@Verwijderd Vond het nog meevallen. Speelde toen ze jonger was nog eigenlijk nooit in haar buurt. Op een gegeven moment is het volgens mij begonnen met de NES mini. Mijn vrouw aan het haken, mijn dochtertje aan het knippen e.d. (denk toen 3,5).
Had zoiets van: "Ik ga ook wat doen". Dus NES mini neergezet. Binnen enkele minuten stond ze naast me of ze ook even mocht. Nou ja, prima. Dus Bubble Bobble en ze had snel door hoe ze opnieuw het spel kon starten na dood te zijn gegaan. Toen nog Kirby opgestart en daarna even gelaten.
Later op de Switch Mario Kart 8 Deluxe en dan ingesteld met alle ondersteuning (waarbij het haar toch nog lukt van de baan te rijden) aan.
Toen Snes mini met Mario kart, maar dat is echt nog te moeilijk, dus zij gas geven en remmen en ik sturen en driften etc.
Later was zij weer wat voor haarzelf aan het doen en ben ik Odyssey gaan spelen. Sand kingdom en dan die rennende Sfinx taxi. Dat was het level onder de vierkante pijp. Ze kwam er ook bij zitten en lag helemaal in een deuk wanneer ik er met volle vaart in het ravijn viel. Zij ook proberen nadat ik de 2 sterren daar had gehaald. Daarna in de overworld daar met de taxi laten rennen. Ze liep meteen terug vanaf het ravijn naar de plek waar de Sfinx stond en sprong erop door tegen de zijkant te staan en dan springen.
Maar in die korte periode kon ze dus lopen en springen tegelijk etc. Echt super leuk om te zien.
Ben wel van mening dat ze ook andere dingen moet doen en ze vraagt er ook niet echt op. Tot nu toe iig nog het meeste Mario Kart gedaan.
Maar sporadisch gewoon even opstarten. Als het aan staat komt ze meteen vragen of ze ook mag.
Alles met mate iig.
Haar interesse is iig nog steeds knutselen, puzzelen, spelen en buiten spelen. iPad heeft ze ook, maar eigenlijk sporadisch vraagt ze er om. Maar ze vind het heel leuk om te weten hoe iets in elkaar steekt.