digitale kwam volgens mij, maar dit durf ik niet 100% zeker te zeggen.
90710
Wat meer details: er zijn nu 4.8 miljoen verkochte consoles in de US. Het vorige record was de Wii met 4 miljoen in dezelfde periode. Nintendo (via BusinessWire) meldt verder dat in de US de attachrate voor SMO meer dan 60%, voor Zelda meer dan 55% en voor Mario Kart 8 meer dan 50%.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 04-01-2018 19:47 ]
Die trekt mij ook een stuk meer inderdaad!90710 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:25:
Mail van Square Enix ook gekregen. Maar ik heb 'm geannuleerd. Ik wacht wel op Octopath Traveler (of hoe ze die uiteindelijk gaan noemen).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De January Direct van 2015 werd een dag van tevoren aangekondigd.Gynnad schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:05:
Over een week zou er een Nintendo Direct zijn, enig idee wanneer ze het officieel aankondigen, vaak is dat toch wel een week van te voren?
90710
Nintendo is heel wisselend daarmee. Soms een week eerder, heel soms twee weken eerder, maar meestal een paar dagen eerder.Gynnad schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:05:
Over een week zou er een Nintendo Direct zijn, enig idee wanneer ze het officieel aankondigen, vaak is dat toch wel een week van te voren?
[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 04-01-2018 20:27 ]
Anoniem: 181786
Leuk om het eerste topic dan nog eens door te lezen Het Nintendo Switch-topicAnoniem: 181786 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:40:
Bedankt voor de mooie openingspost. Wie van ons had een jaar geleden verwacht dat de Switch zo'n mooi en succesvol eerste jaar zou hebben?
90710
IkAnoniem: 181786 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:40:
Bedankt voor de mooie openingspost. Wie van ons had een jaar geleden verwacht dat de Switch zo'n mooi en succesvol eerste jaar zou hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 04-01-2018 21:13 ]
Anoniem: 181786
Ik had vanaf de bekendmaking ook wel vertrouwen in de Switch, maar dat had ik ook in het eerste jaar in de Wii U. Toch sloeg de Wii U niet aan bij het grote publiek, wist geen positieve wave te genereren denk ik. Het is mooi om te zien dat mijn consolebouwer van voorkeur zo snel uit een dal (alhoewel de 3DS veel goed maakte qua omzet/winst) te zien kruipen.90710 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:11:
[...]
IkIk heb altijd al vertrouwen in de Switch gehad. En de Switch heeft zeer zeker aan mijn verwachtingen voldaan.
Absoluut mee eens, heb elke console gehad en de Wii U was toch wel een beetje teleurstellend qua game aanbod. De Switch maakt het tot nu toe ruim goed.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:14:
[...]
Ik had vanaf de bekendmaking ook wel vertrouwen in de Switch, maar dat had ik ook in het eerste jaar in de Wii U. Toch sloeg de Wii U niet aan bij het grote publiek, wist geen positieve wave te genereren denk ik. Het is mooi om te zien dat mijn consolebouwer van voorkeur zo snel uit een dal (alhoewel de 3DS veel goed maakte qua omzet/winst) te zien kruipen.
90710
Gewoon recht op z'n neus, want dit is gewoon absoluut waar. Al houdt Nintendo, vooral voor Japan, nog wel even aan de 3DS vast. Voor mij vervangt de Switch voor 90% de 3DS, en zodra Pokémon op de Switch uit komt is dat 100%.90710 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:42:
Ik heb geen gerucht maar wel een theorie over wat de NX gaat worden.
Door Reggie Fils-aime is al gezegd dat Nintendo werkt aan een "home console". Dus de NX wordt iig de vervanger van de Wii U.
Wat ik vermoed is dit: de NX wordt niet alleen de opvolger van de Wii U maar ook van de Nintendo 3DS.
Ook hier zit ik weer op 4/4. Sterker nog, ik keek nog niet ver genoeg naar de waarheden van deze punten. Op dit moment dacht ik van: dit gaat een X86 console worden met een ATOM (achtige) chip.Simpele feiten voor deze theorie:
1. De handheld word doorgaans eerst aangekondigd en dan pas de console.
2. Door de opkomst van mobiel (en de plannen samen met DeNA) is een exclusief mobiel gaming device niet langer noodzakelijk.
3. Nintendo heeft de development devisies voor handheld en console games al een paar jaar geleden samengevoegd.
4. De grafische kracht van telefoons schieten al bijna de consoles voorbij.
Bij de opslaggrootte van de Switch zat ik er naast. Maar ik vermoed dat interne opslag van 128GB ook gewoon te duur zou zijn geweest.Ik denk dat het een tablet-like device gaat worden met een SSD van 128GB (of meer) ingebouwd waar je games op kan downloaden. Je kan het geheugen uitbreiden met SD kaarten (tot 128GB) en je kan games gratis opnieuw downloaden (dat kan al met de 3DS en Wii U).
Het idee van een Dock of verwisselbare controllers was bij mij niet opgekomen. Maar uiteindelijk wel de beste oplossing.Bij de NX wordt een HDMI dongle* geleverd welke via Miracast verbinding maakt met de tablet. Hiermee kan je je TV gebruiken om games te streamen. Indien aangesloten op een TV werkt het vergelijkbaar met de Wii U en kan je extra controllers (Wii U Pro Controllers, Wii remotes, etc) gebruiken om multiplayer te spelen.
Correct, behalve dat we nog geen VC hebben (schiet eens op Nintendo!).Verder kan je meerdere NXen draadloos aan elkaar verbinden (local play, download play zie 3DS) voor multiplayer. De NX heeft één scherm maar kan beide schermen van 3DS games hierop tonen. (idee van de 2DS). NX kan standaard echter ook DS, GBA games en GB(C) games afspelen. (En GameCube, Wii en Wii U) en ouder dmv. VC.
Hier zat ik er naast. Maar Metroid Prime 4 is aangekondigd, Fifa 18 (met de looks van Fifa 15, want EA) en Just Dance 2017 zijn wel uitgekomen. En Super Mario Odyssey is leuker dan Galaxy.Launchtitels:
F-Zero NX,
Metroid Prime 4 (wordt aangekondigd, maar uitgesteld voor minimaal 6 maanden)
Super Mario Galaxy Triology
Fifa 17 (met de looks van Fifa 15, want EA)
Project Cars 2
ZombiX
Just Dance 2017
Amiibo World
GeheheTL;DR plaatje:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
90710
[ Voor 37% gewijzigd door 90710 op 04-01-2018 21:45 ]
Ik denk dat dat geldt voor een aantal games, maar zeker niet voor alle. Xenoblade sowieso, maar ook Mario was nog niet klaar. Dat kun je redelijk simpel zien aan het feit dat ze in augustus of september docked mode hebben opgeschroefd van 720p naar 900p.90710 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:40:
@NMe Ik denk dat elke Nintendo game die vorig jaar uitkwam ook in maart gereleased had kunnen zijn. (Muv. misschien Xenoblade)
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ik denk wel dat ze dat in de eerstvolgende Nintendo Direct gaan uitleggen en wellicht al releasen.Noresponse schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:39:
Wat wel gek is dat om MY Nintendo homepage dat je nog steeds je punten niet kan inwisselen voor Nintendo Switch goodies.
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
90710
Ik vermoed dat het met de launch van Nintendo Switch online gaat komen. En ja, die vermoed ik na de komende Directplantenbakkie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:00:
[...]
Ik denk wel dat ze dat in de eerstvolgende Nintendo Direct gaan uitleggen en wellicht al releasen.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Volgens mij heb ik dan gemist dat die 20 euro gekost heeft want naar mijn idee is die dat nooit zo geweest.Er zijn hier namelijk wel meer mensen die wachten tot die in prijs zakt.Reb87 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:41:
Heeft iemand een idee waarom Bomberman R nog steeds zo duur is? Vlak na de release waren de reviews niet heel lovend, waardoor het spel ineens maar 20 euro was. Nu zijn we weer een aantal maanden verder en kost het spel bijna 50 piek!
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Bomberman R is in ieder geval 29.99 EUR geweest in de eShop.NastyNick schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Volgens mij heb ik dan gemist dat die 20 euro gekost heeft want naar mijn idee is die dat nooit zo geweest.Er zijn hier namelijk wel meer mensen die wachten tot die in prijs zakt.
Misschien omdat het een gezondere bedrijfsvoering is om je spellen niet volgens een verwachtingspatroon continu lager te prijzen, maar zo nu en dan een kortingsactie te houden?Reb87 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:41:
Heeft iemand een idee waarom Bomberman R nog steeds zo duur is?
Correct, maar het spel heeft tegen verwachtingen in wel nog veel support na release gekregen (performance updates, nieuwe content). De laatste update was van november: Super Bomberman R on Nintendo Switch gets another generous free update.Vlak na de release waren de reviews niet heel lovend
Wij hebben thuis ook Lego Undercover en het is onwijs leuk! Vooral de droge humor net als Mario+Rabbids komt terug met natuurlijk referenties voor de wat 'oudere' gamers onder ons, net als de films zeg maar.ThisGuy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
We willen graag zelda nog 'n keer aanschaffen. Verder heb ik ook altijd wel plezier met de lego games, die speel ik vaak samen met mijn neefje. Is lego underground ook een aanrader? Beetje vergelijkbaar met lego star wars/avangers/indiana jones/etc?
Ik vond Lego City Undercover ook echt vermakelijk inderdaad. In z'n geheel gespeeld in co-op samen met m'n vriendin. Nog een behoorlijk grote game, we zijn er wel even zoet mee geweest. En de humor / voice-acting was inderdaad echt heel er goed. De open spelwereld waar je beiden apart in kunt rond rijden maken het erg leuk met z'n tweeen.Simyager schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Wij hebben thuis ook Lego Undercover en het is onwijs leuk! Vooral de droge humor net als Mario+Rabbids komt terug met natuurlijk referenties voor de wat 'oudere' gamers onder ons, net als de films zeg maar.
Je kunt het met zijn 2en tegelijk spelen. Het scherm wordt dan wel verticaal in tweeën gedeeld. Wij zien het spel dan ook meer als een soort kindvriendelijke versie van GTA. De andere lego games heb ik tot nu toe niet gespeeld. Je hebt natuurlijk wel missies, maar het is een open spelwereld, je kunt gaan en staan waar je maar wilt. Sommige plaatsen moet je natuurlijk wel eerst uitspelen, maar zoals ik het al zei was het verhaal wel redelijk grappig.
Is het solo wel gewoon goed te spelen docked en undocked? Want dan staat deze ook weer op mijn lijstje wat steeds langer wordt...Inverted_World schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:27:
[...]
Dan kun je in co-op met Lego City wel echt vergeten. Helaas ook nauwelijks updates die dat deden verbeteren. Ik schat in dat op heftige stukken de framerate naar 18FPS terug ging. En dat was docked. Mobile is het niet te spelen in co-op.
Zeker, dat gaat echt prima. En co-op docked is ook goed te doen hoor, maar verwacht niet dat het zo steady werkt als bij mario/splatoon/zelda. Wel echt een aanrader wat mij betreft, en zeker de beste titel voor het geld. (tenminste hij was laatst even 29,99 in de e-shop).plantenbakkie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Is het solo wel gewoon goed te spelen docked en undocked? Want dan staat deze ook weer op mijn lijstje wat steeds langer wordt...
Mooi zo! Op reddit zeiden ze namelijk gisteren of eergisteren dat dit een van de slechtste ports op de Switch is.Inverted_World schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:53:
[...]
Zeker, dat gaat echt prima. En co-op docked is ook goed te doen hoor, maar verwacht niet dat het zo steady werkt als bij mario/splatoon/zelda. Wel echt een aanrader wat mij betreft, en zeker de beste titel voor het geld. (tenminste hij was laatst even 29,99 in de e-shop).
Samen met Mario Kart, Splatoon en Oddesey denk ik wel het meeste vermaakt aan die game. Een slechte poort is het wat mij betreft alleen performance-wise en wellicht hier en daar een kleine bug. Ach, maakt mij niet uit als ik 20 uur super leuke gameplay heb gehad.plantenbakkie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:08:
[...]
