![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 19-11-2017 19:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 19-11-2017 19:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
IT'S SWITCH TIME!!!! |
Switch versie heeft een aantal verbeteringen waaronder:k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:00:
Ik wil heel graag de nieuwe Zelda spelen.. Wat is nu grootste verschil tussen de versie van Wii u en de Switch..
Denk dat ik de Wii u goedkoper kan aanschaffen.. Snap dat je dan geen handheld hebt maar daar heb ik geen belang bij..
De switch schijnt grafisch wel stuk beter te zijn ??
Is de keuze voor de switch dan nog wel de juiste ??
[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 03-03-2017 00:26 . Reden: spelling enzo ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
500 euro? Console voor 300-340 + 55 euro Zelda. Zelfs met Pro Controller kom je nog niet aan de 500k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:19:
Wel een hoop geld a 500 euro om alleen Zelda te spelen.. pfff en waarschijnlijk nog niet eens verkrijgbaar
[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 03-03-2017 01:25 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Lijkt me dat hij niet de firmware van de joycon heeft geupdate door ze aan de console te laten tijdens de software update of tijdens een restart. Volgens velen waren de issues hierna namelijk niet meer aanwezig.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:35:
Het is echt totally random :
Zie ook deze video:
[video]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Dat is ongeveer het eerste wat hij zegt gedaan te hebben en het gebeurt zelfs als hij zijn andere hand er naast houdt. Misschien een maandagochtend product, maar het lijkt behoorlijk random.ykz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:40:
[...]
Lijkt me dat hij niet de firmware van de joycon heeft geupdate door ze aan de console te laten tijdens de software update of tijdens een restart. Volgens velen waren de issues hierna namelijk niet meer aanwezig.
Had de game op €20-€25 verwacht dus ik skip hem voorlopig ook. Hopen dat Nintendo wat beter wordt met aanbiedingen anders koop ik die toch bij een PSN sale.Zironako schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:50:
Ik zie net dat I am Setsuna 40 dollar kost in de Amerikaanse store. Had gehoopt dat hij wat goedkoper was; wacht nog maar even met die aankoop tot ik klaar ben met Zelda.
[ Voor 33% gewijzigd door Beakzz op 03-03-2017 01:54 ]
Eerlijk gezegd heb ik de video niet helemaal bekeken, maar kon iig uit het begin niet opmaken of de joycon aan de console zaten tijdens het updaten/herstarten.Beakzz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 01:49:
[...]
Dat is ongeveer het eerste wat hij zegt gedaan te hebben en het gebeurt zelfs als hij zijn andere hand er naast houdt. Misschien een maandagochtend product, maar het lijkt behoorlijk random.
[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 03-03-2017 02:38 ]
Ik zat net tijdens de koffie hier al even FastRMX met een collega te spelen, kickstand en joycons doen het prima en hoewel we maar twee rondjes gedaan hebben is het goed te doen en erg vermakelijkBeakzz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 01:49:
Voorlopig ook wel zoet met Zelda en Fast RMX dus boeit verder niet
Seconded, ik moet helaas wachten tot juni. Veel plezier allen!Turfschipper schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 02:37:
Iedereen die hem morgen of deze week haalt, heel veel plezier! Ik stap noodgedwongen wat later in.
Game on!!!
1 verzoekje, beetje uitkijken met gamespoilers aub,.
[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-03-2017 05:40 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Ja, dat is vreemd vergeleken met het feit dat de Wii U geen friendcodes had.DukeN schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 06:29:
Jammer..... We terugkeer van de friendcodes.... Daar gaan we weer
http://nintendotoday.com/switch-friend-codes/
Een bekende toevoegen? Mag ik dan jou nickn....Eeuuu 12 cijferige friendcode
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nintendo Switch - Zwartk1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:19:
Wel een hoop geld a 500 euro om alleen Zelda te spelen.. pfff en waarschijnlijk nog niet eens verkrijgbaar
Eens!.. wat ik ook ontzettend irritant vind is dat er Nintendo ID is.. en een Nintendo Login en een Game Id.. en weet ik het..Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:00:
Ze mogen wel eens wat doen aan die website. Ik dacht dat je ook via de site spellen kon kopen? Super onoverzichtelijk en onduidelijke navigatie/flow om ergens te komen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Online is altijd al een zwak punt van Nintendo geweest (complete systeem, multiplayer + ID's + eShop + friend system etc.)Alcmaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:27:
[...]
Eens!.. wat ik ook ontzettend irritant vind is dat er Nintendo ID is.. en een Nintendo Login en een Game Id.. en weet ik het..
Ben echt niet de domste.. maar ik begrijp het nog niet helemaal.
:-)
Het spel zal hier dan wel 40 euro gaan kosten. Ik had ook gehoopt dat het spel goedkoper was (of in een fysieke versie verkrijgbaar).Zironako schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:50:
Ik zie net dat I am Setsuna 40 dollar kost in de Amerikaanse store. Had gehoopt dat hij wat goedkoper was; wacht nog maar even met die aankoop tot ik klaar ben met Zelda.
I am setsuna is volgens mij in Japan Fysiek te bestellen, en hij kan ook in ENGELS worden gezet.. dus dat maakt de weg wel vrij voor een eventuele import.Bianca schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:40:
[...]
Het spel zal hier dan wel 40 euro gaan kosten. Ik had ook gehoopt dat het spel goedkoper was (of in een fysieke versie verkrijgbaar).
Wehkamp had hem net nog in voorraad, maar dat zal ook morgen zijn. Anders gameshops gewoon bellen zodra ze open zijn.Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:49:
Bol is met mijn bestelling aan het verzaken. Nog steeds 'wordt verwerkt'. 13 januari besteld.. klantenservice verwacht m ook niet meer vandaag. Ergens nog kans op losse verkoop denken jullie?
Goed om te weten. Die onthou ik. Sowieso ga ik eerst aan zelda beginnen denk ik.Alcmaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:42:
[...]
I am setsuna is volgens mij in Japan Fysiek te bestellen, en hij kan ook in ENGELS worden gezet.. dus dat maakt de weg wel vrij voor een eventuele import.
Je hebt gelijk. Bedankt voor de attentieDrParanoid schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:51:
[...]
Wehkamp had hem net nog in voorraad, maar dat zal ook morgen zijn. Anders gameshops gewoon bellen zodra ze open zijn.
Vraag hoort eigenlijk hier: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic
Zitten meer mensen die op zoek zijn naar levering, misschien meer tips daar.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat kan niet. Je kan alleen een x aantal keer per tijdseindheid (dacht 1x per week) je account met aankopen overzetten naar een ander systeem.tipex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:48:
Is er al bekend of je met 2 switches je digitale aankopen op meerdere swutches kunt installeren? Gelijktijdig spelen maakt maakt me niet eens zo heel veel uit als dat de beperking is.
Die koop ik daarom ook niet voor de hoofdprijs, tenzij er een goede multiplayer bij zit waar ik me lang mee kan vermaken. Genoeg games die voor 6 tientjes 100 uur spelplezier geven, waarom zou ik dan 4 tientjes voor 20 uur neertellen?zezke schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:11:
Beetje vreemde redenering, heel wat AAA games kan je in minder dan 10 uur uitspelen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Moet je dan voor elke switch een ander account aanmaken? Dat lijkt me ook niet helemaal handig? Moet toch met mijn account op meerdere switches kunnen aanmelden?SteveWoz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:19:
[...]
Dat kan niet. Je kan alleen een x aantal keer per tijdseindheid (dacht 1x per week) je account met aankopen overzetten naar een ander systeem.
Is altijd zo bij Nintendo geweest, 1 account 1 device koppeling. Geen idee hoe ze het bij de Switch geregeld hebben, maar zou me niet verbazen als het even stug en ouderwets als de rest van het account management etc van Nintendo is.tipex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:29:
[...]
Moet je dan voor elke switch een ander account aanmaken? Dat lijkt me ook niet helemaal handig? Moet toch met mijn account op meerdere switches kunnen aanmelden?
[ Voor 19% gewijzigd door DrParanoid op 03-03-2017 08:31 ]
Dat klopt maar dacht ergens gelezen te hebben dat dat met de switch anders zou worden. Dan wordt het weinig digitale games aanschaffen of in elk geval dan op mijn switch.DrParanoid schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:30:
[...]
Is altijd zo bij Nintendo geweest, 1 account 1 device koppeling. Geen idee hoe ze het bij de Switch geregeld hebben, maar zou me niet verbazen als het even stug en ouderwets als de rest van Nintendo is.
Ik denk dat dat van het genre afhangt waarvan je houdt. Een "kort" spel als Resident Evil 7 is veel intenser en laat op mij een grotere indruk achter dan menig langdurende en vaak repetitieve lange game.Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Die koop ik daarom ook niet voor de hoofdprijs, tenzij er een goede multiplayer bij zit waar ik me lang mee kan vermaken. Genoeg games die voor 6 tientjes 100 uur spelplezier geven, waarom zou ik dan 4 tientjes voor 20 uur neertellen?
Ah, dank je! Deze had ik inderdaad ook op het oog
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 3% gewijzigd door Mant op 03-03-2017 08:42 ]
Kan ook rechtstreeks de Switch opladenMant schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:42:
Ik heb zojuist online een switch gekocht, echter heb ik geen tv. Kan ik de AC adapter die in de doos zit ook direct in de switch steken zonder gebruik te maken van het dock? of moet ik hier even een aparte usb-c charger voor halen?
Ik heb natuurlijk geen zin om elke 3 uur te moeten wachten tot het ding weer opgeladen is.
Hoeveel is BotW waard dan? Dat spel kan al binnen 4 uur worden uitgespeeld.Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:04:
Ik las ergens dat Setsuna in 20 uur uitgespeeld is. Als dat zo is, is de game voor mij hooguit €15 waard.
[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 03-03-2017 08:53 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
PSN: libbes1979
629110
Zijn er meer mensen die precies zo de switch zonder tv gaan gebruiken ? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Zelf heb ik ook geen tv. Wellicht dat als we een keer ergens anders bij iemand thuis zijn wel op de tv kunnen spelen.Mant schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:42:
Ik heb zojuist online een switch gekocht, echter heb ik geen tv. Kan ik de AC adapter die in de doos zit ook direct in de switch steken zonder gebruik te maken van het dock? of moet ik hier even een aparte usb-c charger voor halen?
Ik heb natuurlijk geen zin om elke 3 uur te moeten wachten tot het ding weer opgeladen is.
zal het later vandaag voor je testentipex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:32:
[...]
Dat klopt maar dacht ergens gelezen te hebben dat dat met de switch anders zou worden. Dan wordt het weinig digitale games aanschaffen of in elk geval dan op mijn switch.
Gewoon de joy-cons erop schuivenGovertNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:44:
Iemand een linkje hoe die precies geüpdatet moet worden wat betreft die Joy-Cons. Die moeten aangesloten zijn las ik gister ergens.
Ja en dan twee keer herstarten.. that's it. Heb je echt geen linkje voor nodigGovertNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:44:
Iemand een linkje hoe die precies geüpdatet moet worden wat betreft die Joy-Cons. Die moeten aangesloten zijn las ik gister ergens.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Als ik in de nieuwe Zelda makkelijk ruim 60 uur spelplezier kan halen is ie de €55 gewoon waard. Het gaat niet over minimum speeltijd maar maximale speeltijd. Als ik hoor dat mensen in the Witcher ruim 100 uur halen is dat gewoon het aankoopbedrag waard maar wanneer je meer euro's moet betalen dan dat je spel uren krijgt haak ik af tot er een flinke korting komt. Het is voor ieder wat ie zelf wil.RayNbow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:47:
[...]
Hoeveel is BotW waard dan? Dat spel kan al binnen 4 uur worden uitgespeeld.
Edit:
Gratis Switch-clusive DLC voor I am Setsuna: http://gonintendo.com/sto...tch-exclusive-dlc-due-out
Erg jammer dat ze dit niet op Launch al klaar hebben, maar wel positief dat ze het probleem erkennen en er iets aan (gaan) doen.In a statement given to Polygon, Nintendo said that it planned to allow Switch users to eventually be able to add friends through social networking services, as well as via Nintendo Network ID.
Als het even lang duurt als BotW ben je nog wel even aan het wachtenThermometer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:08:
Over Friend Codes:
Nintendo says it will offer easier ways to add Switch friends in the future
[...]
Erg jammer dat ze dit niet op Launch al klaar hebben, maar wel positief dat ze het probleem erkennen en er iets aan (gaan) doen.
Oké. Weten we dat ook weerGovertNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:06:
Even kleine persoonlijke mening terwijl Zelda aan het updaten is. Ik ben blij dat ik een Pro Controller besteld heb. Hopelijk mag ik die straks komen halen bij de Media Markt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja die Joy-Cons in combinatie met die controller is het in mijn ogen net niet. Maar dat zullen andere misschien wel weer anders ervaren.
Veel reviews zeggen dat het even wennen is maar dat het opzich best goed speelt. Wellicht dat de Pro net iets beter in de hand ligt maar zeker niet onspeelbaar met de gripGovertNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:26:
[...]
Ja die Joy-Cons in combinatie met die controller is het in mijn ogen net niet. Maar zoals ik al zei, dat zullen andere misschien wel weer anders ervaren.
Anoniem: 892379
Misschien moet je je land naar Nederland zetten en je taal naar Engels?Anoniem: 892379 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
Belg hier. Mijn eShop is blijkbaar beperkt tot Frans wanneer de taal op Engels is ingesteld. Als ik hem op Nederlands zet is de eShop wel gewoon Nederlands wat ok is voor mij, maar ik wil sowieso geen games in het Nederlands spelen en als ik me niet vergis bepaalt de Switch de taal op die manier. Ugh.
Ik hoop toch dat hier een oplossing voor is. En lieftst één waar ik geen Frans voor moet beginning bijstuderen. -_-
bekijk anders eens de video van gameexplain hoe je in andere eshops kan komen.Anoniem: 892379 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
Belg hier. Mijn eShop is blijkbaar beperkt tot Frans wanneer de taal op Engels is ingesteld. Als ik hem op Nederlands zet is de eShop wel gewoon Nederlands wat ok is voor mij, maar ik wil sowieso geen games in het Nederlands spelen en als ik me niet vergis bepaalt de Switch de taal op die manier. Ugh.
Ik hoop toch dat hier een oplossing voor is. En lieftst één waar ik geen Frans voor moet beginning bijstuderen. -_-
You dont need pants for the victory dance
Omdat de gameplay het waard is? sf2 (on topic want we krijgen usf2 op switchLekker Ventje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Die koop ik daarom ook niet voor de hoofdprijs, tenzij er een goede multiplayer bij zit waar ik me lang mee kan vermaken. Genoeg games die voor 6 tientjes 100 uur spelplezier geven, waarom zou ik dan 4 tientjes voor 20 uur neertellen?
10 second ninja DONE
Mijn MM bestelling Grey van 16 jan komt denk ik vandaag ook niet. staat nog op in behandeling.AlexR schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:51:
Hier ff balen zeg.
Mijn MM webshop order (van dag 1: 13 januari) wordt vandaag niet geleverd... en is niet bekend wanneer dat wel gaat gebeuren. Terwijl ik vorige week een mail had dat ie vandaag binnen zou komen.
Lisse Live 4400Wp ZZW
Klik hem erop, restart je systeem. Als er iets mis is gegaan zou die het moeten fixxen.. .zo niet dan ben ik bang voor het ergsteSinsOfCube schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:09:
Ik heb mijn Switch ontvangen maar nu blijkt mijn linker joycon helemaal geen verbinding te kunnen maken met de Switch. Maakt niet uit hij los zit of in de Switch zelf geklikt zit.
Wellicht is ie gewoon leeg. Zou hem even een uurtje in de Switch laten zitten terwijl die in dock zit.SinsOfCube schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:09:
Ik heb mijn Switch ontvangen maar nu blijkt mijn linker joycon helemaal geen verbinding te kunnen maken met de Switch. Maakt niet uit hij los zit of in de Switch zelf geklikt zit.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 892379 op 03-03-2017 11:18 ]
Je kan ook over een paar weekjes de nintendo hulplijn bellen, zij weten vast ongetwijffeld meer maar denk dat die centrale nu plat ligt voor mensen met switch probleempjesAnoniem: 892379 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
Hm, als ik mijn mynintendo land probeer te veranderen zegt het dat dit mijn Nintendo Network ID zou ontkoppelen. Daar ben ik nu toch ook niet voor te vinden, ik gebruik mijn 3DS nog en als de Switch virtual console games krijgt en er een vorm van upgraden zou bestaan zou het die NNID toch ook gebruiken? Of vergis ik mij?
Ik ga voor nu toch maar gewoon wachten en zien of Nintendo er iets aan verandert. Er moeten toch wel meer vlamingen zijn voor wie dit een probleem is.
Ja, ik wil ze er best voor contacteren maar nu lijkt me inderdaad niet het ideale moment. Mijn Switch zelf werkt gelukkig perfect en zoveel heb ik de eShop nog niet nodig.Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:19:
[...]
Je kan ook over een paar weekjes de nintendo hulplijn bellen, zij weten vast ongetwijffeld meer maar denk dat die centrale nu plat ligt voor mensen met switch probleempjes
Hier deden ze het uit de doos gelijk. Mooi balen.SinsOfCube schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:09:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hm, ik ga dat sowieso wel overwegen voor de Japanse en Amerikaanse eShop, maar dat lijkt me toch niet ideaal voor mijn standaard taal. We zullen zien.Kiptandori schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:23:
je kan altijd een extra my nintendo account aanmaken.....
Je kan even kijken op welk kanaal je accesspoint staat, en welke regio jij hebt opgegeven bij het instellen van je Switch. Als je namelijk united states hebt gekozen dan blokkeert hij waarschijnljik kanalen 12 en 13 omdat die verboden zijn daar.Gamer1988 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:33:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met wifi? Ik ben al een half uurtje mijn wifi verbinding aan het zoeken maar hij ziet hem niet staan, en die van de buren vind hij wel
In een ver verleden dit bij een laptop gehad. Vond geen wifi van ziggo (sitecom wat erbij werd geleverd) maar had je een linksys wrt54gl dan zag hem wel.Gamer1988 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:33:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met wifi? Ik ben al een half uurtje mijn wifi verbinding aan het zoeken maar hij ziet hem niet staan, en die van de buren vind hij wel
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Is dat niet gewoon netwerkmodussen die ondersteund worden. Dat moet wel goed staan uiteraard.RobbyTown schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:38:
[...]
In een ver verleden dit bij een laptop gehad. Vond geen wifi van ziggo (sitecom wat erbij werd geleverd) maar had je een linksys wrt54gl dan zag hem wel.
Wat voor accespoint heb je?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq