[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste
Acties:
  • 613.528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
thx voor de feedback. Ga hem gelijk bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zijn er mensen hier al die andere controllers zoals die van 8bitdo op de Switch gebruiken en hier tevreden mee zijn?

Wil eigenlijk de 8Bitdo SF30 Pro want looks :+ Daarnaast vind ik die van de Switch Pro controller te duur :X

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 04-01-2018 12:21 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:16:
Zijn er mensen hier al die andere controllers zoals die van 8bitdo op de Switch gebruiken en hier tevreden mee zijn?

Wil eigenlijk de 8Bitdo SF30 Pro want looks :+ Daarnaast vind ik die van de Switch Pro controller te duur :X
SNES meets PS controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ook qua speelbaarheid en gevoel?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54

Wil eigenlijk de 8Bitdo SF30 Pro want looks :+ Daarnaast vind ik de Pro controller te duur :X
Ik heb de standaard snes 8bitdo pad (zonder analoge sticks), speciaal gekocht om (ook) op de switch te gebruiken en eventueel voor iphone games en emulatie.....en misschien zelfs dmv de convertor voor fysieke retro consoles.
Echter ik heb voor de switch nog weinig echte games die het nodig hebben. Ik heb ook pas 4 games
Zelda, Mariokart, Sonic en sinds kort Pokken. Maar gezien mijn kids met name veel spelen kan ik er weinig over over zeggen.

Ik heb wel even getest met Master Blaser demo. Dat stuurde iig heerlijk! Ook leuk dat als ik een echte 2d game koop ik het nu gelijk kan spelen (iets als usf2 of de neo geo fighters ging ik bewust niet kopen omdat ik de joycon dpad te irritant vind voor deze games)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Ook qua speelbaarheid en gevoel?
Ik ging puur op de looks af, heb de controller nog nooit gebruikt :)

Maar lijkt me dat je met een dergelijke controller functionaliteiten mist die de Joy cons wel hebben? Dus de accelerometer, gyroscope en HD rumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

addictive schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik ging puur op de looks af, heb de controller nog nooit gebruikt :)

Maar lijkt me dat je met een dergelijke controller functionaliteiten mist die de Joy cons wel hebben? Dus de accelerometer, gyroscope en HD rumble?
HD Rumble zou ik niet missen voor zoiets. Rumble wel maar dat zit erop.

Gyroscoop of accelerometer weet ik niet of ik die ga missen. Zijn volledig te vervangen in games die ik speel. Weet dat ik het op mijn Wiiu Pro Controller liever niet gebruik(weet niet eens of het erop zit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04 18:55
Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:55:
[...]

HD Rumble zou ik niet missen voor zoiets. Rumble wel maar dat zit erop.

Gyroscoop of accelerometer weet ik niet of ik die ga missen. Zijn volledig te vervangen in games die ik speel. Weet dat ik het op mijn Wiiu Pro Controller liever niet gebruik(weet niet eens of het erop zit :P)
De SF30 Pro heeft motion controls. Vindt dat trouwens echt een must in Splatoon en Zelda. Rumble zit er wel op (weet niet of dat HD rumble is). Geen NFC (Amiibo) compatibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ampix schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:37:
[...]

De SF30 Pro heeft motion controls. Vindt dat trouwens echt een must in Splatoon en Zelda. Rumble zit er wel op (weet niet of dat HD rumble is). Geen NFC (Amiibo) compatibiliteit.
Splatoon speel ik toch niet :+ Voor de rest vond ik motion op de WiiU controller ook niet fijn dus als het weg is mis ik niets :+

Voor de rest vooral wil ik wat anders om op de bank om te gamen. De joycon houder is niet fijn. Losse joycons wel maar een losse controller heb ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:31
Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Splatoon speel ik toch niet :+ Voor de rest vond ik motion op de WiiU controller ook niet fijn dus als het weg is mis ik niets :+

Voor de rest vooral wil ik wat anders om op de bank om te gamen. De joycon houder is niet fijn. Losse joycons wel maar een losse controller heb ik liever.
Heb je geen Xbox one S. Wii U pro controller of Ps4 controller liggen? Want dan kan ik je de Mayflash adapter aanraden. Hier kan ik nu met 3 tevreden mensen spelen en darvoor was het heel de tijd gezeik wie met de Joycons moet spelen (heb 2 van die adapters en een pro controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Beakzz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Heb je geen Xbox one S. Wii U pro controller of Ps4 controller liggen? Want dan kan ik je de Mayflash adapter aanraden. Hier kan ik nu met 3 tevreden mensen spelen en darvoor was het heel de tijd gezeik wie met de Joycons moet spelen (heb 2 van die adapters en een pro controller).
Heb een PS3 controller, Wii U Pro controller en Xbox One Controller :+ Genoeg dus. Alleen is voor die adapter elke update toch twijfelachtig of het werkt of niet? Daar heb ik geen zin in.
nico445 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Ik heb sinds vandaag deze controller van Aliexpress binnen. Valt me serieus niet tegen voor het geld! https://www.aliexpress.co...Joystick/32843889634.html

Had niet veel verwacht, maar de knoppen voelen gewoon stevig aan, rumble doet het prima en het meesturen in Mario Kart werkt ook als je dat aanzet.
Liever koop ik dan een Pro Controller :+ Zeker bij dit soort dingen. 8bitdo is nog een uitzondering omdat ik 70 tot 80 euro wel veel geld vind en daarvan weet ik zelf ook dat de controllerkwaliteit prima is.

Dus dan zou zo'n mayfair een prima oplossing zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Touchdomex op 04-01-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:34

Ik heb sinds vandaag deze controller van Aliexpress binnen. Valt me serieus niet tegen voor het geld! https://www.aliexpress.co...Joystick/32843889634.html

Had niet veel verwacht, maar de knoppen voelen gewoon stevig aan, rumble doet het prima en het meesturen in Mario Kart werkt ook als je dat aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Laatst online: 14-04 18:55
Touchdomex schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:24:
[...]

Heb een PS3 controller, Wii U Pro controller en Xbox One Controller :+ Genoeg dus. Alleen is voor die adapter elke update toch twijfelachtig of het werkt of niet? Daar heb ik geen zin in.
Net zo dubieus als een 8bitdo controller. Ook niet officieel en ze doen alsof ze een andere controller zijn. Als ze dat goed doen (ze doen een switch pro controller na volgens mij) kan er niet heel veel fout gaan gok ik.
nico445 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Wat bedoel je met meesturen? Gyro controls? Volgens de verkooppagina zou de controller dat namelijk niet ondersteunen.

[ Voor 37% gewijzigd door Ampix op 04-01-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Laatst online: 04-05 13:31
[quote]ThisGuy schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Ja en een yoshi game. Ik hoop ook op de Pokemon RPG aankondiging!

[...]

Ik voeg er graag aan toe dat naast de bevestiging dat je het met z'n 2e kan spelen, ik het 1 januari een menneke in een restaurant het heb zien spelen aan de tafel tegenover ons en het zag er nog goed uit ook :)
[/quote
Oke bedankt dat word dus volgende maand een Switch i.p.v een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ampix schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Net zo dubieus als een 8bitdo controller. Ook niet officieel en ze doen alsof ze een andere controller zijn. Als ze dat goed doen (ze doen een switch pro controller na volgens mij) kan er niet heel veel fout gaan gok ik.

[...]

Wat bedoel je met meesturen? Gyro controls? Volgens de verkooppagina zou de controller dat namelijk niet ondersteunen.
Jawel?
6) Het ondersteunt Gyro axis functie en dual motoren dubbele shock functie.
Dit alles natuurlijk op de Nintendo Schakelaar.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09

Ik heb hier zowel de SF30 als de SF30 Pro en ze werken allebei goed en voelen kwalitatief stevig aan. Bij 3D games pak ik nog wel het liefst de Switch Pro controller die ik ook heb, maar zodra er een 2D game (zoals The End is Nigh en Cave Story+) aan gaat dan pak ik de SF30 Pro. De SF30 is nu voornamelijk voor het bezoek die wil meedoen met een potje Mario Kart. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 04-01-2018 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24
90710 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:10:
Wordt het niet eens tijd voor een Deel 3 van het topic, nu we in 2018 zitten? :)

@Zeror
MIsschien maar doen hè.

Dus hierbij deeltje 3:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3

Graag daar verder.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 04-01-2018 17:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dan gooi ik deze dicht :)
Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!