Mooi zo! Op reddit zeiden ze namelijk gisteren of eergisteren dat dit een van de slechtste ports op de Switch is.
Maar ik ben nu dus van plan om hem ergens in April fysiek te kopen. Of eerder als er nog een goede deal komt. Ik wil eerst nog mario odyssey en rabbids uitspelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Inverted_World op 05-01-2018 13:42 ]
23ste pas toch?matthijst schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:04:
Lost Spear is ook uit.
[ Voor 26% gewijzigd door Raxious op 05-01-2018 19:53 ]
Een 3DS spel op een 55" scherm? Nee bedankt. Het is overigens een geweldige game.Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:12:
Gerucht: Zelda a link between worlds naar de Switch.
https://www.gamereactor.n...rlds+komt+naar+de+Switch/
En ze zouden de game natuurlijk niet kunnen oppoetsen zodat het er op grotere schermen beter uitziet.outlandos schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Een 3DS spel op een 55" scherm? Nee bedankt. Het is overigens een geweldige game.
Artwork voor games wordt tegenwoordig in vele malen hogere resolutie gemaakt dan wat nodig is voor het eindresultaat. Ze kunnen met relatief weinig moeite een veel mooiere versie er van maken dusoutlandos schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Een 3DS spel op een 55" scherm? Nee bedankt. Het is overigens een geweldige game.
Liever zie ik eigenlijk niet meer van dit soort ports van nu nog verkrijgbare games van een handheld die nu nog te koop is.Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:12:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik speel met de Pro controller. Met de joycons krijg ik kramp in mn handen.Rukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
Welke controllers gebruikt men hier?
Ik had er direct een set extra joycons gekocht en een pro controller erbij besteld. Maar gezien de ergonomie van de joycons had ik beter voor dat geld een extra procontroller kunnen kopen?
Dat is natuurlijk 100% persoonlijk...Rukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
Ik had er direct een set extra joycons gekocht en een pro controller erbij besteld. Maar gezien de ergonomie van de joycons had ik beter voor dat geld een extra procontroller kunnen kopen?
Joycons vind ik sowieso kut in die houder of los in beide handen maar weet nog niet wat voor controller ik ervoor ga halenRukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
[ Voor 32% gewijzigd door trekker22 op 05-01-2018 20:56 ]
Alternatieve hypothese: Nintendo Selects versie voor de 3DS (voor de VS).Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:12:
[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 05-01-2018 21:09 ]
oh. Game komt in ieder geval pas de 23ste uit, zojuist nog ff gecheckt.
Hangt ervan af hoe je het ding gebruikt. Als je vaak met 4 man denkt te spelen en niet al te veel geld uit wil geven heb je genoeg aan twee paar joy-cons. Als je wat comfortabeler wil spelen op de TV dan is een pro controller al snel onmisbaar. Als je dat laatste met twee man wil doen, dan zou je er goed aan doen om twee pro controllers te hebben.Rukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
De game komt alsnog pas de 23e uit.
Precies.Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:33:
[...]
Ik speel met de Pro controller. Met de joycons krijg ik kramp in mn handen.
Maar de scherpste investering is dan bijna altijd 2 extra procontrollers, want dan kun je met 2 comfortabel + 1 semicomfortabel (grip) of 2 uncomfortabel (joycon) spelen. Als je toch al een procontroller haalt dan heeft een setje extra joycons weinig meerwaarde.NMe schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Hangt ervan af hoe je het ding gebruikt. Als je vaak met 4 man denkt te spelen en niet al te veel geld uit wil geven heb je genoeg aan twee paar joy-cons. Als je wat comfortabeler wil spelen op de TV dan is een pro controller al snel onmisbaar. Als je dat laatste met twee man wil doen, dan zou je er goed aan doen om twee pro controllers te hebben.
Ik vond het 3d effect op de 3ds juist het selling point van deze game. Zonder 3D vrees ik dat er maar een matig geheel overblijft. Hetzelfde met een eventuele port van mario 3d land, mochten ze dat ooit besluiten.Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:10:
[...]
