* Sagat aait zijn cube
Is natuurlijk geen hd, maar nog prima te pruimen wat mij betreft! Mijn cube heeft wel alleen maar composite, maar via de wii kan ik het wel via component outputten, en via pc emulatie kom je natuurlijk ook een heel eind voor beter beeld, al hoewel ik zelda toch wel iets vind waar het net leuker is om met echte hardware EN ook software, als het even kan, te spelen
Zelfde geld voor mij voor darksiders
(backlog wise, die is wel al hd
), ik heb die game nog in de backlog voor x360 en ps3, dus als ik echt zin krijg even snel kijken welke van die 2 de beste versie is en dan lekker die spelen.
Er nog steeds geen nieuws over f-zero? dat is een game waar ik wel graag een nieuwe versie zou willen hebben (al hoewel ik ook daar natuurlijk beschik over diverse retro varianten

)
Haha afhankelijk van met hoeveel humor het aan beide kanten gebracht werd had ik graag het gezicht van die kassa gast willen zien!
En wanneer stop ik met gamen?
Buiten de obvious 'tuin op je buik' reply, kan ik me echt alleen maar voorstellen als het om wat voor reden lichamelijk echt niet meer gaat. Zelfs als er alleen nog maar games komen waar ik geen tot weining intresse in heb (fortnite/minecraft) dan heb ik aan mijn backlog genoeg en mocht ik daar ooit doorheen komen dan is het helemaal geen straf om bepaalde games nogmaals te doen
Oh en bij gebrek aan nieuwe alternatieven zou ik me mogelijk nog wel met MC/FN of apex ook vast nog wel een beetje kunnen vermaken, geen interesse betekent dat ik ze nu geen kans geef, maar niet dat ik het ook echt slechte spellen vind. Ik speel nu alleen liever andere games.
[
Voor 54% gewijzigd door
Sagat op 03-04-2019 11:22
]