Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 19:52

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TNWjweva0CfuYRFrfgbmFhe8/full.png
Inhoudsopgave: Het Spel | F.A.Q. | Links | Credits

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngHet Super Mario Odyssey topic

Voor alle vragen rondom deze game, waar te verkrijgen en allerlei tips en trucs etc.. kun je terecht in dit topic. Het topic zal t.z.t. verder uitgebreid worden.

Spoilers over Moon locaties etc.. graag in [spoiler] ... [/spoiler]-tags zetten.

De vragen over Switch zelf kun je stellen in het algemene Switch topic: Het Nintendo Switch-topic.

Mario, kom je naar onze bruiloft?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngHet Spel

Mario moet Princess Peach weer eens uit de klauwen van Bowser redden, die dit keer met de prinses wilt trouwen. Hiervoor moet Mario met behulp van een luchtschip door een aantal verschillende locaties reizigen, waaronder New Donk City, een kopie van de non-fictieve stad New York. Een aantal oude tradities, zoals springen via de muur, blijven bestaan, maar in het spel heeft Mario wel een nieuw metgezel: zijn pet, die tot leven komt, kan gebruikt worden als frisbee en als hulp om bijvoorbeeld van gebouw naar gebouw te springen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngOfficiële Soundtrack

Speciaal voor de game heeft Nintendo een soundtrack gemaakt. De soundtrack is uitgevoerd door The Super Mario Players en wordt geleid door zangeres Kate Higgins.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g4xW9aCg2zY]
Soundtrack is te koop op iTunes

Meer info: MarioWiki: Jump Up, Super Star

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngF.A.Q. (veelgestelde vragen)

Het spel is in het Nederlands/Engels/anders.. Kan ik de taal veranderen?
Ja, dat kan. Ten eerste is de systeemtaal van de Switch de taal die game in eerste instantie gebruikt, maar je kan in de settings van de game de taal omzetten naar een andere taal naar keuze.

Kan ik motion controls uitzetten?
Ja, dat kan gedeeltelijk. Je kan de camera motion uitzetten in de settings. Je kan de motion control van Cappy echter niet uitzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngLinks

NintendoTweakersOverige sites
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngCredits

Mario
Voor wijzigingen en/of opmerkingen mbt deze topicstart kun je een DM of een email sturen naar de topicstarter.

Topicstart door: Zeror
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T2E3Rfw2rC6utxURMqRsFER1/full.png

[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 28-10-2017 14:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:29
Top een eigen topic voor SMO, nog even en dan kan ik hem ook spelen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
Zal ik dan de eerste zijn die zegt dat het echt lekker speelt? Heb net het tutorial level gedaan.. Het ziet er prima uit in handheld. Vanavond eens kijken op het grote scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XHieYauZ12ZEoJVElRnsuufU/full.jpg

Eindelijk weer een echt Mario 3D spel.

Hier heb ik een Switch voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:53

basvn

Breezand - NHN

Heb er zin in vanmiddag! mijne komt tussen 3 en 5.. nog even voor de brievenbus wachten

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 19:42
Tweakers geeft een 8 voor mario.

Zijn de rest van het internet fanboys of is tweakers zuur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:35
outlandos schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:28:

De reviewer is zuur. Hij geeft bijvoorbeeld aan dat de bosses te makkelijk zijn. Maar in heugenis van Mario weet iedereen dat de boss bij de derde keer is verslagen. Zo is het nu eenmaal. Vindt je dat niet leuk, koop het dan niet. Maar goed.. het is niet voor niets dat Mario overal minimaal een 9 scoort wereldwijd en hier een 8... zegt genoeg. Super leuk spel overigens. Heb me zeker 3 uur vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 19:44
Wat de fak... wil ik hem zojuist digitaal kopen bij Amazon.fr hebben ze de prijs aangepast van 45 naar 60 euro :N

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-10-2017 11:36 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 11:32
Vannacht en vanochtend gespeeld en het ziet er allemaal goed uit, maar mijn joycons registreren niet alle moves. Soms blijft Mario doorlopen of loopt helemaal niet. Ik gebruikt nauwelijks de joycons los dus kom er nu achter dat ze brak zijn kennelijk.
De Switch al dichterbij gezet maar nog steeds gaat het niet goed. Echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Heb het spel vanochtend ook gehaald bij de GM :) (uiteindelijk 4 euro voor het spel betaalt vanwege de inruil actie + kortingsbon van eerdere gekochte games).

Heel even in de tram naar werk gespeeld, en moet zeggen dat het een super game is :)

Trouwens ook opgemerkt dat je onder Opties de taal van het spel kan aanpassen, dus die is niet volledig gelinkt aan de systeemtaal. Dit is erg handig voor als je je Switch op het Nederlands zet en het spel in het Engels (of andersom). Zelf houd ik het spel + systeem gewoon op het Engels.

[ Voor 37% gewijzigd door 90710 op 27-10-2017 11:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:45

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

outlandos schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:28:

Paul (de reviewer) is een beetje zuur, zijn preview raakte ook kant noch wal (alle mario's 2.5D |:( ).

Op zich kan ik een kritische blik wel waarderen als deze gebaseerd is op een deskundig oordeel. In dit geval blijkt er zo weinig affiniteit te zijn door de reviewer met deze game(serie) dat zijn deskundigheid in twijfel getrokken kan worden. Dit is normaal gesproken geen probleem, je kan niet overal iets mee hebben, maar doe vervolgens niet alsof. Dit was overduidelijk een moetje.

Ik ben vol spanning aan het wachten bij de voordeur tot DHL langskomt ergens tussen nu en 15.00uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:32
Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:36:
Wat de fak... wil ik hem zojuist digitaal kopen bij Amazon.fr hebben ze de prijs aangepast van 45 naar 60 euro :N
Samezies. Ik heb vandaag een presentatie dus gewacht om de game te kopen. M'n zelfbeheersing kost me nu nog geld ook. Dat is niet de les die ik zou moeten leren, universe!! *shakes fist angrily at the sky*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 17-04 11:32
Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:36:
Pak em dan uit de Zuid Afrikaanse eshop? Dan heb je em nog goedkoper (42 euro dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
wes- schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Pak em dan uit de Zuid Afrikaanse eshop? Dan heb je em nog goedkoper (42 euro dacht ik)
Thanks voor de tip. Ik ga het einde van de middag wel uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:57
Masterchiev schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

De reviewer is zuur. Hij geeft bijvoorbeeld aan dat de bosses te makkelijk zijn. Maar in heugenis van Mario weet iedereen dat de boss bij de derde keer is verslagen. Zo is het nu eenmaal. Vindt je dat niet leuk, koop het dan niet. Maar goed.. het is niet voor niets dat Mario overal minimaal een 9 scoort wereldwijd en hier een 8... zegt genoeg. Super leuk spel overigens. Heb me zeker 3 uur vermaakt!
Ja, want de media staat toch al bekend om hun objectieve reviews. :'(

Ik vind het een prima review, een 8 is een mooi cijfer. Zelda- en Mario-games worden in mijn ogen toch al te snel beoordeeld met een 9 of 10, omdat het nou eenmaal Mario of Zelda is. Bovendien is de Nintendo-fanbase bijna net zo eng als die van Apple, een puntje van kritiek en de beerput wordt opengetrokken. Enige vorm van objectiviteit is vaak ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 16:46
Ik heb mijn versie net van bol.com binnen maar ik zie dat op de cover "Nederlands!" staat. Betekent dit dat het spel alleen in het Nederlands gesproken wordt of kan ik switchen naar Engels? Dus niet alleen menu/tekst taal maar ook het dialoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Halfdan schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:42:
Ik heb mijn versie net van bol.com binnen maar ik zie dat op de cover "Nederlands!" staat. Betekent dit dat het spel alleen in het Nederlands gesproken wordt of kan ik switchen naar Engels? Dus niet alleen menu/tekst taal maar ook het dialoog?
Ik vermoed zoals tot nu toe bij veel switch titels. De systeemtaal is de taal van het spel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

@Zeror @Halfdan Jup, de systeemtaal is de standaard taal van het spel, je kan onder Opties / Options in het spel zelf de taal ook aanpassen (van het spel zelf).

Er is geen gesproken tekst in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 16:46
@sanderev66 @Zeror Top! Bedankt voor jullie snelle reacties :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-04 19:31
NotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

Ik vind het een prima review, een 8 is een mooi cijfer. Zelda- en Mario-games worden in mijn ogen toch al te snel beoordeeld met een 9 of 10, omdat het nou eenmaal Mario of Zelda is. Bovendien is de Nintendo-fanbase bijna net zo eng als die van Apple, een puntje van kritiek en de beerput wordt opengetrokken. Enige vorm van objectiviteit is vaak ver te zoeken.
Deels mee eens! Alleen durf ik met zekerheid te zeggen dat ergens mario op plakken ook niet zaligmakend is. Kijk maar eens naar de mario party game. Een leuk en simpel concept, maar sinds mario party 5 weinig vernieuwing en 80% van het spel is gebaseerd op geluk. Mario & sonic (en aanverwanten) is ook niet veel meer dan wat mini games, maar al wel beter uitgewerkt dan mario party. Zelfs paper mario waar veel van heb genoten was met sticker stars veels te eentonig terwijl ik de rest van de serie helemaal stuk heb gespeeld.

Ik vind het te prijzen dat iemand krietisch probeert te blijven, maar moet zeggen dat de super mario games toch een ijzersterke gameplay hebben voor liefhebbers van platformers

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-04 12:23

Pykow

Angelo OTR

Is het nu al duidelijk of je motion controls uit kan schakelen of zeggen jullie dat het goed werkt en dat je het niet vaak hoeft te gebruiken ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04 14:28
Je kan motion controls niet uitschakelen voor de handelingen met cappy, wel voor het besturen van de camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

@Pykow Voor camerabesturing kan je motion controls uitschakelen. Niet voor Cappy, wel kan je Cappy met de Y-knop gooien maar dan heb je minder mogelijkheden dan met motion controls.

Motion controls zijn niet noodzakelijk. Het spel is zonder ook goed speelbaar, alleen heb je dan wat extra handigheden niet.

[ Voor 26% gewijzigd door 90710 op 27-10-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Sokkeh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
Je kan motion controls niet uitschakelen voor de handelingen met cappy, wel voor het besturen van de camera.
Dat is best wel zuur als je in handheld modus speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:
@Pykow Voor camerabesturing kan je motion controls uitschakelen. Niet voor Cappy, wel kan je Cappy met de Y-knop gooien maar dan heb je minder mogelijkheden dan met motion controls.
He jammer dat is wel balen, maar goed we gaan zelf ervaren hoe het speelt.
De game ligt in mijn auto, hopelijk tikken ze geen raampje in haha.
https://twitter.com/Pykow/status/923873267768856577

Vanavond eerst even naar de sportschool en daarna eventjes spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 13:46
90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:

Motion controls zijn niet noodzakelijk. Het spel is zonder ook goed speelbaar, alleen heb je dan wat extra handigheden niet.
Die handigheden zijn wel noodzakelijk als je het spel 100% wil uitspelen.

Snap niet dat Nintendo dat toegevoegd heeft. Alsof iemand deze game niet zou kopen omdat hij geen motion controls heeft. Andersom daarentegen..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Snap niet dat Nintendo dat toegevoegd heeft. Alsof iemand deze game niet zou kopen omdat hij geen motion controls heeft. Andersom daarentegen..
Een van de reden waarom Nintendo nooit de groote gamemarkt kan overnemen.
Erg eigenwijs om motion controls blijven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Daar ben ik het niet mee eens, Motion Controls voegen een extra dimensie toe aan een spel, geven je meer controle etc. Bv in Splatoon 2 is het een grote toevoeging en al is het daar geheel optioneel speelt bijna niemand het spel zonder.
[...]

Ben nog niets tegengekomen waar het echt noodzakelijk voor is. Maar ja, ik kan het pas echt zeggen wanneer ik het spel volledig uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens, Motion Controls voegen een extra dimensie toe aan een spel, geven je meer controle etc. Bv in Splatoon 2 is het een grote toevoeging en al is het daar geheel optioneel speelt bijna niemand het spel zonder.
Natuurlijk, maar bij deze game is het meer vervelend:

YouTube: Super Mario Odyssey Motion Controls - Handheld Mode

Wat mij betreft hoeft deze dimensie niet in deze game.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Natuurlijk, maar bij deze game is het meer vervelend:

YouTube: Super Mario Odyssey Motion Controls - Handheld Mode

Wat mij betreft hoeft deze dimensie niet in deze game.
Jup en dat kan nog steeds allemaal zonder motion, verder is een hele lichte beweging echt al genoeg voor hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
NotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

Ik lees alleen maar je eigen mening... over objectiviteit gesproken 8)7. Maar Thnxs voor bijdrage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

Jup en dat kan nog steeds allemaal zonder motion, verder is een hele lichte beweging echt al genoeg voor hetzelfde effect.
Oh dat is nieuw voor mij (en de rest van het internet) , volgens mij heeft alleen de spin attack een button combinatie. Of is dit artikel onzin?

https://kotaku.com/super-...motion-control-1819877218

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Masterchiev schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Ik lees alleen maar je eigen mening... over objectiviteit gesproken 8)7. Maar Thnxs voor bijdrage ;)
Daarnaast: Op metacritic is het gemiddelde cijfer uit 67 reviews een 9.7 en tweakers geeft een 8. Zou het dan aan die 67 anderen of aan tweakers liggen?

Ik gok tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

FrankoNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Daarnaast: Op metacritic is het gemiddelde cijfer uit 67 reviews een 9.7 en tweakers geeft een 8. Zou het dan aan die 67 anderen of aan tweakers liggen?

Ik gok tweakers.
Who cares?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Nu online
Who cares om jouw who cares?

Niet zo tof doen, nergens voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

FrankoNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Who cares om jouw who cares?

Niet zo tof doen, nergens voor nodig.
Tof doen? :D

De mening van de Tweakers reviewer is dat het spel een 8 van hem verdient. Good for him. Het gaat toch om je eigen mening?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Nu online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

De mening van de Tweakers reviewer is dat het spel een 8 van hem verdient. Good for him. Het gaat toch om je eigen mening?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de reviewer op zoek is naar minpunten. Op die manier kunnen ze een lager cijfer geven wat een contrast geeft met de rest. Dit levert meer reacties/views op. Dat is natuurlijk niet juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

NoTimeRemains schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Behalve dat reviewing aardig wat invloed kan hebben op spelervaring, aldus een game developer veteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:00
dat je sommige moves in handheld mist zou sowieso al een punt van het cijfer af moeten halen dit is toch compleet belachelijk. De switch is juist om onderweg mee te nemen etc vindt het wel fanboy gedrag al die 10en puur omdat het mario is.

Een 8 vindt ik dan wel weer net wat te laag maar begrijp een paar punten van hem zeker wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Stylze op 27-10-2017 14:29 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:12
Stylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:29:
die 10en puur omdat het mario is
Sorry maar dan heb je het echt niet helemaal begrepen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:00
Richh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Sorry maar dan heb je het echt niet helemaal begrepen :w
goed onderbouwt man die reactie, een 10 geef je toch alleen voor de perfecte game? Als er tekortkomingen zijn zoals deze zou je toch geen 10 mogen geven.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Oh dat is nieuw voor mij (en de rest van het internet) , volgens mij heeft alleen de spin attack een button combinatie. Of is dit artikel onzin?

https://kotaku.com/super-...motion-control-1819877218
Spin attack kan met buttons. De andere special attacks, zijn leuk, maar zijn geheel niet noodzakelijk (leuk dat het kán met motion controls maar je kan net zo goed verder zonder).

En op dat artikel bewegen ze de controller veels te veel, een lichte tik is al genoeg om de motion controls te activeren en goed te doen in portable mode (mijn mening).

Het enige wat een probleem kan zijn zijn de motion jumps voor de kikkers, maar ook daar is een lichte tik meer dan voldoende. Maw. dat artikel is ruim aan het overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Stylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

goed onderbouwt man die reactie, een 10 geef je toch alleen voor de perfecte game? Als er tekortkomingen zijn zoals deze zou je toch geen 10 mogen geven.
Het is een grote misvatting dat de hoogste score in een systeem met intervallen betekent dat iets perfect is. Het valt enkel in de hoogste categorie. Versimpel het en denk aan een systeem waarbij je slechts een 1, 2 of 3 mag geven. Betekent een 3 dan dat iets perfect is? Nee, wel dat het bij de laatste categorie in een keuze van 3 valt. Ook een 10 betekent niet per definitie dat iets perfect is, zolang het op een discrete schaal is. Wel dat het in ieder geval tot de groep van beste items hoort.

Hier ligt de game netjes naast me te wachten... Thuiswerken maakt het nog lastiger om je in te houden ;) Nog een paar uurtjes.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:12
[...]

Goede interpunctie ook :)

Ik ben het niet met je eens dat een 10 een perfecte game betekent. Als je die redenering volgt, dan is het uitdelen van een 10 natuurlijk onmogelijk omdat een game nooit perfect is, laat staan dat je zoiets met een subjectieve beoordeling kan onderbouwen.

Nee, inmiddels werkt de industrie en de rating anders. Game X krijgt een 9, is game Y beter, dan krijgt die een 9,1. Odyssey behoort volgens veel reviewers in de lijst met beste games ooit en is beter dan menig andere game die wellicht een 9,5 heeft gekregen. Dan moet je wel naar de 9,6. En als je zoals Tweakers enkel beoordeelt met 0,5-puntjes, ja dan kom je ooit uit op een afronding naar 10. Of je blijft heel principieel vasthouden aan die 9,5 natuurlijk, dat is ook goed wat mij betreft hoor :P

Tot slot: waarom is 5/5 wel goed en 10/10 niet goed? Omdat de 'range' onder 5/5 wat groter is? Een game die een 9,8 verdient behoort in het beoordelingsmodel van Tweakers (telkens 0,5 punt) gewoon een 10 te ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 27-10-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik krijg morgen m'n Switch + Odyssey als het goed is thuis bezorgt die ik maandag heb weten te bemachtigen. Wat is de beste manier om dit spel te spelen:
-in handheld mode?
-split joycons met motion?
-Of de joycons gewoon in de grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
[...]

Daar heb je 100% gelijk in. Maar de perfecte game bestaat zeer waarschijnlijk niet. Voor mijn gevoel zijn alle games die 10'en krijgen van reviewers door de jaren heen niet per see perfecte games, maar games die in hun genre extreem goed zijn. Het cijfersysteem van reviews werken dus blijkbaar niet hetzelfde zoals het cijfersysteem op de middelbare school :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
Klaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:53:
Ik krijg morgen m'n Switch + Odyssey als het goed is thuis bezorgt die ik maandag heb weten te bemachtigen. Wat is de beste manier om dit spel te spelen:
-in handheld mode?
-split joycons met motion?
-Of de joycons gewoon in de grip?
pro controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Die heb ik nog niet, vandaar dat ie ook niet tussen de keuze opties staat. M'n vraag is dus, welke van die 3 is het fijnst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
Klaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Die heb ik nog niet, vandaar dat ie ook niet tussen de keuze opties staat. M'n vraag is dus, welke van die 3 is het fijnst :)
Split of in grip vind ik niet echt een verschil. Voordeel van split gamen is dat je je armen natuurlijker kan laten rusten.
Daarnaast: koop een pro controller!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Xerox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Split of in grip vind ik niet echt een verschil. Voordeel van split gamen is dat je je armen natuurlijker kan laten rusten.
Daarnaast: koop een pro controller!
Ben ik ook zeker van plan in de nabije toekomst, maar vroeg me gewoon af wat de beste manier is om SMO te spelen ZONDER pro controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Klaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:10:
[...]

Ben ik ook zeker van plan in de nabije toekomst, maar vroeg me gewoon af wat de beste manier is om SMO te spelen ZONDER pro controller
Zoals ik zei maakte mij dat niet echt uit. Ik vond zonder grip vaak lekkerder spelen, omdat je natuurlijker op de bank kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Xerox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:14:
[...]

Zoals ik zei maakte mij dat niet echt uit. Ik vond zonder grip vaak lekkerder spelen, omdat je natuurlijker op de bank kan zitten.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hier net binnen van de Wehkamp (of misschien al veel eerder binnen, hij zat ineens in de brievenbus, had een deurbel-pakketje verwacht :P)

Eerste indruk is goed! Fris ogend spel, straalt de bekende Nintendo kwaliteit uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:51
Ik heb wel zin in de game. Overigens wel leuk dat de die hard Nintendo fans doordraaien over een niet bestaande 7/10 review.
Het is nog net geen botw niveau fanboyism, maar het scheelt niet veel (daar werden sites plat geddosd omdat de review geen 10 was, en werden reviewers bedreigd erover)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik vind dat we sowieso minder moet zeuren over gegeven scores maar meer moeten praten over wat wij zelf voor score de game zouden geven. Dat is veel boeiender. Iedereen mag namelijk zelf weten of het spel naar hun mening een goed spel is die een hoge score verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik heb net een stukje gespeeld tot de eerste 'maan' maar wat druipt er toch een heerlijke sfeer vanaf, ik wordt er echt vrolijk van :).

In welke taal spelen jullie de game? Ik heb mijn switch taal op Engels staan omdat dat mijn voorkeur heeft maar heb de taal instellingen nu vreemd genoeg op Nederlands gezet.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:59:
Ik vind dat we sowieso minder moet zeuren over gegeven scores maar meer moeten praten over wat wij zelf voor score de game zouden geven. Dat is veel boeiender. Iedereen mag namelijk zelf weten of het spel naar hun mening een goed spel is die een hoge score verdiend.
Dat is absoluut waar. Mensen volgen te snel een mening van een ander ipv zelf een mening te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Kwam opeens wat tussen maar ga zo eindelijk aan dit avontuur beginnen! Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GovertNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
Kwam opeens wat tussen maar ga zo eindelijk aan dit avontuur beginnen! Heb er zin in.
Bij mij kwam er ook wat tussen. De topicstart verder aanvullen :+

Wat willen jullie nog meer in de ts zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:56
Zo bij rtl boulevard stukje over de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:09:
[...]

Dat is absoluut waar. Mensen volgen te snel een mening van een ander ipv zelf een mening te vormen.
Och, de meesten hier zullen toch blij zijn met een score van 97 op metacritic :P. Vond de review hier op T.net overigens een lachertje. De game zelf nog niet gespeeld wegens een tentamen op maandag, maar vind zowel Jurian als Paul wel vaker met de meest idiote cijfers en kromme argumenten op de proppen komen. Vroeger kocht ik nog wel eens games puur op de reviews van T.net, totdat ze opeens 9's gaven aan games die compleet kapot waren ten tijde van release (*kuch* AC:Unity *kuch* The Division).

Zelf overigens niet zo'n Mario fan dus zit er niet mee dat ik nog een paar dagen wacht. Ik zie wel wat ik er van vind. Nooit een Nintendo fanboy geweest (voor BotW bijvoorbeeld enkel OoT en Phantom Hourglass gespeeld, qua Mario enkel SM64) maar de 1st party games tot nu toe zijn toch een verdomd frisse wind tussen de lading stront die er maandelijks op de Xbox/PS4 wordt gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Ligt het aan mij of gaat deze mario snel vervelen. Ook de verschillende werelden spreken me niet echt aan. Daarnaast struikel je bekand over de moons, waardoor de verzamelwoede bij mij helemaal weg ebt. Mario 3d world speelde ik overigens in een zucht uit.

Ook ben ik het er niet mee eens dat deze mario heel makkelijk is. Ik ben echt een casual gamer en ga heel regelmatig dood. Ben in mijn ogen ook al best ver
spoiler:
net klaar met kookwereld die ik helemaal dramatisch oninteressant vond. Die verschrikkelijke vorkpoppetjes daargelaten.
dus mag best al een oordeel vellen.

Ik ben overigens echt wel een fan van mario sinds 3d land. (Vroeger gekeken hoe mijn broer speelde op de snes en n64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
miikit schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:21:
Ligt het aan mij of gaat deze mario snel vervelen. Ook de verschillende werelden spreken me niet echt aan. Daarnaast struikel je bekand over de moons, waardoor de verzamelwoede bij mij helemaal weg ebt. Mario 3d world speelde ik overigens in een zucht uit.

Ook ben ik het er niet mee eens dat deze mario heel makkelijk is. Ik ben echt een casual gamer en ga heel regelmatig dood. Ben in mijn ogen ook al best ver
spoiler:
net klaar met kookwereld die ik helemaal dramatisch oninteressant vond. Die verschrikkelijke vorkpoppetjes daargelaten.
dus mag best al een oordeel vellen.

Ik ben overigens echt wel een fan van mario sinds 3d land. (Vroeger gekeken hoe mijn broer speelde op de snes en n64)
Hoeveel moons heb je al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Laatst online: 19-11-2024
159 uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
rudyman85 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:59:
Zo bij rtl boulevard stukje over de game
Wat hadden ze te melden?
Zeror schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:44:
[...]

Bij mij kwam er ook wat tussen. De topicstart verder aanvullen :+

Wat willen jullie nog meer in de ts zien?
Goed bezig. Blij met dit topic. Ik ga er later is naar kijken, ik ga snel me pizza naar binnen proppen en verder met gamen :p 30 jaar oud en als een blij kind achter de Switch. En dat op de vrijdagavond :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-03 17:21
De groeten vanuit Woestijnrijk, wat een spel :)
Die screenshot modus is echt tof _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/22829074_1559927880731614_8939104594203467498_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=c637124ccbc0f9182abd374742a328ba&oe=5A6AB196

[ Voor 8% gewijzigd door Fusionmania op 27-10-2017 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
GovertNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:05:
[...]

Wat hadden ze te melden?

[...]
https://www.rtlnieuws.nl/...ssey-anders-is-dan-andere

Hier kun je het stukje over mario terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Net een poging gedaan om het spel met een SNES controller te spelen. In de 2D stukken werkt dat echt perfect maar in de 3D wereld zitten de schouderknoppen verkeerd gemapped. Ze hadden die onderste 2 moeten aansturen ipv bovenste twee. Daardoor kun je veel dingen niet uitvoeren. Als je die twee nou kon swappen was het prima te doen. Weet iemand of je de bovenste met de onderste triggers kunt swappen voor de 8bitdo snes controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Wow! Net 3 uurtjes gespeeld en man o man wat een HEERLIJKE Mario game!! _/-\o_
Echt zoveel gameplay elementen! Geniaal!! Love it!!

Speelt overigens fantastisch met een ProController! Dus mocht je die nog niet hebben
(en je budget laat het toe) dan is mijn advies kopen!

Nu weer snel verder! Dit wordt een lange avond/nacht Mario'n !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor het eerst sinds de NES weer een Nintendo-console in huis gehaald. Partner haalde me over om het nu toch eens te doen. Mario staat te downloaden, helaas morgen werken, dus dit weekend eens kijken of het gevoel van zo'n 25 jaar geleden weer terug gaat komen. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 19:42
THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:27:
Voor het eerst sinds de NES weer een Nintendo-console in huis gehaald. Partner haalde me over om het nu toch eens te doen. Mario staat te downloaden, helaas morgen werken, dus dit weekend eens kijken of het gevoel van zo'n 25 jaar geleden weer terug gaat komen. :)
Mensen die de NES hadden maar dat geen gevolg hebben gegeven in de vorm van een SNES... :N

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:22
Snap al dat geklaag over die motion controls niet zo. Werkt ook gewoon in handheld mode en met de Pro Controller. Is ook totaal geen storend iets, geen speciaal gedoe, vrij straight forward bewegingen.

Super spel tot nu toe! Echt een goed in elkaar gezette Mario, neem er mijn petje voor af!

[ Voor 18% gewijzigd door Koldur op 27-10-2017 22:43 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-03 10:55
Gefeliciteerd, je hebt 17.33% van de moons behaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 20-04 22:36
Hoe kun je van kleding verwisselen? Moet je daarvoor ergens in een dorpje zijn oid? Ik zie het namelijk nergens staan, behalve als je iets nieuws koopt dat je het kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
ZuidJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
Hoe kun je van kleding verwisselen? Moet je daarvoor ergens in een dorpje zijn oid? Ik zie het namelijk nergens staan, behalve als je iets nieuws koopt dat je het kan instellen.
Waar je kleren kunt kopen staat voor dat loket ook een soort kledingkast. Daar kun je je kleding veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij je kledingkast in de Odyssey (vliegende hoed/schip).
Of bij Crazy Caps binnen kun je, volgens mij, ook van kleding wisselen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 27-10-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
Marcel317 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:00:
[...]

Gefeliciteerd, je hebt 17.33% van de moons behaald ;-)
Hoeveel Moons zitten er in de game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 00:56

Turfschipper

Hup NAC

Super vet. Maar in handheld modus werken die motion controls maar kut vind ik. Vervelend dat ik dat niet gewoon met knoppen kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 07:56
Wat een heerlijke game is dit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hulp nodig in 2e wereld heeft geen spoiler het verhaal. Maar voor het verzamelen.
spoiler:
bij de waterval in de buurt zie je een kist met 2 grote pilaren ervoor.

Hoe kom je daat langs ? Cappy komt er ook niet tussen door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:46
Holy shit, New Donk City in de regen ziet er echt verbluffend mooi uit in handheld mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 22-04 19:59
THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:27:
Ditto hier. Heb de switch overigens 4 maanden geleden al gehaald. Net uurtje gespeeld met Mario en tis toch echt ff wennen. Visueel een pareltje overigens !

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Nu online
Turfschipper schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:26:
Super vet. Maar in handheld modus werken die motion controls maar kut vind ik. Vervelend dat ik dat niet gewoon met knoppen kan doen.
Welke motion controls kan je niet met knoppen doen? Bijvoorbeeld Cappy om je heen laten draaien kan je doen door de stick in circels te draaien en dan op Y te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Nu online
Pykow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:08:
Hulp nodig in 2e wereld heeft geen spoiler het verhaal. Maar voor het verzamelen.
spoiler:
bij de waterval in de buurt zie je een kist met 2 grote pilaren ervoor.

Hoe kom je daat langs ? Cappy komt er ook niet tussen door
spoiler:
Houd dit in de gaten en kom maar later terug, je weet zelf wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Welke motion controls kan je niet met knoppen doen? Bijvoorbeeld Cappy om je heen laten draaien kan je doen door de stick in circels te draaien en dan op Y te drukken.
Volgens mij, kan je cappy niet besturen nadat je hem gegooid hebt in handheld modus (richting de dichtstbijzijnde object). Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Psst, ga eens in de Odyssey binnen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

spoiler:
Houd dit in de gaten en kom maar later terug, je weet zelf wanneer.
spoiler:
Ja daar ben ik nu ook achter gekomen.
Sommige dingen kan je de eerste keer niet halen

Wie durft te zeggen dat deze mario makkelijk is is een doorgewinterde platform speler of is gewoon van A naar Z aan het lopen en verzameld niets.
Soms is het gewoon erg lastig en kan 1 foutje er al voorzorgen dat je een maan niet kunt halen.
Als je gewoon het verhaal volgt, dan denk ik dat het een eenvoudige game is inderdaad.

Oude frustraties van een platform game komen weer naar boven.
3D platform heeft altijd problemen met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Nu online
Pykow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Ja daar ben ik nu ook achter gekomen.
Sommige dingen kan je de eerste keer niet halen

Wie durft te zeggen dat deze mario makkelijk is is een doorgewinterde platform speler of is gewoon van A naar Z aan het lopen en verzameld niets.
Soms is het gewoon erg lastig en kan 1 foutje er al voorzorgen dat je een maan niet kunt halen.
Als je gewoon het verhaal volgt, dan denk ik dat het een eenvoudige game is inderdaad.

Oude frustraties van een platform game komen weer naar boven.
3D platform heeft altijd problemen met de camera.
Agreed, hoor dat veel mensen zeggen dat de game te makkelijk is. Ik ben echt niet slecht in games maar als je voor alle manen gaat ga je echt wel meer dan een paar keer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 20-04 22:36
Thanks voor de hulp, had inderdaad nog niet in het schip gekeken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Ik ben gewoon gelijk aan het proberen om alle manen te vinden.

Hoeveel zitten er eigenlijk in een wereld? Heb nu in wereld 3 er namelijk 30 gevonden.

Ik vermaak me prima. En inderdaad het verhaal is denk heel snel uit te spelen. Maar dan mis je heel veel moois. Ik geniet van ieder level en ben maximaal aan het speuren en verkennen.

[ Voor 4% gewijzigd door GovertNL op 28-10-2017 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
GovertNL schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:51:
Ik ben gewoon gelijk aan het proberen om alle manen te vinden.

Hoeveel zitten er eigenlijk in een wereld? Heb nu in wereld 3 er namelijk 30 gevonden.

Ik vermaak me prima. En inderdaad het verhaal is denk heel snel uit te spelen. Maar dan mis je heel veel moois. Ik geniet van ieder level en ben maximaal aan het speuren en verkennen.
Druk op - en daarna op Y, dan krijg je een lijst met alle Poer Moons + Purple Coins en Capture & Souvenir Lists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Nu online
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:22
@Tiwazz

Ik heb de Mario feel bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 21-04 20:21
Eerste Bowser fight is wel leuk

[ Voor 21% gewijzigd door wauturr op 28-10-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Nu online
Is alleen maar positief hoor ;), komt denk ik doordat je zo vaak veranderd in een ander figuur en de manen er in veel grotere maten zijn.

Tot zover vind ik het echt een top game. Ben nu bij de vierde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Ik zat gister tijdens het spelen van Odyssey ook te denken aan mijn favoriete N64-game! En wat mij betreft is dat iets positiefs. Twee jaar geleden op de Xbox One deze game nog geen keer uitgespeeld. Dit met een hele grote smile op mijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-03 12:26
Geweldige game so far :) Ben nog niet zo heel ver net in de 4e wereld begonnen, maar al wel wat extra moons verzameld in de woestijnwereld. Overal is wel weer iets te vinden, als je een nieuwe vijand ziet introduceert het nu ook elke keer weer iets nieuws met cappy :) En je bent je vijanden hard nodig om alle moons te verzamelen ;)

Ik kan me wel vinden in het punt dat het jammer is dat je motion controls soms nodig bent en dat eigenlijk vooral goed werkt met twee losse joycon's. Maar het speelt ook prima zonder motion controls, het richten van cappy is wat moeilijker maar verder tot nu toe nog niets niet gekunt zonder motion controls.
Fusionmania schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:40:
De groeten vanuit Woestijnrijk, wat een spel :)
Die screenshot modus is echt tof _/-\o_ [afbeelding]
Hoe share je de screenshots? Hoop dat het ook zonder facebook of twitter kan, maar met bijvoorbeeld de nintendo account. Heb m'n switch even niet bij de hand, anders had ik het zelf uitgezocht :P

[ Voor 14% gewijzigd door Natsu op 28-10-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
Natsu schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:53:
Geweldige game so far :) Ben nog niet zo heel ver net in de 4e wereld begonnen, maar al wel wat extra moons verzameld in de woestijnwereld. Overal is wel weer iets te vinden, als je een nieuwe vijand ziet introduceert het nu ook elke keer weer iets nieuws met cappy :) En je bent je vijanden hard nodig om alle moons te verzamelen ;)

Ik kan me wel vinden in het punt dat het jammer is dat je motion controls soms nodig bent en dat eigenlijk vooral goed werkt met twee losse joycon's. Maar het speelt ook prima zonder motion controls, het richten van cappy is wat moeilijker maar verder tot nu toe nog niets niet gekunt zonder motion controls.

[...]

Hoe share je de screenshots? Hoop dat het ook zonder facebook of twitter kan, maar met bijvoorbeeld de nintendo account. Heb m'n switch even niet bij de hand, anders had ik het zelf uitgezocht :P
Foto maken en switch koppelen aan de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Masterchiev schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Foto maken en switch koppelen aan de pc.
Of indien je een micro-sd kaartje gebruikt in je Switch kun je die gewoon in je pc prikken. :)

Pagina: 1 2 3 Laatste