[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 664.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Alpino42 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:48:
Spelen jullie meer in handheld mode met de switch, of toch vaker op de tv. wat vinden jullie toch het fijnst met de switch.?
Ik speel eigenlijk enkel in de dock mode. Voor handheld mode vind ik het systeem minder fijn en is voor mijn gevoel de beleving minder. Wanneer de televisie niet beschikbaar is grijp ik eigenlijk nog altijd naar mijn 3ds voor handheld gaming.

Select * from fish

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:33
Bij een Twitch Prime abo krijg je nu gratis tot 12 maanden Nintendo Switch Online. Je krijgt drie maanden gratis, en als je 60 dagen je Twitch abonnement houdt, krijg je de overige 9 maanden. Cumuleert met reeds bestaande individuele abonnees, maar niet met Family-abonnementen. Meer info hier.

Gearbox heeft tijdens een livestream Bulletstorm voor Switch aangekondigd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5FIMjI7.png

Torchlight 2 komt trouwens ook naar Switch.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 28-03-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
JackAvery schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:31:
Bij een Twitch Prime abo krijg je nu gratis tot 12 maanden Nintendo Switch Online. Je krijgt drie maanden gratis, en als je 60 dagen je Twitch abonnement houdt, krijg je de overige 9 maanden. Cumuleert met reeds bestaande individuele abonnees, maar niet met Family-abonnementen. Meer info hier.

Gearbox heeft tijdens een livestream Bulletstorm voor Switch aangekondigd:
[Afbeelding]

Torchlight 2 komt trouwens ook naar Switch.
waarom ze dan geen heruitgave van borderlands 1 en 2 doen op de switch is me een raadsel. Heeeel jammer. Had ik super graag gewild en een vreemde keuze om het niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpino42
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-04-2024
@Arunia ik heb nu ook op dit moment de ps4. En wanneer ik aan t gamen zit mijn vrouw langs me te vervelen. Dus wanneer ik de switch heb kan ik gewoon in handheld mode verder gamen zonder problemen en zij kan dan naar haar series/films kijken👍🏽

En wie kent nog de pokemon ervaring op de gameboy color. Dat waren mooie tijden🤗. Dus zodra ik mijn switch heb aangeschaft wil ik weer pokemon kunnen spelen savonds in bed

[ Voor 26% gewijzigd door Alpino42 op 28-03-2019 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Alpino42 of geef haar een tablet. ;) ben iig gezegend met mijn vrouw die gewoon op haar telefoon of ipad een serie of soap kijkt. Scheelt een boel. :p

Ik ken nog wel de tijd van de Gameboy Classic met Pokémon red en yellow. Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadlockk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06-2024
Alpino42 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:48:
Spelen jullie meer in handheld mode met de switch, of toch vaker op de tv. wat vinden jullie toch het fijnst met de switch.?
Ik speel overdag in de trein en 's avonds zet ik hem in de dock. Ik vind het zelf echt ideaal dat beide kan.
Als je met 2 personen (Mario kart b.v.) speelt is het wel fijner in de dock omdat het anders te wel wat klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
precies, als de TV beschikbaar is ga ik niet handheld spelen, maar voor onderweg is handheld ideaal

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-05 16:35
Of gewoon samen met je vrouw gamen! Ik speel tegen en online 2v2 met m'n vriendin Smash Bros. Lachen hoor. Kiest ze altijd fluffy Yoshi. Wilt ze me likken, in een eitje veranderen en uitpoepen!
Alpino42 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 23:12:
@Arunia ik heb nu ook op dit moment de ps4. En wanneer ik aan t gamen zit mijn vrouw langs me te vervelen. Dus wanneer ik de switch heb kan ik gewoon in handheld mode verder gamen zonder problemen en zij kan dan naar haar series/films kijken👍🏽

En wie kent nog de pokemon ervaring op de gameboy color. Dat waren mooie tijden🤗. Dus zodra ik mijn switch heb aangeschaft wil ik weer pokemon kunnen spelen savonds in bed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Terpstars Weet niet wat ik er van moet denken, but that is so wrong in so many ways! :P

Mijn vrouw speelt overigens ook regelmatig mee. Of ze zit mee te kijken met wat ik aan het spelen ben. Als het maar interessant is. Als ik niet te veel side track vind ze het wel interessant, maar dat gepush om iedere keer maar naar Ganon te gaan in Zelda... >_> Yup, nog steeds niet uitgespeeld. Binnenkort maar eens de laatste DB's doen en dan naar Ganon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:57
Iemand Yoshi al opgehaald, ben benieuwd hoe de moeilijkheid van het spel is. De demo was wel erg makkelijk, hoop dat het spel gaande weg toch wel iets moeilijker wordt (meer net als Mario, niet per se zoals DK).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gynnad schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:24:
Iemand Yoshi al opgehaald, ben benieuwd hoe de moeilijkheid van het spel is. De demo was wel erg makkelijk, hoop dat het spel gaande weg toch wel iets moeilijker wordt (meer net als Mario, niet per se zoals DK).
In de filmpjes en trailers zie je wel meer uitdagende levels. Was de demo niet ook het eerste level van Yoshi?
Ik heb hem online besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg maar de komende twee dagen sowieso nog geen tijd :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 04-05 21:29
psychoclown schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:36:
[...]

In de filmpjes en trailers zie je wel meer uitdagende levels. Was de demo niet ook het eerste level van Yoshi?
Ik heb hem online besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg maar de komende twee dagen sowieso nog geen tijd :)
Ik heb hem ook besteld en krijg hem vandaag binnen. De demo was idd het eerste level volgens mij. Ik vond het erg vermakelijk en voor mij de reden om hem te bestellen. Ik verwacht een niet al te moeilijke game maar hopelijk niet zo erg als Kirby op de Switch. Yoshi schijnt ook wel een stuk langer te duren, zeker als je alles uit ieder level wil verzamelen. Kirby was heel makkelijk en heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Cyrax0508 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:45:
[...]

Ik heb hem ook besteld en krijg hem vandaag binnen. De demo was idd het eerste level volgens mij. Ik vond het erg vermakelijk en voor mij de reden om hem te bestellen. Ik verwacht een niet al te moeilijke game maar hopelijk niet zo erg als Kirby op de Switch. Yoshi schijnt ook wel een stuk langer te duren, zeker als je alles uit ieder level wil verzamelen. Kirby was heel makkelijk en heel kort.
Ja eens, al heb ik de 'harde-mode' nooit kunnen proberen omdat die patch uitkwam nadat ik de game al doorverkocht had. Erg benieuwd naar Yoshi, weer een leuke game om ook samen met mijn vriendin te spelen. Zij vond de demo ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
psychoclown schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Ja eens, al heb ik de 'harde-mode' nooit kunnen proberen omdat die patch uitkwam nadat ik de game al doorverkocht had. Erg benied naar Yoshi, weer een leuke game om ook samen met mijn vriendin te spelen. Zij vond de demo ook erg leuk.
Is er een patch voor Kirby? Ik heb hem ook doorverkocht, maar ik koop hem zo weer terug als er echt een vette hard mode in zit. Ik ga even informatie inwinnen :+ Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Cyrax0508 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:49:
[...]

Is er een patch voor Kirby? Ik heb hem ook doorverkocht, maar ik koop hem zo weer terug als er echt een vette hard mode in zit. Ik ga even informatie inwinnen :+ Thnx
https://kotaku.com/after-...s-kirby-game-i-1831264756

Volgens mij alsnog niet echt super moeilijk maar in ieder geval kun je deze gamemode niet meer met blinddoek en vastgenbonden handen spelen lijkt mij.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 29-03-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Thnx, ik zat echt precies op dezelfde pagina :-) te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren Final Fantasy VII gekocht om even wat jeugd sentiment op te halen.

Helaas hebben ze er een aantal 'cheats' in gestopt:
The following extra features are included;

◆ 3x speed mode

◆ Ability to turn battle encounters off

◆ Battle enhancement mode
Nu moet je de sticks induwen om deze cheats te activeren, maar eigenlijk wil ik die optie helemaal niet... Weet iemand of dat uit te zetten is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

RonnieB82 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:23:
Gisteren Final Fantasy VII gekocht om even wat jeugd sentiment op te halen.

Helaas hebben ze er een aantal 'cheats' in gestopt:

[...]

Nu moet je de sticks induwen om deze cheats te activeren, maar eigenlijk wil ik die optie helemaal niet... Weet iemand of dat uit te zetten is?
Ja. Niet aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-04 17:21
Yoshi skip ik maar. Ziet er echt geweldig uit maar het is me véél te makkelijk, de demo althans.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:49:
Yoshi skip ik maar. Ziet er echt geweldig uit maar het is me véél te makkelijk, de demo althans.
Denk ook dat het wel wat te makkelijk zal zijn, maar Nintendo is waardevast qua prijzen van hun eigen games. Ik ga hem spelen met mijn dochters en als hij uit is, verkoop ik hem weer voor € 45,00 oid. Prima deal.

Hoewel in zowat iedere game het eerste level zeer makkelijk is trouwens? Het is dat ik het in reviews ook lees, dat het pas later een keer iets lastiger kan worden, want vanuit een demo met 1 level zou ik dat niet gelijk verwachten. Maar het is natuurlijk wel Yoshi, die games zijn vaak niet zo heel lastig :-)

[ Voor 26% gewijzigd door Cyrax0508 op 29-03-2019 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24
Vannacht is Mario & Sonic At The Tokyo Olympics 2020 getoond. Evenals tweede Tokyo Olympische sportgame voor de Switch.
(samen met de officiele mobiele game met Sonic)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Tokyo 2020 Olympics The Official Video Game + Mario & Sonic at the Tokyo 2020 Olympic Games

Daarnaast zijn er nog een aantal Sega Ages games aangekondigd voor de Switch. Te weten: Shinobi, Wonder Boy In Monster World, Fantasy Zone, Puzzle & Action: Ichidant-R, Herzog Zwei and G-Loc Air Battle

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 30-03-2019 09:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Zeror schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:24:
Vannacht is Mario & Sonic At The Tokyo Olympics 2020 getoond.
(samen met de officiele mobiele game)

[YouTube: Tokyo 2020 Olympics The Official Video Game + Mario & Sonic at the Tokyo 2020 Olympic Games]
Is het niet de eerste keer dat een Nintendo console zowel de gewone game van de Olympische Spelen krijgt als de Mario en Sonic versie?
Tokyo 2020 Olympics: The Official Videogame komt deze zomer uit. De timing van Mario en Sonic is iets beter, gepland voor deze winter en dus een stuk dichter bij de effectieve Spelen ;)

Overigens heeft Sega ook zes nieuwe titels in de AGES serie aangekondigd: Shinobi, Fantasy Zone, Herzog Zwei, Wonder Boy: Monster Land en Puzzle & Action: Ichidant-R. Helaas komt de nieuwe Sakura Wars game niet naar Switch.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D24ytXjUkAAbYVV.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05 16:03
Bij mediamarkt Zoetermeer een switch met screenprotector opberghoes en een game naar keuze voor 399

https://ibb.co/JtMxGsN

[ Voor 19% gewijzigd door Signs op 30-03-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Signs schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:45:
Bij mediamarkt Zoetermeer een switch met screenprotector opberghoes en een game naar keuze voor 399

https://ibb.co/JtMxGsN
Dat lijkt mij geen aanbieding, want als je alles nieuw afzonderlijk koopt ben je praktisch hetzelfde kwijt 8)7

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:39

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-02 23:00
Binnenkort wil ik een Mario game gaan aanschaffen maar twijfel tussen Super Mario Odyssey en Super Mario Bros U. Deluxe .
Een goede Mario platformer is nooit weg natuurlijk ( laatste die ik heb gespeeld was op de Game Boy Advance, SMB3) en een 3D Mario game heb ik sowieso nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:57
WenJam schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:18:
Binnenkort wil ik een Mario game gaan aanschaffen maar twijfel tussen Super Mario Odyssey en Super Mario Bros U. Deluxe .
Een goede Mario platformer is nooit weg natuurlijk ( laatste die ik heb gespeeld was op de Game Boy Advance, SMB3) en een 3D Mario game heb ik sowieso nog nooit gespeeld.
Ze zijn beide ontzettend goed, dus als het geld het toelaat zou ik ze allebei aanschaffen. De Deluxe variant is wel de meer klassieke versie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 04-05 16:35
Wat mij betreft 100% voor Odyssey gaan. Geweldige game die echt weer indruk op je weet te maken. Terwijl SMBU Deluxe ook goed is, maar meer van hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 00:50

KoensSocialL

Mezelf.

Jammer dat het niet echt is! (zie link)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2_S946XgAAP76a?format=jpg&name=900x900

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft hun E3 website alvast online gezet:

https://e3.nintendo.com/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Zeror schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:47:
Nintendo heeft hun E3 website alvast online gezet:

https://e3.nintendo.com/
Wat denken we, E3 Direct op de 11de?

Op PAX East hebben mensen met een aantal releases kunnen spelen die binnenkort uitkomen:

- Mortal Kombat 11: blijkbaar was het niet toegelaten om footage te maken om vergelijkingen met de PS4 versie nog even te vermijden terwijl ze de Switch versie verder polishen, maar mensen die het gespelen hebben, waren onder de indruk: 60 FPS, 3D models die best in orde waren... Voor besprekingen zie bvb US Gamer of GameXplain.
- Assassin's Creed 3 remaster footage hier, framerate is solide ivm de WiiU versie.
- Ook Hellblade zag er boven verwachtingen uit:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Hellblade: Senua's Sacrifice - Nintendo Switch Gameplay (PAX East 2019)

Tenslotte: met de geruchten dat er nieuwe Switch modellen komen, leek het me interessant even in Nvidia's financiële verslagen te duiken. Dit viel op (bron) in de info van het vorige kwartaal:
Tegra Processor business revenue - which includes Automotive, SOC modules for gaming platforms, and embedded edge AI platforms - was $225 million, down 50 percent from a year ago and down 45 percent sequentially, primarily reflecting a decline in shipments of SOC modules for gaming platforms.
Gezien Nintendo de belangrijkste afnemer is van Tegra voor gaming, betekent dit dat N minder Tegra's koopt momenteel. We weten ook dat de verkopen van Switch niet afnemen, en verder is er door iemand met sales connecties op het ResetERA gesuggereerd dat de vernoemde revisies er mogelijk aankomen omdat Nvidia de Tegar X1 niet meer wilt produceren.

Geeft wat mij betreft toch wat extra credit aan de mogelijkheid dat die revisies er relatief snel zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

JackAvery schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:27:
[...]

Tenslotte: met de geruchten dat er nieuwe Switch modellen komen, leek het me interessant even in Nvidia's financiële verslagen te duiken. Dit was interessant (bron):

[...]
Gezien Nintendo de belangrijkste afnemer is van Tegra voor gaming, betekent dit dat N minder Tegra's koopt momenteel. We weten ook dat de verkopen van Switch niet afnemen, en verder is er door iemand met sales connecties op het ResetERA gesuggereerd dat de vernoemde revisies er mogelijk aankomen omdat Nvidia de Tegar X1 niet meer wilt produceren.

Geeft wat mij betreft toch wat extra credit aan de mogelijkheid dat die revisies er relatief snel zullen zijn?
Interessante info! Ik ben heel benieuwd hoe zich dit komende tijd ontplooid. Mocht er een 'pro' versie komen met genoeg interessante upgrades of extra features dan ben ik wel geinteresseerd in een nieuwe Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
psychoclown schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Interessante info! Ik ben heel benieuwd hoe zich dit komende tijd ontplooid. Mocht er een 'pro' versie komen met genoeg interessante upgrades of extra features dan ben ik wel geinteresseerd in een nieuwe Switch.
Heb de cijfers even naast elkaar gezet om te zien of mijn redenering geen volledige onzin was. Bronnen zijn de financiële verslagen van Nvidia en Nintendo, waarbij ik de totale omzet per kwartaal van Tegra heb verminderd met de omzet die ze toeschrijven aan automotive.

Switch vs Tegra

De daling in omzet (maw aankopen) is heel duidelijk te zien in de laatste twee kwartalen, waar Tegra (excl automotive) omzet terugkeert naar het niveau van H1 2016. Switch is niet het enige Tegra product dat Nvidia verkoopt natuurlijk, maar het zou me verbazen als bvb de Shield TV een erg grote impact heeft op de omzet.

Er zouden nog andere redenen kunnen zijn voor een daling, bvb. overproductie, of de cyclische aard van consoleverkopen, maar het is plots wel enorm laag.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 01-04-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:10

DevWouter

Creator of ThenNext

JackAvery schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:47:
[...]

Heb de cijfers even naast elkaar gezet om te zien of mijn redenering geen volledige onzin was. Bronnen zijn de financiële verslagen van Nvidia en Nintendo, waarbij ik de totale omzet per kwartaal van Tegra heb verminderd met de omzet die ze toeschrijven aan automotive.

[Afbeelding: Switch vs Tegra]

De daling in omzet (maw aankopen) is heel duidelijk te zien in de laatste twee kwartalen, waar Tegra (excl automotive) omzet terugkeert naar het niveau van H1 2016. Switch is niet het enige Tegra product dat Nvidia verkoopt natuurlijk, maar het zou me verbazen als bvb de Shield TV een erg grote impact heeft op de omzet.

Er zouden nog andere redenen kunnen zijn voor een daling, bvb. overproductie, of de cyclische aard van consoleverkopen, maar het is plots wel enorm laag.
Vreemd, maar uit die diagram lijkt het alsof in de laatste Q4 er meer Switches verkocht zijn dan dat er aan Tegra's zijn ingekocht. Zijn dit misschien de productie cijfers?

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seroczynski schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:09:
[...]

Dat lijkt mij geen aanbieding, want als je alles nieuw afzonderlijk koopt ben je praktisch hetzelfde kwijt 8)7
Misschien doet Pokemon Let’s Go met Poke Ball ook mee met de aanbieding :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@DevWouter , Tegra cijfers zijn omzet in miljoenen dollars, Switch verkopen zijn verscheepte consoles. Ik heb de Y-assen niet gesplitst, mijn fout voor de onduidelijkheid.

Een paar dingen om rekening mee te houden:
- Tussen Tegra aankoop en Switch verkopen zit een onbekende tijdsspanne.
- Productelijnen hebben een maximale capaciteit. Nintendo verkoopt zoals je ziet enorm veel in de kerstperiode, dus bouwen ze tijdens het jaar voorraad op die dan later geleverd worden aan groothandels.

Mijn uneducated guess is dat Nintendo elke Tegra heeft opgekocht waar ze hun handen aan konden krijgen tussen Q3 2017 en Q2 2018. Rond februari 2018 waren bvb de voorraadproblemen in Japan eindelijk opgelost, als ik het me goed herinner. Gezien Nintendo meerdere malen heeft gezegd dat ze 20 miljoen Switches wilden verkopen in dit fiscale jaar, is het waarschijnlijk dat Nintendo momenteel meer stock heeft dan ze zouden willen... maar zelfs bij een overstock scenario lijkt dit een enorm sterke daling in Tegra omzet.

Overstock kunnen we misschien een idee van krijgen door te gaan kijken naar de waarde van huidige inventory op het balance sheet van Nintendo. In maart 2018 was deze 140 miljard Yen waard, in september 2018 326 miljard , en eind december 2018, 180 miljard . Vergelijk je kwartaal op kwartaal, dan was dit eind december 2017 95 miljard yen. Over het algemeen was de inventory in 2017 veel kleiner dan in ' 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Misschien krijgen de Switch revisies een custom nvidia chip die nivida zelf niet onder het Tegra merk plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Odsyssey 100% Ik heb beide games gespeeld en Bros U. Deluxe is ook een puike game maar niets wat je niet eerder gezien of gespeeld hebt als je eerdere 2D Mario's hebt gespeeld. Odyssey is oprecht van een heel andere orde. Het is mijn favo game van de afgelopen 5 jaar. Ik vond hem echt fantastisch goed.

Als je dan toch op zoek bent naar een vette 2D platformer, ga dan voor Donkey Kong Tropical Freeze :) Die is in mijn bescheiden mening beter dan Bros Deluxe (die ook gewoon prima is).

Ik heb overigens ook Yoshi's Crafted World en ook die game vind ik heerlijk. De game is verre van moeilijk, maar alles willen verzamelen en vinden kan toch wel een behoorlijke klus vinden. Lekker laidback game is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
Dank voor jullie reacties!
Vanavond Mario Odyssey aanschaffen oOo

Lijst met games die ik graag zou willen spelen wordt met de week langer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
WenJam schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:51:
Dank voor jullie reacties!
Vanavond Mario Odyssey aanschaffen oOo

Lijst met games die ik graag zou willen spelen wordt met de week langer 8)
Same here. Ik ben sinds kort weer terug bij de Switch en ik moet zoveel nog gaan spelen en ik wil er nog zoveel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:31
Cyrax0508 schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:33:
[...]

Odsyssey 100% Ik heb beide games gespeeld en Bros U. Deluxe is ook een puike game maar niets wat je niet eerder gezien of gespeeld hebt als je eerdere 2D Mario's hebt gespeeld. Odyssey is oprecht van een heel andere orde. Het is mijn favo game van de afgelopen 5 jaar. Ik vond hem echt fantastisch goed.

Als je dan toch op zoek bent naar een vette 2D platformer, ga dan voor Donkey Kong Tropical Freeze :) Die is in mijn bescheiden mening beter dan Bros Deluxe (die ook gewoon prima is).

Ik heb overigens ook Yoshi's Crafted World en ook die game vind ik heerlijk. De game is verre van moeilijk, maar alles willen verzamelen en vinden kan toch wel een behoorlijke klus vinden. Lekker laidback game is dat.
Ik vind Odsyssey eigenlijk veels te makkelijk. Is Bros U Deluxe ook zo eenvoudig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Farrell schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vind Odsyssey eigenlijk veels te makkelijk. Is Bros U Deluxe ook zo eenvoudig?
Vind ik niet te vergelijken eigenlijk. Bros U is een 2D platformer en Odyssey is een 3D platformer. Bros U heeft wel meer uitdaging vind ik persoonlijk, maar Odyssey vond ik gewoon echt vele malen leuker en ook veel langer dan Bros U.

Donkey Kong TF is echter van een andere orde. Die vind ik nou echt uitdagend als je alles wil verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:47:
[...]

Vind ik niet te vergelijken eigenlijk. Bros U is een 2D platformer en Odyssey is een 3D platformer. Bros U heeft wel meer uitdaging vind ik persoonlijk, maar Odyssey vond ik gewoon echt vele malen leuker en ook veel langer dan Bros U.

Donkey Kong TF is echter van een andere orde. Die vind ik nou echt uitdagend als je alles wil verzamelen.
Zelfs als je niet alles wil verzamelen is hij al lastig genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Walkman schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:14:
[...]

Zelfs als je niet alles wil verzamelen is hij al lastig genoeg ;)
Ja, dat is waar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
:o _/-\o_

Bekijk op YouTube
Everything Coming To Switch - April Fools 2019

Bekijk op YouTube
Splatoon Island - Announcement Trailer

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 01-04-2019 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Lol, een Nintendo switch simulator voor de Nintendo switch :+. Er staan wel een paar dingen tussen die wel gaaf zouden zijn :P

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:10

DevWouter

Creator of ThenNext

Hm... LoZ:OoT is gewoon een cash grab... Wacht ook windwaker... Ik had liever dat ze Twilight... Waaaaat.... Elke Zelda? Ook die van Philips CD-I... That is fluffing awesome!
...
... Ah... Crap!

_/-\o_

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Een tentakelspektakel...?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eFfmdb3.jpg

Hmm, wat nieuws rondom Petit Computer voor de Switch?
SmileBASIC Keyboard And Mouse Set Compatible With Switch Coming To Japan
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3Ce66hVYAAmw_H.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door RayNbow op 01-04-2019 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
Als verstokte retro/2d fan zou ik mario u moeten zeggen, maar.....there only so much you can do with the mario formula natuurlijk. En volgens mij vinden velen smw/sm3 nog altijd de beste 2d mario's.

Oddessey is echt een prachtige game. Helaas nog niet zoveel tijd mee doorgebracht als ik zou willen, maar de momenten dat ik gespeeld heb enorm genoten.

Wat verder bij mij altijd meespeeld is het type spel waar je zin in hebt, 2d mario is toch meer actie platforming, en 3d mario is toch ook vaak meer exploration......het is allebei leuk, maar als ik in het algemeen theoretisch moet kiezen, dan vind ik actie leuker (daarom vond ik destijds mario64 een tegenvaller, ik was niet voorbereid om minder actie en meer verkennen)

maar.......ik heb nu dus wel oddessey en nog geen mario u (of dk tf for that matter) die komen er beide absoluut nog wel een keer, maar kans is groot dat dit pas is als ze in de select range komen oid.

helpt dit? :+

========

aw lees net dat je al besloten had, haha. Geniet ervan iig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
Super Mario Odyssey ongeveer 2 uur gespeeld, erg leuke game tot nu toe!
Moet wel erg wennen aan een 3D Mario moet ik zeggen.
De controls zijn nog wel ff wennen (spelen jullie met een pro-controller of met die zwapper dingen?)
Veel skills moet ik nog onder de knie krijgen maar dat zal een kwestie van tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
WenJam schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:53:
Super Mario Odyssey ongeveer 2 uur gespeeld, erg leuke game tot nu toe!
Moet wel erg wennen aan een 3D Mario moet ik zeggen.
De controls zijn nog wel ff wennen (spelen jullie met een pro-controller of met die zwapper dingen?)
Veel skills moet ik nog onder de knie krijgen maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
Met de zwapper dingen, één per hand :p Erg fijn spel.

Atlus heeft net een teaser site voor Persona 5 S online gezet. Meer informatie op 25 april, maar Gematsu heeft alvast een teaser in de broncode vertaald. Speculatie alom dat dit misschien een aankondiging van een Switch port is... ;)

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 02-04-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:01:
[...]

Met de zwapper dingen, één per hand :p Erg fijn spel.
Ik heb hem voornamelijk handheld gespeeld met joycons aan het scherm (ondanks dat het spel je erg graag met losse joycons will laten spelen.

Ik vond dat met Mario galaxy op de wii echter zo irritant dat ik die game niet eens gekocht heb en nog altijd hoop op een versie zonder motion controls......nsmb wii tolereer ik nog net al hoewel ik de motion controls ook daar irritant vind.
Dus als het niet hoeft geen motion controls voor mij.

Laatst ook een half uurtje docked gespeeld en idd dan met pro controller. Speelde prima. Maar kan me voorstellen dat als je veel speelt wellicht nadelen ontdekt. Misschien moet ik de motion control met oddessey ook gewoon een kans geven maar........heb duidelijk aversie :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Zeror Ik heb heel hard gelachen om dat filmpje van de Direct. Maar Nintendo, Brazzers? Respect dat jullie het aan durven om een porno site op te nemen in een 1 april grap. Damn!

Maar wel echt super grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04 18:55
Arunia schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:13:
@Zeror Ik heb heel hard gelachen om dat filmpje van de Direct. Maar Nintendo, Brazzers? Respect dat jullie het aan durven om een porno site op te nemen in een 1 april grap. Damn!

Maar wel echt super grappig.
Het filmpje was van IGN, niet Nintendo. Maar laat wel zien dat ze erg goed Nintendo’s stijl na hebben gebootst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
Gaat iemand vandaag Darksiders 1 oppikken? Ik wel. Heb heb het destijds uitgespeeld op de xbox360, maar dat is zo lang geleden dat ik me dat niet meer herinner behalve dat ik hem heel tof vond plus de port schijn heel goed te zijn met een performance mode en quality mode optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Jammer dat de direct een 1 april grap was.
Had graag The Wind Waker gehad op de switch.
Zo'n goede herinneringen aan en een geweldig spel

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Clavat schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:08:
Jammer dat de direct een 1 april grap was.
Had graag The Wind Waker gehad op de switch.
Zo'n goede herinneringen aan en een geweldig spel
Kijk of je cheap een WiiU kan scoren

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:56
Ampix schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:46:
[...]