En ze zouden de game natuurlijk niet kunnen oppoetsen zodat het er op grotere schermen beter uitziet.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Golf story en stardew valley misschienKlaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:52:
Ik ben vandaag 1e geworden met een Mario Kart toernooi en heb daar 25 euro aan eshop tegoed gewonnen.
Nu zit ik er aan te denken om daar golf story van te halen. Dan hou ik nog 10 euro over en nu wil ik een eshop game halen van €15 waar ik dus zelf 5 euro bijleg, iemand nog aanbevelingen welke game ik zou moeten halen voor €10 a €15?
Steamworld Dig 2 natuurlijkKlaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:52:
Ik ben vandaag 1e geworden met een Mario Kart toernooi en heb daar 25 euro aan eshop tegoed gewonnen.
Nu zit ik er aan te denken om daar golf story van te halen. Dan hou ik nog 10 euro over en nu wil ik een eshop game halen van €15 waar ik dus zelf 5 euro bijleg, iemand nog aanbevelingen welke game ik zou moeten halen voor €10 a €15?
Stardew Valley is inderdaad een geweldige Switch game die ik al hebplantenbakkie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:53:
[...]
Golf story en stardew valley misschien
Enter the Gungeon of The End is Nigh.Klaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:52:
NBA Playgrounds Enhanced ed. is in de aanbieding voor 9,99. Zelf iig wel gekocht van de 10 eu die nog op mijn account stond.Klaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:52:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Oeh dat is vet. Die heb ik nog niet gespeeld en daarvoor zou ik gewoon een Xbox kopen. Hoeft niet meer yeah!plantenbakkie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:01:
Gerucht is dat Gta V en red dead redemption van Rockstar Games naar de switch komen. Ik verwacht alleen zelf niet dat die beiden tegelijk een announcement krijgen.
http://comicbook.com/gami...endo-switch-announcements
Dan hoop ik zelf (óók) op Zelda Tri Force HeroesRayNbow schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:04:
[...]
Alternatieve hypothese: Nintendo Selects versie voor de 3DS (voor de VS).
PSN: Redrafted
Enter the gungeon heb ik al op pc. The end is nigh heb ik nog niet. Is the end is night een beetje een leuke platformer als je Mario en Super meat boy als platformers leuk vindt. Is ie een beetje moeilijk en hoeveel uur zit erin qua uitspelen/hoeveel levels zijn er?
Moeilijk? Ik zit op 70%, 4456 keer dood gegaan en iets meer dan 10 uur playtime. Van de maker van The Binding of Isaac en Super meat boy. Dikke aanrader als je van een uitdaging in de vorm van een 2d platformer houdt.Klaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:14:
[...]
Enter the gungeon heb ik al op pc. The end is nigh heb ik nog niet. Is the end is night een beetje een leuke platformer als je Mario en Super meat boy als platformers leuk vindt. Is ie een beetje moeilijk en hoeveel uur zit erin qua uitspelen/hoeveel levels zijn er?
[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 05-01-2018 23:29 ]
Er zijn nog wat andere overwegingen. Snipperclips kun (kon?) je bijvoorbeeld alleen met 4 man spelen als je joycons gebruikt. En bij Mario Kart kun je, als je daar behoefte aan hebt, alleen stuurtjes om joycons heen doen.Rukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Precies.
[...]
Maar de scherpste investering is dan bijna altijd 2 extra procontrollers, want dan kun je met 2 comfortabel + 1 semicomfortabel (grip) of 2 uncomfortabel (joycon) spelen. Als je toch al een procontroller haalt dan heeft een setje extra joycons weinig meerwaarde.
Zelfs de kids spelen hier Odyssey met de procontroller en de grip, idem Mario Kart.
Ik heb in elk geval opgeladen reserve joycons klaarliggen
Eens.NMe schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:09:
[...]
Er zijn nog wat andere overwegingen. Snipperclips kun (kon?) je bijvoorbeeld alleen met 4 man spelen als je joycons gebruikt. En bij Mario Kart kun je, als je daar behoefte aan hebt, alleen stuurtjes om joycons heen doen.
Ziet er inderdaad te mooi uit om waar te zijn. Bevat alles wat de fans willen en de kans dat Nintendo dat ook echt allemaal in 1 update implementeert, acht ik heel kleinplantenbakkie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:24:
Potentieel geleakte 5.0 update van de Switch. Neem het wel met een flinke korrel zout, want het lijkt te goed om waar te zijn.
https://mobile.twitter.co...status/949460144122945536
Ik zou eigenlijk gewoon zoiets willen zien zodat er gewoon comfortabel gespeeld kan worden in handheld modus. Dus zegmaar een een halve Grip Controller. Door Nintendo, Hori ofzo.Rukapul schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Precies.
[...]
Maar de scherpste investering is dan bijna altijd 2 extra procontrollers, want dan kun je met 2 comfortabel + 1 semicomfortabel (grip) of 2 uncomfortabel (joycon) spelen. Als je toch al een procontroller haalt dan heeft een setje extra joycons weinig meerwaarde.
Zelfs de kids spelen hier Odyssey met de procontroller en de grip, idem Mario Kart.
Ik heb in elk geval opgeladen reserve joycons klaarliggen
Er wordt op het eind van deze video al wat aangestipt wat er mis kan zijn in de video:plantenbakkie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:24:
Potentieel geleakte 5.0 update van de Switch. Neem het wel met een flinke korrel zout, want het lijkt te goed om waar te zijn.
https://mobile.twitter.co...status/949460144122945536
[ Voor 82% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-01-2018 11:27 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
ah op dailynintendoKlaasy99 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:52:
[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 06-01-2018 11:32 ]
Ik had het wel verwacht en had ook de Switch gepre-ordered en gekocht (aan een budgetprijs, sorry ik blijf erbij dit toestel is niet meer waard dan 300 euro die vele retailers durven vragen).Anoniem: 181786 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:40:
Ik geloof er inderdaad om alle redenen die hij noemt echt helemaal niks van. Ik hoop wel dat Nintendo oplet, want dit is inderdaad alles wat iedereen wil. Bouw dit na en je hebt een droomsysteem.RayNbow schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:09:
[...]
Er wordt op het eind van deze video al wat aangestipt wat er mis kan zijn in de video:
[video]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Haha dankje. Wat was jou username dan? Volgens mij heb ik namelijk bij een Rudy in de lobby gezeten, maar weet ik niet zekerrudyman85 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:28:
[...]
ah op dailynintendogefeliciteerd! Ik bakte er niks van en ben na drie kwartier gestopt
. Je kunt natuurlijk een duurdere game aanschaffen en bijleggen.. overcooked of rocket league is een must.
90710
Hij noemt dat de opslag van MarioKart 8 DX niet correct is en dat er een icoon ontbreekt als het gearchiveerd is. Mogelijk werkt dit anders in 5.0. Verder is het logo van YT het oude logo, maar dit kan ook gewoon zijn omdat het nog in ontwikkeling is en ze het logo niet bijgewerkt hebben.NMe schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:51:
[...]
Ik geloof er inderdaad om alle redenen die hij noemt echt helemaal niks van. Ik hoop wel dat Nintendo oplet, want dit is inderdaad alles wat iedereen wil. Bouw dit na en je hebt een droomsysteem.
[ Voor 74% gewijzigd door 90710 op 06-01-2018 13:42 ]
De grootste hint (voor mij in elk geval) was dat de cloud storage in de gigabytes kon lopen en dat de Virtual Console bij naam genoemd wordt. Er is geen enkele reden waarom cloud storage gemeten zou moeten worden in gigabytes tenzij ze er ook screenshots en video's willen opslaan, en het lijkt me totaal onnodig dat Nintendo voor dat laatste zelf een service opzet. Wat betreft de Virtual Console heeft Reggie er héél erg naar gehint dat die een andere naam gaat krijgen. Als ik moet raden waarom: omdat ze dan makkelijker wegkomen met het niet onthouden van games die je al in de Wii U VC hebt gekocht, want dit nieuwe systeem is nieuw. Als je ze weer wil hebben moet je ze dan opnieuw kopen.90710 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:37:
Hij noemt dat de opslag van MarioKart 8 DX niet correct is en dat er een icoon ontbreekt als het gearchiveerd is. Mogelijk werkt dit anders in 5.0. Verder is het logo van YT het oude logo, maar dit kan ook gewoon zijn omdat het nog in ontwikkeling is en ze het logo niet bijgewerkt hebben.
En "te goed om waar te zijn", tja. Dat zal het waarschijnlijk wel zijn, maar ik ben de hoop nog niet kwijt. We zullen het zien met de Direct (mocht dat gerucht juist zijn)
90710
Oké, heb je hier een bron van? Gezien het enige wat Nintendo gezegd heeft is dat ze bezig waren om te kijken hoe ze het beste VC op de Switch konden uitbrengen en dat de Classic Game Collection hier niets mee te maken heeft. Bron: http://www.ign.com/articl...replacing-virtual-consoleNMe schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:
[...]
De grootste hint (voor mij in elk geval) was dat de cloud storage in de gigabytes kon lopen en dat de Virtual Console bij naam genoemd wordt. Er is geen enkele reden waarom cloud storage gemeten zou moeten worden in gigabytes tenzij ze er ook screenshots en video's willen opslaan, en het lijkt me totaal onnodig dat Nintendo voor dat laatste zelf een service opzet. Wat betreft de Virtual Console heeft Reggie er héél erg naar gehint dat die een andere naam gaat krijgen. Als ik moet raden waarom: omdat ze dan makkelijker wegkomen met het niet onthouden van games die je al in de Wii U VC hebt gekocht, want dit nieuwe systeem is nieuw. Als je ze weer wil hebben moet je ze dan opnieuw kopen.
De YT app op de Wii U was door Nintendo ontwikkeld.Wat het YouTube-logo betreft trouwens: zo'n YouTube-app moet door Google zelf ontwikkeld worden, dus de kans dat zij een verkeerd icon gebruiken is ongeveer nul...
Cartridge neemt geen schrijfruimte in beslag op het interne geheugen / sd kaart (behalve de savegames en DLC) en je kan een cartridge in meerdere Switches gebruiken (zonder dat je een transfer moet doen).sderooij schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:49:
Heb nu sinds een week een switch, wat een geweldig apparaat zeg! Laatste nintendo console was een n64, sindsdien altijd pc..
Anyway, vraag: wat is het voordeel van het hebben van een cartridge tov een e-copy van het spel?
[ Voor 16% gewijzigd door 90710 op 06-01-2018 13:56 ]
Welkom bij de club!sderooij schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:49:
Heb nu sinds een week een switch, wat een geweldig apparaat zeg! Laatste nintendo console was een n64, sindsdien altijd pc..
Anyway, vraag: wat is het voordeel van het hebben van een cartridge tov een e-copy van het spel?
[ Voor 24% gewijzigd door Terpstars op 06-01-2018 14:00 ]
Of zoals mij zelfs in huis je switch in je carrycase vervoeren zodat je altijd de games die daarin zitten kan pakkenTerpstars schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Welkom bij de club!
Om je vraag te beantwoorden:
Cartridge spellen kan je vaak goedkoper aanschaffen, zowel nieuw als tweedehands.
Je kan ze weer doorverkopen, wat een spel feitelijk nog goedkoper maakt. Ik koop mijn single player spellen altijd op cartridge, mp games juist digitaal.
Je interne opslag raakt minder snel vol
Je kan spellen eventueel uitlenen/ruilen
Sommige mensen vinden het leuk voor de verzameling om de hoesjes in de kast/zichtbaar neer te zetten
Nadelen:
Je kan zo'n kleine cartridge kwijtraken
Als je een ander spel wil spelen moet je van de bank opstaan, dat hele eind naar je switch lopen en er een andere game in douwen. (gewoon zwaar vermoeiend)
Spellen laden iets langzamer als de data van een cartridge gelezen wordt tov het interne Switch geheugen of een goede micro sd-kaart
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq