Of dit nu goed gaat werken of niet, plots ben ik vrij zeker dat dit de best verkochte Labo versie wordt als dit goed geadverteerd wordt.
Aangekondigd op 5 April.
Niet 1 april zoals ik zou verwachten
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
ja, die heb ik ook al paar keer bijna gekochtSeroczynski schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:14:
[...]
De remake van Wonder Boy III op de Switch ziet er ook prachtig uit. Volgens mij is dat zo'n beetje dezelfde stijl.
ook vet dat je kan switchen naar de old skool gfx (iig in wonderboy weet niet of dat met monsterboy ook kan/gaat kunnen) maar de old skool mode van wonderboy speel ik dan wel op mijn megadrive
offtopic:
die zou dat via de everdrive zonder power base convertor moeten kunnen volgens mij
)
die zou dat via de everdrive zonder power base convertor moeten kunnen volgens mij
Heh precies wat ik dacht, maar ervanuitgaande dat het waar is, vooral mario O in vr lijkt me zeker wel interresant (al hoewel ik me afvraag in hoeverre motion sickness dan een dingetje gaat zijn)Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:25:
[...]
Aangekondigd op 5 April.
Niet 1 april zoals ik zou verwachten
[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 05-04-2019 08:21 ]
10 second ninja DONE
DukeBox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:55:
[...]
Ik speel altijd met component op de cube, vind het net wat beter dan op de wii. Daarnaast is er ook geen netwerk ondersteuning (mkdd) op de wii
Nadeel is alleen dat de nieuwere tv's vaak ook geen component meer hebben (of rgb via vga). In dat geval is de wii via hdmi wel de beste oplossing.
offtopic:
https://www.mariowii-u.nl...32GB_Premium_Pack_-_Zwart
Zo eentje halen en modden zodat die images kan spelen?
Dan heb je hdmi en heb je ook nog een wiiu
https://www.mariowii-u.nl...32GB_Premium_Pack_-_Zwart
Zo eentje halen en modden zodat die images kan spelen?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Inderdaad: gratis update voor BoTW om 'm volledig (!) in VR te kunnen spelen. Ooh man ik heb hier spontaan zó achterlijk veel zin in!!
Nu Splatoon2 nog, kan ik die ook weer eens gaan oppikken
(en Skyrim zou ook leuk zijn, maar ja, da's niet aan Nintendo natuurlijk)
Nu Splatoon2 nog, kan ik die ook weer eens gaan oppikken
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Wel goed voor je armspieren om de Switch 100 uur voor je gezicht vast te houden.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:36:
Inderdaad: gratis update voor BoTW om 'm volledig (!) in VR te kunnen spelen. Ooh man ik heb hier spontaan zó achterlijk veel zin in!!
Nu Splatoon2 nog, kan ik die ook weer eens gaan oppikken(en Skyrim zou ook leuk zijn, maar ja, da's niet aan Nintendo natuurlijk)
"If you can't fix it with ducttape, you're not using enough ducttape".Raem schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:51:
[...]
Wel goed voor je armspieren om de Switch 100 uur voor je gezicht vast te houden.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Als je Zelda of Mario speelt in VR, kun je niet tegelijk de software voor de LABO in je Switch hebben. Dat betekend dus ook dat je niet persee LABO nodig hebt. Ik vermoed dat er dus wel wat 3rd party brillen te koop zullen komen waar je de Switch in kunt zetten, en die je wel kunt vastzetten op je hoofd.
Het lijkt mij wel cool, maar ik wacht denk ik nog even tot er wat meer reviews zijn over de eigenlijke ervaring. Ik word zelf vrij snel misselijk van dit soort dingen
Het lijkt mij wel cool, maar ik wacht denk ik nog even tot er wat meer reviews zijn over de eigenlijke ervaring. Ik word zelf vrij snel misselijk van dit soort dingen
Het topic zit alweer over de 10k berichten. Dat betekent een nieuw deel:
• [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Graag daar verder.
• [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Graag daar verder.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
^ Sorry, had de pagina openstaan voor jouw bericht..
Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:30:
offtopic:
Dan heb je hdmi en heb je ook nog een wiiu
offtopic:
Netwerk werkt dan niet
En uiteraard heb ik al een Wii U (2 zelfs)
Netwerk werkt dan niet
[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 05-04-2019 09:26 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dit topic is gesloten.