Hmm OK beide opties zijn niet echt heel handig, denk dat ik maar een socialmedia account aanmaak om het met mezelf te delen dan

[ Voor 3% gewijzigd door Fusionmania op 28-10-2017 19:47 ]
Playstation 5
Make lovecraft not warcraft.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ja vind ik ook wel, alleen was Banjo Kazooie weer een verbeterde Mario64Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?
In mijn ogen is dit een soort van open-world Mario.Mario 3D World & Galaxy zijn meer korte levels die je afwerkt.rudyman85 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:12:
De game blijft je verassenDonkey city is geweldig, nu gauw op het strand zoeken naar moons. Blijf wel van mening dat het hierna tijd wordt voor een open world mario game, lijkt me zo gaaf
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
eh?Mars18 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:14:
Van het weekend een Switch gekocht + Zelda, eventjes gespeeld, maar wat een mooi spel zeg. Zowel in de handheld als op de Tv.
Speelt fijn, speelt leuk. Helemaal super.
[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 30-10-2017 09:19 ]
Playstation 5
Wow nog niet wakkerStylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:18:
[...]
eh?
donk city is wel heel vet hoor heel vet op die hoge gebouwen klimmen enzo
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Mis ik iets? Hoe koppel je een switch aan de pc. Dat lijkt me super handig om die screenshots eraf te kunnen halen. Heb nog geen SD kaartje namelijk en zit al aan mijn max van toegestane screenshots van 1000 op de switch zelfMasterchiev schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:49:
[...]
Foto maken en switch koppelen aan de pc.
Precies wat m'n vriendin en ik tegen elkaar zeiden..Fusionmania schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:22:
spoiler:Nu bij het Mushroom Kingdom te zitten neigt dit ook wel naar een SM64 Remaster DLC
PSN: Redrafted
[ Voor 91% gewijzigd door EddoH op 30-10-2017 20:05 ]
Moet zelf heel eerlijk zeggen dat ik dat normaliter ook totaal niet heb, maar na het te hebben uitgespeeld moet ik zeggen dat het voor mijn gevoel het spel nu pas écht begonnen is, er zijn nog zoveel verborgen levels, secrets en uiteraard maantjes te vinden dat het echt leuk blijft om het te spelen. Dus voor de replay value heeft Nintendo dat echt heel goed gedaan, zodat je het lekker blijft spelengiantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:50:
Game is erg leuk. Enige puntje is wellicht wel dat ik hoop dat er ook nog leuke lineaire games blijven komen. Al die open wereld games gaan op een gegeven moment vervelen. Lijkt alsof iedereen een enorme verzamelwoede heeft voor ingame shit (die heb ik zelf niet)
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Speel maar lekker rustig door.Tiwazz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:30:
Ik ben benieuwd maar wil het niet gespoilt hebben hoe of wat precies: die zilver glimmende vierkante dingen die je in de meeste of alle rijken tegen komt, kom je er vanzelf achter waar die voor dienen of moet je zelf iets uitvogelen? Ik kan niets met die dingen.
PSN: Redrafted
Bedankt
Dan gaat er straks nog een wereld voor je open, wanneer Nintendo met de virtual console komt en je de oudere mario’s kan gaan spelen...SM64, beide galaxys, Sunshine...😍Thomas schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:28:
Jezus. Ik ben dus een volledige Mario noob en hoewel de besturing nog wat onwennig is vind ik het echt fantastisch! Behalve 64 op de DS (waar ik niet doorheen kwam) dus geen enkele echte Mario gespeeld, echt alles is een verrassing voor me. Nu in dat zand kingdom en kom daar door wat te exploren ook de mafste dingen tegen! Heerlijk.
SM64 was op de grote console een fijne game maar op de DS vond ik hem ook niet lekker spelen.Thomas schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:28:
Jezus. Ik ben dus een volledige Mario noob en hoewel de besturing nog wat onwennig is vind ik het echt fantastisch! Behalve 64 op de DS (waar ik niet doorheen kwam) dus geen enkele echte Mario gespeeld, echt alles is een verrassing voor me. Nu in dat zand kingdom en kom daar door wat te exploren ook de mafste dingen tegen! Heerlijk.
Ik heb die game zelfs hoger zitten dan SM64.Die game moeten ze een behandeling geven zoals de Wind WakerHD.Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:36:
Oh man wat zou ik graag een remaster zien van Sunshine op de switch!
Precies dat! Had de hoop met windwaker HD dat Sunshine ook op de WiiU zou komen in HD, dat is helaas niet gebeurt maar nu open dat dat op de Switch wel gebeurt.jori040 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:42:
[...]
Ik heb die game zelfs hoger zitten dan SM64.Die game moeten ze een behandeling geven zoals de Wind WakerHD.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zou het dom van Nintendo vinden mochten zij die straks in de virtual console plaatsen en er verder niets mee doen.Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:44:
[...]
Precies dat! Had de hoop met windwaker HD dat Sunshine ook op de WiiU zou komen in HD, dat is helaas niet gebeurt maar nu open dat dat op de Switch wel gebeurt.
Ik hoop juist op het tegengestelde – die 2(.5)D Mario’s ben ik wel een beetje beu, de échte 3D versies vind ik veel leuker. Lekker op je gemakje die levels doorkammen op zoek naar collectibles, heerlijk. Heeft alweer sinds Sunshine geduurd voor die feel weer terug kwam – de Galaxies zijn goed, maar voelen toch meer als gesloten leveltjes aan.giantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:50:
Game is erg leuk. Enige puntje is wellicht wel dat ik hoop dat er ook nog leuke lineaire games blijven komen. Al die open wereld games gaan op een gegeven moment vervelen. Lijkt alsof iedereen een enorme verzamelwoede heeft voor ingame shit (die heb ik zelf niet)
[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 31-10-2017 08:41 ]
Ik vind Sunshine echt de minst leuke Mario game.Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:36:
Oh man wat zou ik graag een remaster zien van Sunshine op de switch!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat is jouw definitie van een Mario game? is dat alleen 2d platformer, geen open wereld? Ik heb juist een een ENORM heftig Mario gevoel bij Odyssey, alles ademt Mario.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Ik vind Sunshine echt de minst leuke Mario game.
Nu een hele tijd Odyssey gespeeld, blijft mn mening ook niet onveranderd. Het is een zeer goede platformer, maar geen goede Mario game. Krijg bij de game maar weinig Mario gevoel. De Galaxy's en 3D World waren in dat opzicht stukken beter.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 31-10-2017 10:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vind de stijl juist wel enorm mario ademen. Zoals ik al eerder zei ben ik niet iemand die veel Mario games gespeeld heeft, wel kart en geloof ook nog wel 2.5D mario op de DS. Vind Odyssey tot nu toe enorm in lijn liggen met Mario Kart bijvoorbeeld.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
In Mario games wordt al tijden een bepaalde grafische stijl gebruikt. Die mis ik een beetje in Odyssey. En niet zozeer on de personages en npc's, maar wel in de omgevingen.
Vergelijk dit maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste straalt Mario uit. De tweede, screenshot van Odyssey, had ook net zo goed een andere game kunnen zijn.
De bovenste screenshot werkt niet.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
In Mario games wordt al tijden een bepaalde grafische stijl gebruikt. Die mis ik een beetje in Odyssey. En niet zozeer on de personages en npc's, maar wel in de omgevingen.
Vergelijk dit maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste straalt Mario uit. De tweede, screenshot van Odyssey, had ook net zo goed een andere game kunnen zijn.
Playstation 5
Tuurlijk is vernieuwen goed. Maar dat kan ook met de stijl die ze voor Mario bedacht hebben vanaf Super mario bros 3 en Super Mario World gewoon in stand te houden.Stylze schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:21:
het moet natuurlijk wel vernieuwend blijven als mario steeds hetzelfde zou blijven zou het gaan vervelen.. Het is gewoon de mario anno 2017 en ze hebben een fucking goede Job ermee gedaan.
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Dat kan je van Delfino Plaza[Sunshine] ook zeggen.In de 2D Mario games houd Nintendo wel veel meer vast aan hun bekende Mario stijltje.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
Vergelijk dit maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
This is the Way.
Ik ben het met je eens, het wijkt best af van galaxy en 3d world. MAARrrr na een paar dagen spelen ben ik veranderd van mening en kan ik deze stijl stiekem ook heel goed waarderen.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
Vergelijk dit maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Helemaal mee eens! Mis ik ook, die typische Mario omgevingen. Desalniettemin vermaak ik me toch redelijk met Oddysey.Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
Vergelijk dit maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 31-10-2017 21:24 ]
Sinds wanneer draait een Mario game om het verhaal ?Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:05:
Zo, net het verhaal uit en ondanks dat ik er erg van genoten heb, ben ik het absoluut niet eens met alle 10'en die de game krijgt. Vond het verhaal ook wat aan de korte kant. En dat terwijl ik zo goed mogelijk elk hoekje van de kingdoms onderzocht heb naar manen (en ook veel verzameld heb).
Sinds wanneer draait een Mario game om het verhaal ?Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:05:
Zo, net het verhaal uit en ondanks dat ik er erg van genoten heb, ben ik het absoluut niet eens met alle 10'en die de game krijgt. Vond het verhaal ook wat aan de korte kant. En dat terwijl ik zo goed mogelijk elk hoekje van de kingdoms onderzocht heb naar manen (en ook veel verzameld heb).
[ Voor 77% gewijzigd door Grotman op 02-11-2017 16:16 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 09:10 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Kaasje123 op 01-11-2017 08:32 ]
Alle verschillende versies van die Donkey Kong game zelfs.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:15:
Neem New Donk City bv. Die wereld is echt gebaseerd op de originele Donkey Kong (het originele spel waar Mario in voorkwam)
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 01-11-2017 11:00 ]
Toen ik het verhaal uit had, zat ik rond de 230. Ik heb natuurlijk niet elk hoekje onderzocht, maar heb zeker wel goed om me heen gekeken en verschillende routes afgelegd om zo veel mogelijk manen in elke kingdom te halen. Nu draait het inderdaad niet alleen om het verhaal en ik ben ook zeker nog niet klaar met de game, maar ik vond het allemaal wat klein. De kingdoms zijn niet zo denderend groot en de baasgevechten zijn ontzettend simpel qua mechanics (zelfs voor een Mario-game). Verder vond ik het hergebruiken van dezelfde bazen een beetje lui aanvoelen.Tiwazz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:34:
@Zironako
Zo goed mogelijk gezocht of daadwerkelijk ook alle manen verzameld? Hoeveel heb je er nu?
Kan ik me in vindenZironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:45:
[...]
Toen ik het verhaal uit had, zat ik rond de 230. Ik heb natuurlijk niet elk hoekje onderzocht, maar heb zeker wel goed om me heen gekeken en verschillende routes afgelegd om zo veel mogelijk manen in elke kingdom te halen. Nu draait het inderdaad niet alleen om het verhaal en ik ben ook zeker nog niet klaar met de game, maar ik vond het allemaal wat klein. De kingdoms zijn niet zo denderend groot en de baasgevechten zijn ontzettend simpel qua mechanics (zelfs voor een Mario-game). Verder vond ik het hergebruiken van dezelfde bazen een beetje lui aanvoelen.
Verder vind ik het een fantastische game waar ik tot nu toe ontzettend veel plezier aan heb beleefd en waar ik zeker nog niet klaar mee ben, maar een 10 vind ik het persoonlijk niet. Zou zelf rond de 8.5 tot 9 zeggen.
Ik kan me er ook in vinden. Maar ik moet zeggen dat het deze game aanzienlijk beter wordt nadat je de main story hebt uitgespeeld. Er valt dan nog veel meer te doen en te vinden! Ik heb in m'n playthrough door het main verhaal zoveel mogelijk manen e.d. al opgespoord. Ik kon bijvoorbeeld in Seaside Kingdom echt niks meer vinden. Maar toch was m'n lijst met Power Moons nog super leeg. In post game kun je eenZironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:45:
[...]
Toen ik het verhaal uit had, zat ik rond de 230. Ik heb natuurlijk niet elk hoekje onderzocht, maar heb zeker wel goed om me heen gekeken en verschillende routes afgelegd om zo veel mogelijk manen in elke kingdom te halen. Nu draait het inderdaad niet alleen om het verhaal en ik ben ook zeker nog niet klaar met de game, maar ik vond het allemaal wat klein. De kingdoms zijn niet zo denderend groot en de baasgevechten zijn ontzettend simpel qua mechanics (zelfs voor een Mario-game). Verder vond ik het hergebruiken van dezelfde bazen een beetje lui aanvoelen.
Verder vind ik het een fantastische game waar ik tot nu toe ontzettend veel plezier aan heb beleefd en waar ik zeker nog niet klaar mee ben, maar een 10 vind ik het persoonlijk niet. Zou zelf rond de 8.5 tot 9 zeggen.
Ik vind de muziek van Wooden Kingdom eigenlijk wel erg fijn.jori040 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:56:
Hoe lekker is die muziek in Lost Kingdom wel niet.
Helemaal mee eens. En ik ben letterlijk opgegroeid met Mario (ik kan nog precies mijn aller eerste game ervaring ooit herinneren: op de NES bij een vriendje thuis (de NES was van z'n oudere broer) en in eerste instantie wilde ik het niet eens proberen, maar gewoon lekker buiten spelen. Na de aller eerste jump in Mario Bros 3 was ik direct verkocht (voor de rest van m'n leven i may add). Ik had nog nooit eerder een console gezien, laat staan aangeraakt. Nu alweer zo'n 20 jaar geleden.Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:03:
Hoe langer ik speel hoe minder ik het eens ben met die review hier op T.net trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 05-11-2017 00:38 ]
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 05-11-2017 10:30 ]
Steamworld Dig & Sonic Mania vind ik wel weer erg fijn om in handheld-mode te spelen.Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:34:
Ik speel ook voornamelijk docked, maar ook prettig om in bed nog even verder te kunnen of als de TV in gebruik is bijvoorbeeld. Ohja, en natuurlijk makkelijk mee te nemen, een wat langere treinrit of naar vrienden is prima te doen.
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 13:57 ]
Beetje jammer ja kom er nu ook net achter. Ik zou niet weten waarom ze niet gewoon dezelfde actie hebben gekoppeld aan het naar benden gooienArunia schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:25:
Heb tot nu toe alleen met de pro controller gespeeld. Echter kwam ik er achter dat je blijkbaar je pet ook naar boven en beneden moet kunnen gooien. Vooral beneden kan dus blijkbaar niet met de pro controller. Ja, ground pound en dan Y, echter boven een gat met paarse muntjes ga je dat iig niet doen. Dus binnenkort maar eens proberen met de losse joy cons. Heb op die manier ook Zelda een tijd gespeeld. Komt wel goed, maar is een klein puntje. Want als je een beweging naar beneden maakt met de pro, dan gooit hij hem steevast omhoog, omgekeerd doen, werkt niet.
[ Voor 72% gewijzigd door Thomas op 05-11-2017 21:38 ]
Verwijderd
Nevermind, na talloze pogingen gelukt! Wat een uitdaging zeg.Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:34:
Eh, de pro omhoog bewegen of omlaag gooit de pet dito is mijn ervaring.
E: Trouwens, spoiler, als je het verhaal al uitgespeeld hebt en 500 moons hebt of meer niet.
spoiler:Ben nu bij de darker side of the moon aanbeland (niet the dark side of the moon, die heb ik al gehad) en godskolere wat een uitdaging is dat. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd en steeds kom je weer niet door een nieuw stuk heen. Achja.
Je hebt nog 195 manen nodig om nog een kingdom vrij te spelenAndave schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:53:
Ok ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang. Nadat ik uit Mushroom Kingdom kon vertrekken ging ik in de plaats van naar de maan. Eerst terug naar Cap kingdom. Ik wilde eerst alle levels weer langs om manen op te halen en te zoeken naar Peach. Nu blijkt het dat ik 195 manen nodig heb om verder te reizen. Zover als ik weet is er geen schilderij in Cap kingdom.
Heeft iemand een idee? Ik heb geen zin om 19500 muntjes te verzamelen.
Je kunt gewoon reizen. Die 195 maantjes zijn voor iets "anders"Andave schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:53:
Ok ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang. Nadat ik uit Mushroom Kingdom kon vertrekken ging ik in de plaats van naar de maan. Eerst terug naar Cap kingdom. Ik wilde eerst alle levels weer langs om manen op te halen en te zoeken naar Peach. Nu blijkt het dat ik 195 manen nodig heb om verder te reizen. Zover als ik weet is er geen schilderij in Cap kingdom.
Heeft iemand een idee? Ik heb geen zin om 19500 muntjes te verzamelen.
Zonder spoilers, sommige zijn wel héééél ver gezocht. Dat is mijn recente ervaring met de Sand KingdomArunia schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:
Ik heb echt nog een aantal manen waarvan ik denk, hoe kom ik daar überhaupt in de buurt?
Die laat ik wel even gaan, komt later wel goed verwacht ik.
Ga mezelf ook niet spoileren. Dat doe ik wel als ik door het spel heen kom.
Ga ik niet voor het minimum aantal moons voordat ik door ga. Gewoon kijken wat ik allemaal kan vinden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq