Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Hmm OK beide opties zijn niet echt heel handig, denk dat ik maar een socialmedia account aanmaak om het met mezelf te delen dan |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Dat is wel de makkelijkste manier inderdaad, heb het gewoon op mijn eigen Facebook geshared, maar dan wel op privé gezet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fusionmania op 28-10-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56
in dat bos level ff de naam kwijt die tanks wat vet gedaan hehe spel wordt zelfs steeds leuker echt briljant hoor:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Nou weet ik niet meer of je op Tweakers ook plaatjes kan spoileren? Bij deze een test:

Edit: ja dus, bij deze de rest. Wat plaatjes tot en met New Donk City.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_chilly.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_shame.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_so_long_gay_bowser.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_what_dresscode.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_when_mario_met_pauline.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_me_too.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/mario_parrot_harrasment.png

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:22
Ik ben net even aan de slag gegaan met de geweldige leuke photo mode... ik sla ze op op de switch maar hoe kan je ze het best op je telefoon krijgen of dat je ze kunt uitprinten als foto? Of moet dit allemaal via Facebook/Twitter?! Ik mag hopen dit ook anders kan dan Letse gebruik te moeten maken van de social media?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de foto's op een SD kaart opslaan en zo op je PC uitlezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

De Switch stond hier alweer even stof te happen, na het uitspelen van Zelda en de bijhorende DLC. Niet veel later Mario Kart gaan spelen en daarna Rabbids. Met de Super Mario Odyssey voelt alles in één keer helemaal compleet. Een goede Zelda en deze Super Mario game maken het voor mij als Nintendo liefhebber de Switch meer dan waard. Ik ben nu net aangekomen in Shells. Het Metro Kingdom heeft mij ogen nat gemaakt van emotie, heerlijk!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Tiwazz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
Hoe spelen jullie de game? Ik heb voornamelijk op de TV gespeeld met twee losse joycons dat gaat prima. Heb op een of andere manier echt een banjo kazooie feel bij deze game, herkennen jullie dat?
Ja vind ik ook wel, alleen was Banjo Kazooie weer een verbeterde Mario64 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zojuist uren gespeeld. Nu even uitgezet, vanwege wat frustratie over de 3e ronde van de kook vogelbaas. Maar duurt vast niet lang voor we hem weer aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:49
Kan hem hier niet te lang neerleggen. :Y)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Weer paar flink wat uur in de game bezig geweest. Wordt inderdaad steeds toffer. Ja Nintendo heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Ga weer snel verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
De game blijft je verassen :) Donkey city is geweldig, nu gauw op het strand zoeken naar moons. Blijf wel van mening dat het hierna tijd wordt voor een open world mario game, lijkt me zo gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
rudyman85 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:12:
De game blijft je verassen :) Donkey city is geweldig, nu gauw op het strand zoeken naar moons. Blijf wel van mening dat het hierna tijd wordt voor een open world mario game, lijkt me zo gaaf
In mijn ogen is dit een soort van open-world Mario.Mario 3D World & Galaxy zijn meer korte levels die je afwerkt.

Ik denk dat Nintendo hierna eerder een Galaxy 3 maakt.Nog liever heb ik dat ze deze game flink ondersteunen met DLC/uitbreidingen.

Buiten Mario64 doe deze game me ook erg denken aan DK64 & Sunshine.
Paar jaar geleden las ik ergens in een artikel dat Nintendo graag een nieuwe 3D DK wil maken.

Voor ik ga slapen nog even wat spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Ben nu ook eindelijk in New Donk City :)
spoiler:
Baalde als een stekker dat de odyssey crashte. Miste echt de vrijheid om even terug te gaan, en had echt zin in New Donk City. En tot overmaat van ramp werd ook nog cappy ontvoerd. Dus maar snel weggegaan toen ik de Odyssey weer opgelapt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Van het weekend een Switch gekocht + Mario eventjes gespeeld, maar wat een mooi spel zeg. Zowel in de handheld als op de Tv.

Speelt fijn, speelt leuk. Helemaal super.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mars18 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:14:
Van het weekend een Switch gekocht + Zelda, eventjes gespeeld, maar wat een mooi spel zeg. Zowel in de handheld als op de Tv.

Speelt fijn, speelt leuk. Helemaal super.
eh?

donk city is wel heel vet hoor heel vet op die hoge gebouwen klimmen enzo

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 30-10-2017 09:19 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:18:
[...]

eh?

donk city is wel heel vet hoor heel vet op die hoge gebouwen klimmen enzo
Wow nog niet wakker :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Deze game, oh man. Wat een game. Ik heb gewoon moeite met het neerleggen. Echter, ik zit nu niet op hete kolen op werk om weer te gaan spelen. Dat heeft waarschijnlijk te maken dat ik meer invested raak met story driven games dan een platformer, maar dat neemt niet weg dat ik vanavond de switch weer aan zet en heel de avond ga zitten gamen :D

Tot nu toe "alle" moons in alle kingdoms waar ik geweest ben. Op 1 na, iets met touwtje springen.....

Maar wel 1 van de meest toffe momenten voor mij als "oude" gamer ooit in een game. Dat gaat even in spoilers tags. NIET KLIKKEN als je nog niet klaar bent met metro kingdom en ook een "oude" gamer als ik ben :)

spoiler:
De laatste missie van Metro Kingdom. De Feels are real. Het muziek nummer is echt perfect gebruikt tijdens die missie. <3

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:55
Heerlijk spel hoor. Tegenwoordig heb ik niet vaak meer dat ik mezelf echt 'verlies' in een spel en compleet vergeet hoe laat het is, maar Mario heeft het voor elkaar gekregen. Ik zat zaterdag, hoewel ik echt doodmoe was na een lange en drukke dag, om 2 uur 's nachts nog steeds te spelen. En zondag was ik in de middag compleet vergeten iets te drinken te pakken :')

Ik was echt bang dat ik tegen zo'n first world problem aan zou lopen waarbij ik geen idee zou hebben hoe ik m'n tijd moet verdelen tussen FFXIV, Destiny 2 en Mario Odyssey, maar Odyssey wint dat uiteindelijk met veel gemak. Aan het begin van vorige week had ik meer het idee dat Destiny 2 voornamelijk mijn avonden / weekend zou vullen, maar ik zat er compleet naast. Het gevoel van plezier zit er zo overduidelijk in, en ik heb echt de grootste lol met het uitvogelen van hoe ik bij sommige moons kan komen.

Ik ben nog niet ver qua gebieden (de eerste route split gehad en daar wat gecleared, daarna ben ik gaan backtracken naar de eerste 2 werelden), maar Nintendo heeft hier wel puik werk mee afgeleverd hoor. En hoewel een van de grootste kritieken is dat het makkelijk is, dat kan op zich goed zo zijn (tenminste, het begin / de basic moons, ik hoor al van mensen die na een uur de Switch uit hebben gezet vanwege een level die ze niet voor elkaar kregen), maar het stoort totaal niet. Het zit gewoon bomvol plezier, en dat missen veel games tegenwoordig.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Masterchiev schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Foto maken en switch koppelen aan de pc.
Mis ik iets? Hoe koppel je een switch aan de pc. Dat lijkt me super handig om die screenshots eraf te kunnen halen. Heb nog geen SD kaartje namelijk en zit al aan mijn max van toegestane screenshots van 1000 op de switch zelf

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Wat een spel jongens.. ik ben door het verhaal heen.. kost je een weekendje heb je ook wat.. En natuurlijk, maar dat is geen verrassing, is het verhaal maar een klein gedeelte van het spel.. want oh oh dit is er eentje die je blijft spelen.

ik ben 44 en ik heb krijsend van geluk op de bank gezeten (tot grote verbazing van mijn 6 jarige zoon en 8 jarige dochter) omdat er zo veel herkenbare personages, plekken en muziek is... I love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Haha! Ja, ook al wat uurtjes erop zitten, echt geweldig die nostalgie zo mooi verweven.
Ben nu ook snel van wereld naar wereld aan het hoppen (nu in de kookwereld) terwijl er overal nog zoveel open eindjes zitten :)
Eindbazen (tot nu toe) zijn naar mijn smaak precies moeilijk genoeg, dus geen frustraties, gewoon fun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusionmania
Ook net uitgespeeld, maar wat een originaliteit en creativiteit in dit spel weer, wat gaaf en heb nog niet eens alle maantjes! :D

spoiler:
Nu bij het Mushroom Kingdom te zitten neigt dit ook wel naar een SM64 Remaster DLC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 08:55
Fusionmania schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:22:
spoiler:
Nu bij het Mushroom Kingdom te zitten neigt dit ook wel naar een SM64 Remaster DLC :P
Precies wat m'n vriendin en ik tegen elkaar zeiden.. :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nu eindelijk ook gekocht, net een uurtje gespeeld. Voelt super aan, ook in handheld. Motion controls nog niet hoeven gebruiken, de gestures voor cappy kun je ook met je linker stick uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Net even met mijn dochtertje gespeeld, en wat een geniale feature heeft Nintendo toegevoegd: je kunt gewoon met 2 controllers tegelijk spelen!
Dat betekent dat ik mijn dochter kan helpen met moeilijke stukjes/moves zonder dat ik gelijk de controller hoef over te pakken. Echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

oops, edit gone bad. Mods?

[ Voor 91% gewijzigd door EddoH op 30-10-2017 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:05
Game is erg leuk. Enige puntje is wellicht wel dat ik hoop dat er ook nog leuke lineaire games blijven komen. Al die open wereld games gaan op een gegeven moment vervelen. Lijkt alsof iedereen een enorme verzamelwoede heeft voor ingame shit (die heb ik zelf niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
giantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:50:
Game is erg leuk. Enige puntje is wellicht wel dat ik hoop dat er ook nog leuke lineaire games blijven komen. Al die open wereld games gaan op een gegeven moment vervelen. Lijkt alsof iedereen een enorme verzamelwoede heeft voor ingame shit (die heb ik zelf niet :))
Moet zelf heel eerlijk zeggen dat ik dat normaliter ook totaal niet heb, maar na het te hebben uitgespeeld moet ik zeggen dat het voor mijn gevoel het spel nu pas écht begonnen is, er zijn nog zoveel verborgen levels, secrets en uiteraard maantjes te vinden dat het echt leuk blijft om het te spelen. Dus voor de replay value heeft Nintendo dat echt heel goed gedaan, zodat je het lekker blijft spelen :). Zal dus ook niet lang meer duren voordat er DLC aankomt denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik ben benieuwd maar wil het niet gespoilt hebben hoe of wat precies: die zilver glimmende vierkante dingen die je in de meeste of alle rijken tegen komt, kom je er vanzelf achter waar die voor dienen of moet je zelf iets uitvogelen? Ik kan niets met die dingen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 08:55
Tiwazz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:30:
Ik ben benieuwd maar wil het niet gespoilt hebben hoe of wat precies: die zilver glimmende vierkante dingen die je in de meeste of alle rijken tegen komt, kom je er vanzelf achter waar die voor dienen of moet je zelf iets uitvogelen? Ik kan niets met die dingen.
Speel maar lekker rustig door. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Xerox schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:31:
[...]

Speel maar lekker rustig door. ;)
Bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Vroeg ik mijzelf ook al af idd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Jezus. Ik ben dus een volledige Mario noob en hoewel de besturing nog wat onwennig is vind ik het echt fantastisch! Behalve 64 op de DS (waar ik niet doorheen kwam :') ) dus geen enkele echte Mario gespeeld, echt alles is een verrassing voor me. Nu in dat zand kingdom en kom daar door wat te exploren ook de mafste dingen tegen! Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:20
Thomas schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:28:
Jezus. Ik ben dus een volledige Mario noob en hoewel de besturing nog wat onwennig is vind ik het echt fantastisch! Behalve 64 op de DS (waar ik niet doorheen kwam :') ) dus geen enkele echte Mario gespeeld, echt alles is een verrassing voor me. Nu in dat zand kingdom en kom daar door wat te exploren ook de mafste dingen tegen! Heerlijk.
Dan gaat er straks nog een wereld voor je open, wanneer Nintendo met de virtual console komt en je de oudere mario’s kan gaan spelen...SM64, beide galaxys, Sunshine...😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Oh man wat zou ik graag een remaster zien van Sunshine op de switch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Thomas schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:28:
SM64 was op de grote console een fijne game maar op de DS vond ik hem ook niet lekker spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:36:
Ik heb die game zelfs hoger zitten dan SM64.Die game moeten ze een behandeling geven zoals de Wind WakerHD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
jori040 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

Ik heb die game zelfs hoger zitten dan SM64.Die game moeten ze een behandeling geven zoals de Wind WakerHD. ;)
Precies dat! Had de hoop met windwaker HD dat Sunshine ook op de WiiU zou komen in HD, dat is helaas niet gebeurt maar nu open dat dat op de Switch wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

64 en Sunshine vond ik niks aan, Odyssey tot nu toe wel!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:44:
[...]

Precies dat! Had de hoop met windwaker HD dat Sunshine ook op de WiiU zou komen in HD, dat is helaas niet gebeurt maar nu open dat dat op de Switch wel gebeurt.
Zou het dom van Nintendo vinden mochten zij die straks in de virtual console plaatsen en er verder niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:16
giantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:50:
Ik hoop juist op het tegengestelde – die 2(.5)D Mario’s ben ik wel een beetje beu, de échte 3D versies vind ik veel leuker. Lekker op je gemakje die levels doorkammen op zoek naar collectibles, heerlijk. Heeft alweer sinds Sunshine geduurd voor die feel weer terug kwam – de Galaxies zijn goed, maar voelen toch meer als gesloten leveltjes aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Sterker nog de Galaxies heb ik weinig plezier aan gehad :X . 3D world voor de Wii U vond ik dan weer episch.

[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 31-10-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Tiwazz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:36:
Ik vind Sunshine echt de minst leuke Mario game.

Nu een hele tijd Odyssey gespeeld, blijft mn mening ook niet onveranderd. Het is een zeer goede platformer, maar geen goede Mario game. Krijg bij de game maar weinig Mario gevoel. De Galaxy's en 3D World waren in dat opzicht stukken beter.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Ik vind Sunshine echt de minst leuke Mario game.

Nu een hele tijd Odyssey gespeeld, blijft mn mening ook niet onveranderd. Het is een zeer goede platformer, maar geen goede Mario game. Krijg bij de game maar weinig Mario gevoel. De Galaxy's en 3D World waren in dat opzicht stukken beter.
Wat is jouw definitie van een Mario game? is dat alleen 2d platformer, geen open wereld? Ik heb juist een een ENORM heftig Mario gevoel bij Odyssey, alles ademt Mario.

En natuurlijk moeten ze wel innoveren en ik vind dat ze dat op de juiste manier hebben gedaan. Makkelijk om te spelen, moeilijk om ALLES te halen.

De sfeer.. tja.. de sfeer is voor mij onmiskenbaar Mario.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
In Mario games wordt al tijden een bepaalde grafische stijl gebruikt. Die mis ik een beetje in Odyssey. En niet zozeer on de personages en npc's, maar wel in de omgevingen.

Vergelijk dit maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QEwwlrGuKCN6iMEfe7Ei6UdI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/06_screenshots/games_5/nintendo_switch_6/nswitch_supermarioodyssey/NSwitch_SuperMarioOdyssey_05_mediaplayer_large.jpg

De eerste straalt Mario uit. De tweede, screenshot van Odyssey, had ook net zo goed een andere game kunnen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 31-10-2017 10:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Trouwens, SMO heeft me ook HD Rumble verkocht. Was er nooit zo van onder de indruk maar ben een minigame tegen gekomen waar je moet 'zoeken' d.m.v. rumble, werkt echt ontzettend goed! Heel tof om te zien hoe Nintendo met zoiets simpels vernieuwend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
In Mario games wordt al tijden een bepaalde grafische stijl gebruikt. Die mis ik een beetje in Odyssey. En niet zozeer on de personages en npc's, maar wel in de omgevingen.

Vergelijk dit maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

De eerste straalt Mario uit. De tweede, screenshot van Odyssey, had ook net zo goed een andere game kunnen zijn.
Ik vind de stijl juist wel enorm mario ademen. Zoals ik al eerder zei ben ik niet iemand die veel Mario games gespeeld heeft, wel kart en geloof ook nog wel 2.5D mario op de DS. Vind Odyssey tot nu toe enorm in lijn liggen met Mario Kart bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

Vergelijk dit maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

De bovenste screenshot werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
het moet natuurlijk wel vernieuwend blijven als mario steeds hetzelfde zou blijven zou het gaan vervelen.. Het is gewoon de mario anno 2017 en ze hebben een fucking goede Job ermee gedaan.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Stylze schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:21:
het moet natuurlijk wel vernieuwend blijven als mario steeds hetzelfde zou blijven zou het gaan vervelen.. Het is gewoon de mario anno 2017 en ze hebben een fucking goede Job ermee gedaan.
Tuurlijk is vernieuwen goed. Maar dat kan ook met de stijl die ze voor Mario bedacht hebben vanaf Super mario bros 3 en Super Mario World gewoon in stand te houden.
Waarom zou een wereld er niet uit kunnen zien zoals op het bovenste screenshot en tevens een meer open wereld? Dan had je een goede opvolger gehad van Mario 64, Mario Galaxy etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:32
Ik ben het er niet mee eens dat Odyssey geen Mario feel heeft. Het verschilt heel erg per wereld en puzzel of het de Mario feel heeft. Dit maakt het voor mij juist zo'n leuke game. Doordat ze wat afwijken van de traditionele Mario look en feel in sommige werelden en puzzels zijn er veel meer onverwachte omstandigheden. De screenshot op de conclusie pagina van de tweakers review vind ik bijvoorbeeld 100% een mario feel geven... zie: reviews: Super Mario Odyssey - Goed, maar niet super

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Vergelijk dit maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat kan je van Delfino Plaza[Sunshine] ook zeggen.In de 2D Mario games houd Nintendo wel veel meer vast aan hun bekende Mario stijltje.

Persoonlijk vind ik Odyssey & Sunshine nog steeds echte Mario games maar dan net wat anders dan de 2D games.

Omdat er veel vraag is naar een Galaxy 3 denk ik eerder dat Nintendo die maakt dan weer een Mario met een open structuur zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

Ik heb em met ongeveer 220 Moons gisteren uitgespeeld. Ik heb me tot nu toe ontzettend vermaakt, en ik wil natuurlijk nog verder op zoek naar meer Moons.

- De clashende stijlen vind ik vreemd. Ik vind de "echte" mensen echt enorm out of place. Net als de T-Rex, zo vreemd dat die stijl van Mario naar semi realistisch. De zeehond(?) mensen vind ik dan weer typisch Mario en ook erg leuk.
- Hergebruik bosses en bossfights zijn jammer.
- Motion controls hadden niet gehoeven imo.

De muziek is echt fantastisch en ik ben zo onder de indruk van de visuals. Ik vergeet af en toe dat t 'maar' een Switch-je is.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NoTimeRemains:

Je zou die Pro-controller eens moeten proberen.Die maakt ook gebruik van de motion techniek maar daar voelt het beter dan bij de Joy-cons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

.. hmm.. als Mario, monsters kan mindcontrollen door die pet op hun hoofd te gooien.. wordt Mario dan eigenlijk ook niet al het hele spel gemind-controlled door een ander wezen? gewoon even een filosofisch momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Ja dat "wezen" zijn wij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16

Vergelijk dit maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben het met je eens, het wijkt best af van galaxy en 3d world. MAARrrr na een paar dagen spelen ben ik veranderd van mening en kan ik deze stijl stiekem ook heel goed waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:32
SMO is al 2 miljoen (!) keer verkocht in de vier dagen dat het uit is. Wow!
https://www.polygon.com/2...es-classic-sales-nintendo

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

Vergelijk dit maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

Helemaal mee eens! Mis ik ook, die typische Mario omgevingen. Desalniettemin vermaak ik me toch redelijk met Oddysey.

Edit: begrijp me niet verkeerd. De game “ademt” wel degelijk mario door tig verwijzingen naar oudere mariogames, de personages, de muziek en de moves. Ik doel alléén op de omgevingen. Die zijn zeker ff wennen en niet enorm mario-achtig. Desalniettemin prima game!

[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 31-10-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Zo, net het verhaal uit en ondanks dat ik er erg van genoten heb, ben ik het absoluut niet eens met alle 10'en die de game krijgt. Vond het verhaal ook wat aan de korte kant. En dat terwijl ik zo goed mogelijk elk hoekje van de kingdoms onderzocht heb naar manen (en ook veel verzameld heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@Zironako
Zo goed mogelijk gezocht of daadwerkelijk ook alle manen verzameld? Hoeveel heb je er nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:05:
Zo, net het verhaal uit en ondanks dat ik er erg van genoten heb, ben ik het absoluut niet eens met alle 10'en die de game krijgt. Vond het verhaal ook wat aan de korte kant. En dat terwijl ik zo goed mogelijk elk hoekje van de kingdoms onderzocht heb naar manen (en ook veel verzameld heb).
Sinds wanneer draait een Mario game om het verhaal ?
Er zijn tig manen die allemaal gameplay met zich mee brengen.

Hoeveel heb je er gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:05:
Sinds wanneer draait een Mario game om het verhaal ?
Er zijn tig manen die gameplay met zich mee brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Graag niet meer dubbel- en tripleposten. Als je de laatste bent die gereageerd heeft krijg je ook een waarschuwing te zien als je weer een reactie gaat plaatsen. Wijzig dus je laatste bericht voortaan, thanks :)

[ Voor 77% gewijzigd door Grotman op 02-11-2017 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Het gevoel dat Odyssee niet het Mario gevoel "uitstraalt". Ik ben het hier 100% niet mee eens.

Waarom:
1. De omgevingen zijn bijna allemaal op manieren gebaseerd op vorige Mario games.
2. Mario loopt veel vaker in andere omgevingen rond (denk bv aan Sunshine en Galaxy)

Neem New Donk City bv. Die wereld is echt gebaseerd op de originele Donkey Kong (het originele spel waar Mario in voorkwam)
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/mario/images/b/b5/25m_-_Donkey_Kong_Arcade.png/revision/latest?cb=20120512170817

spoiler:
En als je dan naar het festival kijkt komt daar dit level als 2D Mario in voor.

Niet alleen dat, de hele stad ademt Donkey Kong referenties en easter eggs.

Waar ik 3D World ook een erg leuke game vond, was die meer "veilig" terrein voor Mario. Leuk te zien dat Nintendo met Odyssey weer een keer echte risico's neemt en daar wordt het spel alleen maar beter van.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Gisteren uitgespeeld. Wat een bazen game en wat
spoiler:
een heerlijke nostalgische knipoog naar mario 64 geeft de game je met de mushroom kingdom
na het uitspelen. Ik heb pas 239 moons dus ben voorlopig nog niet klaar mede dankzij de buttload aan endgame content. Voor mij goty zonder enige twijfel.

[ Voor 41% gewijzigd door Kaasje123 op 01-11-2017 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:15:
Neem New Donk City bv. Die wereld is echt gebaseerd op de originele Donkey Kong (het originele spel waar Mario in voorkwam)
[afbeelding]
Alle verschillende versies van die Donkey Kong game zelfs.

Check de gameboy box art (met name de achtergrond rechtsonderin). De box art verklaard ook wel waarom de mensen in New Donk City langer zijn dan Mario. In het artwork zie je dat Pauline veel langer dan Mario.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8za5IAQv1hs4jpyHAxYB8vct/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 01-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Tiwazz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:34:
@Zironako
Zo goed mogelijk gezocht of daadwerkelijk ook alle manen verzameld? Hoeveel heb je er nu?
Toen ik het verhaal uit had, zat ik rond de 230. Ik heb natuurlijk niet elk hoekje onderzocht, maar heb zeker wel goed om me heen gekeken en verschillende routes afgelegd om zo veel mogelijk manen in elke kingdom te halen. Nu draait het inderdaad niet alleen om het verhaal en ik ben ook zeker nog niet klaar met de game, maar ik vond het allemaal wat klein. De kingdoms zijn niet zo denderend groot en de baasgevechten zijn ontzettend simpel qua mechanics (zelfs voor een Mario-game). Verder vond ik het hergebruiken van dezelfde bazen een beetje lui aanvoelen.

Verder vind ik het een fantastische game waar ik tot nu toe ontzettend veel plezier aan heb beleefd en waar ik zeker nog niet klaar mee ben, maar een 10 vind ik het persoonlijk niet. Zou zelf rond de 8.5 tot 9 zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:45:
[...]

Toen ik het verhaal uit had, zat ik rond de 230. Ik heb natuurlijk niet elk hoekje onderzocht, maar heb zeker wel goed om me heen gekeken en verschillende routes afgelegd om zo veel mogelijk manen in elke kingdom te halen. Nu draait het inderdaad niet alleen om het verhaal en ik ben ook zeker nog niet klaar met de game, maar ik vond het allemaal wat klein. De kingdoms zijn niet zo denderend groot en de baasgevechten zijn ontzettend simpel qua mechanics (zelfs voor een Mario-game). Verder vond ik het hergebruiken van dezelfde bazen een beetje lui aanvoelen.

Verder vind ik het een fantastische game waar ik tot nu toe ontzettend veel plezier aan heb beleefd en waar ik zeker nog niet klaar mee ben, maar een 10 vind ik het persoonlijk niet. Zou zelf rond de 8.5 tot 9 zeggen.
Kan ik me in vinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Zironako schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:45:
[...]

Ik kan me er ook in vinden. Maar ik moet zeggen dat het deze game aanzienlijk beter wordt nadat je de main story hebt uitgespeeld. Er valt dan nog veel meer te doen en te vinden! Ik heb in m'n playthrough door het main verhaal zoveel mogelijk manen e.d. al opgespoord. Ik kon bijvoorbeeld in Seaside Kingdom echt niks meer vinden. Maar toch was m'n lijst met Power Moons nog super leeg. In post game kun je een
spoiler:
Toadette spreken die je een lijst geeft van alles wat je nog kan bereiken in deze game (en geeft je ook Power Moons voor alles wat je bereikt hebt, inclusief het halen van Power Moons zelf... dat was een beetje gek). Dat daagt mij als completionist uit om nog meer dingen te doen, zoals muntjes halen, Cappy gooien, springen, alle captures e.d. te vinden.

En dit is waarom deze game daarentegen wél een masterpiece is. Of je nou 7 bent of 70, je kunt hier op jouw manier lol uit halen. En dat vind ik simpelweg briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hoe lekker is die muziek in Lost Kingdom wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Hoe lekker is die muziek in Lost Kingdom wel niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
En wij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik ben nog totaal niet ver (net in dat 'cloud' kingdom) maar heb al zo'n 90 moons. Vind het leuk om alles te ontdekken. Gameplay is super, soms erg lastig voor iemand die amper mario ervaring heeft, maar toch leuk. Vind de muziek/sfeer/graphics echt ontzettend goed. Denk dat ik BotW uiteindelijk de betere game zal vinden maar jezus, Nintendo heeft met Odyssey ook wel even iets neergezet! De diversiteit qua werelden en hoe verschillende captures zulke verschillende dingen mogelijk maken is gewoon fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
jori040 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:56:
Hoe lekker is die muziek in Lost Kingdom wel niet. :)
Ik vind de muziek van Wooden Kingdom eigenlijk wel erg fijn. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zo, verhaal uitgespeeld! Wat een toffe game zeg, vond eigenlijk alles fantastisch leuk. Moet wel zeggen dat ik het in handheld af en toe lastig vond met die motion controls. Voor de rest eigenlijk niets op aan te merken. Vol met verrassingen en creativiteit, heerlijk om zo bezig te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoe langer ik speel hoe minder ik het eens ben met die review hier op T.net trouwens.

De 'minpunten' alleen al;

Motion control heb ik eigenlijk amper last van. In docked mode vind ik het een toevoeging, in handheld gebruik ik het gewoon niet/nauwelijks. De enige handige move van cappy (in de rondte gooien) kan ook door de linker joystick te draaien. Moet wel zeggen dat het in docked mode toch comfortabeler speelt maar dat heb ik tot nu toe met ieder spel.

Herkauwen bosses, de broodles komen inderdaad wel eens terug, maar er zit zo belachelijk veel variatie in de andere bosses, dat ik me afvraag of Paul de game wel helemaal heeft uitgespeeld (oh wacht, dat bewijst de belachelijke spoiler natuurlijk).

De campagne is niet heel moeilijk, maar dat is dan ook misschien 1/3e van het hele spel. Ik heb zeker het gevoel dat je ruim de helft van de content pas vrij speelt na het 'uitspelen'. Na de campagne vaak zat met de handen in het haar gezeten na tientallen fails (om het daarna toch te halen). Daarbij ook fijn dat je het wat dat betreft zo moeilijk kunt maken als je zelf wil en het voor iedereen toegankelijk is, niet alleen voor hardcore gamers.

Dat is direct het sterkste punt IMO, na het verhaal ben je nog ontzettend lang zoet, en niet alleen met domme nutteloze collectibles zoals in de meeste games, maar met daadwerkelijke content. De kingdoms veranderen en er unlockt vanalles, wat fantastisch om nog zo lang bezig te kunnen zijn met een game! Ben nooit een echte completionist maar hier wil ik koste wat het kost alle moons/coins verzamelen, puur omdat het loont, omdat achter bijna elke moon of coin wel een uitdaging zit. Daarbij komt natuurlijk dat de gameplay zo ongeveer perfect is. Nooit ergens raar vastgezeten of glitches tegen gekomen, nooit tegen irritante limieten aangelopen, alleen maar puzzels en werelden die gewoon super goed in elkaar zitten met talloze verrassingen.

Eerste echte Mario game hier en ik ben om, fantastische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:03:
Hoe langer ik speel hoe minder ik het eens ben met die review hier op T.net trouwens.
Helemaal mee eens. En ik ben letterlijk opgegroeid met Mario (ik kan nog precies mijn aller eerste game ervaring ooit herinneren: op de NES bij een vriendje thuis (de NES was van z'n oudere broer) en in eerste instantie wilde ik het niet eens proberen, maar gewoon lekker buiten spelen. Na de aller eerste jump in Mario Bros 3 was ik direct verkocht (voor de rest van m'n leven i may add). Ik had nog nooit eerder een console gezien, laat staan aangeraakt. Nu alweer zo'n 20 jaar geleden.

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 05-11-2017 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor mij de beste 3D Mario !

Voordat de Switch uitkwam dacht ik dat ik veel in handheld mode zou spelen maar uiteindelijk vind ik in docked mode met de pro-controller toch het fijnst.Ik ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat de Switch meer een handheld console is.

Open-wereld achtige games zoals deze Mario & de laatste Zelda komen ook veel beter over op een groter scherm.[speel zelf op een 43]

Voor het echte handheld werk gebruik ik nog steeds die goede 3DS.

UPDATE
Uitgespeeld.Na 193 manen nog genoeg te doen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 05-11-2017 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik speel ook voornamelijk docked, maar ook prettig om in bed nog even verder te kunnen of als de TV in gebruik is bijvoorbeeld. Ohja, en natuurlijk makkelijk mee te nemen, een wat langere treinrit of naar vrienden is prima te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:34:
Ik speel ook voornamelijk docked, maar ook prettig om in bed nog even verder te kunnen of als de TV in gebruik is bijvoorbeeld. Ohja, en natuurlijk makkelijk mee te nemen, een wat langere treinrit of naar vrienden is prima te doen :).
Steamworld Dig & Sonic Mania vind ik wel weer erg fijn om in handheld-mode te spelen.

Zo zie je maar weer dat de Switch voor iedereen een fijne console kan zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij, ik speel ik eigenlijk continu handheld. Enkel wanneer op "bijzondere" plekken zit in een spel speel ik op de TV. Of als ik er gewoonweg even zin in heb. Maar op mijn 3DS speel ik ook nog regelmatig, iig zolang Nintendo er nog interessante games op released en zelfs daarna totdat ik mijn backlog weggewerkt heb :) En ik vermoed dat rond Q2 2018 er geen nieuwe games meer voor de 3DS zullen komen, iig niet van Nintendo.

Ik verwacht niet dat Nintendo nog met een opvolger op de 3DS gaat komen, tenzij het een Switch is zonder dock.

Voor mij, is de Switch een handheld console met WIi U+ graphics die ik op de TV kan aanlsluiten. En meer hoeft het voor mij ook niet te zijn. Voor andere games heb ik mijn XBOX ONE S, PS4 en PC. (Al speel ik het vaakst op mijn Switch)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
Heb tot nu toe alleen met de pro controller gespeeld. Echter kwam ik er achter dat je blijkbaar je pet ook naar boven en beneden moet kunnen gooien. Vooral beneden kan dus blijkbaar niet met de pro controller. Ja, ground pound en dan Y, echter boven een gat met paarse muntjes ga je dat iig niet doen. Dus binnenkort maar eens proberen met de losse joy cons. Heb op die manier ook Zelda een tijd gespeeld. Komt wel goed, maar is een klein puntje. Want als je een beweging naar beneden maakt met de pro, dan gooit hij hem steevast omhoog, omgekeerd doen, werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Arunia schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:25:
Heb tot nu toe alleen met de pro controller gespeeld. Echter kwam ik er achter dat je blijkbaar je pet ook naar boven en beneden moet kunnen gooien. Vooral beneden kan dus blijkbaar niet met de pro controller. Ja, ground pound en dan Y, echter boven een gat met paarse muntjes ga je dat iig niet doen. Dus binnenkort maar eens proberen met de losse joy cons. Heb op die manier ook Zelda een tijd gespeeld. Komt wel goed, maar is een klein puntje. Want als je een beweging naar beneden maakt met de pro, dan gooit hij hem steevast omhoog, omgekeerd doen, werkt niet.
Beetje jammer ja kom er nu ook net achter. Ik zou niet weten waarom ze niet gewoon dezelfde actie hebben gekoppeld aan het naar benden gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Met de joycons lukt het me ook niet echt. En er staat geen uitleg nog bij moves. Dus wellicht moet dat nog uitgelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Eh, de pro omhoog bewegen of omlaag gooit de pet dito is mijn ervaring.

E: Trouwens, spoiler, als je het verhaal al uitgespeeld hebt en 500 moons hebt of meer niet :).

spoiler:
Ben nu bij de darker side of the moon aanbeland (niet the dark side of the moon, die heb ik al gehad) en godskolere wat een uitdaging is dat. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd en steeds kom je weer niet door een nieuw stuk heen. Achja :').

[ Voor 72% gewijzigd door Thomas op 05-11-2017 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog een weekje met vakantie en Mario ligt in mijn brievenbus. Ik heb geen enkele preview gezien van dit spel, alleen een foto van Mario in een stad met een gele taxi. Ik laat me verassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Geweldig, wat zit dit spel vol content en leunt veel op de oudere games, bijvoorbeeld het pakje uit Mario All stars:
Afbeeldingslocatie: https://www.mariowiki.com/images/thumb/7/72/SMAS.jpg/240px-SMAS.jpg

Zou er net als Mario Galaxy 1 & 2 ook drie jaar tussen Odyssee en Odyssee 2 zitten? :D hope so !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Mario heeft een grijze haar. Hij wordt oud. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kXpIanHv9XGjf28N2mSxmVzC/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Thomas schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:34:
Eh, de pro omhoog bewegen of omlaag gooit de pet dito is mijn ervaring.

E: Trouwens, spoiler, als je het verhaal al uitgespeeld hebt en 500 moons hebt of meer niet :).

spoiler:
Ben nu bij de darker side of the moon aanbeland (niet the dark side of the moon, die heb ik al gehad) en godskolere wat een uitdaging is dat. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd en steeds kom je weer niet door een nieuw stuk heen. Achja :').
Nevermind, na talloze pogingen gelukt! Wat een uitdaging zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSebbey
  • Laatst online: 06-09 07:51
Klinkt gek maar ik heb een bug gevonden in Mario Odyssey en wil mensen behoeden voor het niet kunnen uitspelen van dit spel 100%:

spoiler:
Als je met Yoshi rondloopt en je gaat voor de laatste collectie appeltjes, pak de laatste appels NIET in het wolken-mist-deel van Peach castle (buis) Als je dit wel doet, dan lijkt het alsof je een maantje krijgt (want is appeltje 30), maar registreert vervolgens niets! Gevolg: geen appels om dit opnieuw te triggeren en geen maantje in je inventaris erbij. Oftewel: spel is niet meer 100% uit te spelen. Jammer dat ik hier na 450 maantjes achter kom.... Al zou ik graag willen dat iemand mijn verhaal kan bevestigen, wil ik je ook behoeden hiervoor, bij deze :-) #YoshiMoonBug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jump techs uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andave
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:33
Ok ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang. Nadat ik uit Mushroom Kingdom kon vertrekken ging ik in de plaats van naar de maan. Eerst terug naar Cap kingdom. Ik wilde eerst alle levels weer langs om manen op te halen en te zoeken naar Peach. Nu blijkt het dat ik 195 manen nodig heb om verder te reizen. Zover als ik weet is er geen schilderij in Cap kingdom.

Heeft iemand een idee? Ik heb geen zin om 19500 muntjes te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Andave schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:53:
Ok ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang. Nadat ik uit Mushroom Kingdom kon vertrekken ging ik in de plaats van naar de maan. Eerst terug naar Cap kingdom. Ik wilde eerst alle levels weer langs om manen op te halen en te zoeken naar Peach. Nu blijkt het dat ik 195 manen nodig heb om verder te reizen. Zover als ik weet is er geen schilderij in Cap kingdom.

Je hebt nog 195 manen nodig om nog een kingdom vrij te spelen ;). Reizen kun je gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:16
Andave schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:53:

Je kunt gewoon reizen. Die 195 maantjes zijn voor iets "anders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb echt nog een aantal manen waarvan ik denk, hoe kom ik daar überhaupt in de buurt?
Die laat ik wel even gaan, komt later wel goed verwacht ik.
Ga mezelf ook niet spoileren. Dat doe ik wel als ik door het spel heen kom.
Ga ik niet voor het minimum aantal moons voordat ik door ga. Gewoon kijken wat ik allemaal kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Arunia schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:
Ik heb echt nog een aantal manen waarvan ik denk, hoe kom ik daar überhaupt in de buurt?
Die laat ik wel even gaan, komt later wel goed verwacht ik.
Ga mezelf ook niet spoileren. Dat doe ik wel als ik door het spel heen kom.
Ga ik niet voor het minimum aantal moons voordat ik door ga. Gewoon kijken wat ik allemaal kan vinden.
Zonder spoilers, sommige zijn wel héééél ver gezocht. Dat is mijn recente ervaring met de Sand Kingdom :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oXyT7Sa3gJ1iEFyVcJNtuFqm/full.jpg

Uitgespeeld en het was genieten: een dikke 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 07:07
Wat is dat met het kopen van die manen in de winkels?
In mushroom kingdom kan je ze per 10 kopen, maar vervolgens nog eens 10 lijkt het. Op die manier verzamel je toch niet alle manen in het spel maar haal je wel de 600 ( of hoeveel het er ook mogen zijn)
Pagina: 1 2 3 Laatste