![]() | |||||||
| |||||||
![]() |
[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 28-10-2017 14:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | |||||||
| |||||||
![]() |
[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 28-10-2017 14:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De reviewer is zuur. Hij geeft bijvoorbeeld aan dat de bosses te makkelijk zijn. Maar in heugenis van Mario weet iedereen dat de boss bij de derde keer is verslagen. Zo is het nu eenmaal. Vindt je dat niet leuk, koop het dan niet. Maar goed.. het is niet voor niets dat Mario overal minimaal een 9 scoort wereldwijd en hier een 8... zegt genoeg. Super leuk spel overigens. Heb me zeker 3 uur vermaakt!outlandos schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:28:
Tweakers geeft een 8 voor mario.
Zijn de rest van het internet fanboys of is tweakers zuur?
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-10-2017 11:36 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
90710
[ Voor 37% gewijzigd door 90710 op 27-10-2017 11:49 ]
Paul (de reviewer) is een beetje zuur, zijn preview raakte ook kant noch wal (alle mario's 2.5Doutlandos schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:28:
Tweakers geeft een 8 voor mario.
Zijn de rest van het internet fanboys of is tweakers zuur?
Samezies. Ik heb vandaag een presentatie dus gewacht om de game te kopen. M'n zelfbeheersing kost me nu nog geld ook. Dat is niet de les die ik zou moeten leren, universe!! *shakes fist angrily at the sky*Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:36:
Wat de fak... wil ik hem zojuist digitaal kopen bij Amazon.fr hebben ze de prijs aangepast van 45 naar 60 euro
Pak em dan uit de Zuid Afrikaanse eshop? Dan heb je em nog goedkoper (42 euro dacht ik)Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:36:
Wat de fak... wil ik hem zojuist digitaal kopen bij Amazon.fr hebben ze de prijs aangepast van 45 naar 60 euro
Thanks voor de tip. Ik ga het einde van de middag wel uitzoeken.wes- schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:53:
[...]
Pak em dan uit de Zuid Afrikaanse eshop? Dan heb je em nog goedkoper (42 euro dacht ik)
Ja, want de media staat toch al bekend om hun objectieve reviews.Masterchiev schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:34:
[...]
De reviewer is zuur. Hij geeft bijvoorbeeld aan dat de bosses te makkelijk zijn. Maar in heugenis van Mario weet iedereen dat de boss bij de derde keer is verslagen. Zo is het nu eenmaal. Vindt je dat niet leuk, koop het dan niet. Maar goed.. het is niet voor niets dat Mario overal minimaal een 9 scoort wereldwijd en hier een 8... zegt genoeg. Super leuk spel overigens. Heb me zeker 3 uur vermaakt!
Ik vermoed zoals tot nu toe bij veel switch titels. De systeemtaal is de taal van het spel.Halfdan schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:42:
Ik heb mijn versie net van bol.com binnen maar ik zie dat op de cover "Nederlands!" staat. Betekent dit dat het spel alleen in het Nederlands gesproken wordt of kan ik switchen naar Engels? Dus niet alleen menu/tekst taal maar ook het dialoog?
Deels mee eens! Alleen durf ik met zekerheid te zeggen dat ergens mario op plakken ook niet zaligmakend is. Kijk maar eens naar de mario party game. Een leuk en simpel concept, maar sinds mario party 5 weinig vernieuwing en 80% van het spel is gebaseerd op geluk. Mario & sonic (en aanverwanten) is ook niet veel meer dan wat mini games, maar al wel beter uitgewerkt dan mario party. Zelfs paper mario waar veel van heb genoten was met sticker stars veels te eentonig terwijl ik de rest van de serie helemaal stuk heb gespeeld.NotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:28:
[...]
Ja, want de media staat toch al bekend om hun objectieve reviews.![]()
Ik vind het een prima review, een 8 is een mooi cijfer. Zelda- en Mario-games worden in mijn ogen toch al te snel beoordeeld met een 9 of 10, omdat het nou eenmaal Mario of Zelda is. Bovendien is de Nintendo-fanbase bijna net zo eng als die van Apple, een puntje van kritiek en de beerput wordt opengetrokken. Enige vorm van objectiviteit is vaak ver te zoeken.
tijd voor wat klusjes!
Angelo NL / Global Cargo VTC
90710
[ Voor 26% gewijzigd door 90710 op 27-10-2017 13:29 ]
Dat is best wel zuur als je in handheld modus speelt....Sokkeh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
Je kan motion controls niet uitschakelen voor de handelingen met cappy, wel voor het besturen van de camera.
He jammer dat is wel balen, maar goed we gaan zelf ervaren hoe het speelt.90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:
@Pykow Voor camerabesturing kan je motion controls uitschakelen. Niet voor Cappy, wel kan je Cappy met de Y-knop gooien maar dan heb je minder mogelijkheden dan met motion controls.
Die handigheden zijn wel noodzakelijk als je het spel 100% wil uitspelen.90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:
Motion controls zijn niet noodzakelijk. Het spel is zonder ook goed speelbaar, alleen heb je dan wat extra handigheden niet.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Een van de reden waarom Nintendo nooit de groote gamemarkt kan overnemen.Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Die handigheden zijn wel noodzakelijk als je het spel 100% wil uitspelen.
Snap niet dat Nintendo dat toegevoegd heeft. Alsof iemand deze game niet zou kopen omdat hij geen motion controls heeft. Andersom daarentegen..
90710
Daar ben ik het niet mee eens, Motion Controls voegen een extra dimensie toe aan een spel, geven je meer controle etc. Bv in Splatoon 2 is het een grote toevoeging en al is het daar geheel optioneel speelt bijna niemand het spel zonder.Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:39:
Snap niet dat Nintendo dat toegevoegd heeft. Alsof iemand deze game niet zou kopen omdat hij geen motion controls heeft. Andersom daarentegen..
Ben nog niets tegengekomen waar het echt noodzakelijk voor is. Maar ja, ik kan het pas echt zeggen wanneer ik het spel volledig uitgespeeld heb.Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Die handigheden zijn wel noodzakelijk als je het spel 100% wil uitspelen.
Natuurlijk, maar bij deze game is het meer vervelend:90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, Motion Controls voegen een extra dimensie toe aan een spel, geven je meer controle etc. Bv in Splatoon 2 is het een grote toevoeging en al is het daar geheel optioneel speelt bijna niemand het spel zonder.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
90710
Jup en dat kan nog steeds allemaal zonder motion, verder is een hele lichte beweging echt al genoeg voor hetzelfde effect.Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
Natuurlijk, maar bij deze game is het meer vervelend:
YouTube: Super Mario Odyssey Motion Controls - Handheld Mode
Wat mij betreft hoeft deze dimensie niet in deze game.
Ik lees alleen maar je eigen mening... over objectiviteit gesprokenNotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:28:
[...]
Ja, want de media staat toch al bekend om hun objectieve reviews.![]()
Ik vind het een prima review, een 8 is een mooi cijfer. Zelda- en Mario-games worden in mijn ogen toch al te snel beoordeeld met een 9 of 10, omdat het nou eenmaal Mario of Zelda is. Bovendien is de Nintendo-fanbase bijna net zo eng als die van Apple, een puntje van kritiek en de beerput wordt opengetrokken. Enige vorm van objectiviteit is vaak ver te zoeken.
Oh dat is nieuw voor mij (en de rest van het internet) , volgens mij heeft alleen de spin attack een button combinatie. Of is dit artikel onzin?90710 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:51:
[...]
Jup en dat kan nog steeds allemaal zonder motion, verder is een hele lichte beweging echt al genoeg voor hetzelfde effect.
Daarnaast: Op metacritic is het gemiddelde cijfer uit 67 reviews een 9.7 en tweakers geeft een 8. Zou het dan aan die 67 anderen of aan tweakers liggen?Masterchiev schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]
Ik lees alleen maar je eigen mening... over objectiviteit gesproken. Maar Thnxs voor bijdrage
Who cares?FrankoNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:03:
[...]
Daarnaast: Op metacritic is het gemiddelde cijfer uit 67 reviews een 9.7 en tweakers geeft een 8. Zou het dan aan die 67 anderen of aan tweakers liggen?
Ik gok tweakers.
This is the Way.
Tof doen?FrankoNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:20:
[...]
Who cares om jouw who cares?
Niet zo tof doen, nergens voor nodig.
This is the Way.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de reviewer op zoek is naar minpunten. Op die manier kunnen ze een lager cijfer geven wat een contrast geeft met de rest. Dit levert meer reacties/views op. Dat is natuurlijk niet juist.NoTimeRemains schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Tof doen?![]()
De mening van de Tweakers reviewer is dat het spel een 8 van hem verdient. Good for him. Het gaat toch om je eigen mening?
Behalve dat reviewing aardig wat invloed kan hebben op spelervaring, aldus een game developer veteraanNoTimeRemains schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Tof doen?![]()
De mening van de Tweakers reviewer is dat het spel een 8 van hem verdient. Good for him. Het gaat toch om je eigen mening?
[ Voor 16% gewijzigd door Stylze op 27-10-2017 14:29 ]
Playstation 5
Sorry maar dan heb je het echt niet helemaal begrepenStylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:29:
die 10en puur omdat het mario is
goed onderbouwt man die reactie, een 10 geef je toch alleen voor de perfecte game? Als er tekortkomingen zijn zoals deze zou je toch geen 10 mogen geven.Richh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:30:
[...]
Sorry maar dan heb je het echt niet helemaal begrepen
Playstation 5
90710
Spin attack kan met buttons. De andere special attacks, zijn leuk, maar zijn geheel niet noodzakelijk (leuk dat het kán met motion controls maar je kan net zo goed verder zonder).Cidolfas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]
Oh dat is nieuw voor mij (en de rest van het internet) , volgens mij heeft alleen de spin attack een button combinatie. Of is dit artikel onzin?
https://kotaku.com/super-...motion-control-1819877218
Het is een grote misvatting dat de hoogste score in een systeem met intervallen betekent dat iets perfect is. Het valt enkel in de hoogste categorie. Versimpel het en denk aan een systeem waarbij je slechts een 1, 2 of 3 mag geven. Betekent een 3 dan dat iets perfect is? Nee, wel dat het bij de laatste categorie in een keuze van 3 valt. Ook een 10 betekent niet per definitie dat iets perfect is, zolang het op een discrete schaal is. Wel dat het in ieder geval tot de groep van beste items hoort.Stylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
goed onderbouwt man die reactie, een 10 geef je toch alleen voor de perfecte game? Als er tekortkomingen zijn zoals deze zou je toch geen 10 mogen geven.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Goede interpunctie ookStylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
goed onderbouwt man die reactie, een 10 geef je toch alleen voor de perfecte game? Als er tekortkomingen zijn zoals deze zou je toch geen 10 mogen geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 27-10-2017 14:38 ]
Daar heb je 100% gelijk in. Maar de perfecte game bestaat zeer waarschijnlijk niet. Voor mijn gevoel zijn alle games die 10'en krijgen van reviewers door de jaren heen niet per see perfecte games, maar games die in hun genre extreem goed zijn. Het cijfersysteem van reviews werken dus blijkbaar niet hetzelfde zoals het cijfersysteem op de middelbare schoolStylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
pro controllerKlaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:53:
Ik krijg morgen m'n Switch + Odyssey als het goed is thuis bezorgt die ik maandag heb weten te bemachtigen. Wat is de beste manier om dit spel te spelen:
-in handheld mode?
-split joycons met motion?
-Of de joycons gewoon in de grip?
Die heb ik nog niet, vandaar dat ie ook niet tussen de keuze opties staat. M'n vraag is dus, welke van die 3 is het fijnst
Split of in grip vind ik niet echt een verschil. Voordeel van split gamen is dat je je armen natuurlijker kan laten rusten.Klaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Die heb ik nog niet, vandaar dat ie ook niet tussen de keuze opties staat. M'n vraag is dus, welke van die 3 is het fijnst
PSN: Redrafted
Ben ik ook zeker van plan in de nabije toekomst, maar vroeg me gewoon af wat de beste manier is om SMO te spelen ZONDER pro controllerXerox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:08:
[...]
Split of in grip vind ik niet echt een verschil. Voordeel van split gamen is dat je je armen natuurlijker kan laten rusten.
Daarnaast: koop een pro controller!
Zoals ik zei maakte mij dat niet echt uit. Ik vond zonder grip vaak lekkerder spelen, omdat je natuurlijker op de bank kan zitten.Klaasy99 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:10:
[...]
Ben ik ook zeker van plan in de nabije toekomst, maar vroeg me gewoon af wat de beste manier is om SMO te spelen ZONDER pro controller
Bedankt voor de tip!Xerox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:14:
[...]
Zoals ik zei maakte mij dat niet echt uit. Ik vond zonder grip vaak lekkerder spelen, omdat je natuurlijker op de bank kan zitten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dat is absoluut waar. Mensen volgen te snel een mening van een ander ipv zelf een mening te vormen.Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:59:
Ik vind dat we sowieso minder moet zeuren over gegeven scores maar meer moeten praten over wat wij zelf voor score de game zouden geven. Dat is veel boeiender. Iedereen mag namelijk zelf weten of het spel naar hun mening een goed spel is die een hoge score verdiend.
Bij mij kwam er ook wat tussen. De topicstart verder aanvullenGovertNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
Kwam opeens wat tussen maar ga zo eindelijk aan dit avontuur beginnen! Heb er zin in.
Och, de meesten hier zullen toch blij zijn met een score van 97 op metacriticZeror schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:09:
[...]
Dat is absoluut waar. Mensen volgen te snel een mening van een ander ipv zelf een mening te vormen.
Hoeveel moons heb je al ?miikit schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:21:
Ligt het aan mij of gaat deze mario snel vervelen. Ook de verschillende werelden spreken me niet echt aan. Daarnaast struikel je bekand over de moons, waardoor de verzamelwoede bij mij helemaal weg ebt. Mario 3d world speelde ik overigens in een zucht uit.
Ook ben ik het er niet mee eens dat deze mario heel makkelijk is. Ik ben echt een casual gamer en ga heel regelmatig dood. Ben in mijn ogen ook al best verspoiler:dus mag best al een oordeel vellen.net klaar met kookwereld die ik helemaal dramatisch oninteressant vond. Die verschrikkelijke vorkpoppetjes daargelaten.
Ik ben overigens echt wel een fan van mario sinds 3d land. (Vroeger gekeken hoe mijn broer speelde op de snes en n64)
Wat hadden ze te melden?rudyman85 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:59:
Zo bij rtl boulevard stukje over de game
Goed bezig. Blij met dit topic. Ik ga er later is naar kijken, ik ga snel me pizza naar binnen proppen en verder met gamenZeror schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:44:
[...]
Bij mij kwam er ook wat tussen. De topicstart verder aanvullen![]()
Wat willen jullie nog meer in de ts zien?
[ Voor 8% gewijzigd door Fusionmania op 27-10-2017 21:41 ]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Mensen die de NES hadden maar dat geen gevolg hebben gegeven in de vorm van een SNES...THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:27:
Voor het eerst sinds de NES weer een Nintendo-console in huis gehaald. Partner haalde me over om het nu toch eens te doen. Mario staat te downloaden, helaas morgen werken, dus dit weekend eens kijken of het gevoel van zo'n 25 jaar geleden weer terug gaat komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Koldur op 27-10-2017 22:43 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Gefeliciteerd, je hebt 17.33% van de moons behaald ;-)
Waar je kleren kunt kopen staat voor dat loket ook een soort kledingkast. Daar kun je je kleding veranderen.ZuidJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
Hoe kun je van kleding verwisselen? Moet je daarvoor ergens in een dorpje zijn oid? Ik zie het namelijk nergens staan, behalve als je iets nieuws koopt dat je het kan instellen.
Bij je kledingkast in de Odyssey (vliegende hoed/schip).ZuidJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
Hoe kun je van kleding verwisselen? Moet je daarvoor ergens in een dorpje zijn oid? Ik zie het namelijk nergens staan, behalve als je iets nieuws koopt dat je het kan instellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 27-10-2017 23:21 ]
Hoeveel Moons zitten er in de game dan?Marcel317 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Gefeliciteerd, je hebt 17.33% van de moons behaald ;-)
Ditto hier. Heb de switch overigens 4 maanden geleden al gehaald. Net uurtje gespeeld met Mario en tis toch echt ff wennen. Visueel een pareltje overigens !THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:27:
Voor het eerst sinds de NES weer een Nintendo-console in huis gehaald. Partner haalde me over om het nu toch eens te doen. Mario staat te downloaden, helaas morgen werken, dus dit weekend eens kijken of het gevoel van zo'n 25 jaar geleden weer terug gaat komen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Welke motion controls kan je niet met knoppen doen? Bijvoorbeeld Cappy om je heen laten draaien kan je doen door de stick in circels te draaien en dan op Y te drukken.Turfschipper schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:26:
Super vet. Maar in handheld modus werken die motion controls maar kut vind ik. Vervelend dat ik dat niet gewoon met knoppen kan doen.
Pykow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:08:
Hulp nodig in 2e wereld heeft geen spoiler het verhaal. Maar voor het verzamelen.
spoiler:bij de waterval in de buurt zie je een kist met 2 grote pilaren ervoor.
Hoe kom je daat langs ? Cappy komt er ook niet tussen door
Volgens mij, kan je cappy niet besturen nadat je hem gegooid hebt in handheld modus (richting de dichtstbijzijnde object). Of mis ik iets?Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:35:
[...]
Welke motion controls kan je niet met knoppen doen? Bijvoorbeeld Cappy om je heen laten draaien kan je doen door de stick in circels te draaien en dan op Y te drukken.
Psst, ga eens in de Odyssey binnen kijkenZuidJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
spoiler:Houd dit in de gaten en kom maar later terug, je weet zelf wanneer.
Agreed, hoor dat veel mensen zeggen dat de game te makkelijk is. Ik ben echt niet slecht in games maar als je voor alle manen gaat ga je echt wel meer dan een paar keer dood.Pykow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:32:
[...]
spoiler:Ja daar ben ik nu ook achter gekomen.
Sommige dingen kan je de eerste keer niet halen
Wie durft te zeggen dat deze mario makkelijk is is een doorgewinterde platform speler of is gewoon van A naar Z aan het lopen en verzameld niets.
Soms is het gewoon erg lastig en kan 1 foutje er al voorzorgen dat je een maan niet kunt halen.
Als je gewoon het verhaal volgt, dan denk ik dat het een eenvoudige game is inderdaad.
Oude frustraties van een platform game komen weer naar boven.
3D platform heeft altijd problemen met de camera.
[ Voor 4% gewijzigd door GovertNL op 28-10-2017 12:52 ]
Druk op - en daarna op Y, dan krijg je een lijst met alle Poer Moons + Purple Coins en Capture & Souvenir Lists.GovertNL schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:51:
Ik ben gewoon gelijk aan het proberen om alle manen te vinden.
Hoeveel zitten er eigenlijk in een wereld? Heb nu in wereld 3 er namelijk 30 gevonden.
Ik vermaak me prima. En inderdaad het verhaal is denk heel snel uit te spelen. Maar dan mis je heel veel moois. Ik geniet van ieder level en ben maximaal aan het speuren en verkennen.
[ Voor 21% gewijzigd door wauturr op 28-10-2017 14:34 ]
Nee.Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?
Ik zat gister tijdens het spelen van Odyssey ook te denken aan mijn favoriete N64-game! En wat mij betreft is dat iets positiefs. Twee jaar geleden op de Xbox One deze game nog geen keer uitgespeeld. Dit met een hele grote smile op mijn gezicht.Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?
Hoe share je de screenshots? Hoop dat het ook zonder facebook of twitter kan, maar met bijvoorbeeld de nintendo account. Heb m'n switch even niet bij de hand, anders had ik het zelf uitgezochtFusionmania schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:40:
De groeten vanuit Woestijnrijk, wat een spel
Die screenshot modus is echt tof[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Natsu op 28-10-2017 16:57 ]
Foto maken en switch koppelen aan de pc.Natsu schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:53:
Geweldige game so farBen nog niet zo heel ver net in de 4e wereld begonnen, maar al wel wat extra moons verzameld in de woestijnwereld. Overal is wel weer iets te vinden, als je een nieuwe vijand ziet introduceert het nu ook elke keer weer iets nieuws met cappy
En je bent je vijanden hard nodig om alle moons te verzamelen
Ik kan me wel vinden in het punt dat het jammer is dat je motion controls soms nodig bent en dat eigenlijk vooral goed werkt met twee losse joycon's. Maar het speelt ook prima zonder motion controls, het richten van cappy is wat moeilijker maar verder tot nu toe nog niets niet gekunt zonder motion controls.
[...]
Hoe share je de screenshots? Hoop dat het ook zonder facebook of twitter kan, maar met bijvoorbeeld de nintendo account. Heb m'n switch even niet bij de hand, anders had ik het zelf uitgezocht
Of indien je een micro-sd kaartje gebruikt in je Switch kun je die gewoon in je pc prikken.Masterchiev schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:49:
[...]
Foto maken en switch koppelen aan de pc.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq