Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:35:
[afbeelding]

Uitgespeeld en het was genieten: een dikke 10.
Ik heb 'm gister ook uitgespeeld :) Voor mij zou het de favoriete game van het jaar zijn, mocht het niet zo zijn dat Zelda ook dit jaar is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
Gisteren uitgespeeld. Echt een fantastische game. Een must have voor iedere Switch bezitter. :)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Conscience NL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:00:
Gisteren uitgespeeld. Echt een fantastische game. Een must have voor iedere Switch bezitter. :)
Heb 'm afgelopen dinsdag ook uitgespeeld(main story line), maar voor m'n gevoel begint het spel nu pas. Er zijn nog zoveel moons en coins die ik wil verzamelen, nog zoveel outfits die ik wil kopen, nog zoveel minigames die ik wil spelen, nog zoveel creatures die ik kan zijn (heb ze nog niet allemaal aan m'n verzameling te zien) en nog zoveel dingen die ik in iedere kingdom wil zien/proberen.

Zeer uitgebreid spel en voor mij als persoon zeker een 10 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:56
Gisteren een switch gekocht de Mario bundel wat een heerlijke game het blijft
Toch altijd wel een beetje magisch als er een nieuwe Mario uitkomt op een nieuwe console speel met de joy con in de houder die er bij zit gaat prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
silencedead schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:21:
Wat is dat met het kopen van die manen in de winkels?
In mushroom kingdom kan je ze per 10 kopen, maar vervolgens nog eens 10 lijkt het. Op die manier verzamel je toch niet alle manen in het spel maar haal je wel de 600 ( of hoeveel het er ook mogen zijn)
Dit vroeg ik me gisteren inderdaad ook af. Na het kopen van alle outfits aldaar + 2x 10 manen naaldje ik toch wel even van mijn eind saldo

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:36
silencedead schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:21:
Wat is dat met het kopen van die manen in de winkels?
In mushroom kingdom kan je ze per 10 kopen, maar vervolgens nog eens 10 lijkt het. Op die manier verzamel je toch niet alle manen in het spel maar haal je wel de 600 ( of hoeveel het er ook mogen zijn)
Precies dat - dan kun je 600 maantjes halen en dus het beste einde bekijken, zonder dat je ook echt al die 600 maantjes hoeft te vinden in de game, want vooral de laatste paar zijn echt f**king moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
Seal64 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:55:
[...]

Precies dat - dan kun je 600 maantjes halen en dus het beste einde bekijken, zonder dat je ook echt al die 600 maantjes hoeft te vinden in de game, want vooral de laatste paar zijn echt f**king moeilijk.
Er zijn in totaal 999 manen in de game, dus die paar in de winkel maken dan ook niet meer uit om bij die 600 te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Haha, mooie glitch :P
Cappy vermoord Mario

http://www.insidegamer.nl...tch-cappy-vermoordt-mario

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Binnenkort weer lekker verder met deze game. Op dit moment helemaal in COD op de PS4 met een hoop maten en kennissen. Dus geen tijd voor Mario. Later dit jaar dus nog een mooi toetje, weer lekker verder met Mario.

Heb pas 5 werelden gehad volgens mij dus er staat nog wel iets op het programma.

[ Voor 16% gewijzigd door GovertNL op 14-11-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
En gisteren ook uitgespeeld. Heb wel gelachen. Mijn vrouw vond hem wat kort, maar het blijft een Mario spel natuurlijk.
Nu op naar de rest van de power stars.
Als ik speel en ik zie ergens paarse muntjes of power stars, dan wijk ik altijd af om die te halen. Maar dan nog mis je super veel. Denk dat er een aantal op plekken verborgen zit waarvan je achteraf denkt. Ok. Daar dus.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Ben er ook door! Tot nu toe erg genoten, nu verder met moons verzamelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waalp
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
Heb het verhaal nu ook uitgespeeld. En inderdaad nu op naar het verzamelen van alle paarse muntjes en power moons. Ik moet zeggen dat ik dat toch niet vaak heb, dat na het verhaal te hebben uitgespeeld ik echt zin heb om alles te verzamelen maar bij Mario is dat dan toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
waalp schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:52:
Heb het verhaal nu ook uitgespeeld. En inderdaad nu op naar het verzamelen van alle paarse muntjes en power moons. Ik moet zeggen dat ik dat toch niet vaak heb, dat na het verhaal te hebben uitgespeeld ik echt zin heb om alles te verzamelen maar bij Mario is dat dan toch anders.
Same here! Tof verhaal zeg! _/-\o_

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Eindelijk weer tijd kunnen vinden om met de game verder te gaan. Verhaallijn nu ook uitgespeeld. Nu alle paarse coins, de vele moons en outfits nog gaan verzamelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Pfft, wat dachten ze bij Nintendo toen ze het touwtje springen en de volleybal minigames introduceerden? Wat een saaie maar onmogelijke uitdagingen, na een paar pogingen heb ik gelijk geen zin in Odyssee. Verder een briljant spel, zit nu op 480 sterren. Het grootste deel van het spel gespeeld met mijn vrouw als cappie, dat we samen zitten te gamen is op zichzelf al een prestatie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

ph4ge schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:38:
Pfft, wat dachten ze bij Nintendo toen ze het touwtje springen en de volleybal minigames introduceerden? Wat een saaie maar onmogelijke uitdagingen, na een paar pogingen heb ik gelijk geen zin in Odyssee. Verder een briljant spel, zit nu op 480 sterren. Het grootste deel van het spel gespeeld met mijn vrouw als cappie, dat we samen zitten te gamen is op zichzelf al een prestatie.
Respect dat je dit samen hebt gespeeld. Ik vond het zeer vervelend dat mijn vriendin af en toe als cappie ging want dan is ze meteen de camera haha. Maar misschien moet ik dan gewoon de cappie op dat moment zijn.. :-P

Ik moet zeggen dat 100 keer touwtjes springen een behoorlijke uitdaging is, maar ik ga het nog wel paar keer proberen om te halen! Zit nu rond op iets van 71.. Maar dat gaat best snel haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

ph4ge schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:38:
Misschien kun je bij het touwtje springen gebruik maken van deze glitch:

YouTube: Super Mario Odyssey Jump-Rope: 99,999 Score!

Ben je er in ieder geval vanaf ;)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Er zitten idd wel tenenkrommende onderdelen tussen. 1 keer racen tegen die koopa's is prima, tweede keer en dan moeilijker is gewoon vervelend.

Ook van die levels waar je moet springen en cappy gooien zodat je op een platform terecht komt. Het heeft me even gekost iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Het blijft toch heerlijk om dit soort games te blijven spelen met de kinderen. Mijn zoon is 5 en red zich toch zeer behoorlijk met Mario. Ook mooi om te zien dat hij er steeds beter in word en soms dingen ontdekt die niet in mij waren opgekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
uFx schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:40:
Misschien kun je bij het touwtje springen gebruik maken van deze glitch:

YouTube: Super Mario Odyssey Jump-Rope: 99,999 Score!

Ben je er in ieder geval vanaf ;)
Die glitch ga ik zeker gebruiken. Normaal gesproken helemaal niet mijn stijl, maar deze minigame is zo misplaatst in dit top spel dat ik er maar gewoon vanaf wil zijn.

Die races heb ik overigens nog niet allemaal gedaan (kan je niet met zn 2en doen ;) ), maar die vond ik best aardig tot nu toe. Dat past tenminste in het spel en ze zijn niet frustrerend moeilijk om te halen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

ph4ge schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:43:
[...]

Die glitch ga ik zeker gebruiken. Normaal gesproken helemaal niet mijn stijl, maar deze minigame is zo misplaatst in dit top spel dat ik er maar gewoon vanaf wil zijn.

Die races heb ik overigens nog niet allemaal gedaan (kan je niet met zn 2en doen ;) ), maar die vond ik best aardig tot nu toe. Dat past tenminste in het spel en ze zijn niet frustrerend moeilijk om te halen.
Ik ben er ook nooit zo'n fan van om gebruik te maken van glitches maar soms is het zo frustrerend dat je wel moet. Overigens schijnt het touwtje springen makkelijker te zijn met - jawel - een scooter :D Dus misschien is dat nog een optie?

YouTube: Super Mario Odyssey - Scooter Jump Rope Challenge (160 Skips)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
uFx schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:22:
[...]

Ik ben er ook nooit zo'n fan van om gebruik te maken van glitches maar soms is het zo frustrerend dat je wel moet. Overigens schijnt het touwtje springen makkelijker te zijn met - jawel - een scooter :D Dus misschien is dat nog een optie?

Heb ik geprobeerd en zo kwam ik wel tot de 71 sprongen na vaak proberen. Ben er gewoon klaar mee.

Inmiddels gelukt met de glitch. :) Nu dat verrekte volleybal nog.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 20-11-2017 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reneflo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:54
Weet niet of dit het goede topic is, maar Super Mario Odyssey is nu in de aanbieding bij Amazon.de
https://www.amazon.de/dp/B01MUBNPYP/

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
uFx schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:22:
[...]

Deze methode hebben wij ook gebruikt, gaat veel beter.
Ook dit onderdeel doen met joycons aan het scherm doen, minder input lag en samen met de scooter is het makkelijker.

Alleen dat beach volleybal heb ik nog geen methode voor :(
Tot 35 is het te traag en daarna snel te moeilijk, blijf hier nog hangen op 74 bounces en het duurt elke keer zoooo lang.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
sjekneck schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:21:
[...]

Deze methode hebben wij ook gebruikt, gaat veel beter.
Ook dit onderdeel doen met joycons aan het scherm doen, minder input lag en samen met de scooter is het makkelijker.

Alleen dat beach volleybal heb ik nog geen methode voor :(
Tot 35 is het te traag en daarna snel te moeilijk, blijf hier nog hangen op 74 bounces en het duurt elke keer zoooo lang.
Ik zag een filmpje voorbij komen dat je beter 2 player mode kan activeren en dan met cappy die volleybal game doet.

Bedankt voor de tip van de jump rope glitch. Eindelijk gehaald nu en ik voel me totaal niet schuldig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Van de week ook uitgespeeld, inmiddels 460 manen.

Man man man in die mushroom kingdom is een put waar je in kan springen om vervolgens een 2d deel te kunnen spelen. Wat was dat een lastig maar vooral frusterend stuk van de game door gare controls op de draaiende platforms :(. Inmiddels ook gehaald.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 17:39
Tiwazz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:13:

Man man man in die mushroom kingdom is een put waar je in kan springen om vervolgens een 2d deel te kunnen spelen. Wat was dat een lastig maar vooral frusterend stuk van de game door gare controls op de draaiende platforms :(. Inmiddels ook gehaald.
En iedere keer weer aan het begin opnieuw beginnen bij iedere val. Ik had er ook moeite mee. Uiteindelijk toch gelukt om de 2 manen te krijgen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier sinds een paar dagen ook een Mario odessey fan :-D

Vroeger veel op de eerste Nintendo gespeeld. Mario 1/2/3 en afgezien van een Mario kart op de gamecub had ik verder geen Mario spellen gespeeld.

Maar wat een toffe game! Erg leuk hoe de oude Mario games inclusief de oude muziekjes terug komen in de 2D games!

Sommige zaken zijn wel erg veel 'proberen'. Loop al de hele avond rond te lopen in de woestijn-wereld... Heb zojuist een portal (spiegel) gevonden naar het newyork level...alleen loopt daar gelijk dood, kan er iig niks doen zo te zien.

Ik ga me hier nog vele uren/dagen/weken mee vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tiwazz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:13:

Dat is inderdaad een lastig stukje, vooral omdat je niet de tijd kunt nemen voor je jumps.

Zelf het spel in het weekend uitgespeeld, aangezien ik steeds voor alle manen ging heb ik er lekker lang over gedaan. Nu wel de support mode aangezet voor de echt lastige manen. Je kan maar zo vaak dood gaan voordat je je controller door de kamer gooit. Dan is het wel lekker als je op het platform wordt gezet voordat je dood viel (hoef je niet alles opnieuw te doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

TripleQ schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:43:
Sommige zaken zijn wel erg veel 'proberen'. Loop al de hele avond rond te lopen in de woestijn-wereld... Heb zojuist een portal (spiegel) gevonden naar het newyork level...alleen loopt daar gelijk dood, kan er iig niks doen zo te zien.
Je zal merken dat er in het spel nog meer van die portals zijn en je kan niet altijd daar vandaan die wereld echt bezoeken. Maar het is eigenlijk een portal naar een bepaalde plek waar je normaal niet bij kan komen (behalve als je goed kan springen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik krijg die glitch maar gedeeltelijk werkend. Iig, de camera bleef hangen op Talkatoo, maar Mario bleef niet in de lucht hangen. Dus nog maar een paar keer uitproberen, 30 keer is zelf wel gelukt, maar 100 gaat me iig niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:06:
Ik krijg die glitch maar gedeeltelijk werkend. Iig, de camera bleef hangen op Talkatoo, maar Mario bleef niet in de lucht hangen. Dus nog maar een paar keer uitproberen, 30 keer is zelf wel gelukt, maar 100 gaat me iig niet lukken.
Bij de eerste try dat ik de 30 haalde bleef ik hangen op 96. Nu nooit meer dan 60 daarna nog gehaald. Vanavond maar in handheld proberen. Schijnt ook te helpen. Anders de glitch maar weer uitproberen. Ik krijg hem in ieder geval niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Daniel. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:06:
[...]

Bij de eerste try dat ik de 30 haalde bleef ik hangen op 96. Nu nooit meer dan 60 daarna nog gehaald. Vanavond maar in handheld proberen. Schijnt ook te helpen. Anders de glitch maar weer uitproberen. Ik krijg hem in ieder geval niet werkend.
Vind het al knap dat je al 96 haalde bij je eerste try. Mijn hoogste is nu 43 .. maar lukt mij ook niet echt om de 100 te halen is best wat moeite.

Iemand tips ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
TripleQ schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:43:
Hier sinds een paar dagen ook een Mario odessey fan :-D

Vroeger veel op de eerste Nintendo gespeeld. Mario 1/2/3 en afgezien van een Mario kart op de gamecub had ik verder geen Mario spellen gespeeld.

Maar wat een toffe game! Erg leuk hoe de oude Mario games inclusief de oude muziekjes terug komen in de 2D games!

Ik ga me hier nog vele uren/dagen/weken mee vermaken!
Ik ben gelukkig weg sinds gisteren uit het woestijn gedeelte.
Zit nu in een bosrijk gebied

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zo. Ik heb de game bijna volledig uitgespeeld (ergo, alle moons). Enkel in het laatste kingdom nog wat moons te gaan.

spoiler:
Het Mushroom Kingdom heb ik tot het laatst bewaard. ZItten toffe challenges in maar ik vind het geen heel prettig kingdom verder...

Zo'n 55-60 uur ingestoken nu dus dat is aardig wat :p. Voor moons/coins die ik niet kon vinden wel een lijstje gebruikt van Polygon. Begin steeds meer te twijfelen of deze game niet gewoon beter is dan BotW. Heb veel meer tijd in BotW gestoken en vind de open wereld super fijn, maar SMO is me wat. Draait heerlijk, ziet er mooi uit, vrijwel alles is super leuk en creatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Inmiddels heb ik ook Bowser verslagen. Het aantal manen dat ik heb verzameld viel met onder de 250 toch wat tegen, dus dat wordt verder verzamelen.

Vraagje: het kost me erg veel moeite om die spin attack uit te voeren. Ik voer de beweging uit zoals in de guide, maar het gaat vaker mis dan goed. Hoe is dat bij jullie? Ligt het aan mijn skill of kan het zijn dat een van de jou cons niet lekker reageert?

[ Voor 0% gewijzigd door Edmin op 08-12-2017 13:55 . Reden: browser? Rly? :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Edmin schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:18:
Inmiddels heb ik ook browser verslagen. Het aantal manen dat ik heb verzameld viel met onder de 250 toch wat tegen, dus dat wordt verder verzamelen.

Vraagje: het kost me erg veel moeite om die spin attack uit te voeren. Ik voer de beweging uit zoals in de guide, maar het gaat vaker mis dan goed. Hoe is dat bij jullie? Ligt het aan mijn skill of kan het zijn dat een van de jou cons niet lekker reageert?
Ik heb dat ook. Joy Cons doen verder prima wat ze moeten doen, dus daar ligt het volgens mij niet aan. Zal wel mijn gebrek een fijne motoriek zijn. Als ik heel overdreven dezelfde handeling als in het voorbeeld uitvoer dan lukt het, maar tijdens actieve gameplay lukt het me niet. Als ik in handheld modus speel en ik kantel de switch net alsof ik een ruk aan een stuur geef dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@jabberwock Ik denk dat ik het inmiddels een beetje beter begrijp. Als ik de Joy cons niet naar links kantel, maar echt een horizontale ruk naar links geef, lijkt het betrouwbaar te lukken. dus echt <- met beide handen. Niet wat de guide aangeeft, maar als het werkt.... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Nu 2 weken in het bezit van de Switch en Mario. Wat een spel! Hierdoor weet ik weer hoe leuk gamen is :-)

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Edmin schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:55:
@jabberwock Ik denk dat ik het inmiddels een beetje beter begrijp. Als ik de Joy cons niet naar links kantel, maar echt een horizontale ruk naar links geef, lijkt het betrouwbaar te lukken. dus echt <- met beide handen. Niet wat de guide aangeeft, maar als het werkt.... :)
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Niet kantelen maar echt opzij horizontaal bewegen.

• Arunia
Heb ondertussen met het verzamelen van de manen de ondersteuningsmodus aan gezet. Als je dan valt, kom je op de meeste punten er voor uit ipv het gehele level opnieuw. Soms verlies je ook geen munten op dat moment.

Daarnaast had mijn dochtertje van bijna 4 ook ineens interesse en heeft met de sphinx rond gerend in het zand level. Echt lachen.

[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 21-12-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Man man man, de darker moon level; volgens mij heb ik hier wel vier uur over gedaan of is dat normaal? Pittige level omdat je geen saves hebt tussendoor. Was gister zo blij dat ik hem gehaald had :D

[ Voor 13% gewijzigd door rudyman85 op 28-12-2017 11:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Mijn Switch + SMO moet vandaag geleverd worden via Amazon. Had het de afgelopen weken een aantal keer in m'n shopping basket gedaan, maar nu eindelijk de knoop doorgehakt.

Aangezien ik Mario 64 'vroeger' helemaal geweldig vond, ga ik er vanuit dat ook hier weer van ga genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
rudyman85 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:34:
Man man man, de darker moon level; volgens mij heb ik hier wel vier uur over gedaan of is dat normaal? Pittige level omdat je geen saves hebt tussendoor. Was gister zo blij dat ik hem gehaald had :D
Ja dat is wel normaal :D iig ik denk dat iedereen er wel lang over doet.

Ik heb nog nooit met support gespeeld, zit nu op de 754 manen heb ze bijna allemaal. :+
ik vind vooral de oldschool levels het leukst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben mogelijk tegen een bug aangelopen en weet niet hoe nu verder. In New Donk City heb ik (post-game) de RC challenge gedaan en ben ik RC Pro. De Maan verscheen, maar omdat ik per ongeluk cappy gooide op die kerel met de controller, heb ik eerst nog een rondje gereden. Dit rondje was onder de tijd om ook RC champ te halen. Daarna heb ik pas de maan van RC pro gepakt. Nu lijkt het erop dat ik de RC champ challenge niet kan uitvoeren. De NPC's geven de dialogen die ze normaalgesproken bij het behalen van RC champ geven. Als ik hierdoor de 100% completion niet kan halen zou ik echt enorm balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:28
Edmin schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:07:
Ik ben mogelijk tegen een bug aangelopen en weet niet hoe nu verder. In New Donk City heb ik (post-game) de RC challenge gedaan en ben ik RC Pro. De Maan verscheen, maar omdat ik per ongeluk cappy gooide op die kerel met de controller, heb ik eerst nog een rondje gereden. Dit rondje was onder de tijd om ook RC champ te halen. Daarna heb ik pas de maan van RC pro gepakt. Nu lijkt het erop dat ik de RC champ challenge niet kan uitvoeren. De NPC's geven de dialogen die ze normaalgesproken bij het behalen van RC champ geven. Als ik hierdoor de 100% completion niet kan halen zou ik echt enorm balen...
Ik geloof niet dat ik het helemaal snap. Als je de maan hebt gepakt, ookal is het nadat je nog een rondje gereden hebt met een slechtere tijd, dan heb je de maan toch? Staat hij in je overzicht als behaald? Volgens mij hoef je je dan geen zorgen te maken.

Ik heb gisteren overigens de 999 manen aangetikt. Ik zat op 886 en wist dat ik her en der nog een race moest doen, 2 challenges op de dark side en het level op de darker side. Omdat ik dacht dat het spel 999 manen zou hebben en de overgebleven punten niet het verschil van 113 manen zou opleveren heb ik manen "gekocht" in een van de winkeltjes, in de veronderstelling dat je daar dan het missende aantal kan kopen.

Wat blijkt, je kan je daar helemaal arm kopen wat je wilt en dus de 999 halen zonder de laatste opdrachten uit te voeren.

Paarse muntjes compleet, manen op 999, alleen toch nog niet alle levels gehaald.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:00
Ik ben nog bezig met de storyline, maar ik vroeg me af of het nu zin heeft om moons te kopen in die winkels? Daarnaast vroeg ik me af, veranderen de werelden nadat je de game hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat vinden jullie van de nieuwe update voor SMO dat volgende maand komt?

Ik heb echt zin in Luigi's Balloon World. Lijkt mij echt zo grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Super gaaf dat Nintendo er nog wat bij knalt! Wel jammer dat balloon world niet echt zou werken op splitscreen o.i.d. Wel tof om lokaal (met 2 consoles) en online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaLass schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:08:
[...]

Ik geloof niet dat ik het helemaal snap. Als je de maan hebt gepakt, ookal is het nadat je nog een rondje gereden hebt met een slechtere tijd, dan heb je de maan toch? Staat hij in je overzicht als behaald? Volgens mij hoef je je dan geen zorgen te maken.
Ik snap dat het wat onduidelijk is... Ik heb RC pro (sneller dan 30s) inderdaad gewoon gehaald volgens het overzicht. Daarna wordt normaalgesproken RC champ (sneller dan 26s) als 'quest' unlocked. Dat gebeurt bij mij dus niet. Mijn toptijd is iets van 24 seconden, maar volgens het overzicht heb ik die maan niet gehaald. En als je met de characters langs de baan praat, zeggen ze exact wat ze zouden doen als je RC champ wel gehaald zou hebben. Er is hier dus iets fout gegaan met triggers, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Edmin schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Ik snap dat het wat onduidelijk is... Ik heb RC pro (sneller dan 30s) inderdaad gewoon gehaald volgens het overzicht. Daarna wordt normaalgesproken RC champ (sneller dan 26s) als 'quest' unlocked. Dat gebeurt bij mij dus niet. Mijn toptijd is iets van 24 seconden, maar volgens het overzicht heb ik die maan niet gehaald. En als je met de characters langs de baan praat, zeggen ze exact wat ze zouden doen als je RC champ wel gehaald zou hebben. Er is hier dus iets fout gegaan met triggers, helaas.
Die 2e, RC Champ werd bij mij als quest pas veel later unlocked, niet direct na het behalen van de RC pro. Heb je de maanstenen al open?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@DaLass ik zit inmiddels op 510 manen, alle blokken zijn dus open inderdaad. Ik weet dat je die twee manen achter elkaar kunt halen, omdat ik het een dag eerder bij mij dochter had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zat net te denken. Hoe tof zou het zijn als die Balloon World dlc later ook ruimte gaat bieden voor een multiplayer mode. Ik zat aan Mario Kart's Balloon Battle te denken, maar dan in Super Mario Oddysey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Edmin schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:08:
@DaLass ik zit inmiddels op 510 manen, alle blokken zijn dus open inderdaad. Ik weet dat je die twee manen achter elkaar kunt halen, omdat ik het een dag eerder bij mij dochter had gezien.
Dan is het wel vreemd.. Bij mij waren ze niet direct achter elkaar beschikbaar, maar dat zal komen omdat ik de eerste al gehaald heb voordat ik de maanstenen geopend heb. De 2e komt pas vrij bij het openen van de maansteen in New Donk City.

Maar hoe jij dan alsnog deze challenge kan halen.. no clue...

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier iemand die best wel kritisch is over dit spel. Hij zegt niet dat SMO slecht is maar hij vindt dat het spel overhyped is. Ik heb zelf het spel nog niet gespeeld (wel veel oude Mario uitgespeeld, inclusief de originele Super Mario Bros 2 (Lost Levels), Star World en alle extra sterren en zo) maar wel redelijk veel gameplay van het spel gezien. Ik was vanaf het begin gematigd enthousiast over het spel en hij vat hier goed samen wat mijn indruk was. Ik denk dan ook dat zijn kritiek hout snijdt. Een paar van zijn kanttekeningen:
- ze hadden meer bewegingen aan Mario kunnen geven (bijvoorbeeld de spinjump), momenteel zijn er nog tal van knoppen op de controller ongebruikt.
- de moeilijkheidsgraad ligt te laag, het spel lijkt meer op kindjes te zijn gericht terwijl er ook veel dertigers zijn die een Switch hebben (opgegroeid met de NES/SuperNES.
- te weinig platform actie
- het zou leuk zijn geweest als je vaker Cappy niet zou kunnen gebruiken om een uitdaging te geven om met Mario zelf aan de overkant te geraken.
- veel te veel manen krijg je voor dezelfde taak, het typische open wereld spel probleem (#Ubisoft ;)).
- te weinig creativiteit bij de levels, zie klok-wereld (ik moest daar ook meteen aan denken nog voordat ik dit filmpje zag), regenboog-wereld en big/small wereld in SM64.

Ieder zijn mening en vele doelgroepen maar ik denk dat zijn kritiek hout snijdt dus ik deel het.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Verwijderd Dat klopt ook inderdaad wel. Van mij hadden er meer retro delen in mogen zitten. Sterker nog, wellicht een hele wereld met dat erin. Nu zijn die retro delen ook totaal niet moeilijk verder. Maar toch. Of combineer het meer.

Ze zouden bepaalde moves wellicht onder een knop moeten kunnen doen, sommige dingen die ik zie zijn voor mij iig nooit haalbaar. :P
Heb het spel op dit moment ingesteld op support mode. Had dan weer niet gehoeven dat je leven op loopt als je stil staat en standaard 6 hartjes hebt. Mind you, heb het spel wel zonder dat uitgespeeld. Maar om manen te halen e.d. heb ik het aan staan. Sommige stukken moet je volledig opnieuw beginnen en dat vind ik dan weer niet relaxt.

Heb het overigens aangezet toen mijn dochtertje van bijna vier eens wilde proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een puntje van kritiek toegevoegd omdat ik het me nu weer herinner (een week geleden gezien).
Arunia schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:08:
@Verwijderd Dat klopt ook inderdaad wel. Van mij hadden er meer retro delen in mogen zitten. Sterker nog, wellicht een hele wereld met dat erin. Nu zijn die retro delen ook totaal niet moeilijk verder. Maar toch. Of combineer het meer.
Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. Hartstikke leuk dat ze die 3d=>2d overgang erin stoppen maar waarom die 2d-delen niet langer en veel moeilijker maken. Aan het einde worden die ongeveer zoals ze aan het begin hadden moeten zijn en dan nog veel te kort. Zonde, naar mijn mening, dat zou relatief gemakkelijk uit te werken zijn voor Nintendo. Een paar van die kuitenbijters zoals in Star World (SMW) zou toch wel leuk zijn, nietwaar? Teveel gevraagd voor nieuwe spelers en te weinig tijd om daarnaar op te bouwen, denk dan aan de zon in SMB3 of hamerKoopa's waarbij je met timing en patroonherkenning de hamers moet ontwijken. Denk aan bewegende platforms waarbij je goed moet timen. Ik vraag niet om de moeilijkheidsgraad van Kaizo Mario. In het algemeen, ook in het 3d-deel van het spel lijkt er weinig aan timing, precisie en patroonherkenning gevraagd te worden en dit zijn voor mij toch wel cruciale elementen van Mario, zelfs bij Mario 64 wat eveneens 3d was.
Heb het overigens aangezet toen mijn dochtertje van bijna vier eens wilde proberen.
Ze is er vroeg bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Verwijderd Vond het nog meevallen. Speelde toen ze jonger was nog eigenlijk nooit in haar buurt. Op een gegeven moment is het volgens mij begonnen met de NES mini. Mijn vrouw aan het haken, mijn dochtertje aan het knippen e.d. (denk toen 3,5).
Had zoiets van: "Ik ga ook wat doen". Dus NES mini neergezet. Binnen enkele minuten stond ze naast me of ze ook even mocht. Nou ja, prima. Dus Bubble Bobble en ze had snel door hoe ze opnieuw het spel kon starten na dood te zijn gegaan. Toen nog Kirby opgestart en daarna even gelaten.
Later op de Switch Mario Kart 8 Deluxe en dan ingesteld met alle ondersteuning (waarbij het haar toch nog lukt van de baan te rijden) aan.
Toen Snes mini met Mario kart, maar dat is echt nog te moeilijk, dus zij gas geven en remmen en ik sturen en driften etc.
Later was zij weer wat voor haarzelf aan het doen en ben ik Odyssey gaan spelen. Sand kingdom en dan die rennende Sfinx taxi. Dat was het level onder de vierkante pijp. Ze kwam er ook bij zitten en lag helemaal in een deuk wanneer ik er met volle vaart in het ravijn viel. Zij ook proberen nadat ik de 2 sterren daar had gehaald. Daarna in de overworld daar met de taxi laten rennen. Ze liep meteen terug vanaf het ravijn naar de plek waar de Sfinx stond en sprong erop door tegen de zijkant te staan en dan springen.
Maar in die korte periode kon ze dus lopen en springen tegelijk etc. Echt super leuk om te zien.

Ben wel van mening dat ze ook andere dingen moet doen en ze vraagt er ook niet echt op. Tot nu toe iig nog het meeste Mario Kart gedaan.
Maar sporadisch gewoon even opstarten. Als het aan staat komt ze meteen vragen of ze ook mag.
Alles met mate iig. :D

Haar interesse is iig nog steeds knutselen, puzzelen, spelen en buiten spelen. iPad heeft ze ook, maar eigenlijk sporadisch vraagt ze er om. Maar ze vind het heel leuk om te weten hoe iets in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:31:
@Verwijderd Vond het nog meevallen. Speelde toen ze jonger was nog eigenlijk nooit in haar buurt. Op een gegeven moment is het volgens mij begonnen met de NES mini. Mijn vrouw aan het haken, mijn dochtertje aan het knippen e.d. (denk toen 3,5).
Had zoiets van: "Ik ga ook wat doen". Dus NES mini neergezet. Binnen enkele minuten stond ze naast me of ze ook even mocht. Nou ja, prima. Dus Bubble Bobble en ze had snel door hoe ze opnieuw het spel kon starten na dood te zijn gegaan. Toen nog Kirby opgestart en daarna even gelaten.
Later op de Switch Mario Kart 8 Deluxe en dan ingesteld met alle ondersteuning (waarbij het haar toch nog lukt van de baan te rijden) aan.
Toen Snes mini met Mario kart, maar dat is echt nog te moeilijk, dus zij gas geven en remmen en ik sturen en driften etc.
Later was zij weer wat voor haarzelf aan het doen en ben ik Odyssey gaan spelen. Sand kingdom en dan die rennende Sfinx taxi. Dat was het level onder de vierkante pijp. Ze kwam er ook bij zitten en lag helemaal in een deuk wanneer ik er met volle vaart in het ravijn viel. Zij ook proberen nadat ik de 2 sterren daar had gehaald. Daarna in de overworld daar met de taxi laten rennen. Ze liep meteen terug vanaf het ravijn naar de plek waar de Sfinx stond en sprong erop door tegen de zijkant te staan en dan springen.
Maar in die korte periode kon ze dus lopen en springen tegelijk etc. Echt super leuk om te zien.

Ben wel van mening dat ze ook andere dingen moet doen en ze vraagt er ook niet echt op. Tot nu toe iig nog het meeste Mario Kart gedaan.
Maar sporadisch gewoon even opstarten. Als het aan staat komt ze meteen vragen of ze ook mag.

Haar interesse is iig nog steeds knutselen, puzzelen, spelen en buiten spelen. iPad heeft ze ook, maar eigenlijk sporadisch vraagt ze er om. Maar ze vind het heel leuk om te weten hoe iets in elkaar steekt.
Ik ken een jongen die 4 jaar oud is voor wie Super Mario Run nog veel gevraagd is. Hij 'speelt' het maar hij begrijpt nog niet echt hoe het werkt. Misschien eens Raspberry Pi emulator voor hem maken wanneer die dingen wat beter worden?
En dan heb je dat 4-jarige kind van die game reviewer die de tutorial van Cuphead zelfstandig speelt, iets waar sommige 'professionele' reviewers 9 minuten over doen. :P

Verstandig, gamen is prima hoor, daar niet van. Goed voor de oog-hand-coördinatie, het sneller leren zien van patronen, het beter logisch leren denken. Geen slechte basis voor later wiskunde- en natuurkunde-onderwijs als je het mij vraagt. Desalniettemin, kinderen moeten ook buiten spelen, dat is goed voor de overige coördinatie, sociale vaardigheden en zijn conditie. Mijn advies: probeer ook een muziek-instrument uit, als het kind talent heeft en het begint jong met de piano dan doe je daar het kind veel plezier mee voor de rest van zijn leven, je wordt nooit net zo goed als je niet heel erg jong begint.
Een zoon van een componist die veel op Youtube uploadt kreeg zodoende een extreem goed gehoor (hij kan niet alleen alle noten herkennen maar ook alle akkoorden, van alle toonladders, harmonisch en dysharmonisch), hij trainde dat al toen hij nog in de baarmoeder zat.
Als hij zo graag wil weten hoe het werkt, misschien kan je dan eens samen met een PC in elkaar zetten, een versterker in elkaar knutselen...
Jong geleerd is oud gedaan, de theorie is nog een paar jaar te ingewikkeld maar dat maakt niet uit, dat komt later wel een keer.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat komt wel goed. Mijn dochtertje is iig met een xylofoon bezig, trommels, panfluit. Ze vind het leuk om er wat mee te doen, zingt ook graag.
Ga ze niet ergens van weghouden, maar alles met mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een game (Mario Odyssey, Ninjago Movie Game) in Duitsland koop kan ik deze dan ook spelen in het NL of zal de taal dan enkel Duits zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:02:
Als ik een game (Mario Odyssey, Ninjago Movie Game) in Duitsland koop kan ik deze dan ook spelen in het NL of zal de taal dan enkel Duits zijn ?
Maakt niet uit. Alleen je hoesje zal Duits zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Haha.. wat een amateur ben ik ook. Ben helemaal in Mushroom Kingdom beland, maar zou graag eens terug gaan naar een van de eerdere werelden. Maar bij de 'ballon' krijg ik steeds te horen dat ik nog xx manen nodig heb, dat waren er nogal wat.
Wat blijkt dus: je moet nadat je manen hebt 'gestort' nog een keer met je pet naar de wereldbol gooien, dan kun je ineens reizen naar iedere wereld.. :')
Heb hele spel dus gespeeld van wereld naar wereld en nooit teruggegaan.. :P

Naja, leuke is dat ik nu weer zin heb om die eerdere werelden zoveel mogelijk uit te spelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Iemand hem al helemaal uitgespeeld hier?

Ik wacht zelf op Luigi Balloon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Zonder de darker darker loon uitgespeeld. Jemig wat is dat lastig zeg. Deed er zo ongeveer 2 a 3 uur over. Meerdere mensen hier dat level gehaald of hebben mensen het hier opgegeven. Ik ben wel benieuwd benieuwd.

Wat je verdient na het halen is wel weer grappig. De
spoiler:
onzichtbare hoed
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik ken een jongen die 4 jaar oud is voor wie Super Mario Run nog veel gevraagd is. Hij 'speelt' het maar hij begrijpt nog niet echt hoe het werkt. Misschien eens Raspberry Pi emulator voor hem maken wanneer die dingen wat beter worden?
En dan heb je dat 4-jarige kind van die game reviewer die de tutorial van Cuphead zelfstandig speelt, iets waar sommige 'professionele' reviewers 9 minuten over doen. :P

[...]
Verstandig, gamen is prima hoor, daar niet van. Goed voor de oog-hand-coördinatie, het sneller leren zien van patronen, het beter logisch leren denken. Geen slechte basis voor later wiskunde- en natuurkunde-onderwijs als je het mij vraagt. Desalniettemin, kinderen moeten ook buiten spelen, dat is goed voor de overige coördinatie, sociale vaardigheden en zijn conditie. Mijn advies: probeer ook een muziek-instrument uit, als het kind talent heeft en het begint jong met de piano dan doe je daar het kind veel plezier mee voor de rest van zijn leven, je wordt nooit net zo goed als je niet heel erg jong begint.
Een zoon van een componist die veel op Youtube uploadt kreeg zodoende een extreem goed gehoor (hij kan niet alleen alle noten herkennen maar ook alle akkoorden, van alle toonladders, harmonisch en dysharmonisch), hij trainde dat al toen hij nog in de baarmoeder zat.
Als hij zo graag wil weten hoe het werkt, misschien kan je dan eens samen met een PC in elkaar zetten, een versterker in elkaar knutselen...
Jong geleerd is oud gedaan, de theorie is nog een paar jaar te ingewikkeld maar dat maakt niet uit, dat komt later wel een keer.
Mijn zoontje was 3 toen hij in de MM de wiiU controller pakte en begon met Super Mario wiiU. Ik dacht dat hij zo maar wat knoppen aan het indrukken was terwijl er een demofilmpje draaide. Bleek dat hij het zelf aan het doen was! We hebben gelijk een wiiU meegenomen. Nu is hij 7 en heeft Mario Odyssey al uitgespeeld. Zijn kleinere broertje van 4 hetzelfde verhaal. de echt moeilijke stukjes moet ik voor hem doen, maar de rest doet hij echt zelf.

Wel cool 2 van die gamende kids in huis. Wel jammer dat de consoles steeds vaker bezet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-06 18:58
Bagger, na de update start mijn odyssey niet meer op. Kan m wel verwijderen maar vraagt daarna gelijk om een update en werkt dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren overdag een filmpje gevonden met glitches in Mario. Erg leuk om te kijken. Kwam er eentje tegen in New Donk City waarmee je de letters uit het gedeelte kunt halen waar ze normaal staan. Dat is onder aanmoediging van mijn vrouw gelukt. Heb zo 100 sprongen met touwtje springen gedaan. Daar deed ik langer over om die truc voor elkaar te krijgen. Wat een gaar onderdeel, maar is gelukt. :D
Daarna terug gelopen met de letter en werd toen gelanceerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 24-05-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als je je camera zo dicht bij Mario krijgt dat hij verdwijnt, pakt hij ook geen muntjes op. Vaak gebeurd dit in grotten of lage omgevingen.
Wel grappig, maar ook vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht een beetje offtopic voor hier (maar zag ook geen algemeen Mario-topic, dus dacht post het in het topic van de recentste Mario-game (Aces tel ik dan niet mee, dat is geen platformer immers)). Ene FreddeGredde heeft op YouTube een supervrolijke (vind ik althans) medley van de mainline tunes gezet;

Leuk detail; de piano van Switch Labo is gebruikt! :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 16-07-2018 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:31
Verd.. wel een tegenvaller hoor, geen multiplayer optie in dit spel. Heb vanmorgen een Switch met Odyssee gekocht voor mijn zoontjes maar het is alleen maar ruzie...co-op is geen optie met jonge kinderen. Ze zien de lol niet in van het petje zijn.
Had wel verwacht dat je net als de oudere Mario games tegelijkertijd met meerdere karakters in beeld kon spelen. Dat was het toffe aan Super Mario Wii.

[ Voor 5% gewijzigd door Cobb op 28-07-2018 17:38 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Boos op jezelf dan, hoop ik? Dat er geen echt nuttige co-op of multiplayer in de game zat was overal te lezen. Zie het maar als een les in geduld voor ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:31
Ja die les zie ik er wel in hoor. Maar het was leuk geweest als ze gewoon lol hadden gehad ipv ruzie en verdriet. Zal wel snel over zijn hoor maar het waren de verwachtingen...

Tja en boos op mijzelf, ik had het gewoon echt niet verwacht bijna iedere Mario sinds de Wii heeft een goede multiplayer optie gehad. Dat was toch een super aanvulling geweest voor Odyssee.

[ Voor 35% gewijzigd door Cobb op 28-07-2018 18:43 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwaalfdeMan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-05 19:43
Ik heb voor mijn neefje Super Mario Odyssey via Amazon NL gekocht. De teksten op de verpakking ervan is Duits. Voordat ik het aan hem geef..

Ondanks dat het een Duitse versie is, kan hij dit spel gewoon in het Nederlands spelen? Ik las iets als ‘game neemt systeemtaal over’..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@TwaalfdeMan elke taal zit er op. Dus gewoon geven.
Nahja, als een Nederlandse vertaling voor het spel bestaat. Voor zover ik weet voor odyssey wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Arunia op 14-01-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-08 15:27
Volgens mij kun je een Switch game onafhankelijk van waar je hem koopt altijd in je eigen taal spelen als die ondersteund wordt in de game. Ik heb zelf een Duitse versie van Animal Crossing en dat levert ook geen problemen op.

Voor Super Mario Odyssey speel je de game in het Nederlands als de Switch-hardware op Nederlands staat (deze game bevat de Nederlandse taal). Volgens mij is zo'n beetje iedere Nintendo 1st party-titel in het Nederlands speelbaar op de Switch, m.u.v. Pokémon-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:36
Achterop het doosje staat linksonder in de hoek het PEGI-logo met de iconen die aangeven wat erin zit (voor SMO is dat geloof ik PEGI-7, met geweld en enge dingen, een vuistje en een spin of zoiets). Net daarboven staat een klein vakje met de ondersteunde talen erin. In Europa is het inderdaad gebruikelijk dat Nintendo’s eigen games ook NL ondersteunen. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat SMO dat in ieder geval doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorrieCorrie
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21-11-2024
Hoi!

Ik zit vast, ik snap er niks van.
Ik heb het level een paar keer rondgelopen, ook met walkthrough video erbij. Ik heb genoeg Manen maar de Odyssee vliegt niet weg..

Ik kan in de Odyssee lopen en omkleden, op mini Dorrie bouncen en op een stoel zitten. Verder niks.

Kan iemand me helpen?

Groet,
Dorien

Hi,

So I have collected enough moons, walked the whole level again with a 'walkthrough' video and then I enter the Odyssee.
Normally, a video of Mario and cappy starts to play and they fly away. Now, I can walk in the Odyssee, I can change because there is a clothing cabin, I can go sit on the chairs and bounce on a mini-Dorrie.

Why Is it not flying to the next level, can anyone help me out?

Thanks!

Regards,
Dorien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@DorrieCorrie,
Om welk level gaat het? Heb je het level helemaal uitgespeeld?

Je bericht hoeft hier niet in het engels btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorrieCorrie
Hai,

Dank voor je reactie!

Ja wel handig te vermelden, het gaat om Strandrijk. Alles voltooid, Octopus verslagen, genoeg manen voor de Odyssee.

En ik had de manen voor het schip al vol. En toen nog een keer een rondje gedaan met zo'n walkthrough, precies gedaan wat diegene op YT deed (nog 4 extra manen gevonden ook) en hij vliegt zo weg, en ik zit te koekeloeren in de Odyssee.. :-)

Gr. Dorien

(Ik had al engels getypt voor een ander forum dus ik dacht ik plak het er even bij voor de zekerheid ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DorrieCorrie
OH ik heb al... opeens kwam ik erachter dat je cappie naar de wereldbol moet gooien...... oeps. #feelingnoob....
Pagina: 1 2 3 Laatste