Het filmpje was van IGN, niet Nintendo. Maar laat wel zien dat ze erg goed Nintendo’s stijl na hebben gebootst.
Maar dit moet toch wel in samenwerking of goedkeuring van Nintendo gemaakt zijn? Kan me anders niet voorstellen dat IGN hier ongestraft mee weg komt als Nintendo hier niks van afwist.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:55
@Raem , waarschijnlijk niet. Als parodie mag er best veel, als maar duidelijk is dat het een parodie is.
https://www.iusmentis.com/auteursrecht/parodie/
https://www.iusmentis.com/auteursrecht/parodie/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-05 11:20
Ik ben afgelopen zondag eens naar de Smyth's superstores gegaan , en een Switch met botw en super mario odessy gekocht... terwijl de 50+ cassiere mij vroeg "of ik niet te oud was voor een nintendo" en ik reageerde of hij niet te oud was carrierewijs om in een speelgoedwinkel als cassiere te werken :D, maargoed, ik ben er in ieder super-blij mee ;)

Nu heb ik een vraag.. gebruiken jullie een dock protector ? en is er een betere manier om het te beschermen .. of is mijn manier van een sok doorknippen en dat als bescherming te gebruiken voldoende ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Metallize Ik gebruik geen protector voor het dock. Wel een glas screenprotector (alhoewel een gewone ook prima is hoor) en nergens last van.

Te oud voor Nintendo? TSss, ik game nog steeds heel graag en Nintendo consoles komen er bij mij altijd zonder nadenken in. Had bij de Switch met Zelda en Mario Odyssey echt weer het gevoel van vroeger toen we een NES kregen en later de SNES. Was wel weer erg fijn na lange tijd dat gevoel terug te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-05 05:54
Metallize schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:53:
Ik ben afgelopen zondag eens naar de Smyth's superstores gegaan , en een Switch met botw en super mario odessy gekocht... terwijl de 50+ cassiere mij vroeg "of ik niet te oud was voor een nintendo" en ik reageerde of hij niet te oud was carrierewijs om in een speelgoedwinkel als cassiere te werken :D, maargoed, ik ben er in ieder super-blij mee ;)

Nu heb ik een vraag.. gebruiken jullie een dock protector ? en is er een betere manier om het te beschermen .. of is mijn manier van een sok doorknippen en dat als bescherming te gebruiken voldoende ?
Ik gebruik dit niet, en ik gebruik ook geen screenprotector. Ik heb de switch sinds dag 1, en ondertussen zie ik op de bezel wel wat miniscule krasjes, maar gezien het niet op het scherm is vind ik het niet zo een probleem. Ik zie zo een switch, net als mijn telefoon trouwens, als een gebruiksproduct, en ik wil niet inleveren op ervaring, door bijvoorbeeld een screenprotector. Als je een beetje normaal met je spullen omgaat dan is er niet echt een probleem.

Veel plezier met je aankoop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-05 11:20
Arunia schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:00:
@Metallize Ik gebruik geen protector voor het dock. Wel een glas screenprotector (alhoewel een gewone ook prima is hoor) en nergens last van.

Te oud voor Nintendo? TSss, ik game nog steeds heel graag en Nintendo consoles komen er bij mij altijd zonder nadenken in. Had bij de Switch met Zelda en Mario Odyssey echt weer het gevoel van vroeger toen we een NES kregen en later de SNES. Was wel weer erg fijn na lange tijd dat gevoel terug te hebben.
Och het zal mij een zorg zijn wat ze denken (en het is gewoon de typische "Irisch black humor " 8) ) en ja .... mijn laatste nintendo was een gameboy dus ...yeap het is lang geleden O+

[ Voor 3% gewijzigd door Metallize op 02-04-2019 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:46
Een paar weken geleden de Statisfye gaming grip binnen gekregen en damn wat een verschil in gameplezier geeft dat. Ik kreeg nog wel eens gevoelloze handen in handheld modus of zelfs kramp, maar door het ontwerp zitten nu beide thumsticks op dezelfde afstand van de "zijkant"

Ook de rubber afwerking aan de achterkant voelt kwalitatief aan. Had een soortgelijke 3D print gemaakt, maar dit voelt toch 10x beter aan.

Dikke aanrader dus. Zeker met volwassen (of gewoon grotere) handen.

https://www.satisfye.com/

@Emmavdv

Precies. Hier ook zonder protector (op de Switch dan :o ) sinds release en er zal heus wel wat op zitten , maar niks te zien tijden het gamen.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 02-04-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-03 00:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
coolbvrobin schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:40:
[...]

Sad face een paar spellen had ik toch traag gehad :+
Leuke 1 april grap! :P
Als het bericht van @JackAvery klopt, dan is er in ieder geval eentje die gaat komen :)

Maar ik ben het met je eens. Als er een aantal van het lijstje komen, zoals Witcher 3, dan mag de playstation hier wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hellblade heeft een release datum gekregen: 11 april, a.k.a. volgende week. Bron.

Nog een cool nieuwtje is dat Civilization 6 nu cross-platform saves heeft tussen PC en Switch.
Emmavdv schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:47:
Als het bericht van @JackAvery klopt, dan is er in ieder geval eentje die gaat komen :)
Het blijft speculatie maar er is vannacht weer olie op het vuur gegooid, want men heeft ontdekt dat Persona 5 voor Switch is toegevoegd aan de inventory-database van Best Buy:
Ik zou er nog steeds een beetje skeptisch over zijn, maar waar rook is, is vuur? Overigens heeft men Metroid Prime Trilogy en
spoiler:
The Legend of Zelda: A Link To The Past
ook in de database-updates van Best Buy gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
JackAvery schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:41:
Nog een cool nieuwtje is dat Civilization 6 nu cross-platform saves heeft tussen PC en Switch.
Neem aan dat dit alleen geldt voor games die je bent gestart met alleen het basisspel? Dit is mijn favoriete PC game, en ook de enige game die ik op pc speel, dus het klinkt wel aantrekkelijk om ook onderweg te kunnen spelen. Alleen als ik dan niet meer met m'n uitbreidingen kan spelen vind ik het wel een beetje schraal en wil ik er geen 30€ tegenaan knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@Emmavdv - inderdaad. Voor details zie de YouTube video van Firaxis.

Lijkt er wel op dat die expansies vroeger of later zullen gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Naar mijn idee is een Persona game naar de Switch redelijk voor de hand liggend sinds de aankondiging van Joker als character in Smash Bros. Waarom zou Nintendo die moeite doen voor een dergelijk character als bijbehorende game niet op de Switch zou verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Touchdomex schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:10:
[...]

Kijk of je cheap een WiiU kan scoren
* Sagat aait zijn cube
Is natuurlijk geen hd, maar nog prima te pruimen wat mij betreft! Mijn cube heeft wel alleen maar composite, maar via de wii kan ik het wel via component outputten, en via pc emulatie kom je natuurlijk ook een heel eind voor beter beeld, al hoewel ik zelda toch wel iets vind waar het net leuker is om met echte hardware EN ook software, als het even kan, te spelen

Zelfde geld voor mij voor darksiders (backlog wise, die is wel al hd ;) ), ik heb die game nog in de backlog voor x360 en ps3, dus als ik echt zin krijg even snel kijken welke van die 2 de beste versie is en dan lekker die spelen.

Er nog steeds geen nieuws over f-zero? dat is een game waar ik wel graag een nieuwe versie zou willen hebben (al hoewel ik ook daar natuurlijk beschik over diverse retro varianten :P )
Metallize schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:06:
[...]

Och het zal mij een zorg zijn wat ze denken (en het is gewoon de typische "Irisch black humor " 8) ) en ja .... mijn laatste nintendo was een gameboy dus ...yeap het is lang geleden O+
Haha afhankelijk van met hoeveel humor het aan beide kanten gebracht werd had ik graag het gezicht van die kassa gast willen zien!

En wanneer stop ik met gamen?
Buiten de obvious 'tuin op je buik' reply, kan ik me echt alleen maar voorstellen als het om wat voor reden lichamelijk echt niet meer gaat. Zelfs als er alleen nog maar games komen waar ik geen tot weining intresse in heb (fortnite/minecraft) dan heb ik aan mijn backlog genoeg en mocht ik daar ooit doorheen komen dan is het helemaal geen straf om bepaalde games nogmaals te doen :Y

Oh en bij gebrek aan nieuwe alternatieven zou ik me mogelijk nog wel met MC/FN of apex ook vast nog wel een beetje kunnen vermaken, geen interesse betekent dat ik ze nu geen kans geef, maar niet dat ik het ook echt slechte spellen vind. Ik speel nu alleen liever andere games.

[ Voor 54% gewijzigd door Sagat op 03-04-2019 11:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
[...]

* Sagat aait zijn cube
Is natuurlijk geen hd, maar nog prima te pruimen wat mij betreft! Mijn cube heeft wel alleen maar composite, maar via de wii kan ik het wel via component outputten, en via pc emulatie kom je natuurlijk ook een heel eind voor beter beeld, al hoewel ik zelda toch wel iets vind waar het net leuker is om met echte hardware EN ook software, als het even kan, te spelen

Zelfde geld voor mij voor darksiders (backlog wise, die is wel al hd ;) ), ik heb die game nog in de backlog voor x360 en ps3, dus als ik echt zin krijg even snel kijken welke van die 2 de beste versie is en dan lekker die spelen.

Er nog steeds geen nieuws over f-zero? dat is een game waar ik wel graag een nieuwe versie zou willen hebben (al hoewel ik ook daar natuurlijk beschik over diverse retro varianten :P )

[...]

Haha afhankelijk van met hoeveel humor het aan beide kanten gebracht werd had ik graag het gezicht van die kassa gast willen zien!

En wanneer stop ik met gamen?
Buiten de obvious 'tuin op je buik' reply, kan ik me echt alleen maar voorstellen als het om wat voor reden lichamelijk echt niet meer gaat. Zelfs als er alleen nog maar games komen waar ik geen tot weining intresse in heb (fortnite/minecraft) dan heb ik aan mijn backlog genoeg en mocht ik daar ooit doorheen komen dan is het helemaal geen straf om bepaalde games nogmaals te doen :Y

Oh en bij gebrek aan nieuwe alternatieven zou ik me mogelijk nog wel met MC/FN of apex ook vast nog wel een beetje kunnen vermaken, geen interesse betekent dat ik ze nu geen kans geef, maar niet dat ik het ook echt slechte spellen vind. Ik speel nu alleen liever andere games.
toon volledige bericht
Mijn Cube is de enige old skool console die ik bewaard heb 

Verder ben ik vooral benieuwd naar de releasedata van Luigi’s Mansion 3 en Links Awakening.

Stoppen met gamen? Ik ben inmiddels (net aan hoor :P ) de 40 gepasseerd maar ik ben nog steeds zo blij als dat ik was toen ik 7 was met een nieuwe Mario of Zelda. Ik speel dan wel vele malen minder dan vroeger, maar het zit er nog steeds in, gamen. Ik hou het ook altijd in de gaten en Nintendo is al sinds de Game & Watch een favoriet.

Mijn vriendin snapt er niets van dat iemand met kinderen, een koophuis, relatie en een leidinggevende baan als een kind zo blij zijn met een spelletje waarin een poppetje met een rode tuinbroek en dito petje kan zijn. Stoppen dus alleen als ik fysiek of geestelijk niet meer kan gamen en in dat laatste geval herbeleef ik mijn jeugd waarschijnlijk weer. In mijn hoofd blijf ik dan misschien wel gamen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Cyrax0508 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:37:
[...]

Mijn Cube is de enige old skool console die ik bewaard heb 

Verder ben ik vooral benieuwd naar de releasedata van Luigi’s Mansion 3 en Links Awakening.

Stoppen met gamen? Ik ben inmiddels (net aan hoor :P ) de 40 gepasseerd maar ik ben nog steeds zo blij als dat ik was toen ik 7 was met een nieuwe Mario of Zelda. Ik speel dan wel vele malen minder dan vroeger, maar het zit er nog steeds in, gamen. Ik hou het ook altijd in de gaten en Nintendo is al sinds de Game & Watch een favoriet.

Mijn vriendin snapt er niets van dat iemand met kinderen, een koophuis, relatie en een leidinggevende baan als een kind zo blij zijn met een spelletje waarin een poppetje met een rode tuinbroek en dito petje kan zijn. Stoppen dus alleen als ik fysiek of geestelijk niet meer kan gamen en in dat laatste geval herbeleef ik mijn jeugd waarschijnlijk weer. In mijn hoofd blijf ik dan misschien wel gamen :+
offtopic:
Meer voor retro topic of zelfs relatie topics dit maar feest van herkenbaarheid dit. Ik vermoei mijn vrouw er verder ook niet mee, maar zelf verwacht ze wel dat ik luister als ze uitgebreid over de tuin gaat vertellen.
En ja, haar logica 'maar de tuin is voor iedereen'(dan denk ik, de kids vinden gamen waarschijnlijk leuker dan de tuin) maar ach, you take the bad with the good ;) Ben nog steeds dol op haar verder.

on topic:
Luigi's mansion heb ik ook interesse in, zit er zwaar over te twijfelen of ik deel 2 nog willen halen op de 3ds, maar ben gewoon minder een handheld gamer dus een switch versie zou ik zeker prefereren! Links awakening heb ik grappig genoeg 2 keer (uit?)gespeeld, een keer de gewone gameboy versie en de color/remake versie ofzo? Weet het niet meer precies, maar daarom sla ik die wsl over.....Mochten ze ook LttP of minish/mimish cap op deze manier heruitbrengen is het wel insta buy voor mij.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:47:
[...]

offtopic:
Meer voor retro topic of zelfs relatie topics dit maar feest van herkenbaarheid dit. Ik vermoei mijn vrouw er verder ook niet mee, maar zelf verwacht ze wel dat ik luister als ze uitgebreid over de tuin gaat vertellen.
En ja, haar logica 'maar de tuin is voor iedereen'(dan denk ik, de kids vinden gamen waarschijnlijk leuker dan de tuin) maar ach, you take the bad with the good ;) Ben nog steeds dol op haar verder.

on topic:
Luigi's mansion heb ik ook interesse in, zit er zwaar over te twijfelen of ik deel 2 nog willen halen op de 3ds, maar ben gewoon minder een handheld gamer dus een switch versie zou ik zeker prefereren! Links awakening heb ik grappig genoeg 2 keer (uit?)gespeeld, een keer de gewone gameboy versie en de color/remake versie ofzo? Weet het niet meer precies, maar daarom sla ik die wsl over.....Mochten ze ook LttP of minish/mimish cap op deze manier heruitbrengen is het wel insta buy voor mij.
Same here, ik ben niet echt een handheldgamer (ik heb wel een 3DS) en ik heb zowel LM op de Cube als op de 3DS gespeeld. Deeltje twee uiteraard op de 3DS en dat was toch wel een favorietje van mijn 3DS.

Links Awakening heb ik nooit echt gespeeld in die tijd (wel eens gespeeld maar ik had hem zelf niet), dus dat wordt voor mij een insta buy, daar kijk ik echt ontzettend naar uit. De Luigi's Manison games vind ik gewoon fantastisch. Maar ik ben raar, want ik vind Yoshi's Crafted World echt geweldig tof. Daar ben ik een van de weinige in volgens mij. Ik vind de game ook makkelijk ALS je alleen de levels wil doorlopen. Als je alles wil verzamelen is het nog steeds niet moeilijk maar wel een stukje lastiger vind ik persoonlijk. En ik wil altijd alles uit een level halen, dus ik speel gerust 5 x hetzelfde level totdat ik alles eruit heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Cyrax0508 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:54:
[...]

Same here, ik ben niet echt een handheldgamer (ik heb wel een 3DS) en ik heb zowel LM op de Cube als op de 3DS gespeeld. Deeltje twee uiteraard op de 3DS en dat was toch wel een favorietje van mijn 3DS.

Links Awakening heb ik nooit echt gespeeld in die tijd (wel eens gespeeld maar ik had hem zelf niet), dus dat wordt voor mij een insta buy, daar kijk ik echt ontzettend naar uit. De Luigi's Manison games vind ik gewoon fantastisch. Maar ik ben raar, want ik vind Yoshi's Crafted World echt geweldig tof. Daar ben ik een van de weinige in volgens mij. Ik vind de game ook makkelijk ALS je alleen de levels wil doorlopen. Als je alles wil verzamelen is het nog steeds niet moeilijk maar wel een stukje lastiger vind ik persoonlijk. En ik wil altijd alles uit een level halen, dus ik speel gerust 5 x hetzelfde level totdat ik alles eruit heb gehaald.
Heb hetzelfde wel is gepost over yoshi (maar dan de snes versie, ik bedoel collectables die random naar beneden vallen en weg kunnen lopen en na een paar seconden verdwijnen?!). Dus vind het absoluut niet raar hoor.
Maar in feite is 'gewoon' uitspelen dan easy mode, en alle collecables hard mode.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Link's Awakening is één van mijn favoriete delen in de serie. De eerste keer op de GameBoy, en daarna op de GameBoy Color. Prachtig verhaal en ziet er ook echt leuk uit. Ik heb inmiddels de pre-order voor de Switch remake gedaan, want wat ziet het er weer mooi uit zeg. Remakes van games die inmiddels de twintig zijn gepasseerd is iets dat mij heel erg blij maken kan :)

Luigi's Mansion 2 op de 3DS vond ik een enorme tegenvaller, helemaal omdat ik zo aangenaam verrast was van het eerste deel (binnenkort nog maar een keer met een maat van mij uitspelen). Voornamelijk het feit dat je niet meer in één groot 'spookhuis' aan het rondlopen bent nam voor mij erg veel van de charme weg. Ik kijk dan wel weer erg uit naar deel drie, omdat ik op de Switch een terugkeer naar het eerste deel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Ik keek ook uit naar links awakening, maar had eigenlijk gehoopt, omdat het zo een oud spel is, dat hij meer in de €40 range zou vallen. Als ik nu naar de pre-orders kijk, lijkt het er op dat de adviesprijs gewoon €60 is. Dat vind ik denk ik te veel voor zo een soort spel. Ik heb een keer eerder een 2d zelda gespeeld, namelijk Link between worlds, maar hier was ik in 20 uur wel door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
http://www.ladbible.com/t...gamingbible?source=gaming

Master Chief naar Super Smash Bros??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Emmavdv schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:54:
Ik keek ook uit naar links awakening, maar had eigenlijk gehoopt, omdat het zo een oud spel is, dat hij meer in de €40 range zou vallen. Als ik nu naar de pre-orders kijk, lijkt het er op dat de adviesprijs gewoon €60 is. Dat vind ik denk ik te veel voor zo een soort spel. Ik heb een keer eerder een 2d zelda gespeeld, namelijk Link between worlds, maar hier was ik in 20 uur wel door heen.
Enkel ter info, ik heb beide games afgelopen weekend met korting voor €50 per stuk bij YGZ besteld. Nog altijd een flinke prijs, maar als je ziet wat er voor een werk in zo'n remake zit kijk ik er niet zo raar van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Het is ondertussen wel bekend dat Nintendo op Switch het liefst de volle pot vraagt... Gelukkig is het niet al te moeilijk om fysieke versies rond €50 en zelfs lager te vinden.

Overigens steekt er inderdaad veel werk in een volledige remake zoals Link's Awakening, ik ga alvast niet beweren dat dat spel het niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:48:
Het is ondertussen wel bekend dat Nintendo op Switch het liefst de volle pot vraagt... Gelukkig is het niet al te moeilijk om fysieke versies rond €50 en zelfs lager te vinden.

Overigens steekt er inderdaad veel werk in een volledige remake zoals Link's Awakening, ik ga alvast niet beweren dat dat spel het niet waard is.
Ik vind nintendo wat dat betreft wat lijken op apple, altijd eigenwijs en duur, maar af en toe ook geniaal :)

En ja, als gierigaard die het erg fijn vind dat games doorgaans snel cheap worden, word je niet vrolijk van games die jarenlang dezelfde prijs houden. Amazon of mm 3=2 acties en V&A maar in de gaten houden dan...

'gelukkig' toch geen tijd om te gamen :')

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:07:
[...]

Ik vind nintendo wat dat betreft wat lijken op apple, altijd eigenwijs en duur, maar af en toe ook geniaal :)

En ja, als gierigaard die het erg fijn vind dat games doorgaans snel cheap worden, word je niet vrolijk van games die jarenlang dezelfde prijs houden. Amazon of mm 3=2 acties en V&A maar in de gaten houden dan...

'gelukkig' toch geen tijd om te gamen :')
Om advocaat van de duivel te spelen: ik vind het een zegening dat games wat duurder zijn. Humblebundle en de gratis PS+ games (naast de steam sales en de PS store deals) hebben voor mij respectievelijk PC gaming en de PS4 dood gemaakt. Voor die paar euro was het makkelijk te zeggen om een game te kopen en later te zien wat het is en of ik er een keer zin in krijg.

Op de Switch doe ik zelden impulsaankopen, ik weet goed welke games ik wil spelen en de games die ik koop haal ik veel meer voldoening uit. Als ik de PS4 aanzet weet ik van gekkigheid niet wat ik moet spelen. Daarnaast als je dan op de switch een deal krijgt, voelt het écht als een deal. Op de andere systemen voelt het meer of ik opgelicht wordt wanneer ik de volle pond betaal.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Magic schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:43:
[...]

Om advocaat van de duivel te spelen: ik vind het een zegening dat games wat duurder zijn. Humblebundle en de gratis PS+ games (naast de steam sales en de PS store deals) hebben voor mij respectievelijk PC gaming en de PS4 dood gemaakt. Voor die paar euro was het makkelijk te zeggen om een game te kopen en later te zien wat het is en of ik er een keer zin in krijg.

Op de Switch doe ik zelden impulsaankopen, ik weet goed welke games ik wil spelen en de games die ik koop haal ik veel meer voldoening uit. Als ik de PS4 aanzet weet ik van gekkigheid niet wat ik moet spelen. Daarnaast als je dan op de switch een deal krijgt, voelt het écht als een deal. Op de andere systemen voelt het meer of ik opgelicht wordt wanneer ik de volle pond betaal.
Grappige insteek! Ik ben idd min of meer gestopt met humble bundles, mede ook omdat mijn verouderd is, maar ook precies om wat je zegt, de backlog groeit idd verschrikkelijk hard, en dan is er natuurlijk ook nog (nou ja in mijn geval dan), de maandelijkse games with gold en ps plus games.
Verder vind ik bundles ook net wat duurder dan vroeger, dat helpt ook mee ;)

Maar ik heb eigenlijk 2 series die ik nog full price haal sowieso, dat zijn diablo en street fighter, bij eigenlijk al het andere is het lekker wachten op sales of maandelijkse (nou ja soort van dan) freebies.

Nintendo heeft hierbij wel een status aparte, mariokart, zelda, en oddessey heb ik wel bijna het volle pond voor betaald (bij mijn oddesey aankoop was er een mm actie voor een 10tje korting ofzo, altijd fijn). F-zero zou ik nu........weet niet, als hij gewoon weer steengoed gaat zijn toch wel kansje dat ik voor de bijl ga, al hoewel ik toch ook dan denk aan mijn cube en (thanks to mr @Exorcist ) n64 versies van deze game, de snes versie ben ik redelijk klaar mee, al hoewel ik ook daar nog expert races zou kunnen doen :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 19:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Het is al april! Jullie weten natuurlijk wat dat betekent: Dragons Dogma release maand! :D
Zin in die game, een echte RPG met mega goede combat! Kijken nog meer mensen hier uit naar DD?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeNile
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05-2020
Voor de mensen die er nog één zoeken. Pro Controller voor €57,99 bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-05 13:35
@Magic
Herkenbaar!
Op de PC speelde ik nauwelijks een game uit, op de Switch praktisch alles.

[ Voor 63% gewijzigd door ndonkersloot op 04-04-2019 20:04 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Sagat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
Is natuurlijk geen hd, maar nog prima te pruimen wat mij betreft! Mijn cube heeft wel alleen maar composite,
Ik speel altijd met component op de cube, vind het net wat beter dan op de wii. Daarnaast is er ook geen netwerk ondersteuning (mkdd) op de wii :(
Nadeel is alleen dat de nieuwere tv's vaak ook geen component meer hebben (of rgb via vga). In dat geval is de wii via hdmi wel de beste oplossing.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
DukeBox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:55:
[...]

Ik speel altijd met component op de cube, vind het net wat beter dan op de wii. Daarnaast is er ook geen netwerk ondersteuning (mkdd) op de wii :(
Nadeel is alleen dat de nieuwere tv's vaak ook geen component meer hebben (of rgb via vga). In dat geval is de wii via hdmi wel de beste oplossing.
Er is component naar hdmi mogelijk maar ot, join us in the retro topic!

Ot: nog steeds jammer dat er geen vc lijkt te komen. Je zou verwachten dat er genoeg geld mee te verdienen is. Misschien toch een verzadigde markt? Of bang dat verkoop ‘ouwe zut’ toch nieuwe game verkoop in de weg zal zitten?

Semi ot: op mijn x de demo van monsterboy gespeeld WOW prachtig. Deze game zou er op de switch ook gewedig moeten uitzien lijkt me. Afhankelijk van de prijs is de switch wel meer het platforn waarvoor ik hem wil. Aan de andere kant op de volgende xb hoge kans op bw compat! Dat is me ook wel iets waard....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:48:
[...]

Semi ot: op mijn x de demo van monsterboy gespeeld WOW prachtig. Deze game zou er op de switch ook gewedig moeten uitzien lijkt me. Afhankelijk van de prijs is de switch wel meer het platforn waarvoor ik hem wil. Aan de andere kant op de volgende xb hoge kans op bw compat! Dat is me ook wel iets waard....
De remake van Wonder Boy III op de Switch ziet er ook prachtig uit. Volgens mij is dat zo'n beetje dezelfde stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Hmm... 🤔

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3VqxVcUwAAMDCz?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Of dit nu goed gaat werken of niet, plots ben ik vrij zeker dat dit de best verkochte Labo versie wordt als dit goed geadverteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aangekondigd op 5 April.

Niet 1 april zoals ik zou verwachten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Seroczynski schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:14:
[...]

De remake van Wonder Boy III op de Switch ziet er ook prachtig uit. Volgens mij is dat zo'n beetje dezelfde stijl.
ja, die heb ik ook al paar keer bijna gekocht :)
ook vet dat je kan switchen naar de old skool gfx (iig in wonderboy weet niet of dat met monsterboy ook kan/gaat kunnen) maar de old skool mode van wonderboy speel ik dan wel op mijn megadrive
offtopic:
die zou dat via de everdrive zonder power base convertor moeten kunnen volgens mij :) )
Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:25:
[...]

Aangekondigd op 5 April.

Niet 1 april zoals ik zou verwachten
Heh precies wat ik dacht, maar ervanuitgaande dat het waar is, vooral mario O in vr lijkt me zeker wel interresant (al hoewel ik me afvraag in hoeverre motion sickness dan een dingetje gaat zijn)

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 05-04-2019 08:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DukeBox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:55:
[...]

offtopic:
https://www.mariowii-u.nl...32GB_Premium_Pack_-_Zwart
Zo eentje halen en modden zodat die images kan spelen? :> Dan heb je hdmi en heb je ook nog een wiiu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Inderdaad: gratis update voor BoTW om 'm volledig (!) in VR te kunnen spelen. Ooh man ik heb hier spontaan zó achterlijk veel zin in!!

Nu Splatoon2 nog, kan ik die ook weer eens gaan oppikken ;) (en Skyrim zou ook leuk zijn, maar ja, da's niet aan Nintendo natuurlijk)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:56
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:36:
Inderdaad: gratis update voor BoTW om 'm volledig (!) in VR te kunnen spelen. Ooh man ik heb hier spontaan zó achterlijk veel zin in!!

Nu Splatoon2 nog, kan ik die ook weer eens gaan oppikken ;) (en Skyrim zou ook leuk zijn, maar ja, da's niet aan Nintendo natuurlijk)
Wel goed voor je armspieren om de Switch 100 uur voor je gezicht vast te houden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Raem schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:51:
[...]

Wel goed voor je armspieren om de Switch 100 uur voor je gezicht vast te houden.
"If you can't fix it with ducttape, you're not using enough ducttape".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Als je Zelda of Mario speelt in VR, kun je niet tegelijk de software voor de LABO in je Switch hebben. Dat betekend dus ook dat je niet persee LABO nodig hebt. Ik vermoed dat er dus wel wat 3rd party brillen te koop zullen komen waar je de Switch in kunt zetten, en die je wel kunt vastzetten op je hoofd.
Het lijkt mij wel cool, maar ik wacht denk ik nog even tot er wat meer reviews zijn over de eigenlijke ervaring. Ik word zelf vrij snel misselijk van dit soort dingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het topic zit alweer over de 10k berichten. Dat betekent een nieuw deel:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Graag daar verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

^ Sorry, had de pagina openstaan voor jouw bericht..
Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:30:
offtopic:
Dan heb je hdmi en heb je ook nog een wiiu
offtopic:
Netwerk werkt dan niet ;) En uiteraard heb ik al een Wii U (2 zelfs)

[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 05-04-2019 09:26 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.