Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:24
RayNbow schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:33:
[...]

Okay, volgende probleem... hoe bepaal je dat er een conflict is? ;)
Twee apparaten die op hetzelfde moment hetzelfde bestand proberen te uploaden is een conflict.

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 10:24
Ik sluit me aan bij wat Seal64 heeft gezegd. Waardeloos plaatje :Y

De case die hier getoond wordt is trouwens wel bedoeld voor de Switch, maar dan moet je de controllers los koppelen en in een apart netje doen.

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
BarôZZa schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:42:
[...]

Secret of Mana is geen port, maar een emulator.

De Engelse ROM van Trials of Mana is geript en nu te spelen op de OG SNES/emulator.
Klein probleempje - er is geen Engelse ROM van ToM. Die game is nooit buiten Japan verschenen. Hij bestaat wel, maar da's een romhack die door fans is vertaald. Lijkt me stug dat SE die nu ineens gaat verkopen, eigenlijk. Ik denk dat de ploeg die de remake van ToM aan het lokaliseren is, deze ook even meegepakt heeft.

• Raem
Seal64 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:48:
[...]

Klein probleempje - er is geen Engelse ROM van ToM. Die game is nooit buiten Japan verschenen. Hij bestaat wel, maar da's een romhack die door fans is vertaald. Lijkt me stug dat SE die nu ineens gaat verkopen, eigenlijk. Ik denk dat de ploeg die de remake van ToM aan het lokaliseren is, deze ook even meegepakt heeft.
De ROM die beschikbaar is gekomen komt van de Collection of Mana.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 00:19
Ik vermoed dat de switch niet op 60 hz draait (tv gewoon 60hz aan uiteraard) maar ik kan nergens een instelling vinden? Neem aan dat hij 60 hz doet maar het lijkt zo te flikkeren op mijn tv

• disgeae
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 25-06 11:50
TweakerVincent schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:01:
Ik vermoed dat de switch niet op 60 hz draait (tv gewoon 60hz aan uiteraard) maar ik kan nergens een instelling vinden? Neem aan dat hij 60 hz doet maar het lijkt zo te flikkeren op mijn tv
Van wat ik zo lees zou een 60hz TV geen probleem moeten zijn.
Zijn het bepaalde spellen waar het mis gaat?

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:58

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Raem schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:21:
[...]

De ROM die beschikbaar is gekomen komt van de Collection of Mana.
Het liefst natuurlijk een orginele release met vertaling, maar tot die er zijn is dit dan wel de beste 'oplossing'.
(totdat we allemaal real time vertalingen via onze telefoon ((of andere andere tech, universal translator anyone?)) krijgen :D

Mocht ik dit willen spelen, dan is de fantranslation dan wel de echte part 1? Of toch beter eerst de snes versie van SOM pakken?

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Raem
Sagat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:48:
[...]

Het liefst natuurlijk een orginele release met vertaling, maar tot die er zijn is dit dan wel de beste 'oplossing'.
(totdat we allemaal real time vertalingen via onze telefoon ((of andere andere tech, universal translator anyone?)) krijgen :D

Mocht ik dit willen spelen, dan is de fantranslation dan wel de echte part 1? Of toch beter eerst de snes versie van SOM pakken?
De Collection of Mana is toch een originele release met vertaling? Is sinds vorige week te downloaden op de Switch.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:29
Als ik naar dit plaatje kijk op deze pagina ziet dat er veel meer uit als iets wat Nintendo als Switch mini zou kunnen uitbrengen.
http://www.nintendolife.c...i_update_company_responds

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:57
Zeror schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:26:
Als ik naar dit plaatje kijk op deze pagina ziet dat er veel meer uit als iets wat Nintendo als Switch mini zou kunnen uitbrengen.
De image gelinked door @WhatsMyUsername is een oude fanart voor een Switch Mini direct geript door de Chinese groothandelaar.

Het plaatje dat je hier linkt is een render, gebruikt door dezelfde handelaar om een idee te geven van het product (met name de beschermende case). Omdat ze op dezelfde pagina een fanart van het internet gebruikt hebben, is ook deze render dus niet betrouwbaar (het vertelt ons dat ze geen 'echte' render hebben of mogen tonen). De groothandelaar geeft ook zelf toe dat het product nog aangepast moet worden aan de definitieve versie van een Switch Mini. Het enige dat we hieruit leren is dus dat de groothandelaar 'bevestigt' dat er een Mini model aankomt.

Gezien we niet weten in hoeverre de render gebaseerd is op correcte informatie, is het moeilijk om er verder betrouwbare afleidingen van te maken.

JackAvery wijzigde deze reactie 21-06-2019 10:39 (4%)

• DevWouter
Zeror schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:26:
Wat die vertegenwoordiger vertelt is echt onzin. Nintendo gaat geen geheime informatie doorspelen aan een partij zonder NDA (Non Disclosure Agreement, een geheimhoudingscontract). En als een partij een NDA heeft getekend dan weten ze wel beter dan te suggereren tegen de media dat hun partner een product gaat aankondigen.

Ze geven ook letterlijk aan dat het product nog aangepast moet worden omdat ze de exacte formaten niet weten, ergo het product bestaat niet. HonSon is hier dus puur aan het gokken.

En bedoelt men niet "N64 Mini"? Want dat klinkt een stuk logischer.
En hoe wil je een kleinere Switch in je Dock stoppen?

Nee, als er al iets aankomt dan wordt het een pro variant of een "pro-dock".
Nintendo kan namelijk vrij weinig aanpassen aan de vorm van de main unit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JackAvery
DevWouter schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:53:
[...]

Hm, als je gewoon een Tegra X1 op een kleiner proces maakt, verlaagt de warmteontwikkeling, energiegebruik etc. Ik speculeer nu (geen tijd om het nodige opzoekwerk te doen momenteel), maar dit zou best naar een goedkopere Switch Mini kunnen leiden denk ik. Als ze passieve koeling kunnen permitteren, kan je best wat doen met de main unit terwijl hij toch nog dockbaar is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: september 2003
Nee, dat denk ik niet.
Ik zie Nintendo binnen nu en jaar wel en een Switch mini uitbrengen om in te spelen op de 3DS markt. Ik verwacht een prijs van 229-249 euro voor de Switch mini.

Ik zie een Switch Pro eigenlijk helemaal niet verschijnen. Misschien wel een paar verbeteringen, maar geen hele ingrijpende upgrade (die dus niet Switch pro zal heten). Die grote upgrade zal pas bij de opvolger van de Switch gebeuren. Nintendo heeft met de Switch behoorlijk succes en dat zullen ze, net zoals ze bij de Wii toen hebben gedaan, zo lang mogelijk proberen te rekken.
Ik verwacht pas een upgrade in de vorm van een Switch 2 (of hoe dat ding dan ook mag heten) pas ergens rond 2022/2023.

Zeror wijzigde deze reactie 21-06-2019 13:31 (4%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09:59
[...]

Of ze leveren er misschien een kleinere dock bij? In ieder geval vreemd om aan te nemen dat vanwege de huidige Switch dock er enkel een pro variant zal aankomen.
Of je bedoeld de Switch zelf? Die kan makkelijk kleiner, zelfs zonder de Tegra X1 chip aan te passen, door de joycons aan de behuizing vast te maken kan er al op onderdelen en ruimte bespaard worden. Zag al iemand die zo een mod gemaakt had voor zichzelf.

YouTube: Working Nintendo Switch Mini (MK3 version)

Wat het ook gaat worden, ik verwacht eerst dat ze de prijs van de Switch gaan verlagen en daarvoor de nodige stappen gaan nemen.

L23 wijzigde deze reactie 21-06-2019 12:45 (36%)

• DevWouter
JackAvery schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:01:
[...]

Hm, als je gewoon een Tegra X1 op een kleiner proces maakt, verlaagt de warmteontwikkeling, energiegebruik etc. Ik speculeer nu (geen tijd om het nodige opzoekwerk te doen momenteel), maar dit zou best naar een goedkopere Switch Mini kunnen leiden denk ik. Als ze passieve koeling kunnen permitteren, kan je best wat doen met de main unit terwijl hij toch nog dockbaar is.
Hoewel ik twijfel of je een game unit passief wil laten koelen ben ik het wel met je eens.

Het punt is dat de grote van de Switch lastig te verkleinen is zonder te accepteren dat het niet meer in de Dock past of dat het niet meer werkt met accessoires of bepaalde games.
De Switch is juist zo'n krachtig concept omdat het zich aanpast aan hoe je het gebruikt i.p.v. dat de gebruiker zich moet aanpassen.
L23 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:26:
Of ze leveren er misschien een kleinere dock bij? In ieder geval vreemd om aan te nemen dat vanwege de huidige Switch dock er enkel een pro variant zal aankomen.
Dat kan altijd, maar als bedrijf wil je zo min mogelijk product differentiatie (ingewikkeldere manier van zeggen dat je liever 1 apparaat veel verkoopt dan dat je heleboel verschillende apparaten verkoopt). Je kan de Switch wat dat betreft zien als een SurfaceBook Pro waarbij je het scherm kan loskoppelen. En dat sluit mooi aan bij wat Zeror schreef.
Zeror schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:09:
Ik zie een Switch Pro eigenlijk helemaal niet verschijnen. Misschien wel een paar verbeteringen, maar geen hele ingrijpende upgrade (die dus niet Switch pro zal heten). Die grote upgrade pas bij de opvolger van de Switch gebeuren.
Het lijkt mij ook waarschijnlijk, aan de andere kant verwacht ik ook dat Nintendo de levensduur wilt verlengen door een aparte versie uit te brengen.

Het mooie van de SurfaceBook Pro is dat het twee videokaarten heeft. Een zwakke 1 in het clipboard/tablet en een sterkere in de base/toetsenbord. Ook bij Apple zijn ze bezig om je videokaart extern te kunnen mounten.

Zo iets kan Nintendo ook doen. De verbinding tussen de Dock en de main unit is USB3 en dat is ook wat de SurfaceBook Pro heeft. Een "pro-dock" zou een dock kunnen zijn waarbij er een externe videokaart aanwezig is. Kan je dadelijk met je Switch gewoon 4k60fps gamen.

Leuk idee, maar zoals verder op wordt aangekaart heb je dan een Thunderbolt aansluiting nodig en werkt het niet met USB3 ivm Bandbreedte.
Zeror schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:09:Ik zie Nintendo binnen nu en jaar wel en een Switch mini uitbrengen om in te spelen op de 3DS markt.
Ik vrees dat Nintendo geen pure handheld gaat uitbrengen zoals de 3DS. Veel mensen geven hun kind een telefoon. Voor mij is de Switch toch echt bedoeld voor op de bank, maar in dit forum lees ik ook dat veel mensen het voor onderweg gebruiken.

Een "Switch 3DS" zou trouwens geniaal zijn. Clamshell, 3D slider (ja, ik gebruik het veel), iets meer resolutie en een grotere batterij. :z

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

DevWouter schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:18:
Ik vrees dat Nintendo geen pure handheld gaat uitbrengen zoals de 3DS. Veel mensen geven hun kind een telefoon. Voor mij is de Switch toch echt bedoeld voor op de bank, maar in dit forum lees ik ook dat veel mensen het voor onderweg gebruiken.
Eens! denk dat veel mensen gewoon hun oude meuk doorschuiven naar de kids qua telefoon en tabets, goedkoper dan 3ds of nieuwere variant.

Voor switch is wsl weer het arguement, dat is een dure console, die mag je niet meenemen ivm diefstal/beschadiging en verlies, dus ja geloof het bank argument ook wel. In het ov zie ik ze ook niet heel vaak (met de disclaimer dat ik ze wel al vaker gezien heb dan verwacht, en ik ook niet super veel ov gebruik :*) )

• L23
[...]

Dat kan altijd, maar als bedrijf wil je zo min mogelijk product differentiatie (ingewikkeldere manier van zeggen dat je liever 1 apparaat veel verkoopt dan dat je heleboel verschillende apparaten verkoopt). Je kan de Switch wat dat betreft zien als een SurfaceBook Pro waarbij je het scherm kan loskoppelen. En dat sluit mooi aan bij wat Zeror schreef.
Maar datzelfde krijg je ook met een mogelijke pro variant en maakt ook nog eens de software kant complexer.

differentiatie van de dock weegt niet op tegen de mogelijke kosten besparing, als de prijs van de Switch omlaag gaat kunnen ze nog meer consoles verkopen.
Ook kunnen ze de huidige dock uit productie halen en een dock op de markt brengen waar alle Switch units in passen.
Het huidige aantal producten van Nintendo valt al mee door dat ze met de Switch zowel de home console als de handheld aanspreken, dus een Switch mini naast een normale Switch verkopen lijkt me geen probleem.
Wellicht komt er enkel een revisie die er aan de buitenkant precies hetzelfde uit ziet maar waar ze wel qua kosten op kunnen besparen en zo de prijs van de Switch kunnen verlagen, daar ligt naar mijn idee de nadruk op.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JackAvery
Hoewel ik twijfel of je een game unit passief wil laten koelen ben ik het wel met je eens.
Ja, daarom dat ik ook "als" zei :) Het is dan vooral de vraag of de huidige docked clockspeeds passief gehaald kunnen worden in een revisie, anders is passief koelen nutteloos.
Het punt is dat de grote van de Switch lastig te verkleinen is zonder te accepteren dat het niet meer in de Dock past of dat het niet meer werkt met accessoires of bepaalde games.
Ik vind je redenering logisch, maar ik denk dat Nintendo bvb ingebouwde joycons wel zou accepteren als ze daardoor de grens van €200 kunnen halen.
Verkleinen is inderdaad gelimiteerd, maar ik verwacht eigenlijk geen kleiner scherm in een Mini dan 5~5.5". Ik denk net zoals jij niet dat Nintendo de functie van het kunnen docken zou opgeven. Dit is een grotere USP dan de joycons.
Zo iets kan Nintendo ook doen. De verbinding tussen de Dock en de main unit is USB3 en dat is ook wat de SurfaceBook Pro heeft. Een "pro-dock" zou een dock kunnen zijn waarbij er een externe videokaart aanwezig is. Kan je dadelijk met je Switch gewoon 4k60fps gamen.
]
Dit is geen optie. De USB-C poort van de Switch heeft niet genoeg bandbreedte voor een externe GPU. Hiervoor zou men ook de USB poort moeten reviseren, wat alle huidige modellen uitsluit.

Anyway, benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik zie zelf vooral het belang om een grotere doelgroep te bereiken door een prijsverlaging. Dit kan op verschillende manieren, maar gezien Nvidia ook geen 20nm meer wilt produceren, is een revisie heel waarschijnlijk :)

Een 'Pro' model zie ik minder aanwijzingen voor momenteel, maar vroeg of laat komt dat wel, al denk ik niet dat dat ooit met een andere dock zal gedaan worden - zowel door de bandbreedte van de USB-C poort als de redenen die @L23 hierboven aanhaalt.

In ieder geval leuk om te speculeren :P Als een nieuw model echt in september zou lanceren, komt de aankondiging waarschijnlijk in de tweede helft van juli of eerste helft van augustus.

JackAvery wijzigde deze reactie 21-06-2019 15:06 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11:00
Zo iets kan Nintendo ook doen. De verbinding tussen de Dock en de main unit is USB3 [...] Een "pro-dock" zou een dock kunnen zijn waarbij er een externe videokaart aanwezig is. Kan je dadelijk met je Switch gewoon 4k60fps gamen.
USB3 kan niet de bandbreedte bieden voor een eGPU oplossing.
en dat is ook wat de SurfaceBook Pro heeft.
De SurfaceBook gebruikt een eigen connector:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• L23
Waarom zouden accessoires of bepaalde games niet meer werken bij een revisie/mini? Joycons kan je toch prima via bluetooth verbinden? Welke games zouden dan niet meer werken? Bij Nintendo Labo zou het een kwestie zijn van extra karton meeleveren.

• Raem
[...]
Dat kan altijd, maar als bedrijf wil je zo min mogelijk product differentiatie (ingewikkeldere manier van zeggen dat je liever 1 apparaat veel verkoopt dan dat je heleboel verschillende apparaten verkoopt).
Als je naar de handhelds kijkt weet je dat Nintendo geen moeite heeft om veel verschillende versies van hun producten uit te brengen.

Bij een kleinere Switch verwacht ik een Switch Pocket die uberhaupt niet aan de dock aangesloten kan worden, maar echt als handheld dient.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DevWouter
@RayNbow en @JackAvery: Bedankt voor de correctie! Ik dacht dat de SurfaceBook de USB hub in het toetsenbord ook gebruikte voor het grafisch verkeer, maar dat is natuurlijk niet zo.
Hoe laat begint het weekend? 8)7

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JackAvery
Ondertussen hebben ijverige mensen ontdekt dat Switch Mini screenprotectors reeds te koop zijn op Amazon UK en ook op de Spaanse branche van Game staan er accessoires voor een Switch Mini in de winkeldatabase.

Edit: Leuk om nieuwe modellen te zien aankomen, maar stiekem ben ik eerder nieuwsgierig of we ook een Switch upgrade gaan zien (zelfs al is het dan eerder iets zoals X1 -> X1S) dan over de Switch Mini. Ik speel zelf meer docked dan handheld anyway.

JackAvery wijzigde deze reactie 22-06-2019 11:52 (25%)

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-06 12:11
Ik heb een probleem met mijn Nintendo switch en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik speel Paladins en realm Royale op de switch
Ik heb de poorten en een vaste op gegeven aan de switch want anders kon ik helemaal niet inloggen.
Nu kan ik wel inloggen maar de game start niet in een lobby.
Ook krijg ik soms een error code 2124-8006 en klapt het internet er een x aantal seconden uit (alle apparaten) en moet ik de switch opnieuw opstarten.

Waar ligt dit aan ?
Ik zit bij KPN en gebruik de experiabox en heb daartussen een tip link mesh wifi netwerk (accespoint) de switch zit bekabeld

mark1541 wijzigde deze reactie 22-06-2019 12:22 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TweakerVincent
Switch nu half weekje in bezit er ben erg blij ermee. Lekker relaxt gamen mat captain toad en mario etc. Leuk!

Nu wil ik met vrienden game avondjes gaan organiseren en ze hebben er ook zin in. Ik wil Mario Tennis/Kart/smash brothers kopen. Om mee te beginnen. Alleen de controllers....

Ik las dat op zich 1 nintendo joy set op zich genoeg zou moeten zijn echter ben ik bang dat in de toekomst dit niet voldoende is. Wat kan ik het beste kopen? Ik las ook dat die joy dingen in 1 modus erg klein zijn voor je handen.

Ik zag ook wat url’s waar je een bluetoot dongle kon kopen en dan xbox one (die ik ook heb) kan connecten. (Heb daar 2 controllers van, dus zou dan 2 joy of 1 complete joy plus nog een controller nodig hebben).

Of kan ik beter een andere oplossing bedenken? Wordt allemaal best duur :) Maar wil er best geld voor neerleggen mits het goed is. Wil dus 4 player kunnen gamen.

Ook wil ik mijn airpods kunnen connecten, hier zou ik ook een bluetooth stick voor nodig hebben, wellicht combi?

TweakerVincent wijzigde deze reactie 22-06-2019 16:44 (7%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
  • Laatst online: 10:53

exactor it

Moderator Spielerij
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:42:
Switch nu half weekje in bezit er ben erg blij ermee. Lekker relaxt gamen mat captain toad en mario etc. Leuk!

Nu wil ik met vrienden game avondjes gaan organiseren en ze hebben er ook zin in. Ik wil Mario Tennis/Kart/smash brothers kopen. Om mee te beginnen. Alleen de controllers....

Ik las dat op zich 1 nintendo joy set op zich genoeg zou moeten zijn echter ben ik bang dat in de toekomst dit niet voldoende is. Wat kan ik het beste kopen? Ik las ook dat die joy dingen in 1 modus erg klein zijn voor je handen.

Ik zag ook wat url’s waar je een bluetoot dongle kon kopen en dan xbox one (die ik ook heb) kan connecten. (Heb daar 2 controllers van, dus zou dan 2 joy of 1 complete joy plus nog een controller nodig hebben).

Of kan ik beter een andere oplossing bedenken? Wordt allemaal best duur :) Maar wil er best geld voor neerleggen mits het goed is. Wil dus 4 player kunnen gamen.

Ook wil ik mijn airpods kunnen connecten, hier zou ik ook een bluetooth stick voor nodig hebben, wellicht combi?
Ik heb sinds gisteren een Switch in bezit. Kinderen zijn erg blij met hun rol als mijn hoofddeksel in Odyssey. Verder nog geen spellen omdat ik/ze al veel op de Wii U heb(ben).

Ik zit hetzelfde parket als jij qua controllers. Ik heb bergen Xbox controllers en weinig zin om geld neer te tellen voor pro controllers. Tegelijk kzijn de jou cons veel te klein voor mij om comfortabel mee te spelen. Toevallig heb ik net voordat ik jouw post zag een Mayflash Magic-NS besteld. Ik zal woensdag laten weten hoe hij bevalt als er geen andere ervaringen zijn. Veel plezier met je Switch.

(Zijn er absolute aanraders voor kinderen van 5 op de Switch?) Op de Wii U hebben ze Mario bros u, Mario kart 8, Minecraft, Rayman, Yoshi en Captain Toad. Upgrades daarvan vind ik overdreven. Graphics van de Wii U zijn nog prima!)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• JackAvery
mark1541 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:19:
Ik heb een probleem met mijn Nintendo switch en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb de poorten en een vaste op gegeven aan de switch want anders kon ik helemaal niet inloggen.
Ook krijg ik soms een error code 2124-8006 en klapt het internet er een x aantal seconden uit (alle apparaten) en moet ik de switch opnieuw opstarten.

Waar ligt dit aan ?
Ik zit bij KPN en gebruik de experiabox en heb daartussen een tip link mesh wifi netwerk (accespoint) de switch zit bekabeld
Werken andere online functies zoals de eShop wel goed?

Je kan nakijken of het een DNS/NAT probleem is zoals Nintendo in hun uitleg over die error code suggereert, maar verder heb ik ook geen idee. Best eens rondgooglen en oplossingen proberen. Je kan in ieder geval niet de enige zijn die problemen heeft gehad met Paladins.
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:42:

Voor Smash en Mario Kart zijn joycons goed genoeg voor korte sessies. Als je langer dan een uur wilt spelen, zou ik toch gaan zoeken naar andere controllers.

Wat de BT dongles betreft zoals de mayflash, er staan een hoop ervaringen in dit topic en zijn voorganger (Deel 3), je kan ook eens rondzoeken op /r/nintendoswitch. Ik kan je wel zeggen dat je één dongle per controller nodig zal hebben. Third-party controllers die direct compatibel zijn met Switch zijn er verder zat, hangt er maar van af welke functies je waarde aan hecht en hoeveel geld je kwijt kan.
Ik denk niet dat er dongles zijn die BT headphones én third-party controllers ondersteunen. Je zal dus meerdere poorten nodig hebben.
Wat je wel kan doen als je USB-poorten tekort komt, is een USB-hub aan je Switch hangen, de vraag is tot welk punt dan de geleverde elektriciteit voldoende gaat zijn :P

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01:10
mark1541 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:19:

Waar ligt dit aan ?
Welke tp link is het?

Heb je zowel de experiabox als de tp link accesspoint / router in router modus staan? Zo ja, dan gaat het daar mis.

of de experiabox in bridge mode zetten + de tp link als router, of de experiabox in routermodus met de tp link als dedicated "accesspoint" waarbij de router functionaliteit is utigeschakeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-06 21:17

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

exactor it schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:55:
[...]

(Zijn er absolute aanraders voor kinderen van 5 op de Switch?) Op de Wii U hebben ze Mario bros u, Mario kart 8, Minecraft, Rayman, Yoshi en Captain Toad. Upgrades daarvan vind ik overdreven. Graphics van de Wii U zijn nog prima!)
Yoshi's Crafted World, is een nieuw deel dat niet op de Wii U uitgekomen. Verder heb je Donkey Kong niet genoemd dat is eveneens een aanrader die wel op de Wii U uitgebracht is. Wellicht is Mario + Rabbids: Kingdom Battle aan te raden, al durf ik niet te zeggen of dit voor een 5 jarige te doen is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

exactor it schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:55:
Ik zie geen Zelda staan dus Zelda. Binnenkort komt Mario maker uit. Oneinde bron van Mario levels, en ze kunnen ook hun creatieve kant uit. Snipperclips is een leuke co-op game waar je aan één set joy-cons genoeg hebt. Yooka-Laylee is misschien leuk, maar is misschien wat overbodig zo lang je nog met Mario bezig bent. Er komen in de toekomst ook nog wat leuke 3D platformers aan trouwens. Hat in Time en Super Lucky Tale.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Thanks! Yooka-Laylee (afrader), Hat in time (pareltje) en Super Lucky's Tale (gewoon goed) zijn al aanwezig op de One. Maar je raakt dus wel de goede snaar. (y)

Yoshi en Snipper Clips ga ik bekijken. Klinkt allebei goed. Thanks voor het meedenken! De andere titels heb ik wel al op de U. :o

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Kirby Star Allies past volgens mij ook wel op dat lijstje.

• TweakerVincent
Zo kart, tennis en smash ook besteld. Rip uit mijn lijf maar goed :-)

Nu zoektocht naar beste 4 player controllers.

En ik blijf het bizar vinden dat die games zo enorm waardevast blijven. Gewoon max tientje van prijs af. Ideaal voor eenmalige games :)

TweakerVincent wijzigde deze reactie 22-06-2019 20:35 (37%)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Yukidaruma schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:04:
Kirby Star Allies past volgens mij ook wel op dat lijstje.
Oh yes! Kirby. Dat vindt papa ook nog wel leuk uit nostalgische overwegingen. Thanks. :)

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:34:
Zo kart, tennis en smash ook besteld. Rip uit mijn lijf maar goed :-)

Nu zoektocht naar beste 4 player controllers.

En ik blijf het bizar vinden dat die games zo enorm waardevast blijven. Gewoon max tientje van prijs af. Ideaal voor eenmalige games :)
Ik heb zelf de 8bitdo adapter, deze werkt erg goed, alleen 1 controller per adapter helaas.
https://shop.8bitdo.com/p...-windows-mac-raspberry-pi

Hij werkt in ieder geval erg goed met een xbox one controller (de v2, bluetooth versie).
verder heb ik 4 joy-cons en een pro controller, daarnaast ook een recharge grip.

dan is met 4-man tegelijk spelen ideaal, iedereen een volwaardige controller, 2x een joy-con controller in grip, 1 pro en 1x een xbox one controller :)

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 09:42
Snap die klachten over de joy-cons totaal niet, eindelijk kan ik mijn armen laten waar ik wil zonder verkrampt in 1 positie te zitten. Het is wennen maar werkt uitstekend. Als ik een pro controller wil gebruiken daar heb ik een xbox voor.

• L23
Verschillende ervaringen, maar de gewone Joy-cons werken voor mij ook gewoon prima. Pas een jaar later een tweede set Joy-cons gekocht. Maar tot dusver nog geen behoefte gehad aan een pro controller. Merk wel dat mijn Xbox controller qua joysticks beter is, maar voor de type spellen die ik op de Switch speel heb ik geen pro controller nodig. De precisie van de joysticks wordt ook overgenomen door de gyro aiming. Als er voor mij meer toffe shooters waren dan had ik waarschijnlijk al een pro controller gehad.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Ik had al een 8bitdo SF30 Pro, een soort unholy-alliance van een PS2 controller en een SNES controller, gebruik 'm voornamelijk voor mn fotosoftware, maar lo-and-behold het ding werkt ook prima met een Switch :D

Dus van de week nog maar een besteld:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• L23
Chiron schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:52:
Ik had al een 8bitdo SF30 Pro, een soort unholy-alliance van een PS2 controller en een SNES controller, gebruik 'm voornamelijk voor mn fotosoftware, maar lo-and-behold het ding werkt ook prima met een Switch :D
Op welke manier pas je het toe met je fotosoftware?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

[Afbeelding]
Ik game het liefste in docked modus met een 8bitdo SF30 Pro in mijn handen en ook lekker nostalgisch!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online
L23 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:56:
[...]

Op welke manier pas je het toe met je fotosoftware?
Ik selecteer/rate/cull mijn foto's in Photo Mechanic. Dat gaat een stuk soepeler met een gamepad :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Thanks voor alle suggesties wbt controllers en 4 player.

Als ik zo’n xbox controller aansluit, krijg je dan niet een oneerlijke pot? Kan mij voorstellen dat sommige spellen beter met een originele controller spelen, of is dat te verwaarlozen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-06 12:11
FrankoNL schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:12:
[...]

Welke tp link is het?

Heb je zowel de experiabox als de tp link accesspoint / router in router modus staan? Zo ja, dan gaat het daar mis.

of de experiabox in bridge mode zetten + de tp link als router, of de experiabox in routermodus met de tp link als dedicated "accesspoint" waarbij de router functionaliteit is utigeschakeld.
De tp link deco M5 staat als accespoint en de experiabox gewoon in de normale modem/router mode.
De tpnlink is enkel een wifi mesh accespoint en krijgt gewoon de dhcp /IPS van de experiabox.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:00

[Afbeelding]
Wat is je ervaring met de 8bitdo SF30 Pro? Ik heb een Pro controller, maar ben al lange tijd nieuwsgierig hoe die SF30 pro speelt en wellicht iets compacter om mee te nemen om vluchten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Mss ben ik heel simpel maar ik lees net dat de gamecube controllers werken op de switch. Ik zou dan via usb en gamecube contorller dock zelfs 4! Controllers aansluiten en vibration werkt ook bij smash.

Zie ik iets te simpel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01:10
mark1541 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 06:34:
[...]

De tp link deco M5 staat als accespoint en de experiabox gewoon in de normale modem/router mode.
De tpnlink is enkel een wifi mesh accespoint en krijgt gewoon de dhcp /IPS van de experiabox.
Dan zou dat in ieder geval geen probleem moeten zijn. Heb je Upnp aanstaan in de experiabox?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

TweakerVincent schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:03:
Mss ben ik heel simpel maar ik lees net dat de gamecube controllers werken op de switch. Ik zou dan via usb en gamecube contorller dock zelfs 4! Controllers aansluiten en vibration werkt ook bij smash.

Zie ik iets te simpel?
Nope.
sderooij schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:39:
[...]

Wat is je ervaring met de 8bitdo SF30 Pro? Ik heb een Pro controller, maar ben al lange tijd nieuwsgierig hoe die SF30 pro speelt en wellicht iets compacter om mee te nemen om vluchten :)
De 8bitdo SF30 Pro vind ik een zeer prettige controller, als ik docked speel grijp ik het liefst naar de SF30. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zelf heb geen Pro controller heb maar wel in handen gehad bij verschillende vrienden. Naast dat de controller erg fijn speelt, lang mee gaat op de accu, en het lekker nostalgisch is is de prijs natuurlijk een stuk gunstiger dan die van de Pro controller (mits je hem bij Aliexpress besteld).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Dan ga ik ff 4 controllers lenen van een vriend en zijn we klaar. Geen adapter enzo nodig. Mooi!

Ik kan mij voorstellen dat voor veel spellen wel de officiele joy motion sticks van nintendo nodig zijn, bij mario bv of captain toad moet ik ze gebruiken (motion) hangt het wss van de game af? Even onderzoeken.

Multiplayer: ace tennis, kart, smash bro. Die zijn wss met pro te spelen zonder motion, maar mis ik dan geen input?

Captain toad, mario odys, mario rabbit kan ik volgens mij beter met de joys spelen opv pro? Laatste 3 zal ik wss hooguit dual player speen em rabbit welicht wel 4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wijnand1980
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-06 22:23
Voor jonge kinderen (5&8) zijn hier mario party, Mario kart en Rayman favoriet. Met Rayman hebben ze ook uren het voetbalspel gespeeld, of gewoon elkaar meppen in de level selection omgeving

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Na wat research wbt 4 controllers voor multiplayer is de goedkoopste oplossing 4 gamecube controllers lenen van een vriend en dan alleen de adapter kopen voor usb-c (16 euro). Ook wel eerlijk, iedereen dezelfde input.

Alternatief is 2 xcom one s controllers bijkopen en 2 bestaande gebruiken en dan usb hub plus 4 bluetooth dongles kopen. Aardig wat gedoe en geld.

