Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 113 114 115 Laatste
Acties:

• Mirr0r
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 17:18
quote:
LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:45:
Apart dat er nog steeds geen reviews voor L.A. Noire zijn.

Iemand hier die zijn ervaringen wilt delen?
Iemand had een paar pagina's terug al een eerste indruk geschreven.
quote:
ArenjaZ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:50:
[...]

Ik heb al wat eerste indrukken.

Pluspunten
+ Erg vloeiend, geen haperingen e.d. Voelt zelfs beter aan dan PC/X360 in dat aspect.
+ Grafisch prima in handheld mode
+ Switch specifieke controls met touch en joy cons

Minpunten
- Ik vind het docked vrij matig. Misschien ligt het aan mijn scherm, maar ik vond het spel veel te donker (ondanks dat ik brightness ingame opgevoerd heb) en ook vrij lelijk uitzien. Redelijk veel pop-in tijdens het rijden en het viel mij in docked mode meer op dan in handheld.
- Ondanks optimalisaties voor de Switch is er niks met HD Rumble gedaan, de trillingen voelen minder goed aan dan in andere spellen.
- De geluidskwaliteit is beduidend minder dan op PC in ieder geval. Ook zijn bepaalde effecten zoals het gebruiken van de handrem nauwelijks te horen.

Ik denk dat ik er handheld veel plezier aan ga beleven, maar docked laat ik 'm maar even aan de kant. Hopelijk komt Rockstar nog met patches voor een aantal van deze issues.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 00:47
La noire is in Handheld echt een geweldige game en het ziet er goed uit

Docked is een heel ander verhaal, framerate issues vooral tijdens het rijden.

schumi1986 wijzigde deze reactie 15-11-2017 12:30 (8%)

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:08

Gynnad

* * *

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• continue12345
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-11 12:47
quote:
8/10 is geen slechte score
Vind ik ook, ga hem zeker halen perfect voor in de trein:)

• schumi1986
Als ik 1 nadeel van de switch mag noemen dan zijn het de games die docked slecht presteren, ik heb nu Zelda,Mario en LA Noire en alleen Mario speelt net zo fijn docked als handheld.

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• marcelproust
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-11 08:01
quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:57:
Als ik 1 nadeel van de switch mag noemen dan zijn het de games die docked slecht presteren, ik heb nu Zelda,Mario en LA Noire en alleen Mario speelt net zo fijn docked als handheld.
_O-

Wat bedoel je met slecht presteren?

marcelproust wijzigde deze reactie 15-11-2017 13:09 (6%)

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18:21
quote:
marcelproust schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:08:
[...]

_O-

Wat bedoel je met slecht presteren?
geen 1080p 60 fps op 100hz scherm :9

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-11 14:33
Hij heeft geen ongelijk. Redelijk wat Switch games runnen in handheld mode beter dan docked. Maar dat komt (vaak) gewoon door de hogere resolutie en betere effecten in docked mode.

Overigens is mijn Skyrim verstuurd door coolshop.nl, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen!

Disfigured wijzigde deze reactie 15-11-2017 13:22 (21%)

• schumi1986
quote:
Jelmer93 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:21:
[...]

geen 1080p 60 fps op 100hz scherm :9
Nog niet terug in het ps4 topic?

Wat weet jij van 1080p en 60fps? Alleen rocked leage haalt dat op een ps4 toch?

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18:21
quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:26:
[...]

Jij begrijpt mijn sarcasme zeker niet.. Was meer een reactie op Schumi die vind dat bepaalde games slecht presteren
Ik heb geen eens een console behalve de switch die ik net binnen heb.

• Alcmaria
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-11 12:57

Alcmaria

Syntax Error in 10

quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:26:
[...]

Er is een subtiel verschil tussen "slecht" presteren en "minder goed" presteren. Ik denk we het er over eens kunnen zijn dat de switch soms wat moeite heeft in docked mode om alles smooth te draaien, maar dit komt eerder sporadisch voor als dat we kunnen zeggen dat de Switch in docked mode "slecht presteert"

• schumi1986
quote:
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:30:
[...]

Er is een subtiel verschil tussen "slecht" presteren en "minder goed" presteren. Ik denk we het er over eens kunnen zijn dat de switch soms wat moeite heeft in docked mode om alles smooth te draaien, maar dit komt eerder sporadisch voor als dat we kunnen zeggen dat de Switch in docked mode "slecht presteert"
Zelda presteerd idd minder goed maar LA noire ronduit slecht in docked mode.

Zoals ik al aangaf ik heb nog maar 3 games maar het is gewoon jammer dat in handheld alles soepel loopt en in docked mode de framerate inkakt.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
quote:
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:30:
[...]

Zoals wat dan? Alle games die ik heb draaien zoals moet, zowel handheld als docked. Zelda min of meer altijd 30fps op een goede reso, Mario Kart 60fps @ 1080p, Splatoon, Odyssey en RL ook op 60fps met een schaalbare reso.

| XBL GT: ThomasXIV | Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:35:
[...]

Zelda presteerd idd minder goed maar LA noire ronduit slecht in docked mode.

Zoals ik al aangaf ik heb nog maar 3 games maar het is gewoon jammer dat in handheld alles soepel loopt en in docked mode de framerate inkakt.
Ik heb LA noire niet dus daar kan ik niet over oordelen.. Ik merk het alleen bij Zelda zo nu en dan.. maar dan nog vind ik het niet storend.
quote:
Zoals wat dan? Alle games die ik heb draaien zoals moet, zowel handheld als docked. Zelda min of meer altijd 30fps op een goede reso, Mario Kart 60fps @ 1080p, Splatoon, Odyssey en RL ook op 60fps met een schaalbare reso.
Nou ja dat dus, zoals je zelf al zegt "min of meer altijd op 30fps", Zelda heeft soms duidelijk problemen op een groot scherm.. maar dat is heel soms..en is dus voor mij niet storend.

Ik vind dus helemaal niet dat de Switch slecht presteert docked, ik zeg alleen dat hij soms wat moeite heeft om de resolutie en detail te blijven leveren zonder wat concessies te doen op FPS.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:03

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:01:
[..]

Ik vind het grafisch zo slecht nog niet, ik vind eerder de controls lastig. Het speelt als een fastpaced PC shooter (wat het ook is) en dat maakt dat ik nog wel eens dood ga door dat ik niet snel genoeg kan kijken waar ik heen ga en dus ergen naar beneden flikker. Zelfde met melee attacks. Je raakt snel het overzicht kwijt, en vijanden staan dan ineens achter je na een aanval.
Vandaar ook "relatief" tussen haakjes. Ik vind 't zeker indrukwekkend voor al dat grafisch geweld wat voorbij komt. 't zet meteen de standaard voor ports op de Switch. Als je deze game vergelijkt met b.v. Snakepass (ziet er ook niet uit, terwijl erg grafisch technisch niks interessants gebeurd), of check de reviews van Rime die vrijdag uitkomt (ik heb 'm al zien liggen in de winkels overigens), daar gebeurd ook weinig op technisch gebied, maar toch een erg slechte framerate, iets waar je bij Doom geen last van hebt.

Controls, tjah.. don't get me started. Dit is de eerste (pure) FPS die ik op een console speel met een traditionele controller sinds............ Perfect Dark (op de N64 dus). Dat was m'n grootse zorg voor ik Doom kocht: is 't speelbaar voor mij?

Ik kan met 3 besturingen overweg:
- mouse + keyboard
- Wii-stijl motion controls
- N64 controller besturing.

De huidige gangbare dual stick controls kan ik niet echt mee overweg, ik kan niet goed met m'n rechterduim richten. Dus ik probeerde de controller layout voor linkshandigen, maar dat bleek ook niet te werken, 't lijkt nog steeds niet op de N64 controller besturing, heeft z'n eigen quirks die niet kloppen (springen met A), en games zoals Splatoon hebben me laten wennen aan het bewegen met de linker stick.

Gevolg: ik start de game op, begin de single player campaign, en ging 3 keer dood in de allereerste kamer. Ik wilde met beide sticks zowel richten als bewegen, en ik raakte zo in de war dat ik niet vooruit kwam en naar 't plafond liep te staren..

Inmiddels toch maar de standaard controller layout gaan gebruiken, kostte wat hoofdpijn / motion sickness, net als Splatoon, omdat ik moest wennen aan een totaal, voor mij, unintuïtieve besturing, maar 't went. Ik kan nog steeds niet goed aimen met rechts, en dat zal ik nooit goed kunnen ook, gelukkig is bij Doom goed kunnen bewegen belangrijker dan kunnen goed kunnen schieten, in ieder geval in de single player (soms is 't net een platformer). Ik heb Doom dan ook totaal verkeerd zitten spelen door in de eerste 2 levels alles lopen te melee-en (later wordt dat lastiger), en in multiplayer is niet voor niks de n00btube grenade launcher m'n standaard wapen.

Make lovecraft not warcraft.

• schumi1986
quote:
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:42:
[...]

Ik heb LA noire niet dus daar kan ik niet over oordelen.. Ik merk het alleen bij Zelda zo nu en dan.. maar dan nog vind ik het niet storend.

[...]

Nou ja dat dus, zoals je zelf al zegt "min of meer altijd op 30fps", Zelda heeft soms duidelijk problemen op een groot scherm.. maar dat is heel soms..en is dus voor mij niet storend.

Ik vind dus helemaal niet dat de Switch slecht presteert docked, ik zeg alleen dat hij soms wat moeite heeft om de resolutie en detail te blijven leveren zonder wat concessies te doen op FPS.
Ach ik denk dat ik gewoon gevoellig ben voor lage fps, heb mijn xbox one ook verkocht en een pc bijelkaar geraapt omdat ik daar de lage fps ook beu was.

In zelda is het ook helemaal niet zo storend maar ik merk gewoon dat zelda veel soepeler is in handheld.

Mario is ongeacht handheld/docked een soepele game.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ach ik denk dat ik gewoon gevoellig ben voor lage fps, heb mijn xbox one ook verkocht en een pc bijelkaar geraapt omdat ik daar de lage fps ook beu was.

In zelda is het ook helemaal niet zo storend maar ik merk gewoon dat zelda veel soepeler is in handheld.

haha.. dat is al een stuk genuanceerder als "Docked presteert de Switch slecht " :)

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20:24
quote:
Beakzz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:41:
[...]

Kom op man. Ik heb echt niks tegen nieuws over een game in dit topic, maar elk stukje nieuwe artstyle komt hier langs. Het is gewoon overkill.

Zoiets is leuk in een eigen topic waar iedereen iig interesse heeft in de game. Snap gewoon niet dat hier schijnbaar dolenthousiaste mensen zitten die blijkbaar allemaal te bedondert zijn om een topic aan te maken voor een game waar ze niet op kunnen wachten. En dan kan je daar lekker heel de dag spammen met plaatjes, filmpjes enz.

En nogmaals. Gewoon af en toe nieuwe feitjes of enthousiasme over een game is echt wel welkom.
Eerlijk is eerlijk, ik kan niet wachten op dat Xenoblade uitkomt, maar liever zonder dat ik al zoveel blades (inclusief animatie) al langs zie komen in een generiek Switch topic. Dit soort games vind ik juist leuk om blind in te gaan, maar ik heb hier inderdaad eigenlijk al (te) veel langs zien komen.

Nieuwe feitjes, een Nintendo Direct, etc, prima. maar we hoeven idd niet het verlengde van het Xenoblade twitter account te worden (welke ik juist vanwege potentiële spoilers niet volg). Ik vind het verder super dat er meerdere mensen interesse in hebben, maar ik kan me wel vinden in dat er hiervoor een apart topic gemaakt kan worden (die ik dan een tijdje even vermijd voordat ik er aan mee ga doen :P )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:55
quote:
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:50:
[...]

Digital Foundry heeft Zelda op de Switch getest na de grote performance patch van Nintendo en het spel heeft vrijwel geen framedrops mee.

Maar men vergeet ook een heel belangrijk punt, vaak is het niet de framerate dat mensen stort maar micro stutters en dat is wat anders (komt ook gecombineerd met lage framerate voor), mooi voorbeeld daarvan is Forza Horizon 3 die ik op mijn PC op 30fps speel daardoor omdat het spel op 60fps daar enorm veel last van heeft terwijl de framerate gewoon stabiel is.

Ander recenter voorbeeld is The Evil Within 2, heeft er ook last van.

En ik praat nu over PC titels die op de juist hardware stabiele framerate hebben, console games hebben ook weleens last van.

echter heeft Zelda geen last van micro stutters, Doom wel op de Switch maar minder merkbaar

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-11 01:24
quote:
Arunia schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:50:
@Noresponse @Seal64 Of als je nog garantie hebt, RMA indienen bij de winkel.
Zou zonde zijn om zo'n kaart niet voor garantie op te sturen.

Ik twijfel zelf of ik Rocket League aan ga schaffen. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant heb ik hem ook op de pc. Speel het niet regelmatig, maar blijft een leuk spel om te doen.
Aan de andere kant kan ik tzt ook via HTPC en controller op de tv beneden spelen. Dan heeft de Switch versie weinig nut.
Ik heb geen bon meer en kaartje is al 2 jaar oud.

• Noresponse
Ik sla Skyrim gewoon even over tot deze 30 euro is :)

Trouwens ik heb al reeds een nieuwe sd kaartje gehaald en alle games teruggezet en alle saves waren weer aanwezig . TOP

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 00:34
quote:
Noresponse schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:17:
Ik sla Skyrim gewoon even over tot deze 30 euro is :)

Trouwens ik heb al reeds een nieuwe sd kaartje gehaald en alle games teruggezet en alle saves waren weer aanwezig . TOP
Kun je de inhoud van je oude SD-kaart gewoon overzetten naar een nieuwe of moet je alles opnieuw downloaden? Ik heb nu 128GB maar zou graag een 256GB kaartje er in willen.

MBP 13" 2017 TB i7 3.5GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone X Silver 256GB - Apple Watch Series 3 LTE 42MM

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:31
@Noresponse Save games staan op het interne geheugen. ;)

Super Mario Maker Profiel | Nintendo GamerId / Network Id: Sanderevers

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:24
@MelvinW Als je SD kaartje nog goed is, kun je het met een pc gewoon overzetten. Dat is geen probleem. De bestanden zijn beveiligd dat ze alleen met die Switch gebruikt kunnen worden. Dus no problem.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• crepsly
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:38
Eerste review van LA Noire, zeer positief: 8/10 zie: http://www.alphr.com/game...-should-have-been-in-2011
quote:
Even a six-year-old title can feel like something entirely new thanks to its unique approach and, despite the shiny visuals of its big-console counterparts, I wouldn’t play it on anything other than the Switch.

crepsly wijzigde deze reactie 15-11-2017 20:19 (42%)

www.findtheinternet.blogspot.com

• Noresponse
quote:
MelvinW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:01:
[...]

Kun je de inhoud van je oude SD-kaart gewoon overzetten naar een nieuwe of moet je alles opnieuw downloaden? Ik heb nu 128GB maar zou graag een 256GB kaartje er in willen.
Je moet alles weer opnieuw downloaden en alle saves staan idd. op je switch zelf (intern geheugen). Dus je kan gewoon een 256 GB kopen. Let wel op dat je eerst de switch uitzet en daarna de kaart eruit gaat halen en ook uitzetten als je weer een kaart erin zet. Ik denk zelf dat daardoor mijn kaart defekt is gegaan

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
worms komt ook deze maand uit voor de Switch :)

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ze moeten een keer stoppen met al die games.

• BoGu5
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:36

BoGu5

hmmmz

quote:
Sméagol schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:38:
Ja, niet bij te houden dit... 8)7

request.getCookies();

• Thomas
  • Niet online
'T is toch wat dat er nu gewoon keuzes gemaakt moeten worden :p.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:03
quote:
Sméagol schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:38:
Het houdt niet op, niet vanzelf :P

Maar zonder dollen, ik mag nooit meer dan 2 niet uitgespeelde games hebben, alvorens ik een nieuwe mag kopen van mijzelf. Hierdoor speel ik games veel meer uit, ipv maar te kopen kopen kopen. Zo heb ik nog steeds Stardew Valley en Golfstory niet gekocht, terwijl ik 100% zeker weet ze er gaan komen. Maar eerst moet Mario nog uit. Op Steam heb ik 1000+ games, waarvan er maar enkele tientallen zijn uitgespeeld. Zonde van mijn geld en zonde van alle ongespeelde games.

• sanderev66
@outlandos Dus je hebt geen ARMS en Splatoon 2? Gezien je die niet kan "uitspelen".

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
quote:
outlandos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:56:
[...]

Het houdt niet op, niet vanzelf :P

Maar zonder dollen, ik mag nooit meer dan 2 niet uitgespeelde games hebben, alvorens ik een nieuwe mag kopen van mijzelf. Hierdoor speel ik games veel meer uit, ipv maar te kopen kopen kopen. Zo heb ik nog steeds Stardew Valley en Golfstory niet gekocht, terwijl ik 100% zeker weet ze er gaan komen. Maar eerst moet Mario nog uit. Op Steam heb ik 1000+ games, waarvan er maar enkele tientallen zijn uitgespeeld. Zonde van mijn geld en zonde van alle ongespeelde games.
Heel herkenbaar. Onlangs Streetfighter en Mario vs Rabbits verkocht wegens uitgespeeld te hebben. Ik wilde rap door Mario vs rabbits heen omdat Mario Odyssey op de deurmat lag. Dus eigenlijk wil je gehaast een spel uitspelen voor de volgende. dat is niet goed. Nu kan ik me volledig storten op Mario Odyssee.

Spellen zoals Sander noemt/mmultiplayers games daar gelaten.

rudyman85 wijzigde deze reactie 16-11-2017 09:29 (3%)

• outlandos
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:11:
@outlandos Dus je hebt geen ARMS en Splatoon 2? Gezien je die niet kan "uitspelen".
Uitspelen is een open begrip wat mij betreft.

• BoGu5
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:36

BoGu5

hmmmz

Ik weet het niet. Bij mijn Switch vind ik het wel redelijk overzichtelijk. Ik kan prima meerdere games tegelijk spelen. Het ligt er ook maar net aan waar je zin in hebt. Zolang de genres maar genoeg afwijken. Ja, de progressie (Zelda delft bij mij het onderspit atm) in sommige games gaat langzamer dan in andere (Mario + Rabbids in een ruk uitgespeeld).

request.getCookies();

• crepsly
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:38
Weer een nieuwe review van Skyrim en zeer positief (8/10)! Blijkbaar hebben ze veel tijd in de port gestoken, veel bugs uit de versies op andere platforms zijn eruit gehaald. Zie:

http://www.gamerevolution...iew-fus-ro-darn-good-game
quote:
I'm highly impressed with Bethesda's work on this version of Skyrim. Five years ago when it came out, it was a pipe dream to think you could take a full Elder Scrolls game with you and play it whenever the mood strikes. It's games like this, even if it is a port, that show just how much potential the Nintendo Switch has. I hope other third-party developers take heed of just how good this port is and give some thought to bringing their larger games to the system. I can't wait to see what this little system has in store for us in the years to come.
Read more at http://www.gamerevolution...-game#vc7SwvqrvYQl1oD1.99

crepsly wijzigde deze reactie 16-11-2017 11:26 (54%)

www.findtheinternet.blogspot.com

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-11 10:43

Ziet er goed uit inderdaad. Texture kwaliteit is wel een stuk terug geschroefd.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• DoctorV64
  • Laatst online: 23:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Voor de sinterklaas voor mijn jongens (uhu) een Switch alvast aangeschaft en wat games (Arms, Splatoon 2 en Zelda en Mario Odyssey!). Nu ben ik me in dit topic aan het inlezen natuurlijk en is het aanmaken van een buitenlands account niet een probleem maar zijn er ook mensen die bv een game digitaal hebben aangeschaft uit een buitenlandse eshop maar gewoon met hun CC betaald hebben? Of verschilt dat per shop?
Ik begrijp dat (ook uit dit topic) dat als je een buitenlandse eshop aankoop doet en er een restant bedrag blijft staan dat je dan niet terug kan naar je eigen account, vandaar mijn vraag.

DoctorV64 wijzigde deze reactie 17-11-2017 19:36 (20%)
Reden: extra game erbij

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Ik vind dit toch wel erg mooi, dat alle controllers werken (daar lijkt het in ieder geval op):

Stefan22 wijzigde deze reactie 16-11-2017 13:32 (39%)

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
quote:
Stefan22 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:32:
Ik vind dit toch wel erg mooi, dat alle controllers werken (daar lijkt het in ieder geval op):

[video]
Ik hoop nog steeds op een Mayflash-NS firmware update zodat Wii Remotes werken. Dan zou je dus via de Wii Remote ook de NES en SNES controllers van de Classic Mini kunnen gebruiken :)

Die methodes die hij noemt voor de originele vind ik een beetje overdreven.

• jdevries189
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15:48
quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:29:
Voor de sinterklaas voor mijn jongens (uhu) een Switch alvast aangeschaft en wat games (Arms, Splatoon 2 en Zelda). Nu ben ik me in dit topic aan het inlezen natuurlijk en is het aanmaken van een buitenlands account niet een probleem maar zijn er ook mensen die bv een game digitaal hebben aangeschaft uit een buitenlandse eshop maar gewoon met hun CC betaald hebben? Of verschilt dat per shop?
Ik begrijp dat (ook uit dit topic) dat als je een buitenlandse eshop aankoop doet en er een restant bedrag blijft staan dat je dan niet terug kan naar je eigen account, vandaar mijn vraag.
Het werkt prima. Ik heb in mn account het land op zuid-afrika gezet en voor 40,11 euro doom betaald met mn creditcard. Bij afrekenen heb je de optie voor enkel het benodigde bedrag storten op je nintendo account+afrekenen.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:41
Mocht je nog geen Nintendo Switch hebben? Momenteel krijg je bij eBay op alles 15 procent korting.

• Terpstars
  • Laatst online: 22:35
quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:29:
Voor de sinterklaas voor mijn jongens (uhu) een Switch alvast aangeschaft en wat games (Arms, Splatoon 2 en Zelda). Nu ben ik me in dit topic aan het inlezen natuurlijk en is het aanmaken van een buitenlands account niet een probleem maar zijn er ook mensen die bv een game digitaal hebben aangeschaft uit een buitenlandse eshop maar gewoon met hun CC betaald hebben? Of verschilt dat per shop?
Ik heb vanuit een buitenlandse eShop (die uit ZA) meerdere games gekocht met een cc. Geen probleem. Het voordeel van games kopen met een CC is juist dat je gepast betaald en er dus geen restant bedrag blijft staan.

• hypnobe
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-11 09:24
quote:
Terpstars schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:48:
[...]

Ik heb vanuit een buitenlandse eShop (die uit ZA) meerdere games gekocht met een cc. Geen probleem. Het voordeel van games kopen met een CC is juist dat je gepast betaald en er dus geen restant bedrag blijft staan.
Even een thumbs up voor deze methode :)

Heb alle variaties geprobeerd, eshop kaarten US, JP etc.
De methode Zuid Afrika met Credit Card is voor mij alleszins ook de makkelijkste wat betreft economisch voordeel, geen nadeel en de relatief kleine moeite die je ervoor moet doen (éénmalig account locatie veranderen).

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:44
quote:
rudyman85 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:31:
[afbeelding]worms komt ook deze maand uit voor de Switch :)
Deze ga ik zeker halen! Wellicht niet direct maar uiteindelijk wel. Wel vreemd dat het zo uit het niets ineens opduikt (of ik moet wat hebben gemist)

Bij handheld modus komt dat touchscreen wellicht nog van pas (menu/wapens kiezen) :)

Thalaron wijzigde deze reactie 17-11-2017 00:09 (9%)

D3 Profile - <GoT>Narada#2663

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

quote:
jdevries189 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:30:
[...]

Het werkt prima. Ik heb in mn account het land op zuid-afrika gezet en voor 40,11 euro doom betaald met mn creditcard. Bij afrekenen heb je de optie voor enkel het benodigde bedrag storten op je nintendo account+afrekenen.
Misschien een noob vraag, maar vanuit je account op de switch heb je dus het land veranderd? Of heb je een zuid afrika nintendo account gemaakt en deze aan een andere user gekoppeld. En heb je betaald met een mastercard (Rabo of ING card of American express)?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:23
quote:
DoctorV64 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:23:
[...]

Misschien een noob vraag, maar vanuit je account op de switch heb je dus het land veranderd? Of heb je een zuid afrika nintendo account gemaakt en deze aan een andere user gekoppeld. En heb je betaald met een mastercard (Rabo of ING card of American express)?
Kan de topicstarter dit niet opnemen in de startpost? Dit blijft terug komen.

Annyway... kan beide. Als je het 1 keer wilt doen is je basis account omzetten via de website genoeg, maar als je het vaker van plan bent dan zou ik een apart account aanmaken. Scheelt je inloggen via de website.

Je kan alle games nog steeds op je main account spelen dus dat maakt allemaal niet uit.

Bij mij staat mijn Rabo maestro kaart standaard aan de Switch gekoppeld en die werkt dus ook in de ZA shop.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Thalaron schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:03:
[...]

Deze ga ik zeker halen! Wellicht niet direct maar uiteindelijk wel. Wel vreemd dat het zo uit het niets ineens opduikt (of ik moet wat hebben gemist)

Bij handheld modus komt dat touchscreen wellicht nog van pas (menu/wapens kiezen) :)
Inderdaad, de switch is ook een uitgelezen systeem ervoor natuurlijk. Worms is voor mij de oer-partygame.
Hoewel ik hem denk ik nooit in handheld mode zal spelen :P Singleplayer vind ik er namelijk geen hol aan.

Ik hoop wel dat er een "pass the controller" optie inzit :)

Magic wijzigde deze reactie 17-11-2017 08:22 (9%)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz

• Thalaron
quote:
Magic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:21:
[...]
Ik hoop wel dat er een "pass the controller" optie inzit :)
Ik vermoed dat er de opties, pass controller / pass Switch / 2 Joy-Con seperaat / etc beschikbaar zal zijn.
Heel eerlijk... je hebt in principe niet eens een controller nodig (je hebt de game immers ook op b.v. iPhone).

We zullen het zien. Ik hoop dat er nog een fysieke release van gaat komen (ben, buiten de PC om, toch niet zo van de downloads)

• Disfigured
  • Laatst online: 18-11 14:33
Ik heb net Skyrim binnen! Kan niet wachten om te beginnen vanavond. Intertoys verkocht hem overigens gister al.

• Thomas
  • Niet online

• Cidolfas
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-11 13:46
Skyrim loopt echt heerlijk op de Switch, goede port! DOOM ook maar op mijn wishlist gezet voor als hij in de aanbieding is.

Bijna tijd voor Xenoblade... wat een eerste paar maanden voor de Switch zeg qua games, Nintendo is lekker bezig.

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:05
verdomme ik ga er vandaag maar gelijk 1 halen in plaats van volgende week, weet niet waar ik moet beginnen haha, zelda, maria skyrim en starks xenoblade.

en dan zijn er ook nog genoeg kleinere tittels.

Ruudox wijzigde deze reactie 17-11-2017 14:06 (10%)

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16:22
quote:
Ruudox schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:05:
verdomme ik ga er vandaag maar gelijk 1 halen in plaats van volgende week, weet niet waar ik moet beginnen haha, zelda, maria skyrim en starks xenoblade.

Haal ook de bundel met Super Mario Odyssey. Daar heb ik in ieder geval veel plezier aan beleefd de afgelopen tijd.

• Ruudox
quote:
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:09:
[...]

Haal ook de bundel met Super Mario Odyssey. Daar heb ik in ieder geval veel plezier aan beleefd de afgelopen tijd.
zit te denken om te beginnen met zelda, maar daarintegen vind ik de rode editie mooier dan de grijze of rood/blauwe

• jdevries189
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15:48
Ik heb ook de mario oddysey combi gehaald. Wel spijt van. Je kunt ze volgens mij beter los kopen. Mario oddysey is een download en je bent net zo duur uit als de switch en de game los. Scheelt weer schijfruimte.

jdevries189 wijzigde deze reactie 17-11-2017 14:28 (13%)

• Diigii
  • Laatst online: 19-11 17:53
Heb zojuist Skyrim gekocht voor de Switch. Daar maar gelijk een Pro controller bij gekocht. Zat eigenlijk al lang te wachten op Skyrim voor de Switch. Dit lijkt me namelijk een ideaal spel om op een handheld te spelen, dus ik ben benieuwd :).

i5 4670K | MSI GTX 980Ti Gaming 6G | Asus ROG Swift PG278Q (2560 x 1440)

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:06
quote:
Ruudox schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:05:

Gewoon beginnen met zelda! Meer heeft een mens bijna niet nodig ;)

• Ruudox
Ik heb de switch nu in handen helaas was Zelda uitverkocht:(
Dus nu even opzoek naar een goedkope digitale versie.

De switch is region free toch? ja dus:P

Zelda omgerekent uit de amerikaanse is 50 euro

Ruudox wijzigde deze reactie 17-11-2017 18:03 (18%)

• Bisamrat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-11 08:53

Bisamrat

komt wel goed schatje

Het is jammer dat we in Nederland geen echt black friday prijzen hebben. Want sommige games op de Switch worden erg leuk geprijsd die dag in de USA

Mario + Rabbids - $29 (Wallmart)
Rayman Legends Definitive Edition (S) - $19 (wallmart)
Dragon Ball Xenoverse 2 (S) - $19 (Wallmart)
The Binding of Isaac: Afterbirth+ $20 (Best Buy)
Disgaea 5: Complete Edition $20 (Best Buy)
Super Bomberman R $25 (Best Buy)
FIFA 18 $20 (Best Buy)

Zie https://www.gamespot.com/...als-all-gam/1100-6455064/

Als de games in NL ook rond de 20 euro waren / zijn kocht ik er en hoop meer dan nu

Bisamrat wijzigde deze reactie 18-11-2017 07:41 (42%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:24
@Bisamrat echter zijn de prijzen in de VS exclusief btw. Dus nog even x1,21 doen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• sanderev66
@Bisamrat

Black Friday is dan ook écht iets Amerikaans wat een beetje door andere landen gekopieerd wordt. Maar je kan natuurlijk nog de games importeren ;)

• trekker22
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23:37
20$ = ongeveer 20¤ met btw!

Voor 20-25 zou ik wel wat meer games kopen. Zoals bv fifa

casino's maken me rijk!Neteller heb je dan nodig!!

• Thalaron
quote:
sanderev66 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:16:
@Bisamrat

Black Friday is dan ook écht iets Amerikaans wat een beetje door andere landen gekopieerd wordt. Maar je kan natuurlijk nog de games importeren ;)
Wellicht dat de E-Shop van nintendo in de USA ook nog gaat stunten? Dan zou natuurlijk wel leuk zijn m.b.t. downloads.

Ben benieuwd of Worms WMD de dag na release in de aanbieding gaat :+

• outlandos
quote:
Thalaron schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:15:
[...]

Wellicht dat de E-Shop van nintendo in de USA ook nog gaat stunten? Dan zou natuurlijk wel leuk zijn m.b.t. downloads.

Ben benieuwd of Worms WMD de dag na release in de aanbieding gaat :+
Dat laatste zie ik sowieso niet gebeuren. Dan eerder een korting vanaf dag 1 ivm release.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
Bisamrat schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 07:36:
Het is jammer dat we in Nederland geen echt black friday prijzen hebben. Want sommige games op de Switch worden erg leuk geprijsd die dag in de USA

Mario + Rabbids - $29 (Wallmart)
Rayman Legends Definitive Edition (S) - $19 (wallmart)
Dragon Ball Xenoverse 2 (S) - $19 (Wallmart)
The Binding of Isaac: Afterbirth+ $20 (Best Buy)
Disgaea 5: Complete Edition $20 (Best Buy)
Super Bomberman R $25 (Best Buy)
FIFA 18 $20 (Best Buy)

Zie https://www.gamespot.com/...als-all-gam/1100-6455064/

Als de games in NL ook rond de 20 euro waren / zijn kocht ik er en hoop meer dan nu
Met dat soort prijzen betaal je geen btw / invoerrechten etc als je 't bij één game houdt (als je ze tenminste online kan bestellen voor die prijzen).

• bjvdven
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20:55
Beste medetweakers,

Sinds gisteren heb ik iets geks opgemerkt aan mijn Switch. En loopt een horizontale strook van links naar rechts door het midden van het scherm waarop mijn touchscreen niet werkt. Ik kan de bovenste rij toetsen op het keyboard niet gebruiken wanneer ik iets wil typen. Zijn er meer gevallen bekend? Ik ben superzuinig met de switch, staat vrijwel altijd in de dock en heb een pouch voor wanneer ik hem meeneem. De screentest laat ook goed zien dat er gewoon een hardware fout gaande is. Ik ga het komende week terug sturen. Hoop op een replacement met mijn data intact. Mvg

• Thomas
  • Niet online
quote:
bjvdven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:44:
Beste medetweakers,

Sinds gisteren heb ik iets geks opgemerkt aan mijn Switch. En loopt een horizontale strook van links naar rechts door het midden van het scherm waarop mijn touchscreen niet werkt. Ik kan de bovenste rij toetsen op het keyboard niet gebruiken wanneer ik iets wil typen. Zijn er meer gevallen bekend? Ik ben superzuinig met de switch, staat vrijwel altijd in de dock en heb een pouch voor wanneer ik hem meeneem. De screentest laat ook goed zien dat er gewoon een hardware fout gaande is. Ik ga het komende week terug sturen. Hoop op een replacement met mijn data intact. Mvg
Heb eens zoiets op Reddit langs zien komen. Reparatie of replacement zal wel lukken, zou me om data geen zorgen maken, als hij nog werkt zetten ze het gewoon over.

• McLovinB
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:30
Ok, Rocket League vraagje. Net begonnen met spelen op de Switch en ben nog een beginner, maar ik kan echt nergens vinden of het mogelijk is om local multiplayer te spelen en zo ja, hoe. Ik lees wel dat split screen mogelijk zou moeten zijn, maar krijg het echt niet voor elkaar, kan aan mijn beginneling status liggen natuurlijk. Of moet je dan 2 Switches hebben?

• Bisamrat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-11 08:53

Bisamrat

komt wel goed schatje

quote:
sanderev66 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:16:
@Bisamrat

Helaas kan je niet bij BestBuy of Walmart bestellen als je buiten Amerika woont (Canada en Mexico kunnen wel). Dus helaas pindakaas, maar de games kunnen blijkbaar wel veel goedkoper dan ze nu zijn :P. Ach ja ik heb Mario Odyssey nog niet eens uitgespeeld, dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:55
Holy moly, ook al is Skyrim een oudere game, wat is dit gaaf om portable te kunnen spelen! Geweldig om die wereld weer in te duiken, soepele framerate en prima graphics.

• Thomas
  • Niet online
quote:
McLovinB schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:55:
Ok, Rocket League vraagje. Net begonnen met spelen op de Switch en ben nog een beginner, maar ik kan echt nergens vinden of het mogelijk is om local multiplayer te spelen en zo ja, hoe. Ik lees wel dat split screen mogelijk zou moeten zijn, maar krijg het echt niet voor elkaar, kan aan mijn beginneling status liggen natuurlijk. Of moet je dan 2 Switches hebben?
Splitscreen kan, moet je even een 2e controller connecten. Overigens is het nu (nog) wel zo dat je dan een ander account moet aanmaken, dat gaat de dev later nog fiksen hebben ze op Reddit laten weten. Het was namelijk niet de bedoeling.

• plantenbakkie
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21:21
Iemand enig idee of er goede deals zijn voor games aanstaande black friday?

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
quote:
plantenbakkie schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:31:
Iemand enig idee of er goede deals zijn voor games aanstaande black friday?
Er is een Black Friday topic hier :)

Maar tot nu toe nog geen echt goede Switch deals gespot.

• McLovinB
quote:
Thomas schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:37:
[...]

Splitscreen kan, moet je even een 2e controller connecten. Overigens is het nu (nog) wel zo dat je dan een ander account moet aanmaken, dat gaat de dev later nog fiksen hebben ze op Reddit laten weten. Het was namelijk niet de bedoeling.
Dat zag ik ook, maar dacht dat dat theoretisch was. 2e controller connecten niet zijnde een joycon dan? Want met 2 joycons lukt het me niet, lijkt of hij die ziet als 1 controller.

• RayNbow
  • Laatst online: 16:55
quote:
McLovinB schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:12:
[...]

Dat zag ik ook, maar dacht dat dat theoretisch was. 2e controller connecten niet zijnde een joycon dan? Want met 2 joycons lukt het me niet, lijkt of hij die ziet als 1 controller.
How to Pair Joy-Con Controllers

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• RayNbow
In ander nieuws:

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:06

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

quote:
Erg tof, mooi om te zien dat de game ook voor Switch in ontwikkeling is! Ik heb de reeks nooit gespeeld, maar het is eigenlijk toch een hippere/meer storydriven versie van Advance Wars?

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR)

• RayNbow
quote:
Thrace Grumble schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:42:
[...]

Erg tof, mooi om te zien dat de game ook voor Switch in ontwikkeling is! Ik heb de reeks nooit gespeeld, maar het is eigenlijk toch een hippere/meer storydriven versie van Advance Wars?
Ik heb nooit Advance Wars gespeeld, maar qua gameplay lijkt het er niet op. Wat er wel op lijkt is bijv. Code Name S.T.E.A.M. (al kun je beter zeggen dat dit spel op Valkyria Chronicles lijkt). Je hebt in VC wel beurten waarin eerst het ene team aan zet is en dan het andere team, maar wanneer je besluit om een unit te verplaatsen, schakelt het spel over naar een real-time setting. Je bestuurt dus real-time een unit in third person view naar een plek op het slagveld (en je kunt tijdens het bewegen beschoten worden). Wanneer je een actie wil uitvoeren (bijv. schieten), dan bevriest de tijd en kun je wel je tijd nemen om je schot goed te richten. Wanneer je dan besluit om te schieten, dan speelt er in feite een encounter plaats vergelijkbaar met Fire Emblem en Advance Wars (units van beide teams zullen om de beurt een aanval uitvoeren).

• sanderev66
@RayNbow Je weet dat Code Name S.T.E.A.M en Advance Wars (en Fire Emblem) allemaal van dezelfde developer zijn ;) (Intelligent Systems) Zij hebben trouwens ook Battalion Wars (en 2) voor de GameCube gemaakt ;)

Dus wie weet, misschien een Battalion Wars 3 voor de Switch? Lijkt me leuk.

sanderev66 wijzigde deze reactie 20-11-2017 08:07 (17%)

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:01
Zijn er al mensen die Sonic Forces hebben gekocht? Ik heb per toeval een gratis postcode lotterij gift card gehad en heb Sonic Forces besteld maar lees weinig hierover terug :)

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:23
Ander vraagje, is er eigenlijk ergens een site waar je kan zien wat de prijzen per store zijn? dus, bijv. prijs van Rime in nl store en zuid afrika store

Xbox ID - Neeedsz

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

http://eshop-checker.xyz/beta/#/
Hier wordt de laagste prijs weergegeven van een spel over de eshops heen.

DoctorV64 wijzigde deze reactie 20-11-2017 09:35 (53%)

• avec_style
  • Laatst online: 14:57
quote:
DoctorV64 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:34:
http://eshop-checker.xyz/beta/#/
Hier wordt de laagste prijs weergegeven van een spel over de eshops heen.
https://savecoins.me/

Deze website heeft mijn voorkeur. Mooiere layout en je ziet de prijzen van alle e-shops.

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14:20
quote:
michaeltjeh1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:07:
Zijn er al mensen die Sonic Forces hebben gekocht? Ik heb per toeval een gratis postcode lotterij gift card gehad en heb Sonic Forces besteld maar lees weinig hierover terug :)
Ondanks dat ik een mega sonic fan ben raad ik je sonic forces sterk af. De levels zijn slecht ontworpen, het plot is net iets dikker dan die van Generations maar ook twee keer zo slecht. De controls zijn super vreemd en staan weinig correctie toe waardoor je bij het van platform naar platform springen de ene keer lijkt alsof Sonic door de modder wordt vastgezogen om vervolgens te gaan als Max Verstappen. Je springt net zo makkelijk (over de vrije brede platforms) als er voor.

Het is omdat het spel speelbaar is en geen extreme laadtijden kent anders had ik het onder Sonic'06 of Sonic Boom geplaatst.

Los daarvan: Geen supersonic, Geen chaos emerals, eindbazen die continue opnieuw gebruikt worden, double boost is een QTE die ook werkt als je faalt en levels zijn superkort.

• keepitfrosty
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:41
quote:
michaeltjeh1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:07:
Ik denk omdat de game best wel heel erg slecht is :)

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:01
Thx voor bovenstaande reacties we gaan hem annuleren.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:59

Ed_L

Edmin Harde Waren / Consumentenelektronica

Ik Henk 'm!

quote:
mfneed schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:33:
Ander vraagje, is er eigenlijk ergens een site waar je kan zien wat de prijzen per store zijn? dus, bijv. prijs van Rime in nl store en zuid afrika store
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik begrijp dat Rime een zeer slechte port is. Grafisch onscherp, slechte framerates. Het lijkt me een heel leuke game, maar niet voor de Switch

De nieuwe trend is je Pc op je bureau neerzetten zodat je minder ruimte hebt en je de mooie onderdelen kan showen. Misschien moet je dat ook proberen, krijg je meer vrienden van

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:23
quote:
Ed_L schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:19:
[...]

Geen direct antwoord op je vraag, maar ik begrijp dat Rime een zeer slechte port is. Grafisch onscherp, slechte framerates. Het lijkt me een heel leuke game, maar niet voor de Switch
Thanks voor de headsup! Gebruikte deze idd als voorbeeld omdat ik ook zat te twijfelen... met de juiste prijs was ik wellicht om maar scheelt niet super veel. Wss op de pc voor een prikkie op te pikken, gaan we dat maar doen:)

Xbox ID - Neeedsz

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:45
Valkyria Chronicles 4 aangekondigd voor PS4, Xbox one en Nintendo Switch.

http://www.insidegamer.nl...or-switch-ps4-en-xbox-one

Zeror wijzigde deze reactie 20-11-2017 11:33 (42%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

quote:
avec_style schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:59:
[...]

https://savecoins.me/

Deze website heeft mijn voorkeur. Mooiere layout en je ziet de prijzen van alle e-shops.
Ah deze kende ik nog niet!

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:06

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR)

• Cyrax0508
  • Laatst online: 19:21
quote:
Ed_L schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:19:
[...]

Klopt, echt heel zonde. Ik zat op Rime te wachten voor mijn Switch, maar het schijnt inderdaad echt een drama te zijn. Onbegrijpelijk, want Rime moet de Switch toch wel aankunnen, ook technisch wel. Ze hebben ook ontzettend de tijd genomen voor de port naar de Switch. Blijkbaar was het toch te moeilijk, heel jammer en ik kan echt niet begrijpen dat je zoiets op de markt durft te zetten.

• Lagune
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:16

Lagune

Its time for warp

ze zijn er wel mee bezig schijnbaar

https://www.greybox.com/rime/en/forum/topic/3237/

• Beakzz
quote:
Voor mij zijn ze iig al af. Dit zijn geen dingen die pas na release boven komen de drijven. Dit is gewoon cashen en dan zien wat je nog kan fixen.

Bij een mp game of pc game (verschillende systemen) kan je van alles tegen komen, maar dit is gewoon opzettelijk zo gereleased.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:45
Zelda BOTW ultimate game of the year!

http://www.insidegamer.nl...ns-golden-joystick-awards

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Thomas
  • Niet online
quote:
Kon eigenlijk ook niet anders :). Geweldige game!

• McLovinB
quote:
Ok, thx, gelukt! Niet echt intuitief, maar als je ze buiten het spel als afzonderlijke joycon instelt, werkt het inderdaad wel en krijg je meteen een splitscreen als je een wedstrijd start lokaal

• sanderev66
quote:
Thomas schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:57:
[...]

Kon eigenlijk ook niet anders :). Geweldige game!
Idd. Al is Super Mario Odyssey een goede concurrent. Voor mij zijn het de twee beste games van 2017. Maar persoonlijk is Breath of the Wild nét iets beter en je moet je indenken dat Super Mario Odyssey pas uit was toen er gestemd werd.

• Beakzz
Iedereen zijn ding. Zelda komt niet eens in mijn top 10 dit jaar. Mooi spel, maar constant dat gezeik met je inventory vanwege brekende wapens.. Nope not impressed. Met al mijn irritaties en de voor mij niet interessante gameplay max een 7tje.

Mario nog steeds niet begonnen ondanks dat ik nu 3 weken op reis ben. Merk dat ik juist simpele kleine games speel en zelfs dat valt tegen. Maar ik hoop dat ik Mario wel als DE topper ervaar die de rest er van maakt ;)
Pagina: 1 ... 113 114 115 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*