Nogsteeds geen ontvangstbewijs van MediaMarkt Eindhoven...wel een verzendmailtje gehad gisteren. Anyway, nu onderweg naar Eindhoven en hopelijk komt ie daar vandaag binnen... 😬
Ik heb van Bol de verzending van 1,2 Switch binnen, maar nog niks voor Bomberman. Iemand anders met hetzelfde probleem?
hmm vind iets niet direct, ik heb de console in engels gezet en regio in europe/belgie gelijk mijn nintendo account maar de eshop komt in het frans en ik zie geen optie dat te wijzigen ook niet online op mijn nintendo account.
engiste manier een ander taal te kiezen is dan een ander land, gelijk nederland te kiezen, waar er geen 2 talen zijn dan? raar dat belgie / nederlands niet kan. of ik kijk over iets.
engiste manier een ander taal te kiezen is dan een ander land, gelijk nederland te kiezen, waar er geen 2 talen zijn dan? raar dat belgie / nederlands niet kan. of ik kijk over iets.
Weet iemand if Fast RMX een retail editie heeft of is het puur een eshop exclusive?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Settings stonden identiek lag aan de wifi chip in de AP/Laptop net hoe je het zietTouchdomex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Is dat niet gewoon netwerkmodussen die ondersteund worden. Dat moet wel goed staan uiteraard.
[ Voor 4% gewijzigd door RobbyTown op 03-03-2017 11:48 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Verwijderd
Mijne is zojuist verzonden vanuit Bol. Heb hem vanochtend om 10u besteld en kan hem om 17u ophalen bij de appie in eindhoven. Succes iedereen
Die van mij is er gewoon niet. Had hem pre-ordered bij gameshop Twente, krijgen ze hem aankomende week pas terwijl ze me hadden beloofd dat ik hem met de release had.
Beloofd of waarschijnlijk? Zit een groot verschil in namelijkNiekserr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:55:
Die van mij is er gewoon niet. Had hem pre-ordered bij gameshop Twente, krijgen ze hem aankomende week pas terwijl ze me hadden beloofd dat ik hem met de release had.
[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 03-03-2017 11:59 ]
Heb je hier een mailtje van gehad? Ik heb namelijk gister een verzendbevestiging gehad van mijn neon Switch welke ik 15 jan heb besteld...of heb je de MM gebeld? En welke kleur heb je?AlexR schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:51:
Hier ff balen zeg.
Mijn MM webshop order (van dag 1: 13 januari) wordt vandaag niet geleverd... en is niet bekend wanneer dat wel gaat gebeuren. Terwijl ik vorige week een mail had dat ie vandaag binnen zou komen.
2 dagen geleden was ik er nog heen geweest om na te vragen omdat ik al maanden geleden had besteld. Toen beweerden ze dat ik hem.vandaag gewoon zou hebben.Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:56:
[...]
Beloofd of waarschijnlijk? Zit een groot verschil in namelijkAls het beloofd is kan je proberen een compensatie eruit te krijgen namelijk. Wellicht een eshop cadeaukaartje?
Switch met Zelda besteld, gisteren verzonden. Zou vandaag aan moeten komen met postnl. Ook mail van gehad. Maar nu staat in de postnl app dat ie uitgesteld is naar de volgende werkdag.
Zou gewoon meer informatie vragen en desnoods een compensatie eisen. ik heb hem ene dag later besteld en ik heb hem wel gewoon... zou betekenen dat jij hem ook zou moeten hebben.AlexR schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:51:
Hier ff balen zeg.
Mijn MM webshop order (van dag 1: 13 januari) wordt vandaag niet geleverd... en is niet bekend wanneer dat wel gaat gebeuren. Terwijl ik vorige week een mail had dat ie vandaag binnen zou komen.
Als ik vermoeden heb dan zijn ze jou gewoon vergeten, zou gewoon compensatie eisen
Zo heb mijn Switch ook uit de vrije verkoop. De eerste Switch geen terug naar de winkel, er zat een vuiltje achter het glas
Gelukkig dat er een andere Bart Smit nog 1 exemplaar had waardoor ik alsnog een goede Switch te pakken heb.
Wel opvallend hoe KLEIN die Joy-Cons zijn. Ik had ze niet groot verwacht maar ook niet zo klein.
Wel opvallend hoe KLEIN die Joy-Cons zijn. Ik had ze niet groot verwacht maar ook niet zo klein.
Ik heb mij accepoint op verschillende kanalen ingesteld, maar hij blijft hem niet vindenBlackMage schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Je kan even kijken op welk kanaal je accesspoint staat, en welke regio jij hebt opgegeven bij het instellen van je Switch. Als je namelijk united states hebt gekozen dan blokkeert hij waarschijnljik kanalen 12 en 13 omdat die verboden zijn daar.
En het zou ook kunnen dat de Switch op een of andere reden die kanalen sowieso blokkeert. Dus gewoon even kijken bij je accesspoint, zie je 12 of 13, kies dan een ander en probeer nog eens.
Probeer de 5GHz eens..Gamer1988 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:04:
[...]
Ik heb mij accepoint op verschillende kanalen ingesteld, maar hij blijft hem niet vinden
Zit je soms op 5ghz (of andersom) met je router ofzo terwijl de switch dat niet aankan? Ik roep maar wat hoor, maar wellicht het uitzoeken waard.Gamer1988 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:04:
[...]
Ik heb mij accepoint op verschillende kanalen ingesteld, maar hij blijft hem niet vinden
psn: HertogJack
Verwijderd
Ik had het hier daarnet ook over, en ja, het is een probleem. Geen engelse eshop voor belgen, en als je systeem taal op engels staat is het automatisch frans met geen optie om het op nederlands te zetten.Vortexmerc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
hmm vind iets niet direct, ik heb de console in engels gezet en regio in europe/belgie gelijk mijn nintendo account maar de eshop komt in het frans en ik zie geen optie dat te wijzigen ook niet online op mijn nintendo account.
Hopelijk komt er een oplossing van Nintendo
Ik zag een andere vlaming op het forum daar ook al over klagen.Vortexmerc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
Gewoon lekker land op Nederland zetten.. we zijn een hartstikke leuk land!
doen we datAlcmaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:08:
[...]
Ik zag een andere vlaming op het forum daar ook al over klagen.
Ik heb geprobeerd 1-2 Switch op Amazon.de te kopen, maar lukt helaas niet. Werd geweigerd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo ik heb hem ook binnen, schermpje valt me wel enorm tegen zeg, het is al niet echt een groot display natuurlijk maar door de dikke bezels verzuipt hij bijna in de behuizing.
Verder vind ik de Joycons een stuk degelijker aanvoelen dan gedacht maar de "pootjes" wel erg weinig beweging hebben.
Al met al een nettere deal dan ik had verwacht.
Verder vind ik de Joycons een stuk degelijker aanvoelen dan gedacht maar de "pootjes" wel erg weinig beweging hebben.
Al met al een nettere deal dan ik had verwacht.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Tja, als er iets is dat wij vlamingen goed kunnen dan is het klagen, hé. En dan al zeker over het frans.Alcmaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:08:
[...]
Ik zag een andere vlaming op het forum daar ook al over klagen.

Verwijderd
Dan pas je goed bij de Nederlanders, wij klagen ook. Over allesVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:20:
[...]
Tja, als er iets is dat wij vlamingen goed kunnen dan is het klagen, hé. En dan al zeker over het frans.
Vannochtend lekker de Switch + Zelda gehaald, net ook gelijk maar Shovel Knight Treasure Trove en de Zelda DLC gedownload. Mijn eerste indrukken zijn buitengewoon positief
Ik zou graag willen dat Nintendo weer gekleurde knopjes gaat toevoegen aan hun spullen. Dat ziet er gewoon veel leuker uit. Bijvoorbeeld:

En dan net als bij N64 / Gamecube dat de grijze behuizing in meerdere kleuren verschijnt:

En dan net als bij N64 / Gamecube dat de grijze behuizing in meerdere kleuren verschijnt:

GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Ach, ik vermoed dat Nintendo wel verschillende gekleurde Joy-Con op de markt gaat brengen.
Komen vast vanzelf wel DIY projectjes voor dit soort dingetjesSir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:28:
Ik zou graag willen dat Nintendo weer gekleurde knopjes gaat toevoegen aan hun spullen. Dat ziet er gewoon veel leuker uit. Bijvoorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wellicht aparte joy-con bundels met deze features.
[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 03-03-2017 12:30 ]
Of zoals op de New Nintendo 3DS gekleurde letters op de knoppen! Dat geeft ook al stijl.Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Redrafted
Dit ziet er ook veel beter uit.Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:28:
[afbeelding]

Ik hoor veel mensen 'klagen' over de joy-cons, zijn deze daadwerkelijk zo klein en is het daarom aan te raden om een pro-controller te kopen?
Zo ja, is deze pro-controller met alle games compatible?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De joy-cons zijn idd erg klein, net als de knopjes.Gynnad schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:33:
Ik hoor veel mensen 'klagen' over de joy-cons, zijn deze daadwerkelijk zo klein en is het daarom aan te raden om een pro-controller te kopen?
Het algehele apparaat is erg klein (al is dat wel fijn meenemen).
Nintendo zal wel weer vol op Azië mikken hiermee.
Alle games waar je geen 2 joy cons mee hoeft rond te slingeren zouden naar mijn idee moeten kunnen werken.Gynnad schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:33:
Een game als ARMS betwijffel ik
Ik vraag me af of ze sticks op de pro controller ook niet zo klein zijn..
Integendeel, ARMS heeft de mogeijkheid om zonder motion control te spelenKadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:36:
[...]
Alle games waar je geen 2 joy cons mee hoeft rond te slingeren zouden naar mijn idee moet kunnen werken.
Een game als ARMS betwijffel ik
Zoiets?Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:28:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ah okay, arms zag mij er juist uit als de game om de joy cons te laten shinen.JackAvery schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:39:
[...]
Integendeel, ARMS heeft de mogeijkheid om zonder motion control te spelen
Buttons op de Pro Controller zijn groter en de sticks zijn ook groter + meer bewegingsruimte.Gynnad schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:38:
Ik vraag me af of ze sticks op de pro controller ook niet zo klein zijn..
Dadelijk dan maar eens kijken bij de MM Eindhoven of ze nog een pro controller hebben..fZeroNewbie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
[...]
Buttons op de Pro Controller zijn groter en de sticks zijn ook groter + meer bewegingsruimte.
Is ie ook, maar Nintendo geeft je de keuze deze keer. Leuk voor de mensen die niks met motion controls hebben.Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
[...]
Ah okay, arms zag mij er juist uit als de game om de joy cons te laten shinen.
Ja!! Echt vet, alleen de N64 versie heeft wel een vreemde grijze kleur die nooit heeft bestaan. Maar verder echt top. Vooral die eerste rij
Ik had zelfs al een mail gestuurd naar Nintendo dat ze die gekleurde knopjes eens moeten terugbrengen. Dat maakt die producten zo veel speelser.
[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-03-2017 12:46 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Damn mannen, Zelda is een tof spel. Zit er alweer helemaal in. Voelt echt als vernieuwing de Switch.
Heb geen maten die Nintendo fan zijn, dus voel je vrij om me toe te voegen via volgende friend code: SW-4735-5656-7880 of via id CountSven.
Heb geen maten die Nintendo fan zijn, dus voel je vrij om me toe te voegen via volgende friend code: SW-4735-5656-7880 of via id CountSven.
Hebben we behoefte aan een Google Docs bestand waar alle Tweakers hun NNID + Switch Friendcode in kunnen plaatsen? Dan hoeven we deze niet apart te noemen in het topic of apart in de topicstart te laten zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:48:
Damn mannen, Zelda is een tof spel. Zit er alweer helemaal in. Voelt echt als vernieuwing de Switch.
@Zeror idee?
Ik heb de volgende enquête gemaakt.
Dan kan je hier de responses vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 03-03-2017 12:58 ]
om maar antwoord te geven op mijn eigen vraagPrulleman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:03:
Ben benieuwd hoe de eShop het volhoud vandaag (qua snelheid en bereikbaarheid). De update was redelijk klein, dus dat zal wel goed komen, maar een grotere game downloaden.....
de update ging zo goed als instant, snipper clips (1.6 GB heb ik ergens gelezen) < 10 minuten (geen idee hoe snel de open verbinding hier op kantoor is, maar niet super snel.
Tot nu toe nog geen wii u perikelen
Mooi, die van mij kwam gisteren binnen en als ik vanavond thuis kom ligt de switch op mij te wachten.
nm, ik heb dit verkeerd begrepen.
[ Voor 82% gewijzigd door DarthDavy op 03-03-2017 13:13 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Volgens mij is de cartridge er naast gelegd ter vergelijking.DarthDavy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:12:
Crap dat wordt wsl bier kopen voor mijPrulleman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:09:
[...]
om maar antwoord te geven op mijn eigen vraag![]()
de update ging zo goed als instant, snipper clips (1.6 GB heb ik ergens gelezen) < 10 minuten (geen idee hoe snel de open verbinding hier op kantoor is, maar niet super snel.
Tot nu toe nog geen wii u perikelen
Maar mijn eigen test word doorslag gevend, al hoewel ik pas na piek tijd aan de slag ga (schat een uurtje of 8 a 9. eerst met de kids pannekoeken eten
10 second ninja DONE
Volgens mij is het punt van de tweet, dat de Wii U disc zoveel groter is dat de artwork beter zichtbaar is dan op de Switch cardridge. Niet dat je de cardridge bij de Wii U versie krijgtDarthDavy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:12:
Argh, wat is het lastig om dat ding hier op kantoor naast me te hebben staan en er nog niet aan te kunnen zitten. Uiteraard wel de patch vast gedownload en het ding in z'n dock gezet zodat 'ie kan opladen, maar verder nog even inhouden.
Balen trouwens dat die Pro-controller semi-transparant is. Ik vind dat minder mooi uitzien.
Weten jullie trouwens of ik de account van mijn 3DS kan gebruiken op de Switch? Of moet ik een nieuwe maken? Ik kom in elk geval met geen mogelijkheid ingelogd lijkt 't.
Weten jullie trouwens of ik de account van mijn 3DS kan gebruiken op de Switch? Of moet ik een nieuwe maken? Ik kom in elk geval met geen mogelijkheid ingelogd lijkt 't.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Ik heb mijn Wii U account probleemloos ingevoerd op de Switch.NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:26:
jullie trouwens of ik de account van mijn 3DS kan gebruiken op de Switch? Of moet ik een nieuwe maken? Ik kom in elk geval met geen mogelijkheid ingelogd lijkt 't.
Iemand die weet hoe 1-2 Switch werkt? Opgestart, zie ik een L R op het scherm maar kom niet verder wat ik ook doe.
Wat een tof ding! Vanochtend bij Nedgame gehaald, samen met de LE van Zelda. Het scherm van de Switch is een stuk beter dan ik had verwacht. Het is geen OLED maar wel kwaliteit. De hele console overigens.
Heb gelukkig geen problemen met de Switch. Heb de firmware geüpdatet met de Joy-Cons aangesloten en ook die werken perfect. Heb Zelda gespeeld met de Joy-Cons op 6+ meter afstand en heb totaal geen lag oid.
Heb gelukkig geen problemen met de Switch. Heb de firmware geüpdatet met de Joy-Cons aangesloten en ook die werken perfect. Heb Zelda gespeeld met de Joy-Cons op 6+ meter afstand en heb totaal geen lag oid.
I feel your pain...heb precies hetzelfde. Gelukkig straks een meeting dan hoef ik er niet tegen aan te staren.NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:26:
Argh, wat is het lastig om dat ding hier op kantoor naast me te hebben staan en er nog niet aan te kunnen zitten. Uiteraard wel de patch vast gedownload en het ding in z'n dock gezet zodat 'ie kan opladen, maar verder nog even inhouden.Balen trouwens dat die Pro-controller semi-transparant is. Ik vind dat minder mooi uitzien.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zit al een hele tijd naar een onuitgepakte Bol.com doos te staren... Must....resist......NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:26:
Argh, wat is het lastig om dat ding hier op kantoor naast me te hebben staan en er nog niet aan te kunnen zitten. Uiteraard wel de patch vast gedownload en het ding in z'n dock gezet zodat 'ie kan opladen, maar verder nog even inhouden.Balen trouwens dat die Pro-controller semi-transparant is. Ik vind dat minder mooi uitzien.
Verkeerde topic..
sorry!
[ Voor 88% gewijzigd door Mar.tin op 03-03-2017 13:50 ]
Mooi apparaat, net binnen 
Fast RMX is wel een leuk spel om erbij te halen.
Hoop echt dat er snel meer goeie games op komen, want scherm en bouw van apparaat zijn erg mooi.
Fast RMX is wel een leuk spel om erbij te halen.
Hoop echt dat er snel meer goeie games op komen, want scherm en bouw van apparaat zijn erg mooi.
Haters everywhere but I don’t really care
Geen mogelijkheid om 'm vast op te laden? Hij is voor ~50% opgeladen als het goed is, dus als je ook mobiel ermee wil spelen zit er maar een uurtje of anderhalf aan sap in.EddoH schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:46:
[...]
Ik zit al een hele tijd naar een onuitgepakte Bol.com doos te staren... Must....resist......
Eerst de eshop (in de browser) nog eens zien te vinden ... Nintendo websitex360junkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:50:
wat zij de prijzen in de NL eshop? ik wil graag de meeste games digitaal gaan kopen namelijk

Iemand 1-2 Switch al gekocht/gespeeld? Zo ja, hoe is die? Wel benieuwd naar ervaringen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik wil hem eigenlijk mooi op mijn gemak unboxen zonder 5 collega's om me heenNMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:52:
[...]
Geen mogelijkheid om 'm vast op te laden? Hij is voor ~50% opgeladen als het goed is, dus als je ook mobiel ermee wil spelen zit er maar een uurtje of anderhalf aan sap in.
Deze heb ik vanochtend bij de Intertoys gehaald. Fijnn ding!Mar.tin schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:47:
Dit krijg ik net van bol.com over mijn case voor de switch
[afbeelding]
Ik heb 'm maar kom niet voorbij het startschermm0nk schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:54:
Iemand 1-2 Switch al gekocht/gespeeld? Zo ja, hoe is die? Wel benieuwd naar ervaringen.

Zelda kost 70 euro in de eShop. In de winkel 55.x360junkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:50:
wat zij de prijzen in de NL eshop? ik wil graag de meeste games digitaal gaan kopen namelijk
1-2 Switch kost 50 euro. Niet op gelet bij de MediaMarkt.
Trouwens, zag laatst een nes classic die uitgebracht werd voor de switch. Ben alleen de naam kwijt... iemand die me daar aan kan helpen?
Switch, top dingetje trouwens:D kleiner dan ik had verwacht!
Switch, top dingetje trouwens:D kleiner dan ik had verwacht!
damn en onze vriend bomberman? zelda haal ik wel bij de MMBlackMage schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Zelda kost 70 euro in de eShop. In de winkel 55.
1-2 Switch kost 50 euro. Niet op gelet bij de MediaMarkt.
Verwijderd
Heb 'em op het einde van de ochtend mogen binnenslepen.
De eShop-prijzen voor een aantal games:
Zelda BotW - 70 euro (???)
Fast RMX - 20 euro
I am Setsuna - 40 euro
1-2 Switch - 49 euro
Ben vandaag bij de Mediamarkt geweest, en zag wat prijzen:
Guardian Amiibo - 20 euro
Pro Controller - 60 euro
Overige Amiibo - 17 euro
1-2 Switch - 50 euro
Bomberman - 45 euro
Zelda BotW - 55 euro
Hoesje - 20 euro
Tevens meldde mensen in het ArenA filiaal (maar neem aan dat dit overal zo zal zijn) dat er morgen units voor losse verkoop komen, maar niet veel. Advies was om zo vroeg mogelijk te komen en dan kun je een losse unit zonder pre-order kopen.
Zelda nu een uurtje gespeeld en merkte toen ik de eerst helling afliep vanaf beginpunt al een framedipje en af en toe in het open veld een paar, maar eerlijk gezegd stoort het niet. 90%+ van de tijd is er niets aan het handje. Ben heerlijk aan het verkennen geslagen. Ook de Joy-cons zijn niet uitgevallen, zowel in de grip als zonder, ook wanneer ik erg achterover zat en m'n been precies tussen console->controller zat. Ook is ie onder load erg stil. Als ik de game pauzeer dan hoor ik hem heel zachtjes. Minder dan de helft van het geluid dat een Wii U en PS4 veroorzaken.
Ook ging het NNID koppelen erg snel. Gewoon je gegevens inkloppen in het optie-menu na de eerste setup en gaan met die banaan.
Fast RMX - 20 euro
I am Setsuna - 40 euro
1-2 Switch - 49 euro
Pro Controller - 60 euro
Overige Amiibo - 17 euro
1-2 Switch - 50 euro
Bomberman - 45 euro
Zelda BotW - 55 euro
Hoesje - 20 euro
Tevens meldde mensen in het ArenA filiaal (maar neem aan dat dit overal zo zal zijn) dat er morgen units voor losse verkoop komen, maar niet veel. Advies was om zo vroeg mogelijk te komen en dan kun je een losse unit zonder pre-order kopen.
Zelda nu een uurtje gespeeld en merkte toen ik de eerst helling afliep vanaf beginpunt al een framedipje en af en toe in het open veld een paar, maar eerlijk gezegd stoort het niet. 90%+ van de tijd is er niets aan het handje. Ben heerlijk aan het verkennen geslagen. Ook de Joy-cons zijn niet uitgevallen, zowel in de grip als zonder, ook wanneer ik erg achterover zat en m'n been precies tussen console->controller zat. Ook is ie onder load erg stil. Als ik de game pauzeer dan hoor ik hem heel zachtjes. Minder dan de helft van het geluid dat een Wii U en PS4 veroorzaken.
spoiler:
De game voelt aan alsof het al de Hero Mode van TP:HD is. Je ontvangt veel damage, en healen kan niet zonder zelf voedsel/potions te vergaren en opeten. Inventory management en quest log zijn overigens geweldig gedaan. Daar kan Bethesda veel van leren, terwijl zij een grote inspiratie voor dit spel waren.
Ook ging het NNID koppelen erg snel. Gewoon je gegevens inkloppen in het optie-menu na de eerste setup en gaan met die banaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 14:11 ]
Mijn USB-C lader van Amazon.de doet het trouwens prima.
Verwijderd
Welke heb je gekocht?Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:05:
Mijn USB-C lader van Amazon.de doet het trouwens prima.
L en R denk tegelijk indrukken en dan paar keer op A drukken!Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:56:
[...]
Ik heb 'm maar kom niet voorbij het startscherm![]()
Ik kreeg net ook ergens dat ik L en R in moest drukken. Toen moest ik ze tegelijk indrukken en op knop drukken, volgens mij paar keer.
Blijft de Joycon ook goed werken als je het achter je rug houdt?Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:05:
Heb 'em op het einde van de ochtend mogen binnenslepen.
Fast RMX - 20 euro
I am Setsuna - 40 euro
1-2 Switch - 49 euro
Pro Controller - 60 euro
Overige Amiibo - 17 euro
1-2 Switch - 50 euro
Bomberman - 45 euro
Zelda BotW - 55 euro
Hoesje - 20 euro
spoiler:De game voelt aan alsof het al de Hero Mode van TP:HD is. Je ontvangt veel damage, en healen kan niet zonder zelf voedsel/potions te vergaren en opeten. Inventory management en quest log zijn overigens geweldig gedaan. Daar kan Bethesda veel van leren, terwijl zij een grote inspiratie voor dit spel waren.
[afbeelding]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Heb deze lader, werkt goed met de Switch (ook met USB-C Macbook/iPad etc):
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb net even getest met de switch (geupdate met joycons attached en reboot met joycons attached) in tabletop (dock nog niet uitgepakt) en op 1,5 meter achter mijn rug en met mijn hand bedekt geen probleem. Ik zal vanavond thuis op grotere afstand nog wat testen doen (ook met de wellicht nog niet geupdate extra joycon set).Thrace Grumble schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:14:
[...]
Blijft de Joycon ook goed werken als je het achter je rug houdt?
Voor nu lijkt het geen probleem
Helaas heb ik problemen met de Switch. Ik heb wel kunnnen spelen op tv. Ik heb de console ge-update en ook zelda ge-update.
Alles prima, tijdens spelen van zelda krijg ik error code 2168-0002. Nintendo gebeld die kennen de code niet? Gaf als tip haal de zelda cart eruit en probeer opnieuw. Daarna deed hij het weer. Cart erin en weer spelen.
Nu lijkt niets het te doen. Zet hem aan (handgeld mode) en dan komt nintendo logo en vervolgens switch logo waar het op blijft
.
Tips / suggesties? Zou wel hard reset ofzo willen testen maar weet niet hoe dat zou moeten, Google helpt me ook niet verder....
Alles prima, tijdens spelen van zelda krijg ik error code 2168-0002. Nintendo gebeld die kennen de code niet? Gaf als tip haal de zelda cart eruit en probeer opnieuw. Daarna deed hij het weer. Cart erin en weer spelen.
Nu lijkt niets het te doen. Zet hem aan (handgeld mode) en dan komt nintendo logo en vervolgens switch logo waar het op blijft
Tips / suggesties? Zou wel hard reset ofzo willen testen maar weet niet hoe dat zou moeten, Google helpt me ook niet verder....
Verwijderd
Wat naar. Misschien omruilen?WTM schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:19:
Helaas heb ik problemen met de Switch. Ik heb wel kunnnen spelen op tv. Ik heb de console ge-update en ook zelda ge-update.
Nu lijkt niets het te doen. Zet hem aan (handgeld mode) en dan komt nintendo logo en vervolgens switch logo waar het op blijft.
Ga het proberen.GovertNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:12:
[...]
L en R denk tegelijk indrukken en dan paar keer op A drukken!
Ik kreeg net ook ergens dat ik L en R in moest drukken. Toen moest ik ze tegelijk indrukken en op knop drukken, volgens mij paar keer.
https://www.amazon.de/gp/product/B01J1M5KQ6/
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 03-03-2017 14:22 ]
Iemand Bomberman al gezien? Krijg overal te zien da ze geen voorraad hebben. op de Game Mania website is hij zelfs naar April verplaatst.
Verwijderd
Heb zojuist de pro controller draadloos aan mn PC verbonden (standaard bluetooth), na calibiratie van de sticks werkt hij super in de Steam Big Picture mode (vergelijkbaar met een XBOX 360 / ONE controller)
Aangesloten met de USB-C kabel: controller wordt herkent en begint te opladen. En waar het lijkt te werken doet hij het niet. Maw. hij registreert geen input.
Aangesloten met de USB-C kabel: controller wordt herkent en begint te opladen. En waar het lijkt te werken doet hij het niet. Maw. hij registreert geen input.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 14:32 ]
Vandaag de Switch inclusief Zelda opgehaald bij de AH (Bol.com afhaalpunt)
Aangezet en meteen de Switch geüpdatet: ging zeer snel (+- 2 min).
Hierna Zelda geüpdatet: ging ook zeer snel (+- 3 min)
Man, man, man wat een FANTASTISCHE game is Zelda! Tijd geleden dat ik
mij weer zo vermaakt hebt met een game!! Legendarisch gewoon!!
Vrijwel geen frame drops waargenomen. Zullen er ongetwijfeld zijn maar mij is
het, tot nu toe, niet opgevallen.
Des te meer is het zo ongelooflijk jammer dat mijn linker Joy Con, na een uur
Zelda spelen, een eigen leven begon te leiden. Lees: lag input, blijven hangen
waardoor Zelda door blijft lopen met alle gevolgen (lees: game over) van dien.
Ik voel mij dus min of meer verplicht om een Pro Controller a 69 € te bestellen.
Hetgeen ook geschiedde...morgen kan ik hem ophalen bij de AH.
De linker Joy Con is dus tot nu toe het enige smetje op de Switch.
Maar goed, wanneer ik die Pro Controller heb dan plaats ik die Joy Con aan
de Switch en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid blijven ze daar
voor de rest van hun bestaan!
Iedereen heel veel plezier met zijn/haar nieuwe Switch! Ik ga weer even verder
met Zelda!
Aangezet en meteen de Switch geüpdatet: ging zeer snel (+- 2 min).
Hierna Zelda geüpdatet: ging ook zeer snel (+- 3 min)
Vrijwel geen frame drops waargenomen. Zullen er ongetwijfeld zijn maar mij is
het, tot nu toe, niet opgevallen.
Des te meer is het zo ongelooflijk jammer dat mijn linker Joy Con, na een uur
Zelda spelen, een eigen leven begon te leiden. Lees: lag input, blijven hangen
waardoor Zelda door blijft lopen met alle gevolgen (lees: game over) van dien.
Ik voel mij dus min of meer verplicht om een Pro Controller a 69 € te bestellen.
Hetgeen ook geschiedde...morgen kan ik hem ophalen bij de AH.
De linker Joy Con is dus tot nu toe het enige smetje op de Switch.
Maar goed, wanneer ik die Pro Controller heb dan plaats ik die Joy Con aan
de Switch en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid blijven ze daar
voor de rest van hun bestaan!
Iedereen heel veel plezier met zijn/haar nieuwe Switch! Ik ga weer even verder
met Zelda!
Verwijderd
Ga vanaf nu dit topic in de gaten houden, en wellicht een Switch kopen, ben alleen bang dat ik hem een week gebruik en vervolgens niks meer mee doe.
Als menen me toe willen voegen;
Friendcode: SW-2635-9737-2103
Heb zelda en fastrmx
Mvg
Daniel
Heb zelda en fastrmx
Mvg
Daniel
Die pro controller is erg fijn! Hij ligt lekker in de hand en heeft een prima gewicht. Heb het nog niet gechecked maar volgens mij een stuk zwaarder dan die van de Wii U. Een aanrader! Moet wel weer even wennen aan de knoppen lay out van Nintendo, die is precies andersom als bij de XBO en PS4 met bevestigen en terug gaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Misschien kunnen we gebruik maken van deze link. Dan hebben we alle Friendcodes bij elkaar!misterd11 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:29:
Heb zelda en fastrmx
Mvg
Daniel
Weet je wat me net opvalt: Je kunt de Switch niet opladen en neerzetten op het standaard tegelijkertijd. Wat een oerdomme designbeslissing is dat zeg!
Je kan de laadkabel toch in het dock steken?thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:41:
Weet je wat me net opvalt: Je kunt de Switch niet opladen en neerzetten op het standaard tegelijkertijd. Wat een oerdomme designbeslissing is dat zeg!
PSN: Sluuz
Done,misterd11 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:29:
Heb zelda en fastrmx
Mvg
Daniel
Mijne is: SW7518-5377-8782
Hij bedoelt denk ik de tabletop-modus.
Hij bedoeld als je ook wil spelen op het kleine scherm van de switch. dus met de kickstand.. is inderdaad wazig design.
Nou ik kan voorlopig naar m'n Switch fluiten. Bij de MM (webshop) stond ik wel op lijst van "dag 1 release", maar dus niet geleverd en ze hebben geen idee wanneer er weer levering binnenkomt.
Wel leuk; ik heb wel het spel Zelda ontvangen van ze...
Wel leuk; ik heb wel het spel Zelda ontvangen van ze...
Ik heb de switch inmiddels binnen en doet het verder goed.
Het enige probleem is dat ik geen verbinding kan maken met de WiFi.
Via een hotspot op mijn telefoon doet hij het wel maar dat gaat dan via 4G en dat is niet fijn als je een game wild downloaden
Router is een KPN experia box V8
Iemand suggesties?
Het enige probleem is dat ik geen verbinding kan maken met de WiFi.
Via een hotspot op mijn telefoon doet hij het wel maar dat gaat dan via 4G en dat is niet fijn als je een game wild downloaden
Router is een KPN experia box V8
Iemand suggesties?
Je hebt de game ook pas sinds vandaag toch?RabNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:27:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Het dock verzorgt het opladen toch al? Waarschijnlijk een beveilig zodat je niet per ongeluk 2x stroom het apparaat in pompt, via dock en stopcontact. Zou vast niet goed zijn.thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:41:
Bij de Mediamarkt ArenA hadden ze er een hele hoop. Kan me niet voorstellen dat er bij andere MM geen Bomberman te krijgen is. Volgens mij is ie niet zo populair dat de schappen leeg zijn.DeTimVanW schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:22:
Iemand Bomberman al gezien? Krijg overal te zien da ze geen voorraad hebben. op de Game Mania website is hij zelfs naar April verplaatst.
Ik heb hem bij bol.com vandaag. Net binnen! https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073666638/DeTimVanW schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:22:
[ Voor 10% gewijzigd door Er!k op 03-03-2017 14:47 ]
Batterijduur valt me erg mee
net een uur shovel knight in de trein gespeeld. Resultaat: van 96% naar 83%.
Zelda nog niet gespeeld, die bewaar ik voor thuis op het grote scherm. Eerste ervaring daarmee wil ik niet in de trein
Zelda nog niet gespeeld, die bewaar ik voor thuis op het grote scherm. Eerste ervaring daarmee wil ik niet in de trein
Ignorance Is Bliss
Dat houdt dus in dat je de Switch niet kunt neerzetten en tegelijkertijd "op spanning" kunt houden met een powerbank of iets dergelijks.Wat mij gedurende een lange vliegreis een ideale oplossing lijkt.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:45:
[...]
Het dock verzorgt het opladen toch al? Waarschijnlijk een beveilig zodat je niet per ongeluk 2x stroom het apparaat in pompt, via dock en stopcontact. Zou vast niet goed zijn.
Ik reis voor mijn werk ontzettend veel, en ik wil graag kunnen laden en spelen tegelijkertijd. Op langere vluchten zou ik dan graag m aan een lader hangen terwijl hij op de tablestand staat. Dat is ergonomisch veel prettiger. Dat kan nu dus niet. Ik snap niet waarom de lader niet gewoon bovenop word aangesloten...Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:45:
[...]
Het dock verzorgt het opladen toch al? Waarschijnlijk een beveilig zodat je niet per ongeluk 2x stroom het apparaat in pompt, via dock en stopcontact. Zou vast niet goed zijn.
[...]
Dat kun je sowieso niet echt, de gemiddelde powerbank levert trager stroom dan de Switch 'm van de batterij afneemt. Daardoor is het niet ondenkbaar dat je powerbank nog halfvol is maar je Switch alsnog uitvalt omdat de batterij leeg is en de powerbank die niet net zo snel kan aanvullen als 'ie leeg getrokken wordt.Rossi46 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:48:
[...]
Dat houdt dus in dat je de Switch niet kunt neerzetten en tegelijkertijd "op spanning" kunt houden met een powerbank of iets dergelijks.Wat mij gedurende een lange vliegreis een ideale oplossing lijkt.
Dat klopt, maar met een standaard 2,4A zou je prima uit de voeten moeten kunnen met het verlengen van de batterijduur. Daarnaast zijn er voldoende vliegtuigen en treinen met een powerplug. Ik wacht wel tot iemand een adon maakt waardoor het toch mogelijk is. Ik baal er van!NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:50:
[...]
Dat kun je sowieso niet echt, de gemiddelde powerbank levert trager stroom dan de Switch 'm van de batterij afneemt. Daardoor is het niet ondenkbaar dat je powerbank nog halfvol is maar je Switch alsnog uitvalt omdat de batterij leeg is en de powerbank die niet net zo snel kan aanvullen als 'ie leeg getrokken wordt.
Dat wist ik niet. Dat is dan wel een beperking. Nintendo heeft daar nog geen oplossing/accessoire voor toch?NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:50:
[...]
Dat kun je sowieso niet echt, de gemiddelde powerbank levert trager stroom dan de Switch 'm van de batterij afneemt. Daardoor is het niet ondenkbaar dat je powerbank nog halfvol is maar je Switch alsnog uitvalt omdat de batterij leeg is en de powerbank die niet net zo snel kan aanvullen als 'ie leeg getrokken wordt.
De verhalen zijn dat Zelda de Switch volledig leeg trekt in 2 uurtjes. Als je dan op het vliegveld zelf ook al wat hebt zitten spelen (vliegen is vooral veel wachten), dan ben je vrij vlot uitgespeeld gedurende de vlucht zelf

Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!