Ik neig naar oplossing 1, vraag is hoe goed de gamecube contollers zijn voor spellen als kart/ace tennis/smash en voor andere games in de toekomst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
@TweakerVincent , gamecube controllers werken, maar bvb stick-clicks kan de NGC controller niet, noch heeft ie een zR knop. Voor MK, Tennis en Smash is het een oplossing ja, maar bij andere games is het misschien niet genoeg. Mario Party ondersteunt bvb weer enkel joycons (wat wel vrij uitzonderlijk is).

@games voor 5-jarigen: het verbaast me dat nog niemand de Lego games vernoemd heeft. Ook Pokémon Let's Go moet kunnen met wat hulp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23-06 15:33
Catan uitgeprobeerd. Lekkere game. Besturing is wel wat wennen. En helaas is de software al 3 keer gecrashed in 3 uur. Iemand anders met stability issues met deze game?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Max-2660/hero/36451059

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
JackAvery schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:54:
@TweakerVincent , gamecube controllers werken, maar bvb stick-clicks kan de NGC controller niet, noch heeft ie een zR knop. Voor MK, Tennis en Smash is het een oplossing ja, maar bij andere games is het misschien niet genoeg. Mario Party ondersteunt bvb weer enkel joycons (wat wel vrij uitzonderlijk is).

@games voor 5-jarigen: het verbaast me dat nog niemand de Lego games vernoemd heeft. Ook Pokémon Let's Go moet kunnen met wat hulp.
Zojuist de adapter gekocht, kart tennis en smash werken 100% met de gamecube en die 3 ga ik gebruiken voor multiplayer. Scheelt enorm veel geld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online
sderooij schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:39:
[...]

Ja dikke prima, het is gewoon letterlijk een SNES controller (waar ik mee ben opgegroeid) zowel in ontwerp als kwaliteit, maar dan met dubbele L en R buttons en analogs sticks.

Voor drie tientjes op aliexpress te krijgen, dus by far de meest voordelige optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
GameXplain heeft een technische analyse gepost van de tot nu toe gereleaste Animal Crossing beelden:

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Ik vind die nieuwe Zelda die er aan komt op de Switch heel interessant, maar het is zo jammer dat er nooit echt topdeals voorbij lijken te komen voor de Switch. De prijs is behoorlijk vast zoals wel vaker bij Nintendo producten.

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:25:
Ik vind die nieuwe Zelda die er aan komt op de Switch heel interessant, maar het is zo jammer dat er nooit echt topdeals voorbij lijken te komen voor de Switch. De prijs is behoorlijk vast zoals wel vaker bij Nintendo producten.
Die 5 voor 150 (of 3 voor 100) die bij Amazon regelmatig voorbij komt is de plek om wat spellen binnen te harken. Vaak nog onder de marktplaats prijs (en je ziet ze dan ook regelmatig voorbijkomen: ongeopend, duitse verpakking, maar wel NL speelbaar ;w ).

• M_to_P
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 25-06 23:05
Of de nintendo online vouchers, die maken de prijzen ook redelijk aantrekkelijk.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-06 21:30
mat.hi.as schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:27:
[...]

Die 5 voor 150 (of 3 voor 100) die bij Amazon regelmatig voorbij komt is de plek om wat spellen binnen te harken. Vaak nog onder de marktplaats prijs (en je ziet ze dan ook regelmatig voorbijkomen: ongeopend, duitse verpakking, maar wel NL speelbaar ;w ).
Die deals ken ik nog niet! Eens in verdiepen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 24-06 15:13
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:25:
Maar als je het terug wilt verkopen houden hun waarde meer dan ps en xbox games. Heb ik al gemerkt. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Over aanbiedingen gesproken, Nintendo biedt nu tijdelijk dezelfde bundle aan als in de US: bij aankoop van een Switch met de juiste actiesticker krijg je €35 eshoptegoed.

Een manier om voorraad verder weg te werken? ;p

JackAvery wijzigde deze reactie 24-06-2019 13:44 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

alexhooven schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:41:
[...]

Die deals ken ik nog niet! Eens in verdiepen
Ik heb ze helaas ook gemist maar ze schijnen met regelmaat voor te komen. Ik zit ook op de volgende "wave" te wachten :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:13

StrongArmLance

Endless flow

Mijn grootste probleem met de Switch tot nu toe zijn toch wel de controllers. De Joy-con zijn waardeloze stukken plastic, de linker blijft bij mij niet vastzitten in de rails. Nou ja, je kan hem eruit slikken zonder de unlock knop in de drukken en de welbekende drift issue is mijn linker Joy-con ook niet vreemd. De Pro Controller is verder natuurlijk onredelijk duur, dus ik heb er maar 1, ik heb gelukkig Gamecube controllers, maar dat werkt eigenlijk alleen goed met Smash en een select aantal andere spellen. Hoe doen jullie dat? Want 3rd party controllers zijn niet eens heel veel goedkoper, tenzij je ~30 euro wil uitgeven om met een draad aan je dock te hangen met een plastic onding in je handen.

#vote

• Sokkeh
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
StrongArmLance schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:01:
Mijn grootste probleem met de Switch tot nu toe zijn toch wel de controllers. De Joy-con zijn waardeloze stukken plastic, de linker blijft bij mij niet vastzitten in de rails. Nou ja, je kan hem eruit slikken zonder de unlock knop in de drukken en de welbekende drift issue is mijn linker Joy-con ook niet vreemd. De Pro Controller is verder natuurlijk onredelijk duur, dus ik heb er maar 1, ik heb gelukkig Gamecube controllers, maar dat werkt eigenlijk alleen goed met Smash en een select aantal andere spellen. Hoe doen jullie dat? Want 3rd party controllers zijn niet eens heel veel goedkoper, tenzij je ~30 euro wil uitgeven om met een draad aan je dock te hangen met een plastic onding in je handen.
Ik zou je joycons sowieso laten repareren / vervangen onder garantie als ze dit soort gedrag vertonen.

Verder is de pro controller idd duur maar wel de beste optie. ik vind joycons in een grip of los in de handen nog wel prima spelen (heb pas na een half jaar een pro controller gekocht).
Je kan ook in china controller houders bestellen voor de joycons, dit vind ik ook een stuk fijner. is echt dikke prima om gewoon op de bank met vrienden een potje te spelen. voor echt langdurig spelen pak ik altijd de procontroller.

• JackAvery
Ik heb zelf geen joycon issues maar gebruik mijn twee setjes relatief weinig, ken wel een aantal mensen die nu last beginnen krijgen van drift. Als ik jouw verhaal lees, zou ik gewoon gebruik maken van de garantie als die nog geldig is.

Pro controller kan je vaak vinden voor ~55 (momenteel 52 op Amazon.fr), wat ik een vrij normale prijs vind voor een first party controller? (Ja het is niet de normale prijs, maar marktwerking enzo...) 40 uur batterij, zeer ergonomisch, zeer fijne button plaatsing (maar een onbegrijpelijk mediocre dpad). Ik zou er meerdere kopen mocht ik die nodig hebben. Als de prijs je toch stoort, zijn er op de vorige pagina nog kostenbesparende alternatieven besproken (zie ook de OT). Ik ben zelf niet van de third party controllers maar als ik een goede dpad zou willen, zou ik een 8bitdo controller overwegen.

JackAvery wijzigde deze reactie 24-06-2019 15:19 (6%)

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ze zijn brak ja. Ik heb ze nu al 2 keer laten vervangen, de rechterstick blijft om de haverklap zijn verbinding verliezen. Alle knoppen geven een klik ipv zacht in te kunnen duwen zoals bij iedere andere controller (inclusief voorgaande nintendo controllers), ergonomisch zijn ze zo slecht dat je ze enkel compleet los van elkaar voor langere tijd kunt gebruiken zonder krampen te krijgen.

Ze kosten absurd veel voor wat aanvoelt als chinese bootleg controllers.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Marc3l
  • Registratie: december 2005
  • Nu online
Heb de Switch nu denk ik een jaartje, leuk apparaat om met vrienden wat te spelen. Alleen zijn 'we' niet echte gamers dus laatste keer dat we speelden is wat maandjes terug. Heb hem eigenlijk vooral gekocht voor handheld maar dat valt ook tegen, vind hem vrij lomp (komt natuurlijk door het grote scherm), heb een DS liggen en die voelt veel beter aan.

Dus ga denk weer een stapje terug naar de 2DS/3DS, Voor de games ben ik ook niet bang, vind de Mario (2d) games ook leuker en de Professor Layton was ook wel een favoriete op de ds, dus nog genoeg te spelen.

Misschien dat er nog een Switch mini uitkomt in de toekomst :)

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:06
Pro controller uit China laten komen voor nog geen 20 euro. Werkt en voelt precies als een echte pro. Enige wat niet werkt is NFC en de switch uit slaapmodus halen. Je moet dus even op het knopje zelf duwen.

Is op het randje van toegestaan, want kun je kwalificeren als een hele goeie third party of gewoon een schaamteloze rip-off. In dat laatste geval kan deze post door een mod die zich daartoe geroepen voelt bewerkt worden.

• Sméagol
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Shit.. Had even niet gerekend op een uitgave van 250 dollar deze maand!

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 02:16
Hoijong schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:18:
[...]

Pro controller uit China laten komen voor nog geen 20 euro. Werkt en voelt precies als een echte pro. Enige wat niet werkt is NFC en de switch uit slaapmodus halen. Je moet dus even op het knopje zelf duwen.

Is op het randje van toegestaan, want kun je kwalificeren als een hele goeie third party of gewoon een schaamteloze rip-off. In dat laatste geval kan deze post door een mod die zich daartoe geroepen voelt bewerkt worden.
Eventjes op inpikken, ik heb er ook zo eentje en stoor me toch wel aan meer dan dat.
Rumble voelt zoals op een ps1 dualshock waar heel dat ding gewoon rammelt ipv HD rumble te geven en de quality control ontbreekt totaal.

Ik heb een huge deadzone op mijn linkerstick, die moet volledig naar 1 zijde voor die ook maar zelfs reageert en van andere heb ik al gehoord dat de triggers maar half werken of de face buttons niet lekker klikken, je kan een 100% werkend exemplaar krijgen maar het blijft een gok want quality control is onbestaand bij die knock offs.

Verder kosten ze dan ook al vaak rond de 20 euro als je een boxed versie wilt op Ali en de echte pro controller staat vaak voor 55 op Amazon ( momenteel nog met een 4.xx euro coupon op Amazon.fr ), sure that is toch weer vlot 2x de prijs van een knockoff maar de Nintendo quality control kan je wel niet kloppen.

Mijn advies als iemand die ook de Ali versie heeft naast een echte, leg er 35 euro bij en koop een echte op Amazon, want als je er voor 20 euro eentje krijgt met een slechte stick of trigger of dergelijke heb je ook niets aan je 20 euro, en als je er wel eentje krijgt die goed is : de rumble is brak, NFC ontbreekt, waken uit slaapstand gaat niet, en de algemene feel van de triggers en sticks is minder dan de echte Pro controller.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:06
@Katmi het ging niet zozeer om een pro controller te vervangen, maar voor die paar keer per jaar dat ik Mario kart met 4 man wil spelen. Dan is het prijsverschil enorm. Voor eigen dagelijks gebruik is het orgineel altijd de beste keus.

• JackAvery
In Japan zijn er downloadkaarten voor Fire Emblem (foto) in de winkels verschenen, een paar dingen die opvallen:
• 11.9 GB filesize
• Amiibo support
• De game ondersteunt online (onbekend voor wat maar als je wilt speculeren, veel mensen denken dat geaggregeerde keuzes van andere spelers getoond gaan worden op de schoolkalender)
• Verwacht DLCs, waaronder sidestories, quests, en kostuums.

Ergens anders is dan weer de Lunatic mode bevestigd :)
Sméagol schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:53:
[Twitter]
Shit.. Had even niet gerekend op een uitgave van 250 dollar deze maand!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi spul daar :) Niet iets wat ik ga oppikken, maar ik hoop voor je dat ze uit EU verzenden :p

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:54
Iemand 'Bloodstained: Ritual of the Night' al gekocht ?
Ik had er wel zin in, lekker avonds op de bank, maar als ik dit zie dan word ik niet vrolijk ...

YouTube: Bloodstained: Ritual of the Night | Nintendo Switch vs. PS4 - Graphi...

Ik durf eigenlijk geen 3rd party spul meer aan te schaffen voor de switch op deze manier ...

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:51
JackAvery schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:09:
In Japan zijn er downloadkaarten voor Fire Emblem (foto) in de winkels verschenen, een paar dingen die opvallen:
• 11.9 GB filesize
• Amiibo support
• De game ondersteunt online (onbekend voor wat maar als je wilt speculeren, veel mensen denken dat geaggregeerde keuzes van andere spelers getoond gaan worden op de schoolkalender)
• Verwacht DLCs, waaronder sidestories, quests, en kostuums.

Ergens anders is dan weer de Lunatic mode bevestigd :)

[...]

Mooi spul daar :) Niet iets wat ik ga oppikken, maar ik hoop voor je dat ze uit EU verzenden :p
Is dat voor de nieuwe Fire Emblem game? Of weer een andere?

PSN: McMillan0984

• Sméagol
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Clavat schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:26:
[...]

Is dat voor de nieuwe Fire Emblem game? Of weer een andere?
Three houses

• Katmi
Dhrax schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:22:
Ik had er wel zin in, lekker avonds op de bank, maar als ik dit zie dan word ik niet vrolijk ...

YouTube: Bloodstained: Ritual of the Night | Nintendo Switch vs. PS4 - Graphi...

Ik durf eigenlijk geen 3rd party spul meer aan te schaffen voor de switch op deze manier ...
Switch versie is toch pas op 28 Juni ? Toch wat ik op amazon en base.com zie.
Anyway voor Switch hebben ze al een day 1 patch op release dus mischien dat ze het allemaal wat beter krijgen, helaas gaat de 30 FPS geen 60 worden maar als je zulke games handheld wilt spelen ipv op bv PS4 dan moet je concessies maken op de switch hardware.

En zo 2D op 3D meuk is zwaarder dan mensen denken om te draaien,

• TweakerVincent
Mijn gamecube adapter is binnen 21 euro, ben benieuwd. Nu nog ff een usb hub, actief lijkt me nodig toch? Of werken niet alle usb hub’s standaard?

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006

Dit leek mij een leuk spel voor de Switch maar nu ik dit zie haal ik hem liever voor de PC.

Oh en by the way, deze week kunnen we eindelijk Sega Virtua Racing kopen :9~ _/-\o_

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 25-06 12:50
Wie heeft er ervaring met Gear Unlimited 2 sinds update 1.3 (en 1.4) ?
Bij release scheelde er nogal wat aan de game, zo heb ik gelezen.
Gezien de patch-notes zou het nu toch een stuk beter moeten zijn.
Nu de game (nog) in de aanbieding is in de e-shop overweeg ik hem aan te schaffen.

Iemand Shakedown Hawaii al gespeeld?
Deze staat ook nog op mijn wishlist.

• RayNbow
Kreeg een Switch code vannacht in de email, maar nog geen tijd gehad om 'm te downloaden en te testen.

• Dhrax
Katmi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:32:
[...]
En zo 2D op 3D meuk is zwaarder dan mensen denken om te draaien,
Het is toch hoofdzakelijk de engine en de optimalisatie. De switch heeft voldoende power om dit met 60fps op het scherm te moeten krijgen. Split screen MK8 draait ook uitstekend op fixed 60fps.
The Switch version is a joke and has ruined the experience for me.
DISCUSSION

So let me say, I'm a big fan of Koji Igarashi, I love Castlevania and Ive had fun with the PC version of the game. However, I backed the Switch version and that was a mistake.

The cynic in me would say they delayed the release of this version so as to not affect review scores, it's just not in an acceptable state. Very low resolution, too dark (you can make it brighter but then it looks a little washed out) sound that sounds like it is compressed (not dark souls levels but still not ideal), but the worst of all is the game doesn't seem to be running at full speed and the input lag when jumping etc just make the game almost unplayable.

They should have told backers who selected switch they would be getting a heavily compromised version of the game at half the frame rate of the other versions. If Mario Odyssey can run at 60fps, if Zen Studios can change their game from 30fps to 60fps then this can be properly optimised too.

I think Iga's a good guy and I'm hoping this version will be heavily patched but it should never have been sent out in this state, unless 1.02 changes it dramatically, which of course is possible but unlikely then they should be ashamed of churning out such a rushed and shoddy port to people who backed them in good faith. Had I never played the PC version I may not have noticed just how bad this is, I don't particularly care about the graphics but the game is so sluggish. It needs to be fixed.

Edit, here's a crude demonstration of the lag issue https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Lees ook de comments maar, dit lees ik overal.

Hopelijk gaat dit nog gepatched worden, want als ze de switch niet fatsoenlijk speelbaar krijgen, dan gaan ze mijn centen voor een andere versie ook zeker niet krijgen ...

Dhrax wijzigde deze reactie 25-06-2019 13:33 (75%)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
TweakerVincent schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:39:
Mijn gamecube adapter is binnen 21 euro, ben benieuwd. Nu nog ff een usb hub, actief lijkt me nodig toch? Of werken niet alle usb hub’s standaard?
Waarom heb je een hub nodig. Zitten drie usb poorten op je dock.

Google doet overigens ook wel eens wonderen.

• RayNbow
Dhrax schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:21:
[...]

Het is toch hoofdzakelijk de engine en de optimalisatie. De switch heeft voldoende power om dit met 60fps op het scherm te moeten krijgen. Split screen MK8 draait ook uitstekend op fixed 60fps.
MK8 draaide al 60fps (AI performance bug even buiten beschouwing gelaten) op een Wii U. Tevens had MK8 slechts 1 target platform om voor te optimaliseren. Ook niet te vergeten: Mario Kart is een enorm grote franchise die zelfs op de Wii U achterlijke verkoopcijfers haalde. Een groot bedrijf als Nintendo kan dan makkelijker de portemonnee trekken.

Bloodstained daarentegen is een compleet nieuw IP afkomstig van een bedrijf met minder beschikbare middelen die moeten worden ingezet om het spel op 4 verschillende platformen te testen. Ik weet niet of het een geheel eerlijke vergelijking is. :p

• Dhrax
RayNbow schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:51:
[...]
Bloodstained daarentegen is een compleet nieuw IP afkomstig van een bedrijf met minder beschikbare middelen die moeten worden ingezet om het spel op 4 verschillende platformen te testen. Ik weet niet of het een geheel eerlijke vergelijking is. :p
Heb je gelijk in, maar dat is geen reden om een product, wat simpelweg niet af is, door de strot van Switch gebruikers te drukken. Ik vind het vooral sneu voor de backers. Gelukkig constateer ik dit nu voor de aanschaf en bespaar ik hier weer 39,99 EUR mee ;)

• RayNbow
Dhrax schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:04:
[...]

Heb je gelijk in, maar dat is geen reden om een product, wat simpelweg niet af is, door de strot van Switch gebruikers te drukken.
Niemand wordt gedwongen om een spel te kopen. :p
Ik vind het vooral sneu voor de backers.
Ik moet zelf nog kijken hoe het spel speelt (misschien dat ik deze avond zelf wat kan capturen), maar met backers hoef je eigenlijk geen medelijden te hebben. Elke Kickstarter is vol onzekerheden. Hetzelfde trouwens met preorders. Als je de gok niet durft te wagen, moet je je geld in je zak houden totdat er recensies verschijnen.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

ShadowBumble schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:30:
[...]

Ik heb ze helaas ook gemist maar ze schijnen met regelmaat voor te komen. Ik zit ook op de volgende "wave" te wachten :)
zoek op pepper.com, die check ik dagelijks (en je kan alerts instellen), verder budget gaming, en ons eigen budget console games draadje natuurlijk, dan mis je deze deals echt niet ;)
RayNbow schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:09:
[...]

Yes but no ;)
Tuurlijk de wereld vergaat niet als je dit spel niet kan bezitten/spelen, maar ik snag dat mensen teleurgesteld zijn. En als ik een doom of dark souls koop, dan weet ik dat ik wat performance issues moet slikken, maar een 2d game? nee dat mag imho echt niet.
[...]
Ik moet zelf nog kijken hoe het spel speelt (misschien dat ik deze avond zelf wat kan capturen), maar met backers hoef je eigenlijk geen medelijden te hebben. Elke Kickstarter is vol onzekerheden. Hetzelfde trouwens met preorders. Als je de gok niet durft te wagen, moet je je geld in je zak houden totdat er recensies verschijnen.
ik val in herhaling, maar ik vind dat je mag verwachten dat deze games hetzelfd aanvoelen ongeacht platform. Grafish iets minder, tsja liever niet, maar ala. Maar performance? Maar goed iemand zei al, 2d met 3d background word onderschat.....misschien is dat idd waar, maar toch heb ik er moeite mee.

Maar goed early days, en hopen dat patches de oplossing bieden, desnoods ala choice zoals met ps4 games waar je dan mag kiezen of je voor permance gaat (met mindere gfx) of enhanced, met betere gfx en iets mindere framerate (of 30 vs 60).
Hoijong schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:18:
[...]

Als je spul op ali expres koopt voor prijzen waarvan je rederlijker wijs uit kunt gaan dat het te goedkoop is, tsja dan weet je dat je 3rd party met het echte uiterlijk koopt. Ik zeg ideale oplossing voor jonge kids, of idd als je maar heel weinig met 4 man gamed.
En voor modereren, persoonlijk vind ik dit wat overdreven, denk dat nintendo erg goed is in ingrijpen als ze iets niet fijn vinden, maar mochten andere mods (of gebruikers via TR etc) aangeven het hier niet mee eens te zijn dan zal ik zeker ingrjpen.

Dat gezegd hebbende, is het voor jezelf, of speel je wel vaker met meer, ja idd dat zijn de pro controllers duur maar het geld waard en wederom via mijn eerder genoemde opties zou je het dan wel moeten weten als er een dealtje is. Ik heb het zelf niet bijgehouden, maar voor mijn gevoel zijn de pro controllers eigenlijk een keer per 3-4 maanden wel voor die prijs van 50-55 te krijgen.

Verder een afwachten hoe nieuwere joycons het vol houden, maar eerste indruk is dat deze prima werken. Beide orginele joycons gaan binnenkort retour nintendo (met even opzoek naar mijn bon en foto's van de serienr's ) en ik hoop dat die daarna ook weer enigsinds te gebruiken zijn......en anders schrijf ik ze af, wellicht at ik dan idd nog een uhm O-) 'andere' pro controller erbij haal voor mijn kids, en de echte dan achter slot en grendel doe voormezelf.

Sagat wijzigde deze reactie 25-06-2019 14:34 (96%)

• Dhrax
RayNbow schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:09:
[...]
[...]
Wij zijn hierover wel uitgepraat denk ik :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Sagat schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:15:

ik val in herhaling, maar ik vind dat je mag verwachten dat deze games hetzelfd aanvoelen ongeacht platform. Grafish iets minder, tsja liever niet, maar ala. Maar performance? Maar goed iemand zei al, 2d met 3d background word onderschat.....misschien is dat idd waar, maar toch heb ik er moeite mee.
Ik heb weinig recente footage van Bloodstained bekeken dus kan niet echt commenten op de Switch performance ervan, maar wou gewoon even zeggen dat "2D met 3D background" een zware understatement is. Eigenlijk bouwt men gewoon een 3D game in een 3D engine, waarbij men één cameraperspectief toepast. De vergelijkingsvideo hierboven suggereert dat er nogal wat effecten uitgeschakeld worden op de Switch tov de PS4 build. Niet zo gek, want dat is een makkelijke manier op FPS te winnen. Hetzelfde geldt voor de resolutie verlagen e.d.

Als ik mag gokken, had men gewoon niet de nodige expertise of geld om het spel voor Switch te optimaliseren. Van wat ik gelezen heb, zijn er zelfs op de PS4 Pro stukken waar de framerate dropt.(Of het ok is om zo een concessies te doen, laat ik even in het midden)

Wat joycon drift betreft: dit probleem wordt eigenlijk veroorzaakt door vuil en slijtage van de componenten in de stick. De reden lijkt het grafeen te zijn dat de positie van de stick doorgeeft'. Redelijk onvermijdelijk op termijn met alle sticks van dit type, dus als het bij iemand binnen garantie gebeurt zou ik hier zeker gebruik van maken. Zelfs een betaalde reparatie moet goedkoper zijn dan je setje vervangen.

Buiten garantie: WD40 contact cleaner kan het probleem een tijdje oplossen, maar that's it. Je kan de hele stick vervangen als je daar zin in hebt.

JackAvery wijzigde deze reactie 25-06-2019 14:46 (22%)

• RayNbow
JackAvery schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:37:
Van wat ik gelezen heb, zijn er zelfs op de PS4 Pro stukken waar de framerate dropt.
Dan draaide een oudere build (de backer demo) een stuk beter...
spoiler:
...op een PC met een i7-6850K / GTX 1080 O-)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

RayNbow schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:43:
[...]

Dan draaide een oudere build (de backer demo) een stuk beter...
spoiler:
...op een PC met een i7-6850K / GTX 1080 O-)
Net even gekeken of ik iets kon vinden van digital foundry, ik verwacht dat die echt wel met een comparission komen. Ik had zelf behoorlijk interesse in deze game maar, ga wel eerst wat oudere castevania's spelen dan maar.

En dan beslissen of het ps4 of pc of misschien zelfs switch wordt als de grote patches geweest zijn. Maar gezien ik dit type games toch het liefst op mijn tv speel, dan valt het portable voordeel van de switch weg en zie ik weinig reden om die te nemen.

Verder benieuwd naar je bevindingen @RayNbow

Sagat wijzigde deze reactie 25-06-2019 15:25 (3%)

• TweakerVincent
usb-c -> hdmi kan toch niet. weg met post

TweakerVincent wijzigde deze reactie 25-06-2019 16:30 (95%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
Staat volgens mij prima omschreven in de OP. Een antwoord op de vraag of je de Switch ook zonder dock op de tv kan aansluiten. En dat kan niet met een gewone USB-C naar HDMI kabel.
Er zijn idd adapters met een dock functie waardoor het werkt. Maar je plakt nu een random stuk tekst van iemand die een dergelijke adapter gekocht heeft en later aangeeft in dezelfde Reddit thread dat hij het niet meer durft te gebruiken.
Ik zou het overigens gewoon bij de standaard dock houden.

• TweakerVincent
L23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:26:
Staat volgens mij prima omschreven in de OP. Een antwoord op de vraag of je de Switch ook zonder dock op de tv kan aansluiten. En dat kan niet met een gewone USB-C naar HDMI kabel.
Er zijn idd adapters met een dock functie waardoor het werkt. Maar je plakt nu een random stuk tekst van iemand die een dergelijke adapter gekocht heeft en later aangeeft in dezelfde Reddit thread dat hij het niet meer durft te gebruiken.
Ik zou het overigens gewoon bij de standaard dock houden.
Gelijk idd. was blij met het 1e antwoord en niet meer doorgelezen....

ff post geedit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
TweakerVincent schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:30:
[...]

Gelijk idd. was blij met het 1e antwoord en niet meer doorgelezen....

ff post geedit.
Raad ik aan de volgende keer meer te lezen :P Veel vragen die je stelt zijn ook al een keer behandeld en kan je mogelijk ook vinden met de zoekfunctie boven aan de pagina.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RayNbow
Sagat schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:25:
Verder benieuwd naar je bevindingen @RayNbow
Heb momenteel alleen even snel in de trein een paar minuten weten te spelen. Kwam mogelijk een keer een lichte stottering tegen (waarschijnlijk omdat iets moest worden ingeladen), maar leek voor de rest soepel te spelen. Grafisch is het een stuk minder dan wat m'n PC kan produceren, maar voor de rest was alles goed zichtbaar.

Hier is de ervaring van iemandop ResetEra:
I mentioned this in the OT, but I've been playing the Switch version (v1.01, exclusively in handheld), and I'm really enjoying it, and this is after having played most of it on PC (both 4K60 and 1440p144). The visuals scaled down to the smaller screen works in the game's favor, and the 30fps, while obviously not as fluid and responsive as other platforms, doesn't hinder me due to the inherent feel/pacing of the game. I like it on Switch a lot for that reason, but if you're playing on a TV and you do prioritize visual quality/fidelity, you'll want to consider one of the other platforms instead. There is also noticeably longer loading transitions between screens/areas, so if you like going in/out of areas to grind enemies for shards, drops, and XP, that is also something to keep in mind.
> So it's a solid 30? That's my main concern.

Yep, I'm only an hour or so into it, but I haven't noticed any major or consistent drops, even with quite a few enemies on screen, shard get animation playing, etc. Places that would see performance hits (like the galleon deck on XB1), don't appear to have the same issue on Switch, which is probably thanks to the framerate and reduced detail/effects.
Ik probeer vanavond nog wat tijd te vinden om zelf wat docked gameplay op te nemen.

Edit: Ik had wat opgenomen... maar blijkbaar is de opnamesoftware op een gegeven moment vastgelopen. :X

• JackAvery
Snel nog een paar nieuwtjes:
Skull & co, de makers van de Jumpgate dock en de GripCase, hebben een nieuwe update gepost op hun kickstarter blog. Behalve wat nieuwe kleurtjes en de aankondiging dat ze vanaf nu hun producten ook op hun eigen site verkopen (Geen verzendkosten!), is er nog het volgende gezegd:
Switch "Mini" GripCase

SWITCH “Mini” GripCase is coming soon! We’ve made a prototype and we’re currently perfecting the dimensions. This will be another challenge for our team and we are SUPER excited about this!
Terraria's Switch-poort heeft plots een release date: morgen. De prijs wordt €30.

De SpaceChem meets Factorio meets cooking game Automachef heeft een lanceerdatum: 23 juli :) Nog een trailertje

JackAvery wijzigde deze reactie 26-06-2019 06:25 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Katmi
Om terug te komen op Bloodstained, dit komt van hun kickstarter page :
To address the concerns brought up by the community we are immediately shifting resources to improve performance and stability for the Switch. You can expect a number of small updates that will improve different areas of the game rather than waiting longer for one big update. We will have more details as we dive into the work.
We thank you for your patience and apologize for the inconvenience.

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:13

StrongArmLance

Endless flow

JackAvery schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:12:
[...]

Ik heb zelf geen joycon issues maar gebruik mijn twee setjes relatief weinig, ken wel een aantal mensen die nu last beginnen krijgen van drift. Als ik jouw verhaal lees, zou ik gewoon gebruik maken van de garantie als die nog geldig is.

Pro controller kan je vaak vinden voor ~55 (momenteel 52 op Amazon.fr), wat ik een vrij normale prijs vind voor een first party controller? (Ja het is niet de normale prijs, maar marktwerking enzo...) 40 uur batterij, zeer ergonomisch, zeer fijne button plaatsing (maar een onbegrijpelijk mediocre dpad). Ik zou er meerdere kopen mocht ik die nodig hebben. Als de prijs je toch stoort, zijn er op de vorige pagina nog kostenbesparende alternatieven besproken (zie ook de OT). Ik ben zelf niet van de third party controllers maar als ik een goede dpad zou willen, zou ik een 8bitdo controller overwegen.
Thanks voor de reactie en de reacties van anderen. Ik heb de Switch nu anderhalf jaar, zit er dan nog garantie op bij mediamarkt? Ik kan op die website waar je de garantie kan opvragen helaas niet de Switch invullen. Zo niet dan zouden ze hem ook buiten de garantieperiode moeten repareren (toch?) gezien ik verwacht dat zowel de technische als economische levensduur van zo'n apparaat langer zou moeten zijn dan 1,5 jaar.

Ik vond deze 3rd party controller nog, maar ik vind dat ze er allemaal zo 'Big-Ben' achtig uit zien, haha.

https://www.amazon.de/dp/...r_tw_dp_U_x_ArYeDbFZ9Z79B

StrongArmLance wijzigde deze reactie 26-06-2019 09:53 (5%)

#vote

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:55
@StrongArmLance Iig zou ik 2 jaar aanhouden. Dat is eigenlijk nooit een probleem.
Daar boven is het wel gesteggel. Dus gewoon voor garantie gaan.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True